30-03-2021

Quicknet Solutions namens Ziggo

Ik werd net gebeld door het bedrijf Quicknet Solutions. Er werd gezegd dat ze namens Ziggo een contract wilde aanbieden. Het bel-me-niet register wordt genegeerd. Er is zelfs gezegd dat ze daar niets mee te maken hebben. Ik vind het enorm kwalijk dat een bedrijf zoals Ziggo zich met een dergelijk ongewenste campagne bezighoud.

29-03-2021

Slechte wifi

Ben al 6 jaar lang klant bij Ziggo. Altijd super internet gehad: stabiel, snel, zoals het hoort! Het televisie kastje dat je van ziggo krijgt is wel heel erg slecht: deze loopt continue vast. Lekker rustig een serie bingen zit er dus niet in als je bij Ziggo zit. Sinds enkele maanden is de wifi van Ziggo erg onstabiel: dan werkt het wel, dan weer niet, dan snel, dan traag. De frequentie waar dit mee gebeurt is erg hinderlijk: ongeveer elke 15 minuten. Deze week een monteur over de vloer gehad, deze gaf aan dat internet gewoon werkt. Bijzonder diagnose, want de customer service medewerker gaf aan dat het signaal niet goed binnenkomt in mijn modem? Omdat ik vanuit huis werk en veelal in video calls zit voor vergaderingen heb ik stabiel internet nodig. Nu word ik de helft van de tijd uit de video call gepleurd omdat mijn verbinding niet stabiel genoeg is. De storing is dermate hinderlijk dat ik zojuist ben overgestapt naar KPN. Nu maar hopen dat het probleem hiermee is opgelost.

Lars
28-03-2021

Echt schandalig.

Als jij een fan bent van haperige filmpjes kijken of de enige in je gezin wilt zijn die geen wifi heeft? Dan raad ik jou ziggo zeker aan! Het is ****** slecht en dan heb ik het nog niet eens over de klantenservice gehad.

De groeten

27-03-2021

Perfecte klantenservice Ziggo

In al die jaren slechts één keer een algemene storing van het netwerk, verder een keer een nieuwe router (wifi werkt maar instabiel) en een nieuwe mediabox (al jaren in bezit, maar laatste tijd problemen met instellingen).

Verder is wel af en toe (eens in een paar maanden) een reset nodig van de router en de switches die i erachter heb hangen, vrijwel altijd is dat een storing met internet mee verholpen.

Een aantal keren contact gehad met de klantenservice van Ziggo, ben daar heel erg tevreden over: die mensen hebben er verstand van, zijn goed bereikbaar, hebben goede protocollen, zijn begripvol en nemen alle tijd om te helpen. Niets dan lof!

Natuurlijk is een storing met internet vervelend, maar het gebeurt gewoon af en toe en is vrijwel altijd eenvoudig te verhelpen. Ik heb Ziggo en Vodafone, dat is ideaal. Toen de router vervangen moest worden kregen wij 100 Gb (!) gratis extra data zodat wij via onze mobiel als hotspot gewoon konden internetten: gewoon geweldig, toch?

Mimi
26-03-2021

Slecht provider

Maanden loop ik al tegen problemen aan die maar niet verholpen worden.

WiFi is slecht valt weg de kinderen die vanuit huis les hebben ondervinden hier veel hinder en stress door.

Als de kinderen Netflix of Videoland kijken dan loopt het vast. Tv beeld loopt vast en er verschijnen blokken.

Alle advies van ziggo medewerkers opgevolgd €100, betaald voor wifibooster zonder resultaat.

Laatste keer monteur aan huis geweest heeft even op zijn laptop gekeken en kwam tot conclusie dat WiFi in orde is, en vond het niet nodig om boven in de kamers de WiFi sterkte op te meten. Na een week kreeg ik een rekening van €50,00 monteur kosten.

Ik ondervind hier alleen maar stress door.

Ik betaal voor een product die niet naar behoren geleverd wordt.

Ik ben er nu echt klaar mee.

Joop
25-03-2021

Zgn. business partners lullen uit hun nek

De gast die ik DECEMBER! aan de lijn had beloofde mij dat er in Januari een monteurtje zou langskomen om alles te installeren waarna mijn snelheid naar 1 Gb zou gaan. Het is nu 25 maart en:

1. De Ziggo dozen staan nog steeds onuitgepakt in de hal

2. Monteurtje moet nog komen

3. KPN belt mij nu om aan te geven dat ik over 5 dagen word afgesloten.

4. Bel ik vervolgens Ziggo, die doodleuk aangeeft dat ik aan het contract wordt gehouden

5. De persoon van Ziggo Administratie afd Retentie geeft geen garantie dat ik op 1 april internet houd

6. Ik moet het zelf maar regelen met KPN

Dit is toch niet te geloven?

Rowin
25-03-2021

Ziggo blauwe kabel gebroken tijdens lockdown

In totaal 8 u gespendeerd om te bewijzen dat het probleem niet bij mij ligt. Uiteindelijk moet ik 6 weken wachten tot de kabel vernieuwd wordt en er is géén compensatie of overbruggingsoptie qua 5g ontvanger. We moeten wachten wordt gezegd.

James
25-03-2021

Slecht internet, valt steeds weg, sta naast de bron.

24-03-2021

Slechtste provider ooit

De wifi zelf is heeeeeeel af en toe goed, maar dan sprint het van 50 mbps opeens naar 5. De wifi flikkert er elke paar minuten uit, dan na 10 sec doet het het weer. Ik heb 1 uur moeten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg, die het vervolgens niet wist op te lossen. Mijn advies: Gooi de router uit het raam en stap over naar een andere provider. Holy sh*t

Larisa
23-03-2021

Vervelend en stressvol

Als je thuis moet werken moet je niet ziggo klant zijn. Het pendelt continue tussen doet wel en doet niet en heeft invloed op mijn inkomen. Deze week helemaal hek geworden. Betaal ik nou voor service of voor stress? Het is 2021 en welvarend land.

Ik zal zeker naar andere provider switchen.

Tobias
23-03-2021

Simpel weg kut wifi waar je niet op kunt vertrouwen

Niet vertroubaar

altijd traag

vliegt er minimaal 5 keer per week uit

Rick

Logge onproffesionele organisatie

Geprobeerd abonnement te wijzigen naar een snellere verbinding.

De geleverde apparatuur ivm niet functioneren gelijk terug gestuurd, toch een ruim 30 euro hogere factuur gekregen voor die maand.

Beetje vreemd om jezelf te belonen voor wanprestatie.

2 maanden later weer iets vreemds, een factuur die 100 euro hoger is dan normaal en als je hem opent in mijn ziggo staat er een heel ander bedrag.

Man man man, ik voel al weer aankomen dat mijn geduld erg op de proef gaat worden gesteld.

Daar bovenop wordt je bij de klantenservice gewoon weggedrukt als het te moeilijk wordt.

Als er wat meer keuze was in internetland had ik nu echt mijn koffers al weer gepakt.

Mo
22-03-2021

Bedankt hè voor het blij maken met een dooie mus, m

Bedankt hè voor het blij maken met een dooie mus, maar ja dat kan kunnen jullie als de beste oplichters

Valice
22-03-2021

Ik geeg Ziggo 1 omdat de verbinding is altijd slecht.

De medewerkers zijn heel vriendelijk maar ik denk zij beweert snel verbinding maar het werkt gewoon niet. Ik had recentelijk verhuisd en Ziggo aangevraagd. Gelijk geaanuleerd en nu KPN met lager mbits en het werkt stabiel en heel prima.

Dick

Verbazing

Ik ben uiterst verbaasd over al de negatieve reacties op de Ziggo provider.

Zit al bij Ziggo sinds ze in Den Haag actief werden na Casema. Dat is dus al heel wat jaren.

Ik heb daar TV, Internet (600/50) en Telefoon. Geheel bedrade ethernet (1G) woning. Alleen voor 1 laptop wifi met een apple router. In al die jaren kreeg ik eenmaal een nieuw modem ongevraagd opgestuurd. Installatie vrijwel automatisch.

Storingen? Nooit van gehoord. In al die jaren slecht 2x het modem moeten resetten omdat ik geen kiestoon kreeg, voedingsplug er uit, 2 minuten wachten, plug er weer in en probleem opgelost.

Mogelijke televisiestoringen, van te voren per post aangekondigd wegens werkzaamheden in de buurt bleven geheel achterwege.

Waarom dan een 9? Omdat De upload snelheid slechts 50Mb is. Dit probleem wordt opgelost zodra de buurt of stad overgaat op glasfiber.

Het helpt wel als je als technicus geboren bent :)

Jitske

Na 5 jaar geen ID zenders meer

Afgelopen week kom ik tot de ontdekking dat ik de ID zenders (120, 122 en 123) niet meer kan ontvangen. Ik kijk hier al 5 jaar naar bij Ziggo.

Volgens de vriendelijke medewerker ben ik hier niet op geabonneerd. Ineens moet ik hiervoor een abonnement van €11,95 voor afsluiten. Hoe kan dit en mag dit zomaar?

WiFi

WiFi wordt er 10 keer per dag uitgegooid. WiFi oosters doen het al niet veel beter. Waardeloos! Snel terug naar mijn oude provider met goede WiFi en service

Harry
18-03-2021

Onprofessioneel bedrijf, dat het begrip service niet kent

Ik ben op basis een misleidend verhaal van een acquisiteur overstapt op Ziggo.

Ziggo komt zijn afspraken t.a.v. levertijden van apparatuur en de gratis installatiemonteur niet na .

Als je hierover klaagt wordt je in de rede gevallen. Er wordt niet naar je geluisterd, laat staan dat men probeert het probleem op te lossen.

Advies: nooit mee in zee gaan. Je wordt belazerd!

Als je een klacht wilt indienen kan dit digitaal en hiervoor heb je 7 regeltjes ter beschikking.

Andere manier was vlg. het contactcenter niet mogelijk. Ik heb mijn waslijst aan klachten op 2 A4 tjes dan ook maar naar de centrale directie gestuurd., maar verwacht hierop geen reactie.

17-03-2021

Zeer slechte service!

Ik moet een kleine wijziging doorvoeren, zoals adres en mailadres. Moet er wel bij vertellen dat ik als bewindvoerder dit voor iemand anders moet doen, en ik ben zelf geen klant bij deze organisatie. (gelukkig naar blijkt) ik maar eens bellen,. Krijg ik een aardige medewerker aan de telefoon en leg mijn probleem uit.ze gaat even voor mij navragen hoe dit op te lossen. Na 20! minuten in de wacht gezeten te hebben krijg ik antwoord. U moet even op de site van ziggo inloggen, en dan is het eigenlijk appeltje eitje. Paar dingetjes invoeren en hupsakee, opgelost!

Ik naar de site, maar dat is niet te doen. Ik heb zelden een site gezien welke zo klant onvriendelijk is. Probeer maar eens te mailen naar dit bedrijf. Ze leveren internet met mail, maar zelf hebben ze waarschijnlijk geen mailadres. Na lang zoeken kon ik dus een mail sturen. He he eindelijk! ik mijn verhaal omschreven, maar wat denk je? krijg ik een pop up, waar staat vermeld dat ze binnen twee weken contact met mij opnemen. What the f*ck! zijn jullie wel helemaal cookwouse! het enige wat jullie kunnen is de automatische factuur afschrijven, maar dan stopt het wel bij ziggo.

Waardeloos bedrijf!

West
13-03-2021

Hooguit halve snelheid

Je moet blij zijn als je de helft van de snelheid krijgt waar je voor betaald. Wat dat betreft is ziggo prut.

Betaal je voor 250 dan krijg je 125

Betaal je voor 500 dan krijg je 250