Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ziggo werd met het nieuwe modem steeds trager, overstap naar kpn, glasvezel.
3× hogere up en download, veel stabieler, voor 5€ meer per maand
beter en scherper (4k) televisiebeeld
In augustus een aansluiting aangevraagd. Kreeg de bevestigingsbrief van Robin Clemente dat ze aan de slag gingen en dat de aansluiting kosteloos was. 5 dagen voor de aansluiting, 19 februari krijg ik te horen dat de aansluiting 4550 euro gaat kosten. Wat een oplichters.
Na alle negatieve verhalen ook de positieve kant benoemen. Ben al jarenlang klant van Ziggo en tot nu toe niks te klagen. Internet stabiel, TV geeft mooi beeld. Helpdesk vriendelijk en Ziggo komt afspraken na. Gebruik altijd wel eigen router en zet de meegeleverde box in bridge mode. Hierdoor meer mogelijkheden instellen netwerk thuis dan de beperkte opties bij de standaard modem. Enige reden om over te stappen is de beperkte upload snelheid.
Ziggo is best een mooi bedrijf totdat er iest gebeurd waar ze geen oplossing voor hebben.
Vanaf 18 december 2020 er is er bij mij in de buurt een storing die ze blijkbaar niet makkelijk kunnen oplossen. Nu ruim 3 maanden verder en voor de 10e keer een medling dat de storing over een week of 2 opgelost zou zijn, heb ik om een creditering gevraagd van mijn rekneingen van de afgelopen maanden.
Dit blijken ze niet te kunnen (willen) en ze beroepen zich daarbij op hun algemene voorwaarden. Door het steeds verschuiven van de oplossing zou ik het volledige bedrag per maand moeten blijven betalen terwijl zij in gebreken blijven.
Hoe klantvriendelijk kan je zijn?
Waardeloos internet, en hier betaal je dan flink voor.
Af en toe een storing kan gebeuren. Maar ook als er geen storing is krijg je de minimum snelheid zowat.
Oplichters.
Maar ik heb na de introductie van de next geen enkel groot probleem meer Maar de enkele maal dat je de helpdesk nodig hebt ervaar ik ze ook niet als echt behulpzaam helaas
Slechte service
Bij problemen helpt de helpdesk zeer slecht en blijft het probleem naar de klant afschuiven
Al maanden word ik, soms meerdere keren per week, telefonisch lastig gevallen om een abo te verkopen. meermalen gezegd dat ik dit niet wens en niet lastig gevallen wil worden. Het gaat maar door. Nu in een webchat gepoogd deze stalking te stoppen. Reactie Ziggo: na noemen klacht webchat verbroken.
Al jaren slecht internet, de laatste twee maanden bijna helemaal geen internet, de tv had ook regelmatig problemen. De monteur hier geweest, hij heeft totaal nergens over gecommuniceerd of toestemming gevraagd . En een dag later een rekening van €100! op de factuur staat,
Reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen.
Letterlijk alles wat met ziggo te maken heeft is dramatisch geregeld. om een of andere reden hebben ze het voor elkaar gekregen de enige internet aanbieder te zijn op mijn adres dus veel plezier met mijn reviews sukkels!
Sinds januari wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.
Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar moeten zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?
Schandalig!
Hallo.
Ik zou bij mijn zwager een nieuw bestaand abbonement afsluiten bij ziggo voor tv internet en bellen.
Gebeld naar ziggo.
Daar heb ik drie man aan de telefoon gehad (46minuten)voor ik een bestaand abbonemend had veranderd naar een nieuw abbonemend met drie van die wiffi versterkers (gratis)
Dus waar het op neerkomt dat ik ziggo 46 minuten aan de lijn heb gehad a een euro per minuut schandalig.
Kun je wel zeggen dat weet je maar die kletsen net zolang dat je die wiffi versterkers toch nog zelf betaald.
Dus bel maar zo minmogelijk naar ziggo.
Gr gwa van den h
Ik denk dat ik een geluksvogel ben. internet is heel stabiel en volledige snelheid. TV zenders geen enkele hapering, zeker na de software update van mediabox XL.
Wifi is bij het modem inderdaad zeer slecht, maar dit opgelost door een Fritzbox erachter te hangen. t hoort niet, maar t werkt wel!
Callcentermedewerker verschafte mij verkeerde informatie over een speciale aanbieding (toen ik mij abonnement wilde opzeggen) Een dag later zijn collega vertelde me dat het helemaal niet kan! en als er iets te mooi klinkt (dus de offerte die mij een dag eerder aangeboden werd) dat moet het niet waar zijn! En dat ik wel een klant ben maar geen koning? wtf. Onkundige klantenservice die totaal niet klantgericht is!
Voor mij het is duidelijk: koning ben ik natuurlijk niet maar ik heb wel een keuze.
Let dus goed op en save your money&time.
Gebeld met Ziggo, ik was toe aan een nieuwe router, ik kreeg binnen 3 dagen de ConnectBox, zelf geinstalleerd en mijn internetsnelheid tov oude Ubee3200 is echt vele malen beter en wifi is stabiel (ik let wel op storingsbronnen). 4 internetkabel aansluiting (2 pc's, 1smartbox, 1 beveiligingscamera). Wifi gebruik 4 gsm, laptop en soms bezoekers.
Ik heb 3 woonlagen, router staat op 2e woonlaag, wifi bereik 2e woonlaag 100%, 1e en 3e woonlaag Wifi bereik 90% tot 100%. Wifi bereik buitenshuis 60% tot 100% afstand buiten/autogarage is ongeveer 30 tot 50 meter. Al met al, druk in gebruik en tot nu toe heel snel en stabiel.
Wij hebben al jaren Ziggo en bijna geen problemen.
Je moet om te beginnen wel goede coax kabel en echte metalen pluggen gebruiken en niet zoals ik van de week nog tegenkwam bij buren coax kabel van 30 jaar oud en plastic pluggen ( zwart geoxideerd). Met WiFi ook
geen probleem op 5Ghz want op deze frequentie zitten minder stoorbronnen.
PA0JWT
JW Thijsse
Ivm slechte WiFi vandaag een monteur op bezoek gehad, deze heeft de aop vervangen en een nieuwe kabel gelegd naar de router. In ons complex is ook een centraal schotel systeem aanwezig waar wij ook gebruik van maken en voor betalen, na het opnieuw plaatsen van de aop werkt dit niet meer en zegt Ziggo maar misschien was dat al zo.ja ja half jaar geleden laten aansluiten en tot de avond ervoor werkte dit nog. Kristal van ziggo zegt dat het niet hun probleem is en ze niet aansprakelijk zijn voor de gemaakte schade. Ziggo zorgt er dus voor dat iets niet meer werkt maar zijn niet aansprakelijk.oftewel je sloopt iets en neemt niet de verantwoordelijkheid. Zo werkt dat dus bij Ziggo maar wel de rekening a € 50,00 moeten betalen voor de nieuwe aop en kabel naar de router. Een narcistische bedrijf of misschien wel medewerkster.
Nee ik sluit geen abonnement af bij jullie. Ook niet als jullie mij ieder kwartaal bellen, mailen en zelfs aanbellen aan de deur. Laat mensen met rust!
Nooit gaat iets in 1 keer goed en wanneer er een probleem is zijn ze zeer moeilijk bereikbaar en zit je lange tijd in de wacht. Vandaag ook week fouten op de factuur van vorige maand, na lang wachten gesproken met een medewerker die zegt dat het bedrag wordt gecrediteerd. Na het gesprek een bevestiging ontvangen maar natuurlijk met een verkeerd bedrag. Dus kan weer gaan bellen.
Van begin tot het eind is dit bedrijf heel slecht met interne communicaties. Ik kan er een boek over schrijven wat allemaal fout ging. Ik wil er niets meer mee te maken hebben. Al bieden straks gratis internet en TV aan. Nog niet misschien dat ik een contract aanga.