Andy
13-02-2021

Waardeloos bedrijf

Ben nu al maanden bezig om op alle t.v.'s weer beeld te krijgen.

Ze beloven van alles maar er gebeurt niks.

Waardeloos personeel, die zelf's de hoorn erop gooien als ze het probleem niet begrijpen.

Kijk al jaren via een ci module, nu is ineens mijn beeld al drie dagen weg.

Is mij kaart uit het systeem om onbekende reden.

Word nu al drie dagen beloofd dat ik weer t.v. zou hebben,niks.

Nu moet ik opnieuw drie dagen wachten.

Wat een kut bedrijf zeg,als het volgende week niet opgelost is ga ik naar een ander.

Ik raad ook niemand aan om naar ziggo te gaan.

Ed

Webspace ruimte verdwenen

Ben al vanaf het begin abonnee van Ziggo. ( zelfs al vanaf Word on Line).

Bij start contract had ik recht op 500MB web space, waarvan ik steeds gebruik van heb gemaakt.

Tot januari 2020, toen was de webruimte ineens verdwenen. Gebeld en lauwe reactie van de klantenservice. Er werd toch bijna geen gebruik van gemaakt.dus weg.

Zonder bericht of id halen ze het weg.

Volgens servicedesk : jammer, niets aan te doen.

Ik voel me behoorlijk genept en ik overweeg om mijn gehele pakket eerdaags op te zeggen.

Wat een klantonvriendelijk en egoistisch bedrijf

Lara

Vreselijke service

Vreselijke service. De monteur heeft de aardkabel niet aangesloten "omdat er geen aardlekschakelaar is". Zit er wel, is een compleet nieuwe meterkast. Service biedt vervolgens een gratis wifi-booster aan. Daarvoor doorverbonden met retentie die vervolgens aangeeft dat hij dit niet kan aanbieden omdat ik een bestaande klant ben (sinds een paar weken). Een uur aan de telefoon gehangen. Bij twijfel? Lekker naar KPN gaan.

Chella
12-02-2021

Telefonische colporteurs met mooie praatjes

Via een Ziggo tussenpersoon een abonnement afgesloten waarbij we Ziggo en KPN zouden kunnen vergelijken.

Na een halve dag al besloten dat we toch liever bij KPN bleven.

Later bleek dat er door de tussenpersoon valse beloftes zijn gedaan die uiteraard niet (meer) te bewijzen vallen omdat ze niet opgenomen zijn. Het afsluiten van het contract is uiteraard wél opgenomen. Heel erg slim!

Geen reclame voor Ziggo dat hun telefonische colporteurs met mooie praatjes mensen binnentrekken.

Lang verhaal kort. Wij zitten 3 jaar vast aan Ziggo maar in elk geval nooit als tevreden klant én met een héle vieze nasmaak.

Stf
09-02-2021

Ziggo contractbreuk zonder blikken of blozen

Mijn hoog op leeftijd zijnde moeder heeft sinds begin januari 2020 Ziggo Start. In haar contract staat aangegeven dat terugkijken mogelijk is. Nu blijkt dat Ziggo dit ZONDER ook maar 1 klant te hebben ingelicht, geelimineerd te hebben en nu is het dus niet mogelijk meer om een programma terug te kijken zonder naar een stuk duurder pakket (ZIGGO Complete) over te gaan. Dit heb ik aan Ziggo voorgelegd en na diverse telefoontjes (kom maar eens door hun telefoonstructuur heen) erkent men dat deze mogelijkheid sinds kort technisch onmogelijk heeft gemaakt maar de opties die ik krijg zijn: opzeggen van het contract, betalen voor Ziggo Complete, of een paar maanden ZIGGO Complete zonder extra kosten. Dat is onaanvaardbaar gezien het feit dat men gewoon contractbreuk pleegt. Men heeft gewoon schijt aan haar klanten en doet wat men wil. Voor klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid moet je echt niet bij Ziggo zijn. Overigens heb ik al eerder in een chat contact gehad met Ziggo en daarin vertelde men mij dat terugkijken met Ziggo Start gewoon kan. Zelfs binnen het bedrijf weten ze niet wat er gebeurt.

Dacia
09-02-2021

Maandenlang ellende

Voorheen jaren ellende met Horizon box. Na verhuizing half jaar lang gedoe. Heb bijna iedere dag moeten bellen. Alles werd beloofd, niks werd nagekomen. Na maanden ging het even goed en dan ineens door een fout van Ziggo 3 weken geen tv gehad. Iedere keer dat ik belde kreeg ik een andere uitleg en andere beloften en niemand wist van elkaar wat er gezegd was. Om zot van te worden!

Stein

Ziggo is pure kanker

Ziggo levert zulk triest slechte kanker WiFi het is echt abnormaal

Beggerbende

Heb helaas contract afgesloten bij ziggo en vodafone.

Deze partij kreeg het echter niet eens voor elkaar te leveren wat was afgesproken en maakte daarop meteen van hun probleem mijn probleem.

Heb ze direct aangegeven te stoppen voordat we zelfs begonnen. Zouden contact opnemen maar helaas. Zit nu zonder tv internet en belangrijk 06 nr op de tocht. 1 dievenbende daar, maar zal doorgaan al is het naar de rechter!l

Jwj

Slecht beeld

Kreeg spontaan blokkering beeld. De klanten service gebeld en moet zeggen vrij snel kreeg een medewerker te spreken na controle van mijn gegevens en een poos in de wacht ,kon hij zien dat er diverse problemen op mijn adres waren en dat een monteur 6 dagen later pas kon komen. Op de afgesproken dag komt de monteur heeft meteen een nieuwe adaptor bij zich verving deze en knipte de oude kapot en ziggo stuurt daarvoor een rekening van € 50,00 schandalig hadden ze ook aan de telefoon kunnen zeggen en deze adaptor is door hun geleverd en was nog geen 2.5 jaar oud.

Ben al meer dan 30 jaar klant vroeger @Home ze zijn weer terug bij af

Jacques

Onbeschofte medewerkers

We hebben het duurste abonnement maar ondanks dat super traag haperend internet en tv. Talloze keren gebeld met schandalig onwillig en onbeschoft personeel, die zelfs de verbinding verbreken als ze er geen zin meer in hebben. Schande!

06-02-2021

Slechte service, onbeschoft gedrag, niet behulpzaam

Sinds april 2020 is de service van Ziggo tot het 0 punt gezakt. Ik ben ondernemer en zelf hebben ze mijn naam ineens verkeerd neergezet. Ik gelijk aan de bel trekken want met verkeerde naam kan ik als ondernemer niet betalen. Dan 3 maal beloven het is aangepast en wordt alleen maar erger. Ziggo is een waardeloos bedrijf geworden. Helaas met een monopolie positie, maar zodra het kan, ben ik helemaal weg.

Nieuwe motto voor ziggo, wil je problemen? kom bij ziggo. Success!

Ray

Contractbreuk

11 december contract afgesloten. Tvstart met dus terugkijken.

24 jan monteur die alles aansluit.

Terugkijken kan niet.

Ziggo: dan moet u upgraden naar tvcompleet.

Terugkijken kan wel maar via npostart en videoland enz. Zeker een grap.

Medewerker zegt vanaf 28 jan voorwaarden gewijzigd. Nu niet meer in tvstart. Alleen voor oude klanten (bij een kennis van mij kan het nog wel heb ik gecheckt.)

Voorstel: als u nu upgrade gaan wij het voor u verzorgen.

2 weken klant, 4 uur aan telefoon

Ad

Ziggo

Ziggo alles in een 5 dagen zonder tv

3 dagen zaak niet tel.bereikbaar waardoor omzet verlies

Internet probleem nog steeds niet opgelost

Compensatie voorstel vanuit ziggo 3 dagen hoef ik geen abonnement te betalen (lachertje)

20 jaar bij xs4all geen probleem

Advies blijf van ziggo af waardeloze firma

Dave
05-02-2021

Ziggo internetsnelheid

Ziggo internetsnelheid is bagger. Ik heb een 500mb abonnemen maar haal maximaal rond 63mb downloadsnelheid. 3 notebooks en 1 pc met een 1,5m cat6 direct ingeplugt. Allemaal hetzelfde verhaal. Hulp van Ziggo werkt niet. Zelf ben ik ict'er dus ik ben geen leek op dit gebied. Een monteur zou mij telefonisch helpen. 2 weken verder en nog geen telefoontje van de monteur gehad. Dat ik geen 500mb downloadsnelheid haal begrijp ik, maar 63mb is wel erg traag. Kan ik net zo goed weer een basis abonnement nemen.

Wendy
01-02-2021

Ruim een week geen internet en telefoon. Service monteur is niet binnen een week in te plannen. Zeven (!) keer gebeld met de klantenservice, iedere keer ander verhaal maar geen oplossing.

Zaterdag de tip gekregen van een klantenservice medewerker om een (duurder) zakelijk abonnement te nemen, dan heb je recht op snelle service. Is uiterlijk maandag geregeld en dan direct een monteur aan te vragen.

Direct weer gebeld. Wat denk je: helaas is het niet mogelijk om het abonnement voor dinsdag om te zetten! En voordat het administratief geregeld is, kunnen we geen servicemonteur inplannen. Of ik morgen weer even terug wil bellen.

Johnny
31-01-2021

Ziggo, daar is niks mis mee

Wat een gezeur vaak over Ziggo, ok, je krijgt een aantal keuze menu’s en 1,2,3, is je probleem misschien niet opgelost, maar er wordt ruim de tijd genomen, personeel is erg vriendelijk ook.

Ze bellen netjes terug hoe eea nu is en bij een mogelijke oplossing stuurt men direct een nieuwe ab of media box.

Ik hen dik tevreden over de service

Marja
30-01-2021

Waardeloze service

Mijn schoonmoeder is 12 januari verhuisd naar verzorgingstehuis i.v.m. haar dementie. Op 12 januari zou ook de aansluiting op het nieuwe adres door Ziggo in orde zijn gemaakt. Maar helaas geen signaal. Na een paar dagen kwam er een monteur en die heeft het in orde gemaakt. Helaas nu 1,5 week later weer geen signaal. Mijn schoonmoeder heeft nog steeds erg veel moeite met de overplaatsing en het enige vertier is tv kijken. Na 2 keer telefonisch contact met de klantenservice en alles uitproberen zat er geen andere oplossing op dan weer een monteur laten komen. Niet lachen maar op 30 januari is de eerste mogelijkheid 10 februari. Belachelijk wat een service! zo noemt Ziggo deze afdeling tenminste. Marja Wittens Rosmalen

Shivani
28-01-2021

Ontzettend slechte service. De wifi booster werkte niet en heb hiervoor langer dan een uur met een werknemer in gesprek gezeten (op eigen kosten natuurlijk). De persoon aan de telefoon moest constant dingen opzoeken waardoor ik het halve gesprek in de wacht stond. Uiteindelijk dagen zonder internet gezeten. De monteur komt langs en blijft volhouden dat de modem niet horizontaal mag liggen, wij geven aan dat Ziggo deze zo geplaatst heeft i.v.m. de meterkast en internetverbinding. Na vijf min volhouden geeft de monteur toe dat hij wél goed staat en het niet erg is. Nou prima, monteur drukt een knopje in en haalt de stekkers van de modem er een keer uit en weer in. Nog geen minuut bezig geweest met iets wat aan de telefoon kon worden doorgegeven en toch heeft Ziggo vrij veel lef om alsnog een rekening van €50 euro op te sturen.

27-01-2021

Waardeloze service

Wat een slecht bedrijf. we hebben een nieuwe tv, maar de media box is te oud voor deze tv. zegt ziggo en de monteur die hem heeft aangesloten. We betalen nu 744 euro per jaar. We willen een betere nieuwe box, dat is alles. Maar er wordt ons alleen de optie geboden om dan maar een duurder abonnement aan te schaffen. We gaan niet akkoord en worden in de wacht gezet.T mobile bied hetzelfde maar dan beter voor de helft van dit bedrag. ons zijn ze kwijt.

Sofi
27-01-2021

Via telefoon abonnement aangesmeerd

Onlangs zelf ingeschreven als zzp’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis ziggo movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (wat achteraf niet klopt)

Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij kpn zitten. Ziggo heeft mij gewoon opgelicht. Beschamend en intens sluw. Trap hier dus niet in en stap niet over op ziggo!

Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van ziggo. Als service designer aan de tu delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.

Graag zou ik zien dat ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.