Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vanmorgen bijna 2 u aan de lijn gehangen bij een klacht over mijn media box die niet goed functioneert Uiteindelijk de telefoon maar neergehangen Vanmiddag opnieuw gebeld en mijn verhaal verteld aan een andere medewerker De dame die mij vanmorgen geholpen had bleek niks gedaan te hebben en heeft mij gewoon laten wachten Uiteindelijk was het advies binnen de coaxkabel te vervangen Dit is 2 jaar geleden ook al gebeurd , maar geen nieuwe media box
Opeens afgesloten van het internet en nooit een waarschuwing ontvangen. Na gebeld te hebben, werd mij verteld dat het de 5de waarschuwing was. Dit terwijl ik altijd alle rekeningen betaald heb. Normaal gesproken krijg je hierover een brief. Ik zit nu zonder internet terwijl ik thuis werk. De enige rede dat ik bij ziggp zit is omdat de competitie minder snel internet aanbied. Ik ben van mening dat ze misbruik maken van hun machtspositie. Denken weg te komen met onrealistisch slechte service. Ik ga het langzamere internet voor lief nemen en ga een andere provider zoeken. Ik moet immers geld verdienen zonder stagnering.
Nu ruim een jaar Ziggo tv en internet. Vanaf het begin problemen met interactieve tv en internet : regelmatig uitval en blokkerig beeld. Diverse monteurs op bezoek gehad die wel vriendelijk waren maar het probleem op mijn bordje legde. Zou aan de coax kabel kunnen liggen, buren etc. Allemaal niet het probleem van Ziggo .
Lang verhaal kort : enkele maanden kwam er eindelijk een monteur ( wat ouder!) die wel verstand van zaken had. Bleek dat de aansluiting in het glasvezel kastje "rammelde" . Dat had nog niemand opgemerkt .
Kortom, na die tijd werd het beter. Nog niet goed,want sommige zenders geven nog steeds blokjes. Gelukkig niet zenders waar ik regelmatig naar kijk.
En nu . Krijg ik een aanbieding van Ziggo om tegen gereduceerd tarief internetboosters aan te schaffen, voor gegarandeerd goed internet. Behoorlijk onbeschoft dit. Zou dat niet standaard tot het pakket moeten horen?
Ziggo blijkt niet in staat een simpele bestelling in 1 keer te leveren. Wacht nu al 3 weken op 2 kleine kaartjes die gewoon door de brievenbus kunnen.
Klantenservice geeft al weken hetzelfde voorgekookte antwoord.
For the record; facturen komen altijd stipt op tijd en zijn allemaal betaald.
Waardeloos bedrijf. Welke idioot heeft ooit bedacht Ziggo zoveel macht toe te kennen. Gebrek aan concurrentie maak arrogant.
Ik heb net gebeld met ziggo klantenservice . Mevr.1 had er geen zin in , Mevr.2 heel vriendelijk maar mijn vraag of ik een nieuwe mediabox kon krijgen omdat mijn tv zo.n slecht beeld weergeeft. Werd eigenlijk meteen van de tafel geveegd Ikkijk even naar de instellingen en ja hoor wat ik altijd als antwoord krijg u moet in uwhuis zijn uw instellingen nakijken dze zijn niet goed ingesteld. Dus met andere woorden. Nee niets nieuws zoek het maar lekker uit,. Ziggo is heel goed in alles terug te geven aan de klant . Ziggo maakt geen fouten. Nou ik ben er wel klaar mee .
2x gebeld met ziggo.
1e keer laten ze je gewoon 20 minuten aan de telefoon hangen zonder dat je iets van ze hoor.
2e keer zou ik de volgende dag om 10.00 terug geld worden.
Dus niets.
Hebben ze daar wel verstand van zaken.
Al meerdere jaren bij ziggo, maar altijd problemen, meestal werden die opgelost, maar nu komen er alleen maar valse beloften en grove leugens. Ze behandelen klanten zeer slecht en klacht indienen kan niet. Bij mijn vraag om te zorgen dat de wifi weer gaat werken, die het al weken niet doet, stond ik 20 minuten in de wacht en werd toen de verbinding verbroken. Ze kunnen geen wifi verzorgen en houden zich aan geen enkele afspraak.Het is een criminele organisatie, omdat ze de regels overtreden voor winst.
Ik ontvang post van Ziggo, een zogenaamde "reminder" waarin staat dat mijn tv- en radioaansluiting wordt afgesloten, met een mooie reclame voor een pakket erbij. Ik ben geen klant bij Ziggo, dus dit dreigement tot afsluiting is een vuile vorm van adverteren. Omdat ik geen behoefte heb om post van Ziggo te ontvangen bel ik 0900-1884. Daar kom je niet voorbij de keuze menu's. Dus maar 0881212937 geprobeerd. Hallelujah een mens aan de lijn. Maar wel een mens die beweert dat ik lieg over het ontvangen van post en reclame. Toen hij mij niet kon helpen zei hij dat hij mij door zou verbinden met "administratie". In plaats daarvan wordt gewoon opgehangen. Ik zou je aanraden geen klant te worden bij Ziggo. Te laat? Stap vooral over, alle aanbieders zijn inhoudelijk vergelijkbaar, maar bij Ziggo zal je geen (klanten)service krijgen.
Al jaren klant bij Ziggo. abonnement verandert en walla geen internet en telefoon meer. Bellen bij een kennis maar ze beloven van alles maar komt niks van terecht.nee voor mij geen Ziggo meer.morgen kpn bellen.je kan wel wachten tot je een ons weegt.we zitten maar te wachten op een andere box maar die komt niet.wij zijn er klaar mee.????
COVID-19 door een monteur die snipverkouden in mijn huis komt. Doordat wij minder internet snelheid ontvangen dan beloofd door Ziggo hebben ze een monteur langs gestuurd om dit te inspecteren zonder resultaat. De monteur komt binnen en is snip verkouden en heeft een mega loopneus waardoor hij continu zijn neus moet ophalen. Ik vraag hem waarom hij aan het werk is als hij zo verkouden is. Hij zegt dat het een nasleepje is van de griep. Een paar dagen later hebben wij dus COVID door deze monteur. Dank jullie wel Ziggo!
Slechte service, komen beloftes niet na. Levering onder de maat en duur
Wegvallend signaal, bevriezend en blokkerig beeld. Het lukt Ziggo niet (ook monteur niet) om beeld beter te krijgen. Ga maar kpn.
Omdat mensen eerder een negatieve ervaring delen dan een positieve, heb ik besloten hier een positief verhaal te delen. Ik ben al jaren klant bij Ziggo en ik herken mij helemaal niet in de verhalen van de anderen. Ik heb internet en tv en de verbinding is over het algemeen heel goed, ziggo tv superhandig en tot op heden ook nog nooit problemen gehad met de service. We hebben 1 keer storing gehad en toen kwam er een monteur die er alles aangedaan heeft om het te verhelpen.
Afgelopen week zijn wij verhuisd en ook de verhuizing was een makkie: online doorgeven en precies op de dag dat we wilde werd het internet naar het nieuwe huis omgezet, perfect!
Sinds 2 dagen geen signaal voor tv!
Sinds de GEFORCEERDE overstap naar digitaal tv ALLEEN met CI+ module, is het troep!
Ik had al Ziggo tv, en werd gebeld door Ziggo met de vraag of ik wilde overstappen op een totaalpakket (ik zat voor internet en telefoon bij KPN). De Ziggo medewerker zei dat een monteur alles zou doen, inclusief het installeren van het nieuwe emailadres op mijn computer en mobieltje. Dit bleek niet waar te zijn, de monteur die kwam zei dat ik dat zelf moest doen. Zeer kwalijke praktijk. Ik heb hem naar huis gestuurd en ben bij KPN gebleven, maar omdat de overstap al half geregeld was, was het niet eenvoudig om dit alles terug te draaien en heb ik twee weken zonder wifi en telefoon gezeten.
Ziggo kan de naam niet meer Horen wat een kloote bedrijf ben al 23 klant.laten ze je zitten week 5 ga nu in zonder TV ??ik heb Radar ingeschakeld dat ze mensen zo behandelen.er is al 3x monteur geweest kan niet vinden en 25 nov zou er weer een komen .krijg je s,avends mailtje dat ze niet komen omdat ze de oplossing niet weten .?gebeld en gelijk opgezegt.nou mensen ik zou nooit bij Ziggo gaan ????Gr Lenie stout
De afgelopen weken meerdere malen contact gehad met Ziggo over het vervangen van een TV-kabel en over slecht werkende wifi. Wij studeren en werken intensief met 6 master studenten thuis, maar door de gebrekkige en wegvallende wifi kunnen wij onze colleges en werkgroepen niet actief volgen, laat staan er aan meedoen. Daarnaast komen we ook tijdens online tentamens in de problemen. Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
Meerdere malen contact opgenomen met de Ziggo Klantenservice over de slecht werkende wifi. Terwijl we al een wifiversterker hebben hangen, is er nog steeds sprake van continu wegvallend internet. Wifi booster is nu hoger en op een andere plek gehangen, gereset, en daarnaast is ook de modem een aantal keren gereset. Dit mocht niet baten.
Nog een keer Ziggo gebeld en nieuwe kabels opgestuurd gekregen. Deze zelf geïnstalleerd, maar dit werkte niet. Nogmaals Ziggo gebeld, waardoor de monteur is langsgekomen. Als het niet aan de kabels zou liggen, zou de monteur kosteloos langskomen.
Na het bezoek van de monteur, die al zijn troep vrij asociaal achter heeft gelaten, deed de TV het wel, maar het internet en het streamen naar de TV, het nog slechter. Ook kregen wij een factuur van 60 euro, wat dus in strijd is met wat er aan ons is teruggekoppeld.
Opnieuw Ziggo gebeld, gevraagd waarom we deze factuur hebben gekregen en dat dit niet de afspraak was omdat het niet aan ons lag. Klantenservice kon niks voor ons doen en bood ook geen excuses aan voor het achterlaten voor de troep of voor de miscommunicatie. Nogmaals gebeld met de klantenservice over het internet en het streamen. Een bizar onbeschofte jongeman stond ons te woord, die erg denigrerend deed en ons behandelde alsof we achterlijk waren en de schuld van het slechte internet ons in de schoenen schoof. Toen ik meermaals heb aangegeven dat dit niet aan ons kon liggen (dit bleek ook daadwerkelijk aan Ziggo te liggen: aan de MAC-filter die zij zelf verkeerd hadden ingesteld) en dat Ziggo over wifigarantie beschikt, werden wij zo onbeschoft te woord gestaan dat wij op een nette manier hebben aangegeven dat dit echt niet door de beugel kon. Ons eigen aanbod om ons dan door te verbinden met een willekeurige collega, die ons wél wilde voorzien van normale klantenservice, werd onbeleefd afgewezen. Meneer gaf aan hem dan maar gewoon weg te drukken en opnieuw te bellen met de klantenservice (het überhaupt bereiken van de Ziggo klantenservice duurt al vaak een half uur). Hierop reagerende dat de meneer in kwestie niet de definitie van klantenservice begrijpt, hebben wij hem verwezen naar een andere baan. Wat een bizar slechte behandeling van je klanten, die op deze manier niet worden behouden. Meneer in kwestie begon vervolgens over opleidingsniveau en verweet ons dat wij dom waren. Nu is dit denk ik andersom het geval, maar dat hebben wij maar voor ons gehouden. Echter hebben wij hebben wel gevraagd naar de naam van deze meneer zodat wij een klacht konden indienen tegen deze persoon. Na een langer voortdurende discussie en het niet willen geven van zijn naam, heeft meneer ons weggedrukt.
Hierop vrolijk nog een keer de klantenservice gebeld. Klacht ingediend tegen deze persoon. Dit soort mensen horen op staande voet ontslagen te worden en zijn ook alles behalve representatief voor het bedrijf. Aardige dame van Ziggo (die zijn er dus ook!) die de klacht indiende voor ons, heeft ons voorzien van extra zenders voor 3 maanden, maar kon ons helaas niet in de toekomst een terugkoppeling geven over wat er met onze klacht zou gebeuren. Teleurstellend dat Ziggo niet transparant is over hun gang van zaken en zo onprofessioneel handelt. Dit lijkt mij dan ook niet een blijvend winstgevend model en er moet duidelijk intern een hoop bij hen gaan veranderen, als ze in deze marktpositie willen blijven, want het behouden van de klanten is slechts afhankelijk van het aanbod van Ziggo-Go.
Mijn ouders hebben nu 3 weken ziggo. En het heeft tot nu toe een week gewerkt. Monteur komt na een week pas langs. En als ie is geweest. Werkt het nog steeds niet. Moeten ze weer een week wachten. Drama. Bagger bedrijf.
Vooral sinds een jaar of 5 is dit bedrijf echt nou ja zeg maar niet goed bezig, tenminste niet voor de klant. Helaas hebben ze hier een monopolie positie want er is niks anders te krijgen (geen telefoon aansluiting of glasvezel) signaal is slecht, de apparatuur is slecht de service is slecht en de schuld ligt nooit bij hun. slecht tv signaal lag volgens hun aan de kabels. Monteur heeft bevestigd dat dit niet het geval is. internet slecht, ja sorry hier staat alles goed zeggen ze. Wifi nog slechter, ja hier staat alles goed zeggen ze. Wat ik al die tijd al zei dat t de modem was ja na 3 jaar kwamen ze daar ook achter. 3 x kapotte horizon box gehad en teruggestuurd, krijg ik een aanmaning of ik de restwaarde wil betalen omdat ik ze niet teruggestuurd zou hebben (na 5 maanden) of ik even de track and trace kon tonen. gelukkig had ik die nog maar wel nog even een rekening sturen voor incassokosten wat hun fout is en niet mijne, maar excuses ho maar nee alleen als je in hun mooie praatjes contract trapt dan krijg je alles daarna kun je de boom in. Zelfs de ziggo mail die t al 3 jaar niet meer doet doen ze gewoon helemaal niks aan. Als je de keus hebt voor een andere aanbieder kies die dan scheelt veel ergenis
Slechte wifi van ziggo. Slechte service en je word bij de klantenservice voor leugenaar uitgemaakt.
Bij afsluiten van een nieuw abonnement staat we gegarandeerd wifi in hele huis.
Binnen 10 weken melding gemaakt van slechte wifi, geen reactie.
En nu hebben we alleen maar de mogelijk door een booster aan te schaffen. (100€)
Ik denk het niet.
Dan maar overstappen naar KPN.