Joep
05-11-2020

Ze zijn de weg kwijt daar.

Al meer dan 30 jaar hebben wij TV en internet eerst van home.nl Dat al lang niet meer bestaat. Door Ziggo over genomen Daarvoor belde wij nog in op internet via de telefoonkabel. Dat hete volgens mij toen nog de PTT Of dat ging allemaal toen nog via de lokale energie bedrijven, in bezit van gemeentes. Toen ging alles nog op de normale vriendelijke manier. Had je een probleem dan werd je vriendelijk te woord gestaan, en het probleem werd opgelost via de telefoon. BIJ ZIGGO is het ONMOGELIJK iemand aan de lijn te krijgen. Je blijft EINDELOOS klikken op hun site. Waar geen oplossing te vinden is. Na PTT HOME En alle andere voorlopers, En NU DOOR de staat PRIVATISERING waardoor wij over zijn overgeleverd aan GULZIGE vaak BUITENLANDSE INVERSTEERDERS. EN ITCérs die niets te doen hebben. Gaan wij besluiten weg te gaan bij deze LOGGE MACHINE die zeker vast gaat lopen. Althand dat hopen wij.

Roy
04-11-2020

Blijf uit de buurt van deze partij!

Niet te spreken over Ziggo.

Ik ben een nieuwe klant, voor zowel internet als tv. De installatieproducent netjes ontvangen, maar daarna begint het gedonder.

De aansluiting in mijn meterkast moet door een monteur aangesloten worden. Prima, afspraak maken met monteur dus. 1,5 WEEK na het belletje kan deze ingepland worden.

Vervolgens op de dag dat de monteur zou komen niks meer gehoord. Hij zou tussen 17:00 uur en 22:00 uur komen. Om 18:15 uur nog contqct gezocht of ze een specifiekere tijd door konden geven. Dit was helaas niet het geval. Afwachten op het smsje dus.

Om 21:40 nog niks ontvangen en dus maar de chat ingedoken. Daar werd mij doodleuk verteld dat de afspraak geannuleerd was door Ziggo. Reden: die is nog steeds onbekend.

Vervolgens een schadevergoeding van 25 euro aangeboden gekregen en de mogelijkheid tot het maken van een nieuwe afspraak. Deze afspraak kon volgende qeek dinsdag (10 november). Weer een week later dus. Oftewel wij annuleren de afspraak en jij kunt achter in de wachtrij aansluiten.

Direct mijn abonnement opgezegd en overgegaan naar KPN.

Service is dramatisch vanuit Ziggo.

03-11-2020

Slechte wifi ontvangst naar de bovenste verdieping

Ik ben al jaren klant bij Ziggo, maar de laatste 2 jaar alleen maar last van wifi problemen je snapt het al het ontvangst is ronduit slecht te noemen!

Al vaker het probleem voor gelegt bij ziggo klanten service maar doen weinig voor je, verder doen ze niks om het echt op te lossen.Oja, toch maar dan moet je wel eerst kopen de wifi boosters, ja duuuh!.Ik betaal al een duur abonnement en dan moet ik zelf mijn wifi probleem oplossen en nog eens extra betalen voor optimaal ontvangst te krijgen!?

Op de website staat wel leuk, ''als u klant wordt krijgt u gratis wifiboosters''!?

Ren
02-11-2020

Na update meer betalen??

Vandaag update uitgevoerd bij ziggo en wat blijkt, voor terugkijken van uitzendingen moet je nu gaan betalen echt super slecht en zonder aankondiging.

Echt slecht ziggo dus snel overstappen!

Mike
02-11-2020

Slecht bedrijf

Geen service, hoge prijzen en slecht internet ivm geen verbinding en vaak storingen.

Totale afrader dit bedrijf

Dick
01-11-2020

Geen antwoorden op mail

Week geleden een vraag gesteld over wifi via de mail

nog steeds geen antwoord ,

Net nog geprobeerd via chat en stond al 10 minuten in de wacht

Verder alde jaren dat ik bij ziggo ben nooit geen problemen gehad.

Annemarie
31-10-2020

Ziggo weigert vooraf technisch advies.

'k Wilde overstappen van KPN naar Ziggo. De naburige Ziggo-winkel bezocht om te vragen om mijn situatie technisch in kaart te brengen bij overschakeling, en de financiële consequenties daarvan. Dat werd botweg geweigerd! 'k Blijf dus bij KPN, mede gelet op alle -vooral zeer negatieve- reacties. In mijn geval ging het om internet, telefoon en televisie. Lijkt mij niet verstandig om over te schakelen naar Ziggo.

Laura
30-10-2020

Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet.

Gees

Na bijna 2 weken nog geen internet en monteur belt niet aan

Wat heb ik mij vandaag geërgerd, ongelofelijk wat een organisatie. Ik heb vanaf het begin afsluiting ziggoabonnement bijna 2 uur in de wacht gestaan (20 min, 35 min, 15 min en de laatste keer 40 min. Maar goed, op de opleverdatum en na installatie modem geen internet en ook geen tv, dus gaan bellen, er zou over 1 week een monteur komen, 29 oktober 2020 dus. De gehele dag zitten te wachten, geen monteur gezien, opeens een e-mail met de.mededeling dat er niemand thuis was en er 35 euro betaald moet worden, ik dacht dat ik gek werd. Weer gaan bellen naar 40 min een behulpzame dame aan de telefoon, aangegeven dat ik gewoon thuis was maar geen monteur heb gezien. De monteur had mijn woonhuis beschreven maar schijnbaar had handhaving de monteur verzocht om een parkeerplaats te zoeken, dus niet op de stoep voor ons huis te parkeren. Dit vond de monteur schijnbaar te lastig en is zonder.aan te bellen vertrokken en nu willen ze ook nog.dat.ik 35.euro betaal. Als de beste man had aangebeld hadden we mijn part samen een parkeerplaats gezocht, maar nee meneer gaat er gewoon vandoor zonder een briefje in de brievenbus achter te laten. Ook zou hij gebeld hebben. wij hebben geen gemiste oproep! Mijn zoon en ik hebben internet nodig omdat wij vanuit huis moeten werken, wat moet ik mijn werkgever zeggen, naar kantoor mogen we gezien de corona niet. De dame aan de telefoon kon helaas niets voor mij doen, kon geen contact maken met een monteur dus over 1 week komt er weer een monteur. Dus wij kunnen 1 week niet werken, wij hadden zolang een bungalow in een park gehuurd en aangezien ik vandaag internet zou krijgen is morgen de bungalow opgezegdlt, nu heb ik een fiks probleem. Het is gewoon niet te geloven hoe makkelijk schijnbaar zo'n monteur kan vertrekken zonder dat er voor hem consequenties aan verbonden zijn. Ziggo levert een wanprestatie en zou mijn werkgever mij de dagen niet betalen die ik nu.niet kan werken is het eerst wat ik doe via mijn rechtsbijstand het contract laten ontbinden en zal ik als nodig via de rechtbank een schadeclaim eisen! Ik had mijn twijfels voordat ik bij Ziggo een contract afsloot, ik had mijn gevoel moeten volgen en niet voor Ziggo moeten kiezen! De klantenservice moet wat meemaken aan de telefoon, maar die mensen kunnen er niets aan doen dat Ziggo zo'n slechte organisatie is. Ik zou zeggen Ziggo zorg dat de klantenservice een monteur rechtstreeks kan bellen, en de monteurs die zitten te liegen (niet aanbellen en ook niet bellen) en zomaar vertrekken, moeten ze eruit gooien. Ik vermoed dat de monteurs de parkeerkosten niet vergoed krijgen, dus vertrekken ze gewoon, echt niet te geloven, Ziggo betaal je monteurs als ze ergens betaald moeten parkeren, wel miljoenen omzet, service en je medewerkers goed behandelen ho maar. Wordt vervolgd, want ik.heb nog een internet en tv, ik ben benieuwd wat ik nog meer ga meemaken, want ik heb ook geen tv dus er is waarschijnlijk meer aan de hand!

Wouter
30-10-2020

Ze lieten ons geen keus dan opzeggen

Werkelijk Kafkaanse ervaring met dit bedrijf. Medewerkers waren vriendelijk maar kregen het probleem ‘door het systeem’ niet opgelost. Na totaal 3,5 uur bellen was de conclusie dat we het beste volledig konden ‘opzeggen en opnieuw beginnen’. Na bijna tien jaar UPC en daarna Ziggo klant te zijn geweest is dat niet te bevatten. We hebben vanzelfsprekend opgezegd, maar een contract bij een ander bedrijf afgesloten.

Ik was ook al 15 jaar klant bij Vodafone (zelfde bedrijf in Nederland), maar dat heb ik door dit debacle ook meteen opgezegd.

29-10-2020

Waardeloze service

Internet ligt er vaak uit, vandaag onderhoud, zou er maar 2 minuten uitliggen, dus niet, hele dag geen internet. Dan om 4 uur bericht dat alles weer in orde is, maar nog steeds geen internet. Service is waardeloos, weten ergens van, ligt uiteraard weer aan mijn aansluiting. Altijd draaiboek afdraaien en dan ligt het aan mij.lol. terwijl ze zelf onderhoud plegen. Ik ben het echt zat nu, paar keer per jaar zo en ik moet wel altijd betalen voor niet geleverde service,

Nassi

Alleen TV niet mogelijk

Wanneer je een iets uitgebreider TV-pakket wil ben je verplicht het inferieure internet bij Ziggo te nemen.

Max

Onterechte betalingen opgezegd abonnement

Ziggo heeft onterecht 3 maanden geïncasseerd, door een interne fout is het Ziggo abonnement nooit als opgezegd binnen gekomen.

Na meer dan 2 uur aan de telefoon gehangen te hebben is het nog steeds niet opgelost.

Incapabele provider

Als je iets verandert in je abonnement of mediabox heb je gegarandeerd wekenlang problemen. Ze halen ongevraagd internet uit je pakket terwijl je net een nextbox hebt gekregen waarvoor internet nodig is. Je krijgt te maken met 10 verschillende klantenservicemedewekers die allemaal iets anders zeggen en geen van allen iets kunnen doen. Waarom zetten ze niet gewoon op hun website dat ze wel een klantenservice hebben maar dat het geen zin heeft deze te bellen omdat ze niets voor je kunnen doen. Het ene probleem na het andere komt voorbij en ziggo communiceert op geen enkele wijze over de problemen die ze zelf veroorzaken; wekenlang traag internet, al meer dan 4 weken geen tv via de nextbox. Installeren extra pakket liep vast, etc. Internet doet het weer na installatievan een nieuwe router. Problemen met de nextbox, daarvan weet niemand wanneer het opgelost wordt.

Hoe is hetin godsnaam mogelijk dat ziggo gekozen wordt tot beste provider?

Co

Ziggo mediabox-ellende

Ik heb een tv abonnement bij Ziggo van Digitale TV met een digitale ontvanger middels mediabox Pace HD (Pace DCR-7111). Sinds enkele weken werkt On Demand / Uitzending Gemist niet meer. Krijg steeds de melding "momenteel niet mogelijk informatie op te halen". Via de site van Ziggo zijn er wel oplossingen te vinden om van alles te controleren. Heb ik gedaan maar niets helpt. Via kanaal 997 kan je de verbinding en het signaal controleren. Gaf daarbij aan dat er bij de verbindingstest een foutmelding 2 is geconstateerd. Verder nergens een uitleg hoe dit te verhelpen. Ligt niet aan de bekabeling maar zekerk aan de mediabox. Om dan vervolgens iemand aan de lijn te krijgen . het is een verschrikking!

Nooit dus! Voortdurend wordt de verbinding verbroken! Het enige wat wel is gelukt is een afspraak te maken met een monteur. Dat wordt dus betalen! De bereikbaarheid en de service stellen mij zeer teleur. Niemand direct aanspreekbaar om het probleem te bespreken. misschien is het zelfs niet mogelijk mijn abonnement op te zeggen?!

Danny

Online gamen met 500 mb

Online gamen met 500 mb waardeloos .elke keer internet verbinding weg.stotteren connectbox.ben zo blij komen met glasvezel 1gb lekker naar caiway toe

ziggo de BALLEN!

Casper
25-10-2020

Van het kastje naar de muur, apparatuur en klantenservice functioneren niet

Na het afsluiten van ons abonnement (internet en TV) krijgen wij de welbekende waardeloze TV box binnen. Verbruikt achterlijk veel stroom, maakt lawaai, wordt loeiheet en is traag. Als klap op de vuurpijl neemt de box vaak niet de programma's op die je opgenomen hebt. 50% van de tijd neemt hij een ander programma op, neemt hij de helft op of helemaal niks. Ziggo hierover contact gehad. Kwamen met de mededeling dat we "over 3 maanden pas een nieuwe betere box konden krijgen, in de tussentijd krijg u een vervanging voor de huidige omdat die waarschijnlijk defect is." Geen box ontvangen. Na 3 maanden weer bellen (stel je voor dat ze zelf iets ondernemen): "Sorry, dit is niet mogelijk om u een nieuw type box toe te sturen". "Maar jullie gaven 3 maanden geleden wel aan dat dit kon!". "O, dan moet u even een mailtje sturen". Mail gestuurd, reactie: "Ja mevrouw, dat is toen beloofd door de afdeling retentie, u moet contact opnemen met die afdeling om dit af te handelen." WHAT?! Are you kidding me? Wij zijn er klaar mee, klantenservice, apparatuur en internet zijn van zeer belabberde kwaliteit. Alvast opzeggen zit er ook niet in, dan moet je 3 maanden van tevoren bellen. Ik hoop dat ik snel van Ziggo af ben. In de tussentijd ga ik thuis lekker ijsberen tussen het kastje en de muur.

Jusuf

Wat een drama

Na 10 dagen eerste antwoord op mijn klacht, opgegeven oplossing werkt niet. Werd ik weer gebeld, na een dag of 607, opgegeven oplossing werkt weer niet.

Harco
24-10-2020

Waardeloze service

Dealerlijn ziggo

Nog nooit zo n waardeloze service gezien als bij dit bedrijf, onkundige , ongeinterresserde , niet klantvriendelijke en onprofessionele klantenservice

Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk een medewerker aan de lijn, deze wist niet meteen een antwoord, zet me heel even in de wacht, na 35 minuten nog niet uit de wacht, verbinding maar verbroken

Opnieuw gebeld, na 36 minuten wordt de verbinding opeens verbroken , na opnieuw te hebben gebeld, krijg ik een meldtekst dat de dealerlijn nu gesloten is

Probeer je voor hun eigen klanten een probleem op te lossen. nooit meer

Ik kan

Zo langzamerhand een boek over dit bedrijf schrijven , alleen maar problemen bij klanten. ik zal er geen klant meer naar toe verwijzen. ben er klaar mee.

Als ik op deze manier met onze klanten om zou gaan waren we allang ter ziele geweest. dit bedrijf komt er nog steeds mee weg. schandalig

Een zeer ontevreden dealer

Janssen elektro huissen

24-10-2020

Besodemieterd

Per 14 ocktober van telfort naar ziggo over gestapt met overstapservice. Nix anders dan ellende. 4 dagen geen tv en internet terwijl mijn vrouw in de zorg werkt en thuis werkt ivm de corona. Tientallen keren naar de klantenservice gebeld en het enige wat je hoort is dat anderen foute informatie hebben gegeven,dat het aan de aansluiting in de muur licht, en dat ze nix kunnen doen voor ons.

De monteur is op zaterdag langs gekomen en was na 10 min weer weg. Heeft alleen een schakelaar in de kast buiten om hoeven zetten en alles deed het.

Nu vandaag een rekening gehad van €27 en er staat niet bij waarvoor.( rekening voor iets in augustus en september) klopt geen zak van omdat wij per ocktober de 17 pas internet en tv hebben van deze knuppels. Als klant stel je nix voor, zijn erg slecht in hun service als je het al service kan noemen en als je boos wordt flikkeren ze de hoorn er op.( niet wezen schelden maar wel laten merken dat wij het er niet mee eens waren met de gang van zaken)

Tis een bende daar.

Strax gaat er een klachten brief naar ziggo van 4 kantjes met ons ongenoegen. Kijken wat ze gaan doen en anders kijken of er een manier is om alles maar te stoppen. Ben klaar met deze bende oplichter.