13-09-2020

Contactgegevens onvindbaar

Ik heb een storing met het HUMAX kastje. Om de site van Ziggo is geen telefoonnummer van de klantenservice te vinden. Via mijnziggo kom je uiteindelijk in een cirkel terecht waar je niet uitkomt. 1.001 vragen is dit aangesloten, is dat aangesloten, als je dit doet, wat gebeurt er dan. Uiteindelijk krijg je het advies : neem contact op met de klantenservice, maar nergens staat dat telefoonnummer vermeld! Het is een ontmoedigingsbeleid van de eerste klas. Ik raad niemand aan om klant te worden van Ziggo voordat de klantenservice normaal bereikbaar is. Daarnaast nog een tip voor Ziggo. Als de klantenservice niet bereikbaar of overbelast is, dan deugd je product niet of je hebt te weinig mensen in dienst.

12-09-2020

Geen ontvangst

Wij zijn al jaren klant, al vanaf upc

nu had onze mediabox een display defect, er zou een nieuwe worden opgestuurd.

die nieuw box gaf het zelfde defect, dus maar weer gebeld.

er werd mij gezegd, stuurt hem maar op u krijgt een nieuwe.

die oude box weer aangesloten, en ik had beeld alleen wel een defect aan de display, die nieuwe box ingepakt en naar Postnl gebracht, bij thuis komst had ik geen beeld meer, dus maar weer bellen.

krijg ik als antwoord de box is gedeactiveerd het gaat maximaal 3 dagen duren. u moet maar zolang via uw pc of laptop kijken.

ik heb spijt dat ik zolang klant gebleven ben 1 nov. loopt mijn contract af en ik blijf GEEN dag langer klant.

Harry
10-09-2020

Streamen via Apple tv

Sinds enkele maanden werkt het streamen via Apple TV niet meer bij Ziggo, met name wat de Nederlandse zenders betreft. Klacht neer gelegd bij Ziggo, maar gaf in eerste instantie aan dat het aan de Apple TV lag, Apple TV zegt dat het aan Ziggo ligt, want heel veel kanalen kunnen er wel gestreamd worden! Inmiddels wacht ik nu al maanden op Ziggo wanneer zij het probleem Oplossen.

Jee
09-09-2020

Was ooit kwaliteit, en goed, nu waardeloos

Geen nieuwsgroepen meer, service verdwenen, en je oude smartcards mag je opeten. Hallo, wij zijn Ziggo en we helpen je graag van je euro's af.

Dat er zo nu en dan dingen veranderen is logisch, dat trouwe klanten die al die veranderingen mee maken daar de dupe van worde, alles behalve.

Het enige wat ik in al die jaren kon behouden was mijn @home e-mail adres. Top service!

09-09-2020

Wij zijn er klaar mee!

Begin augustus ontvingen we een schrijven van Ziggo over de upgrade van de Mediabox XL. Omdat e.e.a. ging veranderen zou onze extra box niet meer werken en moesten we 2 nieuwe Next boxen aanvragen. Zo gedaan en omstreeks 14 augustus ontvingen deze 2 nieuwe boxen. In het daaropvolgende weekend vol goede moed begonnen om deze boxen te plaatsen echter na 2 dagen proberen, ploeteren, vloeken en bellen (eindeloos wachten) komt Ziggo er achter dat we ook een apart modem nodig hebben! Omdat onze Mediabox Horizon een geïntegreerd modem had waren ze dit blijkbaar vergeten. Nieuw modem na 3 dagen ontvangen en vervolgens opnieuw begonnen met installeren. Opnieuw dagenlang proberen, prutsen en bellen (kansloos!) komen ze er achter dat er blijkbaar in de activatie iets niet goed gaat. Blijkbaar is er op de 'afdeling contracten' een achterstand en wordt hier hard aan gewerkt!

Inmiddels is het 9 september, bijna 3 weken later, heb ik talloze telefoontjes naar het enige telefoonnr. van Ziggo waar je terecht kan (0900 1884) gepleegd, eindeloos in de wacht gestaan en iedere keer opnieuw uit moeten leggen.

Kortom, in een situatie waarbij je vanuit de situatie rondom corona thuis moet werken is het erg lastig werken zonder internet. Probleem is nu (9 sept) nog steeds niet opgelost en wij zijn er dan ook helemaal klaar mee, hebben inmiddels alles opgezegd en vanaf eind deze maand om laten zetten naar KPN.

Na jarenlang trouwe klant te zijn van Ziggo, zijn wij er inmiddels op een botte manier achter gekomen dat Ziggo enkel bestaat voor eigen winstbelang en geen enkele (en dus ook geen enkele) waarde toekent aan (vaste) klanten cq serviceverlening. Bij een probleem moet je je (na eindeloos wachten) als klant continue zelf melden, opnieuw uitleggen, vragen, vragen en krijgt dus nooit een goed antwoord noch wordt je (pro) actief geïnformeerd over status of voortgang. Bij de Ziggo servicepunten (Mediamarkt) kunnen ze enkel in het systeem kijken en je dus ook niet verder helpen en als je om een monteur vraagt ben je over 3 tot 4 weken aan de beurt. Er is maar 1 telefoonnummer waar je als klant terecht kan, de medewerkers die hier zitten doen hun best, maar kunnen je dus ook niet doorverbinden als je naar (andere) verantwoordelijke afdelingen of personen vraagt. Kortom, als alles (internet, etc) werkt moet je je gezegend prijzen want bij problemen kom je in een doodlopende straat waar je dus nooit meer uit komt.

Zelfs als je telefonisch je abonnement wilt beëindigen is het systeem zo ingericht dat je eindeloos in de wacht wordt gezet zodat je na 45 minuten wachten vanzelf de telefoon weer ophangt.

Ik weet niet of het bij KPN beter is maar 1 ding is zeker; bij problemen kun je je iig melden bij een KPN Servicecenter en medewerker.

Nooit meer Ziggo!

Saskia
08-09-2020

En nu is het genoeg!

Al bijna 20 jaar klant bij ziggo voorheen Casema.

Vanaf zondagochtend geen internet geen televisie en niet vast kunnen bellen. Met mijn mobiel even gegoogeld en ja op mijn adres was en storing. Nu is er hier heel vaak storing, meestal een minuut of 20. Na een paar uur naar de klantenservice gebeld, waar je na lang wachten de vraag krijgt of alle lampjes branden- de stekker er goed inzit- je de router al hebt gereset. Ja natuurlijk maar er is een storing! Ok volgens de mdw was er toch een storing, in de hele straat maar er waren al monteurs onderweg.op zondagochtend. Volgens medewerker zou de storing 18.30 in de avond verholpen zijn. Een hele dag zonder internet, tv en vaste telefoon. Vervelend maar is niet anders.

Om 19.30 Nog steeds geen werkende faciliteiten. Ook hebben de buren en wij geen monteur gezien bij het kastje naast de garage. Dus om 19.40 weer contact gehad met ziggo en diaals via de chat. Volgens deze mdw waren de monteurs er op dit moment mee bezig. Ik kijken maar nee hoor de hele dag geen kip te zien. Volgens de mdw waren ze ergens anders aan t werk maar zou het elk moment gemaakt zijn. Sowieso vandaag zei Rick.Dat was natuurlijk een leugen. de volgende dag 32 uur later zijn er pas monteurs gekomen. En op maandag avond deed alles het weer.

Als er iets kapot gaat of er zijn geen monteurs beschikbaar, zeg dat dan gewoon. Dat is overmacht en daar heb ik begrip voor. Als je weet dat je twee dagen geen internet hebt en dus ook niet kan werken kan je andere oplossingen zoeken. Maar omdat ziggo zei dat het probleem binnen een bepaalde tijd opgelost zou zijn, hebben met onze mobiel een hotspot gemaakt. Als ik wist dat het twee dagen zou duren was ik in de mc Donalds gaan zitten of had ik extra data gekocht.

EAJ
08-09-2020

Waardeloos!

We MOETEN van Ziggo nieuwe kastjes want de oude werken straks niet meer. Nou oké dan.maar dan krijg ik ineens een modem. Huh dat had niemand erbij verteld! En dat ding is staand en past niet in mijn tv kastje. Op naar de meterkast dan maar. Ik sluit alles aan. Het werkt niet dus bellen. er horen ook nieuwe kastjes bij maar komen pas later. Daar hadden we geen bericht oid over gekregen. Op naar het postkantoor want daar waren ze uiteindelijk geleverd. Oké, opnieuw aansluiten maar het werkt nog steeds niet. Na tig keer belken en urenlang in de wacht krijgen we te horen dat we per ongeluk afgesloten zijn. En nee, ff weer aanzetten gaat zomaar niet. 10 dagen later komt de monteur. Nee hij kan het niet fiksen. Systeemfout zegt ie. Hij zal er spoed achter zetten. Nu al 2 weken geen tv, internet en bellen. We sturen opnieuw een monteur over 4 dagen. Want het zou het moeten doen, alleen werkt het niet. Zucht! En van sommige medewerkers krijg je de domst mogelijke antwoorden zoals: heeft u de draad aangesloten? Dan doet ie het toch.NIET DUS.daarom heb ik al tig keer gebeld en er 3 vrije dagen voor ingeleverd. En ik ben extra naar mijn werk moeten rijden ipv thuiswerken. En dan nog de extra mobiele telefoonkosten. Oh en dat ook nog met pubers die geen tv en wifi hebben. Drama! Serieus, Ziggo maakt er echt een potje van.

Ocelotte
07-09-2020

Wanprestatie van ongekende omvang

Telefoon, internet en televisie die het af en toe wel doet, maar meestal niet. De schaarse momenten dat de vaste telefoon werkt, verbreekt de verbinding zichzelf na enkele minuten. Alarmapparaat met sos knop voor ernstig zieke partner doet het meestal niet. Soms een paar minuten wel. Dit al 6 maanden lang, kastje naar de muur, en dikke vette incasso´s. Sinds een paar dagen overgestapt naar een andere provider waarvan men zegt dat die de duurste is. Niet alleen de helft van de maandlasten, ook nog 100% van de tijd werkende telefonie, internet en digitale televisie.

Istvan
07-09-2020

Wardeloze service.

Wij geven al jaren doir dat de kabel hier in de straat slecht is, het verdeelkastje voor de huizen hier verdwijnt zo ongeveer de grond in. Maar het ligt aan de binnenkabels bla, bla.

Iedere keer weer valt alles even stil en dan werkt het even later weer. Ben het al een tindje zat. Maar nu is er een storing vanaf ongeveer 11 uur tot 18 uur. Ik ga een andere provider zoeken.

Francois

Ziggo go is echt knudde

Klaarblijkelijk is Ziggo niet in staat om een goede app te maken zodat deze daadwerkelijk gaat werken. Vaak als veel mensen hier gebruik van maken valt de app gewoon uit. Formule 1 is hier het perfecte voorbeeld van. Echt in en in triest dit.

Klaas

Ziggo go

Op vakantie en ziggo go kijken formule 1 kijken app is niet beschikbaar . Ik ga het nu opzeggen vreselijke slecht waardeloos mooie reclame spot kost veel geld zorg dan ook dat het kan

Wilbert

Ziggo GO problemen

Ziggo is druk bezig met het moeilijk maken om tv te kunnen kijken. Ziggo GO wordt geteisterd door downtime en inlog problemen. Als je al kan inloggen krijg je meldingen al maximaal aantal beeldschermen bereikt. Maximaal aantal gebruiker bereikt. Of simpelweg dat jou apparaat niet ondersteund word.

Als je TV wilt kunnen kijken, kies niet voor ziggo.

04-09-2020

Dag Ziggo! Ben het spuugzat!

Vanaf dag 1 al slechte wifi, boven zelfs geen. Bellen met klantenservice geeft uren wachttijd zonder adequate oplossing. Vandaag voor de zoveelste keer weer een modem die blijft knipperen, geen telefoonverbinding etc. Storing bij Ziggo al lang opgelost. Ben het spuugzat. Overstap al in gang gezet naar andere provider. Voor mij NOOIT geen ziggo meer, zeker omdat dit de 2e overstap naar Ziggo was, en de 2e met alleen maar ellende! Veel betalen, slechte diensten en idem klantenservice. Bye bye Ziggo!

Hendrik
04-09-2020

Zelfden zo'n slechte ervaring gehad

Twee weken van te voren internet + tv besteld zodat het op tijd geleverd zou worden op mijne nieuwe adres. 4 dagen later nog steeds niks binnen, 10x gebeld en 10x een ander verhaal. Zelf naar de winkel gefietst om het daar op te halen, duurt alsnog 4 werkdagen voordat het werkt. Uiteindelijk een track en trace code gekregen, bezorgd op mijn oude adres. Hoe krijg je het voor elkaar.

Carla

Onbereikbaar en slechte service

Abonnement afgesloten voor alles in 1. Ze beloven power promise en dat de monteur niet eerder weg gaat voordat je in het hele huis perfecte WiFi hebt. Dus niet. Monteur komt. Meet de verbinding en zegt dan moet je even bellen en dat pakket bestellen. Ook de vaste telefoon aansluiting deed het niet daar deed hij ook niets aan. Na ruim een uur in de wacht zegt de medewerker maar dat sturen we niet op dat moet de monteur doen. moest ik een afspraak maken. Verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en bijna 2 uur in de wacht en doorverbonden waarbij om 20.00 uur weer de verbinding werd verbroken omdat ze dicht gaan om 20.00 uur. Dus nog geen stap verder en geen internet en telefoon. Dat dit bedrijf bestaansrecht heeft is mij een raadsel.

Sanne

65 min in de wacht, niemand aan de lijn

Na 65! min in de wacht, krijg ik niemand aan de lijn maar wordt de verbinding verbroken.

Helma

Zeer slecht bereikbaar

Zeer slechte bereikbaarheid na 35 min in de wacht

Asja
03-09-2020

Klantenservice heeft wachttijd tussen 2 gesprekken.

We hadden geen telefoon, geen internet. Klantenservice gebeld op mobiel. 35 minuten geluisterd naar " een ogenblik geduld aub". Uiteindelijk iemand aan de andere kant. Heeft ons 15 minuten van alles laten doen. Om dan pas te zeggen dat onze wijk eruit ligt en dat het bijna is verholpen. Heeft nog ruim een dag geduurd. Trouwens deze "klantenservice" wist ook nog even te vertellen, dat ze een PAUZE hebben tussen 2 gesprekken. Vandaar die lange wachttijden? Hoe verzin je dit als bedrijf. Wel abonnement verhogen en voor de rest de klant zo lastig mogelijk maken.

Heidi
02-09-2020

Na al ruim een jaar bezig te zijn begint ons geduld echt op te raken zeer slechte wifi monteur geweest deze geeft advies dat niet opgevolgd mag worden door de klantenservice als we die bellen ( wij zijn maar een klant) 1.5 uur geen wifi is niet erg zeggen ze dan.

02-09-2020

Aansluiting nieuwbouw

Na 10jr trouwe klant te zijn geweest gaan wij verhuizen naar een nieuwbouw woning, of we even €3500 willen betalen voor de nieuwe Ziggo aansluiting. Jullie worden vriendelijk bedankt!