Tim
13-08-2020

Heel erg slecht.

Voor de duidelijk heid ik heb 1 mediabox boven en ci+ module beneden. Heel de maand juli ben ik aan het Bellen geweest met ziggo omdat internet niet werkte daarna heeft ziggo mij om onbekende reden een ci+ module opgestuurd hadden terwijl wij een goede hadden, vervolgens wordt die afgesloten en geen tv meer. 2 weken geen tv. 2 klachten in gediend en na 9 telefoontjes en 7 uur bellen nog niks opgelost vervolgens kwam de monteur voor internet en die had alles opgelost tot jullie mijn mediabox boven afsloten. Nu heb ik gevraagd om die alleeen weer aan te zetten en verder niks te veranderen en nu deed mijn Ci+ module het niet meer. Voor de aller laatste keer ik heb een ci+ module beneden, een mediabox boven en ik heb internet van jullie. willen zij hun klanten überhaupt wel houden? Ik ben er echt helemaal maar dan ook echt helemaal klaar mee. Nu werkt mijn ci+ module beneden weer niet. Stelletje amateurs. Dit kost mij allemaal geld en wat wordt er geregeld helemaal niks. Wordt niet eens terug gebelt over de klachten die ik ingedient heb. En je wordt steeds van kastje naar de muur gestuurd. Ik hoop dat het bedrijf failliet gaat. Heb al meer dan 12 uur aan de telefoon gehangen met ziggo en heel erg veel berichtjes gestuurd. Alles gaat daar fout. Er is geen communicatie onderling slechte administratie en het personeel weet totaal niet waar het over praat of mee bezig is.

Angelique

Komen afspraken niet na.

Binnen 2 uur heeft u de bevestiging: het is nu 2 dagen later en ik heb nog niets.

23 minuten wachten voordat je te woord wordt gestaan. Daarna steeds doorverbonden worden met iemand anders.

Chatfunctie: Half uur (!) wachten en toen maar gestopt. Bij inloggen wordt Vodafone klantnummer gevraagd. Ik ben al sinds Multikabel klant en heb ze voor het eerst eens nodig. Wat is dit een rotbedrijf geworden na die overname door Vodafone.

Patricia

Betaal meer, krijg minder

Vorige week keuze gemaakt om horizon boxen te laten vervangen door nieuwe systeem , omdat je anders binnenkort niet meer de 2e mediabox kunt gebruiken. Vervolgens op ons account bij ziggo

geconstateerd dat ineens volop bellen was uitgeschakeld. Gebeld en jawel volop bellen geactiveerd,

hebben nu ineens niet meer ons extra zenderpakket, kan niet meer opnemen of terugkijken. weer gebeld, 3 medewerkers verder. zou binnen uur geregeld zijn.

niet dus, 2 dagen later weer bellen. Op onze account staan nu inmiddels diverse pakketten voor 157,- euro in plaats van abbonnement van 97 euro . (al jaar of 8)

drie medewerkers verder, zou nu handmatig geregeld gaan worden in buitenland? binnen 3 dagen . je raadt het al, niet dus. pfff ga nu mogelijkheden bij KPN bekijken.

overigens ze zijn allemaal vriendelijk, maar wat heb je eraan.

Kan

Veel beloven , niks doen

De klantenservice is erg vriendelijk. En begripvol , tot hier prima . Dan gaan ze het voor je regelen zeggen ze( hier gaat het mis) ze beloven van alles maar heel weinig wordt ook geregeld. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en als ze er niet meer uitkomen schakelen ze een extern bedrijf in en als het dan nog niet lukt moet ikzelf contact op gaan nemen met het externe bedrijf , terwijl ik toch echt klant ben bij ziggo. Uiteindelijk het duurste abonnement genomen ( ziggo zakelijk) op aanraden van ziggo , want als er dan iets mis gaat wordt het binnen 5 uur geheld . Je raad het al , precies hetzelfde verhaal , ze komen de afspraken niet na en het wordt dus niet goed geregeld.Het enigste voordeel is dat ze snel de telefoon opnemen zodat je geen 20 minuten in de wacht staat. Erg slechte organisatie , veel beloven , weinig afspraken na komen. Ik raad jet iedereen af om klant te worden bij ziggo. Jam

Incompetente rotzooi!

Al jaren klant bij ziggo(geweest!) tot het fenomeen HORIZONBOX de hoek kwam omkijken!

Veel last van vastlopers progamma,s en daarbij ook dramatisch slechte wifi verbinding!

Hiertoe op advies ziggo draadlos wifi stopcontact aangeschaft!

Hiermee wel 3 mb download snelheid te behalen!@#$@ voor de somma van€ 99,-

Gelukkig komen ze mij nu van pas bij de 2de tv opstelling van KPN,met download snelheid wifi van 86 MB!

Je begrijpt wel dat wij zijn overgegaan naar KPN Glasvezel! Super snel en medewerkers met verstand van zaken!

Zelfs kostenloos mijn audio installatie aangesloten ook op internet waar ik nu veeel meer mogelijkheden heb!

Ik zeg massaal over op kpn en laat de beginnersclub ziggo zo snel mogelijk varen!

35 monteurs veder

Zijn nu een jaar bij ziggo, 35 monteurs veder en nog niet goed. Kpn nooit last van gehad

Annette

Waardeloze klantenservice,

Inmiddels 6 verschillende medewerkers verder en de Fatima die het in orde zou maken zou me terug bellen en dat gebeurd dan niet na 5 uren wachten op haar telefoontje.

Ziggo jullie zijn waardeloos.

11-08-2020

Bij ziggo kan iedereen aan het werk.

Na jaren trouwe dienst bij KPN eens geinformeerd naar de kosten bij Ziggo. En dat leek, op basis van de dame aan de telefoon niet verkeerd. De prijzen van de website werden door de vriendelijke dame naar beneden gecorrigeerd en dat leek ons over de streep te trekken. Maar de bel-afspraak de volgende dag om alles definitief te maken bleef uit, de naam van de dame bleek bij niemand bekend (?) en ook de afdeling klachten wilde niets doen. Fouten worden immers overal gemaakt. Maar vooral bij Ziggo. Die laat iedereen dus maar de telefoon aan nemen en klanten op het verkeerde been zetten. Managers of leidinggevenden krijg je niet te spreken en ondanks de belofte om er dan samen uit te komen, die worden ook niet waargemaakt. Vergeet Ziggo. Ze zijn weer terug naar het jaar 2000 waar de klanttevredenheid (van toen UPC) historische laag was en de RvB er alles aan deed om dit te keren. Die tijden zijn voorbij. Welkom bij Ziggo, maar niet heus!

Fhj

Slecht wofi internet

Werd benaderd voor nieuw netwerk op glasvezel

ik denk dat ze mensen afknijpen om te dwingen naar glasvezel te gaan want ik heb nu nog slechter internet/wifi dan van voor het telefoontje van ziggo

ik zie op tegen al het werk dat het met zich mee brengt om over te stappen en de investering in een wifi versterker ben ik ook kwijt maar de maat is nu redelijk vol ik ga eens kijken naar een andere provider na bijna 25 jaar klant te zijn van ziggo

08-08-2020

Klantenservice? Ziggo weet niet wat dit is

Mediabox is kapot, doet niets meer. Al alles geprobeerd en ik weet wat ik doe. Die gehuurde box moet gewoon omgeruild worden.

1,5 uur chatten met de klantenservice. Eindeloos wachten en. met 5 verschillende namen gechat in 1 sessie.

Resultaat na alles doorgeven, uitgelegd en steeds soortgelijke vragen beantwoord te hebben uiteindelijk de toezegging gekregen dat ik een andere krijg.

Maar.

Hun systeem doet het even niet. Dus kunnen ze geen nieuwe sturen (uuh?). En het verzoek morgen nogmaals dit zelfde maar te doen. Want ze kunnen geen mail intern versturen (uuh?). En een briefje schrijven blijkbaar ook niet.

Klacht ingediend. En weer het zelfde resultaat, nu per mail. Weer alle vragen, weer de hele zelfde riedel, weer allerlei verschillende namen. Ik moet HUN problemen oplossen. Zelf doen ze geen enkele moeite.

Mooi niet dus.

Ik ga het bedrag storneren en naar een andere provider zoeken. Eentje die het woord service wel begrijpt.

Wie is nu de klant, Ziggo? Wie betaalt wie?

Linda
08-08-2020

Waardeloos bedrijf

Afspraak ingepland voor een monteur. Half uur van te voren zou ik een sms krijgen, zodat ik naar het nieuwe huis kon gaan. sms nooit ontvangen. Monteur zegt 2x gebeld te hebben, maar ik heb geen gemiste oproepen. Wel een rekening van 35 euro voor de voorrijdkosten sturen en nu zeker nog 6 dagen zonder internet, want de monteur kan pas 6 dagen later komen.en wie zegt dat het dan werkt. Tijd om naar een andere provider te gaan of meteen maar overstappen op glasvezel. Ik raad Ziggo zeker af.

Wiebe
05-08-2020

Aggresieve tele-marketing

Omdat ik officieel nog ingeschreven sta bij de KVK mag Ziggo zakelijk helaas negeren dat ik in het bel mij niet register sta maar hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik geen interesse heb. Het is al niet fijn dat ik 'normaliter' twee keer per jaar door Ziggo wordt gebeld maar nu hebben ze mij in nog geen 2 weken tijd al drie keer gebeld.

Pam
04-08-2020

Schokkend beeld en wifi valt uit! Bieden geen oplossing!

Heden ochtend gebeld met onze vrienden van Ziggo.

Zoals velen hebben ook wij al weken last van blokkerige/ schokkerig beeld!

(Dan heb ik het nog niet eens over de belabberde wifi welke steeds uitvalt!.)

Dan bel je en krijg je een dame aan de telefoon die

1, Niet luistert

2. aangeeft dat onze Coax kabel kapot is. ( sinds november allemaal nieuwe bedradingen in huis)

3. een nieuwe kabel wilt opsturen

4. geen monteur wilt sturen vanwege corona

5. ziet dat het signaal op de modem niet goed is.

Aangegeven dat meerdere mensen er last van hebben maar wat zegt de dame? . Ja dan is bij iedereen de Coax kabel kapot! WHAHAHA

Maar wat mij verbaast is dat dit eigenlijk is sinds jullie de tarieven hebben verhoogd!

Slechte service, wordt niet naar je geluisterd, pakken het probleem niet aan.

Wij denken aan overstappen.en velen met ons denk ik.

03-08-2020

Afgesnouwd door klantenservice en gooien gewoon hoorn op de haak.

Gebeld vanwege terugsturen 1 digitale ontvanger (niet de CI+ module). Is niet verwerkt in het abonnement. CI+ module wordt niet als digitale ontvanger gezien en wordt gewoon doorberekend. Dat wijf (de enige juiste omschrijving) aan de telefoon liet geen ruimte voor een gesprek. Ga er nu weg. Het is genoeg geweest.

Oost
03-08-2020

Instabiel internet

Internet valt regelmatig uit. Iedere keer als een monteur geweest is gaat het 1 dag goed, daarna begint de ellende weer

Cyriel
30-07-2020

Continue snelheid verlies internet, tv beeld vaak op groen

Inmiddels al tig keer gebeld met Ziggo hierover, en iedere keer het het zelfde riedeltje eigenlijk. Maar nooit een verklaring of een oplossing. Laatst vroeg de medewerker aan mij of ik een idee had waar aan het kon liggen. Ik bedoel maar.

Met regelmaat snelheid internet weg dat zelfs het spelen van een filmpje niet lukt. Ik betaal meer dan €70,- per maand hiervoor met verplicht televisie erbij, welke ook om de haverklap op groen beeld springt. Vervolgens gaat er nu dan eindelijk een monteur langs komen. Word er nog wel bij verteld dat als het aan de bekabeling of aansluiting ligt er €50,- in rekening gebracht word. Alles wat ik thuis heb, inclusief aansluiting en bekabeling is door Ziggo netjes meegeleverd met modem en tv kastje. Ik vind prima om dat bedrag te betalen als het daarmee opgelost is. Vind het wel echt een hele vreemde klant vriendelijkheid welke Ziggo erop na houd.

Als het aan mij lag had ik allang bij een andere aanbieder wat aangegaan, echter heb ik helaas kabel en dus geen glasvezel waardoor ik hier aangewezen ben op Ziggo. Zodra dat veranderd ben ik weg!

30-07-2020

Contract wordt snel omgezet naar nieuw jaar contract bij veranderingen

Ik ben zelf al jaren lang tevreden klant bij Ziggo ondanks de hogere prijsklasse. In de 6 jaar maar 2 storingen gehad, alles werkt en altijd vriendelijke klantenservice.

Ik heb daardoor al jaren lang geen vast contract en kon makkelijk elke maand opzeggen.

Door die hoge kosten en lage MB/S wou ik paar maanden geleden opzeggen om naar een goedkopere concurrent te gaan maar gelukkig kon de vriendelijke dame mij helpen door een verdubbeling van MB/s aan te bieden van 50 MB/s naar 100 MB/s voor maar 6 euro per maand meer.

Wat zij er niet bij meldde is dat bij elke wijziging je een nieuw contract aangaat van 1 jaar.

En daar kom je pas achter als je paar maanden later gaat verhuizen en tegelijkertijd over wilt stappen naar een andere provider

Na meer dan 25 jaar ziggo/casema deze provider niet meer

Ongelooflijk hoe slecht ziggo de laatste tijd is en maar de prijzen verhogen achter elkaar en niemand begrijpt er iets van bij ziggo.Nu weer geen tv omdat ze de verkeerde kaart hebben geblokkeerd, eerst krijg je een kastje die niet op wifi kan, dan heb je het oude kastje nog die wel op wifi kan maar plots niet meer geschikt is, dan krijg je een modulekaart maar die kan niet werken omdat deze met een kabel aangesloten moet worden en dat was nou juist het probleem en dan blokkeren ze de verkeerde kaart. Gauw weg met die troep van ziggo

Ja
28-07-2020

Fout aan einde replay film; opnieuw kijken (en vooruitspoelen mag niet)

Waarom maken ze het zo moeilijk voor de gebruikers. Zie onderwerp: kijk je een 2.5 uur film in replay met alle reclame natuurlijk want zo heeft ziggo dat geregeld! is er een storing vlak voor ‘t einde van de film en kan ik de film niet meer hervatten en kan ik ‘m alleen opnieuw kijken zonder vooruit te spoelen (want het blijkt reclame kijken blijkt belangrijker). Wat een prut app en service van ziggo.

Lijkt wel of het steeds moeilijker wordt gemaakt om “TV” te kijken of het nu Live of “Replay” is.

Laag cijfer van mij.

28-07-2020

Slechte sevice

Heb eerst media box Horizon gehad nik anders als ellende vaak gebeld en je raad het al het licht altijd aan de klant die al 35 jaar klant is .Na ongeveer halfjaar geleden kregen na aandringen de media box NEX [volgens mij tweedehands] in het begin goed maar na een tijdje geluid valt weg als je verandert naar andere zender en dan krijg je een raar geluid ,dan moet je alles uit doen of de NEX valt zo maar uit .Wij zijn er hellemaal klaar mee ga kijken voor een andere provider die wel klant vriendelijk zijn .Je kan klanten behouden hoe je een probleem oplost en niet van kastje naar de muur te sturen daar lost je niks mee op.