Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ging van mijn huidge abbo naar een langzamer abbo om geld te besparen. Prima zegt de salespersoon bij ziggo. Zie ik later 20,- 'activatiekosten' op mijn factuur om naar een simpeler abbo te gaan.
Wat een rotbedrijf.
Op 26 mei j.l. was er een Ziggo storing bij ons in de buurt en zaten we ineens zonder internet, TV en telefoon. De volgende dag stond vermeld dat de storing was verholpen, wij hadden echter nog steeds geen inkomend signaal (ook bevestigd door Ziggo) dus gebeld met de helpdesk, advies: nachtje wachten. De volgende dag nog steeds geen signaal, heel vervelend omdat iedere dag vanuit huis gewerkt moest worden, nu dus via de mobiele hotspot maar met bijkopen van data omdat die ontoereikend was.
Die dag weer contact opgenomen met Ziggo: eerst mogelijke monteursafspraak: 4 juni (7 dagen later). Monteur langsgeweest heeft binnenshuis kabels vernieuwd maar kon probleem in de schakelkast bij ons niet verhelpen omdat het een rommel was in de schakelkast en hij niet het juiste materiaal daarvoor bij zich had.
Meteen een nieuwe afspraak gemaakt met een netwerkmonteur kon in eerste instantie pas 8 dagen later maar kon ik na veel bellen verzetten naar 6 dagen later, 10 juni 2020.
Ik heb steeds vermeld dat we extra kosten moesten maken voor de mobiele hotspot en er werd verteld dat het niet meer dan normaal was dat dit vergoed werd door Ziggo maar dat kon pas als de storing was verholpen. Ik zou daar de middag van 10 juni over gebeld worden door een helpdeskmedewerker van Ziggo.
Op 10 juni is de storing eindelijk door een monteur verholpen. Die middag en de volgende dag afgewacht maar geen telefoontje van Ziggo. De dag daarna klantenservice overbelast dus heb ik een contactformulier ingediend met het verzoek om de extra gemaakte kosten aan ons te vergoeden, we kunnen bewijzen van alle extra afschrijvingen overleggen.
De volgende dag gebeld met de helpdesk die aangaf dat ik 16 dagen abonnementsgeld terugkreeg (logisch) en dat ik voor de extra gemaakte kosten een reactie op het contactformulier moest afwachten.
Nu, een week later nog steeds geen reactie, dus gebeld met Ziggo die me doodleuk vertelde dat extra gemaakte kosten niet worden vergoed en dat we het met het vergoede abonnementsgeld moeten doen, dit ondanks eerder gedane toezeggingen.
Ik vind het schandalig, ik ben al meer dan 25 jaar bij UPC/Ziggo en heb nog nooit een termijn gemist/niet betaald.
Dat je op deze manier met klanten omgaat zegt veel over Ziggo!
Doe eens iets aan die belachelijk grote aantallen reclames die tussendoor worden uitgezonden op CI en ID channel.6 reclameblokken van 5 minuten voor een programma van 50 minuten!. En ook nog de meest irritante NL reclames die er te vinden zijn en steeds dezelfde!.
Ziggo! heeft wel echt veel problemen als ik dit alle klachten lees Ziggo moet echter vaak deze alle problemen oplossen denk ik?? en niet te veel geld incasseren, en Ziggo moet vaak regelmatig Firmware update sturen als er problemen is? aan de Ziggo Connect Box Arris of Compal,?? en of Media Box?
Ziggo vordert onnodig kosten. Bij het opzeggen van mijn abbonement bij Ziggo moest ik de digitale ontvangen terugsturen, dit netjes gedaan. Echter moet ik alsnog de boete betalen omdat ik het apparaat niet teruggestuurd zou hebben.
Betalingen worden niet tijdig verwerkt door Ziggo. Geld staat direct op de rekening, maar Ziggo heeft 10 dagen nodig om dit te verwerken. Hoe krijg je dus een achterstand in betalen terwijl die er niet is!
Verder zou ik op 15 juni 2020 terug gebeld worden door het klachtenmanagement, dhr. Edwin Vonk.
Welnu, er is tot op heden niet gebeld en als ik ze daarop via de chat aanspreek, dan is er niets bekend. Gelukkig neem ik telefoongesprekken op en kan ik dus bewijzen dat Ziggo liegt en bedriegt.
Wil je graag bedonderd worden, neem dan een abonnement bij Ziggo.
Ik ga in ieder geval weg bij deze oplichters!
Vandaag 16-6-2020 telefonisch bij Ziggo mijn abonnement opgezegd per 16 juli 2020 omdat ik dan ga verhuizen. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand volgens de man die ik aan de telefoon had.
Krijg 20 minuten later een mail dat mijn abonnement per vandaag (16-06-2020) wordt beëindigd.
Ik bellen dat dit onjuist is en het 16 juli moet zijn. Volgens de dame die ik nu aan de telefoon heb kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt en sorry voor de fout. Ik eis dat ik word doorverbonden met iemand van Ziggo administratie. De man die ik nu krijg kan nu wel iets regelen over 3 dagen heeft u weer TV. Wat een log bedrijf. Ze kunnen direct afsluiten maar het pas na veel heen en weer gebel over 3 dagen weer aansluiten. Waardeloos.
Ik heb eerder over ziggo geschreven. Ik ben 3 maanden verder en ik heb gelijk. Ze hebben het fout in het systeem gezet. Ik had een abonnement afgesloten op 20 december 2019 die is 3 februari ingegaan (2020). Het ging mis na 3 maanden, want ik kreeg ipv 6, 3 maanden korting en 6 is wat ik zou krijgen.
Dit is dus een fout van hun. Maar het kan niet in het systeem veranderd worden. Dus gaan ze mij ongevraagd een nieuw contract letterlijk door de strot douwen. Opnieuw 6 maand korting en tot 9 juni 2021 gewoon schatplichtig. Ik kan hem nu wel opzeggen als het goed is. En dat gaat gebeuren. Ik zoe een andere provider. Ik ben klaar met ze.
Werkelijk ongelofelijke (beroerde) ervaring gehad met de klantenservice bij Ziggo. U zoekt het maar uit meneer! We sturen wel een kabeltje op ergens tussen de komende 3 tot 5 dagen. Uw probleem, uw verantwoordelijkheid! Box (tv) werkt niet maar Netflix wel. Dus het ligt niet aan de verbinding maar aan de box. Klant tevredenheid 2 (voor de moeite) op een schaal van 10. Wegblijven hier!
De service is beneden alle niveau's. Verschillende medewerkers komen met compleet verschillende antwoorden. Problemen worden niet opgelost.
De monteurs hebben elke keer het probleem thuis gevonden (100% mijnheer!) , maar falen telkens weer.
Ziggo al meerdere keren thuis ontvangen, maar het werkt nog steeds niet. Bij Ziggo komt men niet heel erg klantgericht over; er is weinig interesse om iemand als klant te behouden.
Hopen dat de concurrentie beter is want hier wil ik nooit meer terug komen.
Slechtste klantenservice & proces manager ooit, ik heb 14x moeten bellen om enkel bevestiging van de opzegging te ontvangen (4 maanden verder) en heb tot de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen!
Dankzij de flexibiliteit van kpn toch het probleem weten op te lossen! sluit geen abbo af bij ziggooo!
Bij storing met mijn internet, op 27 mei jl - voor de zoveelste keer- , heb ik Ziggo gebeld. Was nog bezig om de storing WEER uit te leggen, werd de hoorn op de haak gegooid, met de mededeling ''ik kan je niet te woord staan''. Ik was flabbergasted. ONGELOVELIJK. Had zo'n onbeschofte behandeling niet veracht. Heb bij een andere Ziggo medewerker (op dezelfde dag) een klacht in gediend. Na ca.15 dagen ben ik gebeld, door Ziggo: ze kunnen niets met de klacht, omdat ze de onbeschofte persoon niet kunnen traceren.
Maak altijd zelf het abonnementsgeld over tot 2 maanden geleden, het geld word automatisch geincasseerd door Ziggo, hier was ik niet van gediend en klantenservice gebeld ja mevrouw er is een storing geweest sorry hiervoor het zal niet meer gebeuren, wat schertst mijn verbazing deze maand wordt het geld weer automatisch geincasseerd en ook nog 2 weken voordat ik dat zelf altijd overmaak heb het bedrag dan 2 keer betaald in 1 maand, wordt ook constant van het internet afgegooid, ziggo is een slechte provider, ik raad het niemand aan met dit bedrijf in zee te gaan!
Donderdagmorgen 9.30 uur werkt een monteur aan het kastje in de straat. Vanaf dat moment geen signaal meer naar ons huis. Ziggo gebeld. Ligt inderdaad aan het signaal. Wacht even af tot 12 uur, wellicht is het signaal dan terug. 12.30 uur nog steeds geen signaal. Ziggo gebeld. Alleen afspraak mogelijk met monteur voor de dinsdag. 5 dagen later! Donderdagavond geschat met Ziggo. Niet alleen geen internet, ook geen tv en smart lampen zijn niet te dimmen. Graag op korte termijn monteur! Helaas, blijft dinsdag. Maar bel de volgende dag terug, misschien is er eerder plek. Vrijdag 10.15 uur gebeld, inderdaad kunnen verplaatsen van dinsdag naar maandag. Medewerker ziet dat de 3 modems van Ziggo die op deze kast aangesloten allemaal offline zijn. Maar ja, er hebben zich nog maar 2 (van de 3) abonnees gemeld. Maar dat is wel 66%! Helaas, bij 3 meldingen is Ziggo er na 1 of 2 uur. Nog geprobeerd de zaak te bespoedigen, maar regels zijn regels. Er moeten 3 abonnees zich melden, anders kan het nog steeds een probleem zijn in de woning. Maar er hebben 3 medewerkers van Ziggo en ik vastgesteld dat het aan het signaal van Ziggo ligt. Helaas, geen beweging in te krijgen. Helaas dat ik ook een Vodafone abonnement heb en dat ik F1 wil zien, anders was ik hard gillend weg! Schaam je Ziggo. Los de problemen die je zelf veroorzaakt heb, snel op!
Wat een prutsers. Door Corona verplicht thuis te werken met gezin. Signaal Ziggo zo zwak dat iedereen in dezelfde kamer moet zitten voor ontvangst. Dat werkt niet met werkende ouders en schoolgaande kinderen. Al 2 maanden bezig om een afspraak te krijgen met een servicemonteur. NIET mogelijk alleen voor zakelijke gebruikers. Wel elke maand 150EURO betalen maar niet kunnen internet naar behoren kunnen gebruiken. Ga je schamen ZIGGO!
Een drama dit bedrijf en de oplossingen zijn helemaal verschrikkelijk gewoon niet
Mijn mediabox maakt een hoop herrie het lijkt of hij te warm word en de koelfan aanspringt maar dit gebeurt om de 2/3 minuten. Dit is overigens mijn 2e mediabox waarbij dit gebeurt. Eerst geprobeerd ziggo telefonisch te bereiken maar na meerdere menu's werd ik iedere x weer terug geleid naar het hoofdmenu.
Dus maar een chat gesprek gestart, na 20 min. eindelijk reactie. Ik moest hem maar goed schoonmaken was de eerste reactie, aangezien dat ook mijn eerste gedachten was had ik dit al gedaan.
Meneer zijn reactie was dat het n bekend probleem is en dat hij daar geen nieuwe box voor mag geven en dat er dit jaar nog n update komt zodat het probleem voorgoed verholpen is, met andere woorden kan ik dus nog n paar maanden met die herrie zitten?!
Toen ik zei dat ik dan maar ging overstappen naar kpn was de reactie, dat is u goed recht.
Dus ZIGGO, waardeloze producten en een nog slechtere service! Bij deze een jarenlange klant kwijt.
Een ziggo monteur durfde niet aan te bellen omdat hij bang van honden is, nu krijg ik en rekening omdat ik niet thuis was belachelijk
Wij zijn nu zo’n 6 maanden onder de Ziggo omdat de draad van kpn die ons huis binnenkomt heel slecht is leek dit ons een goede oplossing. Maar ziggo haalt de wifi snelheid die kpn haalde over die slechte draad bij lange niet. Ze beloven 50 mbps maar halen als de wifi het uberhaupt doet vaak de 10 niet. Buiten dat is ook de humax heel traag en kunnen wij met ons abonnement niet op de humax uitgesteld kijken. Terwijl ziggo de abonnementskosten zomaar verhoogd en we nu dus nog veel duurder af zijn dan bij kpn krijgen we veel minder.
Wij hadden al ziggo TV/ radio. Bij KPN vast bellen en internet. Dat was zo gegroeid. En met mobiel abonnement van Vodafone, raadde men aan om alles bij 1 provider onder te brengen, zou idioot veel voordelen geven voor behoorlijk minder geld. Na hier drie maanden tegen aan gehikt te hebben is de knoop doorgehakt. En wat een spijt, niet normaal.
8 dagen geleden is de router geplaatst.en drie dagen geen tv zijn we nu totaal verstoken van vast bellen en internet. Ziggo komt er niet uit en een oplossing is nog niet in zicht. Op alle fronten flut dit.