Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zeer maar dan ook zeer slecht
Wat een drama zeg, vreselijk. Ik ben blij dat we overstappen naar KPN. Support is waardeloos.
Ziggo belde of we tevreden waren en wat beter kon.
Ik vertelde dat ik Horizon niet aangesloten kreeg. Ik ben al 30 jaar bij Ziggo en er was nog nooit een monteur geweest dus die zouden ze sturen, daar begonnen onze problemen, hij vond het inkomende signaal niet sterk genoeg,van het een kwam het ander, tot hij buiten op onze oprit ging graven en nog op een andere plek ging graven, uiteindelijk kwam hij er niet uit, maar mijn oprit ligt open de meter kast is van alles gesloopt, door de huis kamer loopt een nootkabel. en er zou vrijdag 17-7-2020 een aannemer komen die alles op zou lossen, tussen acht en 13.00 maar niemand kwam er opdagen, zelf even gebeld ook niets van Ziggo gehoord, zij kwamen met slecht nieuws om 14.00 of ik even een nieuwe afspraak wilde maken. Ik gaf aan dat ik al twee dagen van mijn vakantie aan Ziggo kwijt was en maandag op vakantie ging. dat was dan jammer ze had geen andere oplossing. ik kan nu niet op vakantie wat mijn op rit ligt op in de meterkast is het een puinhoop, en als je dan boos word zegt Ziggo ik hang nu op.Dit is de eerste keer dat ik wat over een bedrijf op internet zet. en ben ook nog nooit zo boos geweest.Wat een klootzakken Ziggo.
Ziggo doet aan onderhoud, gevolg mijn moeder van 81 heeft geen tv meer en krijgt de mededeling op internet te kijken hoe te handelen. Ze heeft geen internet, kan dit allemaal niet meer. Wij herstellen dit en ik dien een klacht in bij Ziggo.
Allereerst kunnen ze haar niet vinden en vragen dingen die ik al gemeld had. Vervolgens krijg ik totaal geen antwoord op mijn klacht maar hebben ze het over totaal iets anders.
Ik dien daarover weer een klacht in en vraag een antwoord te geven op de 1e klacht.
Ik krijg vervolgens een antwoord dat het vervelend is dat ik het allemaal niet begrepen heb, bla, bla, bla.Geen excuses voor mijn moeder, nee, ze eindigen met te zeggen dat ze voor hup ook bij de buren of vrienden of zorg (die ze niet heeft) terecht kan.
Ik stuur daarop wederom een klacht over hoe ze omgaan met ouderenen verder handelen.
Krijg ik tot slot als antwoord van ene Peter terug:
Beste Anita,
Ik wil je bedanken voor je uitleg, ik heb het genoteerd in ons systeem! Mocht ik toch wat voor je betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Peter
Heb alleen maar terug kunnen mailen: Schaamteloos, ik heb er verder geen woorden meer voor.
dat is dus einde Ziggo contract voor mijn moeder en gaan we nu iets regelen bij de KPN.
Vandaag gebeld voor storing. Nee meneer er is geen storing bekend maar u kunt uw apparaat en harde reset geven door dit een dat te doen. Na ophangen blijkt dat dit niet werkt, in de community staat wel een handleiding. Maar deze is aangepast door de moderator want deze procedure mag juist niet gevolgd worden bij een internet offline storing!
Dus ik 5 minuten later nog eens bellen, zegt het bandje "er is op dit moment een storing". No shit, Sherlock.
Veel beloven maar niet nakomen wat een belachelijk slecht bedrijf met zeer slechte klantenservice. Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.
Wij zijn niet het slag mensen dat direct wanneer het even niet loopt meteen een review plaatsen, maar vandaag kunnen we niet anders! In onze nieuwbouw woning hebben wij opnieuw Ziggo laten laten aansluiten, omdat we best tevreden waren. We verkozen dus Ziggo boven onze glasvezelaansluiting van KPN. Vanaf het begin was het al ellende, bereik tot de eerste verdieping was al niet best en dus een monteur besteld. Booster moest oplossing zijn. Nu 3 weken later moeten we beide modems tot 2 a 3 x toe op een dag een reset geven.
Ziggo zou wel een monteur regelen; tijdslot tussen 12.00 uur en 18.00 uur, maar ok dan wordt het opgelost. Vrij voor genomen en het wachten kon beginnen. Na al het wachten kregen we om 14.45 uur een melding via mail dat de monteur bij ons heeft aangebeld en ons 4x! mobiel heeft proberen te bereiken (geen melding op de telefoon en ook geen voicemail). €35,- in rekening omdat we niet thuis waren?! Zowel de bel als ons mobiel heeft tot 5x toe geen signaal gekregen?!
Ziggo gebeld en zeer onbeschoft behandeld. Het zal zijn woord tegen de onze zijn en kunnen maar beter betalen. Uiteindelijk na meerdere malen bellen wel de €35,- terug, maar nog steeds geen Wifi.
Hoe is het mogelijk dat een monteur zonder duidelijk verhaal en zonder twijfel als waarheid wordt gezien en wij worden neergezet als leugenaars. Na 8 jaar vaste klant van Ziggo verwacht je toch een andere reactie?
Echt mensen, trap niet in de praatjes van Ziggo!
Wij zijn echt heel teleurgesteld in de organisatie
WiFi valt continu weg. Altijd. Iedere dag. Ik word er hoorndol van! Heb al een paar keer op het punt gestaan om de hele ziggo zooi bij elkaar te pakken en uit het raam te smijten. Ik kan helaas niet overstappen op kpn want hier is alleen digitenne beschikbaar. Als je de keus hebt, ga dan snel weg bij ziggo. Flutfirma. Bah! Waardeloos!
Ik vertrok uit mijn studentenhuis waar ik een Ziggo abonnement deelde met 2 andere huisgenoten. Dit abonnement stond op mijn naam en dit probeerde we te wisselen met 1 van de huisgenoten die op dit adres bleef wonen. Simpel? Zeker niet. Je moet een brief posten met een uitgebreid formulier en id-kopieën om vervolgens te horen dat de kopieën niet scherp genoeg zijn (waren prima te lezen). Dus nog een keer. Vervolgens gebeurt er niks en blijft dit abonnement op mijn naam staan. Prima dan blijft dit wel tot het einde van het contract op mijn naam staan (gedeelde rekening met goed vertrouwen). Een paar maanden later bel ik (want je moet bellen) om het contract op te zeggen. De beste medewerker probeert natuurlijk op mijn nieuwe adres iets af te sluiten maar ik was al klaar met de rompslomp van Ziggo. Vervolgens krijg ik drie maanden later opeens een factuur op de mail die nog niet betaalt is. Blijkbaar is mijn abonnement niet opgezegd en loopt dit gewoon door op mijn naam. Telefonisch wordt ik naar 5 sneltoetsen doorgeschakeld met - Jawel - een chatbox en ook online moet ik eerst de chatbox overwinnen. Lekker bezig Ziggo!
Ziggo is een afzetter. Ik ben al 20 jaar klant, maar tarieven, zonder beginnerskorting van 3 maanden, die aan vaste klanten voor een aangepast pakket worden berekend zijn veel hoger dan de pakketten die op internet worden aangeboden. Ziggo is slecht voor zijn vaste klanten en draait ze een poot uit.
In verband met het steeds wegvallen van alle internet zou hier na lang aandringen volgende week donderdag 16 juli een monteur komen. Ineens stond hij gisterenavond 9 juli voor de deur, maar toen waren wij er niet. Zag ik later op de avond dat hij geweest was en dat ik voorrijkosten moet betalen! Vandaag mij weer door het onzinnige telefoonmenu geworsteld en toen een behulpzame dame aan de telefoon gekregen. Voorrijkosten worden gecrediteerd beloofd zij. Ook kon zij de afspraak vervroegen naar aanstaande maandag 13 juli. Mooi denk ik en check het nog even online bij 'mijn afspraken'. Hier staat de komende afspraak van 13 juli inderdaad in, en tot mijn verbazing ook de oude afspraak van 16 juli met de vermelding: Monteur is geweest!
Heel knap toch? Het is immers nu 10 juli.
Ik heb sinds weken een retourieke herstartende modem zonder dat men een reden heeft of storing of werkzaamheden.
Ben al meerdere keren bij de hulpdienst geweest en vandaag heb ik gesroken met een medewerkster die patricia heet nu krijg ik binnen 2 dagen een nieuwe modem opgestuurd maar nu heb ik hier gehoord dat meerdere mensen er last van hebben.
verzwijgen ze aan ons dat hun worden aangevallen?
ik vind het verdacht en FISHY
1 woord woest.
Ziggo nooit meer.
Je betaald maar krijgt niks wat werkt.
Rekening komt met de dag optijd en is altijd hoog. Dat zullen ze niet vergeten.
Weer blokken in beeld en natuurlijk meneer zijn de kabels wel goed splitten enz pfff ik heb storingen als mijn buren buiten licht de schakelkast open nu met de regen wellicht licht het daaraan ziggo nee meneer er zijn geen storingen in uw buurt kan hier slecht tegen zeker gezien wat je per jaar kwijt bent aan de kosten van het abonnement
Telefonisch contract opgezegd, blijkt dat ze er niets mee gedaan hebben.
maar weer eens gebeld en uitgelegd.
wat blijkt , weer een extra maand abonnement geld.
dit gestorneerd, herinnering gekregen, weer gebeld.
medewerker aan de lijn, die je niet verstaat (bewust!) kon weer niets vinden, . opgehangen, krijgen nu alles terug ,incl de kabel met kast die in huis komt, die hebben ze toch binnen gelegd zonder te vragen
Zonder overleg nieuwe modem, dan werk je netwerk thuis niet meer.en zeggen dat ze je verder niet kunnen helpen. #prutsers #geenservice
Hier een week lang geen internet. Zoon kon met allerlei hulpmiddelen nog net online les volgen van huis uit. En mijn man en ik maar via 4G-netwerk mobieltje proberen te telewerken. Eerste monteur verving modem en was weg. Helaas, dat bleek niks te helpen. Tweede monteur kwam erachter dat iemand bij Ziggo ons had afgesloten. Waarom? Werkelijk geen idee. En zonder ons en Ziggo te informeren. Inmiddels weer internet, na 1 week wachten, uren bellen, uren zelf naar oplossingen zoeken etc. Er kon nog net een slap excuusje vanaf. Wat een waardeloos gedoe bij Ziggo!
Ik zit al een geruime tijd bij ziggo en heb meer problemen ervaren dat iets wat gemakkelijk verliep. Mijn televisie kastje viel dan ook vaak uit en rebootte zichzelf dan weer op. En mijn internet doet alles behalve werken. Hierdoor veel moeten hotspotten. Nu tijdens de corona tijd veel thuis moeten werken en dat werkte jammer genoeg niet zoals het zou moeten. Enorm veel vertraging en happeringen in de verbinding, zowel wifi als via de kabel. Vanuit Ziggo is dan gezegd dat de verbinding wel zou werken terwijl ik duidelijk aan geef dat het niet werkt. Zelfs op de 5G verbinding heb je gewoonweg geen verbinding. Ze helpen je verder ook niet echt bij de klantenservice, niet nemen! Zeker niet voor de prijs die je er voor betaald
Van KPN naar Ziggo over gestapt. Zouden 15 juni aangesloten worden, vandaag is het echter 5 juli en zijn nog steeds niet aangesloten. Twee weken lang allerlei excuses gehoord en dat het spoedig opgelost zou worden. Derde week horen we niets meer. Terugbellen wordt niet gedaan, op een klacht wordt niet meer gereageerd. dus maar weer opzeggen en naar een andere provider overstappen.
Als nieuwe klant wordt je opgezadeld met een mediabox XL. De XL staat voor de enorme herrie die de bak de godganse dag maakt, de mega trage response op de afstandsbediening, de mega slechte menu structuur en het mega achterhaalde feit van een harde schijf.
Niet doen! Ik ga over 12 maanden weer terug naar KPN oid.