Britta
27-06-2020

Slecht werkende app.

Zoekfunctie Ziggo go werkt slecht of helemaal niet. Overzicht gemiste afleveringen hapert. Context menu? Nooit van gehoord. Al met al echt een afrader.

Judith
26-06-2020

Geen klant meer, wel dubbele afschrijving.

Ik ben overgestapt naar een goedkopere provider.

En dan.na 2 maanden haalt Ziggo ineens ruim 70 euro van mijn rekening.

Bijna een halfuur aan de telefoon gezeten voordat ik eindelijk een echte mens aan de lijn kreeg.

Nu waarschijnlijk 2 weken wachten eer ik mijn geld terug gestort krijg.

?????

25-06-2020

Slechte of geen verbinding.

Jaren met de verbinding aan het klooien, met of zonder versterker.

Meerdere malen hulp gevraagd maar werkt nog steeds niet. Verbinding valt vaak weg, makkelijk met thuiswerken team call en ziggo go werkt hierdoor ook niet i.s.m. een chromecast.

Echt een aanrader Ziggo!

Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.

PS: één compliment, de rekening is altijd hoog en op tijd.

24-06-2020

Ziek bedrijf

Oplichtersbedrijf. Niet eens in staat om de boel aan te sluiten. Retentie afdeling liegt je voor.

Zouden creditnota’s sturen. Gebeurt niet. Halen achterlijke bedragen van je rekening. Reageren nergens op. Sturen herinneringen voor bedragen waarvan ze zelf al hebben aangegeven dat die niet kloppen.

Schofterig bedrijf.

Royencindy
23-06-2020

Kijk uit ze hebbe. Een nieuwe manier van oplichting shoftig bedrijf

Kreeg na dat ik twee jaar geleden verhuisde een brief van lavg ik zoude apperaten niet ingeleverd hebben ik dus lavg bellen en hun verteld hoe dit is gegaan en nu dus met advocaat bezig Ziggo aan te pakken wand heb de bewijsstukken liggen en de chat berichten alle mails en ik gesprek opnames waarin zeker 27 x keer vraag naar een retour doos en sticker zij mij 27 x beloven maar dit niet doen ja naar het oude adres waar ik al twee jaar geleden verhuist van ben dus Ziggo verhuist je wel mee maar stuurt dus dozen en bos incasso naar het oude adres en uiteindelijk lavg aan de deur komt vreemd ongeregeld zooitje wand ben dus gewoon met Ziggo verhuist nu inmiddels Jim weer gemaild op de chat fb en en en gaan ze nu dapper doen elke medewerker denkt Zich te kunne verschuilen achter de pc maar ik sla alles op en Ziggo krijg dit ook voor de voeten ik zal alle gesprekken en mails en bewijsstukken openbaar gaan zetten op oma fb ook YouTube en meerdere sites waarop hij advertenties zetten ik raad iedereen Ziggo af

Ongelooflijk slechte klantenservice

Omdat de rekening niet klopte ( te hoog) heb ik contact opgenomen. Ik krijg een telefonisch antwoord en vervolgens een bevestiging per mail, die niet klopt. Wanneer ik dit bericht reply, krijg ik automatisch bericht, dat de beantwoording niet wordt gelezen en dat ik wel kan bellen.

Ik heb dit in totaal vier keer gedaan. Iedere keer een ander antwoord met iedere keer een andere bevestiging, waarop niet valt te reageren.

Zeer slechte klantenservice.

22-06-2020

Zeer slechte service / onbetrouwbaar netwerk

Vanaf november 2019 bezig om stabiel internet te krijgen. Monteur geweest, aansluitpunt vervangen. Nog steeds slecht internet, modem vervangen. Nog steeds tussen de 2 tot 4x per dag modem moeten resetten, tussen de 30 en 132 T3 en een lager aantal T4 errors per dag. Iedereen is inmiddels overtuigd dat het tussen het aansluitpunt en het ziggo verdeelpunt zit maar ja, Corona dus de monteur mag niet in huis komen.

Tot die tijd maar gewoon afwachten meneer. wel elke keer heel lief alle stappen doorlopen, branden de lampjes wel, het is een wifi probleem toch? Nee het hele modem staat in storing. Ik zie nu geen storing. klopt na een reset van de connectbox staat heel handig de teller met fouten weer op nul, kijk even in het errorlog zelf, of moet ik je wat plaatjes sturen? Maar ik niet zo veel meldingen. geen idee ik hang zeer regelmatig aan de lijn/ chat/ etc.

Met een beetje geluk wordt op korte termijn glasvezel naar binnen getrokken. die durven wel het huis in. tijd om afscheid te nemen van Ziggo.

Helaas dan dus ook maar van Vodafone. Dat is wel jammer omdat ik daar geen enkel probleem mee heb. Anders dan dat de pakket prijs bij een andere aanbieder voordeliger is.

Berto Fuhren

De 3 Essen. Super Slechte Service

Zaterdag 23 mei 2020 meldde ik een storing bij de klantenservice van Ziggo.

E101-4. Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement of uw smart is niet geactiveerd

Het volgende probleem heb ik gemeld.

Mijn CI module + smartkaart geeft af en toe een probleem dat de digitale zenders niet meer werken. Deze klacht heb ik in het verleden al vaker gemeld. Melding : “De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd” Als ik de CI module eruit haalde, de smartkaart even langs mijn broek streek en er weer in zette, werkte het systeem weer. Aangezien ik dit vervelend vond, wilde ik hiervan af. Men gaf mij ook aan dat de huidige smartkaart verouderd was en men adviseerde mij om over te schakelen naar een media box. Dat wilde ik niet, omdat je dan extra kabels kreeg en een box bij je tv. De media box die ik bezat(nieuw in de doos),was bijna een jaar geleden ongevraagd geleverd, inclusief een nieuw modem. Om niet moeilijk te doen heb ik die media box toch maar geïnstalleerd en toen begon alle ellende. De media box startte niet op. Vermoedelijk was de voeding of de media box stuk. Hierover gebeld met Ziggo en ze wilden mij een voeding opsturen. Daar was ik op tegen omdat het ook aan de media box kon liggen en als mijn vermoeden bevestigd werd, schoot ik hiermee niets op. Ik heb toen verzocht om een monteur te laten komen, maar die kon niet eerder komen dan woensdag de 27ste. Op aandringen van mijn kant werd dat dinsdag de 26ste.

Dinsdag 26-mei 2020.

De monteur is geweest en heeft ook geconstateerd wat mijn vermoeden al was. De media box werd omgeruild voor een nieuwe en heeft tevens een nieuwe smartkaart geleverd. Aangezien hij via zijn telefoon een melding kreeg, ging hij ervan uit dat met +/- 4 uurtjes het systeem weer zou werken. Helaas was dat niet het geval. Opnieuw gebeld met Ziggo. De smartkaart was niet geregistreerd cq geactiveerd. Ze zouden opnieuw een boost sturen en met 4 uurtjes moest alles weer werken. Helaas werkte het nog steeds niet.

Woensdag 27 mei 2020

Opnieuw gemeld. Moest opnieuw alles doorgeven qua gegevens van de media box, serienummer en kaartnummer. Bleek dat het juiste pasnummer niet was doorgevoerd. Weer 4 uurtjes wachten.

Donderdag 28 mei 2020

Weer gebeld omdat we geen werkend systeem hadden. Mij werd beloofd dat er een nieuwe CI module en smartkaart opgestuurd zou worden. Daarmee moest het probleem zijn verholpen. Deze heb ik inderdaad zaterdag ontvangen en heb gelijk de module geïnstalleerd volgens meegeleverde handleiding. Ook nu bleef het probleem hetzelfde. Toch maar weer gaan bellen. Opnieuw werd er een boost gestuurd en maar weer wachten. Ook dat hielp niet. Bij het 1ste telefoontje op zaterdag zag men dat de nieuwe smartkaart niet geactiveerd was. Na 4 uurtjes nog steeds geen digitale signalen. Nu kwam er een ander probleem bij , want ik kon opeens niet meer bellen. Krijg geen kiestoon meer.

Nu moest ik telkens via mijn mobiel het 0900-1884 bellen wat extra kosten met zich meebrengt. Van morgen (zaterdag) het systeem gecontroleerd. Heb het modem gereset volgens de handleiding van Ziggo, maar ook dat werkt niet. Ik heb geen beltoon. Bij mijn laatste telefoontje werd mij verteld dat de activatie van de smartkaart gecrasht was en dat diegene opnieuw probeerde het versneld uit te voeren. Het kon wel tot zondag duren voordat het weer ging werken. Tot zo ver de berichtgeving.

Mijn persoonlijke mening over dit hele geval is dat vele supportmedewerkers niet weten wat ze moeten doen. Ook het noteren van de gegeven informatie van mijn kant laat te wensen over. Er wordt weinig tot niets genoteerd. Ook werd er door de gestuurde monteur uitspraken gedaan waar ik geen genoegen meenam, zoals; “Het is een SONY tv en daar hebben wij veel problemen mee.” en zelf maakt hij fouten door de gegevens niet goed door te geven en levert een smartkaart die te oud is. Ook de arrogantie hoe hij vragen beantwoordde waren onnodig en niet relevant. In mijn ogen een “Betweter 1ste klas”

Ik heb hun verzocht om dit probleem, welke toen al 7 dagen duurde, zeer spoedig op te lossen, anders zie ik mij genoodzaakt om een andere provider te zoeken, welke dit probleem adequaat kan oplossen.

Na 7 dagen geen oplossing. Er werd zelfs niet even gebeld of het probleem was opgelost. Heb hierna mijn abonnement opgezegd. Het nieuwe abonnement bij KPN gaat op 6 juli in. Ook nu maken ze een grove fout. Kpn verzocht Ziggo om het vaste telefoonnummer aan hun door te geven. Zonder om de klant daarvan te informeren, hebben ze het nummer doorgegeven met als gevolg dat ons nummer vanaf 13 juni 2020 niet meer bereikbaar was. Dit vind ik een hele kwalijke zaak. Ook neem ik de directieleden van de Ziggo klantenservice het kwalijk dat ze op geen enkele brief cq mail een reactie hebben gegeven, laat staan hun excuses hebben aangeboden. Schandalig, zo ga je niet met klanten om. Vooral hun arrogante houding hierin stuit mij tegen mijn borst.

Ik kan vanaf 23 mei 2020 geen digitale zenders ontvangen en kan vanaf 13 juni 2020 niet meer bellen of gebeld worden. De manier van handelen verdient absoluut geen schoonheidsprijs. Ik ben diep teleurgesteld, mede ook omdat wij al meer dan 30 jaren klant bij Ziggo waren.

Remco

Slechtste bedrijf van NL

Heb meerdere mensen geholpen met het aansluiten en afmelden van Ziggo abonnementen. Ik kan door ervaring melden dat het bij geen 1 aanmelding of afmelding is goed gegaan!

Nadat je afgemeld bent wordt je gebeld om in detail antwoord te geven op vragen wat je zoal deed met je internet verbinding, en welke sites je dan allemaal bezocht (Waar slaat dit op!?) vervolgens worden de maanden daarna nog vrolijk geld van je rekening getrokken. Ook zouden ze dozen opsturen om die oude rommel retour te sturen. Deze dozen ook tot 2x toe nooit gezien.

Wat mij betreft mag Ziggo morgen failliet verklaard worden. Wat een belachelijk slecht bedrijf. Die klantenservice is het lachertje van de eeuw!

21-06-2020

Nieuwe Mediabox en Modem

Nadat ik eerst dacht om over te stappen naar KPN ben ik toch bij Ziggo gebleven omdat ze mijn probleem van de internet-snelheid goed opgelost hebben.

Door de TV en de PC te splitsen heb ik nu zowel een goede TV verbinding en een snelle internet verbinding.

Wel vindt ik als je al heel lang een Horizon Box hebt gehad dat ze eerder deze hadden moeten vervangen maar dat is ook mijn verantwoordelijkheid.

Daarom een goede score voor Ziggo en bedankt voor de moeite.

21-06-2020

Nooit meer Ziggo TV + internet

Nooit meer Ziggo + internet van Ziggo

Internet valt regelmatig weg en moet ik resetten, ook de beloofde snelheid wordt niet gehaald.

TV beeld is zo slecht, beeld blijft hangen, beeld en geluid niet synchroom, blokjes beeld.

En je betaalt de hoofdprijs.

Nooit meer Ziggo.

1 juli wordt KPN geactiveerd!

20-06-2020

Zeer tevreden

Mijn mediabox liep aldoor vast . herhaaldelijk gebeld en eindelijk kwam er een monteur. die heeft een nieuwe mediabox geplaatst en die was na een paar dagen ook stuk. de monteur treft geen blaam die heeft heel goed zijn werk gedaan. ik weer een bericht gestuurd . en er werd een nieuwe opgestuurd. die werkt perfect. goed het duurt even maar het wordt wel opgelost. dit is dus geen klacht maar een compliment dat mag ook wel eens bedankt ziggo

Abdel
20-06-2020

Geen hulp, alleen defensieve houdingen

Sinds dag 1 al aangegeven dat mijn verbinding slechter dan mijn vorige provider terwijl ik meer betaal. signaal valt weg of hapert te vaak. blijven zich schuilen achter de speedtest, terwijl het mij gaat om het bereik overal in het huis. ironisch is dat ze dit promoten, terwijl het te triest voor woorden is. klantenservice is belabberd. Tevredenheid is geen doel. Dus ben weg als mijn abonnement afloopt.

Jack
19-06-2020

ZIGGO DOE IETS AAN JE INLEVINGSVERMOGEN

Ik ben jaren lang klant geweest bij dit bedrijf. Naast vele storingen heb ik van hen een flinke trap na gekregen na beëindiging van het contract i.v.m. Emigratie naar het buitenland (wereldreis). Samengevat: men stuurt een mail terwijl ik in het buitenland zit: we willen geld [om ongeldige reden]. Ik heb vanuit het buitenland contact met hun klantenservice en in dat gesprek geeft ziggo aan dat men dit bedrag op 0 zet (dus klaar = kees). Wat blijkt: medewerker ziggo geeft foutieve info, er blijft toch een bedrag open te blijven staan en omdat men mij niet kan bereiken (omdat ik een wereldreis aan het maken ben in de rimboe-duuuh-) geeft men het uit handen aan de deurwaarder! bij terugkomst in nederland zit ik ineens opgescheept met een deurwaarder en (extra) hoge kosten hiervan. Als je ziggo hierna benaderd en de situatie uitlegt en aangeeft dat dit natuurlijk nooit de bedoeling kan zijn zegt men: nee - wij gaan niet met jou in gesprek, regel het maar met de deurwaarder? wauw wat een klant onvriendelijk bedrijf zonder inlevingvermogen is dit! al jaren betaal je hen maandelijks genoeg geld en als je niet meer van waarde bent voor hen maken ze gebruik van het feit dat ze een groot bedrijf zijn en dus met alle plezier de casus tot de rechtbank willen brengen onder het mom " ach, je bent een van de velen". Nooit meer zal ik met dit bedrijf in zee gaan. Het is namelijk niet de eerste keer dat medewerkers van dit bedrijf foute informatie geven of afspraken niet nakomen, maar wel de eerste keer dat het zover als dit is gekomen - notabene de deurwaarder- die ik nog nooit in mijn leven achter mij aan heb gehad omdat ik een nette betalende klant ben - maar in ieder geval nooit meer een klant van deze vreselijke logge en lompe organisatie. Ziggo doe iets aan je inlevingsvermogen

Cees
19-06-2020

Beloftes niet nakomen

Belofte voor het opsturen van een nieuwe horisonkastje wat niet gebeurd is ook hebben wij regelmatig geen internet

Paulus
18-06-2020

Nog 2 weken en dan ben ik er voor de rest van mijn leven af !

Wel een beetje jammer, ik heb opgezegd want ik doe nooit meer zaken met ziggo! ik ben er echt serieus klaar mee. Nu wel jammer, nu ik mijn zakelijk alles in een heb opgezegd, doet het internet serieus moeilijk, toevallig nu ik boos hen opgezegd?. Rancune van dat schofterige zooitje van ziggo?

Denk goed na voor je met deze schoften zaken gaat doen! let op! vodafone zit onder dezelfde pet . Ik nooit meer. Heb nu wel een leuk verhaal voor op een verjaardag en in de kroeg!

Jim

2 WEKEN ZONDER INTERNET!

Ik heb 2 WEKEN Zonder internet gezeten. Omdat ik een Server draai heb ik het liefste een Statisch IP, Maar mijn Router deed het niet zo goed. Heb ik om een nieuwe router gevraagd, stuurde ze er eentje van een Dynamisch IP, Terug gestuurd omdat hij het niet deed. Tijdje later ging de oude Cisco router Helemaal kapot, heb ik weer gevraagd om een nieuwe Router, stuurde ze PRECIES De zelfde router op! Weer terug gestuurd, heb ik 2 WEKEN Moeten wachten op een Nieuwe router, alleen voor hun om te zeggen "Uw abonnement bestaat niet meer, voor een Statisch IP Moet u meer betalen of we zetten u om naar een abonnement met een Dynamisch IP".

Ziggo is Verschrikkelijk! als je de keuze heb om een andere ISP te nemen, kies sowieso voor die andere ISP!

Nee aub

20 euro activatiekosten voor het veranderen van de internetsnelheid

Ging van mijn huidge abbo naar een langzamer abbo om geld te besparen. Prima zegt de salespersoon bij ziggo. Zie ik later 20,- 'activatiekosten' op mijn factuur om naar een simpeler abbo te gaan.

Wat een rotbedrijf.

Laks en klantonvriendelijk

Op 26 mei j.l. was er een Ziggo storing bij ons in de buurt en zaten we ineens zonder internet, TV en telefoon. De volgende dag stond vermeld dat de storing was verholpen, wij hadden echter nog steeds geen inkomend signaal (ook bevestigd door Ziggo) dus gebeld met de helpdesk, advies: nachtje wachten. De volgende dag nog steeds geen signaal, heel vervelend omdat iedere dag vanuit huis gewerkt moest worden, nu dus via de mobiele hotspot maar met bijkopen van data omdat die ontoereikend was.

Die dag weer contact opgenomen met Ziggo: eerst mogelijke monteursafspraak: 4 juni (7 dagen later). Monteur langsgeweest heeft binnenshuis kabels vernieuwd maar kon probleem in de schakelkast bij ons niet verhelpen omdat het een rommel was in de schakelkast en hij niet het juiste materiaal daarvoor bij zich had.

Meteen een nieuwe afspraak gemaakt met een netwerkmonteur kon in eerste instantie pas 8 dagen later maar kon ik na veel bellen verzetten naar 6 dagen later, 10 juni 2020.

Ik heb steeds vermeld dat we extra kosten moesten maken voor de mobiele hotspot en er werd verteld dat het niet meer dan normaal was dat dit vergoed werd door Ziggo maar dat kon pas als de storing was verholpen. Ik zou daar de middag van 10 juni over gebeld worden door een helpdeskmedewerker van Ziggo.

Op 10 juni is de storing eindelijk door een monteur verholpen. Die middag en de volgende dag afgewacht maar geen telefoontje van Ziggo. De dag daarna klantenservice overbelast dus heb ik een contactformulier ingediend met het verzoek om de extra gemaakte kosten aan ons te vergoeden, we kunnen bewijzen van alle extra afschrijvingen overleggen.

De volgende dag gebeld met de helpdesk die aangaf dat ik 16 dagen abonnementsgeld terugkreeg (logisch) en dat ik voor de extra gemaakte kosten een reactie op het contactformulier moest afwachten.

Nu, een week later nog steeds geen reactie, dus gebeld met Ziggo die me doodleuk vertelde dat extra gemaakte kosten niet worden vergoed en dat we het met het vergoede abonnementsgeld moeten doen, dit ondanks eerder gedane toezeggingen.

Ik vind het schandalig, ik ben al meer dan 25 jaar bij UPC/Ziggo en heb nog nooit een termijn gemist/niet betaald.

Dat je op deze manier met klanten omgaat zegt veel over Ziggo!

18-06-2020

Reclameblokken id en ci channel

Doe eens iets aan die belachelijk grote aantallen reclames die tussendoor worden uitgezonden op CI en ID channel.6 reclameblokken van 5 minuten voor een programma van 50 minuten!. En ook nog de meest irritante NL reclames die er te vinden zijn en steeds dezelfde!.