25-03-2020

Zeer teleurgesteld

Ze hebben mij drie maanden gratis diensten aangeboden en het eerste wat ze doen is ruim tweehonderd euro van mijn rekening afschrijven. Onduidelijke facturering. Internet is bovendien nauwelijks tot niet sneller dan vorige, veel voordeliger provider (Tel2). Slechte voorlichting en beloften die met voeten worden getreden

Ajp
22-03-2020

Ziggo go is waardeloos,

Wel geluis geen beeld. Als het dan werkt, valt 30 keer per uur weg.

Ralph
21-03-2020

Alles beter dan ziggo

Al de hele maand geen tv en wifi en vaste verbinding valt voortdurend weg

VPN met ziggo modem

Ik werk al 20 jaar met modems/routers en firewalls van allerlei merken. Weet hoe ik een VPN moet opzetten en testen. Moderne witte ZIGGO modem laat geen VPN door of de routering raakt zoekt in de routers van ZIGGO. Nu met corona virus werkelijk te gek voor woorden. Ultieme bewijs werd wel geleverd door collega die exact dezelfde apparatuur en configuratie heeft. Hij liet zijn modem in bridge-modem zetten en ja hoor. Dat is toch te gek voor woorden dat zelfs een DMZ instelling de VPN niet doorlaat. Heel erg boos na aanschaffen van dure nieuwe apparatuur om een snelle VPN op te kunnen zetten naar mijn werk. Geloof me als het aankomt op poorten en firewalls weet ik echt wel wat ik doe. Ik beheer ook de router op mijn werk waar de VPNs vanuit huis verbinding mee maken. Me een hele week suf gestudeerd en getest. De vorige modem had tenminste een fatsoenlijke IPSEC VPN optie in de modem zelf. om te janken.

Cees

Overstap particulier naar zakelijk

Wat heb ik daar een spijt van, media box ontvangen aansluiten een fluitje van een cent, maar dan begint het geen enkele zender te ontvangen, na tefonische contact werkte dat na vele uren deels, veel zenders werden niet door gegegeven, wederom gebeld daarna werkte niets meer, weer gebeld, zou binnen 5 minuten worden opgelost en zou met kwartier terug bellen werd 40 minuten, was verbaast dat het nog niet werkte, ging er nu een case aanmaken en zou binnen 24 uur weer werken, je voelt hem al aankomen dus niet, weer gebeld zou er nu een spoed case van maken, dat is ook alweer 6 uur geleden mijn vertrouwen is totaal verdwenen en ik zou een ieder die wil overstappen van particulier naar zakelijk dat ten sterkste afraden

Rowdy
20-03-2020

Betaal keer op keer te veel en krijg me geld niet terug

Er verschijnen continue openstaande bedragen in mijn ziggo en telkens als ik die betaal verschijnt er de volgende dag weer wat bij. Wanneer ik bel en blijk te veel betaald te hebben zou ik dit terug moeten krijgen, maar dit gebeurt niet want het wordt verrekend met dit en met dat. Vervolgens wordt het helemaal niet verrekend en verschijnt er dood leuk weer een openstaand bedrag. Als je gewoon op een normale toon met de klanten service belt wordt je doodleuk verteld om gewoon naar mijn ziggo te kijken en wordt er in je oor op gehangen. Daarna nog een keer gebelt nogsteeds rustig gebleven wordt er weer midden in het gesprek op gehangen. Vol goed geloof had ik het idee dat dat perongeluk kon zijn dus bel nog een keer en ja hoor het zelfde weer in mijn oor opgehangen.

Edwin

Waarom betaal ik voor 500mbps

Waarom betaal ik voor 500mbos als ik maar 3 Mbps haal.

Is er geen wet die bepaald dat ik dan niet hoef te betalen als ik niet krijg waarvoor ik betaal?

Djees

Daniel

Zeer slechte service

Nieuwe klant bij ziggo.

Sta eerst een half uur in de rij, daarna kom ik in contact met Henry, Henry was de meest arrogante zak die je maar kan wensen en was alleen maar bijdehand en wou grappig zijn.

Niet grappig doen bij een klantenservice!

Totaal niet geholpen.

Dineke

Zeer slechte service

Ik ben reeds ruim een half jaar bezig om werkend internet te krijgen in mijn kantoor aan huis. Drie maal het advies om mijn abonnement uit te breiden want dan zou het beter gaan. Uiteindelijk een duur abonnement, uren verspild aan monteur, mailen, chatten en bellen (door een ellelang keuzemenu heen worstelen en alsnog afgesnauwd worden) en nog geen werkend internet.

Zowel de klantenservice als de af te nemen producten laten sterk te wensen over. Uiteindelijk heb ik een monteur van een concurrent om hulp gevraagd; hij komt volgende week een vaste lijn aanleggen. Wanneer Ziggo me dit een half jaar geleden had geadviseerd, had me dat een hoop ellende, frustratie en geld gescheeld.

18-03-2020

Ze zullen je voor je rest van je leven blijven bellen

Ondanks meerdere klachten en inschrijving bij bel-me-niet, blijft Ziggo contact zoeken.

Heitje

Slechte wifi

Onze WiFi valt al een half jaar regelmatig weg. 2 keer een verlofdag moeten nemen voor een monteur en het werkt nog steeds niet. Geen contact te kunnen krijgen. Heeft iemand ervaring met een andere provider? Omdat ziggo de enige is via de kabel?

Nelelele
17-03-2020

Echt een suuper slechte provider.

Ze doen letterlijk niet eens wat ze beloven. Ik zou zogenaamd 500 mb internetsnelheid moeten hebben. Dat is waarvoor we betalen. Na wat controles blijkt dat ik er niet meer dan 5 mb/s uit kan krijgen. Nooit meer ziggo.

Det
17-03-2020

Puur vanwege ziggo sport!

Overgestapt toen de Formule 1 rechten in handen van Ziggo kwamen. Je betaald een godsvermogen, en de apparatuur is een drama! Om goede internet te hebben moet je een eigen router e.d. aansluiten en hun modem in bridge mode zetten. Anders word het al helemaal niks. Erg duur abonnement dan he! Tv apparatuur is nog slomer dan een solex uit het jaar blok! Afijn maar dan kunnen we wel met een gerust hart naar de Formule kijken. Dan wil je iets wijzigen, dan bel je naar de klantenservice, want online geeft het weer eens de zoveelste foutmelding. En krijg je een medewerker aan de telefoon die alles doet wat je niet wilt. Voorbeeld: onlangs naar de 4k next overgestapt. Had de horizon en de horizon extra in bezit. (2 tv) ik bestel de next, en 1 module omdat de next niet met de horizon extra werkt. Ik krijg de factuur: 1 tv next, 1 maal internet, 2 module en twee keer bellen?!? Dan ga je tien keer bellen dat je nog nooit bellen hebt afgenomen van hun. Dit wil ik niet, en heb ook geen 2 modules in mijn enkele tv boven! Maand erop niks veranderd! Kansloos personeel, kansloos bedrijf, kansloze bedrijfsvoering, waardeloze apparatuur en vooral gierig. Want wanneer word de klant eens een keer gecompenseerd voor al hun “fouten”! Zit er puur voor het sportkanaal!

Jo

Monteren mediabox II

Vrijdag een mediabox II geen(Mediabox Next ) )gemonteerd.

Gevolg dat mijn telefoon uitgang op de pc het niet meer doet gevolg dat ik het speciale apparaat voor mijn oortjes niet meer kan gebruiken.

Heb 2 afstand bedieningen nodig terwijl ze reclame maken alles te bedienen met 1 afstand bediening.

Ziggo sluit geen samsung soundbar aan wordt ook nergens vermeld bij aanschaf,had de monteur moeten vertellen dus werkt niet goed.

Pc Behoefte niet aangesloten te worden dus kan mijn pc niet gebruiken op tv kabel was al aangesloten.

Veel met klanten service gemaild geen resultaat dus heb alles gecanseld

Dame van afdeling instellingen gevraagd waar is de derde aanluiting voor van de spiltter aan de muur wist daar geen antwoord op kan U thuis situatie niet ,ik antwoorde is een splitter door jullie gemonteerd en geleverd.

Met diverse contact van de afdeling instllatiegehad zonder resultaat dus alles gaat terug.

Koos
15-03-2020

Gebruiksonvriendelijk

Als ik het had geweten was ik bij KPN gebleven. TV replay is omslachtig, niet intuitief! Wifi is niet verbeterd ondanks belofte van hoge snelheid. Media box is niet solid-state, achterhaald dus

Herreman
13-03-2020

Mediabox stuk

Vrijdagochtend mediabox stuk.

Geen tv meer .

Ziggo stuurt nieuwe op duurt 3-5 werkdagen.

Je kan nergens iets ophalen service via mediamarkt gaat niet daar kan je alleen je geld kwijt voor een abonnement!

wat een k. bedrijf!

Stefan
13-03-2020

Altijd problemen met internet, al 4x iemand bij geweest, even paar draadjes eruit en erop nieuw in en daarmee konden we het doen echt schandalig

12-03-2020

Wifi blijft slecht

Wij gaan overstappen, Ziggo blijft duurder worden, maar gaat in kwaliteit steevast achteruit. Dit zien we ook niet veranderen, dus gaan wij verder met T-Mobile.

Ahed
12-03-2020

Ja.

Elke dag probleem en erg langzaam wifi en elke keer dat Ik naar ziggo ga bellen zeg ze ja restart hem effe en als die nos steeds niet doet bel maar ons terug

Laurens
11-03-2020

Krijg geld van Ziggo/€ 326,65

Ik heb zwart op wit dat ik nog een tegoed heb van € 326,65, maar nu komt het .ziggo wil het bedrag niet uitbetalen omdat ze nu ineens zeggen dat ik een achterstand zou hebben van let op € 500 . Ik heb ziggo meerdere malen om uitleg gevraagd maar krijg geen antwoord van die sukkels. Wel werd er gezegd dat ik een achterstand zou hebben van april 2019 maar toen ik vroeg om hoeveel het ging kon ze dat niet zeggen om dat ze 2 incassobureaus hebben ingeschakeld . En ziggo blijft maar liegen en zeggen dat ik moet betalen. Ik heb recht op die € 326,65 wat zwart op wit staat. Ook kon ik in juni/juli 2019 zonder kosten overstappen. Maar heb nu het idee dat ziggo op deze manier alsnog de extra kosten wil krijgen waar ze geen recht op hebben. En als ik bij ziggo om tekst en uitleg vraagt dan geven ze niet thuis .echt walgelijk hoe ze daar te werk gaan. Maar wel leuke reclame maken op tv dat ziggo zo goed zijn whahahaha