Sander

Zwaar kut 2

Bijvoorbeeld you tube van mediabox af,alleen tegen extra betaling of ander abbo te verkrijgen. Bepaalde televisiezenders gewoon verwijderen (o.a. voor kinderen).

Maar wel die buitenlandse grafzenders in het pakket houden zoals TRT en Al Jahzeera. Opdonderen met die zooi. Wij zijn toch gewoon blank, nog ff en je hebt helemaal niks meer voor jezelf als RASECHTE NEDERLANDER.

20-12-2019

Denken totaal niet mee met de klant

Al een week een tv zenders. Afgelopen dagen uren aan de telefoon met ze gezeten. Maar ze hebben geen oplossing en weten dus niet hoe het opgelost moet gaan worden. Vlug overstappen naar andere provider. Wat een prutsbedrijf.

Sas

Ze moesten zich schamen

Ik had vorige week onverwachts 2x een bedrag van €166,53 overgemaakt.

Deze wil ik uiteraard 1 van terug. (Had ook een akkoord op een regeling maar heb deze maar betaald)

Maar nu wordt er moeilijk gedaan en de maand December wordt van dit bedrag ingehouden!

Ik ben daar totaal niet mee eens! Zij hebben geen idee hoeveel geld dat voor mij is?!

En kan helemaal niks doen met deze dagen.

Krijg ik net een mail terug:

" ik snap dat U het niet mee eens bent. Maar als 2 facturen openstaan en U maakt 2 x een bedrag over dan worden de facturen betaald. het bedrag dat dan te veel betaald is word terug gestort. Dit bedrag is 71,54.

Groeten"

Cornelis jan

Waardeloze klantenservice

Tot het moment dat je het zakelijke contract hebt ondertekend is er volop contact en ondersteuning.

Echter vanaf het moment dat het contract is getekend krijg je te maken met de klantenservice van Ziggo zakelijk en wordt je keer op keer doorgeschakeld en absoluut niet geholpen.

De diensten op zich zijn goed echter de service en ondersteuning zijn waardeloos, we hebben er een heel slecht gevoel aan overgehouden en geen van onze (administratieve) problemen zijn tot op heden opgelost.

Erg jammer.

C.J.Roos

Roos Diesel Analysis B.V.

Wouter
19-12-2019

Wel betalen voor televisie maar niet krijgen.

Heb televisie besteld en heb het nu nog niet.

Boris
19-12-2019

Slecht? Nee meer waardeloos

Bij m’n telefoon staat dat ik gewoon sterk signaal heb maar het totaal niet zo! Ik krijg gewoon waardeloos duur internet! Wouw ben totaal niet tevreden mee. Ik kan matig slecht mijn werk op m’n eigen computer doen door de slechte verbinding en mijn zoon heeft ook klachten ermee in zijn spel. In zijn spel staat er ping (internet sterkte). Hij vertelde dat de ‘ping’ laag cijfer heeft dan is de internet gewoon sterk en goed. Maar er stond dat zijn ‘ping’ laag is maar hij ging helemaal dingen doen wat hij totaal niet wilde! Het is zeker de internet’s schuld. Het kan niets anders. Ziggo is gewoon dure troep!

Nicole
18-12-2019

Slechte klantenservice

Vorige week ziggo gebeld omdat factuur niet klopte. Mengbare 155 euro gerekend voor een mediabox die allang terug gestuurd was. Dit bedrag wordt dan pas een maand later terug betaald. De volgende dag krijgen we een mail, bedankt voor uw bestelling. Hebben ze weer een nieuwe opgestuurd zonder dat we daar om gevraagd hebben.

Ook de rest van de factuur klopt niet, alles wordt los gefactureerd terwijl we een alles in één pakket hebben. Dit kon niet zomaar aangepast worden en men zou mij de volgende dag terug bellen. Nou mooi niet dus.

Klantenservice is zeer onkundig, heb het idee dat er een paar dames die nergens verstand van hebben

Jurrian

Gewoon slecht

Heel onstabiel wifi-signaal. De snelheid is wel redelijk in orde maar het signaal valt gerust 2 of 3 keer per dag weg.

Na een update die werd gedaan na een paar maanden klant te zijn is het helemaal drama. Beduidend lagere internetsnelheid en verslechterde beeldkwaliteit.

Wij stappen na onze contractperiode weer over.

Patricia

Afzetters

Op mijn ziggo app, kun je alles bekijken.

Zeggen ze, zodra je bij betalingen kijkt, staat er is betaald. en dan wel een brief ontvangen met na meerdere herinneringen bla bla komt er 25 euro bovenop! En dan bel je de klanterservice en krijg je een 1 of andere domme koe aan de lijn die vol in discussie gaat!

Punt 1: die app werkt dus voor geen meter, net als jullie mediabox 9 van de 10 keer.

Punt 2: herinneringen? Zeker niet! Nooit gehad.

Punt 3: absurd onbeschoft personeel! Voel me echt een nummertje. nou dit nummertje gaat naar een ander, bekijk t maar.

Kirazu
17-12-2019

Traag internet heeft moeite met websites laden

Ziggo met hun "snel internet overal in huis" als ik naast de router zit heeft het internet nog last van websites laden, ik kan niet eens naar boven om een filmpje te kijken aangezien dat om de 5 seconden laad in 144p

Roberto

Opgelicht

Wij hebben constant problemen met de tweede tv box in de slaapkamer. deze gaat bijna nooit aan, we hebben al een andere ab gekregen maar dit helpt niets. ze geven geen ander kastje want dan moet de monteur komen, nou die is geweest! opeens waren de aansluitingen niet meer goed en moest er een versterker bij dus prima laten doen zou €50 kosten. de extra tv box heeft die nooit bekeken! na drie en een half uur met die kwakzalver opgescheept gezeten te hebben kregen we kort erna de rekening €195.

weer gebeld blabla en we hoefden nog maar €95 te betalen. de volgende dag weer geen tv dus weer gebeld nou om een lang verhaal kort te houden gisteravond zou de monteur komen en die moet nu nog komen maar volgens hem waren we niet thuis! we kregen 15 minuten erna een rekening van €35. net gebeld en ik word nu wederom teruggebeld door afdeling klachten. nou ik ben er klaar mee als ik nu €1 moet betalen zeg ik mijn abonnement op! wat een bagger organisatie is ziggo hier moet ik echt vanaf!

Denins
16-12-2019

Laten betalen voor een probleem die een monteur veroorzaakt heeft.

Wij mogen geld betalen voor een monteur omdat er iets in de interne bekabeling naar de tvs niet goed zouden zijn.

Die kabels heeft een monteur zelf geplaatst en de volgende monteur haalt ze gewoon weer weg en daar betaal je dan voor.

Een grote oplichting daar bij ziggo.

Klantontvriendelijk en onduidelijke voorwaarden

Na JAREN trouwe Ziggo abonnee geweest te zijn bleken de voorwaarden voor opzeggen toch niet zo duidelijk en mocht ik nog even betalen. Ziggo? NOOIT MEER! Ik betaal nog liever een paar euro's extra bij een concurrent.

Brigitte
15-12-2019

Ziggo : Slechte service, klantonvriendelijk, neerbuigend.

Slecht geholpen, zelfs een keer verbinding verbroken. En alleen maar wijzen naar regeltjes wat ik als klant fout doe (verkeerde dagpas) en niet meedenken over een goede oplossing. Het gaat mij al niet meer om die eredivisie dagpas maar om de toon en houding. Geschoffeerd aan de telefoon vandaag. Na lang wachten bandje, en weer doorverbinden. Waardeloos neerbuigend en tenenkrommend verhaal. Jammer en klote! maar naast de vele storingen met de media box die al een paar keer de afgelopen jaren is vervangen stap ik nu echt over. Dit was de druppel want ik betaal maandelijks immers voldoende en verwacht klantenSERVICE.

Tjeerd
15-12-2019

Alweer geen internet en tv

We hebben nu een jaar ziggo. En dit bevalt ons zeer slecht! Vanaf het begin is het alleen maar gedonder. WiFi valt constant weg, om de maand slecht beeld. Nu heb ik al een week geen tv geen internet dus ook geen wifi meer. 2x gebeld, en alle 2 van hun medewerkers zei tegen mij, dat er werkzaamheden plaats vinden. En dat ik na 17:00uur en in het weekend gewoon internet en tv zou moeten hebben. Dat is dus niet zo, zei ik tegen hun. Dan moest ik nog maar een week wachten. Dan zouden de werkzaamheden klaar zijn. Dus ze konden niks meer voor ons doe.mooi is dat. Bedankt ziggo!

15-12-2019

Mediabox geef ik een dikke onvoldoende

Wat kan ik zeggen over de mediabox? Programmas worden regelmatig maar voor de helft opgenomen. een tijdje geleden kwam er weer een probleem bij: kan het opgenomen programma niet afspelen. en wat heb ik vandaag? Opgenomen programma blijft al meteen bij het afspelen hangen. Dan hoor ik de disk rammelen en ineens zegt de box dat ik niks, maar dan ook helemaal NIKS heb opgenomen. Met andere woorden AL mijn opgenomen programmas zijn weg en nu doet de box helemaal niks mee. Tja en het is zondag, geen helpdesk aanwezig. Zucht .

Hannie
13-12-2019

Falend internet en wifi

Al 3 of 4 keer iemand thuisgehad voor storing internet, wifi, tv.

Allerlei nieuw boxen ontvangen. Nu ligt er al weer maanden een kabel door de kamer. het helpt allemaal niets. Ik wordt er echt tuut van!

13-12-2019

Met Ziggo ga je 15 jaar terug in de tijd.

Met 1 woord: DRAMA!

* Mediabox doet er 5 minuten over om op te starten.

* Zappen is verschrikkelijk. Super Traag

* Afstandbediening is een ramp en is onlogisch

* Regelmatig storingen

* Snelheid wifi veel lager dan beloofd.

* Menus's zijn compleet onoverzichtelijk en onlogisch.

* Ga je bv. een serie kijken op HBO dan mag je elke keer weer zoeken waar je was en ook weer opnieuw de ondertiteling instellen.

Nog nooit zo'n slecht product / service aangeschaft.

Na 1 jaar stap ik over. Voor mij dan ook nooit geen Ziggo meer.

Alber
12-12-2019

Bepaalde zijn verstoort maar ligt aan inkomen kastje

Wel 6 keer gebeld om het probleem dat het kastje in muur los zit enwe hebben een media box met aan geven kabel van ziggo en nog steeds zelfde probleem weer raad stellig ziggo af

Riet
12-12-2019

Vertel de klant dat Ziggo het probleem is

Als ik Netflix kijk of opgenomen programma’s dan wordt het beeld regelmatig verstoord door blokjes. Ziggo gebeld. Nieuwe horizon mediabox ontvangen en monteur voor installatie . Probleem niet verholpen. Zonde van de tijd en geld.