08-11-2019

Ben XS4all gewend

Internet van Ziggo is zo instabiel als de neten, snelheden variëren van 1,0 mb (onwerkbaar) tot 260 mb bij een 250 mb abonnement. Ik ben de eerste die snapt dat de snelheid variabel is, maar dit soort verschillen zijn idioot en aan de orde van de dag. Op de helpdesk zitten voornamelijk "heikneuters" met een naslagwerkje met standaardantwoorden, heb je weinig aan.

Laurens

Contract aangesmeerd

In maart 2019 een klacht dat werd opgelost met 3 maanden een korting.prima.

Er liep toen geen contract.

Maar toen de bevestiging kwam van die afspraak.blek ik een nieuwe contract aangesmeerd te hebben gekregen.

De volgende dag een mail gezonden dat een nieuw contract niet kon want wij zouden 8 maanden het land uit en ziggo dan tijdelijk willen stopzetten. Met een nieuwe contract van een jaar was dat onmogelijk.er werd daarna telefonisch contact gezocht door ziggo en de zaak besproken. Ja, nieuwe contract gaat niet door.8 maanden weg geen probleem en tijdelijk stopzetten ook niet.kabels en electronica zou blijven bestaan.na terugkomst gewoon weer verder gaan op de oude voet.

Is toch reeel?

Wij gingen slechts 2 maanden weg wegens fam omstandigheden en lieten ziggo gewoon doorlopen. Bij terugkomst in november hadden wij een nieuw contact over een klein probleem en kwam de aap uit de mouw. Ons contract liep nog door bij ziggo tot maart 2020. Wij gingen in verweer niet om te vertrekken of een paar dubbeltjes korting, maar principe.

Ziggo zendt geen e-mails ter bevestiging of ter controle maar doet liever alles per telefoon en nu weet u waarom. Hun tel. Afspraken kunnen op deze manier als pnwaar worden afgedaan!

Dus, vraag iedere afspraak met ziggo te laten bevestigen en doe geen toezeggingen via de telefoon.

Snelheid internet is onbetrouwbaar

Snelheid internet is onbetrouwbaar

Decoder kapot

Ben al 15 jaar trouwe klant bij ziggo.

Decoder die ik had is kapot, Deze kon opnemen en pauzeren.

Ziggo gebeld en kreeg een nieuwe box met hetzelfde abonnement.

Was een mooie deal zij hij.

Blijkt bij de nieuwe niet te kunnen opnemen, daar moet ik een externe harde schijf voor gaan kopen.

Is mij niet verteld.

Kon wel een nieuwe box krijgen maar ging dan wel 8 euro per maand omhoog dan had ik weer wat ik had.

Wat een slecht bedrijf, gaan met trouwe klanten zo om.

Mensen ga lekker naar een ander die goed voor hun klanten zorgen.

Ties
05-11-2019

Pfff

Slecht internet en de mediabox is ook zeer traag!

Tamara
03-11-2019

Betalen maar niet krijgen

Alleen naar ellende met ziggo! Aantal maanden terug al geklaagd over internet wat niet goed werkt. Toen zouden ze het oplossen en ik kreeg weer 3 maanden korting. Dacht nou dat is vriendelijk opgelost. Vervolgens weer slecht tot geen internet. Vroeg om een monteur maar daar moest ik dan voor betalen! Vervolgens toch na veel pijn en moeite en dreigen met overstappen een monteur langs geweest. Heel fijn! Alles deed het weer! Helaas een paar weken want nu is het gewoon weer zoals het was! Betaald je scheel elke maand maar voor niets! Heb alleen maar ergernis! Raad ziggo dus ten strengste af! Zonde van je geld!

Anja
02-11-2019

Geen wifi, geen tv, geen monteur

Al een half jaar komt maar 1/3 wifi binnen van wat wij horen te krijgen. Tientallen keren gebeld, gereset. Eindelijk zou er op donderdagavond een monteur langskomen tussen 17.00 en 22.00 uur. Tegen 22.00 uur telefoon gekregen van Ziggo dat de monteur het niet meer ging redden en de volgende avond zou komen. Deze avond geen monteur, geen telefoontje, helemaal niets. Via chat bericht werd alleen maar om bankrekeningnummer gevraagd anders konden ze onze gegevens niet verifiëren. Na verschillende telefoontjes kan de monteur pas over enkele weken komen. Ondertussen geen excuses, geen wifi, geen tv alleen extra rekeningen voor mobiele data. Kies NOOIT voor Ziggo. Geen service voor veel geld.

Lindsay
02-11-2019

Zeer goede service

Heel veel plezier van de horizon mediabox met alles erop en eraan.

Afstandsbediening was kapot, meteen een nieuwe kunnen regelen en is direct opgestuurd zodat wij voor het weekend nog weer gebruik konden maken van de box.

Verbeterpunt zou zijn de prijs, ziggo is best prijzig. Maar je hebt er wel veel voor.

Pietje

Stroring slechte klantenservice

Al 3 dagen storing geen tv en internet.

Worden dingen belooft die ze niet na komen en daarna zeggen ze dat je pech hebt want moet je beter lezen? Terwijl het telefonisch is afgesproken en hun het gesprek als het goed is opnemen maar niet terug kunnen/willen luisteren.

Opzegging van ziggo

Ik heb op 8 september opgezegt van tv internet en bellen maar ze halen nog steeds geld van je rekening sep en okt brieven gestuurt aangetekent ook klactenkompas van de comsumentenbond naar ze reageren nergen op

Wendy

Slechte service!

2x monteur gehad omdat CI module niet werkt in TV. nu blijkt dat tv ge update moet worden volgens de 2e monteur maar krijg wel voor de 2 e x 50 euro te betalen voor monteur die 10 minuten is binnengeweest en 1e monteur is niet met deze conclusie gekomen! voor CI module betaal ik ook al een jaar voor niets! fijn Ziggo ga zo door hou je helemaal geen klanten over met deze dienstverlening.

Soufian

Zeer slecht wifi

TV werkt prima ( alhoewel heel erg prijzig voor de paar kanalen die je krijgt ) wil je extra kanalen? betaal je al gauw twee tientjes meer voor 2 a 3 kanalen. bezopen!

Het ergste is de wifi. na 2 maanden al liep het vast. wifi valt continu weg. werd er niet goed van.

Na een paar jaar kan ik het begrijpen dat dat gebeurt en wordt het msischien om een nieuwe modem aan te schaffen. Maar na 2 maanden?

Sander
31-10-2019

Afpersers met erg slechte en brutale klantenservice

Heb in mei een abonnement afgesloten voor een actieprijs van €40,- per maand.

Hierbij kreeg ik een horizon box aangeleverd dit terwijl de Next box al beschikbaar was. Na klachten over de horizon box hierover hebben ze mij de Next box toegestuurd. Nu blijkt dat mijn actieprijs, sinds de switch naar de Next vervallen is. Daar hebben zij mij toen niets over verteld.

Nu, 5 maanden later, ben ik in totaal €70,- teveel kwijt dan wat het had moeten zijn. Echter lijken de kosten per maand totaal niet op elkaar. deze maand ca 65,- en vorige maand ca 35,-. In juli zelfs 78,-!

Meerdere keren telefonisch contact gehad met de klantenservice. Bijna elke keer door een slecht Nederlands sprekend persoon/ persoon met een buitenlands accent geholpen.

Heb ik hun aan de lijn om het probleem op te lossen, moet ik het contactformulier maar invullen op de ziggo site.

En dan ook op zo'n toon van "flikker op/ hier heb ik geen zin in, doe het maar zo". 1 Keer hebben ze zelfs de hoorn erop gegooid! En dit niet vanwege mijn normale en gebruikte stemniveau/ toon.

Afkoopsom van het abonnement is €600,-. Schiet er dus geen zak mee op om nu al mijn abonnement op te zeggen.

Klanttevredenheid? Wat is dat?

Julian
30-10-2019

Het internet werkt bijna nooit en is zeer langzaam, en dan betaal je nog best wel veel.

Her.
29-10-2019

Ziggo te duur voor wat ze zeggen te bieden.

Bij tv terug kijken en movies valt na tig minuten de WiFi internet verbinding weg.

Heb wel al minstens 100x stekkers uitgetrokken ,opnieuw plaatsen.apparatuur gereset,

Probleem ontstaan na aanschaf mediator next en nieuw modem.Is kpn een alternatief.?

Kortom ziggo te duur voordat wat ze bieden!

ChloeMonique
29-10-2019

Duur + geen wifi + slechte service.

Ziggo is heel slecht.

Wifi doet het nooit,klapt er elke dag meer dan 100x uit.

Je betaald je blauw per maand voor wat!? Het internet doet het niet eens,maar je moet wel super veel geld betalen per maand.

Klanten service is ook slecht,erg onvriendelijk en behoorlijk dom.

Wifi wachtwoord was elke x fout maar tiepte gewoon exact zelfde code als op kastje en het duurde bijna twee uur dat ze het gefixst hadden maar dit duurde ook maar dag want daarna begon de ellende opnieuw.

Robin

Geen verantwoordelijkheid

Voeren kabelwerkzaamheden uit en bij schade is het advies het maar via de verzekering te spelen.

De persoon aan de lijn kan er ook niks aan doen, maar weinig professioneel of zelfdenkend.

Slechte geregeld

Edwin

Hogere snelheden dan adsl

Hogere snelheid dan ADSL voor een zelfde prijs. De nieuwe next box is een verademing

Raymond

Storing niet opgelost

3 week bij ziggo en na 3 monteurs krijgen ze het niet voor mekaar om beeld te krijgen op mijn nw tv , geluid is er wel ,

pas na reset van de next is het goed

maar om nu elke keer de next te resetten is belachelijk

Max

Ongelofelijk slechte service

Het enige wat ik wou was mijn abonnement veranderen. Dit heb ik gewoon gedaan via hun website. Nu ben ik 3 maanden verder en is het alsnog niet gelukt. Ik heb al 10 telefoontjes gepleegd waarin iedereen steeds begripvol is maar er vervolgens niks gebeurd!

Er wordt ook totaal geen informatie gedeeld tussen de werknemers. Iedere keer als ik wordt doorgeschakeld moet ik mijn hele verhaal weer opnieuw vertellen. Dat ze zeggen dat alles wordt opgeslagen en gedeeld wordt is dus onzin. Ze doen er niks mee.

Wat nog erger is, is dat er gewoon wordt opgehangen midden in het gesprek! Dit heb ik 6 KEER gehad. Alsof ze niet weten hoe hun telefoon werkt en mij perrongelijk ophangen. Zelfs als ik van te voren aangeef dat als er weer opgehangen wordt ze mij terug moeten bellen. Vervolgens de werknemer dat belooft te doen en mijn nummer heeft herhaalt als bevestiging. Dan wordt ik niet eens teruggebeld en krijg ik een leeg automatisch mailtje terug waarvan de titel is: wat we net hebben besproken. Dus moet ik WEER terug bellen en weer 20 minuten in de wacht. Allemaal verloren tijd en het lijkt of ik al het werk doe.

Ik heb nu ook een paar keer een verkeerde factuur gekregen waarvan ze van te voren wisten dat het verkeerd zou worden afgeschreven. Ook al was dit bekend konden ze niks doen van te voren en moest ik achter af dit zelf gaan aangeven. Waarvoor ik natuurlijk weer 5 keer door die verschrikkelijke bel service moet.

Het omzetten van een abonnement moet gewoon iets zijn wat automatisch gaat via een online bestelling. Als dit zo lastig is, is er echt iets goed mis met hun geautomatiseerde systeem.

Het is zeer inhumaan en onlogisch. Bijvoorbeeld dat ik aan het begin van het telefoontje mijn postcode en huisnummer geef en dat ik dat dan vervolgens weer moet gaan herhalen voor de werknemer die ik aan de telefoon krijg. Dit is het symbool van het foutieve systeem.

Het is erg jammer dat we zo afhankelijk zijn van dit soort bedrijven. Als dit een gewone winkel was met zulke service zou het allang failliet zijn!