David
09-09-2019

Klantenservice ziggo super slecht!

Na 40 minuten gesprek hebben ze nog steeds geen antwoord op mijn vraag kunnen geven. Ik word elke keer in de wacht gezet. Daarna word ik zomaar naar een andere collega doorverbonden. Die weet er ook helemaal niets van. Ontzettend vaag! Probleem is nog steeds niet opgelost.

Ans
09-09-2019

Storing met wifi etc. Pin

Iedere dag storing, ellende met pin etc.

Pam
08-09-2019

Kan nooit programma volledig terugkijken

Ik kijk graag programma's terug via de replay, de laatste weken wordt echter bijna elk programma plots onderbroken en kan ik niet meer verder kijken. Ik heb net met de klantenservice gebeld en die zeggen dat het aan mijn macbook ligt, maar niet aan hun. Zeer slechte service!

Lin
06-09-2019

Waardeloos!

Sinds een aantal weken is mijn televisie stuk en moest ik noodgedwongen tv kijken via internet.

Toen ik hoorde van Ziggo go dacht ik dat het een uitkomst zou zijn.

Helaas is het tegenovergestelde waar.

Ondanks dat het mooi is dat het bestaat en ik heeeeel af en toe een programma gewoon in 1x kan kijken (dan wel achteraf want het programma gewoon met de tv meekijken dat lukt helemaal niet) is het anderzijds niets meer dan een grote irritatie bron. Liever geen televisie dan voor de gek gehouden worden. Lang leven de terug kijk mogelijkheden op andere sites. Erg slecht dit!

05-09-2019

Ziggo Horizon Media box

Allereerst ben ik gebruiker uit het Chello tijdperk en ook de nodige problemen meegemaakt.

Na de nodige Naams veranderingen nu dus al geruime tijd de naam Ziggo.

De Horizon mediabox in gebruik gehad met relatief weinig problemen, 1x is hij vervangen netjes door een monteur.

Storend was mijn kleine Horizon box in de slaapkamer zo’n 2 jaar gehad, opnemen vanuit bed op de grote box ging vaak goed en natuurlijk ook terug kijken maar ook heel veel storingen mee gehad.

Vervelend was soms bij meldingen dat er gezegd wel dat het mogelijk dat het aan de bekabeling lag.

Niet dus, na een update van het ziggo netwerk bleek het signaal wat binnen kwam te hoog was.

De monteur had er duidelijk verstand van om het probleem op te lossen.

Toch nog de nodige problemen gehad dus met de kleine box, signaal kwijt etc.

Ook ik was het zat en stond op het punt om op te zeggen en over te stappen naar KPN omdat de aansluiting al in mijn kelder zat.

Bij afdelingen opzeggingen aangekomen telefonisch dan wel werd ik door een aardige persoon geholpen die netjes mijn historie had bekeken en mijn gevoel kon begrijpen.

Ze heeft me overhaald om de nieuwe Horizon vervanger te proberen die vele malen beter zou zijn.

Sneller en meer mogelijkheden, extreem minder stroom verbruik en kan niet anders zeggen dat ik super tevreden ben met deze nieuwe NEXT box.

Daarnaast een nette correctie gehad voor 2 jaar problemen met de kleine Horizon box.

Voor nu kan ik niet anders zeggen dat zeer tevreden ben over de afhandeling maar je bent er deels zelf verantwoordelijk voor door gewoon zeggen dat je de afspraken per mail direct bevestigd wilt hebben. Zo kun je fouten direct controleren en evt terug bellen voor een correctie en dat werkt uit eigen ondervinding.

Verder de download prima conform mijn abonnement alles in een, de upload is voor mij meer dan voldoende die is bv bij de KPN gelijk aan de download dus gelijk aan de download. Ik ben meer tevreden met de hogere download van Ziggo.

Ook eens een tevreden klant van Ziggo en kijk bij verstoringen van WiFi op verschillende etages naar verstoringen in huis.

Succes en hoop dat je zeker met de nieuwe NEXT box ook een tevreden klant word.

Succes J.Bos

Michel
05-09-2019

Dubbele boekhouding van ziggo

Ik zit al jaren bij ziggo en nu ben ik er achter dat de facturen per post niet overeen komt met de facturen online.

ik heb daar fotos van genomen en vroeg ziggo om mijn geld terug wat ze teveel hadden ontvangen.

ik werd binnen een uur gebeld met div beloftes en oplossingen omdat ik al drie jaar niet krijg voor wat ik betaal.

daar heb ik zo nu en dan geld voor terug gehad moet ik zeggen maar heb liver waar voor ik betaal.

maar nu is ziggo de telefoon afspraken niet naar gekomen maar heeft de tijd benut om de online facturen aan te passen en te veranderen.

en iplaats van 6 mnd 34,95 hebben ze 35,00 2x ontvangen 70 euro nog wat en 95,00 dit in 3 mnd tijd

heeft iemand daar ook ervaring mee?

belastingdienst zegt naar de viod sturen.

04-09-2019

Zeer slechte systemen

De mensen op de klantenservice zijn redelijk opgeleid, maar blijven fout op fout stapelen, daarvoor nu al voor de 4e keer in 4 dagen moeten bellen en een half uur in de wacht moeten staan.

Bert En Bernarda
03-09-2019

Slechte klanten service

Klantenservice vertellen dingen die niet later niet blijken te kloppen m.a.w ze liegen dus

Nicky

Ziggo go = ellende

Elke dag gebruik ik ziggo go en nooit werkt het vlekkeloos, .elke keer moet ik mijn series van het begin kijken omdat deze blijft hangen en automatisch naar het begin terug springt. Of deze video kan nu niet afgespeeld worden en ga zo maar even verder.

Ik zou graag een keer ongestoord tv willen kijken op mijn laptop/pc via ziggo go. En de normale tv heeft ook vaak zat problemen.

Gabrielle

Vanaf vrijdag geen telefoon

Schande betreft mij tante van 88 jaar

Nu vanaf vrijdag geen telefoon meer. Zondag 3 uur in de weer geweest met klantenservice.

vandaag monteur twee keer geweest en nu komt het

Word tijdens het laatste bezoek gezegd er is een storing bij ziggo ligt niet aan u modem .Klantenservice zegt daar niets over stuurt gewoon monteur?.

ze kunnen ook niet zeggen wanneer het probleem is

opgelost . Je zal maar 88 jaar zijn geen telefoon en je alarm werkt ook niet .Ziggo ga je schamen!

Trien

Schaamteloos

18 februari meld ik een storing

Ziggo constateert kabelschade

Na veel brieven en telefoonverkeer

Diverse loze beloftes

Wordt de schade hersteld op 23 september (7 maanden na de eerste melding).

Ze worden er bij Ziggo niet warm of koud van dat ik nauwelijks tv en/ internet heb.

David
02-09-2019

Na 8 jaar bij xs4all te hebben gezeten, en in die 8 jaar 1x problemen gehad met internet.

Nu ben ik weggegaan bij xs4all omdat kpn zegt dat xs4all verdwijnt (schandalig).

Ben dus terug gegaan naar ziggo drie maanden geleden, en heb al 7 keer problemen gehad.

Wat een waardeloos bedrijf is dat ziggo en heb nu al spijt dat ik ben terug gegaan.

Klaas

Geplande storing

Op vrijdag 30-08 om 8.00 uur heb ik plotseling geen TV en internet meer.

Ziggo gebeld, deze weten eigenlijk niet of het een storing of onderhoud is maar geven wel aan dat het tot 17.00 uur gaat duren.

Werkzaamheden ;'s nachts worden wel vooraf gemeld, dit soort zaken niet.

01-09-2019

Ziggo go

Sinds het begin dat ik ziggo go gebruik is er ook altijd wat mee. Of we krijgen het niet opgestart. Als dit wel is gelukt dan valt het systeem regematig uit. Nu krijg ik weer 252 deze video is niet af te spelen.om gek van te worden.

01-09-2019

Je vraagt uitbreiding met telefonie

27 augustus gebeld voor moeder van 94 om vaste telefonie aan te vragen als uitbreiding op televisie pakket. Ziggo wilde nieuw pakket verkopen, wat niet nodig blijkt. 30ste weer gebeld en om uitbreiding met telefonie voor bestaand pakket verzocht. Er zou een kastje worden opgestuurd en na ontvangst moesten we een afspraak met technische dienst maken. Echter s’middags werkte de tv niet meer. Om 17:24 telefonisch contact gehad (ruim 1 uur). Medewerker constateerde dat er een verkeerd pakket was verkocht, waardoor de tv was afgesloten. Deze meneer Henk heeft zijn best gedaan en mij keurig geholpen. Verkeerde pakket geannuleerd en nieuw geregeld en tv zou het weer gaan doen. Echter het werkt niet! GEEN tv meer en dat is voor iemand van 94 jaar een ramp. Advies om op analoog te zetten werkt ook niet. Wat een waardeloze situatie. Je vraagt telefoon bij je tv en vervolgens heb je geen tv ontvangst meer.

Otto

Noodkreet

Sinds 20 augustus zijn wij afgesloten met onze vaste telefoon.Sinds 23 augustus zijn wij w.b. tv terug in de 70e jaren alleen nog ned 123 wat regionale zenders en cnn en world news. En alleen omdat wij op 16 augustus een bezoek hebben gebracht aan de Vodafone winkel in Dordrecht omdat ik een vraag had over mijn mobiele telefoonaansluiting (ik was overgestapt van kpn naar vodafone. Ter plekke zagen wij de nieuwe next box van ziggo staan. Nadat de medewerker ons alle voordelen had uitgelegd en vertelt dat het verder niks extra kost aan abonnement (hij vergat wel even de vertellen dat het niet zo eenvoudig als hij schetste stekker oude horizon box eruit nieuwe next box ) zag hij in de computer dat wij op ons abonnement ook onbeperkt bellen hadden voor € 11.95 p.m. Aangezien wij ook ons daar onze twijfels over hadden (wilde ons werkelijke gebruik wel eens checken) zou hij dat even veranderen in vast bellen dan zit het in je abonnement ik geloof voor € 1 p.m. Het nieuwe kastje voor de tv zou via post.nl worden opgestuurd en dat zou allemaal plaats vinden op 20 augustus. Wij zouden eenmalig € 19.95 activeringskosten betalen. Op maandag 19 augustus werden via post.nl twee grote pakketten afgeleverd bij buren verderop in de straat (dat willen wij helemaal niet) maar wij hadden eerst wel track en trace code ontvangen maar opdat moment kon je niks veranderen . Wij dachten allen een klein doosje te ontvangen met de nieuwe next box voor de tv. Het enige wat wij misschien fout hebben gedaan op dat moment dat wij op een bevestigingsmailtje van ziggo dat wij onze vaste telefoonaansluiting zouden hebben opgezegd niet adequaat hebben gereageerd Toevallig kwamen wij erop 20 augustus achter dat onze telefoonaansluiting niet meer werkte. Gelijk gereageerd toen is alle ellende begonnen. Zij zouden gelijk herstellen ziggo is verplicht binnen 72 uur weer alles te herstellen. Omdat wij het ook niet zagen zitten om alle nieuwe apparatuur zelf aan te sluiten was er een gratis monteur geregeld voor 27 augustus . Aangezien wij al lichtelijk geirriteerd waren over het verloop van onze telefoonaansluiting

besloten wij af te zien van de hele next box moet een nieuw modem komen nieuwe coax kabels bij ons zit alle kabels netjes achter helaas geplakte plinten verwerkt en hebben de monteur afgezegd en de nieuwe apparatuur teruggestuurd. Op 23 augustus was ziggo zo handig om alvast het nieuwe modem en de nieuwe next box te activeren en de oude situatie te deactiveren terwijl er dus een monteur zou komen op 27 augustus. Sinds 20 augustus al bezig om onze vaste telefoonlijn terug te krijgen( er ontstaat gewoon een gevaarlijke situatie) want ik echtgenoot heb dus een mobiele telefoon mijn vrouw heeft echter een oud prepaid toestelletje en gezien onze leeftijd 78 en 71 jaar kan er misschien een noodsituatie voor doen. Conclusie sinds 20 augustus zijn wij al bezig onze telefoonaansluiting terug te krijgen

daarbij ook nog sinds 23 augustus onze gebruikelijke tv zenders.Ik bel 2 per dag met 1200 (klantenservice) je zit ellenlang te wachten met irritante muziek op de achtergrond krijgt iedere keer een andere medewerker komt steeds weer in een ander callcenter terecht (kan van noord tot zuid nederland zijn) iedere medewerker heeft een ander verhaal er wordt fout op fout gemaakt (als je een keer iemand met een beetje verstand treft geeft men dat toe. En daar bij gelooft toch niemand dat de heractivering van onze oude modems moet gebeuren via de technische dienst in India! (geen grapje ) Wij zijn radeloos. Je staat met de rug tegen de muur. Je krijgt nooit een meerdere te spreken je kan beleefd blijven geiiriteerd raken iedereen begrijpt het of verbreken de verbinding. Er ligt een aangetekende brief klaar voor de Ceo van Ziggo

J. Hoencamp . Wij schuwen straks de media ook niet indien nodig. Maar ondanks dat Ziggo ook wettelijk de grens overschrijdt zitten wij nog steeds in de ellende. Dit is de eerste stap om hopelijk Ziggo te laten inzien waar zij mee bezig zijn. Ondanks mijn leeftijd heb ik ook nog een bedrijfje ook dit kan niet meer goed functioneren omdat ten eerste mijn vaste telefoonaansluiting niet meer werkt (dit tel.nr. is wereld bekend ik zit in de scheepvaart) mijn wifi verbinding is slecht om dit bericht samen te stellen is ook een een probleem steeds valt de verbinding bijna weg. Is er iemand die misschien een suggestie heeft? Het is dat ik niet lager dan een 1 kan gaan maar jullie begrijpen hopelijk dat als alles eerst weer werk dit afscheid betekent van ziggo/vodafone

Otto

Ornelo
30-08-2019

Wel geld innen maar niet leveren

Ik heb al 7 dagen Ziggo Next box in huis echter kan ik nog steeds geen gebruik maken van Replay TV, On demand TV of iets opnemen omdat meneer Ziggo ergens de juiste vinkjes niet heeft aangezet maar je moet niet denken dat dhr Ziggo contact met zijn klant hierover zal opnemen nee hoor dhr Ziggo heeft 4 dagen gelden voor zijn klagende klant een ticket hierover aangemaakt en voor hem is dit opgelost maar klant heeft nog steeds geen diensten waarvoor hij wel betaalt.

Hoogste tijd voor concurrentie op de kabel.

Phoenix
30-08-2019

Boxen lopen steeds vast en nog meer betalen voor minder

Baggerboxen lopen on de haverklap vast.

Je betaalt steeds meer terwijl muziekzenders steeds minder leveren en slechter werken. Een of andere bagger vimeo waar eerst gewoon youtube zat en die werkte wel!

Netflix via ziggo loopt ook steeds vast als je een programma aan het opnemen bent.

Wat een troep! Ga er weg zodra het kan. Hoop dat ze snel ter ziele gaan. Prutsers

Jack

Hele slechte service

Bedrijf heeft echt hele slechte service, laten je ruim een week zonder internet zitten! belachelijk!

probleem bekend echter mogen geen modem opsturen protocol! te gek voor woorden!

Jasper

Waardeloos bedrijf

Had een probleem en belde ze op, werd meteen een monteur geregeld.

Monteur roept eerst dat ik mijn kabels weg kan gooien, maar daar bleek het niet aan te liggen.

Vervolgens ligt het aan de instellingen van mijn tv, die hij instelde, maar op mijn vraag dit uit te leggen zei dat ik daar niks aan heb.

Betaal je vervolgens mooi 50 euro voor, terwijl er dus niets vervangen is