Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ontzettend slechte internet verbinding, wifi die regelmatig wegvalt, en als ik al internet heb is dit vreselijk traag. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, maar Ziggo weigert hier iets aan te doen omdat ik volgens Ziggo “wel gewoon internet heb”.
Zeer slecht! 10x harde modum reset gedaan thuis en via ziggo centrale om zogenaamd sneller internet te krijgen. (Abonnement 300mbits) kwam niet hoger dan 35mbits! Slechte service! En zeer slecht materiaal! Abonnement aan het opzeggen en zit nu al 25min in de wachtrij na iemand gesproken te hebben die mij door verbind.een grote kutzooi daar! Nooit aan beginnen!
Vreselijk ervaring met een onbehulpzame mevrouw aan de telefoon bij de klantenservice. Zij liep tijdens het gesprek meerdere keren weg en tetterde alleen maar zelf terwijl ze heel hard aan het lachen was. Daarnaast begreep zij alles verkeerd, omdat ze niet goed luisterde en begon zij mij meerdere keren heel hard uit te lachen om dingen die zij dacht dat ik zei, maar niet zei. Wanneer ik haar het juist probeerde uit te leggen kwam ik er door haar gegier niet tussen. Uiteindelijk heeft zij zomaar zonder dit aan mij te vragen een update aan mijn account toegevoegd, terwijl ik nog enkele vragen had en nog twijfelde. Heel vervelend.
Heb al spijt dat wij ziggo abonnement hebben genomen. De montuer moest 10 keer langs komen. De tv niet gelijk kon aangesloten worden. Slecht internet, ondanks dat er tweede modem werd toegestuurd. Na 10de visite van de monteur, tv deed steeds niet. Ik wacht ongeduldig dat mijn abonnement van dit bedrijf snel verloopt. Never ever again!
Heb mijn abonnement gewijzigd en afgesproken om 2 ziggo next kasten te ontvangen. Nadat ik ze allebei binnen had, deed de extra box het niet. Het gaf een foutmelding aan. Ziggo gebeld en ze konden mij niet vertellen wat er aan de hand was. Ongeveer een maand! later is eindelijk een monteur langsgekomen om ons te vertellend at de extra mediabox niet bij hun in het systeem stond. Besef dat wij een maand moesten wachten zodat iemand langskomt om ons te vertellen dat de mediabox niet in het systeem staat! dat zou hij voor ons gaan regelen.
Eenmaal weggegaan, deden het de beide boxen opeens niet. Dus weer klantenservice bellen, hebben ze de box die het wel deed uit het systeem gehaald en niks aan dat andere box gedaan. Na half uur zonder geholpen te zijn, zei de medewerkster tegen me dat ze niet langer dan 30 min aan de lijn met me mocht zijn en dat ze me ging doorverbinden. 40 min later toen ik de tweede medewerkster aan de lijn kreeg zou zij het voor me oplossen de de boxen weer in te voeren en ze zouden het over ongeveer een uur weer moeten doen. 24 uur later, jullie raden het, niks doet het.
Ziggo is 1 grote grap en als je niet hoeft, begin er niet aan!
-Niet het juiste abonnement verwerken
-Kabels vergeten in het pakket waardoor ik genoodzaakt was zelf een kabel te halen t.w.v. 17 euro omdat ik anders geen internet voor mijn nieuwe baan had.
- Had een telefoontje via formulier aangevraagd om mij z.s.m. te bellen op zaterdag en krijg een mailtje ipv zonder enig excuus.
- Denk je dat ze het gaan vergoeden ondanks dat ze het toegeven dat ze zelf fout zaten? Tuurlijk niet! Want ze zijn aan regels gebonden.
Helaas kan ik niet veranderen omdat ik van thuis werk en internet moet blijven behouden. Het internet werkt wel prima maar wat gaat dit allemaal waardeloos daar.
Ik sluit een abonnement af voor een jaar en een maand later krijg ik een verhoging van maar liefst 2,50. Als smoes krijg te horen dat het om een wettelijk verhoging gaat, ik geloof er geen snars van, ik wil een officiële klacht indienen hierover, maar ik hoor daar niks meer over. Klantenservice van Ziggo moet nog een hoop verbeteren.
Wat een verschrikkelijke provider!
Ja we geven een twee voor de moeite die ze hebben genomen voor het opsturen voor de retourdoosjes.
Dit bedrijf is een ster in het niet reageren, communiceren en bij houden van de problemen.
Al maanden niks als je belt is alles plotseling weer niet te zien bla bla bla.
Nooit maar dan ook nooit meer ziggo mensen kijk uit voor dit bedrijf dat alleen maar geld wil binnen harken en niets voor zijn klanten doet
De medewerkers van de klantenservice bij Ziggo zijn totaal niet klantvriendelijk. Daarnaast zijn ze niet goed op de hoogte van alle zaken. Heel slecht. Ik had een monteur laten komen om het startpakket te installeren. Dit heeft hij gedaan. Ik heb nu al maanden last van internet storingen. Eindelijk monteur langs geweest. Geeft de monteur aan dat het een kwestie van een instelling was geweest. De eerste monteur had dit niet gedaan en dit was slordigheid van hem, aldus de 2e monteur. Toen ik met de klantenservice belde kreeg ik een brutale mond en vervolgens via de chat gaf ze aan dat ik van het probleem af had moeten weten en het zelf had kunnen oplossen. Ongelofelijk. Niemand had mij ooit verteld dat het een kwestie van een instelling was. Zeer slechte service dus.
Grote verstoring, geen internet. Pagina’s van ziggo verschillen ook in oplossing qua tijd. Van vanavond tot morgenavond laat. Aantal meldingen wisselt ook per minuut. Er klopt niets van deze klant processen, rommelig en niet van deze tijd. Zou ze nog eens goed testen want mijn klanttevredenheid daalt onder nul.
Vanmorgen géén internet terwijl ik ivm ziekte thuis moet werken en daar financieel afhankelijk van ben. Na gebeld en gechat te hebben met medewerkers van Ziggo kreeg ik het antwoord dat dit de hele week wel kon duren. Dit is onacceptabel!
Wat een bedrijf!
Eerst de klant frustreren met lange wachttijden, ongeïnteresseerde medewerkers en vervolgens procedures waar je niets aan hebt, om vervolgens de hoorn op de haak te gooien als een klant de feiten opnoemt, waarom de klantenservice niet klantgericht werkt en daardoor klanten frustreert. Resultaat, klant heeft nog steeds geen verbinding en geen medewerker die je helpt om het op te lossen. Vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd als je een klacht wilt indien. Het allermooiste is dat je uiteindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt, die zegt dat zij het eerst behandelen als een 1e lijns bericht en wanneer zij vinden dat het een klacht is, deze dan wordt doorgestuurd naar de klachtenafdeling. Op de vraag of je dan per email direct een mail naar de klachtenafdeling mag sturen, is het antwoord 'nee, meneer' daar is de klachtenafdeling niet voor . hoe bedoel je ontmoedigingsbeleid!
Al jaren klant bij Ziggo. TV is prima, Internet is redelijk.
Per 1 september mijn abonnement gewijzigd en afspraken gemaakt. Dit contact verliep bijzonder goed. En de mails met de wijziging ontving ik erg snel, zo ook de doosjes om mijn oude apparatuur terug te sturen.
Helaas begonnen daarna de problemen omdat ik niet alles ontving, heb ik contact opgenomen met Ziggo. Deze medewerker (een andere medewerker dan bij wie ik de wijziging geregeld had), vertelde mij dat het verhaal van zijn collega niet klopte en hoe het wel zat. OK, dacht ik, dat kan wel eens voorkomen.
Vervolgens weer gewacht tot de afspraken van die medewerker nagekomen werden maar helaas, na contact met Ziggo (weer een andere medewerker), die vertelde mij dat het verhaal niet klopte en dat ik helemaal niets meer geleverd zou krijgen.
Ik heb aangegeven dat ik hier een officiële klacht van wilde maken. Dat zouden ze aanmelden en ik zou die dag of zeker de volgende dag teruggebeld worden.
Helaas, nadat ik na een paar dagen aan een medewerker vroeg waarom ik nog niet teruggebeld was, bood deze medewerker zijn verontschuldigingen aan want dat had zijn collega nooit mogen zeggen.
Voor degene die bij Ziggo zitten en iets willen wijzigen of misschien voor nieuwe klanten. Hou er rekening mee dat niet alles vlekkeloos verloopt en je best veel geduld moet hebben. Ik wacht nog steeds.
Na meerdere keren gebeld te hebben met ziggo om te vragen voor een nieuw mediaboxkastje wat echt vervangen moest worden na 12 jaar ivm blokken,stilstaand beeld ,erg sloom,kon amper nog tv kijken , kreeg ik geen medewerking en dus ook geen nieuw kastje,wat echt te bespottelijk voor woorden is,want monteur was al geweest om nieuwe kabels te vervangen maar mocht niet baten,probleem was het verouderd kastje,maar dus niks,alleen als ik 20 euro zou betalen wilden ze er over nadenken,dus ze zijn nu een klant kwijt en overgestapt naar kpn en nog eens 30 euro minder betalen per maand,dag ziggo tot nooit
Ik heb al ruim een jaar een abonnement bij Ziggo. Ik heb de betaling op automatische incasso staan, maar sinds ik mijn bankrekeningnummer heb gewijzigd gaat het mis. Ondanks voldoende saldo wordt er niet geïncasseerd en na contact met ze te hebben gehad zeggen ze dat ze acceptgiro sturen. Deze nog nooit ontvangen, maar vervolgens durven ze wel 25 euro incassokosten in rekening te brengen. Hierover gebeld en deze zou gecrediteerd worden wat vervolgens niet wordt gedaan. Dus weer bellen, krijg ik te horen dat deze kosten terecht zijn en niet gecrediteerd worden. Ze beloven gouden bergen maar komen niets na.
Daarbij komt nog dat we internetstoring hebben en ze pas met 14dagen een monteur kunnen sturen. Dit is toch te belachelijk voor woorden
In de afgelopen 2 jaar had ik iedere week wel wat internet valt of uit of het is supertraag. Slechte klantenservice problemen worden niet opgelost. Sindskort overgestapt naar een andere provider tot op heden alleen maar spijt gehad dat ik niet eerder had gedaan. NOOIT meer ziggo voor mij.
Ingaande 4 juni 2019 jaarabonnement aangegaan bij Ziggo. Vanaf dag 1 abonnement met veel erger met de door Ziggo verstrekte mediabox XL.
Zo is deze ontzettend traag en moet je vaak tig keren op een toets van de afstandsbediening drukken om een reactie te krijgen.
Bij het televisiegebeuren komt het geregeld voor dat het beeld blijft stilstaan.
Ook heb ik de opname-module bij het abo.
En hierbij:
- Opgenomen programma"s kunnen niet verwijderd
worden.
- Ingestelde opnames worden gestart en worden
dan na een willekeurig tijd abrupt gestopt. Dus
geen volledige opgenomen programma's.
- Opnames welke je voor het gehele seizoen instelt
worden vaak genegeerd, gevolg altijd weer
opnieuw instellen.
Enkele keren contact gehad met klantenservice.
En blablablablabla, blijkt dat veel problemen reeds bij hun bekend zijn. Blijkt dat Ziggo 10 dagen na "mijn" installatie, gestopt is met de uitlevering van deze Mediabox XL.
Ziggo wilde mij tegemoetkomen en mij nadat ik dus 1 week abonnee was, mij hun nieuwe mediabox aanbieden. Moest ik wel rond de 20 Euro per maand meer gaan betalen (De kortingsperiode die ik bij het afsluiten van het contract had gekregen, zou namelijk vervallen).
Ook wordt geadviseerd de harde schijf van de mediabox XL te formateren, echter dit levert geen verbetering op.
Ook ben ik nagenoeg verstoken van wifi-ontvangst bij een afstand van ca 10 mtr.
Dus nogmaals, Ziggo never again.
Na jaren toch besloten om de service van een andere provider te proberen. We wonen in het buitengebied en het is helaas nooit gelukt om betrouwbaar internet te krijgen. De beloofde snelheid van 150 MB is nooit gehaald. Maximaal 60 MB volgens de ziggo speedtest. Doorgaans gebruikte ik altijd mijn 4G via mijn T-mobile mobiele abonnement omdat het internet nog trager was of niet werkte.
Televisie werkte doorgaans goed maar ook hier veel storingen en enkele monteurs voor op bezoek gehad. Voordat je zover bent om een monteur op bezoek te krijgen ben je helaas (Ook wel weer begrijpelijk) erg veel tijd aan de telefoon. Vooral om medewerkers ervan te overtuigen dat er echt iets mis is.
Jammer en frustrerend allemaal
Ik wil potentiële klanten adviseren om door de reacties in deze rubriek te kijken. Ze zijn vrijwel identiek aan die van de andere aanbieders.
Klanten denken in sommige gevallen overal aanspraak op te hebben, maar nemen niet de moeite om dingen op te zoeken of zich te verdiepen in een product/dienst en diens mogelijkheden.
Mensen reageren veelal uit emotie en aanspraak. Benaderen medewerkers vervolgens horkerig en zuchtend en gaan schelden als ze niet het gewenste antwoord krijgen. En zich dan afvragen waarom de verbinding verbroken is? Lachwekkend.
Mensen zijn tegenwoordig uiterst negatief en schofterig. Ik zou zeggen, negeer de veelal negatieve reacties hier, probeer een product/dienst uit. En vergeet uw 2 weken bedenktijd nooit!
Heb ons abonnement omgezet naar internet/tv complete zonder bellen ingaande op 1 augustus dit jaar. Kosten daarvan zijn €66,50 per maand.
Maar ziggo blijft maar €15 bellen en €11,95 volop bellen eraan toevoegen terwijl wij duidelijk een abonnement zonder bellen afgesloten hebben (daar hebben we ook confirmatie emails van en dat staat ook in mijn ziggo).
Na meerdere malen bellen met ziggo en mensen die gebrekkig Nederlands praten aan de lijn te krijgen die maar volhouden dat dit allemaal juist is toen werd ons uiteindelijk verteld dat je via de website je abonnement niet om kan zetten naar ''zonder bellen'' terwijl dat wel gewoon een optie is op de website en dan zou zei dat wel even regelen voor ons. Toen kregen we opeens weer emails dat we een nieuw abonnement afgesloten hadden en op de volgende factuur werd vrolijk weer €41,95 ''overige abonnement'' gerekend 2x €15 bellen en 1x €11,95 volop bellen, dus wij weer bellen en word ons verteld ''wij hebben een zonder bellen abonnement afgesloten voor jullie en die gaat 5 oktober in''. Wat natuurlijk totaal niet klopt. En om ons dan tegemoet te komen gaan ze hun fout crediteren aan ons, hun berekening? 30 euro. terwijl we na het afsluiten van het nieuwe abonnement op 1 augustus al €53,90 betaald hebben aan telefoon kosten (op een zonder bellen abonnement - leuk heh).
Maar goed, er is weinig aan te doen blijkbaar met die zeer slechte klanten service. bellen heeft echt geen zin.
Ik zou Ziggo zeker aan niemand aan raden, dat is een ding dat zeker is, het zijn gewoon dieven.