Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De Mediabox XL is me nooit goed bevallen maar problemen heb ik er nooit mee gehad. Ik heb nu de Next waar ik erg tevreden over ben. Werkt snel en goed en ook de afstandsbediening werkt erg prettig. Met Ziggo heb ik tot nu ook alleen maar goede ervaringen.
Laat je een monteur komen, plaatst een nieuw kastje terug die precies hetzelfde werkt. Later contact met telefoniste. Zij gaf aan dat er een vernieuwde mediabox bestaat die we niet hebben en waar we dus niets van weten.
Kortom ziggo laat je betalen voor top internet wat gewoon flop is! Schande. Geld terug? Nee daar doen we niet aan. Zit nu bij kpn en dat is echt helemaal top en goedkoper ook nog.
Wat een drama dat Ziggo. Vraag je nadat het geadviseerd is de nieuwste mediabox aan omdat de oude box storingen heeft met HBO, wat je gratis krijgt bij een gecombineerd abonnement met Vodafone plus dubbele data. Krijg je een SMS en mail dat je dubbele data van Vodafone vervalt. En zo kan ik nog meer gevallen opnoemen bij Ziggo. Kan het ook eens in een x goed in het systeem gezet worden daar of willen ze alleen maar nog meer abonnementjes door je strot duwen. Grrrr.
Er wordt vaak geklaagd over Ziggo.
Mijn ervaring is echt goed. En natuurlijk
zijn er wel eens problemen met het ontvangst
of WiFi. Als je via Ziggo online zoekt komt het
vaak echt goed! Een update of je moet je ontvanger
resetten.als je dit met bv Vodafone,KPN,T-Mobile
vergelijkt is Ziggo echt veel beter met problemen
oplossen.
Nog nooit zo een trieste organisatie als Ziggo meegemaakt. Met regelmaat storingen en een bijzonder slechte klantenservice. 5 weken geleden een kabel breuk door graafwerkzaamheden in de straat. Ziggo direct op de hoogte gesteld en het zou opgelost worden. Nog 12 keer gebeld, maar we moesten nog maar even wachten. Eenmaal 5 weken verder zonder internet, tv en bellen nog maar een keer bellen. De vraag: wanneer wordt het opgelost? Het antwoord: belt u zelf maar even met een aannemer en regel het maar. Oftewel je betaald bij de ziggo voor een service die jij hun kan gaan verlenen. En ohja compensatie of oplossingen. vergeet het maar. Denken kunnen ze niet laat staan meedenken?
Na 40 minuten gesprek hebben ze nog steeds geen antwoord op mijn vraag kunnen geven. Ik word elke keer in de wacht gezet. Daarna word ik zomaar naar een andere collega doorverbonden. Die weet er ook helemaal niets van. Ontzettend vaag! Probleem is nog steeds niet opgelost.
Iedere dag storing, ellende met pin etc.
Ik kijk graag programma's terug via de replay, de laatste weken wordt echter bijna elk programma plots onderbroken en kan ik niet meer verder kijken. Ik heb net met de klantenservice gebeld en die zeggen dat het aan mijn macbook ligt, maar niet aan hun. Zeer slechte service!
Sinds een aantal weken is mijn televisie stuk en moest ik noodgedwongen tv kijken via internet.
Toen ik hoorde van Ziggo go dacht ik dat het een uitkomst zou zijn.
Helaas is het tegenovergestelde waar.
Ondanks dat het mooi is dat het bestaat en ik heeeeel af en toe een programma gewoon in 1x kan kijken (dan wel achteraf want het programma gewoon met de tv meekijken dat lukt helemaal niet) is het anderzijds niets meer dan een grote irritatie bron. Liever geen televisie dan voor de gek gehouden worden. Lang leven de terug kijk mogelijkheden op andere sites. Erg slecht dit!
Allereerst ben ik gebruiker uit het Chello tijdperk en ook de nodige problemen meegemaakt.
Na de nodige Naams veranderingen nu dus al geruime tijd de naam Ziggo.
De Horizon mediabox in gebruik gehad met relatief weinig problemen, 1x is hij vervangen netjes door een monteur.
Storend was mijn kleine Horizon box in de slaapkamer zo’n 2 jaar gehad, opnemen vanuit bed op de grote box ging vaak goed en natuurlijk ook terug kijken maar ook heel veel storingen mee gehad.
Vervelend was soms bij meldingen dat er gezegd wel dat het mogelijk dat het aan de bekabeling lag.
Niet dus, na een update van het ziggo netwerk bleek het signaal wat binnen kwam te hoog was.
De monteur had er duidelijk verstand van om het probleem op te lossen.
Toch nog de nodige problemen gehad dus met de kleine box, signaal kwijt etc.
Ook ik was het zat en stond op het punt om op te zeggen en over te stappen naar KPN omdat de aansluiting al in mijn kelder zat.
Bij afdelingen opzeggingen aangekomen telefonisch dan wel werd ik door een aardige persoon geholpen die netjes mijn historie had bekeken en mijn gevoel kon begrijpen.
Ze heeft me overhaald om de nieuwe Horizon vervanger te proberen die vele malen beter zou zijn.
Sneller en meer mogelijkheden, extreem minder stroom verbruik en kan niet anders zeggen dat ik super tevreden ben met deze nieuwe NEXT box.
Daarnaast een nette correctie gehad voor 2 jaar problemen met de kleine Horizon box.
Voor nu kan ik niet anders zeggen dat zeer tevreden ben over de afhandeling maar je bent er deels zelf verantwoordelijk voor door gewoon zeggen dat je de afspraken per mail direct bevestigd wilt hebben. Zo kun je fouten direct controleren en evt terug bellen voor een correctie en dat werkt uit eigen ondervinding.
Verder de download prima conform mijn abonnement alles in een, de upload is voor mij meer dan voldoende die is bv bij de KPN gelijk aan de download dus gelijk aan de download. Ik ben meer tevreden met de hogere download van Ziggo.
Ook eens een tevreden klant van Ziggo en kijk bij verstoringen van WiFi op verschillende etages naar verstoringen in huis.
Succes en hoop dat je zeker met de nieuwe NEXT box ook een tevreden klant word.
Succes J.Bos
Ik zit al jaren bij ziggo en nu ben ik er achter dat de facturen per post niet overeen komt met de facturen online.
ik heb daar fotos van genomen en vroeg ziggo om mijn geld terug wat ze teveel hadden ontvangen.
ik werd binnen een uur gebeld met div beloftes en oplossingen omdat ik al drie jaar niet krijg voor wat ik betaal.
daar heb ik zo nu en dan geld voor terug gehad moet ik zeggen maar heb liver waar voor ik betaal.
maar nu is ziggo de telefoon afspraken niet naar gekomen maar heeft de tijd benut om de online facturen aan te passen en te veranderen.
en iplaats van 6 mnd 34,95 hebben ze 35,00 2x ontvangen 70 euro nog wat en 95,00 dit in 3 mnd tijd
heeft iemand daar ook ervaring mee?
belastingdienst zegt naar de viod sturen.
De mensen op de klantenservice zijn redelijk opgeleid, maar blijven fout op fout stapelen, daarvoor nu al voor de 4e keer in 4 dagen moeten bellen en een half uur in de wacht moeten staan.
Klantenservice vertellen dingen die niet later niet blijken te kloppen m.a.w ze liegen dus
Elke dag gebruik ik ziggo go en nooit werkt het vlekkeloos, .elke keer moet ik mijn series van het begin kijken omdat deze blijft hangen en automatisch naar het begin terug springt. Of deze video kan nu niet afgespeeld worden en ga zo maar even verder.
Ik zou graag een keer ongestoord tv willen kijken op mijn laptop/pc via ziggo go. En de normale tv heeft ook vaak zat problemen.
Schande betreft mij tante van 88 jaar
Nu vanaf vrijdag geen telefoon meer. Zondag 3 uur in de weer geweest met klantenservice.
vandaag monteur twee keer geweest en nu komt het
Word tijdens het laatste bezoek gezegd er is een storing bij ziggo ligt niet aan u modem .Klantenservice zegt daar niets over stuurt gewoon monteur?.
ze kunnen ook niet zeggen wanneer het probleem is
opgelost . Je zal maar 88 jaar zijn geen telefoon en je alarm werkt ook niet .Ziggo ga je schamen!
18 februari meld ik een storing
Ziggo constateert kabelschade
Na veel brieven en telefoonverkeer
Diverse loze beloftes
Wordt de schade hersteld op 23 september (7 maanden na de eerste melding).
Ze worden er bij Ziggo niet warm of koud van dat ik nauwelijks tv en/ internet heb.
Na 8 jaar bij xs4all te hebben gezeten, en in die 8 jaar 1x problemen gehad met internet.
Nu ben ik weggegaan bij xs4all omdat kpn zegt dat xs4all verdwijnt (schandalig).
Ben dus terug gegaan naar ziggo drie maanden geleden, en heb al 7 keer problemen gehad.
Wat een waardeloos bedrijf is dat ziggo en heb nu al spijt dat ik ben terug gegaan.
Op vrijdag 30-08 om 8.00 uur heb ik plotseling geen TV en internet meer.
Ziggo gebeld, deze weten eigenlijk niet of het een storing of onderhoud is maar geven wel aan dat het tot 17.00 uur gaat duren.
Werkzaamheden ;'s nachts worden wel vooraf gemeld, dit soort zaken niet.
Slechte service
Sinds het begin dat ik ziggo go gebruik is er ook altijd wat mee. Of we krijgen het niet opgestart. Als dit wel is gelukt dan valt het systeem regematig uit. Nu krijg ik weer 252 deze video is niet af te spelen.om gek van te worden.
27 augustus gebeld voor moeder van 94 om vaste telefonie aan te vragen als uitbreiding op televisie pakket. Ziggo wilde nieuw pakket verkopen, wat niet nodig blijkt. 30ste weer gebeld en om uitbreiding met telefonie voor bestaand pakket verzocht. Er zou een kastje worden opgestuurd en na ontvangst moesten we een afspraak met technische dienst maken. Echter s’middags werkte de tv niet meer. Om 17:24 telefonisch contact gehad (ruim 1 uur). Medewerker constateerde dat er een verkeerd pakket was verkocht, waardoor de tv was afgesloten. Deze meneer Henk heeft zijn best gedaan en mij keurig geholpen. Verkeerde pakket geannuleerd en nieuw geregeld en tv zou het weer gaan doen. Echter het werkt niet! GEEN tv meer en dat is voor iemand van 94 jaar een ramp. Advies om op analoog te zetten werkt ook niet. Wat een waardeloze situatie. Je vraagt telefoon bij je tv en vervolgens heb je geen tv ontvangst meer.