29-08-2019

Slecht internet

Internet valt steeds weg bij het downloaden van grote bestanden (bijv linux images).

Wifi bereik is een aanfluiting, alleen bereik op dezelfde vloer als waar de modem staat, en zelfs dan valt het tegen.

Klanten service is waardeloos; en als je wil opzeggen word je meer dan 30 minuten in de wacht gezet, zogenaamd omdat er nog anderen voor je zijn (jaja, zal wel.als je een gewone vraag hebt, ben je meteen aan de beurt).

Eddy
29-08-2019

Vast aan ziggo

Ik heb nu sinds 3 jaar ziggo. Vanaf dag 1 ging het al mis. Wij kregen ons pakket niet omdat de vorige bewoner een schuld had bij ziggo.

Vanaf dat wij ziggo hebben is het drama alleen maar erger geworden.

- Zeker 1x per maand storing

- Klantenservice heel slecht bereikbaar

- Totaal niet professioneel

- Oplichting (te veel betalen)

- Afhankelijk

Zeker 1x per maand ligt er wel iets uit. Dan is het internet dan tv dan telefoon of zo als vandaag 29-08-2019 alles. Wij werken in de zorg en moeten kunnen vertrouwen op onze provider, helaas is dit niet het geval.

Klantenservice is bij iedereen bekend, "duurt langer dan u van ons gewend bent" ik ben niet anders gewend. Als ik na 10 minuten iemand aan de lijn krijg schrik ik mij kapot. Verwacht pas iemand na minstens 15 min.

Totaal niet professioneel.

Ik belde laatst voor een Wi-Fi storing, uiteindelijk wist ik dat de telefoniste jarig was op 17 april en uit 1984 kwam, ze volgende week een vakantie ging vieren met haar ouders in Limburg vlakbij waar ik woon en dat het daar op de centrale (op moment van bellen) 27 graden was en de airco het niet deed. Heel leuk en aardig allemaal maar mijn probleem was niet opgelost.

Oplichting.

Ik heb sinds vorig jaar gevraagd om de nieuwe box van ziggo "de Next" hier was ik heel vroeg van op de hoogte en wist dat ze zochten naar testpersonen.

Ik mij daar voor aangemeld. 0 respons helaas.

Vervolgens na vele malen bellen kreeg ik (na dat alle vrienden, familie en kennisen de box zonder aanvraag binnen hadden) dus eindelijk ook een "Next". Omdat ik al een aantal maanden (7 maanden ongeveer) geen internet diensten kon gebruiken kreeg ik de "Next" gratis in plaats van 20 euro te betalen.

Prima!

Nu weer een maand later krijg ik een factuur van 142 euro omdat het abonnement is aangepast en er een nieuw contract is gemaakt!? Ik heb niks getekend!

Hun (Ziggo) hadden hun antwoord natuurlijk al weer klaar, ik heb om een verandering in mijn abonnement gevraagd en dat is een mondelinge overeenkomst (gesprek is opgenomen).

Afhankelijk.

Zo als ik al heb aangegeven, werken wij in de zorg en met de huidige ontwikkelingen binnen de zorg wordt alles via apps/internet gedaan, dan hoor ik iedereen al denken: maar dan heb je toch internet op je mobiel?

Wij wonen in roosteren, hier is voor geen enkele provider dekking. Als de wind gunstig staat heeft KPN af en toe een vleugje bereik.

Maar goed wij zijn dus echt afhankelijk van het internet wat ziggo levert. Ook zou de volgende gedachte kunnen opkomen, overstappen.

Helaas alleen ziggo biedt hier een alles-in-een pakket aan (pc 6116bc).

En alle andere providers kunnen hier niet meer internet leveren dan 5 mb download.

Gigio
28-08-2019

Niemand Thuis. 35 euro voorrijkosten.

Tv ontvanger van ziggo werkt niet. Klantenservice gebeld 4 keer en problema niet opgelost. Monteur gestuurd , thuis gekomen en hij zei dat de internet modem, helemaal apart van tv signal, moet van de woonkamer naar meterkast verplatsen, 15 euro per kwartier plus materialen kosten. ik zei dat ik had geen probleem met internet, wel met tv ontvanger en hij bleef dat de internetmodem moest bij de meterkast gesinstallerd worden met alle onbekende kosten omdat hij wist het niet hoelang zou bezig zijn.

Ik ben niet akkord en de monteur is weggegaan zonder enkele aparatuur geraakt en geen reparatie uitgevoerd. Inmiddels klantenservices gebeld, de vrouw heeft zo een test gedaan en opeens er is beeld via de tv ontvanger, Dus problema opgelost zonder monteur of verandering van locatie van de modem.

Half uur later ontvangen een email van ziggo waarin een factuur voor 35 euro dat moet ik betalen omdat monteur is bij mijn deur geweest en niemand thuis was.

De monteur wil de ene of andere manier geld van de jarenlang klanten plukken. Oplichters¡¡¡

28-08-2019

Schandalige behandeling.

Ik ben woest op ziggo.wat een ontzettende slecht bedrijf.ik heb nu al 3 dagen geen tv,internet en telefoon.omdat ik enkel op een inlogcode per sms zit te wachten.geen woorden voor.

Jeanne
27-08-2019

Monteur

Vandaag afspraak met Ziggo monteur voor installeren van Nieuwe Ziggo Next box.

We hadden de installatie al zelf gedaan maar we hadden nog wat vragen dus lieten we de afspraak staan.de WiFi werkte traag dus de monteur ging aan de slag. Na vier uur had ik geen tv geen internet en geen telefoon. Nieuwe modem geplaatst maar zonder wachtwoord invoeren werkt deze ook niet.

De monteur daar op geattendeerd. Toen hij na VIJF uur weg ging nog steeds traag internet en foutmelding op de mediabox.

Klantenservice gebeld en nieuwe monteursafspraak gemaakt.

Drie maal klantenservice gebeld en 1 maal werd de verbinding gewoon verbroken door Ziggo.

De monteur vertelde mij dat hij na twee weken opleiding naar de klanten werd gestuurd. Hij werkte voor een extern beddrijf. Tijdens de werkzaamheden nam hij steeds contact op met zijn z collega’ die hem moesten vertellen wat hij moest doen Ziggo imago heeft voor mij vandaag een flinke deuk gekregen. Daarnaast vijf uur thuis geweest voor deze blamage en volgende week weer een andere monteur om de boel weer verder op te lossen. Ik hoop dat er dan een ervaren monteur komt die wel weet wat hij moet doen.

Deborah
26-08-2019

Drama!

Vanaf dag 1 al slechte ervaringen met ziggo.de klantenservice is slecht maar de verbinding is nog slechter, vandaag zoals vaker bij ziggo geen Wi-Fi en tv, gebeld met de klantenservice en die hebben gevraagd of wij de stekker er 5 minuten uit konden doen, na 10 minuten nog geen verbetering, waarop het meisje achter de telefoon zegt, dat word dan 2 dagen geen internet en tv ik stuur donderdag een monteur waar voor betaald moet worden. vervolgens gevraagd of mijn abonnement waar ik nu duidelijk overheen ben vergoed kan worden voor een maand, haar antwoord hierop was., ja maar dat gaat niet zo makkelijk. hoe bedoel je makkelijk? Betalen genoeg per maand.

Mijn conclusie, vermijdt ziggo want het is zonde van je geld en hoe je behandeld word is nog dramatischer.

Klantenservice

Ziggo klantenservice zegt zaken toe bij je omzetting. Willen dit niet bevestigen, maar noteren het. Nu 2x in 1 abonnement omzetting de toezegging niet nagekomen. Had ik toch maar opgezegd

Danielle
22-08-2019

Nogmaals eenmalig kosten omdat ik van abonnement ben overgestapt binnen ziggo

Ik ben al 20 jaar lid van ziggo nu wilde ik ipv de horizon box de next. Ik heb het duurste abonnement van ziggo en met next 50 cent duurder, daar geen probleem mee maar nu rekening gehad staat er 19.95 euro eenmalig kosten bij omdat ik een ander abonnement heb afgesloten volgens ziggo.Ik ben van mening dat ik van abonnement ben overgestapt omdat ik al lid was. Vind dit hele slechte service van ziggo

Ziggo veel beter dan KPN

Ik ben een maand geleden over gestapt naar KPN glasvezel. Op zich werkt het goed, maar o wee o wee als je te maken krijgt met klantenservice. Ik heb er echt spijt van dat ik weggegaan ben bij Ziggo, ook daar liep wel eens wat mis, maar de klantenservice/helpdesk was 10x beter. Ik heb me een beetje laten verblinden door alle mooie verhalen over glasvezel. Het enigste voordeel is dat de upload snelheid veel hoger is, maar voor de rest is Ziggo veel beter. Mijn contract loopt volgend jaar juni af, maar dan ga ik meteen weer terug naar Ziggo!

P Brouwer
22-08-2019

Wat een verschrikkelijk slechte service en bedrijf

Sinds vorige week donderdag 15-8-2019 in postcode gebied 3769 TD geen of slecht internet. 3x wordt aangeven "storing is opgelost" maar niet heus dan ga je bellen. Elle lange wachttijden om vervolgens na een medewerker aan de lijn te krijgen wordt ie verbroken, Als het systeem je automatisch terugbelt dan kom je alsnog in de wacht en wordt er doodleuk verteld dat de wachttijden zo lang zijn dat je beter kunt ophangen. Hallo jullie bellen mij!?

Weer bellen , inmiddels van kastje naar de muur en echt allemaal medewerkers komen met een andere verklaring.

Storing in uw buurt, nee storing is opgelost komt echt door uw modem, Krijg je een nieuw modem blijkt het daar helemaal niet in te zitten. Maar het nieuwe modem kan zicht niet aanmelden omdat er problemen bij Ziggo zijn met dit nieuwe modem. Elke dag van de week hebben we gebeld meerdere malen en de problemen zijn nog steeds niet opgelost. Niemand weet waar hij , zij het over heeft en iedere keer een ander verhaal , doodziek wordt je er van. Inmiddels dus nu al een week geen internet of telefoon maar denk je dat ze dat boeit? nee dus totaal geen interesse in hun werkt , ze krijgen hun salaris toch wel, Geen betrokkenheid tot de klant en klacht , het zal wel goed komen en anders maar niet . Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit!

Maurice
21-08-2019

Niet nagekomen afspraken

Afgesproken dat ik per deze maand op nieuw contract 29,95 euro zou gaan betalen. maar zij factureren gewoon 51 euro. ik ben 2,5 uur aan het bellen met hun maar hele slechte ervaringen, doorverbonden, steeds weer naar het begin menu waar je 15min moet wachten dan krijg je weer een andere gek die het gaat oplossen en zou je terug bellen maar gebeurd niet. Ik stop mijn contract daar per direct

Ad
19-08-2019

Een zakelijk pakket: Gewoon kl.

Sinds ik een zakelijk pakket heb, is de 2,4 GHz WIFI shit. maximale snelheid, en wifi 2,5 MBsec. Ziggo gebeld. Is niet ons probleem. Alles is geleverd door Ziggo. Ofwel zoek het maar uit.

19-08-2019

Ziggo vast bellen

Vast bellen werkt voor geen meter steeds wel gebeld kunnen worden maar niet zelf kunnen bellen. Geen kiestoon gewoon dood en dat minstens 3 x per week.

Internet tv prima maar vast bellen waardeloos.

Contact met ziggo hierover altijd die stomme link die ook niet helpt nee monteur a 55 euries terwijl hier 2 wkn geleden nog een monteur geweest is

Denk maar gewoon mobiel te gaan bellen en vast bellen opzeg

Hilco

Ziggo sorry.

Wij zijn bij Ziggo weggegaan omdat hier glasvezel werd aangelegd. Onze provider is nu Tweak. Ga hier nooit mee in zee. Wat een verschrikkelijk bedrijf. Dagelijks ergernis. We hebben nu 8 maanden glasvezel en het internet heeft het nog geen dag goed gedaan. Het opnemen en afspelen van een programma is ook een ramp. Neemt soms maar halve programma's op. Bij het terugkijken van een film stopt hij soms gewoon maar dan moet je weer de film bij het begin aanzetten. Je kunt van een opname de reclame ook niet overslaan. Einde contract en snel weer terug naar ZIGGO

Spookfactuur

Ziggo verhoogde mijn factuur ( na aanschaf andere mediabox) van 51 naar 84 euro. Na contact hierover met Ziggo krijg ik eerst te horen dat het bellen over de vaste lijn apart gefactureerd werd, een ander wist te vertellen dat het om een systeemfout ging, per mail werd mij een creditnota van 86,10 toegezegd. Een week later krijg ik mail dat het nieuwe maandbedrag 74 euro wordt. Dit is inclusief onbeperkt bellen wat ik ruim een jaar geleden opgezegd had. En wordt er ook 74 euro van mijn rekening gehaald.

Ook zoiets, bij elk contact worden er gratis pakketten aangeboden, ik wil geen gratis pakketten maar gewoon een goed product voor een redelijk prijs, is dat teveel gevraagd?

18-08-2019

Gratis monteur bij installatie? Nou nee.

Ziggo adverteert met een gratis monteur bij installatie als je er zelf niet uit komt en hij gaat pas weg als het overal werkt.

Mooi niet. Ik woon in een flatgebouw en in een kast beneden (buiten) moest de kabel worden aangesloten omdat er geen signaal was. Gewoon een rekening gekregen. Daarnaast is er een kastje gemonteerd dat achteraf niet nodig was omdat er geen signaal was. Na aansluiten buiten had het oude kastje ook gewerkt. En ja ook voor het kastje een rekening gekregen. Moet nu met twee afstandbedieningen werken (tv en de decoder) en Netflix lukt niet vanaf een HUMAX decoder. Gelukkig heb ik een Smart tv.

Nee kpn en XS4ALL waren echt beter met betere service. Als je belt: langere wachttijden dan u van ons gewend bent. Nou dat hoor je altijd. Wanneer je ook belt.

Ontevreden en ik zal zeker weer opzeggen zodra abonnement afloopt.

Spijt dat ik ben overgestapt

Leo

Te duur

Niet meer mogelijk om enkel tv af te nemen.

17-08-2019

E-mail adres spoorloos

Sinds een jaar bestaat mijn e-mail adres niet meer voor Ziggo. Ik kan het adres gewoon gebruiken en krijg ook gewoon mijn mail. Maar ik kan het e-mail adres niet meer installeren op een andere device.

Kan geen account aanmaken. Ziggo gebeld en zij beweren doodleuk dat mijn e-mail adres niet bestaat.

Het vreemde is dat Ziggo mij wel berichten stuurt naar dit adres. Daar kan Ziggo geen verklaring voor geven.

Hoe vreemd kan het zijn.

Rik
16-08-2019

Slecht bedrijf

Abo omgezet naar lagere snelheid.

Moet goedkoper zijn.

Maar Ziggo schrijft gewoon het vorige ,hogere bedrag af van mijn bankrekening.

Bellen is een ramp.

Lange wachttijden, ze hebben het druk.

Vind ik niet gek , omdat ze zoveel klachten per dag krijgen.

Ga zo door Ziggo!

Abc
16-08-2019

Super slechte verbinding in klein appartement, zelfs met herhaalkastje

Om te huilen. Verschillende monteurs geweest, verschillende modems, routers en herhaalkastjes gehad. Nog steeds slecht. Verbinding is zo slecht dat mijn laptop automatisch op het internet van mijn buurvrouw twee etages hoger springt, omdat het signaal daar beter is dan in mijn eigen huis!