31-07-2019

Veel: buffering

Bijna dagelijks minutenlange onderbreking

Positivo
31-07-2019

Overal gaat wel wat fout

All dat gezeur en gemmeker als er wat fout gaat en jezelf ook niet normaal reageert hoef je dat ook niet terug te verwachten te en ga maar bij elke provider langs kijken hoe gaat he verschillende gehad meest slechte ervaring kpn voor mij simpel nooit weer kpn online nu onderdeel van kpn is net zo'n waardeloze meut modem moet dagelijks tien tot twentig x gereset worden twee keer nieuwe modem gekregen en verholpen nee de werkelijke reden is vaak niet u provider maar kpn kabel sevice hellas pinda's alle providers huren de lijn van kpn en als kpn er shit zoo van bakt dan kan geen andere provider daar echt de schuld voor krijgen kpn was ooit een goed bedrijf maar dat is verleden tijd en zal ook nooit en ten nimmer een goed bedrijf ooit weer worden mits het wordt overgenomen ziggo doet tenminste haar best en als je normaal reageert kom je met ziggo toch het verst wat je ziet is mensen no matter wat provider er ook maar even iets mis gaat reageren alsof de hele wereld vergaat er is meer dan kut internet tv en bellen maar men is al zo geheresen spoeld dat we het noemen dat nodig is en niet zonder kunnen blinde schapen meeeehhh meeeeh blaten of laten doe je ding en wees es een voorbeeld voor onze toekomstige kinderen en plaats altijd te zeiken als er ook met even iets mis gaat alsof jezelf zo perfect bent

Sandra
30-07-2019

Gloeiende gloeiende gloeiende.

Ziggo.

Ze zouden komen tussen 17 en 22. laten ze om 20 voor 22 weten dat ze eraan komen.

Het is nu 22.51 en wat denk je.?

Nóg geen ziggo.

Zooo de neiging om dadelijk de deur niét meer open te maken. .

Maar met een beetje pech kan ik dan ook nog de voorrijkosten betalen.

Zoooo not Amused.

Dit staat ook op fb!

We zouden de monteur krijgen om 2 boxen te instaleren. En ze zouden kijken om een bepaald filmpje over te zetten naar de nieuwe box, aangezien mijn zoon op tv was geweest, en ik dat filmpje uiteraard graag wil bewaren. En dat zou een monteur waarschijnlijk kunnen.

Maar als je dan een afspraak hebt tussen 17 en 22, je aan al extra 16 uur thuis bent, om vervolgens niemand te komen.

Hij liet om 20 voor 22 een berichtje achter dat hij onderweg was.

Ik denk dat die arme monteur verdwaald is, want hij is al reeds 2 uur onderweg hierheen.

Nogmaals. ziggo, i'm not amused.

Bram
30-07-2019

Loze beloftes

Ziggo belooft haar klanten over te gaan op Ziggo Next zonder extra kosten.

Hier kom je later pas achter. Je betaald €19.95 activatiekosten, dit terwijl je al een account hebt bij Ziggo. Dan worden het opeens leveringskosten.

Daarnaast wordt gezegd dat het abonnement niet duurder wordt terwijl dit wel het geval is.

Je kan beter je abonnement opzeggen en opnieuw afsluiten. Dan hebben ze vaak nog leuke acties en verdien je de €19.95 aak kosten weer terug.

Best ok

Tegenwoordig tevreden met ziggo, vooral de horizonapp, geweldig tv kijken in griekenland. ook internet is behoorlijk vlot, en dikke plus voor de sportuitzendigen, houden zo en liever nog iets beter.

WK
29-07-2019

Klantenservice zoals je mag verwachten

Ik ben dan geen groot gebruiker van Ziggo. Ik heb alleen TV maar zelfs dan is Ziggo snel in het oplossen van je problemen.

Eenvoudig via diverse kanalen te bereiken en op ieder platform krijg je snel reactie. Zowel zakelijk als privé zeer positieve ervaringen.

Ik blijf voor TV bij Ziggo beste kwaliteit en gebruiksvriendelijk.

Deemy

Slecht bedrijf

Slecht bedrijf, heeft zonder toestemming een abonnementhouder zijn rekeningnummer weten te wijzigen in mijn rekeningnummer. Geen handtekening of toestemming. Ik mag nu 80 euro per maand betalen voor een abonnement die ik niet heb aangevraagd? Raar verhaal dat jullie dit niet kunnen oplossen!

Roel
28-07-2019

De Horizon Box is van slechte kwaliteit

Elke 1,5 jaar krijgen wij problemen met de Horizon Box. Klachten als: opnames worden afgebroken, stukken tekst mis je in opnames, beelden met blokken, kast wordt te heet. Zo hebben wij een NIEUWE Horizon aangevraagd. Alle ( nieuwe ) Horizon boxen zijn gerepareerde boxen. Dus krijgen de klanten geen nieuwe boxen. Er staan er nog 2 miljoen in Duitsland, volgens de monteur. Afijn, de

( nieuwe) box werd heter dan 40 graden omdat de koelfinnen niet werkte. Kreeg een melding Fire Alarm. Dus weer een nieuwe Horizon box nr 2 aangevraagd. Wat denk je,. niet gekregen. Dus maar weer gebeld en gevraagd naar de nieuwe Mediabox Next, die is veel beter. Wat denk je? Die kan alleen gelever worden als je Internet van Ziggo hebt en die heb ik niet en ga ik ook niet nemen want die is ook ruk! Vrienden hebben deze gehad en was ruk daar het via het koper draadje gaat en geen glasvezel verbinding heeft. Kortom, de kwaliteit van aparatuur als Horizonbox is vulnis en voor eenbetere kwaliteit eist Ziggo dat je ook nog eens die zeer slechte internet verbinding moet nemen, anders krijg je de nieuwe Mediabox Next niet. Hoe noemen wij dit soort bedrijven en kwaliteit? Ziggo ik voel mij belazerd!

28-07-2019

Ze laten hier een heel gebouw met bejaarde bewoners al drie dagen zonder tv, radio, telefoon en internet zitten. Waardeloos!

Tineke
27-07-2019

Treurig

Ik ben helaas zeer ontevreden over Ziggo, gelukkig zit ik er zelf niet bij maar mijn hoogbejaarde dementerende moeder sinds kort weer. En dezelfde Ziggo-problemen dienen zich weer aan. Eerder woonde mijn moeder nog zelfstandig op het platte land, zij is weduwe, woonde met hulp van zorg nog alleen thuis en had een personenalarm die verbonden was met de telefoon. Echter het alarm en de telefoon gaven constant storingen, en Ziggo en TSN wezen naar elkaar en niemand die er iets aan wilde doen. Ook had mijn moeder regelmatig dagenlang geen telefoon. geen tv en geen internet. Als je alleen bent dan is een tv en de telefoon erg belangrijk. Mijn moeder woont sinds een jaar nu zelfstandig in een verzorgingshuis. Sinds een paar weken hebben ze daar Ziggo in huis gehaald. en dezelfde problemen dienen zich weer aan, alweer is ze regelmatig niet bereikbaar op haar telefoon. en het vreselijke Ziggo TV- kastje geeft meer problemen dan genot, het is een regelrechte ramp. Dan zijn er weer werkzaamheden, dan moet er weer wat gereset worden, dan is er weer storing. Voor mijn moeder allemaal erg verwarrend. en verward ben je al meer dan genoeg als je dementerende bent. Ik vind dit echt niet kunnen Ziggo. Voor niemand niet maar zeker niet voor onze kwetsbare ouderen, die willen gewoon bellen en gebeld kunnen worden en die willen gewoon met 1 druk op de knop TV kunnen kijken. Je mag en kan ze gewoon niet zo vaak en niet zo geregeld ontdoen van hun bereikbaarheid. De televisie is voor veel ouderen vaak hun belangrijkste contact met de buitenwereld, het journaal, de regionale televisiezenders. De jongere generaties hebben internet, YouTube, Netflix, 3G of 4 G etc. maar veel ouderen kunnen hier niks mee en willen gewoon simpel kunnen bellen en gebeld worden en simpel tv kunnen kijken. Hierin is Ziggo voor mij de slechtste provider helaas en het heeft voor mij inmiddels een onacceptabele status bereikt. Daarom voor mij 1 ster, ik vind het allemaal heel treurig, vooral voor mijn moeder.

26-07-2019

Als je wilt opzeggen, heb je ineens klantwaarde opgebouwd

Als je opzegt bij Ziggo, krijg je ineens korting aangeboden omdat je "klantwaarde" hebt opgebouwd. Al die jaren nooit over gehoord.

Een slimme truc om proberen klanten te houden, maar ik krijg juist het gevoel dat ik dus al jaren teveel heb betaald.

Eva
26-07-2019

Naar een verhuizing overgestapt van KPN naar ziggo, rekening ging met 16 euro per maand omhoog van 51euro naar 67euro. Verwacht je toch wel dezelfde kwaliteit. Iedere d laag storing soms wel 5 op een dag, heel traag en super frustrerend. Als je nou 25euro per maand zou betalen om af en toe online te gaan of tv te kijken.

Het is echt walgelijk dat ziggo zo slecht levert en zoveel in rekening durft te vragen. Ik heb de overstap wekker al gezet, kan niet wachten om bij ziggo weg te gaan

Fam.B
25-07-2019

Geld afpersing

Ziggo perst geld af van oude klanten.

Na een jaar kon ik eindelijk weg bij ziggo. Alle troep terug verzonden en na ruim 3 maanden na opzegging krijg ik ineens een factuur (restwaarde mediabox)

Volgens ziggo is deze niet terug gezonden maar de rest wel. Hoe kan dat als alles in 1 pakket heeft gezeten en de rest wel is aangekomen.

Supper vaag verhaal en duidt duidelijk op geld afpersing omdat je geen klant meer wilt zijn van ziggo.

Medewerkers die ook van niks weten en niks kunnen vertellen. Zeer slechte zaak zo!

En trek je aan de bel krijg je nog eigenwijze mederwerkers die ook nog een grote mond hebben. Je krijgt antwoorden terug zoals: ik werk niet voor de post! (Misschien beter dat de medewerker dat wel gaat doen werk je tenmiste voor een nuttig bedrijf en verdien je eerlijk je loon)

Harry
24-07-2019

Afzetters

Uren aan de telefoon opzeggen houden ze je na opzeg termijn nog geld in en na 4 weken kun je nog fluiten naar de centen

Marion
23-07-2019

Afspraken komt Ziggo nooit na

Vanaf november hebben we blokjes in het beeld van de tv, het beeld staat constant stil en er komen hogen piepen tussendoor. Verder heeft de pauze functie het nooit gedaan, niet in programma’s live en ook niet bij de on demand keuzes. Contact gehad met Ziggo, in maart zouden we een nieuwe box krijgen. In maart gebeld, de box was er nog niet. We zouden het als eerste horen wanneer de box er zou zijn. In juni heb ik weer contact opgenomen. De box was er al lang. Verder zouden we nog korting krijgen de komende 3 maanden, we mochten 2 gratis pakketten uitzoeken en er was nog een aanbieding voor mobiele telefonie van Hollandse nieuwe. Deze mevrouw zou hier maandag over terug bellen. Maar deze mevrouw belde niet terug en niemand weet bij Ziggo van haar bestaan af. Wat ze heeft beloofd kan helemaal niet. Terwijl we net alles uitgezocht hadden. Verder hebben we met de nieuwe ziggo box nog steeds af en toe blokjes in het beeld. De service is echt waardeloos. Wanneer ik weer eens wat tijd heb, ga ik andere providers vergelijken.

23-07-2019

Blijven anoniem stalken om abonnement af te sluiten

Zeer irritant! Blijven stalken met een No caller ID. Ik geef aan er niet van gediend te zijn en Ziggo hangt meteen op. Volgende dag weer enzovoort.

Ning
22-07-2019

In en in triest

Waardeloos, als er twee dagen in de week niks aan de hand is met het internet, dan hebben we een goede week.

Alleen moet ik wel elke maand de volledige factuur betalen. Kies aub voor een ander.

Joris
21-07-2019

Wat een schoften bij ziggo

Deze mensen hebben 2 ouderen die aan het einde van hun leven zijn, en over 6 maanden naar een tehuis gaan voor verzorging een 2 jaar telefoondienst aangesmeerd. Tot overmaat van ramp zijn deze mensen een gehele week compleet onbereikbaar geweest. Dankzij de buurman, waarvan we voor noodgevallen het nummer hebben, konden we met ze in contact blijven. Uiteindelijk is er na meerdere boze telefoontjes door ziggo een monteur gestuurd. Maar wat een schandalige schoften zijn het!

21-07-2019

BEN HET HELEMAAL ZAT MET ZIGGO!

Afgelopen mei kwam ik erachter dat ik zelfs 7,50 betaalde voor mijn mediabox. Toch maar eens even bellen met de klantenservice. Na 16 minuten waren we er uit, blijkt dit al zo te zijn vanaf mei 2017. Ofwel 24 maanden 7,50 teveel betaald, is dus 180 euro. Samen maakten we de afspraak dat dit verrekend zou worden met de factuur van juni, en dat dan het overgebleven bedrag terug gestort zou worden.

U raad het al! nee dus. Wat doet ziggo op de factuur van juni. Bijna 30 euro kosten over de maand mei en nog eens bijna 66 euro over de maand juni (die ook al gefactureerd zijn op de facturen van april en mei) plus de kosten van 66 euro voor juli. Onder de streep kreeg ik dan iets meer dan 141 euro als credit. Wat ziggo vergeet is dat ik op deze factuur nog eens ruim 95 euro aan extra abo betaald heb, en ik geen 141 maar 45 euro als credit heb. En volgens de afspraak zou ik het restant op de rekening gestort krijgen. Maar nee hoor geen geld.

Dan maar de volgende factuur afwachten. En ja hoor u raad het al, gewoon 66 euro en geen verdere credit. 14 juli maar weer contact opgenomen en alles maar weer eens uitgelegd. En gevraagd of het mogelijk was om zelf contact te leggen met de afdeling facturatie, nee dat kon niet want die afdeling zit namelijk in india. Een bedrijf als ziggo wat zijn afdeling facturatie onderbrengt in india, dat moet wel heel erg goedkoop zijn daar. De volgende dag krijg ik een sms met een credit van iets meer dan 90 euro. Nu vraag ik je: 180 min 45 is bij mij 135 euro maar geen 90. Toen maar eens contact gelegd via messenger. Nog maar weer eens je hele verhaal doen. Tevens gevraagd of ze de facturen van mei 2017 t/m februari 2018 per mail te versturen, de rest kan je op mijn ziggo zien. Ja dat kon wel maar dan moest ik 7,50 betalen voor 5 facturen. wat een stelletje mierenneukers! maar goed, dat gaan we niet doen. Maar nee het wordt geregeld, ik zou deze week mijn geld hebben. Het is automatisering dus dat duurt een paar dagen. Zeker als het helemaal vanuit india moet komen haha. Ik heb ze alvast gemeld dat ik anders afschrijvingen gaat storneren en nieuwe gaat weigeren.

Inmiddels was het vrijdagavond 19 juli half acht, en nog altijd geen credit op de rekening. Hop maar weer messenger openen, en maar weer contacten met ziggo. Ja het bedrag was te hoog, het wordt nu verrekend met de volgende factuur medio augustus. Nou ziggo dat was niet de afspraak, jullie zouden het bedrag a 135 euro storten en niet verrekenen met de nieuwe factuur, want dat kunnen jullie toch niet is al gebleken. Nou dan gaan we dit wel doen via een aparte storting, maar dat duurt ongeveer 8 werkdagen, zeg maar gerust 2 weken. En ziggo denkt dat dit service is, nee ziggo! dit is klanten aan het lijntje houden. Stelletje prutsers.

Inmiddels heb ik de afschrijving voor die maandag gedaan zou worden geweigerd bij de bank. Ziggo gaat eerst die 135 euro storten, voordat er afgeschreven gaat worden bij de bank.

Ziggo vindt een volle ziggodome en een volle arena blijkbaar belangijker dan hun vaste klanten. Ik vraag me overigens af of marc overmars (ajax) ook zolang moet wachten op zijn sponsorgeld, of zou deze facturatie wel lopen vanuit nederland?

Maar dit is nog niet alles, ook de tv ontvangst lat zeer te wensen over, haperingen in het beeld en geluid. Nee niet alleen bij slecht weer. Laat staan het internet. Ben je aan het surfen blijkt ineens je verbinding weg te zijn zowel op pc, laptop of mobiel. Zelfs de bekabelde verbinding.

Volgens mij wordt het hoog tijd om afscheid te gaan nemen van ziggo. Maar dan wel eerst die 135 euro terug. Ik ben benieuwd of die aparte storting al in india is, zal ook wel 8 werkdagen duren, en dan nog 8 werkdagen om het te storten. Dat wordt wel september eer het op de rekening staat.

Ziggo neem je verantwoording en stort deze week het geld terug. Nee niet verrekenen met een volgende factuur, want wellicht komt die er niet eens meer!

Thomas

Ziggo is super slecht

Helemaal kut! Sloom en duur. Dan komt er een monteur langs en die regelt dat je WiFi niet meer gevonden kan worden. Je belt de klantenservice, ze houden je aan de lijn als een gezellig gesprek, maar dat kost toch echt meer dan een euro per minuut. Ziggo geeft hiervan de overheid de schuld en willen absoluut geen vergoeding geven. Als klant betaal je dus dubbel! Het beste effect heb je als je ze voor schut zet op Facebook, duurt een paar dagen totdat ze durven te reageren maar dan komen ze wel met 2,50 korting! Fantastich.

Ze sturen nog een x de monteur die de verbinding nog erger maakt en ziggo stuurt een rekening. Je kunt beter meer betalen bij een andere provider. Ziggo app werkt ook voor geen kut. Uit voorzorg geeft ziggo al melding van honderden storingen waardoor streaming nooit (nooit mogelijk geweest) mogelijk is. Ziggo app werkt sowieso evenveel als een uitkering trekker. Al met al NIET NEMEN! Op meerdere gronden wordt je genakt, Amsterdam betaalt meer voor 100kb/sec. Zelfs met versterkers(kost 100 euro) heb je super sloom internet. Bel ze vooral niet omdat dat 't kk duur is. Doe 't gewoon niet, oprecht heel kut en veel gezeik. Wil je studeren, wees slim en kies een ander. Ziggo is helemaal wack