Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ziggo adverteert met een gratis monteur bij installatie als je er zelf niet uit komt en hij gaat pas weg als het overal werkt.
Mooi niet. Ik woon in een flatgebouw en in een kast beneden (buiten) moest de kabel worden aangesloten omdat er geen signaal was. Gewoon een rekening gekregen. Daarnaast is er een kastje gemonteerd dat achteraf niet nodig was omdat er geen signaal was. Na aansluiten buiten had het oude kastje ook gewerkt. En ja ook voor het kastje een rekening gekregen. Moet nu met twee afstandbedieningen werken (tv en de decoder) en Netflix lukt niet vanaf een HUMAX decoder. Gelukkig heb ik een Smart tv.
Nee kpn en XS4ALL waren echt beter met betere service. Als je belt: langere wachttijden dan u van ons gewend bent. Nou dat hoor je altijd. Wanneer je ook belt.
Ontevreden en ik zal zeker weer opzeggen zodra abonnement afloopt.
Spijt dat ik ben overgestapt
Niet meer mogelijk om enkel tv af te nemen.
Sinds een jaar bestaat mijn e-mail adres niet meer voor Ziggo. Ik kan het adres gewoon gebruiken en krijg ook gewoon mijn mail. Maar ik kan het e-mail adres niet meer installeren op een andere device.
Kan geen account aanmaken. Ziggo gebeld en zij beweren doodleuk dat mijn e-mail adres niet bestaat.
Het vreemde is dat Ziggo mij wel berichten stuurt naar dit adres. Daar kan Ziggo geen verklaring voor geven.
Hoe vreemd kan het zijn.
Abo omgezet naar lagere snelheid.
Moet goedkoper zijn.
Maar Ziggo schrijft gewoon het vorige ,hogere bedrag af van mijn bankrekening.
Bellen is een ramp.
Lange wachttijden, ze hebben het druk.
Vind ik niet gek , omdat ze zoveel klachten per dag krijgen.
Ga zo door Ziggo!
Om te huilen. Verschillende monteurs geweest, verschillende modems, routers en herhaalkastjes gehad. Nog steeds slecht. Verbinding is zo slecht dat mijn laptop automatisch op het internet van mijn buurvrouw twee etages hoger springt, omdat het signaal daar beter is dan in mijn eigen huis!
Al jaren klant bij Ziggo, zowel op oude als nieuwe adres.
Op nieuwe adres aangemeld als nieuwe klant. Dus Horizon Box, Modem heel de mikmak erbij gekregen. Geinstalleerd door monteur. Altijd redelijk slechte verbinding gehad. Maar sinds begin dit jaar bijna niet te doen. WiFi verbinding steeds uit, niet automatisch inloggen, wachtwoordmeldingen. Enfin liep niet lekker.
Contact opgenomen met Ziggo. Na twee keer contact en voor de hand liggende oplossingen geprobeerd te hebben (resetten en spitter ertussenuit) geen resultaat.
Direct een monteur gestuurd, aanleg bleek niet goed te zijn.
Nieuw modem gemonteerd, WiFi tot in de tuin (eindelijk!)
En alles onder service!
Ik ben blij, ga zo door!
Gisteren een GRATIS monteur geweest, dit ivm overstap van horizon box naar ziggo nextbox, De horizon box had al 5 weken de youtube app niet meer zou storing zijn, Nu stoppen ze er mee per 15 augustus. Krijg vandaag een rekening van 50 euro voor een internet kabeltje van 2 meter en de tijd die de monteur daarvoor nodig (4 min) had om hem aan te sluiten, Zitten zEker gouden draadjes in die kabel Stelletje oplichters!
Ik probeer al sinds juli het contract te zetten naar mijn oud-huisgenoot. Het is ziggo gelukt om maar liefst 2(!) brieven kwijt te raken en de 3e keer zijn gelukkig alleen maar de kopieën van ID bewijzen verloren. Hopen dat de 4e keer wel goed gaat. Klantenservice kan ook alleen maar zeggen dat het via de post moet. Geen mogelijkheid dit via de email of de website te regelen.
Vanaf juni 2019 hebben we geen analoge tv en radio en heb dit gemeld bij ziggo en ziggo laat een 90 jarige lid vanaf juni zonder signaal.
Ze weten niets, ze kunnen niets en willen een modem vervangen terwijl we nog analoge via de kabel TV kijken.
We betalen nog steeds ABO kosten. Een aannemer is hier bezig met het vervangen van de straat riolering en vertelde dat er een ziggo monteur in de kast bezig was geweest.
Wie o wie kan mij vertellen wat jullie ervaring is inzake de facturen die ziggo aanbied.
Met name in de kortings periode.
Ik kan er geen touw aan vast knopen.
Onduidelijk,omslachtig.
Laat maar horen
Januari 2019 heb ik een ziggo abonnement afgesloten, (internet en tv) sindsdien kon ik 1 er 1 gebruiken als ik tv ging kijken dan kon ik niet op internet en andersom ook. Toen heb ik in februari een monteur gehad en die bevestigde dat er zeer lage verbinding was.
Half mei ziggo opgebeld omdat niets het meer deed. Dus geen internet en geen tv. Toen heb ik gebeld en hebben ze een meting gedaan en wat bleek? Mijn kabel was beschadigd toen werd me beloofd dat het binnen 8 weken opgelost zou worden inmiddels ben ik al weer 11 weken verder na half mei en is het nog niet gemaakt heb deze week al 3x gebeld en word gewoon tegen je gezegd dat ik moet afwachten en als het eens gemaakt word dat je dan terug kan bellen voor een vergoeding.
Gewoon al van januari tot augustus aan het kloten
Egt een zeer zeer slechte klantenservice dat je je klanten wel al maanden laat betalen en vervolgens geen goede service er voor aflevert. En nergens word je in tegemoet gekomen. Egt zeer slecht
Groeten een zeer ontevreden klant!
Ik heb een abonnement bij Film1 via Ziggo. Binnen enkele weken gaat Film1 over op een andere eigenaar en het gehele aanbod wijzigt dramatisch op 1 augustus. Er wordt op Film1 vanaf die datum ouwe meuk uitgezonden die zelfs op RTL niet meer te zien is. De informatie over de inhoud wordt door Ziggo niet gedeeld met zijn klanten, terwijl zij wel de gelden innen. Ik vind dat ik als klant het recht heb om op dat moment (voor 1 augustus) mijn abonnement per direct op te zeggen. Ziggo weigert dit en houdt mij aan een maand opzegtermijn en legt alle verantwoordelijkheid bij FIlm1. Maw : Ziggo wil wel de lusten, maar geen lasten.
Nadat ik op18 december 2018 overgestapt ben naar zingt heb ik problemen met verbinding.
Moet Netflix met eigen afstandbediening gebruiken duurt erg lang dt die dan laat vaker wel dan niet weer uitzetten om verbinding te krijgen.
internet wat vaak uit valt.
kanalen wat erg lang duurt voordat er beeld is.
vaak contact gehad 3 x andere mediabox gehad en 2keer ander modem.
op aanraden van monteur netflix op eigen afstandbediening gebruiken is wel beter dan via de box.
deze monteur zei ook als er nu problemen zijn moet dat buiten zijn.
weer contact gehad deze willen mij monteur sturen voor binnen of weer andere box of de oplossing zeggen ze de nieuwe box maar dan wel weer jaarcontract.
ik betaal veel voor deze dienstverlening dus waarom niet gewoon de klanten op goede manier helpen en niet via stappenplan als alles al geprobeerd is.
Wij hebben sinds ongeveer een jaar een nieuwe horizon box.
Kids kijken veel netflix er op en wij kijken ( keken) vaak youtube.
Nu wordt het ineens niet meer ondersteund en netflix is erg slecht.
Krijgen nu te horen dat deze kast het niet niet meer aan kan en we een opvolger kunnen aanschaffen tegen activatie kosten en duurder abonnement.
Ben hier niet mee eens.
Als ik dit niet wil kan ik beter naar andere provider gaan kijken terwijl ze weten dat in het noorden maar 3 providers zijn en de andere twee slecht zijn.
Vind het slecht hoe er met klanten wordt omgegaan.
Sinds kort is hun maandprijs ook fors gestegen maar je krijgt er minder voor weer.
Ben al jaren klant van Ziggo. Nu heb ik een nieuwe tv gekocht en kon geen digitale zenders ontvangen via de module. Contact opgenomen met Ziggo en zij vertelden mij dat de oorzaak waarschijnlijk de verouderde module was. Hebben mij een nieuwe module gestuurd en mijn contract kosteloos aangepast. Heb nu digitaal beeld.
Een tevreden klant.
Ik heb 2 box van ziggo 1 horizon en 1 van de kleinere ontvangers die ik 4 euro extra voor betaalt voor in mijn kamer.
Mijn horizon box werkt niet dus ik kan geen tv kijken omdat de afstandbediening niet meer koppelt, ik gebruik het alleen voor internet.
Andere box gebruik ik ook niet meer want tv in kamer is stuk.
Heb aangeboden van ziggo dat er een monteur gratis langs zal komen voor reparatie. Hij zal komen maar gaven ze geen speciefieke tijd.
Monteur is langs gekomen ik was er niet thuis ik ging mijn dochter van school halen.
Mijn zoon van 16 jaar was thuis monteur weigerde om naar probleem te kijken.
Hoppa een tijd later staat de kosten op mijn factuur.
Maar waren dit niet gratis?
Moet ik de kosten betalen terwijl er geen dienst is geleverd?want hij heeft niet eens naar gekeken.
Raden nu heb ik een schuld bij ze samen met een openstaand factuur.
Regeling getroffen moest 98,50 betalen dit is de regeling bedrag van 27,50 en normale abbokosten
=71,- euro.
Ik heb aangegeven dat ik rond 25/26 kan betalen ivm met sf.
Ze geven akkoord te gaan en dan sturen ze per mail een bericht met uiterste datum 24, ik was 2 dagen later met betaling ben ik direct geblokeerd.
Meerdere x gebeld kreeg ik een andere betalingregeling van 5 termijnen 140,- maar hoe kan dit nou?
Ik heb openstand van 202,-: 5= 40,- + 71,- abbo kosten =111,-
Ik kreeg mail met de 5 termijnen regeling van 40,- en een abbo kosten van 100.17.
Ik bel voor uitleg ik wou een specificatie van de maandelijkse kosten want als ik inlog zie ik gewoon 71,- pakket.
Medewerker zij dat als je een regeling treft hebben ze een formule om te berekenen en dat je altijd meer gaat betalen.
Trouwens heb ik gevraagd om mijn pakket te verlagen en retourdozen om de defecte boxen te sturen in ruil voor goed werkende boxen dat kon niet omdat ik een openschuld daar heb.
Nu willen ze mij elke maand 30 euro extra laten betalen x de 5 termijnen ipv 111,- moet ik 140,40 betalen.
Ik weet niet wat te doen nu wordt van de kastje naar de muur gestuurd, ik wil het naar de deurwaarder laten gaan maar dan wordt het weer geblokeerd en hebben mijn kids geen tv want zelfs de kabel tv doet het niet.
Iemand een tip
Veel te veel geld voor betalen voor oplossing probleem.
Digitale receiver stuk.
Monteur komt.
Kost 50 € om te constateren dat het probleem de receiver is.
Nieuwe aangevraagd
Weer 20 € dokken.
Te gek voor woorden.
Ik betaal dik 50 euro in de maand en heb op mijn laptop de halve tijd geen toegang tot alledaagse websites. Heb hierover contact opgenomen maar kreeg alleen als 'service' dat ik even mijn router opnieuw moest opstarten. Ik zie niet hoe dat een structureel probleem zou moeten oplossen maar waarschijnlijk weten ze het zelf dus ook niet. Zeer onprofessioneel.
Van 30 mb/s naar 1mb/s gegaan. geweldig ziggo!
Pappa ging van huis naar een verpleeghuis en wilde daar natuurlijk graag bellen en televisie.
Vele weken lang kreeg ik meer dan tien! medewerkers aan de lijn, meer dan 12 uur stond ik in de wacht . iedereen beloofde elke keer weer dat het (´met de hand op mijn hart meneer´) nu dan eindelijk goed zou komen, niet dus.
Ik woon ver weg en heb nu al vele dagen geen enkele contactmogelijkheid met mijn oude vader in de laatste fase van zijn leven. Mijn vader was ooit een door zijn patiënten geprezen arts met een enorme praktijk, hij was zo geliefd omdat hij zo van alle mensen en zijn vak hield.
Vandaag belooft de elfde medewerker dat ze alles grondig zal uitzoeken, precies zo als elke keer hiervoor, ik heb er geen vertrouwen meer in maar moet er natuurlijk toch aan geloven: pappa vertrouwt op mij.
Jamil, Melvin, Karim, Jahal en Nedjieva kon ik bovendien bijzonder slecht verstaan vanwege hun zware accent (en mijn slechte gehoor) en zij mij overigens ook door doordat ik nu eenmaal nogal wat woorden gebruik die geen ´gemeengoed´ meer zijn.
De Ziggo systemen worden door de medewerkers niet goed meer begrepen, dat is de enige juiste conclusie die je hieruit kunt trekken en Ziggo laat zijn medewerkers hier nu al vele jaren mee doormodderen.
George Orwell had gelijk: kijk naar de gekromde nekken op straat, de mensheid is haar kantelpunt op vele fronten gepasseerd.
We kijken naar ons milieu maar we moeten beter naar onszelf kijken.
Wanneer een ´schermkijker´ de algoritmes van Ziggo al niet meer begrijpt .