Supertraag voor superduur

Heel duur hier, en bar slechte snelheid.

Ciska

Tevreden klant

Al jaren een bij problemen eigenijk altijd prima en netjes geholpen. Niet altijd in 1 met maar niks te klagen. In de loop van de jaren vaker contact gehad als de WiFi dan weer slecht was en tnt steeds opgelost die weet een nieuwere router/modem.

Nu net de nieuwste ziggo box next en een nieuw modem geïnstalleerd en dat is echt nog nooit x zo makelijk gegaan. Ik had nog steeds klachten over de WiFi met de horizon box en ook al dure WiFi extenders aangeschaft zodat we in ieder geval WiFi in de tuin hadden. En ook al een keer een router van ziggo gekocht dus nu tevreden dat ik in ieder geval 3 maand korting heb gekregen want ik was niet van plan om ook nog 19.95 voor de wijziging te betalen. Dus daarin zijn ze netjes tegemoet gekomen. Eigenijk best tevreden.

Tevreden

Ik ben zeer tevreden met Ziggo oke soms is de wifi even uit de lucht maar nooit echt lang.

Ik ben nu al 10 jaar bij Ziggo en altijd netjes geholpen als ik mij pakket wilde uitbreiden.

Maar ik wil de mensen met mindere of geen verbinding sterkte wensen.

Diana
18-07-2019

Medewerkster lost zeer ingewikkelde fout op van collega.zeer tevreden!

Dochter haar contract kon niet worden opgezegd volgens een medewerker.Vervolgens heb ik mijn contract opgezegd om dubbel betalen te voorkomen.Na 2 maanden nog niks gebeurt .contact Ziggo medewerkster heeft alle fouten die haar collega gemaakt had gecorrigeerd.Die had er echt een zooitje van gemaakt.Binnen 2 dagen draait alles weer naar tevredenheid.Het is jammer dat ik haar naam niet weet .voor mij verdient zij een dikke pluim! De telefoniste die opneemt als je 1200 draait moet heel snel vervangen worden .Haar nederlands is niet te verstaan en als klap op de vuurpijl snapt ze ook niet wat er gezegd wordt in het nederlands.Voor de medewerkster die zoveel moeite gedaan heeft alle fouten te herstellen geef ik ziggo een 8.Maar voordat hetzover kwam en de vele storingen helaas een 4

Ziggy
18-07-2019

Wil je storingen? Kom bij Ziggo

Had nooit moeten overstappen van Xs4all. In 6 maanden 8 flinked storingen. Xs4all had er 3 in 4 jaar.

Robin
17-07-2019

Wifi is alleen maar ellende

Zit nu bijna 8 maanden bij Ziggo o.a. door de kortingen en extra’s die ze bieden met een Vodafone contract. Wifi functioneert iedere dag wel een paar x niet (ik betaal 66€ voor alleen tv en internet). Na de zoveelste x heb ik gebeld en heeft de meneer aan de telefoon mij vriendelijk geholpen. Internet werkt nog steeds niet, dus heeft de meneer aan de telefoon een nieuwe modem laten komen en een afspraak met de monteur ingepland. De meneer had wel een vermoeden dat het probleem bij mij lag en ik de modem gewoon verkeerd aangesloten had. Iedereen kan dit. De monteur heeft een nieuwe modem geplaatst, het was binnen 3 minuten geregeld. Het internet heeft het 2 a 3 dagen gedaan. Nadat ik terug kwam van vakantie, verbinden geen van mijn apparaten met internet en geven ze aan dat het wachtwoord incorrect is? Weer gebeld met Ziggo. Mevrouw praat tegen me op geïrriteerde toon en doet alsof ik de modem gewoon heb uitgezet. Okay? Uiteindelijk ziet ze ook wel in dat het probleem niet bij de aansluiting van de Modem ligt. Na een half uur resetten, aan en uitzetten eindelijk verbinding. Kom ik thuis krijg ik weer een melding dat het wachtwoord incorrect is. Ik ben echt zeer gefrustreerd en pissig.

Fien
16-07-2019

Service via messenger

Briesen! Ja dat kan ik als mijn beeld weer eens wegvalt of mijn wifibereik niet toereikend is.

.al briesend heb ik een bericht gestuurd. Nog bozer was ik toen ik de volgende dag nog geen reaktie had op mijn gebries.

Maar ik moet toch echt zeggen dat ik goed te woord gestaan ben. Het is niet makkelijk om in de costumer service te zitten. Niet iedereen kan er evengoed tegen als er weer een komt briesen. Maar het werd goed opgepakt. Helemaal opgelost is mijn klacht nog niet. Maar ik heb wel een fijn gevoel over gehouden door he t contact dat uitermate goed was.

Ik vind dat iedereen er even bij stil mag staan dat het niet altijd fair is hoe we als consument ons beklag doen

Mevrouw
16-07-2019

Klantcontact

Helaas dat kan ik niet meer allemaal opschrijven

Er heerst een jij/jou cultuur, waar de website met u begint gaat het op de volgende pagina in jij/jou.

Zo ook aan de telefoon, er wordt alleen een voornaam genoemd, veelal onverstaanbaar bijv. slecht nederlands met minimaal 5 lettergrepen.Wanneer je aan een Nederlands sprekend de achternaam vraagt wil hij/zij deze niet noemen maar zelf vragen ze al je naw gegevens op tel.nr. : 1200.

Klachten worden alleen behandeld door dezelfde afdeling, klacht op contactformulier wordt niet behandeld, althans na 1 maand nog geen reactie. Volgens het callcenter, klantcontact, nemen ze alleen telefonisch contact op! of je dat ten alle tijde maar wilt. Je bent verplicht een telefoonnummer te vermelden.

Wanneer er een storing dus ook internet wordt je telefonisch

( via een andere telefoon bij volop bellen ) verwezen naar een website! maar hoe dan?

Al eerder via Radar en of Kassa een klacht over Ziggo ingediend, de communicatie blijft arrogant.

Jeanine

Weer storing weer wachten

Wil je regelmatig je modem of mediabox aan en uitzetten dan moet je bij ziggo zijn. Moet vaak gereset worden, tv haperend beeld, netflix is altijd traag en regelmatig dat het niet eens opstart. Ook met regelmaat wifi problemen. Ze hebben volgens mij veel te weinig monteurs in dienst want je moet minstens een week wachten tot je aan de beurt bent. Een vriendelijk woord van de klantenservice kan er niet vanaf. Na irritatie op irritatie, gaan wij een andere aanbieder proberen.

Klantonvriendelijk

Ca 3 maanden geleden doorgegeven dat ik slechte telefoon en tv ontvangst heb

Tot nu toe probleem niet opgelost

Werd verteld om eerst maar coax kabel te proberen

Op mijn opmerking dat er nog 5 personen in de omgeving hetzelfde probleem hadden, dus dat het probleem ergens buiten zat werd niet gereageerd

Monteur kwam na 3 weken

Probleem niet opgelost

Daarna nog 2 keer monteur geweest

Niet opgelost

Nu denken ze dat het ergens buiten niet goed zit

Heb ik ze 3 maanden geleden al verteld

Diegene die ik gebeld heb bij ziggo hebben waarschijnlijk bijna allemaal een dikke plank voor hun hoofd

Werken protocol van ziggo af en denken zelf niet mee

Meesten komen compleet ongeïnteresseerd over

Was er zelfs 1 die over ziggo hetzelfde idee had als ik, nl dat het een geweldig k. Bedrijf is

Moeten nu weer 6 weken afwachten en hopen dat het in die tijd opgelost is

Waardeloze service. vervolg van 2 juli

Dinsdagmorgen 2 juli om 11 uur geen internet meer. Was aangekondigd onderhoud dus prima. Om 17 uur nog geen internet dus gebeld met Klantenservice. Laat de service maar weg want mevrouw vond dat we niet moesten zeuren. In de aankondiging stond van 28 juni tot 4 juli dus voor het zelfde geld hadden we al vanaf 28 juni geen internet. Woensdag 3 juli om 17 uur maar weer eens gebeld want volgens n sms was het onderhoud afgerond. Werkte bij ons nog steeds niet. Er kon pas n monteur komen op dinsdag 9 juli.!

De monteurs waren ivm onderhoud nog in de wijk bezig dus hadden in no time ter plaatse kunnen zijn om even in de aansluitkast te kijken waaraan ze gewerkt hadden. Maar dat was onmogelijk.

En verder dan zo'n script oplezend trutje kom je bij Ziggo niet. Ik ben blijven bellen en mailen enz en eindelijk eindelijk n bijchoogem gesproken die op het idee kwam dat het wel eens aan hun al heel oude modem zou kunnen liggen. Hij zou zijn schoen opeten als dat niet de oplossing was. Eetze!

Kreeg 3 dagen later een nieuwe opgestuurd. Installeren was kinderspel en dan snel op zoek naar n andere aanbieder van internet en tv dacht ik.

Mooi niet want nog steeds geen verbinding

Uiteindelijk bleek de fout te zijn ontstaan tijdens het onderhoud in de aansluitkast kast buiten. Iets wat ik in elk contact al als mogelijke oorzaak had aangegeven. De aansluitingen waren vernieuwd en door de monteur was hierbij n foutje gemaakt. De monteur die de storing heeft verholpen mompelde iets van niet goed aangedraaid. Wou blijkbaar zijn collega niet afvallen en mij maakt het verder ook niet uit.

Shit happens maar 9 dagen moeten wachten voordat Ziggo zoiets basaals oplost, is niet normaal.

Luisteren naar wat de klant zegt kunnen ze volgens mij niet.

Staat het niet in hun script dan bestaat het ook niet.

Maar goed als beloning voor het bellen mailen en de stress krijg ik 9 dagen abonnementsgeld terug.

Heel genereus van Ziggo, geweldig bedankt!

Marja
14-07-2019

Next box

Wij hebben heel veel problemen gehad met de Horizon box. Veel last van storingen. Blokkerig beeld. Heel veel Ziggo monteurs over de vloer gehad. Allemaal even vriendelijk. Serivice top. Maar nog steeds blokkerig beeld. Enz. Nu las ik de reviews van de Next box. Heel veel positief en een aantal negatief. Toch de Next box besteld.

Wat een verademing. Super box. Totaal geen blokkerig beeld meer. Makkelijker bediening. Ook spraak gestuurd. Netflix veel sneller dan normaal. Ik kan het jullie aanbevelen. Top Ziggo goed bezig.

Hong
12-07-2019

Plotseling heb ik een zakelijk contract.

Sinds begin juli heb ik plotseling een zakelijk alles in 1 contract. Leuk, zou je denken. Behalve dat ik dat contract nooit afgesloten heb. Niet via de site, niet telefonisch, ook niet via een vertegenwoordiger op de zaak. Nergens.

Ze kunnen daarom uiteraard ook geen bevestigingsmail, contract of andere vorm van akkoord laten zien.

Wat the fuck.

Bedrijfsnaam bovenaan de brief is niet van mij.

E-mail adres die ze vermelden is niet van mij.

Telefoonnummer is niet van mij.

Alleen het adres.

Ik denk dat iemand het verkeerde adres heeft opgegeven hiervoor. Maar wat mij het ergst stoort aan Ziggo is hun "wij hebben altijd gelijk" mentaliteit en hun "we kunnen er niks aan doen, u moet toch betalen" onzin, om zo ongewenste abonnementen af te dwingen. Slaat nergens op.

12-07-2019

Super tevreden over pakket en service

Van de week de Next box geïnstalleerd, hetgeen eenvoudig zelf gedaan kon worden. De oude Horizon mediabox werkte nog prima maar omdat ik regelmatig dorpsgenoten help met computerprobleempjes die soms ook te maken hebben met een haperende internetverbinding had ik ontdekt dat die nieuwe box veel voordelen heeft: veel minder stroomverbruik; grotere opslag in the cloud en een heel eenvoudige afstandbediening met een goed werkende stembediening die sneller werkt.

Hoewel dat zelden nodig is, waren de contacten met de helpdesk van Ziggo bij mij steeds vriendelijk, deskundig en vlot bereikbaar. Ervaringen met andere providers waren soms een stuk minder of ook wel eens slecht. Ik begrijp niet zo goed die negatieve reacties.

In het algemeen ervaar ik bij de mensen die ik bijsta dat het moeilijk is te verwoorden wat een probleem is en dat de helpdeskmedewerker soms veel begrip en geduld moet hebben om de juiste hulp te bieden. Als het dan niet lukt is dat inderdaad frustrerend.

Vincent

Terug bij Ziggo

Na een jaar weer terug bij Ziggo. De reden dat ik eerst weg ging was omdat het wifi internet onstabiel was en dat veel irritatie gaf. Daarom een jaar elders gezeten met een adsl verbinding. Dat was stabiel maar zo traag. Dus alle moed verzameld om toch weer te kiezen voor ziggo want je hebt verder weinig keus zolang er een monopolie op kabel internet zit. De overstap ging soepel. Ik heb voor de power promise met gratis installatie gekozen. Had het makkelijk zelf kunnen doen maar ivm het onstabiele wifi wilde ik er toch graag een monteur bij hebben. Deze heeft alles netjes geplaatst en hebben door heel het huis rustig kunnen testen of de verbindbindingen goed zijn. Nadat alles goed werkte is hij vertrokken. Ook mijn nog werkende ziggo email adressen hebben ze op mijn nieuwe account kunnen koppelen, erg prettig. Normaal schrijf niet vaak een uitgebreide review, maar omdat er zoveel negatieve reviews zijn vond ik het ook wel leuk om een positieve review te delen.

Een en al ellende

Wat ben ik blij dat ik weer bij kpn zit. Kon bijna om het uur het modem resetten. En niet verder komen dat iemand van de '' helpdesk'' die alleen een tekst voor kan lezen. Ze frotten daarbij ook het modem in de meterkast. Mobiel is helemaal een drama! Dus ga niet over naar ziggo vodafone!

Leo

Traag .wegvallend inet

Waardeloos.traag inet welk steeds uitvalt.Hier moet ik 87 pleuro p/m voor dokken? Ben overgestapt naar andere aanbieder.Vanaf 18 Juli ben k pleite hiero.

Ziggo.Opdonderen!

10-07-2019

Omzetting naar standaard pakket

Heb al 10 jaar een pakket. Blijkbaar past dit niet meer binnen nieuwe standaard. Krijg melding vanuit ziggo dat pakket wordt omgezet. Gevolg minder dienstverlening en 4,50 euro extra per maand. Het zijn oplichters! Hebben geen enkel oog voor trouwe klanten

Tim
09-07-2019

Wat een beest!

De nieuwe mediabox next van Ziggo is een beest van een tv kastje, er waren wel eens problemen met de Horizon/mediabox xl maar voor de rest is Ziggo een topper. Iets duurder dan de rest maar wel waar voor je geld.

09-07-2019

Ziggo is gek nog niet!

Ik ben een paar weken geleden overgestapt naar KPN glasvezel. Verder geen klagen hoor, werkt allemaal prima, maar bij Ziggo werkte alles net iets beter, iets soepeler. TV beeld was net iets mooier, teletekst werkte iets praktischer net alsde programma informatie Analoog radio signaal is toch wel handig, beluisteren voicemail is gratis. Ja, Internet zou sneller moeten zijn, maar in de praktijk merk je weinig van het verschil tussen 200/200 en 500/40. De experiaboxV10A is geen fijn modem om mee te werken. Nogmaals, met KPN glasvezel valt prima te leven, maar volgend jaar ga ik wel terug naar Ziggo!