Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
6 uur zitten wachten op de monteur ,voor mediabox aan te sluiten,komt niet opdagen,ikzou niet thuis geweest zijn en bel zou het niet doen regelrechte leugen promt een mail dat ik 35 euro moest betalen,schandalig geldklopperij,na eindeloos gebel nieuwe afspraak gemaakt
Ik ben (was) een net nieuwe klant maar krijg wat anders opgestuurd dan dat ik verwacht had.
Geen probleem ik bel wel even.
Via het 'bel mij' menu wordt ik razend snel teruggebeld. Helaas door een computer die de verbinding gaat leggen. Wachtijd wordt netjes aangegeven: ongeveer 8 min. (Hoezo wachttijd? bel me dan wanneer ik iemand kan spreken.)
Na 20 min heb ik contact.
De jongeman die ik aan de lijn krijg heeft het duidelijk druk. Hij geeft aan mij door te verbinden met de administratie. Meteen hoor ik weer de computerstem die de verbinding gaat leggen. Wachtijd ongeveer 15 min. Ik heb er niet meer op gewacht.
Ziggo is NIET aan te raden.
Ze weten het allemaal heel erg leuk te brengen, maar zodra puntje bij paaltje komt heb je er niks aan.
Het enige waar Ziggo goed in is, is je geld af te nemen.
Wordt niet gedacht in oplossingen, nee er wordt hier alleen gedacht in Euro tekens.
Vaste klanten zijn hier alleen maar goed voor het onderhouden van hun loon.
Zelf net een aardige tijd in contact geweest om een probleem op te lossen, enige antwoord dat je krijgt is dat het jouw probleem is en dat jij er voor mag opdraaien. Extra kosten die in rekening gebracht worden voor service die je niet eens gebruikt, en of je dat geld nog terug ziet? Reken daar maar niet op.
Zelf nog nooit zo'n slechte ervaring mee gemaakt, en ook meteen tot de conclusie dat je bij Ziggo goed verkeerd zit. Zeer hoge kosten wat bij andere partijen voor bijna de helft kan.
Geef mij maar kpn
geen bufferingen en 17 jaar weer terug in de tijd toen met upc
Als je ziggo belt. Heb jij een case die ze nog nooit eerder gehad hebben. Ze zullen een escalatie opstarten. Lachen. De techneut kan niet eerder dan na 5 dagen komen. Hoezo escalatie?
Bijna dagelijks minutenlange onderbreking
All dat gezeur en gemmeker als er wat fout gaat en jezelf ook niet normaal reageert hoef je dat ook niet terug te verwachten te en ga maar bij elke provider langs kijken hoe gaat he verschillende gehad meest slechte ervaring kpn voor mij simpel nooit weer kpn online nu onderdeel van kpn is net zo'n waardeloze meut modem moet dagelijks tien tot twentig x gereset worden twee keer nieuwe modem gekregen en verholpen nee de werkelijke reden is vaak niet u provider maar kpn kabel sevice hellas pinda's alle providers huren de lijn van kpn en als kpn er shit zoo van bakt dan kan geen andere provider daar echt de schuld voor krijgen kpn was ooit een goed bedrijf maar dat is verleden tijd en zal ook nooit en ten nimmer een goed bedrijf ooit weer worden mits het wordt overgenomen ziggo doet tenminste haar best en als je normaal reageert kom je met ziggo toch het verst wat je ziet is mensen no matter wat provider er ook maar even iets mis gaat reageren alsof de hele wereld vergaat er is meer dan kut internet tv en bellen maar men is al zo geheresen spoeld dat we het noemen dat nodig is en niet zonder kunnen blinde schapen meeeehhh meeeeh blaten of laten doe je ding en wees es een voorbeeld voor onze toekomstige kinderen en plaats altijd te zeiken als er ook met even iets mis gaat alsof jezelf zo perfect bent
Gloeiende gloeiende gloeiende.
Ziggo.
Ze zouden komen tussen 17 en 22. laten ze om 20 voor 22 weten dat ze eraan komen.
Het is nu 22.51 en wat denk je.?
Nóg geen ziggo.
Zooo de neiging om dadelijk de deur niét meer open te maken. .
Maar met een beetje pech kan ik dan ook nog de voorrijkosten betalen.
Zoooo not Amused.
Dit staat ook op fb!
We zouden de monteur krijgen om 2 boxen te instaleren. En ze zouden kijken om een bepaald filmpje over te zetten naar de nieuwe box, aangezien mijn zoon op tv was geweest, en ik dat filmpje uiteraard graag wil bewaren. En dat zou een monteur waarschijnlijk kunnen.
Maar als je dan een afspraak hebt tussen 17 en 22, je aan al extra 16 uur thuis bent, om vervolgens niemand te komen.
Hij liet om 20 voor 22 een berichtje achter dat hij onderweg was.
Ik denk dat die arme monteur verdwaald is, want hij is al reeds 2 uur onderweg hierheen.
Nogmaals. ziggo, i'm not amused.
Ziggo belooft haar klanten over te gaan op Ziggo Next zonder extra kosten.
Hier kom je later pas achter. Je betaald €19.95 activatiekosten, dit terwijl je al een account hebt bij Ziggo. Dan worden het opeens leveringskosten.
Daarnaast wordt gezegd dat het abonnement niet duurder wordt terwijl dit wel het geval is.
Je kan beter je abonnement opzeggen en opnieuw afsluiten. Dan hebben ze vaak nog leuke acties en verdien je de €19.95 aak kosten weer terug.
Tegenwoordig tevreden met ziggo, vooral de horizonapp, geweldig tv kijken in griekenland. ook internet is behoorlijk vlot, en dikke plus voor de sportuitzendigen, houden zo en liever nog iets beter.
Ik ben dan geen groot gebruiker van Ziggo. Ik heb alleen TV maar zelfs dan is Ziggo snel in het oplossen van je problemen.
Eenvoudig via diverse kanalen te bereiken en op ieder platform krijg je snel reactie. Zowel zakelijk als privé zeer positieve ervaringen.
Ik blijf voor TV bij Ziggo beste kwaliteit en gebruiksvriendelijk.
Slecht bedrijf, heeft zonder toestemming een abonnementhouder zijn rekeningnummer weten te wijzigen in mijn rekeningnummer. Geen handtekening of toestemming. Ik mag nu 80 euro per maand betalen voor een abonnement die ik niet heb aangevraagd? Raar verhaal dat jullie dit niet kunnen oplossen!
Elke 1,5 jaar krijgen wij problemen met de Horizon Box. Klachten als: opnames worden afgebroken, stukken tekst mis je in opnames, beelden met blokken, kast wordt te heet. Zo hebben wij een NIEUWE Horizon aangevraagd. Alle ( nieuwe ) Horizon boxen zijn gerepareerde boxen. Dus krijgen de klanten geen nieuwe boxen. Er staan er nog 2 miljoen in Duitsland, volgens de monteur. Afijn, de
( nieuwe) box werd heter dan 40 graden omdat de koelfinnen niet werkte. Kreeg een melding Fire Alarm. Dus weer een nieuwe Horizon box nr 2 aangevraagd. Wat denk je,. niet gekregen. Dus maar weer gebeld en gevraagd naar de nieuwe Mediabox Next, die is veel beter. Wat denk je? Die kan alleen gelever worden als je Internet van Ziggo hebt en die heb ik niet en ga ik ook niet nemen want die is ook ruk! Vrienden hebben deze gehad en was ruk daar het via het koper draadje gaat en geen glasvezel verbinding heeft. Kortom, de kwaliteit van aparatuur als Horizonbox is vulnis en voor eenbetere kwaliteit eist Ziggo dat je ook nog eens die zeer slechte internet verbinding moet nemen, anders krijg je de nieuwe Mediabox Next niet. Hoe noemen wij dit soort bedrijven en kwaliteit? Ziggo ik voel mij belazerd!
Ze laten hier een heel gebouw met bejaarde bewoners al drie dagen zonder tv, radio, telefoon en internet zitten. Waardeloos!
Ik ben helaas zeer ontevreden over Ziggo, gelukkig zit ik er zelf niet bij maar mijn hoogbejaarde dementerende moeder sinds kort weer. En dezelfde Ziggo-problemen dienen zich weer aan. Eerder woonde mijn moeder nog zelfstandig op het platte land, zij is weduwe, woonde met hulp van zorg nog alleen thuis en had een personenalarm die verbonden was met de telefoon. Echter het alarm en de telefoon gaven constant storingen, en Ziggo en TSN wezen naar elkaar en niemand die er iets aan wilde doen. Ook had mijn moeder regelmatig dagenlang geen telefoon. geen tv en geen internet. Als je alleen bent dan is een tv en de telefoon erg belangrijk. Mijn moeder woont sinds een jaar nu zelfstandig in een verzorgingshuis. Sinds een paar weken hebben ze daar Ziggo in huis gehaald. en dezelfde problemen dienen zich weer aan, alweer is ze regelmatig niet bereikbaar op haar telefoon. en het vreselijke Ziggo TV- kastje geeft meer problemen dan genot, het is een regelrechte ramp. Dan zijn er weer werkzaamheden, dan moet er weer wat gereset worden, dan is er weer storing. Voor mijn moeder allemaal erg verwarrend. en verward ben je al meer dan genoeg als je dementerende bent. Ik vind dit echt niet kunnen Ziggo. Voor niemand niet maar zeker niet voor onze kwetsbare ouderen, die willen gewoon bellen en gebeld kunnen worden en die willen gewoon met 1 druk op de knop TV kunnen kijken. Je mag en kan ze gewoon niet zo vaak en niet zo geregeld ontdoen van hun bereikbaarheid. De televisie is voor veel ouderen vaak hun belangrijkste contact met de buitenwereld, het journaal, de regionale televisiezenders. De jongere generaties hebben internet, YouTube, Netflix, 3G of 4 G etc. maar veel ouderen kunnen hier niks mee en willen gewoon simpel kunnen bellen en gebeld worden en simpel tv kunnen kijken. Hierin is Ziggo voor mij de slechtste provider helaas en het heeft voor mij inmiddels een onacceptabele status bereikt. Daarom voor mij 1 ster, ik vind het allemaal heel treurig, vooral voor mijn moeder.
Als je opzegt bij Ziggo, krijg je ineens korting aangeboden omdat je "klantwaarde" hebt opgebouwd. Al die jaren nooit over gehoord.
Een slimme truc om proberen klanten te houden, maar ik krijg juist het gevoel dat ik dus al jaren teveel heb betaald.
Naar een verhuizing overgestapt van KPN naar ziggo, rekening ging met 16 euro per maand omhoog van 51euro naar 67euro. Verwacht je toch wel dezelfde kwaliteit. Iedere d laag storing soms wel 5 op een dag, heel traag en super frustrerend. Als je nou 25euro per maand zou betalen om af en toe online te gaan of tv te kijken.
Het is echt walgelijk dat ziggo zo slecht levert en zoveel in rekening durft te vragen. Ik heb de overstap wekker al gezet, kan niet wachten om bij ziggo weg te gaan
Ziggo perst geld af van oude klanten.
Na een jaar kon ik eindelijk weg bij ziggo. Alle troep terug verzonden en na ruim 3 maanden na opzegging krijg ik ineens een factuur (restwaarde mediabox)
Volgens ziggo is deze niet terug gezonden maar de rest wel. Hoe kan dat als alles in 1 pakket heeft gezeten en de rest wel is aangekomen.
Supper vaag verhaal en duidt duidelijk op geld afpersing omdat je geen klant meer wilt zijn van ziggo.
Medewerkers die ook van niks weten en niks kunnen vertellen. Zeer slechte zaak zo!
En trek je aan de bel krijg je nog eigenwijze mederwerkers die ook nog een grote mond hebben. Je krijgt antwoorden terug zoals: ik werk niet voor de post! (Misschien beter dat de medewerker dat wel gaat doen werk je tenmiste voor een nuttig bedrijf en verdien je eerlijk je loon)
Uren aan de telefoon opzeggen houden ze je na opzeg termijn nog geld in en na 4 weken kun je nog fluiten naar de centen
Vanaf november hebben we blokjes in het beeld van de tv, het beeld staat constant stil en er komen hogen piepen tussendoor. Verder heeft de pauze functie het nooit gedaan, niet in programma’s live en ook niet bij de on demand keuzes. Contact gehad met Ziggo, in maart zouden we een nieuwe box krijgen. In maart gebeld, de box was er nog niet. We zouden het als eerste horen wanneer de box er zou zijn. In juni heb ik weer contact opgenomen. De box was er al lang. Verder zouden we nog korting krijgen de komende 3 maanden, we mochten 2 gratis pakketten uitzoeken en er was nog een aanbieding voor mobiele telefonie van Hollandse nieuwe. Deze mevrouw zou hier maandag over terug bellen. Maar deze mevrouw belde niet terug en niemand weet bij Ziggo van haar bestaan af. Wat ze heeft beloofd kan helemaal niet. Terwijl we net alles uitgezocht hadden. Verder hebben we met de nieuwe ziggo box nog steeds af en toe blokjes in het beeld. De service is echt waardeloos. Wanneer ik weer eens wat tijd heb, ga ik andere providers vergelijken.