Bjorn

Erg slechte service

Wellicht vanwege hun monopolie positie komt Ziggo weg met een erg slechte klantenservice. Als je ze überhaupt al te pakken weet te krijgen wordt je ook nog een de les gelezen door de medewerkers. Erg onprofessioneel. Bovendien worden slechte internet verbindingen niet verbeterd.

Angelo
21-06-2019

Het internet is niet normaal slecht

Ziggo is niet normaal meer. Ongelofelijk slecht bereik.

Beloven van alles dat je overal in huis perfecte wifi hebt. Als ik naast de modem zit heb ik amper 1 streepje bereik. Als ik boven zit heb ik 0.1 mbps. Overstappen naar een andere provider zou ik zeker aanraden.

Arend
21-06-2019

Zo slecht slechter gaat niet arrogantie ten top

Nieuw verdien model bij ziggo vanwege onkunde bij dit bedrijf bestaande kaarten reeds gekocht en betaald worden door ziggo tot schroot verklaard je moet nieuwe ci modules huren per maand je reinste diefstal en de verkoper van ziggo beweerde eerst nog dat de bestaande kaarten opnieuw konden worden geactiveerd niet dus twintig euro voor sport zender op 1 toestel omgerekend 44 gulden ronduit belachelijk , order heb ik geannuleerd.

Gerda
20-06-2019

Nu twee maanden klant, wat een spijt!

Al honderden euro’s kwijt, slechte WiFi en helaas nog 10 maanden voordat ik kan overstappen op een andere provider. Wat een waardeloos bedrijf is ziggo. Klantenservices belooft je van alles en die beloftes niet na te komen. Ook bestempelen ze je als leugenaar wat alles is natuurlijk nooit gezegd. Nooit meer!

20-06-2019

Al weken lang veel storingen, ook vandaag weer.

Zakelijke aansluiting, dagen geen internet. Gisteren begonnen weer de ellende. Geen internet. 2 telefoons die het niet meer deden. TV veel storing, blokken in het beeld en steeds weer foutmeldingen op het scherm tv. Jaren lang geen enkel probleem het ziggo gehdah. Echter nadat ze overgingen op nog sneller internet en de versterkers in de glasvezel kast buiten weer eens hebben moeten vervangen begon en blijft de ellende bestaan.

Carla
19-06-2019

Doen hun best maar het lukt maar niet

Al geruime tijd problemen met de extra box.

Voor de zoveelste keer een monteur ( keurige vent die echt zijn best heeft gedaan) langs geweest. Toen hij ons huis verliet werkte alles prima. Echter de volgende dag moest de extra box weer gekoppeld worden. Allah vooruit dan maar kan gebeuren. Zo gezegd zo gedaan. Echter de twee daarop volgende dagen weer hetzelfde probleem. Ben het nu zat. Voor de zoveelste keer gebeld( de afgelopen 2/3 weken denk ik dat ik zeker 2,5 uur aan de telefoon heb gehangen. Ga nu op zoek naar een andere provider.

De klantenservice mag inderdaad wel

bijscholing krijgen. Een enkeling diender waarover wordt gesproken, de rest dreunt een standaard verhaal op.

Marinde

Verschrikkelijke klantenservice

Wat een verschrikkelijke klantenservice! Er wordt niet goed geluisterd naar mijn probleem en de medewerkster blijft alleen maar algemene informatie opdreunen die ik zelf al lang online had opgezocht. Ook moest ze steeds een paar minuten 'iets checken'. Helemaal klaar mee. Verspilling van mijn tijd.

Arne
19-06-2019

Kansloos en nog eens kansloos

Het is één en al geldklopperij je moet constant meer betalen maar de service (als je het al zo wil noemen) word steeds slechter. En Marcel van de klantenservice is het gezwel van het bedrijf. Wees er trots op Marcel.

Henny
19-06-2019

Een en al ellende en onbetrouwbaar.

Na verhuizing naar nieuwe woning Ziggo gekozen als provider. Monteur 1 komt langs en sluit alles netjes aan, kosten 75 euro, maar dan heb je natuurlijk een probleemloos product in huis gehaald, uit ziet de lachende mensen in de Ziggo reclame bijna dagelijks. Helaas ging het bij mij en al mijn buren net iets anders. Internet valt weg, wifi die na 5 meter niet meer werkt, een mediabox XL box die dagelijks zichzelf gaat installeren etc. etc. Aanloop problemen dacht ik aanvankelijk, echter nu 2 maanden verder en na bezoek van monteur nr. 6 nog steeds dezelfde problemen. Nog erger is de belofte van Ziggo om terug te bellen om de problemen op te lossen wat ze natuurlijk niet doen. Weer bellen of probleem aanmelden heeft geen zin want je wordt niet meer geholpen anders dan of ze de modem moeten resetten. Jammer dat zo’n bedrijf die zegt professioneel te zijn en goede service te bieden zoveel steken laat vallen en de eind gebruikers aan zijn lot over laat.

Henny Hesse.

Constant storing

Ben al jaren klant bij Ziggo, maar ik krijg het idee dat de kwaliteit steeds minder wordt. Er zijn constant storingen aan het netwerk en we krijgen constant meldingen 'er wordt aan gewerkt. Misschien goede monteurs aannemen, want de huidige kunnen het probleem blijkbaar niet oplossen.

Jorge Viana
18-06-2019

Worst client service ever

I have a Vodafone + Ziggo subscription but it seems they cannot talk to each other. 1 month and they still weren't able to merge the subscriptions. While that I'm still waiting for all the bonus and extra packages that came with subscribing both together

Shing
17-06-2019

Slechtte klantenservice

Al sinds 2014 klant en wil abonnement wijzigen, na bijna 2 maanden en vele telefoontjes naar klantenservice nog steeds niet doorgevoerd, word als klant niet serieus genomen ondanks vele excuses en beloftes. Ga naar een andere provider zoeken.

17-06-2019

Slecht Slecht Slecht

Altijd problemen met internet thuis, wifi waarom Ziggo wij betalen een gods vermogen aan jullie.

kansloos

Rw
16-06-2019

Malafide bedrijf

Een jaar lang gezeik en gekloot gehad met ziggo, niet van de diensten gebruik kunnen maken plus een onjuist abbonement aangesmeerd, telkens een monteur langssturen, betreft een storingsmonteur. Totaal onnodig en ook nutteloos daar het bereik super is. Iedere maand netjes betaald, bedrag bestaande uit €50,-. Afgelopen twee weken alleen maar chaos via email en telefoon met ziggo, zojuist voor de zoveelste keer telefonisch contact gehad met een medewerker, nu met ene fabian die ik alles weer moest uitleggen en tevens durft te zeggen dat dit allemaal niet aan de hand is en hij dit in het midden laat, ik maar moet opzeggen en gewoon nog moet doorbetalen want. Dat is de verstandigste weg om in te slaan volgens fabian! helemaal onderuit ermee met dat malafide onmenselijke bedrijf van een ziggo, rechtszaak starten! duizenden klanten die een klacht hebben waar niets mee gedaan wordt, en maar achterover leunen en geld innen. Stap over of kijk verder voor een andere provider als je zoekende bent, bespaart je een hoop geld en ellende!

Marian
16-06-2019

Telefoon

Moeilijk te bereiken

Lia
14-06-2019

Slechte service voor trouwe klanten

Monteur ingepland voor oplossen trage en uitvallende wifi. In overleg met klantenservice zou er ook een 2e tv na een verhuizing aangesloten worden. Na 2 uur wachten belde de monteur dat hij niet kwam omdat hij geen tv mocht aansluiten. Hij was storingsmonteur en geen servicemonteur. Weer gebeld met Ziggo.

Werd ons verteld dat we te laat waren voor gratis service installatie 2e tv. Moest binnen 2 maanden na verhuizing. Of dat de 1e prioriteit is na een verhuizing, dat de tv op de slaapkamer het doet.

Kosten 40,00 voor 1e half uur en ieder kwartier langer 15,00 euro.

Zijn 48 jaar bij dezelfde provider voorheen Casema, waren blij dat we met de verhuizing alles zelf kon de aan sluiten, en nu wordt je zo behandeld.

Voor ons een moment om naar een andere provider te zoeken, eentje die wel service geeft.

En niet alleen maar nieuwe klanten probeert binnen te halen.

Lavinia
14-06-2019

Boeven

Steeds meer betalen steeds minder krijgen alle radio zenders van tv blokkerige tv

Ferdy
13-06-2019

Vaste klanten worden benadeeld

Had een box met kuren, het modem was ook :-(

Zonder kosten werd de box omgeruild, die het veel beter werkt. De monteur (moslim) was ondanks de ramadan (bloedheet niets eten of drinken) zeer correct en plaatste het nieuwe modem. Maar het is een reuze afknapper dat ik nu €20,- moet betalen voor de activatiekosten. De verouderde is in bruikleen en wordt niet gratis vervangen. Het ziggo shirt (ajax) is geen reclame, beter is het om negatieve klantenservice te voorkomen. Heb geluk, snel internet /tv/? werkt prima. Maar de mediabox niet automatisch gratis vervangen is :-((

SRD
13-06-2019

Fraude!

Hierbij wil ik een klacht indienen.

Wij zijn al enige tijd klant van jullie en hebben eigenlijk altijd een prive pakket gehad.

Mijn broer heeft in 2017 een zakelijk pakket afgesloten. Mijn broer heeft zelf geen onderneming, de onderneming waar het pakket op staat dat is mijn bedrijf.

Mijn vader heeft november 2018 contact met jullie gehad om te kijken hoe we dit konden oplossen. We zijn tot ons verbazing achtergekomen dat er 2 pakketten bij jullie liepen op het zelfde adres en werd blijkbaar van 1 rekening afgeschreven. Als het goed is zou alles in november opgelost moeten zijn. Tot mijn verbazing is dat tot heden niet gebeurd. Prive pakket is beëindigd terwijl het zakelijke pakket beëindigd moest worden. Kortom het is niet opgelost.

Ik vind het een kwalijke zaak dat iemand anders op mijn naam een pakket kan afsluiten. alle klant gegevens kloppen niet.

Er is dus een zakelijke pakket afgesloten met , rekeningnummer van me ouders, email adres van mij en het telefoon nummer van mijn broer. Als Ziggo zorgvuldig met aansluitingen om zouden gaan met name zakelijke, dan zouden jullie gezien hebben dat de eigenaren van het bedrijf geen man was en dat het rekeningnr niet klopte, een VOF kan namelijke geen prive bankrekening hebben. Telefoon nummer welke bij jullie bekend is, is ook nooit een zakelijke telefoonnummer geweest.

Jullie kunnen de gesprekken terug luisteren door wie het contract toen afgesloten was, dat is alles behalve rechtsgeldig en het zelfde geld ook voor het gesprek van afgelopen november 2018 toen mij vader belde, ook hij is niet bevoegd om een zakelijke pakket af te sluiten.

Ik hoor graag zsm van jullie wat er verder zal gaan gebeuren.

Nylow
12-06-2019

Slechte service en aanbod

Wij hebben nu zo ongeveer 3 maanden Ziggo waar bij mij letterlijk nog geen 4 volle dagen het internet en de tv samen werkte. Bij mijn ouders werkte de helft van de tijd hun tv ook al niet, maar iedere keer als ze iets kwamen maken, viel er bij alleen nog maar meer uit. Mijn tv heeft het minstens 2,5 maand niet gedaan en mijn WiFi 1 maand niet, 1,5 maand super slecht en de overige tijd matig. Sommige mensen die bij de klantenservice oppakken zijn ook nog eens enorm asociaal. Een keer zou Ziggo komen, ze hadden de telefoon van mijn zus 1x gebeld , maar niet eens bij de deur aangebeld, kregen wij een boete omdat er niet open werd gedaan, wij hebben 2/3 telefoon nummers opgegeven en twee deurbellen aan beide zeiden van ons huis. Wij hebben duizenden euro's moeten betalen om überhaupt naar Ziggo over te kunnen stappen, als wij hadden geweten dat Ziggo zo ongelooflijk slecht was hadden wij dit nooit gedaan, Wat een flut bedrijf! Iedere week van deze 3 maanden hebben we ze moeten bellen, omdat ze ook half werk verrichten. Toen ze bij mijn ouders de box en WiFi router gingen vervangen, zeggen dat het voor mij geen verschil zou zijn, ze hadden mijn tv ook een keer gewoon ontkoppeld, maar voor mij zou dat zogenaamd dan "niks uitmaken". Ziggo train AUB je monteurs en lever goede producten ipv die rotzooi die het nog geen week volhoud. Wij hebben dit nog nooit mee gemaakt bij andere bedrijven.