Joyce

10 dagen wachten op een monteur vindt ziggo niet te lang

Geen tv, geen telefoon, geen internet en dan bel je de klantenservice van ziggo. De enige oplossing die zij kunnen bieden is een monteur die over 10 dagen langs kan komen! Te belachelijk voor woorden, in deze tijd zo’n vooroorlogse oplossing bieden. En dan het totale gebrek aan beleving van de medewerker die je verder moet helpen. Blijft zijn ingestudeerde zinnetje herhalen totdat hij er zelf ook genoeg van heeft en vervolgens de verbinding verbreekt. Schandalig! Ga nooit met ziggo in zee wanneer je de keus hebt

04-06-2019

Telefoonnummer ineens.weg? Voor de zoveelste maal

Zakelijk abonnement bij Ziggo. Overgestapt van KPN met behoud van nummers.

1 nummer vorig jaar niet goed geporteerd. Omdat nummers binnen ons bedrijf zijn doorgeschakeld valt dat niet 1.2.3 op. Kwamen hier na 3 maanden achter. Schadepost van duizenden euro's.

Nummer opnieuw geporteerd. Deed het nu wel.alleen hadden ze 1 nummertje omgedraaid waardoor we nog altijd niet bereikbaar waren! Na 2 maanden en den advocaat was de zaak eindelijk geregeld.

Vandaag kwamen we er via een klant achter dat het betreffende nummer weer niet bereikbaar was. Uiteraard gechecked. Geen kiestoon.

Factuur gecontroleerd. Blijkt het nummer ineens niet meer op het abonnement te staan sinds 10.april!

Ziggo gebeld. Ja meneer.Nummer is uitgeporteerd. zonder toestemming , zonder melding. Weer 1,5 maand omzet misgelopen. En nog geen toezegging wanneer dit opgelost is en hoe ze denken dit te vergoeden.

SCHANDALIG!

Kan niet waar zijn

Modem problemen door aankoop nieuwe TV

12 dagen geen TV

De man die niet eerder weg gaat dan alles OK is

Is niet beschikbaar ik begrijp nu waarom!

Mike

Al lange tijd storingen

Al lange tijd storingen. Vaak contact gehad en uiteindelijk een monteur gekomen. Een kabel vervangen en heeft helemaal niets geholpen. Nu komt er nog een monteur en als het weer niets helpt, dan zo snel mogelijk weg bij Ziggo. Weinig positiefs te melden over de service.

03-06-2019

Internet werkt niet op laptop.wel op gsm. Heb Ziggo alles in 1 nu 3 dagen.

Heb Ziggo alles in 1 nu 3 dagen en internet werkt niet. Kom dus ook niet op pagina van Mijn Ziggo.

Internet op telefoon werkt wel. Geeft melding dat verbinding niet wordt geaccepteerd?

Moest maar contact opnemen met de leverancier van de laptop, hoewel internet altijd heeft gewerkt onder KPN.

Ben dus al na 3 dagen er over aan het denken om op te zeggen.

Tevreden klant al 12 jaar bij Ziggo

Ik heb sinds feb 2007 UPC wat is overgegaan in Ziggo.

Ik heb 0 klachten gehad in deze 12 jaar. Ben 1x overgestapt in 2013 naar een ander pakket. Doe hetzelf pakket erbij en gaan. Was simpel. verder geen problemen.

Enig puntje is wellicht de prijs ieder jaar omhoog terwijl ik eigenlijk al 6 jaar hetzelfde pakket heb. maar goed alles word duurder

Disharmony
03-06-2019

Werkelijk alles bij Ziggo gaat fout

Ziggo zakelijke internet aansluiting heeft constant storing en geen signaal. Het inplannen van een service monteur gaat steeds verkeerd, waardoor ik meerdere malen per keer 4 uur (meer dan 12 uur in totaal) heb gewacht op een beloofde monteur die dus 3x niet is komen opdagen. Bij de 4e keer lukt het dan toch, erkend dat er een storing in de straat is, maar kan het niet oplossen. Inmiddels zit mijn bedrijf al ruim 14 dagen zonder internet ondanks dat ik een SLA met ziggo heb waarbij ze garanderen dergelijke storing binnen no time op te lossen. Uiteindelijk na 3 weken zonder internet uit noodzaak over gestapt en een schikking getroffen met Ziggo. Helaas is Ziggo de schikking niet nagekomen en begint ze +/- 6 maanden later plotseling weer geld van mijn rekening te incasseren, terwijl alles al opgezegd en bevestigd was. Kortom, een gigantische puinzooi en absoluut een afrader!

Frederik
03-06-2019

Geen mogelijkheid om Ziggo zakelijk te annuleren!

Zojuist de helpdesk van Ziggo aan de lijn gehad, n.a.v. overstappen van Ziggo Zakelijk. Zelfs na 1 werkdag niet te annuleren! Pas dus op! Na eerst een slechte deal te hebben ontvangen, vertellen ze me de volgende dag dat het niet meer mogelijk is om te annuleren? En dat dat volgens de wet zo is geregeld?

Verteld die jongen aan de telefoon me doodleuk met een halve lach dat zakelijke klanten nu eenmaal, minder rechten hebben dan particuliere klanten. Wat een arrogantie.

Miranda
01-06-2019

Beloften worden niet nagekomen

Als ik geen contact opgenomen had was mijn pakket niet tijdig geleverd. Het was nog niet eens in het systeem op verzenden gezet.

Ik had voor een monteur gevraagd, nooit gekomen, ik moest het maar zelf proberen.

Telefoon werkt na 1 week nog niet.

Nummerbehoud was niet geregeld, ik moest nog 2 dagen geduld hebben.

Al met al genoeg redenen om weer snel op te stappen!

Miranda
01-06-2019

Telefonisch contact/afspraak monteur

Het is bijna ondoenlijk om zonder kalmeringstabletten door de wachttijden en chat- en telefonische contacten heen te komen voor een goede afspraak. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen, uren wachten op monteur die uiteindelijk niet komt en steeds slecht contact hierover met klantenservice. Heel verschrikkelijk.Normale afspraken die worden nagekomen en goede service zitten niet in het pakket. Fijne dag verder!

30-05-2019

Sorry: Shitzooi

Internet via de kabel veel te traag, wifi wel sneller maar haalde ook lang niet de snelheid volgens mijn abonnement. Nu na een grote storing in Deurne helemaal geen wifi bereik meer op de laptop maar wel vai de booster en bij de telefoons en tablet. De horizonbox is goed voor de schroothoop, want die vertoont ook allerlei makementen. De laatste monteur heeft gezegd dat het aan Ziggo ligt maar dat er alles aan gedaan is om alles te optimaliseren.

KORTOM: Interne discommunicatie(de ene medewerker zegt a en de andere b), bedroevende serivce, klantenservice laat je altijd zo'n 8 minuten in de wacht staan en de geleverde kwaliteit is rondom WAARDELOOS.

29-05-2019

Ziggo opzeggen

Overstap naar KPN aangevraagd bij KPN. Te vaak en te veel storingen gehad en een keer een andere wijziging gekregen dan ik had aangevraagd (ik wilde alleen een verlaging van de snelheid en kosten), krijg vervolgens een heel andere abonnement met hogere kosten en een heel ander modem dat ik moet gaan gebruiken.

Maar goed, daar gaat het niet om, ik wil gewoon weg bij Ziggo en over naar KPN.

KPN krijgt drie keer een afwijziging van Ziggo om verschillende redenen.

KPN vraagt me daarom netjes om zelf dan maar te bellen.

Doe ik dus, krijg ik te horen dat ik alleen drie maanden voor einddatum contract (zakelijk en loopt door tot eind oktober 2019) mag opzeggen.

Is natuurlijk van de gekke dat je niet eerder dan 3 maanden voor einddatum contract een contract kunt opzeggen.

Let wel : Ik ben prima bereid om te betalen tot einddatum contract maar het feit dat ik niet alvast end mei 2019 kan aangeven dat ik met ze willen stoppen is natuurlijk van de gekke. Voelt erg aan of ze me willen vangen in een verlenging van weer een jaar.

Dame aan telefoon wil naar een oplossing zoeken, maar alleen door een monteur te sturen. Wil ik uiteraard niet, ik ben klaar met Ziggo, wil naar KPN, wil gewoon opzeggen. Nee dat kan niet WANT dat staat zo in de algemene voorwaarden.

Conclusie, Ziggo doet van alles om te voorkomen dat je van ze afkomt, zelfs als je dat op een nette en tijdige manier wilt doen.

Beter dus helemaal niet aan beginnen.

Klacht : Het is niet mogelijk om voortijdig aan te geven dat je wilt stoppen.

Oplossing : maak het mogelijk om op elk moment aan te geven dat je contract niet meer wilt verlengen

Leo
28-05-2019

Een next, next box ?

Ik was klaar met de horizon box die alleen maar storingen gaf. dus er werd een nieuwe NEXT box geleverd, de kleine horizonbox die op de slaapkamer VIA utp werkte werd uit het systeem gehaald, immers deze zou het niet meer doen. en eerlijk is eerlijk, de next is snel goed beeld en geen storingen tot nu toe, maar.De klantenservice wist mij wel te vertellen dat er binnen een aantal weken een 2e next box geleverd zou kunnen worden voor de slaapkamer. Of dit via coax en/of utp zou gaan werken kon zij niet vertellen. Maar, ik zie alleen maar berichten dat een 2e box niet geleverd zal gaan worden. duss next/niet. einde Ziggo als dit abbo is afgelopen, er komt glasvezel aan ;) Yesssssss concurrentie voor Ziggo!.

Felix
28-05-2019

Contact opnemen met Ziggo praktisch ondoenlijk

Ziggo heeft op 27 mei eenzijdig besloten om alle 'Start' abonnementen uit te breiden met een zwaarder internetpakket en rekent daarvoor 12% hogere tarieven. Die prijsverhoging wordt ergens terloops in de e-mail genoemd. Als argument wordt aangegeven dat de oude 'Start' abonnementen worden 'opgeruimd'. Dit blijkt een keiharde leugen te zijn omdat deze abonnementen voor nieuwe klanten nog gewoon worden aangeboden (maar tegen hogere prijzen).

Als je het hier niet mee eens bent kun je alleen contact opnemen via de telefoon. De telefonische helpdesk is echter onbereikbaar door lange wachttijden. Na een half uur heb ik het opgegeven.

Sande r
27-05-2019

Ziggo maakt verschil tussen klanten

Ik heb al jaren een slechte wifi in de tuin (net achter mijn huis). nu werd ik getipt om een wifiboaster aan te schaffen. heb ik gedaan en blijkt te werken. wel 2 eoro per maand bijbetalen. nu spreek ik vrienden die zelf zijn gebeld door ziggo met de vraag naaf hun tevredenheid. zij geven aan betere wifi in de tuin te willen en krijgen gratis van ziggo een wifiboaster toegezonden. dan weet ne meteen weer waar je staat. waarom de ene wel betalen en de ander niet. #voelmegenaaid#ziggo

Stijn

Helaas is 1 de minimale variabel die men kan geven, het liefst een 0

Na een halfuur en 5 doorverbindingen later werd mij verteld dat ik in de wachtrij stond die gemiddeld 15 minuten ging duren. Internet ligt er al dagen uit, verschrikkelijk bedrijf.

Yvonne

Telefonisch contact met klantenservice

Ik heb vandaag gebeld met Jaylo Diggemans . Onze horizon box had voortdurend storingen. Hij heeft goed geluisterd naar de klachten en heeft optimale service geleverd. Het probleem werd serieus genomen en door hem naar zeer volle tevredenheid opgelost. heel hartelijk bedankt voor een super accurate, snelle en zeer klantvriendelijke service.

Mike

Ziggo: dictator en geldmachine in 1

Bij ziggo kan je geen smartcard meer activeren, ja alleen huren voor 2,- per maand per tv. Ook max. 3 smartcards! ik heb 4 tv's lekker dan. Wie denkt ziggo wel dat ze zijn om dat te bepalen! Laat die keus lekker bij de klant jaaa.Maar je ziet het ziggo wordt te groot en luisteren niet meer wat de klant wil. ook die telefonie tikken per minuut, ja hoor gewoon terug in de tijd met ouderwetse tikken per minuut en lekker cashen. extra lijn? hup weer extra maandelijkse kosten, een voip provider rekent dat niet, en ook geen tikken per minuut etc. Verder lekker symmetrich up en down-load? vb. 40Mbit down en 4 up? leuk als je van buitenaf bij je NAS wil. Sinds ze samen zijn gegaan met UPC een grote monopolist en geldmachine geworden

Ryanne
26-05-2019

Service “monteur gaat pas weg als alles het doet” wordt niet nageleefd

Ik nam Ziggo als provider, omdat mijn ouders ook Ziggo hebben. Toen de monteur kwam om zowel de tv als wifi te installeren ging alles prima. Aansluiting was verouderd dus heeft ze vervangen. Toen ik weg moest, en mijn moeder bleef om te wachten tot ze klaar was, ging het echter mis. Ik kwam thuis en niks deed het of was geïnstalleerd. De monteur had tegen mijn moeder gezegd dat ik de tv zelf maar moest doen omdat ze naar de volgende klant moest, en de wifi vanzelf wel ging werken. Nou niet dus. Ziggo 2 uur aan de lijn gehad, konden niks voor me doen, behalve een monteur 4 dagen later voor me regelen. Als ik het zelf zou regelen zou het de volgende dag nog kunnen, lekker geregeld dus. De monteur die een dag later kwam vertelde dat de aansluiting die er nieuw op was gezet, totaal niet goed was geplaatst. Dit moest dus opnieuw gedaan worden. Hij deed dit prima. Eind goed al goed, maar wel veel stress, moeite en een dag zonder wifi/tv voor niks!

26-05-2019

Totaal niet tevreden over Ziggo kwaliteit.

Zins een maand klant bij Ziggo omdat mijn oude provider KPN niet het kwaliteit kon waarborgen in mijn nieuwe woonplaats.

Erg jammer ben altijd erg tevreden geweest over KPN.

Bij Ziggo mij zelf aangemeld met een start datum, er zou gratis een monteur komen om de boel te installeren.beste man of vrouw nooit gezien.

Dan zelf alles maar instaleren dat is prima te doen maar het gaat om het principe.

Waar ik totaal niet over te spreken ben is het kwaliteit en stabiliteit van het internet.

Om de haverklap is er wel een storing.

Ben 10 jaar klant geweest bij KPN en de storingen zijn op 1 hand te tellen.in de eerste maand bij Ziggo zit ik er al over heen.slechte ervaring snel oriënteren over er een andere provider dekking heeft hier.