Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Moeilijk te bereiken
Monteur ingepland voor oplossen trage en uitvallende wifi. In overleg met klantenservice zou er ook een 2e tv na een verhuizing aangesloten worden. Na 2 uur wachten belde de monteur dat hij niet kwam omdat hij geen tv mocht aansluiten. Hij was storingsmonteur en geen servicemonteur. Weer gebeld met Ziggo.
Werd ons verteld dat we te laat waren voor gratis service installatie 2e tv. Moest binnen 2 maanden na verhuizing. Of dat de 1e prioriteit is na een verhuizing, dat de tv op de slaapkamer het doet.
Kosten 40,00 voor 1e half uur en ieder kwartier langer 15,00 euro.
Zijn 48 jaar bij dezelfde provider voorheen Casema, waren blij dat we met de verhuizing alles zelf kon de aan sluiten, en nu wordt je zo behandeld.
Voor ons een moment om naar een andere provider te zoeken, eentje die wel service geeft.
En niet alleen maar nieuwe klanten probeert binnen te halen.
Steeds meer betalen steeds minder krijgen alle radio zenders van tv blokkerige tv
Had een box met kuren, het modem was ook :-(
Zonder kosten werd de box omgeruild, die het veel beter werkt. De monteur (moslim) was ondanks de ramadan (bloedheet niets eten of drinken) zeer correct en plaatste het nieuwe modem. Maar het is een reuze afknapper dat ik nu €20,- moet betalen voor de activatiekosten. De verouderde is in bruikleen en wordt niet gratis vervangen. Het ziggo shirt (ajax) is geen reclame, beter is het om negatieve klantenservice te voorkomen. Heb geluk, snel internet /tv/? werkt prima. Maar de mediabox niet automatisch gratis vervangen is :-((
Hierbij wil ik een klacht indienen.
Wij zijn al enige tijd klant van jullie en hebben eigenlijk altijd een prive pakket gehad.
Mijn broer heeft in 2017 een zakelijk pakket afgesloten. Mijn broer heeft zelf geen onderneming, de onderneming waar het pakket op staat dat is mijn bedrijf.
Mijn vader heeft november 2018 contact met jullie gehad om te kijken hoe we dit konden oplossen. We zijn tot ons verbazing achtergekomen dat er 2 pakketten bij jullie liepen op het zelfde adres en werd blijkbaar van 1 rekening afgeschreven. Als het goed is zou alles in november opgelost moeten zijn. Tot mijn verbazing is dat tot heden niet gebeurd. Prive pakket is beëindigd terwijl het zakelijke pakket beëindigd moest worden. Kortom het is niet opgelost.
Ik vind het een kwalijke zaak dat iemand anders op mijn naam een pakket kan afsluiten. alle klant gegevens kloppen niet.
Er is dus een zakelijke pakket afgesloten met , rekeningnummer van me ouders, email adres van mij en het telefoon nummer van mijn broer. Als Ziggo zorgvuldig met aansluitingen om zouden gaan met name zakelijke, dan zouden jullie gezien hebben dat de eigenaren van het bedrijf geen man was en dat het rekeningnr niet klopte, een VOF kan namelijke geen prive bankrekening hebben. Telefoon nummer welke bij jullie bekend is, is ook nooit een zakelijke telefoonnummer geweest.
Jullie kunnen de gesprekken terug luisteren door wie het contract toen afgesloten was, dat is alles behalve rechtsgeldig en het zelfde geld ook voor het gesprek van afgelopen november 2018 toen mij vader belde, ook hij is niet bevoegd om een zakelijke pakket af te sluiten.
Ik hoor graag zsm van jullie wat er verder zal gaan gebeuren.
Wij hebben nu zo ongeveer 3 maanden Ziggo waar bij mij letterlijk nog geen 4 volle dagen het internet en de tv samen werkte. Bij mijn ouders werkte de helft van de tijd hun tv ook al niet, maar iedere keer als ze iets kwamen maken, viel er bij alleen nog maar meer uit. Mijn tv heeft het minstens 2,5 maand niet gedaan en mijn WiFi 1 maand niet, 1,5 maand super slecht en de overige tijd matig. Sommige mensen die bij de klantenservice oppakken zijn ook nog eens enorm asociaal. Een keer zou Ziggo komen, ze hadden de telefoon van mijn zus 1x gebeld , maar niet eens bij de deur aangebeld, kregen wij een boete omdat er niet open werd gedaan, wij hebben 2/3 telefoon nummers opgegeven en twee deurbellen aan beide zeiden van ons huis. Wij hebben duizenden euro's moeten betalen om überhaupt naar Ziggo over te kunnen stappen, als wij hadden geweten dat Ziggo zo ongelooflijk slecht was hadden wij dit nooit gedaan, Wat een flut bedrijf! Iedere week van deze 3 maanden hebben we ze moeten bellen, omdat ze ook half werk verrichten. Toen ze bij mijn ouders de box en WiFi router gingen vervangen, zeggen dat het voor mij geen verschil zou zijn, ze hadden mijn tv ook een keer gewoon ontkoppeld, maar voor mij zou dat zogenaamd dan "niks uitmaken". Ziggo train AUB je monteurs en lever goede producten ipv die rotzooi die het nog geen week volhoud. Wij hebben dit nog nooit mee gemaakt bij andere bedrijven.
Lang verhaal kort koop een chromecast en kijk tv via je telefoon en gooi die box in de kliko spaart je een hoop koppijn en ergernis
Altijd problemen gehad met internet
tichmaal monteur geweest en nog steeds problemen en zeggen dat er geen problemen zijn en de monteurfactuur van mijn maandelijkse factuur afschrijven
en zo veel maandelijkse abbonemends kosten berekenen
Absoluut waardeloze provider.
Het internet en de TV valt om de 2-3 weken weg de laatste tijd en die storingen blijven dan iedere keer dagenlang doorgaan. De eerste keer ging ik 's avonds bellen met de klantenservice. Zat ik eerst 10 minuten in de wachtrij, vervolgens neemt er iemand op en die zegt "oja, ik zie inderdaad dat alles rood knippert hier". Hij probeert mij te helpen en geeft mij enkele standaard aanwijzingen die ik moet opvolgen, zoals start het kastje opnieuw op. Terwijl ik daarmee bezig ben knikkeren ze me om precies 10 uur gewoon van de lijn af zonder iets te zeggen, omdat 10 uur de klantenservice sluit. Alle lijnen worden dan gewoon automatisch afgesloten en vervolgens belt ook niemand je meer terug de volgende dag. Vervolgens heb ik de tweede dag maar zelf teruggebeld en werd me verteld dat de enige oplossing was om een monteur langs te sturen. Dus ik vraag wanneer dit kan en graag zo snel mogelijk want we hebben helemaal geen tv en internet en ik heb internet nodig voor mijn studie. Eerstvolgende dag dat een monteur langs kon komen was over 10 dagen. Maar ze zou het doorzetten naar een escalatieteam en die zouden het sneller oppakken. Nou niet dus, die monteur kwam echt pas over 10 dagen, niks meer gehoord verder. Monteur kon het ook niet oplossen en heeft maar een nieuw kastje geïnstalleerd en vanaf beneden helemaal naar de PC's boven en op zolder getrokken over de trap heen zodat we tijdelijk internet zouden hebben. Vervolgens hebben we aangegeven dat we over zouden gaan stappen naar T-Mobile en toen hebben ze onze internetsnelheid als een soort 'straf' met 50% verlaagd. Het duurt nu nog 2 weken tot we kunnen overstappen maar helaas heeft het internet en de tv het vanavond weer begeven. Weer helemaal geen verbinding. Wat een waardeloos bedrijf. Slechte klantenservice, waardeloze verbindingen en apparatuur en ze benadelen de klanten zo hard als ze kunnen met snelheidsbeperkingen e.d. Ik zou zeggen, gewoon naar een andere provider gaan!
Weg gegaan bij Ziggo (voorheen UPC) i.v.m. 2 maanden lang storingen.
Toen allemaal spook facturen gekregen, geprobeerd met ziggo eruit te komen, werd zelfs terug gebeld door ziggo en gaven aan dat factuur door hen zelf niet te doorgronden is (dat is toch niet te geloven).
Bedragen worden op mijn ziggo gemeld zonder factuur of specificatie en er staat alleen bij: te betalen.
Bedragen die niet kloppen en waar ik over klaagt worden via sms bevestigd en dat die verrekend gaan worden, dit is ook raar want die bedragen zijn niet gespecificeerd dus waar komen die vandaan dan? ziggo is het spoor bijster.
Toen na div keren via hun helpdesk contact te hebben gehad over die facturen was ik opeens mijn telefoonlijn dood, deze was al geporteerd naar mijn nieuwe provider maar ziggo had dus een verzoek gedaan om het telefoonr. opnieuw terug te vragen, dit is al een hele rare zaak want ik was al weg.
Dit gebeurd dus tijdens het gesprek wat ik had met een ziggo medewerker.
Iemand binnen ziggo heeft dus op een knop gedrukt en dan krijg je dit, koste mijn 2,5 uur om dit op te lossen tussen mijn nieuwe provider en ziggo.
Weer contact genomen over die vreemde facturen, werd zomaar teruggebeld en medewerker melde zelfs dat hij 10 minuten ernaar heeft gekeken maar er ook niet uitkwam, ze zouden het corrigeren maar dat is allemaal mondeling dus je moet het maar geloven dat dit ook zo is.
Toch zonder bericht na een aantal dagen gekeken en wat blijk, alles is betaald als status dus dat leek goed.
Nu nog een ding, ik kreeg nog geld van hun i.v.m. borg modem maar wacht nog even af.
Maar na een paar weken weer een rekening in mijn mailbox die ook nog een heel hoog was en de maand juni ook doorberekend terwijl ik 27 mei geen klant meer was en de apparatuur ook al retour was.
Weer contact over die factuur met info hoe het in elkaar zat en had div. zaken op een rijtje gezet wat niet goed ging en of ze mij wilde bellen.
Dat gebeurde dus niet maar ik kreeg een mail dat de rekening niet klopte maar ik moest maar 102 euro betalen.
Ook dit bedrag werd niet gespecificeerd, er stond alleen te betalen en ze hadden mijn contact mail helemaal genegeerd.
Oke, nu was ik het zat en stuurde ze nog een bericht waar ik ze even de waarheid heb verteld dat dit echt niet normaal is dat ze zo te werk gaan, eigenlijk doen ze helemaal niets om je te helpen en proberen ze je over de klink te helpen en daar zijn ze goed in.
Nu komt het, ik werd gebeld na dat laatste bericht door een onbekend nr. ik wist dat dit ziggo was omdat ik daar al meer door gebeld was.
Een vrouw aan de lijn die vroeg of het uitkwam om een gesprek te voeren, nu was het zo dat ik in de stad liep dus dat kwam niet uit.
Ze sprak met mij af dat ze 2 uur later terug zou bellen.
Nu zelfs dat heeft ze niet gedaan, afspraken worden niet nagekomen, zo gaat ziggo dus te werk met zijn (ex) klanten.
Ben er helemaal klaar mee met dat ziggo, nooit en nooit meer zien ze mij terug als klant.
En dat terwijl er een medewerker was die mij zei “ ik zou het fijn vinden als we goed uit elkaar gaan, misschien zien we u toch weer terug als klant mocht het niet bevallen bij mijn huidige provider”.
En dan zo’n behandeling krijgen? Dit is gewoon pesten van ziggo, je knettergek maken dat doen ze.
Nu dit is mijn verhaal, heb ziggo ook gemeld dat ik op social media laat weten hoe ze met hun klanten omgaan en dit dus na 20 jaar bij UPC/Ziggo als klant te zijn geweest.
U bent dus gewaarschuwd, er is nog meer gebeurd met het terugsturen van de apparatuur maar dat is ook weer een apart verhaal, komt erop neer dat ze niet eens weten hoeveel apparaten je in bruikleen hebt.
Laat het hier niet bij zitten, ze zijn nog niet van me af, mijn rechtsbijstand heb ik net ook gemaild.
Mijn borg moet in ieder geval terug en ze compenseren me maar voor het afsluiten van mijn telefoon, het verkeerd verwerken van die apparatuur die terug moest en alle uren die het mij gekost heeft.
En dan nog de 2 maanden ellende met storingen en steeds weer bellen en de tijd die ik erin heb gestoken om dit te laten doordringen dat ze er een potje van maken.
Overgeschakeld van KPN naar ziggo. Wie verzint er nu dat je 2 afstandsbedieningen nodig hebt met in totaal 85 knopjes om alleen iets simpels als het 20.00 uur journaal toekijken?
Goede snelheid en bij mij werden klachten altijd snel verholpen. Ook met monteur. Al jaren tevreden. Je moet overigens de score van bedrijven op deze site met 3 sterren verhogen, want het gemiddelde ligt op 1.3 sterren of zo. Wat een zeikstralen hier.
Slechte verbinding. Apparatuur die vaak niet werkt. Afspraken die niet nagekomen worden. Buren waren verhuisd maar mijn verbinding werd afgesloten.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Echt het slechtste bedrijf waar ik ooit een abonnement bij gehad heb.
Hallo,
Ik kan Ziggo echt aanraden als je geen glasvezel hebt of alleen max 23mb download met VDSL (zoals ik had) aan je deur kan halen.
Dan is Ziggo erg fijn omdat het via coax een erg snelle verbindingen kan leveren.
Ik heb wel zo nu en dan storing maar valt mee, niks meer als normaal qua storing.
Verbazend vond ik het zelf voor wat ik jaren geleden over Ziggo hoorden.
Sinds wij verhuisd zijn naar een kleiner dorp is t k met peren. Slechte wifi, klote router (die ze na 4x! klagen nog steeds niet willen omwisselen! Behoorlijk pissig en gefrustreerd. Ik ga mooi weg bij ziggo en lekker naar de glasvezel via een andere provider. 25 jaar ziggo gehad ( vroeger @home) maar ben er klaar mee.
Gratis monteur. Jaja, afspraak niet nagekomen. Geen monteur gezien na hele middag wachten. Gebeld met Ziggo. Ontzettend arrogant te word gestaan: De monteur is geweest om 15:30 uur. NIET DUS.
Ziggo slecht te bereiken.
Ik lever mijn ontvangen pakket direct weer in. Op zoek naar een goede provider die de klant nog weet te waarderen.
Contact opgenomen met ziggo of ik een box kon krijgen waarbij ik de fan niet hoorde draaien. De nieuwe next was mogelijk , maar moest dan wel van abo veranderen. Of snelheid inleveren of meer gaan betalen. helemaal klaar met Ziggo
Verplicht een nieuw modem ontvangen en de andere moest terug
Vanaf dit moment met t nieuwe modem zeer slecht bereik slaapkamer. Ziggo niet bereid om een WiFi booster te leveren . Oude modem terug kan ook niet meer volgens ziggo . Wat een service ??
Wil opzeggen na een tariefwijziging. Dat kan alleen telefonische, maar zit nu al 10 minuten in de wacht
Geen tel, internet en tv, helemaal niets sinds dinsdag morgen 4 juni. Sms gekregen dat de storing 5 juni opgelost is. 5 juni een sms dat het 6 juni wordt, enz enz nu een sms gehad dat het 11 juni wordt. Diverse malen medewerker gesproken en zegt dat er een ‘blokstoring is’. Flauwekul want mijn buren hebben gewoon signaal. Dan maat gebruik maken van het netwerk van je buren. Daarvoor moet ik inloggen in ‘mijn Ziggo’ :werkt niet. Medewerker krijgt het ook niet voor elkaar, heeft een taak aangemaakt, maar ‘dit heeft niets te maken met hetsignaal!
Medewerker zegt niets te kunnen doen, niet eens informeren wat er nu werkelijk aan de hand is. Het is de bloody limit! Werkelijk ongehoord en incompetent. Als er verbinding is is het prima, maar owee als je support nodig hebt. De service is K!