12-10-2022

Binnen 14 dagen opgezegd. Gaan toch incasseren. Bellen helpt niet. Op mail reageren doen ze niet. Wat ze wel doen is dreigen met de incasso-maffia. De smeerlappen gokken erop dat je voor een paar tientjes het wel laat lopen. Dieptepunt: een callcentermedewerker die meer dan 20 minuten liep te OH-en hoe moeilijk zijn werk wel niet was met de niet-werkende systeme. Hij zou het oplossen, maar was ook niet meer dan een ziggo-leugenaar. Gadverdamme.

Rien
11-10-2022

Internet ineens zonder kennisgeving afgesloten omdat ik een nieuw gratis modem heb geweigerd en overstap naar kpn , maar wel pas in dec / Jan, ik heb hierover vooraf contact gehad met ziggo, maar hebben toen niets gezegd over afsluiten , schandalig toch , terwijl ik er nog wel voor betaal , heb gebeld en klacht ingediend en kan pas na 3 dagen weer op mijn oude modem internet ontvangen , ziggo waar ben je mee bezig?

Joke
07-10-2022

Alsjeblieft stuur die commentatoren van WK volleybal vrouwen gauw naar huis!

Ik wil genieten van het spel maar dat wordt gestoord door al dat geklets!

Mannen hou eens op met het spuien van al je kennis, ga eens wat te drinken halen of zo.

Pffftt

06-10-2022

Ik heb zojuist een (slechte) ervaring geschreven en wilde die bevestigen.

Ineens een blanco scherm, zit Ziggo hier óók al.? Wat een ramp zou dat zijn.

Niels
03-10-2022

Wat een ongelovelijk pauper bedrijf is dit aan het worden. Bel gewoon op een vroeg tijdstip krijg ik de antillen weer aan de lijn. Kan alles 10x herhalen en na een half uur nog geen stap verder. Ziggo bedankt

Ma
01-10-2022

Modem en media box zijn altijd instabiel en je kan geen eigen modem aansluiten ):

30-09-2022

Klantenservice heeft geen verstand van zaken.

heb mijn contract verlengd eind Augustus, sinds deze tijd heb ik 2 verschillende medieboxen thuis gestuurd gekregen, 3 retourboxen, ben ik afgesloten geweest en nu een maand later is nog steeds mijn oude contract in werking. ze hebben werkelijk geen idee wat ze daar doen.

Sandra laboure
30-09-2022

Had eerst zigoo, ging verhuizen maar kon het niet meenemen omdat op het nieuwe adres geen kabel lagen voor een aansluiting. Heeft maanden geduurt om af te zeggen. Offerte aanvragen voor kabel aansluiting in juli gedaan. Zou 2 september gedaan worden. Maar hoor niks na meerdere malen bellen en mailen. Schandaling

Titia
27-09-2022

Verschrikkelijk bedrijf. Zij hadden thuis een tv box bij ons afgeleverd met allerlei beloftes, en de garantie dat wij een bedenktermijn hadden. Nou, wij kozen ervoor om toch met de oude box verder te gaan en het oude abonnement. Eenmaal de spullen teruggestuurd die zij hadden afgeleverd, ontvingen wij toch een boete van 200 euro. Nou, meerdere keren telefonisch contact gehad en toch werden wij gestuurd naar de incasso bureau en zitten wij met een boete van nu 272 euro. Meteen weggegaan bij Ziggo natuurlijk, en ergens anders aangesloten. Voor de slechte kwaliteit internet die je krijgt, is dit het allemaal niet waard.

24-09-2022

Slecht bedrijf,afgelopen half jaar weken zonder tv,dagen zonder telefoon,niets werkt fatsoenlijk,een grote ramp,hele periodes zonder internet.

afschrijven van je bankrekening zijn ze wel heel goed in(zelf dubbel).

mijn zakelijk abonnement heeft nog nooit goed gewerkt.

als je innerlijke rust wil hebben moet je niet met ziggo in zee gaan.

Bringme
19-09-2022

Bij het opzeggen contracr heb ik een slecht aanbid gekregen en , dat kan je niet doen in deze slechte tijden. Daarom mijn contract opgezegd. Een betere aanbiedeng had je geld opkunnen leveren, nu ben je een klant kwijt en dus geld kwijt. De concurrent is een stuk goedkoper

Maurice
19-09-2022

Mijn vader heeft automatische incasso. Er staat permanent genoeg op de rekening om automatisch af te schrijven. Is niet gebeurd. Krijgt nu dreigbrief dat afgesloten wordt. Dus bellen met de ziggo waarom de autom.afschrijving niet gebeurd is. Via het belmenu wordt je niets wijzer. Moet als alternatief bellen naar een betaald nummer van Ziggo om medewerker te spreken. Blijkt een intern digitaal probleem van ziggo te zijn, waarbij de automatische incasso op handmatig gezet is. Bij hen is dit probleem na 2 maanden nog niet eens hersteld en moeten de betalingen handmatig gebeuren. Wat een waardeloze organisatie!

Toon
19-09-2022

We zijn al jaren en jaren klant bij zigo voorheen upc

nu was ons contact afgelopen en bij het verlengen heb ik een klein fout gemaakt ik wilde het veranderen en werd heel stug behandeld en ze gooide op zo gaat dat met klanten die al jaren klant zijn. 5751sn 22

17-09-2022

Bemoei je niet met ziggo. zeer slechte service, verkeerde informatie bij het ondertekenen van het contract. je kunt ook een contract voor je buurman tekenen en ondertekenen ziggo Vraag niet om de toestemming van deze persoon en je zit al vast en praten met hem is niet mogelijk wacht tot 45 minuten op de telefoon van de klant en dan gedumpt worden.Oplichters en dekbedden dringen van de een naar de ander en maken afspraken om terug te bellen of een e-mail te sturen, maar er gebeurt niets.Baba en dat in deze tijd. ze smeren ook mensen met psychische aandoeningen aan de telefoon contractec. Zijn gewoon oplichters.

Leke
16-09-2022

Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG

14-09-2022

ZO slecht. Ik internet thuis op mijn 4g omdat er anders niks laadt. Waarom ik het steeds weer probeer begrijp ik zelf ook niet. Dit is Zo'n kans voor een aanbieder die ook maar een beetje kwaliteit levert, dat ik niet begrijp dat ze niet in dit gat in de markt duiken

Pepijn
11-09-2022

Klanten met Ziggo TV Standaard abonnement opgelet!

Ziggo luist je er in met het aanbieden van een 'gratis nieuwe Media Box Next'. Wat ze er niet bij zeggen is dat je dan geen programma's meer kan opnemen, tenzij je upgrade naar Ziggo TV Complete voor Euro 5 per maand extra! (dus geen Euro 69 maar 74 per maand; Dan pas werkt het opnemen tot 400 uur). Consumenten organisaties, spring op de misleiding door deze BOEVEN!

09-09-2022

Als je op hun website abonnement check doet, zonder te bevestigen komt later toch een opdringerige mail binnen met dank je voor afsluiten abo.

Als je daarop reageert (geen no-reply adres) dat je het daar niet mee eens bent komt een reactie dat ze de mail niet lezen. Op de website komt vervolgens een chatbod die niks begrijpt en moet je meer dan kwartier in de wacht voor te chatten met een echt iemand.

Al met al alleen uit op geld binnenharken en zeer slechte klantenservice

09-09-2022

Mijn mediabox next maakt al een lange tijd heel veel lawaai, zo hard dat je de tv harder moet zetten 3 maanden geleden ziggo gebeld volgens hun zou t te maken hebben met de software t komt goed even geduld nog werd er gezegd, vandaag 3 maanden later weer gebeld gevraagd of ze de box konden omruilen omdat het zeer storend is tijdens het tv kijken nee kon niet want t was een nieuwe box er moest een monteur bij komen ik gaf aan dat ik al 7 jaar netjes mijn rekeningen betaal van zo’n 109 euro in de maand en dat ik vond dat t opgelost moest worden of ik moest een monteur laten komen en als alles t gewoon deed kwam die voor mij eigen rekening ik gaf aan dat hij t gewoon doet maar met heel veel lawaai mevrouw vertelde mij dat ik ook gewoon mijn abbo kon opzeggen hoor t was voor haar geen probleem nou eveline ik heb na dat je opgooide terug gebeld voor idd een beindiging van t contract 7 jaar klant en zo respectloos te woord worden gestaan diep triest ziggo

Aziz
05-09-2022

Drama bedrijf. Slechte internet en waardeert langdurige vaste klanten niet. Nieuwe klanten worden beter behandeld als het om kortingen gaat. Ook erg slecht te bereiken