Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Pam
19-05-2019

Krijg niet wat ze je beloven

Naar een week zonder internet en 3 ziggo monteurs en uren telefoneren met de klantenservice. Heb ik op aanraden van ziggo een externe monteur laten komen om te zorgen dat internet het te laten doen.

Nu wil ziggo de rekening niet vergoeden omdat de collega's het niet hebben opgeschreven. De HBO die toegezegd is krijg ik ook niet.

Dus mooie praatjes, maar geen actie. En ik blijf met een dure rekening zitten.

Remco
19-05-2019

Als het werkt top! Zo niet laten ze je staan.

Wij hebben al jaren ziggo en ik moet zeggen geen verkeerde provider als alles werkt. Goed internet en tv en extra diensten. Tot nu. maandag een nieuwe modem gekregen omdat onze wat oud was. Eerst proberen te instaleren. Werkt niet. Wij bellen bleek een storing. Nou oké dat kan wij wachten tot dinsdag. hele dinsdagavond met ziggo aan de telefoon gehangen en ze snapte er niks van.

Toen moest ik woensdag terug bellen en gelukkig woensdag deed hij het! (ze waren het modem vergeten te activeren)

Nou gelukkig maar maar toen. donderdag kwamen een paar busjes van ziggo in onze straat want er was weer een storing en na dat deze was opgelost had iedereen in de straat weer tv en internet behalve. je raad het al wij.

Ze hebben ons waarschijnlijk in het internet kastje in de straat eruit gegooid want we kregen niet eens is een signaal of te wel wij weer bellen.(mobiel kost geld maar goed :)

Ja raar wij snappen er niks van zijden ze na mijn uitleg. Dus ik vroeg "waneer kan iemand weer terug komen om dit te repareren? Ik heb ook een grootvader van 98 die belt op de vaste telefoon als er iets mis is dus ik hoop dat het snel kan want die kan ook niet bellen". Ja alles zit vol dus Volgende week vrijdag. na boos doen en wat gepraat kon het volgende week dinsdag Ineens.

Dat was de druppel en dan ook nog zeggen aan het einde "nou hopelijk heb ik u een beetje kunnen helpen en de monteur komt dinsdag en als het niet meer nodig is hoor ik dat ook graag. wauw

Ziggo Dit is eigenlijk echt erg om je klanten zo te laten staan. Een storing oké een nieuw modem wat niet 123 werkt oké ik snap dat. ik ken mijn techniek en dat kan soms fout gaan. Maar iemand zo langer als een week te laten staan en zo af te handelen. heel erg

Nu maar wachten tot dinsdag en hopelijk dan wel.

Kees
18-05-2019

Te duur voor de verleende service

Zojuist met Ziggo gesproken. Het antwoord: Ik kan je niet helpen, dit wordt geregeld door een andere afdeling en die spreken niet met klanten.

Achtergrond: Door een fraude probleem heeft UPC (goed opletten dit is geen Ziggo volgens UPC medewerker zelf), een vast jaar contract gegeven zonder goedkeuring van mij. (Dus ja met naam, geboorte datum en postcode kun je je buren treiteren door het abonnement van hun aan te passen). Tijdens verhuizing dus 2 contracten. Nu 1 contract opgezegd terwijl de andere moet worden verhuist. Natuurlijk gaat dit fout en zit ik dus zonder internet. Dus je belt. Krijg je eerst UPC aan de telefoon na de nodige wachttijd. Die snappen geen Ziggo dus zetten je door met de nodige wachttijd. Dan spreek je een medewerker die niets kan en mag om het op te lossen. Dus uiteindelijk na 4 monteurs vanwege andere problemen ook alleen maar nummertjes volgen op de laptop, geen steek verder en geen internet. Dus de laatste prijsverhoging is dus om te betalen voor de administratieve chaos. De chaos zorgt ervoor dat er meer medewerkers bezig gehouden moeten worden met de ellende van de klanten en ja dat kost geld. Inmiddels zou ik graag willen dat de helpdesk naar India verhuist. Dit is aanzienlijk goedkoper en de service is hetzelfde.

F meijer
18-05-2019

Fraude ziggo gevoelig

Ziggo is fraude gevoelig

Doen er weinig aan om je goed te kunnen helpen

Met een kopie vanandermands ID kaart en met een IBAN nummer van iemand anders kun makkelijk nieuw klant worden bij ziggo

Hun bellen je ook niet op of goed na te kijken of het wel klopt 100% safe is

Als jij als zogenaamde nieuwe klant er achter komt kun dit moeilijk afsluiten omdat jou IBAN nummer bekend is bij ziggo jij met hoge kosten op gezadeld zit omdat jij zoogenaamd nieuwe abonnement afgesloten heb maar de spullen staan bij een ander kun jij ook moeilijk terug geven aan ziggo

Ik hoop voor in de toekomst dat ziggo hier echt iets mee gaat doen ik ben er nu 1 van straks meer mensen voor mij geen ziggo is fraude gevoelig en hun ook niet er achter klanten gaan hun denken dat alle mensen te vertrouwen zijn niet dus!

Kim
18-05-2019

Slechte klantenservice

Slechte zaak, de monteur die voor de buurman kwam lost hun probleem op in het kastje op de hoek van de straat en precies op dat moment klapt bij ons internet en tv eruit. De monteur heeft dus nu onze kabel/verbinding gesloopt. Als je dan belt is de eerste optie om een nieuwe monteur te sturen 27 mei (11 dagen later!). Na lang zeuren kan er maandag iemand komen tussen 12-18 uur, alsof we niks te doen hebben, je moet dus zelfs vrij gaan nemen voor andermans fouten en nog steeds 4 dagen geen internet/tv.

Toevallig loopt er later op de avond weer een Ziggo monteur door de straat, maar deze mag niks voor ons doen want die opdracht moet eerst uitgezet worden. Echt een belachelijke service! Volgens de klantenservice is er niet eerder plek maar ik neem aan dat je in je bedrijf rekening houdt met spoedklussen, vooral als je het zelf het probleem veroorzaakt hebt! ?

Roel
17-05-2019

Laagste niveau van colportage aan telefoon

Gebeld door ziggo medewerker (Peter?). met een geweldig aanbod. Ik zou 14 dagen bedenktijd hebben om te beslissen en op eenvoudige middels kunnen repplyen om al dan niet gebruik te maken van aanbod.

Blijkt bij ontvangst van email dat de helft maar gezegd is geworden of te wel bewust of onbewust zaken maar niet genoemd. Platte verkoop.

Binnen een uur kreeg ik een email van mijn huidige leverancier dat een opzegverzoek door ziggo was gedaan.

Een half uur later een email van Ziggo dat bestelling geplaatst is.

Ik wil repplyen kan niet. Ik ga chatten mag medewerker niet opzeggen. Moet bellen en na een poos doorverbonden te worden met een keurig te woord staande medewerker (Wouter). Echter deze heer moest ook weer doorverbinden. Al met al zeer lang bezig geweest om ervan af te komen. Alleen al aan de telefoon een gesprek met wacht van 35 minuten. .

Zonde van mijn tijd, energie en negatieve ervaring.

Al met al meet dan 1 uur tijd gekost.

Advies ga niet in op enige vorm van verkoop als Ziggo medewerkers bellen.

Coen
16-05-2019

Veel beloven en weinig geven

Gisteren totaal 3 uur aan de telefoon geweest met Ziggo. Mijn internetverbinding is slecht. Bij Ziggo zeggen dat mijn signaal te sterk binnenkomt en dat het modem dit niet goed verwerkt. Alles is door Ziggo jaren geleden geïnstalleerd ook de versterker. Willen een monteur langs sturen maar als het aan de versterker ligt moet ik de kosten betalen. Heb gezegd dit niet te doen, daar Ziggo dit zelf heeft geïnstalleerd en niet ik. Doorverbonden naar andere afdeling, wat ongeveer 25 minuten duurde, en daar vertelde mij een vriendelijke mevrouw dat er een monteur zou komen en ik niets hoefde te betalen. Kosten voor Ziggo. Wat scherts mijn verbazing, ik krijg een bevestigingsmail voor de monteur en daar staat in voorrijkosten € 75,- en de te vervangen materialen betalen. Weer bellen en na 1 uur en 20 minuten weer een vriendelijke mevrouw die mij vertelde dat het allemaal om een misverstand ging en dat zei het nu definitief zou oplossen. Gezien alle voorgaande problemen kwam ze met het volgende voorstel: U krijgt de nieuwste media box.x, een nieuwe modem en gratis installatie. Ik vroeg wat me dat zou gaan kosten en het antwoord was: U blijft het zelfde betalen voor uw abonnement wat u nu ook betaalt. Ik betaal € 63,60 inclusief extra Ziggo Safe Online voor 5 app.

Ook het ontving ik een bevestiging en wat blijkt, ik kreeg een nieuw abonnement voor € 64,50 en een mail dat ik mijn Ziggo Safe Online had beëindigd.

Weer bellen en weer heel veel minuten later iemand aan de lijn die mij vertelde dat ik Ziggo Safe Online weer kon krijgen voor € 3,95 p.mnd. extra. Het aanbod van de andere mevrouw om alles op te lossen zonder dat mijn abonnementsprijs omhoog ging had zij nooit mogen doen vertelde men mij.

De dames en heren aan de telefoon kletsen dus maar wat en als het puntje bij het paaltje komt wordt er niets gedaan. Dus 3 uur later, veel ergernis en niets opgelost. Een schitterend bedrijf die Ziggo (maar niet heus)!.

Sas
16-05-2019

Beste provider

Ziggo is naar mijn mening de beste provider die je kunt hebben

klantenservice is altijd vriendelijke en helpt je altijd snel naar een oplossing

internet is ook stabiel en haal altijd de internetsnelheid die ze beloven.

digitaal tv doet het ook altijd goed scherp beeld

Nyne
16-05-2019

Bij grote problemen geen oplossingen

Bij problemen hoorde Ziggo het wel aan, stuurde ook regelmatig een monteur en kregen om de haverklap een nieuw kastje. Problemen bleven echter.

Zelfs een keer dat we, voor het nieuwe kastje aangesloten kon worden door een monteur, het oude kastje al was 'afgesloten' dus hadden we geen tv. Ziggo gebeld en die zeiden dat ze het niet direct konden terugdraaien, omdat dat door een meerdere eerst goedgekeurd moest worden.

We hebben bij elk telefoongesprek minimaal een half uur tot een uur aan de telefoon gehangen.

Elke keer dat gezeur zonder goede oplossing zijn wij helemaal zat en gaan overstappen.

Richard
16-05-2019

Zakelijk duurder maar geen greintje extra service

Ik ben een zakelijke klant. Daarvoor betaal je ook meer. Sinds dat ik zakelijk heb bleek mijn internet niet stabiel. Omdat ze een power promise hebben en beloven dat je snel stabiel internet hebt uiteindelijk ziggo gebeld. Zij stuurden daarom een monteur naar mij toe. Tot mijn grote verbazing moest ik hiervoor € 50,- betalen.

Hoezo power promise.garantie op snelheid en stabiliteit. Vreselijk klantonvriendelijk! Dus, ik moet betalen voor het feit dat ik stabiel internet wil? Waarom betaal ik eigenlijk extra voor zakelijk? Hoort daar niet extra service bij?

Ik kan iedereen adviseren om geen, maar dan absoluut geen, duurder Ziggo Zakelijk te nemen.

Je krijgt er werkelijk niets extra's voor!

Geert
16-05-2019

Kan geen compleet pakket afsluiten

We hebben meerdere keren gebeld met ziggo. De wacht tijden waren bijna een uur.

Toen we contact hadden blijkt dat we geen compleet pakket kunnen aanvragen. Terwijl wij eerder in een informatie gesprek het ons wel beloofde. Nu blijkt dat ze een te kort aan mediabox hebben.

Een tweede box kunnen ze niet leveren.

Zeer slechte zaak. Ze konden 1box leveren en wanneer er een 2e box leverbaar was konden ze niet zeggen.

Andere opties in plaats van de mediabox is voor ons geen optie.

Omdat ze ons niet de gevraagde mediaboxen kunnen leveren durven we geen contract met ziggo te sluiten.

Daniel
16-05-2019

VRESELIJK

IN hun jaarverslag 2018 'Waardevolle verbindingen'! De opbouw ervan is gebaseerd op hun bedrijfsdoel: plezier en vooruitgang met elke verbinding.

De verbinding die ik met ze heb is alles behalve plezierig.; onbekwaam, asociaal en onvakkundig.

En klachten worden genegeerd en terug bellen lukt ze ook niet.

Ik hoop niet dat ik ooit iemand tegen kom die vol trots gaat vertellen dat hij/zij werkzaam is bij ziggo. .

Leanne
15-05-2019

Slecht beeld, traag, loopt vast

Jarenlang klant geweest bij KPN. Helaas door een verhuizing verplicht moeten kiezen voor Ziggo.

Ten eerste duurder dan KPN. Ontzettend langzaam in het menu TV-gids, Netflix of Videoland. Loopt vaak vast tijdens Netflix.

Alles geprobeerd wat op hun site staat. Mediabox steeds van stroom af halen en daarna weer opnieuw opstarten.

Je moet zelf uitzoeken of de kabels wel goed werken. Begrijp er niks van. Monteur kost extra geld. Vanaf het begin alleen maar ergernis. Ik zit er nog tot december aan vast. Indien ik dan nog niet verhuisd ben, helaas weer een jaar. Krijg het er Spaans benauwd van. Zo’n heimwee naar KPN.

Ell
15-05-2019

Beroerde klantenservice

Nadat de desbetreffende mevrouw mij vier keer in de reden viel, een grote mond gaf en mij niet verder wilde helpen, gaf ik aan graag haar leidinggevende aan de telefoon te willen. Deze waren volgens haar niet voor klachten. Toen gaf ik aan haar naam te willen weten zodat ik een gerichte klacht kan indienen, en toen drukte zij mij weg. Bizar!

Ton
15-05-2019

Weer verhoging blijft aan de gang

Elk jaar minimaal 1 of 2 verhogingen dit is de laatste keer ga gelijk opzeggen en een andere provider nemen.

Robin
15-05-2019

Slechtste klantenservice ooit

Verschrikkelijk slechte service. Je wordt constant doorgestuurd naar een ander persoon die dan vervolgens niet weet hoe iets opgelost moet worden. Je krijgt halve informatie waardoor jij als klant met extra kosten word opgescheept. Alles duurt ontzettend lang, niemand geeft duidelijk antwoord en daarnaast betaal je belachelijk veel voor iets waar je niet in verhouding iets voor terug krijgt.

Beroerd bedrijf wat gesloten zou moeten worden!

Erika
14-05-2019

Worst ever internet provider

We've had Ziggo for the past 2 years and have constantly struggled to get proper internet. More often than not, Speedtest has proved that we receive less than 5Mbps although we're paying for the top of the range package. Useless trying to contact customer service. Clearly customer service at Ziggo is one of the worst ever departments worldwide that we have dealt with.

Lilian
13-05-2019

Slechte wifi en al helemaal geen tv

Slechte wifi en al helemaal geen tv, alleen 12 en 3.

Marcel
13-05-2019

Wederom prijsverhoging

Wederom gaan de tarieven van ziggo omhoog. Vraag me af waar dit stopt en of het wel terecht is.

Sander
13-05-2019

Opzegging Abonnement ZIGGO

Ik heb 21 december 2018 mijn abonnement stop gezet wegens een verhuizing omdat ik op het nieuwe adres een andere provider heb aangesloten. Sindsdien zijn de problemen begonnen. In eerste instantie werd het abonnement per direct gestaakt (iets wat volgens eigen algemene voorwaarden niet mogelijk is), dus gebeld om de laatste maand waarvoor inmiddels was betaald ook nog gebruik te kunnen maken. Hierdoor is er in het systeem iets mis gegaan. Volgens het systeem van ziggo heb ik inmiddels geen internet meer, maar blijk nu weer een tv-abonnement te hebben. Een belletje naar de klantenservice dan maar weer. Daar krijg je te horen dat je een abonnement hebt en dat er voor een heel jaar betaald moet worden. Ik heb geen abonnement meer. Maar dit krijgen ze niet opgelost.

Op dit moment ben ik 5 maanden verder en nog steeds blijk ik een tv-abonnement te hebben volgens het systeem van ziggo. Regelmatig contact gehad, maar begrijpen doen die simpele dames van de klantenservice het niet. Ze blijven proberen geld te innen van de rekening.

Mijn oplossing nu is

Alles storneren en wachten tot deze gasten mij voor de rechter dagen. Want met de klantenservice bereik je niets dan frustraties.

Dan maar de moeilijke, lastige, tijdrovende en geldverslindende weg bewandelen.

Het conglomeraat wat de individu intimideert en dwingt tot betalen zonder dat je iets afneemt.

Ik raad iedereen aan niets meer af te nemen van ziggo. Boycot is de enige oplossing tegen deze monopolist!