Michelle

Enorm slechte klantenservice

Vanaf begin april ben ik klant bij Ziggo.

Meteen de eerste afschrijving ging het al fout. Er werd veel te veel geld van mijn rekening afgeschreven.

Direct gebeld met de klantenservice. Eerst werd mij heel geïrriteerd verteld dat ik helemaal geen recht had op teruggaaf, toen werd ik in de wacht gezet en vervolgens, na 25 minuten wordt de telefoon er gewoon opgegooid.

Nogmaals gebeld. Nu een vriendelijke medewerkster. Ik heb inderdaad recht om het bedrag terug te krijgen en ze hebben veel te veel afgeschreven.

Het zou teruggestort worden.

Helaas, na 2 weken nog niets op mijn rekening.

Weer contact opgenomen. Nu zou het binnen 8 werkdagen teruggestort worden.

Maar je raad het al, inmiddels ruim 2 weken verder en nog geen geld. Ook wordt niet meer gereageerd op de mail.

Ga nooit naar Het zijn oplichters, ze schrijven gewoon veel te veel af, beloven het terug te storten en laten daarna niets meer horen.

Duur!

Duur, duurder, duurst.

De prijzen worden elk jaar verhoogd en rijzen de pan uit.

Erik b

Weer tariesfveehoging

En zo krijgen alle ziggo klanten weer tariefsverhoging terwijl er tv zenders zijn verdwenen en deel van klanten nog nooit gratis snelheidsverhoging hebben gehad. Dat allemaal voor aandeelhouders, sponsering ajax en ziggo sport door o.a max verstappen en dure presentatoren. Gelukkig ligt er hier glasvezel en meer en meer krijgen dit ook. Glasvezel betekend je eigen lijn naar centrale dus je merkt niet als halve wijk thuis komt en je internet instort en even hoge upload als download. Daar kan ziggo niet aan tippen.

Guen
09-05-2019

Gratis wifi in heel NL ten koste van mijn internet thuis

Kastjes geven problemen volgens mij omdat mensen (ziggoklanten) op straat mee liften op je internet, steeds wegvallen van verbinding gewoon letterlijk elke 3 minuten valt internet uit, mijn computer raakt erdoor van slag moet meermalen per dag herstarten . Wifi EN bedraad internet gaan niet samen kreeg het advies om een bridge verhaal aan te sluiten. Helemaal klaar mee.

08-05-2019

Top

Het is bekend dat mensen eerder hun slechte ervaringen melden dan hun goede. Maar ik heb alleen maar goede ervaringen.

Ik ben nu 12 jaar klant bij Ziggo tot volle tevredenheid. Ik heb één keer een probleem gehad met de Horizon box maar deze werd na 2 dagen door een monteur vervangen. Ik heb nu een Ziggo box en deze werkt probleemloos. Daarnaast heb ik een extra Ziggo box voor de tweede tv die feilloos communiceert met de master Ziggo box zodat je op elke tv je opgenomen programma’s kunt bekijken en verder kunt kijken op de andere tv waar je gebleven was.

Het beeld is van hoge kwaliteit en er zijn meer dan voldoende zenders en natuurlijk standaard de Ziggo sport zender. Internetsnelheid is onlangs verhoogd zodat internetten nog leuker is geworden.

Mocht je onverhoopt toch de servicedienst nodig hebben dan is deze in de middaguren vrij vlot bereikbaar met een gratis telefoonnummer en wordt je met veel geduld geholpen.

Ik raad Ziggo iedereen aan.

Jasmijn

Alles gewoon slecht

Altijd slecht internet of internet valt er helemaal uit.

Ben echt pissig

Waardeloze Internet-niet provider

Maanden lang storingen internet. Alles vervangen in huis, perfecte signaal kwaliteit. Echter ik krijg verkeer van me buren binnen waar de spullen de weg van kwijt raken.

tcpdumps gestuurd, helpdesk meerdere keren gebeld, die hangt overigens de telefoon op.

Het valt wel op dat ze heel graag bij je in huis willen komen, ook al weet iedereen dat daar het probleem niet ligt. Dus nog steeds instabiel internet. Ziggo heeft in de wijk monopolie, anders had ik het 10 jaar geleden al opgezegd. Bij elke wijziging of storing is het de grootste ellende en Liberty Global tijdje eigenaar is, is het alleen nog erger geworden.

Mery
07-05-2019

Monteur geweest en nog niks

Net klant bij Ziggo

Monteur komt sluit alles netjes aan. Heeft geen sleutel van het kastje in de straat dus nog geen tv en internet.

Er was geen monteur in de buurt met een sleutel.

Na twee dagen bellen en meer als vier uur aan de telefoon gezeten te hebben met Ziggo, mag ik vijf dagen wachten tot er 'n volgende monteur langs kan komen die mij hopelijk wel aansluit.

Er is geen spoedmonteur die vervolgens het probleem oplost (volgens diegene aan de telefoon hebben die ook geen sleutel van de kast).

Want volgens de monteur moeten ze me aansluiten in de kast op straat. En volgens de klantenservice ligt het aan de verbinding binnenshuis terwijl de monteur alles nieuw gemonteerd heeft en gecheckt.

Na mijn mening hoort de ziggo geen monteur weg te sturen en moeten ze er voor zorgen dat die niet eerder vertrekt voordat alles werkt of ze moeten een andere monteur sturen op dezelfde dag die het probleem wel verhelpt.

Dit kost mij nu twee vrije dagen voor eigen rekening. Ik moet betalen voor diensten die ik nog niet heb. Kost me extra internet op de mobiel.

En al en met al twee weken geen tv en internet.

Niet doen!

Tja, omdat wij snel internet wilden hebben en Telfort slechts tot 16mb kwam het duurste abonnement bij Ziggo genomen, lekker snel internet is handig voor iemand die thuis werkt en daarbij MB vretende pubers in huis heeft.

Het is een groot drama geworden.

Internet valt zomaar weg, klantenservice stuurt een monteur, dat zou wel pas een ruime week later zijn.

Monteur is vandaag geweest, heeft wat zaken aangepast en een router geplaatst.

Supersnel internet!

Voor een uur of drie. Geen wifi verbinding meer.

Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur, er is niemand die een beslissing neemt of durft te nemen.

The power promise van Ziggo is vooral gebakken lucht.

Je moet er ver van wegblijven.

Mijn abonnement zeg ik per direct op vanwege wanprestatie. Laat het maar zover komen.

Men mag nog blij zijn dat ik de door mij gemaakte ( bel ) kosten niet op hun bordje leg.

Dylan

SLECHTE SERVICE!

Drama drama drama!

Ik wacht al een week op een bestelling en inmiddels 5 mensen aan de telefoon gehad! ze beloven je van alles maar nog steeds niks ontvangen! ga niet voor ziggo!

Cor
06-05-2019

Ziggo wil mijn een week zonder TV zetten omdat de media box niet werkt

Ik heb vanaf 05-05-05 geen tv meer via de media box, deze start op en krijg het welcome scherm en even later gaat hij weer zoeken enz. Personeel heeft geprobeerd om die media box weer aan de gang te krijgen maar dat is niet gelukt. Dus moet er eerst een monteur komen en jawel die kan pas over een week komen dat noem ik nu een service van Ziggo. ik heb aan gegeven dat ik een nieuwe media box kan gaan halen maar dat ging niet. Omdat ik er al 3 of 4 heb gehad en deze het zelfde doet maar dat ging niet eerst een monteur en als het aan de media box licht een nieuwe. Zo gaat Ziggo met klanten om gewoon een week zonder tv zetten en wel laten betalen.

ben al klant van het eerste uur begonnen met Chello.

Ziggo heeft gewoon schijt aan hun klanten

Horizon box waardeloos product

Ik heb al 7-8x een nieuw box of extra box ontvangen, alles gaat stuk na paar maanden en klinkt als een grasmaaier ivm te warm worden. Verbinding om de dag weg tussen de boxen. Ik ben er wel klaar mee voor 78,-/mnd.

Het alternatief kan niet slechter zijn dan dit.

Jean
05-05-2019

Wifi als een slak !

Zéér slechte wifi, "valt" vaak weg of helemaal geen verbinding! Laats een probleem met e-mail, Ziggo kon het niet oplossen, ik heb toen met "mijn" oude provider gebeld, binnen 5 minuten een sms met een duidelijk antwoord waardoor weer alles werkte! Ziggo schijnt nog gebruik te maken van servers van Online.nl waar de klantenservice van Ziggo NIET op de hoogte was en dus geen hulp kon bieden. Toch makkelijk verdient die 50 euro per maand!

04-05-2019

Ga niet eens meer bellen naar de klantenservice

Ik betaal gewoon niet als er weer wat is, dan nemen ze vanzelf contact op. Beroep me op geen service, geen levering en kwalitatief slecht product. Heeft me uiteindelijk al 2 keer een maand kosteloos opgeleverd, maar leuk is het niet want daar sluit je geen contract voor af.

Dirk
04-05-2019

Ziggo steelt data door wifi aan te zetten op de mefiabox

Vandaag Ziggo de deur uit gedaan, 6de keer dat ik minimaal 20 minuten aan telefoon heb gezeten. Dit omdat Ziggo stiekum de wifi aan zet op media box en vervolgens mijn eigen wifi weg drukt!

Op deze manier steelt Ziggo data van de consument!

Heeft nooit goed gewerkt de mediabox en Ziggo doet niks met klachten.liegt erover en gaat weer verder met stelen van data.

Renee

Waardeloze dienstverlening

Nieuw abonnement afgesloten, alles aangesloten en na 3 dagen nog geen verbinding. Talloze telefoontjes naar de helpdesk bieden geen oplossing. Je wordt eindeloos aan het lijntje gehouden zonder verder resultaat. Elke keer 8-10 minuten in de wacht en telkens hetzelfde menu in moeten spreken. En daarna aan een medewerker weer alles moeten oplepelen. Na 4 dagen ben ik er helemaal klaar mee en wil opzeggen en mij beroepen op de 14 dagen bedenktijd. Ook hier moet ik weer door een stroperig gebeuren en wordt eindeloos in de wacht gezet. Jammer dat Ziggo de zaakjes niet beter in orde heeft, daar mogen ze wel druk mee aan de slag.

Arie

Vreselijk

De mensen aan de telefoon kunnen er niets aan doen, als het werkt is het goed maar alsjeblieft neem geen nieuwe dienst af of verander niets want dat is drama.pffffffffffffffffffffffffffff

Wilma

Slechte internet

Ik vind de laaste tijden heel slecht bij ziggo zit laat nog op internet ik betaald voor 400 mb de bestaande klanten krijgen 500MB elke keer val internet weg ik word af en toe ziek van jullie komen niet afspraken na waarom moet ik constant bellen krijg je weer zo.n coolcentrumaan de lijn niet 1 van ziggo een medewerker van nu krikg brief binnen ol 6 mei tot 7 mei kan ik geen tv kijken en niet op internet wat is dit? Had dat 26 april gedaan word dan ook vergoed 2 dagen jullie veranderd veel te vaak analoog naar digitale , En mask eens keer de kasten buiten erns onderhoud dat word nooit gedaan 1x is dat gebeurt en verder ook niet kijk eens keer naar dat keer goed word gedaan dan dat keer eens goed word opgelost dat ook als je beld dat je mederwerker aan de foon krikg geen callcentrum aan de lijn kunnen niks geven ook niks door il ben spuugzat worden!

Grant
03-05-2019

Niet doen

Mediabox met movies en series. problem naar problem . klantendienst stuured je naar een leeg kantoor naar 20 minuten hangen aan de line en gesproken met een waardeloos jongeman . netflixs geen problemen van daag 1 . aanraden 100%

HBO series van ziggo aanraden 3%

Clare
03-05-2019

Absolutely zero customer service skills

I have no idea where this company finds their employees. After paying a fortune per month for a service which does not work, I expressed my concerns to a customer service representative via Ziggo chat. I was treated poorly and rudely by this person. I asked to be connected to a supervisor to attempt to resolve the issue, however, he continuously refused. In the end, he was happy for me to disconnect my service with Ziggo, rather than put me in touch with a supervisor to try and resolve the issue. Unbelievable!