Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb 21 december 2018 mijn abonnement stop gezet wegens een verhuizing omdat ik op het nieuwe adres een andere provider heb aangesloten. Sindsdien zijn de problemen begonnen. In eerste instantie werd het abonnement per direct gestaakt (iets wat volgens eigen algemene voorwaarden niet mogelijk is), dus gebeld om de laatste maand waarvoor inmiddels was betaald ook nog gebruik te kunnen maken. Hierdoor is er in het systeem iets mis gegaan. Volgens het systeem van ziggo heb ik inmiddels geen internet meer, maar blijk nu weer een tv-abonnement te hebben. Een belletje naar de klantenservice dan maar weer. Daar krijg je te horen dat je een abonnement hebt en dat er voor een heel jaar betaald moet worden. Ik heb geen abonnement meer. Maar dit krijgen ze niet opgelost.
Op dit moment ben ik 5 maanden verder en nog steeds blijk ik een tv-abonnement te hebben volgens het systeem van ziggo. Regelmatig contact gehad, maar begrijpen doen die simpele dames van de klantenservice het niet. Ze blijven proberen geld te innen van de rekening.
Mijn oplossing nu is
Alles storneren en wachten tot deze gasten mij voor de rechter dagen. Want met de klantenservice bereik je niets dan frustraties.
Dan maar de moeilijke, lastige, tijdrovende en geldverslindende weg bewandelen.
Het conglomeraat wat de individu intimideert en dwingt tot betalen zonder dat je iets afneemt.
Ik raad iedereen aan niets meer af te nemen van ziggo. Boycot is de enige oplossing tegen deze monopolist!
WiFi valt heel regelmatig uit (meerdere malen op een dag). Zeer onregelmatig wifi en geen bereidheid op te losse
Tijdje terug al gelezen dat ziggo de abonnementen met 2,50 gaat verhogen , en deze week de mail van hun dat mijn abonnement dus ook omhoog gaat met 2,50 , nou vindt Belachlijk . merk niks van internet snelheid die gratis verhoogd ging worden , wifi geeft alleen maar problemen , internet meerder keren per week eruit , digitale tv met storingen , klantenservice die je rond uit als stront behandeld .
en dan nog eens 2,50 per maand duurder worden . denk dat ik maar eens ga kijken naar een anderen provider voor internet bellen en tv .
Wifi erg traag en valt vaak uit waardoor Netflix en andere digitale diensten erg vaak storen. Nu weer 2,50 per maand verhoging. Schandalig!
Ben blij als het eerst jaar om is en we weer terug naar KPN kunnen
Je besteld ziggo met signaal datum 8 mei. Alles lijkt dan prima. 8 mei geen signaal. Bellen. Eerst via doorschakel service 10 wachten. Vervolgens iemand aan de lijn die het zelf niet weet en moet doorvragen aan collega. Even wachten zegt hij. Jawel weer 15 min wachten. Daarna nededeling monteur komt pas over 4 dagen. Tussrn 12 en 6 uur. Dus vrij nemen . Ontstellend slecht hier. Mensen begin NOOIT aan ZiIGGO. Wij hebben nu al spijt. Krijg je wat geld terug? Beter gewoon tv kijken toch. Waardeloos dit
Vanaf begin april ben ik klant bij Ziggo.
Meteen de eerste afschrijving ging het al fout. Er werd veel te veel geld van mijn rekening afgeschreven.
Direct gebeld met de klantenservice. Eerst werd mij heel geïrriteerd verteld dat ik helemaal geen recht had op teruggaaf, toen werd ik in de wacht gezet en vervolgens, na 25 minuten wordt de telefoon er gewoon opgegooid.
Nogmaals gebeld. Nu een vriendelijke medewerkster. Ik heb inderdaad recht om het bedrag terug te krijgen en ze hebben veel te veel afgeschreven.
Het zou teruggestort worden.
Helaas, na 2 weken nog niets op mijn rekening.
Weer contact opgenomen. Nu zou het binnen 8 werkdagen teruggestort worden.
Maar je raad het al, inmiddels ruim 2 weken verder en nog geen geld. Ook wordt niet meer gereageerd op de mail.
Ga nooit naar Het zijn oplichters, ze schrijven gewoon veel te veel af, beloven het terug te storten en laten daarna niets meer horen.
Duur, duurder, duurst.
De prijzen worden elk jaar verhoogd en rijzen de pan uit.
En zo krijgen alle ziggo klanten weer tariefsverhoging terwijl er tv zenders zijn verdwenen en deel van klanten nog nooit gratis snelheidsverhoging hebben gehad. Dat allemaal voor aandeelhouders, sponsering ajax en ziggo sport door o.a max verstappen en dure presentatoren. Gelukkig ligt er hier glasvezel en meer en meer krijgen dit ook. Glasvezel betekend je eigen lijn naar centrale dus je merkt niet als halve wijk thuis komt en je internet instort en even hoge upload als download. Daar kan ziggo niet aan tippen.
Kastjes geven problemen volgens mij omdat mensen (ziggoklanten) op straat mee liften op je internet, steeds wegvallen van verbinding gewoon letterlijk elke 3 minuten valt internet uit, mijn computer raakt erdoor van slag moet meermalen per dag herstarten . Wifi EN bedraad internet gaan niet samen kreeg het advies om een bridge verhaal aan te sluiten. Helemaal klaar mee.
Het is bekend dat mensen eerder hun slechte ervaringen melden dan hun goede. Maar ik heb alleen maar goede ervaringen.
Ik ben nu 12 jaar klant bij Ziggo tot volle tevredenheid. Ik heb één keer een probleem gehad met de Horizon box maar deze werd na 2 dagen door een monteur vervangen. Ik heb nu een Ziggo box en deze werkt probleemloos. Daarnaast heb ik een extra Ziggo box voor de tweede tv die feilloos communiceert met de master Ziggo box zodat je op elke tv je opgenomen programma’s kunt bekijken en verder kunt kijken op de andere tv waar je gebleven was.
Het beeld is van hoge kwaliteit en er zijn meer dan voldoende zenders en natuurlijk standaard de Ziggo sport zender. Internetsnelheid is onlangs verhoogd zodat internetten nog leuker is geworden.
Mocht je onverhoopt toch de servicedienst nodig hebben dan is deze in de middaguren vrij vlot bereikbaar met een gratis telefoonnummer en wordt je met veel geduld geholpen.
Ik raad Ziggo iedereen aan.
Altijd slecht internet of internet valt er helemaal uit.
Ben echt pissig
Maanden lang storingen internet. Alles vervangen in huis, perfecte signaal kwaliteit. Echter ik krijg verkeer van me buren binnen waar de spullen de weg van kwijt raken.
tcpdumps gestuurd, helpdesk meerdere keren gebeld, die hangt overigens de telefoon op.
Het valt wel op dat ze heel graag bij je in huis willen komen, ook al weet iedereen dat daar het probleem niet ligt. Dus nog steeds instabiel internet. Ziggo heeft in de wijk monopolie, anders had ik het 10 jaar geleden al opgezegd. Bij elke wijziging of storing is het de grootste ellende en Liberty Global tijdje eigenaar is, is het alleen nog erger geworden.
Net klant bij Ziggo
Monteur komt sluit alles netjes aan. Heeft geen sleutel van het kastje in de straat dus nog geen tv en internet.
Er was geen monteur in de buurt met een sleutel.
Na twee dagen bellen en meer als vier uur aan de telefoon gezeten te hebben met Ziggo, mag ik vijf dagen wachten tot er 'n volgende monteur langs kan komen die mij hopelijk wel aansluit.
Er is geen spoedmonteur die vervolgens het probleem oplost (volgens diegene aan de telefoon hebben die ook geen sleutel van de kast).
Want volgens de monteur moeten ze me aansluiten in de kast op straat. En volgens de klantenservice ligt het aan de verbinding binnenshuis terwijl de monteur alles nieuw gemonteerd heeft en gecheckt.
Na mijn mening hoort de ziggo geen monteur weg te sturen en moeten ze er voor zorgen dat die niet eerder vertrekt voordat alles werkt of ze moeten een andere monteur sturen op dezelfde dag die het probleem wel verhelpt.
Dit kost mij nu twee vrije dagen voor eigen rekening. Ik moet betalen voor diensten die ik nog niet heb. Kost me extra internet op de mobiel.
En al en met al twee weken geen tv en internet.
Tja, omdat wij snel internet wilden hebben en Telfort slechts tot 16mb kwam het duurste abonnement bij Ziggo genomen, lekker snel internet is handig voor iemand die thuis werkt en daarbij MB vretende pubers in huis heeft.
Het is een groot drama geworden.
Internet valt zomaar weg, klantenservice stuurt een monteur, dat zou wel pas een ruime week later zijn.
Monteur is vandaag geweest, heeft wat zaken aangepast en een router geplaatst.
Supersnel internet!
Voor een uur of drie. Geen wifi verbinding meer.
Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur, er is niemand die een beslissing neemt of durft te nemen.
The power promise van Ziggo is vooral gebakken lucht.
Je moet er ver van wegblijven.
Mijn abonnement zeg ik per direct op vanwege wanprestatie. Laat het maar zover komen.
Men mag nog blij zijn dat ik de door mij gemaakte ( bel ) kosten niet op hun bordje leg.
Drama drama drama!
Ik wacht al een week op een bestelling en inmiddels 5 mensen aan de telefoon gehad! ze beloven je van alles maar nog steeds niks ontvangen! ga niet voor ziggo!
Ik heb vanaf 05-05-05 geen tv meer via de media box, deze start op en krijg het welcome scherm en even later gaat hij weer zoeken enz. Personeel heeft geprobeerd om die media box weer aan de gang te krijgen maar dat is niet gelukt. Dus moet er eerst een monteur komen en jawel die kan pas over een week komen dat noem ik nu een service van Ziggo. ik heb aan gegeven dat ik een nieuwe media box kan gaan halen maar dat ging niet. Omdat ik er al 3 of 4 heb gehad en deze het zelfde doet maar dat ging niet eerst een monteur en als het aan de media box licht een nieuwe. Zo gaat Ziggo met klanten om gewoon een week zonder tv zetten en wel laten betalen.
ben al klant van het eerste uur begonnen met Chello.
Ziggo heeft gewoon schijt aan hun klanten
Ik heb al 7-8x een nieuw box of extra box ontvangen, alles gaat stuk na paar maanden en klinkt als een grasmaaier ivm te warm worden. Verbinding om de dag weg tussen de boxen. Ik ben er wel klaar mee voor 78,-/mnd.
Het alternatief kan niet slechter zijn dan dit.
Zéér slechte wifi, "valt" vaak weg of helemaal geen verbinding! Laats een probleem met e-mail, Ziggo kon het niet oplossen, ik heb toen met "mijn" oude provider gebeld, binnen 5 minuten een sms met een duidelijk antwoord waardoor weer alles werkte! Ziggo schijnt nog gebruik te maken van servers van Online.nl waar de klantenservice van Ziggo NIET op de hoogte was en dus geen hulp kon bieden. Toch makkelijk verdient die 50 euro per maand!
Ik betaal gewoon niet als er weer wat is, dan nemen ze vanzelf contact op. Beroep me op geen service, geen levering en kwalitatief slecht product. Heeft me uiteindelijk al 2 keer een maand kosteloos opgeleverd, maar leuk is het niet want daar sluit je geen contract voor af.
Vandaag Ziggo de deur uit gedaan, 6de keer dat ik minimaal 20 minuten aan telefoon heb gezeten. Dit omdat Ziggo stiekum de wifi aan zet op media box en vervolgens mijn eigen wifi weg drukt!
Op deze manier steelt Ziggo data van de consument!
Heeft nooit goed gewerkt de mediabox en Ziggo doet niks met klachten.liegt erover en gaat weer verder met stelen van data.