MG
29-12-2018

Ziggo is een roverscompagne!

Ziggo is een onbetrouwbare en oneerlijke provider. Ziggo berekent per maand meer dan €140,00 op haar klanten op. Ik heb meer dan €550,00 aan Ziggo zomaar als factuur betaald terwijl ik was niet eens een klant bij ziggo.

Ali
28-12-2018

Upc email adressen

Wij hadden twee upc email adressen uit de tijd van UPC. Deze werkten ook bij Ziggo, dat wil zeggen de eerste werkte niet meer sinds 3 december en de tweede werkte niet meer net voor de kerst.

Veel contact met de helpdesk van Ziggo, veel beloofd, een case aangemaakt, en vandaag toch nog maar eens ge contact met de helpdesk van Ziggo, want we konden via email niets meer ontvangen of verzenden.

We troffen ene Niels. Deze helpdesk medewerker deelde gewoon mee, dat de twee upc mail adressen er niet meer waren en that was it. Totaal geen klantvriendelijkheid of klantgerichtheid meedenken om tot een oplossing te komen. Hoe die twee upc mail adressen dan zomaar verdwenen waren, dat was niet zijn zaak, ze waren er gewoon niet meer.

Tja, wat doe je dan. Nog even bij Ziggo blijven ( om via internet een andere provider te zoeken ) en dan het contract met Ziggo opzeggen.

Laat dit een les zijn! Nooit en te never Ziggo!

Bhaiwa
28-12-2018

SLECHT EN NIET INTEGER!

Ik ben op 18 oktober 2018 als voormalige cliënt weer door de afdeling sales benaderd voor een nieuwe abonnement. Gesprek met ws dame van Turkse afkomst escaleerde en heb boos opgehangen. Blijkt achteraf dat ze met mijn gegevens uit pure boosheid spullen bij een webshop heeft besteld met een fake emailadres op mijn naam. Ik kwam daar achter na aanmaningen van een incassoburo. Gelukkig hebben zij de bestelling geannuleerd. Maar wat doet Ziggo zelf? Niks! Die dame in kwestie werkt er nog. Ik heb inmiddels aangifte bij de politie gedaan en moet via omslachtige wijze het aangifteformulier opsturen nara Ziggo opsturen. Mijn advies: ga nooit met Ziggo in zee.

Dexter
27-12-2018

Ziggo services zijn slecht.

Sinds 6 weken +- 15mb internetsnelheid ipv 400mb en sinds 4 weken valt ons internet 500x per dag weg.

Veel problemen gehad met de klantenservice die zouden terug bellen (en het niet doen). Monteur die voor de deur staat en 4x ons vaste nummer belt waarvan wij niet wisten dat wij die hadden en voor betaalden (1 euro per maand), maar niet het 06 nummer probeert die al meerdere keren is doorgegeven en gewoon binnen bereik is van de monteur. Elke keer als er monteur of aannemer afspraak gemaakt word moeten wij zeker een volle week wachten, en word er niks gerepareerd. Het probleem word niet serieus genomen en het staat op een heel laag pitje. Wij blijven wel elke maand 75 euro betalen aan Ziggo.

26-12-2018

Ziggo Go App

Constant wanneer je een serie of film aan het kijken bent stopt het en dan krijg je de melding video niet beschikbaar en dan moet je van vooraan beginnen. Want je kunt niet vooruit spoelen. Uitermate irritant

Smartcards zijn DOM

Regelmatig problemen met smartcards die ineens niet meer werken.

Nu is het weer raak. Een smartcard is ondanks herhaald melden hiervan nog steeds niet opgenomen in mijn account. Gister stopte een card er ineens mee, E-16 melding. Ziggo gebeld (weer verhaal over niet geregistreerde card), de card wordt weer geactiveerd.dat duurt drie dagen! Uitzetten gaat in een oogwenk.

2e card gaf vanavond ineens de E-16 melding. Weer ziggo gebeld. Men heeft beloofd de card weer te activeren (dat was rond 19.00 uur) dat zou max 4 uur duren. Nu 23.15 werkt het nog niet.

Vraag me af hoe ziggo reageert als ik af en toe de betaling stopzet en dan vriendelijk meld dat het drie dagen duurt om de betaling weer te starten,

In zichzelf gekeerde ZIGGO organisatie

Ik meld een storing omdat TV niet werkt ivm een netwerkstoring volgens hun site. Wordt hard aan gewerkt werd mij verteld, morgen 17.00 hrs verholpen. De dag daarna, morgen 17.00 hrs stond er in de SMS. De volgende dag vrijdag, maandag as.24 december 17.00 hrs is het verholpen volgens de SMS.

Dus weer gebeld op maandag wat is de status? Krijg ik weer een niets zeggend verhaal te horen.

Toen een mail op poten gestuurd omdat de storing al 10 dagen in hun systeem bekend is en dat ik het niet ziet zitten een zwart scherm als kerst cadeau van Ziggo te hebben.

Krijg ik een telefoontje en de medewerkster zei hier schrik ik van,, dan ben je de eerste bij Ziggo, zei ik,,.

Kreeg te horen dat er iets heel anders aan de hand is en zullen direct een monteur sturen, niet slecht na 10 dagen! Klagen.

Weer een COO indienst die niet weet dat de abonnees hun salaris betalen.

Dick

Portfolio?

Ik moet zo maar 5,00 per maand meer betalen omdat ik zo maar ben overgegaan naar een nieuw portfolio, wat dit ook mag inhouden als jarenlang vaste klant. Voel mij belazerd. Is een verhoging van meer dan 10%Schandalig dat dit mogelijk is voor jarenlang trouwe klant, ipv een nonus krijg je gewoon stref, raar dat dit zo maar ka

Sgh
23-12-2018

Slechte ervaring

Zit alweer 3 dagen zonder digitale zenders,waardeloos,voorlopig nog geen oplossing mogelijk volgens info medewerker, en van plan overstappen

Morino
22-12-2018

Ervaring van een medewerker zelve

Ik heb voor Ziggo gewerkt in hun kantoor in Suriname; na de fusie met UPC is Ziggo minder dan niets waard geworden, alleen maar storingen en ellende. Geen klantgerichte oplossingen, noch interesse in dit doen. Geld kan ze alleen schelen, maar geen klantenservice. Bovendien is Ziggo overduidelijk links, voorkeur gevende aan lekke goedkope allochtone krachten die nauwelijks Nederlands gepast kunnen spreken. Flut. Ik zou nooit en te nimmer Ziggo aanbevelen.

Jaap
22-12-2018

1 week lang storing

Al een week lang storing. Slechte WiFi verbinding . En heel het weekend geen tv. Lekker zo vlak voor de kerst . Ik ben zakelijk en particulier klant bij Ziggo. Ik denk serieus na om weg te gaan bij hun. Zeer slecht en dat voor bijna €300,- per maand .

Ziggo lijkt heel wat . Maar stelt in wezen niks voor. Niet doen mensen!

Liegen

Telefonisch Afgesproken dat ik naast Internet ook digitale TV wil. 3 dagen later pakket, maar geen TV! Ik bellen. Antwoord van meneer: dat heeft u nooit aangegeven! Was dezelfde meneer van vorig gesprek.

Hugo
21-12-2018

Kosten on demand films op factuur

Zie een opvallend hoge rekening van Ziggo op factuur december j.l. Blijken er 6 titels on demandfilms te zijn opgevoerd met een totaalbedrag van 32,44 euro. (staan op 10-12 j.l. in de nacht!?) Wij kijken nooit on demand. Gebeld met klantenservice; kunnen niets voor me doen. Geven alleen maar aan dat er altijd met een pincode moet worden ingelogd (die ken ik niet eens) maar kan ook niet verzekeren dat er wellicht een onbekende derde gekeken heeft. Kunnen geld niet van de factuur halen en geven aan het maar in de gaten te houden. Echt klantvriendelijk door het probleem maar bij de klant te leggen. Tot drie keer toe wordt er gevraagd of er toch echt niet iemand in huis naar gekeken heeft. Is dit systeem dan zo lek als een mandje?

Angela
21-12-2018

Klantenservice kan mij niet helpen

Bel ik gisteren met klantenservice.

Krijg ik zo'n meisje aan de telefoon die allemaal fout bij mij probeerd te leggen.

Ondertussen 3x in de wacht gezet.

Kom ik er zelf achter dat menu knop op mijn afstandsbediening niet werkt zoals op kastje.

Bedankt dat ik mezelf geholpen heb.

Niet schuld naar klant afschuiven!

19-12-2018

Bruikleen

Ik had een storing. Geen internet geen telefoon steeds slechter wordend TV signaal. Monteur pas over 2 dagen en afspraak gemaakt. Toch zelf opgelost, bleek externe voeding stuk van de signaalversterker/splitter. Antwoord van Ziggo: Als de monteur dat had ontdekt had u 50 euro moeten betalen. Versterker is van Ziggo in bruikleen maar exclusief de bij het apparaat horende externe voeding. Hoe zout wil je het hebben.

Leon
18-12-2018

Geldbelust service en kwaliteitsloos

Wat een baggerbedrijf is dit zeg. Al jarenlang problemen met de mediabox en internet/WiFi. Iedere keer de standaardantwoorden dat ze het zo erg vinden maar oplossen ho maar. Maar wel iedere keer de abonnementstarieven verhogen. Je betaald hier steeds meer voor minder kwaliteit en service. Voor mij is nu de maat vol en stap over. Ik adviseer iedereen geen ziggo te nemen.

Anne

Horizonbox wanhoop

Sinds zes maanden een Horizon in huis. Stoort herhaaldelijk. Meerdere afleveringen van een serie bekijken lukt steeds niet. Na een enkele aflevering volgen nog in allerlei talen de spelers en vervolgens wordt het scherm zwart. Het beeld blijft zwart.

Volgens de monteur- de laatste van de vier die inmiddels zijn langsgeweest- deugt de Horizonbox niet. Mijn klacht staat niet op zich volgens hem. Er zijn er honderden maar Ziggo vervangt de boxen niet. Er zou een nieuwere versie op komst zijn en daar zou het wachten op zijn.

Ik krijg dus heen nieuwe want volgens de helpdesk deugt mijn box.Lol.

CR

Ci+ module

Onlangs heeft Ziggo de analoge tv gestopt. Op een slaapkamer heb ik nog een analoge tv welke niet voorzien is van een eigen digitale ontvanger hierdoor kon ik geen tv signaal meer ontvangen via de kabel. Met Ziggo gebeld en deze adviseerde mij een 2e media box aan te schaffen voor 4 euro per maand extra (is waarschijnlijk nog zonder BTW ook). Mijn tv in de woonkamer is wel voorzien van een interne digitale ontvanger. Dus de mediabox naar de tv op m,n slaapkamer en een CI module bij Ziggo besteld voor 2 euro per maand extra. De CI module was tevens per maand opzegbaar. Na 2 dagen de C1 module al in huis en geïnstalleerd. Tot ik van iemand de tip kreeg om gewoon een digitale ontvanger (kastje) bij Ziggo aan te vragen welke gratis zonder maandelijkse kosten door Ziggo wordt verstrekt voor anologe tv,s. Ziggo gebeld omdat er niets op de site over stond vermeldt en met veel moeite het kastje besteld. Ze wisten eerst van niets en na veel vragen hadden ze het toch gevonden. Daarna heb ik telefonisch de CI module opgezegd. Zou direct geregeld worden volgens de Ziggo medewerker. Na ruim een maand nog maar eens gebeld omdat ik niets meer van Ziggo had gehoord, toen bleek dat de CI module nog helemaal niet was opgezegd. Waarschijnlijk kwam dit omdat alles voor een bepaalde dag in het systeem automatisch naar de volgende maand wordt opgeschoven. Aldus de geïrriteerde Ziggo medewerkster. Ik vertelde de medewerkster dat ik ruim van te voren (meer dan een maand geleden) de CI module had opgezegd en dat de werkwijze van het systeem niet mijn probleem was. De medewerkster begon hier om te lachen en verbrak de verbinding. Na nog 3 keer bellen was het eindelijk gelukt om de CI module op te zeggen. Met gevolg dat ik nu een maand extra moet betalen.

Conclusie Ziggo heeft voorlopig nog het alleenrecht op de kabel en heeft hierdoor een monopoly positie wat ook duidelijk te merken is aan hun klantenservice.

De service medewerkers ratelen constant hun riedeltje op zonder de klant de kans te geven om iets uit te leggen. Als het gesprek hun niet bevalt verbreken ze de verbinding. Maar zodra je een nieuw product wilt afsluiten staan ze ineens heel snel klaar en is dit meestal binnen 2 dagen geregeld.

Heel triest om zo te werkte gaan.

Internet

Werkelijk waardeloos internet iederedag minimaal 5x resetten van de router echt triest

Hallo

Slecht! Absoluut afgeraden!

Slechte zaak! Traag en vaak niet werkend internet. Neem nooit ziggo!