Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Dagelijks valt het internet uit van het ene op het andere moment zonder verklaring. Na de stroomkabel eruit te trekken en 10sec te wachten en het opnieuw opstarten van de modem heb je wel weer internet maar dit is een dagelijks ritueel. Nu telfort besteld in hoop van zege dat dit wat stabieler is dan die oostblok half Chinese rommel die je van ZIGGO krijgt. Succes mensen die bij ziggo zitten ik heb bewondering voor jullie geduld en belabberde gewoonte!
Beloven veel maar maken niets waar
Opname beneden boven kijken kan niet.
Via utp kabel kan niet.
Vandaag gebeld dat ik het abonnement ga opzeggen dit door beloofde maar niet geleverde diensten
Ben al jaren ziggo gebruiker. Na een slechte start ben ik al geruime tijd tevreden. Wifi is boven wat zwak, is opgelost met een wifi extender.
Doet wat het moet doen voor een redelijke prijs.
Ben vorig jaar overgestapt naarl ziggo na een verhuizing.slechte beslissing. Zodra 1 ste jaar om ga ik weg.
De mediabox XL is zeer slecht. Het is traag met laden van menus en apps. Het hapert altijd in de eerste paar minuten. De netflix app is zer oud en loopt om de haverklpa vast of is niet meer responsive. Ze zouden werken aan een opvolger, ga daar niet meer op waxhten. De huidige had al ruim 5 jaar gelden vervangen moeten worden.
En de modem heeft zeer slechte wifi kwaliteit. Kan niet goed overweg met meerdere devices, heeft zeer beperkte bereik.
Kan niet op een normale manier 2 TVs koppelen en opnames op beide TVs bekijken. Terwijl me wel is verteld dat dat mogelijk is.
Voor mij geen ziggo meer
Klacht gemeld over snelheid internet.
Was te langzaam. Monteur langsgekomen en wonderbaarlijk weer sneller internet. Nu echter weer te langzaam. Zeer vreemd.
Na jaren onstabiel internet kan ik nu helemaal niks meer. Ziggo gebeld, monteur kan over een week. Opgehangen en KPN besteld.
Altijd alles in orde, meer dan de snelheid die beloofd is >400 Mb/s.
Televisie stoort wel soms, maar kan ook aan slechte aansluitingen in huis liggen(!) aangezien deze met een 'goedkopere' splitter is gedeeld.
Ook wel eens klachten gehad met internet door storing (verouderde apparatuur) maar deze zijn altijd accuraat opgelost door het bedrijf.
Al met al vind ik Ziggo een topbedrijf wat echt wel daar is voor hun klant en oplossingen bied mits er met zekerheid gezegd kan worden dat het eigen thuisnetwerk/aansluitingen en configuratie goed is ingesteld. (dit laatste is wat vaker fout gaat en dat komt dan bij Ziggo op het bord)
In de wijk is monteur bezig geweest met de kastjes. Snelheid is nu helemaal top, precies de beloofde snelheid
Heb binnen de geldende termijn een verhuisdatum doorgegeven en wilde op nieuwe adres al 1 maand van te voren ook Ziggo. Dit bleek technisch te moeilijk en alleen te kunnen met een tweede abonnement op het nieuwe adres, naast het aflopende oude abonnement, en dus 1 maand dubbel betalen.
Een aantal maanden na de verhuizing zag ik dat niet die ene maand dubbel was geïncasseerd, maar nog steeds voor 2 contracten.
Reactie Ziggo: "uw fout, had u maar het oude contract moeten opzeggen". Dat ik dit met het doorgeven van de verhuisdatum al had gedaan werd weggehoond.
Dat Ziggo dit niet wist kan ik begrijpen; dat het geld niet wordt geretourneerd noem ik stelen.
Klantenservice: een 0 ipv 1
Ook ik heb het zakelijke abonnement en ben het bellen met de helpdesk beu! Ze beloven 200Mbit/sec en ik krijg regelmatig 1Mbit/sec of helemaal niet.
Heeft iemand nog tips?
Is er een alternatieve provider die hoge snelheid biedt? Er is bij mij in de straat geen glasvezel, anders was ik allang overgestapt.
Marc
Geachte forum,
Heb mediabox xl sinds 1 jaar, beeld staat stil terwijl het geluid doorgaat / zit je een film te kijken springt hij ineens op EPG / zit je netflix te kijken, en denk na een kwartier dat je de film niet mooi vindt, dan kan ik niet meer uit het programma komen, moet dan de mediabox uitschakelen, om daarna weer op een andere zender te kijken, kom dan ook niet meer in netflix / heb daarom een nieuwe tv aangeschaft ''dacht dat het daar aan lag''[Philips 49pus8503/12] plus nieuwe hdmi k4 aangeschaft, wat denk je, noppie noppie, zit te denken om over te schakelen op een andere provider?
Netflix valt steeds weg, instabiele wifi
snelheid onder de maat
Drama internet, ben voortdurend bezig met wachten tot er weer verbinding is. Totaal niet betrouwbaar. Had hiervoor kpn fon daar kan je van verwachten dat het regelmatig onbereikbaar is, maar dit is gewoon een repeterende dagtaak die in in je allergie gaat zitten. Ziggo. niet aan beginnen!
Ziggo stuurt modem en als je dat niet zelf installeert wordt je ongevraagd afgesloten en mag je zelf voor de ksoten opdraaien
Ik ben vorige week overgestapt op Ziggo Zakelijk omdat ik met mijn bedrijf afhankelijk ben van internet. Ze verzekerden mij dat ik een prima service krijg en storingen binnen 4 uur opgelost worden. Dat kon niet slechter starten. Na installatie van het modem gaat er bij Ziggo wat fout in de activatie. Ik heb inmiddels 6 verschillende medewerkers asn de telefoon gehad en ze vertellen allemaal wat anders. Niks opgelost. De IT afdeling is inmiddels naar huis dus we kunnen niets voor u doen. 1 eerlijke medewerker zegt dat dit heel vaak fout gaat en dat ze er een speciaal team voor hebben. Belt u maar terug om 19:00 uur. Ja toen was dat team Al naar huis. Kost mijn bedrijf handen vol geld nu ik niet kan werken. Ik heb zoveel spijt dat ik ben overgestapt! Technische medewerkers noemen ze die service desk medewerkers. Echt niet. Leugenaars zijn het.
Hier veel problemen met het internet. Als ik mijn laptop aanzet en deze verbind met het internet zijn alle apparaten in huis ineens onbruikbaar. Iphone, tv, reciever, ipad, klikaanklikuit enz. Ze geven wel aan verbonden te zijn maar je kunt er niets mee?!?!?
Als ik de verbinding verbreek vd laptop werkt alles weer 'normaal'
Diverse keren contact gehad maar een echte oplossing is er nog steeds niet, betaal 62,50,- pmnd hiervoor.
Ik baal hier enorm van!
Iemand misschien een idee dit op te lossen?
mvg Richart
Ziggo is verschrikkelijk. dagelijks valt mijn internet weg. niet 1 keer per dag maar meerdere keren. Ik heb ook nog eens een zakelijk abonnement en als ze komen helpen, lost het nooit wat op.
Vandaag is het weer zover. Slechte tv ontvangst. Regelmatig valt beeld weg met storingsmelding.
Internet valt ook regelmatig uit. Waardeloos.
Horizonbox plus extra mediabox werken niet same. Hoofdbox kan niet op eco stand, favorieten zenders kun je niet instellen. Film1 ook vaak storingen en voor de rest.klantenservice-comunicatie flut. Een medewerkster vertelde me.Ik heb ook een extra mediabox en heb daar nóóit problemen mee?! Knap hè ?
Er is niemand bij de ziggo die weet hoe de procedures werken, de ene medewerker verteld dit de volgende
Zegt dat het niet klopt . Je kunt geen afspraken maken met de ziggo want die komen ze niet na.
De monteurs zijn ook prutsers na een tiental keren is de storing nog niet verholpen.
Service en diensten zijn heel slecht .