Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Mijn extra mediabox ging kapot. Voordat alles in orde was ik anderhalve week verder. Dit na veel telefoontjes, met veel onvriendelijke mensen. Iedereen die het begrijpt als je boos gefrustreerd bent, maar geen oplossing. De monteur meerdere keren over de vloer gehad. Helaas waren de verkeerde spullen opgestuurd. Ik wist dit en melde dit bij Ziggo. Ja maar toch moet eerst de monteur komen. Deze kon het natuurlijk niet oplossen. Dit had ik al gezegd aan ziggo. Zij luisteren niet. Het lijkt of zij een keuze hebben gemaakt. Vooral nieuwe leden binnen halen en de oude hebben we al dus gaan wij niet meer ons best voor doen. Het gaat vooral om geld verdienen. Ook al heb je een duur abonnement sorry mevr. Is de standaard
Ik heb mijn abonnement bij Ziggo opgezegd ivm de slechte kwaliteit TV ontvangst. Heel veel storingen in de beeldweergave. Reeds op 21 oktober ben ik overgestapt naar Telfort ( kwaliteit is echt veel beter) maar nog steeds wacht ik op de afwikkeling van de nota, ik heb nog recht op teruggave nl. Als ik bel krijg ik te horen dat het 8 weken kan duren voor het geld teruggestort wordt. Op mijn vraag waarom het zolang duurt krijg ik een vaag antwoord: het staat toch in de brief van afwikkeling dat het zolang duurt! Als ik geld overmaak naar een andere rekening is dat binnen 24 uur altijd geregeld.
Zeer slecht apparaat, zo ontzettend traag. Alles loopt vast!
Zenders ontbreken,en ziggo stuurt doodleuk een bericht "probleem opgelost " terwijl op de klantenservice site staat dat men er mee bezig is en snel wordt opgelost.
Ja, er ligt nog wel wat werk voor de afdeling communicatie! Succes ZIGGO en los het probleem nu eens snel op.
Vanmorgen contact gehad met de Helpdesk van Ziggo over een onterecht geblokkeerde account. Onvriendelijk behandeld, er wordt niet geluisterd, vragen worden niet beantwoord en er wordt alleen een standaard verhaaltje afgedraaid. Echt beneden de maat.
Ik ben gelukkig zelf geen klant bij Ziggo , een vriendin van mij daarin tegen wel .
Het is nu al 5 x per maand voor gekomen dat ze geen Internet
Telefoon of TV heeft!
Ze heeft vandaag ook weer zo'n probleem , gebeld naar Ziggo ( a 90 cent per minuut ) sta je gemiddeld 15 min in de wacht dan wordt de verbinding zomaar verbroken.
Het is een vrouw met een klein pensioen en een handicap , ze kreeg uit eindelijk te horen dat er in het nieuwe jaar een monteur langs komt .
Zo ga je toch niet met je klanten om Ziggo , jullie maken misbruik van mensen .
Ziggo is een onbetrouwbare en oneerlijke provider. Ziggo berekent per maand meer dan €140,00 op haar klanten op. Ik heb meer dan €550,00 aan Ziggo zomaar als factuur betaald terwijl ik was niet eens een klant bij ziggo.
Wij hadden twee upc email adressen uit de tijd van UPC. Deze werkten ook bij Ziggo, dat wil zeggen de eerste werkte niet meer sinds 3 december en de tweede werkte niet meer net voor de kerst.
Veel contact met de helpdesk van Ziggo, veel beloofd, een case aangemaakt, en vandaag toch nog maar eens ge contact met de helpdesk van Ziggo, want we konden via email niets meer ontvangen of verzenden.
We troffen ene Niels. Deze helpdesk medewerker deelde gewoon mee, dat de twee upc mail adressen er niet meer waren en that was it. Totaal geen klantvriendelijkheid of klantgerichtheid meedenken om tot een oplossing te komen. Hoe die twee upc mail adressen dan zomaar verdwenen waren, dat was niet zijn zaak, ze waren er gewoon niet meer.
Tja, wat doe je dan. Nog even bij Ziggo blijven ( om via internet een andere provider te zoeken ) en dan het contract met Ziggo opzeggen.
Laat dit een les zijn! Nooit en te never Ziggo!
Ik ben op 18 oktober 2018 als voormalige cliënt weer door de afdeling sales benaderd voor een nieuwe abonnement. Gesprek met ws dame van Turkse afkomst escaleerde en heb boos opgehangen. Blijkt achteraf dat ze met mijn gegevens uit pure boosheid spullen bij een webshop heeft besteld met een fake emailadres op mijn naam. Ik kwam daar achter na aanmaningen van een incassoburo. Gelukkig hebben zij de bestelling geannuleerd. Maar wat doet Ziggo zelf? Niks! Die dame in kwestie werkt er nog. Ik heb inmiddels aangifte bij de politie gedaan en moet via omslachtige wijze het aangifteformulier opsturen nara Ziggo opsturen. Mijn advies: ga nooit met Ziggo in zee.
Sinds 6 weken +- 15mb internetsnelheid ipv 400mb en sinds 4 weken valt ons internet 500x per dag weg.
Veel problemen gehad met de klantenservice die zouden terug bellen (en het niet doen). Monteur die voor de deur staat en 4x ons vaste nummer belt waarvan wij niet wisten dat wij die hadden en voor betaalden (1 euro per maand), maar niet het 06 nummer probeert die al meerdere keren is doorgegeven en gewoon binnen bereik is van de monteur. Elke keer als er monteur of aannemer afspraak gemaakt word moeten wij zeker een volle week wachten, en word er niks gerepareerd. Het probleem word niet serieus genomen en het staat op een heel laag pitje. Wij blijven wel elke maand 75 euro betalen aan Ziggo.
Constant wanneer je een serie of film aan het kijken bent stopt het en dan krijg je de melding video niet beschikbaar en dan moet je van vooraan beginnen. Want je kunt niet vooruit spoelen. Uitermate irritant
Regelmatig problemen met smartcards die ineens niet meer werken.
Nu is het weer raak. Een smartcard is ondanks herhaald melden hiervan nog steeds niet opgenomen in mijn account. Gister stopte een card er ineens mee, E-16 melding. Ziggo gebeld (weer verhaal over niet geregistreerde card), de card wordt weer geactiveerd.dat duurt drie dagen! Uitzetten gaat in een oogwenk.
2e card gaf vanavond ineens de E-16 melding. Weer ziggo gebeld. Men heeft beloofd de card weer te activeren (dat was rond 19.00 uur) dat zou max 4 uur duren. Nu 23.15 werkt het nog niet.
Vraag me af hoe ziggo reageert als ik af en toe de betaling stopzet en dan vriendelijk meld dat het drie dagen duurt om de betaling weer te starten,
Ik meld een storing omdat TV niet werkt ivm een netwerkstoring volgens hun site. Wordt hard aan gewerkt werd mij verteld, morgen 17.00 hrs verholpen. De dag daarna, morgen 17.00 hrs stond er in de SMS. De volgende dag vrijdag, maandag as.24 december 17.00 hrs is het verholpen volgens de SMS.
Dus weer gebeld op maandag wat is de status? Krijg ik weer een niets zeggend verhaal te horen.
Toen een mail op poten gestuurd omdat de storing al 10 dagen in hun systeem bekend is en dat ik het niet ziet zitten een zwart scherm als kerst cadeau van Ziggo te hebben.
Krijg ik een telefoontje en de medewerkster zei hier schrik ik van,, dan ben je de eerste bij Ziggo, zei ik,,.
Kreeg te horen dat er iets heel anders aan de hand is en zullen direct een monteur sturen, niet slecht na 10 dagen! Klagen.
Weer een COO indienst die niet weet dat de abonnees hun salaris betalen.
Ton
Ik moet zo maar 5,00 per maand meer betalen omdat ik zo maar ben overgegaan naar een nieuw portfolio, wat dit ook mag inhouden als jarenlang vaste klant. Voel mij belazerd. Is een verhoging van meer dan 10%Schandalig dat dit mogelijk is voor jarenlang trouwe klant, ipv een nonus krijg je gewoon stref, raar dat dit zo maar ka
Zit alweer 3 dagen zonder digitale zenders,waardeloos,voorlopig nog geen oplossing mogelijk volgens info medewerker, en van plan overstappen
Ik heb voor Ziggo gewerkt in hun kantoor in Suriname; na de fusie met UPC is Ziggo minder dan niets waard geworden, alleen maar storingen en ellende. Geen klantgerichte oplossingen, noch interesse in dit doen. Geld kan ze alleen schelen, maar geen klantenservice. Bovendien is Ziggo overduidelijk links, voorkeur gevende aan lekke goedkope allochtone krachten die nauwelijks Nederlands gepast kunnen spreken. Flut. Ik zou nooit en te nimmer Ziggo aanbevelen.
Al een week lang storing. Slechte WiFi verbinding . En heel het weekend geen tv. Lekker zo vlak voor de kerst . Ik ben zakelijk en particulier klant bij Ziggo. Ik denk serieus na om weg te gaan bij hun. Zeer slecht en dat voor bijna €300,- per maand .
Ziggo lijkt heel wat . Maar stelt in wezen niks voor. Niet doen mensen!
Telefonisch Afgesproken dat ik naast Internet ook digitale TV wil. 3 dagen later pakket, maar geen TV! Ik bellen. Antwoord van meneer: dat heeft u nooit aangegeven! Was dezelfde meneer van vorig gesprek.
Zie een opvallend hoge rekening van Ziggo op factuur december j.l. Blijken er 6 titels on demandfilms te zijn opgevoerd met een totaalbedrag van 32,44 euro. (staan op 10-12 j.l. in de nacht!?) Wij kijken nooit on demand. Gebeld met klantenservice; kunnen niets voor me doen. Geven alleen maar aan dat er altijd met een pincode moet worden ingelogd (die ken ik niet eens) maar kan ook niet verzekeren dat er wellicht een onbekende derde gekeken heeft. Kunnen geld niet van de factuur halen en geven aan het maar in de gaten te houden. Echt klantvriendelijk door het probleem maar bij de klant te leggen. Tot drie keer toe wordt er gevraagd of er toch echt niet iemand in huis naar gekeken heeft. Is dit systeem dan zo lek als een mandje?
Bel ik gisteren met klantenservice.
Krijg ik zo'n meisje aan de telefoon die allemaal fout bij mij probeerd te leggen.
Ondertussen 3x in de wacht gezet.
Kom ik er zelf achter dat menu knop op mijn afstandsbediening niet werkt zoals op kastje.
Bedankt dat ik mezelf geholpen heb.
Niet schuld naar klant afschuiven!