Hallo

Slecht! Absoluut afgeraden!

Slechte zaak! Traag en vaak niet werkend internet. Neem nooit ziggo!

Daisy

Tegemoetkoming bestaande klanten

Vandaag gesproken met klantenservice van de Ziggo. Wij zijn al 30 jaar klant en hebben een uitgebreid pakket met Fox en Ziggo sport. Uiteraard moeten we hiervoor betalen. Maar het zou toch aardig zijn van de Ziggo als men een keer iets doet voor bestaande klanten. De medewerker heeft zijn best gegaan en dacht dat wij wellicht gebruik konden maken van 6 mnd 50% voordeel bij Ziggo sport maar hij kreeg geen toestemming omdat dit alleen geldt voor nieuwe klanten. Aan het Ziggo management: dit noem ik nou verkeerde zuinigheid.

Wees blij met je bestaande klant en waardeer ze ook een keer en geef deze groep ook een keer een voordeel.

Roel
17-12-2018

Totaal ondeskundige in capabele klantenservice

Probeer al 5 maanden automatische incasso te regelen, iedere maand bel ik klantenservice die me tot vandaag wellwillend aanhoorden en beloofden het te regelen. Blijf echter maar losse rekeningen en aanmaningen ontvangen. Van voor de zoveelste keer klantenservice gebeld die nergens van wist, uiteraard beloofde dat nu alles zou worden geregeld. Dit was het slechtste contact ooit: kon niet eens zien wat voor abonnement ik had, wilde me andere pakketten aansmeren en was tijdens het gesprek alle gevraagde en verstrekte gegevens al weer kwijt. Nooit ziggo nemen!

Elsbeth
16-12-2018

Onbeschofte dame

Nooit een dergelijke slechte ervaring met Klantenservice meegemaakt.

Kreeg een onsamenhangend onduidelijk verhaal op mijn vraag hoe ik weer signaal op mijn tv kreeg.

Deze dame verbrak gewoon de verbinding omdat ze kennelijk geen zin meer in dit gesprek had.

Reden om meteen over te stappen!

Rinie
15-12-2018

Ondeskundige helpdesk medewerker

Ziggo leid je medewerkers van de helpdesk eens goed op.

Bij een installatie van mijn outlook e-mail wist de medewerker er minder van als ik zelf.

Zeer ondeskundige medewerkster waardoor ik het zelf na veel zoeken maar zelf heb opgelost.

Dit is mijn laatste jaar!

Nancy
15-12-2018

Hiervan word ik blij!

Heb n geweldige dame, Patricia, van de afdeling retentie gesproken. Super service en alles duidelijk. Waren alle medewerkers maar zo!

Rochelle
14-12-2018

Niet aan te raden

Mijn menig is dat ziggo beter moet zorgen voor de klanten we zitten om de paar weken zonder internet of we kunnen niet bellen. We hebben ziggo geprobeerd voor onder anderen de handbal. 1 maal hebben we de monteur langs gehad die zei dat alles opgelost was en dat we geen last van storing zouden krijgen. Maar 1 dag later was het al raak. We kunnen best zonder tv even maar we zitten met een doodziek persoon thuis, waardoor de telefoon belangrijk voor ons. We zijn echt ontevreden en raden het sterk af voor iedereen.

Ad
14-12-2018

Automatische afschrijving werkt niet

Ondanks een automatische incasso in het account staat wordt dit niet afgeschreven. Je kan bellen met de ondeskundige helpdesk wat je wilt. Ze geven alleen maar het antwoord wacht maar af. Wat een logge organisatie is dit. Geen wonder dat het klachten regend.

Ko

Connect box ca elk uur 5 minuten restart internet eruit

Al een week of 4 valt ca elk uur het internet en wifi voor 5 minuten eruit. De Ziggo conect box knippert eerst grijze lamp onderaan en dan komen de 2 tot 3 groene lampjes weer erbij en tatata we hebben weer even wifi en internet. Waardeloos als je een avondje Netflix serie kijkt. We hebben met Ziggo contact gezocht storing is nog steeds actueel en vanavond weer een paar keer internet eruit. En dat voor EUR 70 per maand is een slechte zaak.

Gil

Knipperlicht

Gisteren 12-12-18 een vette storing bij Ziggo. Vandaag 13-12-18 is mijn internetvebinding een knipperlicht! Dan weer wel en dan weer niet, uur na uur. Lastig hoor!

Gedwongen duurder abonnement

Vandaag gaat mijn mediabox voor de 2e maal kapot binnen een maand.

Wederom contact opgenomen met Ziggo waar na de nodige checks weer een "nieuwe" toegestuurd zal worden. Hierbij krijg ik te horen dat ik al heel lang dit abonnement heb en alleen in aanmerking kom voor een tweede hands mediabox met alle risico’s dat ook deze binnen afzienbare tijd weer de geest kan geven. Tevens wordt mij medegedeeld dat ik wel een nieuwe mediabox kan krijgen maar dat ik dan een wel nieuw en duurder abonnement moet aanschaffen. Dit wekt bij mij sterk de indruk dat een trouwe klant (meer dan 15 jaar) niet gewaardeerd, maar op zeer laakbare wijze gedwongen word een duurder abonnement te nemen waar hij niet op zit te wachten. Ik heb geen behoefte aan een uitgebreider abonnement. Naar mijn mening heeft Ziggo de plicht om goed werkende en kwalitatief goede apparatuur te leveren. Met andere woorden: "Lak aan de klant, alleen de centen zijn belangrijk". Zakkenvullers zijn het.

Alex

Nooit zonder problemen

Ik ben al sinds jaar en dag klant bij ziggo,heb zelfs een @home internetadres kun je nagaan hoelang ik al klant ben maar ben er nu wel een beetje klaar mee

Ik heb nog geen 3 weken zonder de boel te hoeven resetten of wat dan ook kunnen kijken

Nu ook weer ,film 1 on demand werkt weer eensniet,het hapert,kan niet vooruit of achteruit spoelen of hij doet het helemaal niet

Weer gebeld en mij wordt vertelt dat het deze keer weer aan een splitter kan liggen

Dit terwijl er 1 1/2 jaar een monteur langs is geweest van hun en alles nagekeken heeft

Krijg ik als antwoord dat een wasmachine soms ook na een jaar stuk gaat

Wat heb ik daaraan

Nu moet ik van hun de boel weer rechtstreeks aansluiten omdat misschien de splitter stuk is

Dus met andere woorden om het jaar gaat er iets stuk

Mooi hoor

Maar wel elke maand het geld van je rekening afhalen

Daar treed nooit een storing op

Nog niet 1 keer

Moe wordt ik ervan

Dan weer dit en dan weer dat

Nooit functioneerd het 100%

Kijk ik wil best een keer de boel resetten of uitzetten en opnieuw opstarten

Het is en blijft een stukje techniek

Maar ik dacht nu bij mijzelf na de zoveelste hapering,hoelang heb ik zonder problemen kunnen kijken zonder resetten of wat dan ook

NOG GEEN 3 WEKEN!

Ik denk dat ik maar overstap

Maar ja .daar zal het wel hetzelfde zijn

Alleen maar je geld vangen maar een goed product leveren

Ho maar

Boos je ervan

Job

Uitmuntende wifi en TV

Wat een geblaf naar bedrijf Ziggo. Heb bijna 1 jaar ziggo, heel dat jaar geen storingen gehad zelfs niet vanuit werkzaamheden of een netwerkstoring of storingen omdat het aan mijn binnenhuiskabels ligt. Dit laatste is echt de klantverantwoordelijkheid (of je wil of niet accepteer dat, anders ga je je echt om niks druk maken slecht voor het hart ook) Deze verantwoordelijkheid staat in de AV

Cyrille

Nooit meer ziggo

Sinds 1 oktober 2018 nieuwe klant bij Ziggo,het is om te huilen,Personeel super onvriendelijk.Facturen kloppen niet 1e maand 215 euro 2e maand 167,50 en derde maand 68 euro en dat terwijl ik een abonnement heb voor een half jaar voor 34,99.

Ik ben blij als het jaar om is zodat ik Ziggo er meteen kan uitschoppen wat een malafide bedrijf.

Mensen trap er niet in!

Brian
11-12-2018

Beste internet ooit

Iedereen zegt wel dat het internet slecht is enzo maar het licht niet altijd aan ziggo. de meeste klanten van ziggo weten geen bal van wifi/internet hoe ze het moeten installeren dus iedereen mag zijn mondje dicht houden die ziggo shit vind. als jou wifi shit is dan ga je toch eerst kijken van zijn alle kabels wel aangesloten je doet je modem aan/uit ,maar hier licht het niet altijd aan denk aan de factoren die het wifi signal kunnen verstoren zoals een babyfoon de wifi van de buren enz, die instellingen kun je makkelijk veranderen met dit ip-adres 192.168.178.1. hier kun je de instellingen veranderen en op een app zogenaamd wifi analyzer kan je zien op welk wifi kanaal jij zit en op welk wifi kanaal de buren zitten als jij op het zelfde wifi kanaal zit als je buren dan verander je dat singal. hierbij heb ik nog een tip aan alle mensen die een conectbox hebben zet de 2.4ghz en 5ghz uitelkaar dit doe je door ze een ander naam tegeven, dit werkt ook al heel veel, en kijk daar bij ook nog effe naar de mhz instellingen zet hem bij 2,4ghz op 20mhz/40mhz, en zet hem bij de 5ghz op 20mhz/40mhz/80mhz. dit was het dan alweer wens je veel succes heb je nog vragen vraag maar raak :)

Charlie
10-12-2018

Klant onvriendelijk !

Zojuist kort en zakelijk gesprek gehad met zéér klant onvriendelijke Ziggo medewerker van Ziggo.

Wat een afknapper!

Waarschijnlijk gesprek uit het "scriptboek".

Klant niet tevreden? Dan kunnen wij niets meer voor u doen! Wat een instelling. Snel overstappen naar een provider van deze tijd. Ziggo snel vergeten.

Begrijp nu ook de slechte waarderingen in de media.

Terecht dus!

10-12-2018

Opzeggen bij Ziggo, om DEMENT van te worden.

Al enige maanden proberen wij het abonnement van mijn vader op te zeggen. Hij is opgenomen in een verzorgingshuis ivm dementie. Wij kunnen volgens Ziggo echter zijn abonnement niet opzeggen zonder een rechterlijke volmacht. Wat een onzin zeg. Op hun site adverteren ze zelfs dat het in zo'n geval zelfs makkelijk is, want ze "kunnen het zich voorstellen". Dan zijn ze bij Ziggo inmiddels wellicht zelf dement geworden, want zo makkelijk is het niet en van enig inlevingsvermogen is al in het geheel geen sprake. De enige optie is nu nog om dan maar de automatische incasso stop te zetten. We blijven natuurlijk nog wel baas over eigen portemonnaie.

Gerrit
08-12-2018

Ziggo enige en slechtste keuze

Reeds verschillende keren een nieuwe horizonbox ontvangen en verschillende binnen en buitenmonteurs. Het blijft ellende. Opnames bij afspelen hangen beeld en ontbreken geluid. Bij zappen zwart scherm. Doorzagen en weer terug geeft dan wel beeld. Onregelmatig krakgeluid tijdens tv kijken. Maar helaas geen echt alternatief. Hier ligt verder enkel adsl. Dan is de internet snelheid download en upload trager. En hd is denken ik geen hd maar slecht hd ready.van ellende hangen we daarom nog bij ziggo.

Ardi
06-12-2018

Slecht slecht slecht

Afspraken worden niet nagekomen mensen van klanten service lullen maar wat.wat een armoedig bedrijf bah.

Erwin
05-12-2018

Waardeloos bedrijf

Al weken geen tv & internet. Niemand die iets weet en niemand die er wat aan doet. Ga zeker overstappen.