Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jos
10-12-2018

Opzeggen bij Ziggo, om DEMENT van te worden.

Al enige maanden proberen wij het abonnement van mijn vader op te zeggen. Hij is opgenomen in een verzorgingshuis ivm dementie. Wij kunnen volgens Ziggo echter zijn abonnement niet opzeggen zonder een rechterlijke volmacht. Wat een onzin zeg. Op hun site adverteren ze zelfs dat het in zo'n geval zelfs makkelijk is, want ze "kunnen het zich voorstellen". Dan zijn ze bij Ziggo inmiddels wellicht zelf dement geworden, want zo makkelijk is het niet en van enig inlevingsvermogen is al in het geheel geen sprake. De enige optie is nu nog om dan maar de automatische incasso stop te zetten. We blijven natuurlijk nog wel baas over eigen portemonnaie.

Gerrit
08-12-2018

Ziggo enige en slechtste keuze

Reeds verschillende keren een nieuwe horizonbox ontvangen en verschillende binnen en buitenmonteurs. Het blijft ellende. Opnames bij afspelen hangen beeld en ontbreken geluid. Bij zappen zwart scherm. Doorzagen en weer terug geeft dan wel beeld. Onregelmatig krakgeluid tijdens tv kijken. Maar helaas geen echt alternatief. Hier ligt verder enkel adsl. Dan is de internet snelheid download en upload trager. En hd is denken ik geen hd maar slecht hd ready.van ellende hangen we daarom nog bij ziggo.

Ardi
06-12-2018

Slecht slecht slecht

Afspraken worden niet nagekomen mensen van klanten service lullen maar wat.wat een armoedig bedrijf bah.

Erwin
05-12-2018

Waardeloos bedrijf

Al weken geen tv & internet. Niemand die iets weet en niemand die er wat aan doet. Ga zeker overstappen.

Mills
03-12-2018

Zooooo onbetrouwbaar werkelijk te triest

Wat een ellende. Hoe kan het dat er gewoon geen stabiel internet door Ziggo geleverd wordt. Wi fi bereik van de geleverde routers is zwak. En het internet signaal hapert regelatig waardoor tv kijken op je computer gewoonweg irritant wordt. Wat nou vrije kabelmarkt? Wie haalt deze monopolist nou eens neer? Waar blijft de politiek?

Tim
02-12-2018

Slechte verbinding; slechte service

Internet van Ziggo is gehelde dag langzaam ondanks 200 mbit. Mijn extra zenderpakket kan telefonisch niet worden toegekend. Inloggen lukt al maanden niet ondanks vier keer gebeld te hebben - en zij aangeven het op te lossen. Daarnaast betaal ik 68 euro per maand. Ik ben er klaar mee. Ik adviseer u geen overeenkomst met Ziggo aan te gaan.

Cecilia
02-12-2018

Flinke prijsverhoging

Sinds de overgang naar digitaal TV kan ik niet meer opnemen ( ik heb geen kastje)

Gebeld en gemaild, wil best iets meer betalen.

Het antwoord is ruim 20 euro meer betalen of een andere provider zoeken ( ga ik ook dus doen)

Ik kan alle zenders ontvangen , alles zien op sbs 9 na maar ik ga geen 20 euro meer betalen om te kunnen opnemen

Francien
02-12-2018

Waardeloze service!

Begin november gaf mijn oude Humax jammer genoeg de geest. Nieuwe Mediabox XL besteld en laten installeren. Na 2 weken kon ik alleen nog maar Ned 1, 2 en 3 bekijken. De rest werkte niet meer. Na uren lang telefonisch contact met Ziggo medewerkster Nora bleek dat ‘iemand’ bij Ziggo niet alleen de verbinding met mijn nieuwe Mediabox had verbroken, nee, alle gegevens van mijn nieuwe kastje waren blijkbaar ook zoek. Dus alles opnieuw doorgegeven. Binnen 48 uur zou de box het weer moeten doen en Nora beloofde mij te bellen om eea te checken. Nou, u begrijpt het zeker al, Nora moet nóg bellen.Na 3 dagen werkte de box nog steeds niet. Dus maar weer de telefoon gepakt. Dit keer gesproken met Elvin Skoda. Hij ontdekte dat Nora de verkeerde gegevens had ingevoerd waardoor mijn kastje nog steeds niet aangesloten was. Elvin beloofde de fout zsm te herstellen en mij de volgende dag te bellen om te laten weten of het gelukt was. Jammer genoeg hield echter ook Elvin zijn belofte niét. Dus maar weer de telefoon gepakt, dit keer gesproken met ene Mevr. Conzales. Bleek dat de gegevens van mijn kastje nog steeds niet correct waren ingevoerd, en er nog steeds geen verbinding was. Na heel lang zoeken vond Mevr. Conzales wél de juiste gegevens van mijn box en heeft zij de box weer aangemeld waarna deze het na ruim een week eindelijk weer deed.

Inmiddels heeft mijn mooie, nieuwe Mediabox XL het alweer verschillende keren laten afweten. De ene dag werkt ie zoals het moet, de volgende dag is het weer mis. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb geen zin meer om Ziggo hierover te bellen. Want wat zij Klantenservice noemen, heeft naar mijn mening helemaal niets met service te maken. Integendeel!

Wim
01-12-2018

Internet valt weg

Internet met horizon-box valt steeds weg

Mevrouw
01-12-2018

Dramatisch slecht

Binnen een half jaar zo'n 20 keer contact moeten zoeken met de klantenservice om allerlei problemen. Elke keer hield zich men niet aan de afspraak en kwam met beloftes niet na. Paar voorbeelden: een paar keer geen internet, alleen zenders 1,2,3, ook na contact opnieuw, paar keer de juiste klantgegevens doorgegeven wat te moeilijk bleek om blijkbaar goed in het systeem te zetten, paar keer zou ik een link krijgen om de nog openstaande rekening te betalen (terwijl ik automatische incasso had) en die link meermaals niet heb gekregen nadat dat is beloofd, enz enz enz! Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n slechte service bij een bedrijf meegemaakt. Kies een andere provider aub!

Stef
30-11-2018

Werkt niet

Ziggo had anderhalve maand de tijd om internet te installeren of te regelen en beloofd zelfs een monteur langs te sturen. De monteur is nooit gekomen, pakket kwam via de post. Aansluiting van Telfort werkte prima hier, die van Ziggo werkt niet.

Ik ben nog niet eens begonnen met het gebruik maar ik wil nu al van Ziggo als provider af.

Mr x
29-11-2018

Betrouwbaar maar duur

Werkt altijd maar aan de dure kant.

Uploaden is een drama met 1/10e van de download snelheid.

Al 20 jaar tevreden klant. (op de upload na)

Bert
28-11-2018

Internetverbinding valt steeds weg

Sinds 2 maanden klant van Ziggo. Ben helaas overgehaald om weg te gaan bij KPN. Had ik het maar nooit gedaan. Ondanks 3 keer een bezoek van een monteur, installatie van wifibooster (bekabeld en via stroomnet) valt tot 10 x per dag de internetverbinding weg. Super irritant als je winkelt, chromecast etc. Ik heb er zo de balen van.

Spijt,spijt,spijt.

Peter
27-11-2018

Internet verbinding aantal x per dag niet werkend

Zit mn jaar uit daarna geen ziggo meer. Bagger netwerk.

Toon
26-11-2018

Black friday

Wil gebruik maken van Black friday actie. Om 19.45 gebeld. Nu 22.00 uur heel de top 40 beluisterd. Maar nog geen contact. Voor mij een Black monday dus. Wat valt er nog meer over te zeggen.

Marion
26-11-2018

Juist hele positieve ervaringen met Ziggo!

Reeds paar jaar Ziggo TV, internet en telefoon.

Net als bij alle andere aanbieders is er wel eens wat aan de hand met wifi of internetaansluiting.

Ik lees hier veel slechte ervaringen over Ziggo, maar ik ben het daar zó NIET mee eens. Ziggo is juist extreem goed bereikbaar. Sterker nog, is er een storing in je buurt en lig je er even uit, ontvang je een sms. "De storing in uw buurt is opgelost, ondervindt u nog steeds problemen sms dan NEE naar ….

En ja hoor je wordt meteen gebeld. Modem probleem? volgende dag al gratis een nieuw modem in huis. Kabel kapot, nog dezelfde week wordt het opgelost. Elke keer opnieuw verbaast Ziggo mij met extreem goede bereikbaarheid en zeer klantvriendelijke oplossingen!

Rens
26-11-2018

Klantservice erg traag

Heel veel moeite om contact op te nemen. Mail voor aanvragen nieuw wachtwoord komt maar niet aan. Nu maar een nieuwe provider genomen. Als je klanten die willen over stappen 30 minuten laat wachten (en een paar keer de verbinding verbreekt) dan verdien je het niet. Doei!

Anoek
26-11-2018

Misleidende aanbieding en slecht bereikbaar

Telefonisch aanbieding ontvangen maar op de mail is deze totaal anders. Vervolgens wil ik dus geen gebruik maken van de aanbieding en kan ik dit alleen maar telefonisch wijzigen.…….voor de 3de keer al meer dan een half uur in de wachtrij!

zeer slechte klantenservice!

Anton
26-11-2018

Wachttijd

Wil mijn abonnement opzeggen. Kan alleen telefonisch! hang al 40 minuten in de wacht. Maakt het opzeggen wel lastig. Wat een bedrijf.

Peter
25-11-2018

Goede Service en Diensten

Al jarenlang prima service en diensten