Herwin
24-11-2018

Continu storingen en ongelooflijk slechte klantenservice

24 nov. Al vaak problemen gehad met Ziggo. Mediabox weer eens kapot. Wifi niet meer werkend ondanks de belofte dat het gehele huis vol power wifi zou zijn. Helaas was het weer zover.geen ziggo diensten. Ziggo gebeld wachttijd aan telefoon meer dan 20 min!. Medewerker die er weinig van begreep hoe je klachten afhandelt. Nog steeds storing alleen de krijg een sms dat ik morgen om 9.00 weer een sms krijg. Stelletje amateurs en wel gewoon maandelijks bedrag van mijn rekening schrijven.

Zeer Tevreden

Waar al die negatieve ervaringen toch vandaan komen? Bij mij werkt Ziggo (hiervoor UPC) vlekkeloos. Prima beeld en haal de beloofde Internet snelheid (400/40 via draad verbinding). Ik heb een paar keer naar de helpdesk gebeld en hoewel ik niet altijd de makkelijkste ben, ben ik altijd keurig en tot volle tevredenheid geholpen

Nieuwe klant, loze beloftes

Sinds enkele dagen nieuwe klant, maar geen internet. Hang elke dag aan de telefoon en vandaag eindelijk iemand gesproken die service verleende. Maar er is nog geen oplossing. Beetje sneu om aan de ene kant te stunten met kortingen en loze beloften (overal in huis snelle wifi) en aan de andere kant klanten niet aangesloten te krijgen. TV is overigens goed.

Nu afwachten of we de kosten voor dubbel abonnement vergoed krijgen.

23-11-2018

Zeer slechte service

Vorige keer dat we van UPC naar ziggo gingen hadden we al veel storing we zaten 5 keer per week aan de telefoon.

We hebben heel vaak monteurs aan de deur gehad de binnen monteur zei dat het aan de buiten bekabeling lag en de buiten monteur zei dat het aan binnen lag.

Toen zijn we overgestapt naar t mobile en daar waren we tevreden over alle een mijn man vind het fijn om f1 te kijken en die zender moesten we erbij huren en dan kwam het erg duur.

Daardoor gingen we terug naar ziggo een binnen monteur kwam maar de mediabox werkte niet goed en werd heel gauw oververhit en hij had geen andere bij zich dus was hij binnen 2 seconden weer buiten.

Wij weer bellen dat het internet best slecht was.

Komt er op maandag een nieuwe binnen monteur en hij meten en zei dat er een WiFi booster tussen moest maar hij zei dus niet dat wij daarvoor moesten betalen.

Kijken we van de week op de rekening van de ziggo moesten we even 157 euro betalen waarvan een WiFi booster van 59 euro en een kabel van ook ongeveer die prijs. En het internet was nog zeer slecht.

Wij weer bellen krijgen wij een aardige dame aan de telefoon wij uitleggen wat er allemaal aan de hand is.

Gaat ze het bespreken met een monteur of we even willen wachten. na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan legt ze neer.

Vervolgens beld mijn man terug krijgen we weer een andere dame aan de telefoon en die dame die we er voor gesproken hadden had niets genoteerd. Worden we door verbonden naar de afdeling WiFi.

Weer alles uitgelegd en erbij gezegt dat het aan de buiten bekabeling lag wil ze weer een binnen monteur sturen dus ik gezegd dat dit de 30x is dat er een monteur komt dus dat ik daar geen trek in had toen heeft ze nog 3x gezegd dat ze een monteur naar ons toe zou sturen toen schoot ik uit mijn slof (wat eigenlijk niet de bedoeling was) toen zei zij ik wens zo niet behandeld te worden en ik schrijf een aantekening achter jullie naam en hang op vervolgens hebben we kut internet en het is niet opgelost

Mika

Waardeloos!

Als je van de chrome offline dinosaurus game houdt, kan ik je ziggo als beste aanraden, dat is namelijk het enige wat je kunt doen. Echt waardeloos ziggo. Betaal me hier helemaal scheef voor een internet dat zich het beste van het beste noemt maar in de werkelijkheid nooit normaal fatsoenlijk internet heeft, ik ben echt niet zo'n iemand die gelijk gaat klagen als het wifi het 1 keertje niet doet, maar het is dagelijks. Doe hier iets aan ziggo!

Cees

TV en geluid daarvan

Met WiFi heb ik geen problemen maar wel met storingen op tv en het geluid daarvan.

Heb al diverse malen een andere horizon box hiervoor gehad. De laatste kreeg ik een andere mee, omdat de oude een slecht type zou zijn. Hadden ze ook zelf over kunnen bellen. Het probleem was echter niet over.

Oorzaak volgens een monteur:de bekabeling buiten onder de grond is naar de huizen ge oxideerd en moeten overal eigenlijk vervangen worden na meer dan 30 jaar.

Echter, Ziggo vindt dat te duur en doet er dus niets aan. Tot die tijd blijven alle klachten, ook die van WiFi, bestaan.

Wel maandelijks innen, maar daar staat niets tegenover. Ook switchen van provider helpt niet, omdat het dan toch dezelfde bekabeling blijft.

Cameron
22-11-2018

Al een week geen wifi en tv

Wij hebben hier al een week geen wifi. Gisteren is er een monteur langs geweest, en toen deed alles het weer. Nu, nog geen 24 uur later is alles weer hetzelfde als voor dat de monteur kwam. Geen wifi, geen tv. Er zou een storing zijn maaf zelfs na de storing deed onze wifi het niet. Ik word hier zo boos om. Nu is er weer gebeld voor een monteur maar die heeft pas volgende week woensdag weer plek. Ik word zo gek van dit gezeik, en nu gaat mijn internetbundel ook naar de maan. Bedankt Ziggo!

Gordon
21-11-2018

Internet het meest voorkomende problem

Sins upc gestopt is en automatisch door ging naar Ziggo is het elk jaar wel weer problemen dan is de tv dan is het bellen en dan is het internet voornamelijk het internet is toch wel een groot problem bij Ziggo. Eerst probeerd iemand van klantservice je te helpen met dingen die je algedaan hebt dan sturen ze je een nieuwe box dan gaat het 1 maand goed en begint het internet weer te zakken. Dan maar wil bellen en doen of je dom bent. Na nog keer nieuwe box eindelijk een monteur die kijkt er na er ziet ook dat het niet klopt. Dus deze best man legt ook weer een nieuw box aan dat duur weer 1 maand en van we beginnen van voor af aan. Nu komt gelukkig de monteur weer terug. En leest het af en ziet het probleem weer zo hij legt een nieuwe kabel dit duurt ook weer een maand en het gaat weer mis. En zo krijg je weer en nieuwe box tot dat de man weer langs komt en weer een nieuwe kabel neer legt dan gaat het opeens 2 maanden goed en alles begint weer voor aan. Engste waarom ik er nog ben is omdat ik Vodafone heb daar na ben ij echt weg daar een tip voor mensen die ook problemen hebben ik heb er een dongel gekocht die gebruik ik normaal onder weg maar deze dongel gebruik ik nu ook als back up waar door ik toch nog gewoon snel internet heb. Ik hoop dat Ziggo ooit neer veder kijkt dan alleen hun verkoop cijfers.

Manon

Verschrikkelijk

Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd hoe slecht Ziggo is. Een keer heb ik een paar dagen zonder wifi gezeten, super vervelend natuurlijk! Ik dacht dat het aan een storing zou liggen. Niets was minder waar, het bleek dat Ziggo de naam van ons wifinetwerk en het wachtwoord zomaar veranderd had. Per ongeluk of expres, ik weet het niet, maar ik heb wel een paar dagen zonder wifi gezeten door deze domme fout binnen dit belachelijke bedrijf. Momenteel ligt de wifi er weer uit, verassend! Er zou geen sprake zijn van een storing in deze regio, maar toch doet mijn wifi het vreemd genoeg niet. Dit is een belachelijk bedrijf met een stelletje pipo’s die er werken. Ik raad het af om dezelfde fout te maken als ik en ga naar een andere provider. Alles beter dan Ziggo.

Ziggo is prima

Nooit geen gedoe gehad ,of problemen,alles werkt bij mij al jaren prima,ik denk dat een hoop mensen hun eigen apparatuur niet op orde hebben betreffende instellingen e.d dus Ziggo ga zo door!

Jo
19-11-2018

Na instalatie nieuw modem, geen telefoon meer

Na 4 dagen bellen werd medegedeeld dat het probleem bekend was, en binnen 24 uur was opgelost. Niet dus! Als ik de reviews lees staat me waarschijnlijk nog wat te (wachten letterlijk en figuurlijk)

Nano

Waardeloos bedrijf

Ik huur nu sinds 4 maanden een kamer. Er is hier internet van Ziggo. En wat zijn jullie mij een partijtje waardeloos zeg. Meerdere keren terwijl ik met mijn werk bezig ben in de avond valt het internet en tv ook elke gedag een storing. hoe kan dat? Nou is tv minder erg, maar omdat ik op me laptop werk en de internet er ineens uit ligt en volgende dag wordt ik wakker nog steeds doet ie het niet. nu staan mij opdrachten op me laptop en die moet ik afmaken verwerken en opsturen, maar naar de volgende pagina gaan gaat niet he met jullie slechte internet. Ik ben er echt klaar mee 4 maanden tijd en elke avond wel een storing jullie zijn echt de slechte provider ooit.

Sas

Anno 2018 en Ziggo werkt in het stenen tijdperk met IDEAL

Tsjeee te laat betaald, twee maanden achterstand en ineens afgesloten. Natuurlijk eigen schuld maar Ziggo had je nu niet net zoals telecomproviders of anderen niet even kunnen waarschuwen. Gebeld en ik zou een acceptmail krijgen en 4 uur lang weer worden aangesloten. Die 4 uur kwam er niet ook niet na 6 uur geduldig wachtten. Vervolgens een dag later meteen betaald in de mijn account omgeving van ziggo via de IDEAL knop (binnen hun omgeving geintegreerde betaal software van IDEAL). De dag daarna gebeld nog niet aangesloten (Ziggo beloofd aansluiting binnen 24-uur). Support geeft aan voor 17.00 uur aangesloten. Wederom niet aangesloten. De dag erna weer met support gechat, wordt er gelukkig (had ook de eerste dag na betaling gedaan kunnen worden) gezegd schrijf een mail via contact formulier dan kunt u het betaalbewijs sturen, ook in het weekend. Wij krijgen antwoord en sturen het betaalbewijs op. Het antwoord is dat de betaling op vrijdagavond is gedaan en dus niet verwerkt door bank maar uit coulance we weer worden aangesloten "Ik wil niet flauw doen en heb daarom met dit bewijs de blokkade opgeheven. U zult merken dat u snel weer gebruik kunt maken van de diensten.". Na een paar uur nog steeds niet aangesloten de kinderen klagen dat hun data bundels van de mobiele telefoon zo opraken. Weer in de mail en het antwoord is: "Ah daar was ik even iets vergeten dus. Ik heb de blokkade opheffing aangemaakt, maar dan kan het helaas soms nog wel een paar uur duren.

Op dit moment is men bezig de opheffingen te bekijken en door te voeren, maar ik kan helaas niet zeggen wanneer dat precies zal zijn. Het kan maximaal 24 uur na mijn vorige bericht duren, maar ik weet zeker dat het eerder zal zijn.". Nu maandagochtend en krijgen wij te horen: "Ik begrijp dat je ook met collega's hebt gechat vanmorgen.

Zoals gezegd wordt er niet gedeblokkeerd door een systeemfout.

We werken eraan en je diensten zullen zsm weer werken.". Wat is dit nu ziggo? IDEAL betalingen zijn niet terug te trekken, de betaling zien jullie in jullie eigen systeem en banken de schuld geven is in dit tijdperk waarbij je bij elke webwinkel op vrijdagavond kan kopen en zelfs bij bepaalde webwinkels zondag nog geleverd krijgt en zelfs soms binnen de dag erna. Zij zien hetzelfde als jullie en besluiten dus te leveren of is dit machtsmisbruik en de consument - ja, die te laat betaald heeft - 2,5 dag aan het lijntje houden en als gezin bijna elk uur wordt gechecked of de internetverbinding op basis van de beloftes, al weer werkt. Bij ons zijn de databundels erdoorheen geslurpt het afgelopen weekend en zijn er door ons extra databundels gekocht om iig online te blijven. Ziggo, zoals ik mij schaam dat ik te laat betaald heb, zo moeten jullie je schamen hoe je met klanten, beloftes en technologie omgaat anno 2018! Echt waardeloos en super jammer! Wordt het nu nog langer uitgesteld.door deze klacht

Cor

Drama

Ben al heel lang klant bij Ziggo, denk echter dat ze te groot zijn want leveren waar je voor moet betalen dat lukt ze niet meer.

Het laatste jaar constant haperingen in doorgifte van het tv signaal en het wegvallen van geluid.

Telefonisch contact gelegd met Ziggo en het 1e wat men zegt is dat de kabel niet goed is, het 2e is de tv die niet goed is en de leukste was dat ik de box 7 cm moest verplaatsen naar rechts Uiteindelijk wordt er een afspraak gemaakt voor een monteur.

Er is nu ongeveer 5x een monteur geweest die het probleem niet opgelost krijgt.

Na weer telefonisch contact met de klantenservice krijg ik uit coulance een korting voor 6 maanden.

Wat er niet bij verteld wordt is dat mijn abonnement dan vernieuwd wordt waardoor ik nu mijn abonnement niet kan beëindigen. Het is dus ongevraagd voor een jaar verlengd en mocht ik toch besluiten het abonnement te beëindigen mag ik de resterende looptijd vergoeden.

Nadat ik 4 verschillende medewerkers had gesproken komt er nu dan toch een monteur want tja ik zit vast aan dit contract zoals men zegt.

Misschien is het mogelijk om dit contract te beëindigen via de rechter?

Iemand hier ervaring mee?

Cordelia
18-11-2018

Super Afrader!

Echt de slechtste provider dat ik ooit gehad heb! Wifi extreem onstabiel, valt om de minuut uit, soms ook helemaal weg for een lange tijd! Deze provider is gewoon een grap, verbaasd me dat ze momenteel nog bestaan. zal niet lang duren voordat ze failliet gaan.

18-11-2018

Wifi is onbruikbaar

Bekabeld internet werkt prima maar de wifi van de connect box is onbruikbaar en valt om de paar minuten een paar seconden weg. Als je iets wil doen waarvoor je stabiel draadloos internet nodig hebt (gamen op je telefoon of laptop, streamen, etc) is elke andere provider van Nederland een beter alternatief.

An
16-11-2018

De laatste tijd een drama.

Ik ben al vele jaren klant van Ziggo en was altijd zeer tevreden maar de laatste tijd is het 1 groot drama. Met een internet abonnement van 200mbs zit ik gemiddeld

Zo'n 10, 12 seconden te wachten op het laden van 1 pagina! De inbelverbinding die ik in 1996 had was een stuk sneller.

Valt ook regelmatig een paar seconden helemaal weg.

Conclusie staar je niet blind op reviews uit het verleden. Ze waren lang een goede aanbieder maar die tijd is serieus voorbij.

Doo

Internet

Dat ze zichzelf nog internetprovider noemen

Internet is zo traag als dikke stront door een trechter.

Seb
15-11-2018

Kansloze pannenkoeken op de klantenservice

Ik wilde graag een pakket bestellen in combinatie met mijn Vodafone abonnement. Hiervoor hebben ze me zelf gebeld. Een hoop beloftes gekregen voor een mooie prijs en ze zouden me er een aantal dagen later over terugbellen om het te bevestigen. Helaas geen hond die me terug gebeld heeft hierna dus nadat ik zelf de dag erna maar eens gebeld had kreeg ik doodleuk te horen dat het pakket dat mij eerder was beloofd helemaal niet mogelijk was voor de aangegeven prijs.

Ik heb toen met de betreffende persoon een ander pakket gekozen. Nadat alles eindelijk bevestigd was kwam de dame in kwestie terug met; "sorry, het pakket dat ik net voor je heb besteld kan helemaal niet omdat de gekozen internet snelheid te laag was. Nou leuk, dus toen heb ik haar dat pakket maar laten annuleren. Zou allemaal prima zijn. Paar dagen daarna krijg ik doodleuk een mail met trackingsgegevens voor mijn Ziggo pakket. Nog maar eens gebeld om ze te zeggen dat er helemaal niks was geannuleerd door Ziggo. Ik kreeg hun hartelijke excuses en ik moest het pakket maar retourneren naar ze.

Vandaag het pakket binnen gekregen en toen toch maar overwogen om misschien toch het pakket te nemen want ja, je hebt de doos met de hele zooi nu thuis staan dus ik weer gebeld met de vraag of ik het pakket toch niet kon behouden.

Dat was geen probleem, dus ik werd doorverbonden met de persoon waar ik in eerste instantie mee had gebeld. Nadat ze me in de wacht had gezet kwam ze doodleuk terug met het verhaal dat alles geannuleerd was en dat ze mij als klant had verwijderd uit het systeem. Uuuuhm. oké, maar dat was niet wat ik gevraagd had. Dus met als gevolg dat ik nu niks anders kan dan de hele zooi te retourneren. Dus ik kan nu wachten op de retour dozen, alle zooi retourneren, en dan nadat de zooi bij Ziggo ontvangen is zou ik teruggebeld worden om dan alle zooi weer opnieuw te moeten bestellen. Wat?

Nee dat is echt de klantenservice die je krijgt van deze Ziggo pannenkoeken. Tijdens het typen van deze klacht had ik nog zoiets van "ik bel ze nog eens om te kijken of er echt niks anders te regelen is. Heb ik ook gedaan en kreeg toen contact met een derde pannenkoek van Ziggo. Deze heeft een en ander nogmaals nagekeken en gaf me na het inkijken van alle rompslomp die tot nu toe gedaan was ook aan dat dit geen zuivere service was die ik als klant van Ziggo tot nu toe ontvangen heb. Hij kon helaas niks doen maar kon me wel beloven dat hij me zou doorverbinden met een afdeling die me een nieuw pakket kon aanbieden voor een hele mooie prijs. Na het krijgen van nog meer excuses voor het ongemak en het doorverbinden was ik benieuwd wat deze afdeling me kon aanbieden, Eenmaal nadat ik het hele verhaal voor de 4e keer helemaal heb moeten uitleggen, bleek deze persoon helemaal niks voor me te kunnen betekenen en kon hij schijnbaar enkel dezelfde korting aanbieden die elke nieuwe klant bij Ziggo ook krijgt. (Dit waren zijn letterlijke woorden)

Hij kwam ook niet echt over alsof hij zin had in zijn werk bij Ziggo en dat het hem allemaal ook maar iets kon schelen.

Dus al met al alweer blij gemaakt met een dooie mus. Ben helemaal klaar met deze pipo's.

Elke klantenservice medewerker verteld je iets anders en niemand lijkt te weten hoe het allemaal werkt bij Ziggo. Lekker dan, als zij het al allemaal niet weten, wie moet t dan wel weten?

Ik in ieder geval nooit meer. Geen Ziggo voor mij, en Vodafone klant ga ik ook niet meer lang zijn aangezien mijn mobiele contract bijna afloopt.

De doos met Ziggo zooi gaat mooi retour en die mogen ze ergens steken waar de zon nooit schijnt.

Belachelijk

Al twee weken geen internet thuis, monteur is langs gekomen, kabel is afgekeurd dus er iets met de kabel waardoor internet niet werkt, kabel moet vervangen worden en aan tel vertellen ze mij dat ik ong 8 weken kan wachten omdat zij eerst een vergunning moeten aanvragen bij de gemeente om daar te kunnen graven. Ik vind het belachelijk dat ze niet tijdelijk een ander optie hebben, 8 weken zonder internet leuk om zo de nieuwjaar in te gaan.