Johhny
15-11-2018

Goed Internet en Goede Service

Nog nooit geen serieuse problemen gehad bij Ziggo en als in die had altijd vriendelijk geholpen. Had laatst dat me router/modem er mee ophield na 5 jaar maarja dat kan altijd hup klantenservice gebeld en de volgende dag een nieuwe modem die ook nog is beter werkt. Lekker met me 5Ghz verbinding op de wifi de volle 200mb/s door mijn gehele huis. Ziggo is een zekere aanrader die internet snelheden zie je nergens anders terug voor deze prijs. Service en kwaliteit en vooral als je het Vodafone combineerd dan kan het niet beter lekker genieten van me dubbele data, vijf euro korting en mijn zender pakket naar keuze.

Deze serivce verwacht je van een bedrijf natuurlijk ook wat mindere mensen gesproken maar dat kan gebeuren dan gewoon nogmaals bellen er zijn mensen die echt geweldig zijn dikke pluim naar Ziggo!

Sjoerd
13-11-2018

Ontiegelijk sloom onstabiel internet/wifi

Al tijden lang last van onstabiel en enorm slome wifi, vooral in de avonduren wanneer de meeste mensen gebruik maken van het internet ;)

Valt vaak ook om het half uur volledig uit nadat het na een paar minuten weer online komt (nogsteeds erg traag)

12-11-2018

Storingen

Heb nu al 4 keer een monteur ( nou ja iemand)

over de vloer gehad. Ben nu toe aan mijn derde horizon box en elke keer alles wat ik opgenomen heb weg. Morgen komt voor de 2e keer een storingsmonteur, maar dat zal ook wel niet helpen.

Blijft storen, vastlopen en storingen geven.

Zodra het kan stap ik over.

Dave
11-11-2018

Slechte WiFi

WiFi valt om de haverklap uit. En dit gebeurt standaard iedere avond. Overdag zal dit ook wel het geval zijn maar dan merk je het niet. Ik heb nu een klein jaar ziggo en heb echt spijt. Wanneer het jaar om is snel weer terug naar KPN!

Carlo
11-11-2018

Kan niet slechter

Al jaren is er iedere week is er wel iets aan de hand, afgelopen weken loopt het beeld en geluid meerdere seconden achter, om te janken. Spreek je een medewerker, het meeste wat ze kunnen doen is "er een melding van maken", maar weken achtereen wordt er niks opgelost. En dan is dit nog maar één van de 100den waardeloze ervaringen die ik met ze heb. Ik heb nu al ruim 2 jaar Ziggo en er is geen één moment geweest zonder problemen. Of ik nu altijd 2x in moet loggen voor een kijksessie, het beeld a-synchroon is, lage kwaliteit of gewoon een hele uitzending uitvalt en ineens "niet meer beschikbaar" is, het is de meest waardeloze dienst die ik óóit gehad heb.

Ik stap over.

10-11-2018

Ziggo schiet hopeloos tekort

Ziggo heeft al enige tijd een probleem met Reply TV en uitgesteld kijken; het beeld en geluid loopt niet synchroon, soms zit er een vertraging in van ca. 3 seconden. Zowel op de TV met hun set-up box, a;s op internet. Programma's zijn hierdoor niet om aan te gluren. Ziggo verwacht het probleem 'in de loop van 2019' op te lossen. Werkelijk ongelofelijk voor een dergelijk bedrijf, wel heel veel geld vangen maar, een slecht product leveren. Dit komt overigens nog bovenop alle andere problemen, die ze al twee jaar met de Horizon box hebben en ook niet kunnen oplossen. Ik haak in ieder geval af en switch naar een andere aanbieder.

Rita
10-11-2018

Ziggo ik wou dat het niet bestond. Ik vind het gewoon geldklopperij

Na het overgaan analoog naar digitaal al vaak vals voorgelicht over gebruik van videobanden. Afgelopen donderdag prima monteur, de derde in rij, moest alleen nog wat dingen aangeschaft worden. Mijn man kon weer opnemen via videoband. Vrijdag weer monteur van Ziggo, die heeft dingen aangesloten, nu kan mijn man geen programma opnemen via video. Deze man is 1 1/2 uur hier bezig geweest. Deze heeft alles verziekt waar donderdag goede monteur mee bezig is geweest. We mogen niet vragen naar goede monteur. In de afgelopen tijd zijn er 4monteurs geweest, waarvan 3 knurften. En ziggo zegt gewoon dat ze ons niet kunnen helpen. 2 kastjes aangeschaft van € 30 en nog iets om er tussen te zetten van € 50 en het werkt niet. Ik wou dat we van ziggo af konden. Zo slecht!

Annabelle
09-11-2018

Expeditie Robnison aflevering 10 loopt achter

Hoi Ziggo, let er op dat het geluid met het beeld niet goed loopt bij de aflevering 10 van Expeditie Robinson :)

Jim
09-11-2018

Constant storing!

Wifi valt iedere avond minstens 7x uit, overdag zou ik het niet weten want ben een Student. Zal wel net zo ruk zijn!

Als je een Gamer bent, veel tijd spendeerd achter Netflix of veel date verbruikt op je Telefoon en dat wilt voorkomen door thuis Wifi te gebruiken dan kan ik je Ziggo afraden!

Arrogant en klantonvriendelijk

Probleem met extra Mediabox. Dit bleek na een week ergernis en over en weer bellen bij Ziggo. Vervolgens wordt er een verkeerde box gestuurd. Abonnement van 5 naar 4 euro ja dat helpt echt om problemen op te lossen box met minder mogelijkheden. Maar toen zouden we dan toch echt de goede box krijgen. Helaas nu bijna 14 dagen verder en veel telefonisch , mail en chatcontact vele smoezen en onzin nog geen Mediabox. Kortom wacht af tot maandag anders maar eens naar een andere provider. Jaren tevreden klant maar nu is de maat vol?

Innen abonnement Movies ans Series XL

Zonder dit abonnement aangevraagd te hebben wordt dit waarschijnlijk al jaren door Ziggo ingehouden! Kwam er achter omdat familielid mij mededeelde dat ik wel erg veel bij Ziggo betaalde . Heb menige e-mail gestuurd en krijg alleen een berichtje dat er iets was veranderd in 2016 wat ze mij per e-mail hadden medegedeeld. Kan tot op heden geen enkele zender ontvangen die tot dit abonnement behoren. Volgens mij heeft Ziggo het signaal NOOIT aan mij doorgegeven want ik krijg op alle zenders van dit pakket , die erin horen,dat ik er geen abonnement op heb, terwijl het al enige tijd wordt ingehouden! Krijg van Ziggo geen compensatie dus dan maar op een andere manier mijn recht proberen te halen! En: Zo snel mogelijk een andere Provider zoeken waar ik wel de service kan verwachten die ik wens, want ons Ziggo wordt te groot en klantvriendelijkheid is VER te zoeken!

Moha
08-11-2018

Facturen op adres op naam van iemand die er niet woont

Krijg facturen van Ziggo op naam van iemand die niet op mijn adres woont terwijl ik niet eens diensten afneem van Ziggo. Herhaaldelijk gebeld met Ziggo en zij willen en kunnen dit niet corrigeren. Zij willen dat ik een betaalde uittreksel bij de gemeente opvraag om te bewijzen wie op mijn adres woont. Compleet debiele werkwijze. Blijkbaar hebben zij hun administratieve processen helemaal niet op orde.

Storingen

Ziggo denkt dat het heel wat is, ik raad mensen aan geen ziggo te nemen, te vaak storingen. Als je dan een storing meld welke niet lokaal is willen ze een monteur afspraak maken voor over 5 dagen, lekker slim als je telefoon tv en internet van ziggo hebt, niet dus. Mensen kijk goed op internet en neem zeker geen ziggo

Ria
06-11-2018

Goede klantenservice maar slecht beleid.

De medewerkers van klantenservice zijn over het algemeen heel klantvriendelijk echter het beleid van Ziggo geeft hen geen mogelijkheid om de klant wel goed te helpen. Nieuwe mediabox ontvangen omdat de oude de melding Fan Alarm aangaf en steeds uitviel. De nieuwe mediabox heeft 1 avond goed gewerkt maar doet nu niets meer. Alles nagelopen samen met medwerker Ziggo. Conclusie er zal een andere mediabox moeten komen maar omdat deze mediabox nieuw is mag ik geen andere sturen. Eerst moet een monteur komen om de zaak te onderzoeken. Helaas kan de monteur pas over 8 dagen. Geen televisie tot die tijd. En dan hopen dat de monteur een andere mediabox bij zich heeft. Medewerker mag geen nieuwe box sturen waardoor het probleem wel snel verholpen zou zijn. Heeft er wel moeite voor gedaan maar van zijn leidinggevende geen akkoord gekregen. Zo jammer dit!

Adri
06-11-2018

Overgang analoog naar digitale tv

Na eerste keer instellen.Beeld soms niet compleet.Beeld bevriest.Geluid valt weg.Geluid niet synchroon.Opeens zender verdwenen.Via klantenservice verkeerde informatie gekregen,dus toestel niet meer in te stellen.Op ziggo website boodschap dat mijn tv niet geschikt zou zin voor digitale tv terwijl ik net 14 dagen digitaal heb zitten kijken.Via een hoop gegoogle wel de juiste parameters opgezocht en tv weer ingesteld,gelukkig staat NPO op kanaal 952 terwijl vorige instelling NPO gewoon op kanaal 1 stond. Mischien eens beginnen met ter zake kundig personeel en correcte informatie via website verstekken.Een goed signaal versturen zou ook niet verkeerd zijn.28 jaar analoog gekeken met goed beeld en geluid,nu steeds meer irritatie.Ja en ze zijn toch wel een beetje gewaarschuwd de afgelopen tijd de gezien de klachten.

Jacques

Wél goede klanten service

Inmiddels 3 x de klanten service nodig gehad voor een defect modem of splitter. Waarschijnlijk gewoon pech gehad met een slecht modem, maar over de snelheid, hulp en klantvriendelijkheid géén klachten. Wordt vriendelijk e snel te woord gestaan en ze beloven wat ze doen.

Angie

Wat een gezeik!

Aankoop all jn pakket met hbo zakelijk. meerdere malen gevraagd of hbo in de prijs ingegrepen zit. Bij ontvangen box geen hbo nu al 3 weken bezig met loze beloftes om te krijgen wat ik heb afgesproken. Betaling zal zeker niet plaatsvinden!

Waylon

Storing aan internet

Een super slecht bedrijf wifi doet het altijd slecht dan is doet ie het weer even goed en dan is het weer een grote drama ik heb al meerdere keren gebeld met de service maar ze zeggen dat ligt het misschien aan de kabel of iets maar nee dat was niet het geval en dan ja zeggen ze dan moet u even de router een keer aan en uit zeggen maar dit werkt natuurlijk ook niet en dan wordt je van het kasje naar de muur gestuurd zonder elke resultaat. ik zou het zeer zeker niet aanraden om naar ziggo te overstappen

Co
04-11-2018

Zeer slechte klantenservice en dito medewerking

Als je ziggo klantenservice al aan de lijn krijgt heb je toch minimaal 15 minuten in de wachtrij gestaan. Heb ook heel slechte ervaringen met ziggo zoals al eerder geschreven. Overgestapt naar telfort met overstap service van telfort dus opzegging ziggo abonnement. Krijg daar ook bericht van van ziggo: jammer dat u weggaat en bla bla. Zou je denken dat ze per overstapdatum abonnement ook stop zetten, fout! laten ze lekker doorlopen. Na 14 dagen kreeg ik nieuwe rekening van ziggo. Gebeld . Na voor hen normale wachttijd van 20 minuten iemand aan de lijn, sorry meneer maar stopt niet automatisch. Dus dan maar direkt stop gezet, fout ! zit je er nog een maand aan vast en zero tolerantie om dit in te korten. wat een waardeloos bedrijf dat ziggo.

Ted
02-11-2018

Waardeloos van begin tot eind.

Waardeloos. Slechte verbinding, tv valt vaak uit, tv gids vaak onbereikbaar, record-functie niet te gebruiken, regelmatig storingen en geen tot bijna geen hulp van klantenservice.