ZLM reviews

5.5

Will
21-01-2019

Op ZLM kan ik rekenen

Alleen maar goede ervaringen. Bijv. de ZLM hielp mij, toen ik bij terugkeer van vakantie vlak voor Keulen met mijn caravan een lekke band kreeg. Ik had nota bene geen caravanverzekering bij ZLM , maar bij een andere verzekering. Die wilde mij toen niet helpen. Maar ZLM, waar ik wel een autoverzekering had, hielp ons, omdat men het veel te gevaarlijk vond om ons met caravan langs de Autobahn te laten staan.

Kort geleden moesten wij onze vakantie in Beieren met 3 dagen verlengen, omdat bij mijn vrouw de kogel van de heup uit de kom schoot. Rekening voor verlenging en bijkomende kosten op vrijdag (geen lichting) op de post gedaan. Dinsdag (eerste dag van wekelijkse postbezorging) al een mail van ZLM, dat zij alles naar Unigarant ter beoordeling hadden opgestuurd. Op vrijdag ontving ik per mail het bericht, dat de door mij opgegeven schade binnen 5 werkdagen zou worden overgeschreven. En de volgende maandag stond het geld al op onze rekening. (De hele afhandeling dus binnen 6 werkdagen)! Chapeau, ook voor Unigarant.

Verder zijn de contacten met ZLM voortreffelijk. Zeer goede bereikbaarheid,

23-10-2018

Waardeloos discrimineerde verzekeringsmaatschappij

Omdat ik in de stad woon , en mijn andere auto ergens anders heb verzekerd, begin ik op 0 schade vrije jaren en willen ze mij niet accepteren. dit kan toch niet? is toch discriminatie, je mag niet iedereen over 1 kant scheren. ik rijd al meer dan 10 jaar schade vrij. echt waardeloos!

15-09-2018

Netjes geholpen na overval

Mijn BMW was in Rome gestolen en na 1 dag weer terug gevonden. ZLM heeft mij netjes geholpen en alle bijkomende kosten vergoed. Ook krijg je een vaste schade afhandelaar die je helpt en met raad en daad bijstaat. Kortom voor mij is ZLM een uitstekende verzekerings maatschappij. Ik kan nu met 20% korting overstappen maar gezien mijn recente ervaring blijven we absoluut bij ZLM!

Fam Roomer

29-08-2018

Zeer goede en betrouwbare maatschappij

Ik zit al jaren bij ZLM en bij ieder telefonisch contact heb ik binnen 10 seconde een medewerker aan de lijn. Binnen 5 tellen doorverbonden aan een collega die mij goed en adequaat helpt. Chapeau en ga zo door!

27-08-2018

Erg slechte ervaring

Zeer slechte ervaring. Alles doorgenomen met adviseur.Alle verzekeringen zouden ondergebracht worden, in totaal 7 stuks. Op het kantoor kon ineens niets meer!

Wim van Rhijn

Ano
02-07-2018

Waardeloze partij.

Doe me 1 lol en neem hier aub geen verzekering! Ik probeerde een auto verzekering af te sluiten. Omdat mijn schadevrije jaren niet geaccepteerd worden (deze zijn ouder dan 2 jaar, want ik diverse jaren geen auto gehad). moest ik op 0 beginnen. Dat zou nog kunnen maar toen kwam de klapper, omdat ik in de stad woon waar ik woon werd ik niet geaccepteerd om een verzekering af te sluiten! Iemand met 0 schadevrije jaren wordt dan niet geaccepteerd. Dit betekend voor mensen zoals ik of beginners, dat zij onmogelijk een verzekering kunnen afsluiten bij deze partij.

Gelukkig zijn er wel gewoon normale verzekeringsmaatschappijen die het gewoon accepteren dat je in een stad woont.

Gerrie
13-04-2018

Zeer slechte advokaten

Advokaten kunnen geen getuigenverklaringen lezen. Dit moet je zelf doen en als je dan aangeeft dat er tegenstrijdigheden in staan, doen ze er niets mee. Nemen geen kontakt hierover op met de tegenpartij. Krijg een smoesje dat zij denken dat je daar bij de tegenpartij geen kans meemaakt. Laten ze maanden hierover wachten als afschriften vraagt van de correspondentie. met de tegenpartij krijg je 3 emails die van maanden terug zijn voordat de tegenstrijdigheden door ons zelf zijn ontdekt. Vervolgens willen ze proberen de helft van de schade alsnog te verhalen. Dit na bijna een half jaar maar de helft kan ik dan ook meteen terug aan de verzekering betalen want ik ga wel in mijn no-claim er op achteruit zeggen ze. Verder doen ze niets. Slechte advokaten hebben ze daar doen gewoon niets. ben gelijk weggegaan bij de verzekering.

Fenne
03-04-2018

Discriminatie

De site staat bom vol met mooie verhaaltjes. Bel je op om een verzekering af te sluiten vertellen ze dat ze geen verzekeringen afsluiten voor mensen met 0 schadevrije jaren. Echt een service! Hopelijk sluit niemand een verzekering meer bij hun af

Renee
13-03-2018

Verzekering is tegen zijn eigen klanten!

Zeer slechte afhandeling van schadegeval. Eerst krijg ik een brief waarin de claim van de tegenpartij wordt afgewezen en vervolgens een maand later een brief waarin ze mij -5 schadevrije jaren geven. Bel ik op krijg ik echt een brutale medewerker zodra ik mijn postcode doorgeef. Echt slechte service wordt geen klant van zlm verzekeringen!

Agron
27-01-2018

Geen vergoeding stormschade schutting

Door de laatste storm in Eindhoven is onze schutting omgewaaid en afdak kapot gewaaid. Zlm beweerd doodleuk dat deze schade is niet door storm veroorzaakt. Ze beweren dat als de palen nieuw waren dan was dat niet gebeurd. Dus geen vergoeding. Ik heb alle mijn verzekeringen die ik bij hen had lopen, beëindigd.

Lennart
11-10-2017

Denkt mee

Al 3 jaar bij de ZLM. Altijd goede ervaringen. Een keer is mijn auto beschadigd door een andere auto. Zlm zat er kort op bij het verhalen van de schade op de tegenpartij.

Verder verloopt communicatie ook goed. Telefonisch goed bereikbaar. Telefoon wordt snel opgenomen.

Toen ik een andere auto had gekocht heb ik tijdelijk 2 autos gehad, beiden ook verzekerd. Zlm zorgde er netjes voor dat de no claim korting op de nieuwe auto kwam, maar de korting op beiden autos. Wordt dus goed meegedacht in het voordeel van de klant!

Natasja
16-01-2017

Goede bemiddelaar

Ik had een probleem met een schadeherstelbedrijf en daar heeft ZLM in bemiddeld en uiteindelijk de oplossing aangedragen. Heel belangrijk om een klacht serieus te behandelen. ZLM doet dat!

Gonny
29-05-2016

Prima

Kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben, heb na een aanrijding een goede dagwaarde teruggekregen voor mijn auto, heb twee keer stormschade vergoed gekregen, heb een keer 50 euro gekregen omdat de assurantiebelasting werd verhoogd door de overheid, en onlangs nog 65 euro omdat ZLM 65 jaar bestond. Plus lage premie, goede bonus/malusregeling zonder premieverhoging, goed bereikbaar en vriendelijk.

Ad
28-07-2015

ZLM met de Z van Zwendel

Kijk uit met ZLM als verzekeraar. Sinds afsplitsing van de agrarische sector is het steeds meer een op winst beluste verzekeraar geworden terwijl men de schijn blijft ophouden een "onderlinge verzekeraar" te zijn. Zelf heb ik ervaren (bevestigd door twee onafhankelijk taxateurs) dat van externe experts gebruik wordt gemaakt mits deze bereid zijn met dagwaardes te sjoemelen. Mij hebben ze op die manier voor meer dan 1000 euro getild. Gearchiveerde onderbouwing is nog steeds in mijn bezit.

Harrie
26-05-2015

Proberen je vooral niet te helpen,totdat een onafhankelijke advocaat hen dwingt

Gk
10-12-2014

Correct en adequaat

aanrijding gehad buiten mijn schuld. Snelle en adequate afhandeling door de rechsbijstandsafdeling. prima!

Dimitri
03-07-2014

Foute berekening van dagwaarde, ZLM bijzonder inflexibel

Wij hadden schade en daar melding van gemaakt. ZLM vergoed volgens de voorwaarden de dagwaarde van het ding. Als ik op internet de defeinitie lees van dagwaarde;

De dagwaarde is de waarde van een voorwerp bijvoorbeeld een auto in de staat waarin het zich op een bepaalde dag (bijvoorbeeld de dag van een ongeluk) bevindt, meestal gelijk aan de vervangingswaarde.

In plaats van de gangbare definitie te hanteren van dagwaarde hanteerd ZLM zijn eigen regeltjes met tabellen en afschrijvingspercentages waardoor we bijna niets terug krijgen. Dit terwijl de dagwaarde van het ding aantoonbaar hoger is.

Ik heb hierover contact opgenomen met ZLM maar ze zijn bijzonder bot en inflexibel. In plaats van als vergoeding de dagwaarde terug te geven blijven ze vasthouden aan hun eigen tabellen, die in de voorwaarden niet worden genoemd.

ErikV
30-07-2013

Ik heb al jaren al mijn verzekeringen bij ZLM, zo ook mijn autoverzekering.

Na schade door mijn schuld alles aan hun doorgegeven en ze hebben alles met de tegenpartijen afgehandeld.

Top!