Zonweringbestellen.nl reviews

Vreni
23-06-2020

Te mooi om waar te zijn

9 minuten geleden

Te mooi om waar te zijn was mijn eerste gedachte. En helaas is dat ook zo.

Zoals ik in eerdere reviews ook heb gelezen:

Geen goede beschrijving voor het monteren van het scherm, het stellen van de armen maar ook de muurbeugels hoe ze bevestigd moeten worden.

Ik heb hetzelfde meegemaakt.

De muurbeugels maken het er een stuk lelijker op en 'hun frabrikant' levert geen afdekkapjes voor de muurbeugels. Ze bestaan dus zeker wel!

Voordat ik mijn scherm binnen had, zelf er achter aan moeten bellen waar die bleef.

Het enige wat goed ging is de leverdatum bepalen.

Zodra het scherm binnen kwam is alle ellende begonnen.

Regelmatig contact gehad over hoe het nou allemaal zat met monteren enz. Een monteur die gewoon zegt plak maar wat plakkertjes op de buitenkant van de armen tegen beschadiging, omdat de armen tegen de muur van het huis kwam. Effe serieus?!

Een 'echte' klacht ingediend. Het enige wat hun antwoord erop was was wat mijn bestelnr is en oja, spijtig dat mijn ervaring zo slecht is.

Ik ben helemaal klaar met zonweringbestellen.nl!

Ik kan echt niemand aanraden hier te bestellen.

Zodra je vragen hebt, staan ze niet voor je klaar. De telefoon is altijd bezet.? Zogenaamd super druk.

Het zijn absoluut GEEN professionele zonwering verkopers!

Ik hoop dat een ieder die dit leest zich goed bedenkt hier wat te gaan bestellen.

Rudi
29-05-2020

Prima ??

Deze week mijn tweede screen gekregen.

Prima product weer mooie kwaliteit voor zeer nette prijs.

Een aanrader.

Birgitte
28-08-2019

Snel, correct, klantvriendelijk en mooi product

We hebben afgelopen jaar 2 schermen besteld, begin van het jaar en halve wege. Allebei de bestelling gingen vlot, binnen 5 tot 6 weken werden de schermen geleverd. Site is eenvoudig en duidelijk. Beide schermen werden we voor de levering gebeld, de heren die de schermen kwamen afleveren waren netjes en behulpzaam, dikke pluim! Mail reactie ging ook super snel, ook daarvoor een dikke pluim, vaak moet je bij andere bedrijven lang wachten voor een reactie, hier dus niet. Voor ons dus een dikke 10, aanbeveling voor iedereen. Wij zijn super tevreden over de schermen, mooie kwaliteit voor weinig geld.