Zwemmershop reviews

3.1

Petra
15-09-2017

Nooit meer!

Wat een slechte ervaring heb ik met deze winkel. Op 16-06 een zwembroek bij deze shop gekocht. Levering liet ook al een aantal dagen op zich wachten. Man heeft deze zwembroek gepast, helaas was dit niet zijn maat. Terug gestuurd en wij kregen toen te horen dat ze de zwembroek niet meer konden verkopen ivm gebruiksporen. Wij konden of de zwembroek weer in ontvangst nemen of een tegoedbon bij de volgende aankoop, geen haar op mijn hoofd die dacht om de volgende keer nogmaals met hun in zee te gaan. Gekozen om de zwembroek opnieuw naar ons toe te sturen. Heel veel mailtjes naar de zwemmershop gestuurd.beloofde dit iedere keer op te sturen. Gister, jawel gister na bijna 3 maanden hebben zij deze opnieuw naar ons op gestuurd. Een excuus van hun kant kan er blijkbaar niet af. Jammer en triest, medewerkers van de Zwemmershop dat jullie zo met jullie klanten omgaan, zou ook niemand deze winkel aanraden!

Roland
28-07-2017

Kunnen niet leveren wat ze aanbieden

Eerste x badpak besteld en kreeg ik verkeerde geleverd. Ik gebeld en vriendelijk te woord gestaan en alles uitgelegd. De dame vonder het jammer en zou het overdragen naar persoon die er over ging. Ontving mail of ik wel even foto's wou mailen dan zouden ze onderzoeken waar het was mis gegaan. Met geen woord wordt er gesproken over het goed maken van de fout. Alles terug gestuurd op mijn verzoek en meer dan week geld kwijt geweest. Als goed maker kreeg ik 10% korting bij volgende bestelling. 6 weken later toch iets weer besteld. Op zaterdag dinsdag gechat bikini was onderweg naar hun toe donderdag weer contact gezocht bikini niet meer leverbaar. Of ik wat anders uit wou zoeken. Bestelling geannuleerd. Maar krijg nu geen reactie meer en intussen maar weer wachten op geld. Waardeloos gewoon.

Aaron
09-12-2016

Arena tas geleverd

Mijn ervaring met zwemmershop is fantastisch. Ik had een tas nodig dat waterdicht was en ik vond op zwemmershop een Arena tas. De website is makkelijk te gebruiken en erg overzichtelijk. De enige moeite die ik had was nog beslissen welke kleur ik zou gaan kiezen. In een chat met een van de medewerkers hielpen ze mij met het uitzoeken van de geschikte tas. Uiteindelijk heb ik een nog beter passende tas gevonden dan ik al had ook van het merk Arena. De dag dat mijn tas geleverd zou worden kreeg ik niks binnen. Ik was van plan om een mail te sturen er over maar de mensen van zwemmershop waren mij al voor. In de mail werd gezegd dat de tas per ongeluk naar een oud postpunt gestuurd was die niet meer bestond. De tas werd met spoed opnieuw gestuurd en kreeg ik de dag erna al binnen. Ik heb dagelijks nog veel plezier aan de tas en vond het heel erg fijn hoe ik geholpen werd. Ik ga zeker als zwemkleding of dergelijke nodig heb zeker zwemmershop weer een bezoekje brengen. Ik ben zeer tevreden over zwemmershop en hoe ze met mij als klant zijn omgegaan. Een dik verdiende 10!

Sia
09-12-2016

Snelle levering

Gebruik gemaakt van de snelservice ivm Sinterklaas, zelfde dag nog geleverd. Me dochtertje helemaal blij met haar frozen badpakje

Kath
21-09-2016

Geld terug: goede recensie schrijven

Bij Zwemmershop werkt het helaas zo: heb je een klacht, dan bellen ze niet terug. Ze kunnen zich jouw telefoontje ook niet herinneren. Schrijf je tenslotte een pittige recensie, dan bellen ze wel terug. Met de vraag of je hun bedrijf met een acht wil beoordelen, want dan krijg je je geld terug.