Allard
01-04-2024

Goed nieuws allard!

Aegon wil jouw klacht in behandeling nemen.

Hiervoor hebben ze wel jouw klantnummer nodig.

"klantnummer opgeven"

Bovenstaande tekst kreeg ik in een mailbericht ik op 5 maart j.l. Van aegon n.a.v. Mijn koersplan review op deze site.

De nummers van de koersplanpolissen in kwestie heb ik per omgaande doorgegeven aan aegon maar de maatschappij heeft niet meer van zich laten horen . "niet zo best".

Rein
11-12-2023

Onlangs kwam het bedrag vrij van de door mij opgebouwde lijfrente bij Aegon. Uiteraard betrof het hier een van hun vele woekerpolisproducten. Het vrijgekomen gegarandeerde eindkapitaal liet ik via een waardeoverdrachtformulier overmaken naar De Onderlinge's Gravenhage. In mijn (aan Aegon) geupload waardeoverdrachtformulier meldde ik dat het over te maken bedrag exclusief (!) de compensatie was die ik nog tegemoet kan zien via de woekerpolisclaim van de Consumentenbond. Natuurlijk vroeg ik om een bevestiging van deze upload. De klantenservice weigert mij echter een bevestiging van ontvangst daarvan.

Het blijft woekeren en ploeteren mbt Aegon. Na de woekerpolisaffaire verzon men een nieuwe slogan: "Eerlijk over Aegon" maar het blijft oude wijn in oude zakken.

24-07-2023

Klantenservice is niet behulpzaam. Botservice is nog slechter en verbind je door met de verkeerde sectie. Specifiek genoeg maakt niet uit.

14-03-2022

Wat een prutsers daar bij Aegon. Niet bereikbaar en dan beweren dat de notaris te weinig heeft overgemaakt schandalig.

Marijke
13-02-2022

AEGON heeft mijn spaarrekeningen opgeheven. Ik had een maandelijkse automatische overschrijving die ik niet zelf kan opzeggen, daarvoor moet ik een verzoek indienen bij AEGON. Dat heb ik gedaan. Na een half jaar en herhaaldelijke verzoeken, in alle toonaarden, is er nog niets gebeurd. Dit is de manier waarop AEGON met klanten omgaat. NEGEREN!

Gerrit
29-01-2022

Aegon heeft geen respect voor zijn klanten. Aegon vraagt heel veel identificatie-gegevens van klanten, dikwijls meerdere malen hetzelfde. Ik heb zelfs een storting vanaf een andere bank, naar mijn eigen Aegon rekening moeten doen, om me te identificeren. En dan uiteindelijk zijn mijn gegevens nog niet ge-accepteerd en heeft Aegon doodleuk mijn levensloop tegoed naar de rekening van mijn werkgever overgemaakt. 2 maand geleden, en men heeft mij daarover nog steeds niet ingelicht. Totaal respectloos naar klanten toe!