Allianz reviews

Gerben
09-04-2024

Allianz is overgaan op een nieuw niet werkend systeem met eenzijdig bepaalde andere voorwaarden. Geen communicatie mogelijk ivm no-replay mails. Schrijven zelf automatisch van je rekening af! Sturen dreigende incasso mails. Telefonisch onbereikbaar. Nooit aan beginnen, snel gegaan daar!

Gerben

07-01-2024

Ik had een fietsverzekering bij Allianz. Op een nacht werd mijn achterband met pas vernieuwd tandwielen gestolen (deze klus kostte 250 euro, na de diefstal een nieuwe achterband en dus weer nieuwe tandwielen aankopen kostte nog eens 400 euro) in een overdekte fietsstalling aan het station (met camerabewaking). Allianz kwam voor 0 euro tussen. Blijkbaar komt deze verzekering enkel tussen als je volledige fiets gestolen wordt. Ik ga uiteraard op zoek naar een andere verzekeraar en gebruik NOOIT meer Allianz.

18-09-2023

O Problem? Met Allianz Direct

Slechte afhandeling autoschade.

Alianz direct, no problem.?

Alleen maar problem.auto brand gehad. Geen contact te krijgen per telefoon. Via Chat 30 tot 50 min in de wacht, en geen oplossing. Geen info over stand van zaken via de mail.

Alle documenten doorgezet naar Allianz. Factuur, betaal bewijs, foto's etc.

Geen reactie, geen vragen van Allianz.

Vandaag zou het schade rapport worden toegevoegd aan het dossier. No Problem! Wel dus. geen schade rapport toegevoegd. Volge

Iwan
21-08-2023

Wat een vreselijke verzekeringsmaatschappij. Nooit te bereiken. Zelfs het opzeggen van je autoverzekering duurt een eeuwigheid.

Klaas
02-03-2023

Telefoonverzekering afgesloten, was zo maar klaar. Bij schade zijn ze zeer slecht te bereiken, en komen hun afsprakuenniet na. loop nu al meer dan een half jaar met een leen telefoon om.

Sylvia
03-10-2022

Schandalige bejegening!

Ik ben bestolen van mijn auto, netjes aangifte gedaan, alles. Allianz krijgt ook de reservesleutel en alle codes van mij. Nu is mijn auto door de politie teruggevonden. Wat een geluk, denk ik dan. Maar Allianz verbiedt mij (eigenaar) om contact op te nemen met die Politie, omdat zij er al mee bezig zijn. Maar Allianz belt mij nooit terug als ik hierom vraag. Nu wijst Allianz, ook weer zonder fatsoenlijk contact mijn claim af. Geen idee waarom. Maar geeft ook m’n teruggevonden auto niet terug. Effectief komt het voor mij erop neer dat Allianz nu, zolang ik niets hoor en noch mijn auto, noch een schadevergoeding krijg, mijn auto heeft gestolen… Wat een schandalig rotbedrijf. Ik had vertrouwen in de eerlijkheid en het fatsoen van een groot bedrijf als dit, maar ik ben echt enorm teleurgesteld en woedend. Wat mij betreft mag dit bedrijf snel opdoeken, want dit is echt niet oké.

Mmm
06-08-2022

Verschrikkelijk! Zodra ze geld moeten betalen zijn ze weg. We hebben moeten wachten tot dat de polis was afgelopen. En dan zeggen ze dat we te laat zijn! Klantenservice ook zeer arrogant. Oplichters!

Tjerk
15-04-2022

Absoluut drama. Zeer onprofessionele en onvriendelijke klantenservice, absoluut niet service gericht en een drama met uitbetalen voor je bouwdepot. Sluit hier NOOIT een hypotheek af

11-03-2022

Vreselijk slecht. Zo slecht.

Auto ongeluk in Spanje. All Risk verzekerd.

Na 8 weken nog geen uitkering. Men werkt er aan!

Neem aub een andere auto verzekering

Lindi
22-02-2022

Het is ongelooflijk dat zo'n bedrijf zelfs maar bestaat. Ik wachtte drie maanden op een antwoord, tot ze me vandaag telefonisch vertelden dat ze me niet konden helpen en dat ik contact moest opnemen met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Bedankt Allianz, dat had je me drie maanden geleden kunnen vertellen! Bovendien was de man aan de telefoon erg onbeleefd, klonk hij erg geïrriteerd en hield hij zich niet aan de etiquette van een vriendelijke klantenservice.

Kevin
11-01-2022

Sluit hier nooit een verzekering af!

Na het melden van mijn schade duurde erg lang voor ik is een keer wat terug ontving.

Na 2 weken kreeg in dan eindelijk een bericht: ik zou vanaf dan nog 14 dagen moeten wachten op een uitslag.

Niets van ze gehoord!

Heb weer contact met ze opgenomen, toen is mij beloofd dat ik het uiterlijk na het weekend het te horen zou krijgen,

En uiteraard niets gehoord!.

Weer contact opgenomen, is mij verteld dat ik uiterlijk 11-01-22 voor 1800h bericht zou krijgen. Maar uiteraard weer niets gehoord.

Wat een vreselijk slecht bedrijf!

Onvriendelijk, onbetrouwbaar en afspraken totaal niet nakomen.

PJ
28-12-2021

Zeer slecht telefonisch bereikbaar. Op mailtjes wordt niet of laat gereageerd. Zeer teleurstellend.

01-12-2021

Dramatisch slecht, snel overstappen naar een echte verzekering.

Waterschade, schade formulier ingevuld en na 10 dagen nog geen reactie. Vervolgens aan de bel getrokken maar een week later nog geen reactie. Gebeld maar lang gewacht, geen melding over aantal wachtenden, opgegeven. Dag later weer gebeld, zelfde verhaal. Drie weken na de melding krijg ik een mail: binnen 2 dagen komt iemand voor een expertise. Dat is nu meer dan 3 weken geleden en er was nog niemand. 4 dagen geleden maar weer eens een mail gestuurd en mijn onvrede kenbaar gemaakt maar geen reactie.

Demi
01-12-2021

Meest waardeloze verzekerings maatschappij die er is.

1. Zijn ze niet te bereiken (na 2 uur in de wacht gezet te zijn nog steeds niemand aan de lijn). 2. Kun je een schade formulier niet fatsoenlijk invullen op de website (geen opties). 3. Reageren ze niet op mail of ingestuurde formuleren. 4. Is er iemand op onze auto(op naam van mijn vriend) ingereden en moeten wij nu 50% zelf betalen! Ben je hierdoor al ontdaan werkt Allianz nog tegen ook (ze hebben onze schade gewoon niet fatsoenlijk bekeken anders zouden ze hier NOOIT op uit kunnen komen. Aangezien te tegenpartij al schuld heeft bekend). Wij zijn hier echt kapot van. blijf hier ver vandaan.

18-11-2021

Mobiel verzekering via Mediamarkt.

Zo veel mogelijk weerstand en na 30 dagen kun je weer over nieuw beginnen met de rompslomp.

Telefonisch contact een regelrechte ramp, goed voor een slapstick.

Hen
19-10-2021

Sluit geen verzekering af bij Allianz.Het enige dat ze goed kunnen is premie innen.Heb je stront aan de knikker, dan geven ze niet thuis.Niet verzekeren daar, het zal je bezuren

11-10-2021

Keren niet uit bij diefstal van fietsaccu. Zat met art gecertificeerd slot vast in het frame van de fiets. Klantenservice tot 2x toe zeer asociaal. Wel lekker premies innen maar niet uitkeren. Schoolvoorbeeld van witteboordencriminaliteit. 👎👎👎👎👎

28-09-2021

Als VvE hebben wij al onze verzekeringen bij Allianz. Over de laatste jaren al wat schades binnen het appartementengebouw gehad. Alle schade is snel en goed afgehandeld en nog belangrijker vergoed. Goede prijs / kwaliteit.

Leon
23-09-2021

Bij de mediamarkt een telefoon verzekering afgesloten maar ipv een verzekering hebben ze er 6 van gemaakt. Nu al 4 maanden bezig om ze geannuleerd te krijgen maar net zi belangrijk mijn geld retour krijgen. Alle gedane beloftes ten spijt er gebeurt niets dus mijn advies ga niet met deze maatschappij in zee!

Pien
22-09-2021

Wat een ellende van begin tot het einde niet te geloven, alles wat mis kan gaan gaat hier mis. En luisteren ho maar! Al 7 maanden bezig met doorzetten van de schadevrije jaren?

Meer Allianz reviews