Lisa
26-05-2023

Aanmaningen sturen over betaalde premie

Denk, ik betaal voor zekerheid die 7,50 toch maar.

iDEAL link werkte niet (meer)

Oh nou foutje, gekruiste verwerking

Nu weer aanmaning.

2 mnd premie. Weer nagekeken. Toch echt betaald hoor. Deze mnd (mei) gewoon incasso gedaan geen stornoos.

Nergens een iDeal link te vinden dus blijkbaar staat t niet meer open.

Overzichtje uitgedraaid over heel 2022 en 2023

Alles betaald. Geen stornoos.

Mail gestuurd. Ben benieuwd.

Men dreigt met royement inmiddels.

06-08-2020

Rare inboedel verzekering

Heb een all risk inboedelverzekering bij Inshared en een huurhuis maar mijn inboedel verzekering bij Inshared keert niets uit na waterschade door het knappen van een waterleiding.

Volgens Inshared was dit achterstallig onderhoud van de woningbouw vereniging, ze luulen maar wat om onder de schade uit te komen.

Neem geen verzekering bij Inshared want zij zijn samen met Interpolis de verzekering die het slechts zijn voor de consument.

21-04-2019

Goed en snel geregeld.

Bijna alle verzekeringen bij inshared,totaal geen problemen mee.

Geef toe dat het makkelijker is om te bellen maar oke.

Na een woninginbraak vorig jaar in no time een expert op de stoep en in no time schadebedrag uitgekeerd.

Geen enkel probleem.

13-11-2017

Misleidende tekst website komt niet overeen met voorwaarden

Eerlijkheid net geen cijfer gegeven, maar toch heb ik volgens jullie een 6 gegeven hoe kan dit. er si geen werkelijkheid bij jullie, teksten op de website komen niet overeen met voorwaarden zeer misleidend. inboedelverzekeing blokjes punt 7 Vallen smartphones en tablets onder de inboedelverzekering?

Sneuvelt één van uw kostbare apparaten binnenshuis? Dan is deze schade gedekt door de Inboedelverzekering van InShared. Met de aanvullende dekking Mobiele apparaten & extra kostbaarheden bent u ook verzekerd tegen schade buitenshuis. volgesn de tekst verzekerd in de inboedel, maar volgens de kleine letters in de voorwaarden niet dan moet j eerst de kostbaarheden aflsuiten, maar die is voor het buitenland zoals ik het hier lees? na een schadegeval wordt er niks uitgekeerd wordt alleen gezocht naar allerlei mogelijkheden om er onderuit te komen. net een mail gehad over verhoging premie, er zijn meer auto ongevallen daarom gaat uw inboedel premie van de woning omhoog, dit verband snap ik niet. daarnaast cijfer geven bij beoordeling en feedback is niet zo heel duidelijk net als de rest van jullie site en voorwaarden ik ben blij dat ik ga overstappen

06-03-2017

Schade maar geen uitkering bij Inshared

Heb door verstopping van de afvoer lekkage gehad. Heb zelf de verstopping opgelost maar krijg te horen dat er een constructie fout zit in de oplossing. deze zat niet in de oorzaak . We all benefit betekent waarschijnlijk goedkoop is duurkoop. Niet doen dus, ik haal al mijn verzekering weg bij Inshared.

Harry
10-07-2016

Verhoging van bijna 100%, inboedel verzekeing

Na 1 jaar(geen schade!) verhoging van 100%,

Je binnen halen met een lage offerte en na een jaar de premie verdubbelen.

Dit ruikt naar oplichting.

De uitleg die ik kreeg raakte kant nog wal.

Bij deze instelling ga ik weg.

Sluit geen verzekering af bij deze boeven.

19-12-2012

Ohra is goedkoper

Ik heb nu een inboedelverzekering van de Ohra van 8 euro per maand met voldoende dekking , bij Inshared kost dat 25 euro per maand, dat doen we dan maar niet

30-08-2012

Snel en efficient

Afsluiten ging prima , snel en efficient. Ik heb hier wa, en woonverzekering.

Ik zag dat mijn rekening nummer op de factuur stond, welke per email verstuurd wordt, hier was ik niet blij mee omdat email niet veilig is.

Dit heb ik gemeld en gevraagd of ze dit willen aanpassen. Het antwoord was dat email wel goed beveiligd is :-(.

Het letterlijke antwoord hieronder:

Al onze klanten zijn zelf verantwoordelijk voor het opgeven van een juist emailadres. De emailberichten zijn gekoppeld aan de juiste rekeningnummers. De klant geeft namelijk zelf het rekeningnummer op. De emailberichten zijn goed beveiligd. Wij kunnen de emailberichten niet aanpassen. Met vriendelijke groeten,Van iedereen bij InShared.

Jonatan
13-04-2011

Ik had vorig jaar een woonverzekering afgesloten bij de Inshared. Dit deed ik omdat deze verzekering voor mij voordelig was en ik het makkelijk via internet kon afsluiten. Ik had het nooit verwacht maar ik moest afgelopen maand aanspraak doen op mijn verzekering. Er was namelijk ingebroken. Er was niet veel gestolen want waarschijnlijk zijn de inbrekers op de vlucht geslagen om een 1 of andere rede. Maar tassen ingepakt met MIJN spullen lagen op mijn bed en het raam was geforceerd. Wel was mijn laptop kwijt. Ik kon de aanspraak indienen via de website van inshared en inmiddels is alles geregeld en betaald. Gewoon goede woonverzekering dus.