UPS reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente UPS ervaringen

De teleurgestelde
18-04-2024

Sta vanochtend voor mijn gebouw te wachten op de wagen van ups. Zie de wagen aankomen en de wagen rijd meteen door. Nog geen 2 minuten later en bericht dat afleveren niet is gelukt. Dan ben je in mijn ogen echt slecht bezig. Klantenservice gebeld om sorry te horen. U kunt het afhalen op een pakketpunt. Geweldige oplossing wanneer je mobiel bent. Ben ik niet dus moet anderen weer vragen dit voor mij te doen. UPS Ultieme Pakket Shit.

Joris
11-04-2024

"Pakketje kon niet geleverd worden" terwijl ik heel de dag speciaal thuis gebleven was om mijn pakket te ontvangen (camera materiaal dat geleverd zou worden) geen bestelwagen of koerier gezien. Nu gaat mijn pakket naar een 'ups point' en wordt mijn levering weer enkele dagen opgeschoven.

Danny
08-04-2024

Waardeloos bedrijf. Ik probeer NIETS te laten leveren door UPS maar soms leveren zij zonder ik dat weet. Meestal pakket 3 tot 5 maal uitgesteld. Michiel van Veen CEO, heeft het IQ van een krop sla.

Ik denk dat Tome Carol geen haar beter is.

Leo
08-04-2024

Dit is echt een schijtbedrijf! Alleen nog maar miserie mee gehad. Verkeerde leveringen of zelfs helemaal niet geleverd. Allemaal al voorgekomen. Eigenlijk moet de score 0 zijn.

06-04-2024

Het is nu zaterdag en afgelopen woensdag zou ik mijn pakket krijgen. Helaas nog steeds niets en ook geen adequaat trace-bericht. Ik denk ga ff bellen, want dat kan op zaterdag. Na een hele geautomatiseerde antwoordrobot krijg ik de melding dat het servicecentrum gesloten is en wordt de verbinding verbroken. Wat een slechte service! Nooit meer UPS.

We
08-03-2024

Een dikke vette 0 krijgt UPS! vandaag zou mijn pakket worden afgeleverd bij afhaalpunt.

Via UPS track and trace kreeg ik de melding dat ik het pakket bij afhaalpunt kon gaan ophalen.

Ik drie keer bij het afhaalpunt geweest.er was helemaal niks van een pakket voor mij aangekomen! wat een schijtbedrijf!

Yanming
05-03-2024

I have been waiting at home the whole day on March 5th for this parcel. At 16:25 I noticed the tracking status has been updated to “The receiver was not available for delivery. We'll make a second attempt the next business day.” So I called the customer service immediately. One hour later some one from the Netherlands called me back saying that it is not possible to deliver the parcel today and I have to accept that fact the parcel might be delivered tomorrow. I asked why the status saying the delivery has been attempted, then the people on the call told me to ask this myself to the driver. The attitude from the people calling back me was very arrogant and unprofessionally.

Silke
21-02-2024

2 pakjes op 1 week verloren!

Eerste pakje werd op een ander adres in een andere gemeente geleverd, tweede pakje gisteren geleverd maar niets in de brievenbus.

Ik krijg er grijs haar van!

Ze zijn echt waardeloos die koeriers

Susanne
09-02-2024

Waardeloos waardeloos waardeloos

07-02-2024

Waardeloze koeriersdienst. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met dit bedrijf. Spullen zijn of kapot als ze worden bezorgd of ze worden op een verkeerd adres bezorgd!

01-02-2024

UPS valt mij zwaar tegen.

Bezorger UPS zie ik aankomen is mooi op tijd, hij blijft zitten in zijn bus en rijd weer weg.

Krijg e-mail bezorgt op een UPS afhaalpunt bezorgpoging mislukt.

Volgende dag ga ik het ophalen bij dat afhaalpunt vraag naar de reden waarschijnlijk had die medewerkster totaal geen zin om mij fatsoenlijk mijn vraag te beantwoorden

Roos
24-01-2024

Ja hoor, of ze leveren het bij de buurman af, waarna het maar de vraag is of ik het krijg.

En nu stond er geen huisnummer op het door ups geprinte label! Dus. adres moest nog maals worden gegeven. en dan duurt het, en duurt het, terwijl de chauffeur 10 min verderop is. komt vandaag niet meer. wat een waardeloos bedrijf is dit zeg.

EK
29-12-2023

Duur horloge uit pakketje gestolen, originele verpakking is verdwenen en vervangen door een dicht getaped ups zak. Nul reactie tot nu toe….

Vincent
22-12-2023

Ongelooflijk, maar waar. UPS heeft het opnieuw verknoeid! (Dat is nu 3 keer in 1 week.) Mijn UPS bestelling werd vandaag aangeboden terwijl ik via het UPS-platform liet weten dat pakjes NIET kunnen aanvaard worden tussen 20 en 26 december.

Ondanks deze mogelijkheid die UPS zélf aanbiedt, houden zij zich niet aan deze afspraak omdat op 22 december om 13:19 het pakket werd aangeboden.

UPS is geen betrouwbare partner!

18-12-2023

Pakketje komt tussen 15:30 en 17:30.

Dit is de melding van UPS, je kan zelfs kijken waar de chauffeur zich ongeveer bevindt.

Nu maar wachten, de chauffeur is nog niet in de buurt, maar ineens heeft hij jou gemist en krijg je geen pakket. We proberen het morgen weer.

Op deze manier kun je het blijven proberen.

Adrian
16-12-2023

Ik wacht al 4 dagen op het pakket en niets. Ik heb geen trackingnummer, ik weet niet waar mijn pakket is, niemand neemt de telefoon op.

Eline
13-12-2023

Zeeeer slechte ervaring. Pakket nooit ontvangen.

Schandalig!

Rolina
07-12-2023

Eigenlijk is het -1. Wacht al bijna twee weken op mijn pakket. 1 keer aflevering gewijzigd naar pakketpunt en vervolgens alleen maar ellende. Zij wijzen met hun vinger naar mij. Maar begrijpend lezen en luisteren is bijzonder lastig. Ik mag niet discrimineren maar misschien moeten ze mensen aannemen die het Nederlands goed beheersen. En chauffeurs aannemen die de moeite doen een pakketje bij de buren afleveren als dit gevraagd wordt. Nooit meer zal ik iets bestellen wanneer het afgeleverd wordt door UPS

Ada
05-12-2023

3 pakketten 2 zelfde bedrijf 1 ander bedrijf. Ecco schoenen. Blijft Ecco met dit bedrijf in zee gaan. Koop ik geen schoenen meer. Wat een bedrijf is dit.

Nu en nooit meer! 6 dagen thuis gezeten. Elke dag. Dan een dag later. Nou ik krijg er kromme tenen van. Eén 1zijn ze nog niet waard .

Charlotte
01-11-2023

Geen communicatie van te voren gekregen over het leveren of ophalen van producten. Hierdoor ivm werk ze geregeld gemist.

Ook geen track nummer ontvangen.

Telefonisch zeer moeilijk te bereiken.

Niet aan te raden voor een efficiënte werking.

Meer UPS reviews