Noordhollandsche 1816 Aansprakelijkheidsverzekering reviews

1.0
Faat
13-05-2024

Medewerkers zijn heel onvriendelijk.

Raphaëlla hangt gewoon in je oor op, als je aangeeft niet tevreden te zijn. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Maanden wachten tot de schade behandeld wordt, e-mails reageren ze niet op, klacht worden niet opgepakt en telefonisch staan ze je ook niet netjes te woord. Ik heb de verzekering per direct beëindigd nadat Raphaëlla de verbinding verbrak. 🤢 ik hoop dat je ontslagen wordt met je onprofessionele houding en je collega ook die ik kort sprak. Service zeer slecht geen ster waard. Zie ervaring van klanten met dezelfde klacht. Slechtste verzekeraar van NL.

David
26-07-2023

Heb je ze nodig laten ze je in je hemd staan. Jaren lang betaald ongeveer 42000,-. En moment dat je ze nodig hebt ze er de kleine letters. Tot drie keer toe. Zeer ontevreden. Nee zou ze zeker niet aanbevelen 😡😡

En geven ze een standaard antwoord.Copy paste.u kunt een klacht indienen.

De casus is allang bij jullie bekent. daardoor lijkt het voor de buitenwereld dat het afgehandeld is . Maar nee.

23-12-2021

Waterschade in de grond ivm lekkage hemelwaterafvoer…….wat denk je? Valt niet onder de dekking , grrr. Wat een verschrikkelijke partij, 25 jr netjes premie betaald en dan moeilijk doen over een schadebedrag van 2000,-. Helemaal klaar mee! Hoogste tijd voor een nieuwe goede verzekeraar! Lidmaatschap bij deze arrogante partij opgezegd!