Adobe reviews

1.1

Leo
29-04-2018

Onbetrouwbaar op verschillende niveaus

Enge monopolisten die hun macht misbruiken. Photoshop is dan wel weer een goed programma.

Alex
04-01-2018

Monopolie-positie. Goede producten, slecht contact

Adobe heeft prima producten (software), maar probeer niks te wijzigen in je abonnement of iemand te spreken. Dit is onbegonnen werk. Of je moet het leuk vinden dagelijks drie kwartier te bellen met medewerkers die je van het kastje naar de muur sturen.

Renate
12-06-2017

Photoshop en opzeggen

Hele slechte ervaring, heb tig mails ontvangen verleng nu adobe photoshop om weer een jaar toegang te krijgen. Heb ik niet gedaan, is het gewoon stil zwijgend verlengd en afgeschreven. Staat niet in de voorwaarden. Dan wil je contact op nemen via chat of telefoon maar dat gaat niet voor het opzeggen. Belachelijk nu fikse boete betaald om alsnog op te zeggen en NOOOIT Meer klant te worden. WIe weet een leuk alternatief programma voor de hobby fotograaf?

Adobe photolightroom of shop wordt hem niet meer!

Gert
13-10-2016

Licentie problemen

WAT EEN ONTZETTENDE SLECHTE EN ONBESCHOFTE SERVICE VAN ADOBE NEDERLAND! Voor stichting Gullie werk ik met Adobe After Effects, daarvoor moeten ieder jaar een licentie worden aangeschaft, ruim 500 euro.en dat is veel geld voor de stichting, maar niet voor Adobe Nederland. Of zoals de manager het omschreef: ach u met 1 licentie. Wat is het probleem? (laat ik mij bijna drie maanden problemen beperken tot vandaag) De licentie is betaald, maar ik kan er geen gebruik van maken omdat mijn email al in het systeem van Adobe voor komt. Klinkt gemakkelijk op te lossen lijkt mij.niet dus: of ik telefonisch mijn gebruikersnaam en inloggegevens wil geven (nadat ik pas een mailtje gehad heb van Adobe waarin zij waarschuwen om dit vooral niet te doen). Dus geef ik aan dat ik dit telefonisch niet wil doen.gevolg: ik verbind u door met de klantenservice, zij kunnen het zo voor u regelen. Ik wacht en dan krijg ik een Indiase vrouw aan de lijn die gebrekkig Engels spreekt. Zij weet natuurlijk van niets, arme ziel, en van mij wordt verwacht dat ik het hele relaas (van drie maanden incl. de gegevens) in het Engels (mijn steenkolen engels), na een paar minuten geef ik het op. En vrees voor de hoogte van mijn telefoonrekening. Terugbellen naar Adobe Nederland: helaas kunnen wij niets voor u doen, tenzij u uw gegevens telefonisch doorgeeft (en dan is het nog niet zeker dat wij iets voor u kunnen betekenen). U zult met India moeten bellen. Een klacht indienen kan niet, omdat Adobe Nederland nog nooit een klacht heeft gehad. Dus daar zit ik dan met 500 euro aan software die niet te gebruiken is. Wat een klantonvriendelijkheid, maar ja.ik heb dan ook maar 1 licentie.