10van de 10

Ah.nl1 ervaring

Mw. Henriëtte
16-08-2020

Uitstekend

Ik ben een vrouw met mijn eigen naam Swartz en voor het eerst bij Albert Heijn online besteld. Mijn echtgenoot, de heer Meindert Munnik deed altijd in de winkel boodschappen. Druk en weinig toezien op Corona.Ik gebruik niet de app maar in mijn bladwijzer( iPhone 6S Apple ID). Donderdag bestelling geplaatst, zaterdag 15 augustus binnen. Goed verpakt in kratjes en tassen. Alles mooi vers .Voordeel als je iets vergeten ben kan je het nog bij de bestelling toevoegen. Een half uur van tevoren krijg je een melding, dat de bezorger onderweg is. Kwart voor zeven afgeleverd. Een vriendelijke en keurige bezorger. Ook krijg ik een berichtje als een product niet leverbaar is.
Betaald met mijn iPhone6 S Safari Apple ID.
Mevrouw Henriëtte Swartz B. Ed
Swartz is mijn eigen naam. Ik geef reviews op Tripadvisor, Facebook en Pinterest. Bachelor of Education( 14 jaar lerares groep6,7 en 8), katholiek onderwijs) Hogeschool Hotelmanagement. Eigen bureau gehad in interieuradvies/ tuinontwerp. Bij mijn man gewerkt. Kunstgeschiedenis UvA. Getrouwd met de heer Meindert Munnik( Fries) oud ondernemer Informatietechnologie.

Welk cijfer geef jij Ah.nl?