Ah.nl reviews

2.4
Positief6%
Neutraal3%
Negatief91%
Laatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Recente Ah.nl ervaringen

Mirs
15-07-2024

Vandaag bij snelkassa afgerekend. Tot mijn verbijstering stond er een product op de bon dat ik niet heb gekocht! Wel betaald, dus.

Klantenservice gaf geld terug zonder toelichting of excuus. Bij AH in Selwerd Groningen wordt je dus bestolen als je nalaat om de bon te controleren. Personeel uiteraard zeer onbeschoft, blijkbaar is boodschappen doen bij AH een voorrecht. Dag, AH!

Anna
07-07-2024

Voor de zoveelste keer de bonuskorting niet verrekend. Dan stuur je een mail incl foto naar ah.nl en krijg je bericht terug dat dat niet meer kan maar, je kan ook appen.

Een whatsapp gestuurd maar helaas whatsapp gebruiken wij niet meer.

Nou Ah, ik weet het wel. Het wordt voortaan de Lidl voor mij. Geen AH meer. Over klantvriendelijkheid gesproken.

Carolien
01-07-2024

Ik woon in een appartementencomplex met ondergrondse parkeergarage. Het is voor de AH bezorger de normaalste zaak om de bezorgbus pal voor de uitgang te parkeren zodat er niemand meer in of uit kan. De bewuste bezorger gaan zoeken in de buurt want ze moest niet eens bij ons zijn. En als je haar dan gevonden hebt, krijg je ook nog een grote bek want mevrouw had het recht om daar te staan, terwijl ze de bus ook anders had kunnen parkeren zonder alles te blokkeren. Toen ik een foto maakte van haar kenteken en van haar, was het hek van de dam. Fijn AH zulk tof personeel!

Elisabeth
22-06-2024

Werd bij AH Aagje dekenplein in Hoorn laatst behandeld als een crimineel, ook een vreselijke klantenservice en ze vergeten vaak de 35% korting. Geen klantvriendelijk personeel. Klacht ingediend en ga een melding bij Kassa doen. Waardeloos bedrijf dat geen goede selectie doet qua personeel en alleen gericht is op winst, niet op de klant.

Nog geen 1 ster waard. Ga er nooit meer heen!

Remon
08-06-2024

Heb zeer slechte ervaring met de webschop van albert heyn

heb in de actie een koffiemachine gekocht dit is fout gegaan bij post nl met de bezorging . had aangegeven dat deze op een post nl punt moest worden bezorgt maar dit ging fout ze hebben mijn machine retour gedaan naar de afzender die vertelde dat ik mijn geld terug kreeg maar kon niet een nieuwe bestelling plaatsen vanwege dat de actie verlopen is dus ik moest maar wachten en een duurdere machine aanschaffen dus buiten mijn schuld om moest ik dus meer gaan betalen . omdat deze actie verlopen was er was geen uitzondering mogelijk echt schandalig voor zo'n groot bedrijf ze moeten zich diep diep schamen een zeer boze klant

Libanon
02-06-2024

Al jaren bestel ik mijn boodschappen online .

En ik ben zeer tevreden! .

Complimenten voor Sheniqwa van de klantenservice. Vreselijk lief en altijd een luisterend oor .

Appie
28-05-2024

Geschoffeerd bij zelfscankassa door medewerker. Omdat haar scan niet werkte wilde ze voor tweede keer al mijn boodschappen scannen. Ben maar met alles naar bediende kassa gegaan en heb daar betaald. Ja meneer soms werkt mijn scan niet daar moet u maar rekening mee houden en dus wachten tot het wel werkt.De klant is bij AH verdachte ipv koning. Na 45 jaar trouwe klant en grootverbruiker geweest te zijn was dit mijn laatste bezoek aan AH. Hoop dat ze bij de concurrent wat klantvriendelijker zijn. Op naar Jumbo Oegstgeest

Martin
18-05-2024

De laatste tijd zijn de leveringen (AH bezorgservice) ALTIJD te laat, vandaag het toppunt: bezorger gooit met mijn boodschappen en vergeet een complete tas met koelproducten, daarna ruim en uur in de wacht gestaan bij de klantenservice, op de app wordt sowieso niet gereageerd. Naleveren kan dus niet, ik moet zelf maar naar de lokale AH om dit op te lossen. Na ruim 10 jaar gebruik te hebben gemaakt van deze "service", zeg ik Hallo Jumbo!

Barry
07-05-2024

Als het goed, is het allemaal prima.

Als er iets mis en je neemt contact op met de klantenservice, krijg je:

- Suriname of een ander land buiten NL waar er Nederlands wordt gesproken aan de lijn

- Krijg je laag opgeleide medewerkers aan de lijn die je niet begrijpen waardoor de irritaties hoog oplopen

- krijg je niet de klantvriendelijkheid die je hoort te krijgen, met bv excuses en een goedmaker. Sterker nog, je mag maximaal 14 dagen wachten op je geld wat de AH onterecht heeft verrekend!

Mensen, kijk aub je bon altijd na!

Er is maar liefst 20 euro te veel in rekening gebracht. Is dit bewust of onbewust?

Cor
22-04-2024

Gevulde koeken gekocht op de frederik hendriklaan in den haag.

Tussen 2 hele gevulde in zaten 2 gevulde koeken die voor 1/3 niet aanwezig was .

Reactie ah wij moeten een foto hebben de code etc etc .gevulde zijn gebakken in de winkel maar gaan de fabrikant aanschrijven. Zijn zeker slechtziend in deze winkel. Nooit meer alber heijn. Klantenservice van niks. Klantvriendelijkheid een 0.

Bye bye albertheijn tot nooit meer. Heb hier 25 jaar boodschappen gedaan en voor een paar gevulde gooien jullie je ruiten in. Lang leve hoogvliet

Anna
17-04-2024

Probeer een reclame product te kopen. het magnum pint caramel ijs 1+1gratis en er is geen voorraad. dit gebeurt bij elke aanbod van dit product. ze doen het in de reclame om klanten binnen te lokken en als het er niet is verwachten zij dat jij een ander product haal, waar zij dan meer aan verdienen. en ik ging echt naar meerdere locaties en over meerdere dagen.

Mark
08-04-2024

Vroeger was de klantenservice van ah top. Maar tegenwoordig is het waardeloos. een email sturen met klacht kan niet meer, er volgt een e reply terug dat de mail niet wordt gelezen. Stuur de vraag via whatsapp of messenger, maar die zijn ook uit gebruik genomen. Toen de chat maar geprobeerd. Daar moet je eerst langs de antwoordrobot zien te komen, tot je bij een medewerker komt. Helaas is het Nederlands van de klantenservice medewerker in het geheel niet te volgen. En er komt in het geheel geen antwoord op mijn gestelde vraag. Er wordt met reclame teksten omheen gefantaseerd. Jammer AH dat de service zo achteruit holt.

Carla
05-04-2024

Online bestellen een drama, producten maximaal 2dgn houdbaar, vele aanbiedingen alleen in de winkel verkrijgbaar, lekkende cola flessen in de kratten, vele producten al wkn niet verkrijgbaar . Klantenservice geeft klachten door aan de betreffende afdeling maar er wordt niets mee gedaan😤

Angela
03-04-2024

Halen mokka koffie bonen uit assortiment

zonder aankonding

terwijl snelfilter en pads er nog wel van zijn

heel vervelend na 30 jaar op andere bonen super irritant

S Mooring
17-03-2024

Sinds de zelfscan en met name de cashgeld zelfscanner is de klantvriendelijkheid erop achteruit gegaan.Nu al meerdere keren meegemaakt dat personeel tegen klanten te keer gaan die de zelfscan niet begrijpen,staan vaak gezellig te kletsen met elkaar terwijl ze een klant helpen of staan met elkaar te praten en letten niet eens op klanten die roepen alsof de klantvriendelijkheid ook automatisch digitaal gaat of zo.Zelfscan dan doe je het werk van de kassière voor het zelfde geld voor minder klantvriendelijkheid.Ga alleen nog voor de kleine boodschappen omdat het om de hoek is maar thats it.

Yvonne
08-02-2024

Ik heb de AH app en ben nu verplicht en ander mobiel te kopen om de app te uploaden. Ik kan de app niet meer gebruiken, kan me AH boekjes hierdoor niet verzilveren. Bij klantenservice word gewoon gezegd, dat ik me AH app moet overzetten naar familielid of vrienden, zodat ik dan wel me zegelboekjes kan verzilveren Hele slechte zaak,

Ayla
01-02-2024

Slechte klantenservice, order is na bevestiging plots geannuleerd. en slechte reactie van klantenservice.

Jumbo heeft trouwens wel meerlingkarren! Terecht punt, want boodschappen doen met meerlingpeuters is echt geen doen als ze niet in kar kunnen

Sanjay
27-01-2024

Een bapao van Albert Heijn gekocht en er zat gewoon een groot stuk folie in. Dit gaat me echt nooit meer gebeuren geen bapao voor mij. Zoiets kan een hoop schade inwendig aanrichten, ik heb het lang geleden bij familielid meegemaakt. Die persoon heeft na 20 jaar nog last van. De groeten Albert Heijn met jullie bapao.

Audrey
26-01-2024

Wat een onbeleefde medewerkers bij de klantenservice van AH. Ten eerste word je een uur lang genegeerd via de chat, ten tweede wordt het probleem niet opgelost maar weer doorgezet naar interne zaken en ten derde hangt de medewerkster op.

Waardeloos

Uschi
26-01-2024

Ik ben al 60 jaar klant bij Albert Heijn ,

Ik was en ben heel tevreden met het uiterst aardige

Personeel in de Winkel. Je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Je grijpt nooit mis en je bent er niet veel duurder uit

Dan in een Aldi!

Wat een malle klachten hebben sommige mensen,

Een winkelwagen voor tweelingen?

Het moet niet gekker worden.

Meer Ah.nl reviews