Ah.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Ah.nl ervaringen

Anna
17-04-2024

Probeer een reclame product te kopen. het magnum pint caramel ijs 1+1gratis en er is geen voorraad. dit gebeurt bij elke aanbod van dit product. ze doen het in de reclame om klanten binnen te lokken en als het er niet is verwachten zij dat jij een ander product haal, waar zij dan meer aan verdienen. en ik ging echt naar meerdere locaties en over meerdere dagen.

08-04-2024

Vroeger was de klantenservice van ah top. Maar tegenwoordig is het waardeloos. een email sturen met klacht kan niet meer, er volgt een e reply terug dat de mail niet wordt gelezen. Stuur de vraag via whatsapp of messenger, maar die zijn ook uit gebruik genomen. Toen de chat maar geprobeerd. Daar moet je eerst langs de antwoordrobot zien te komen, tot je bij een medewerker komt. Helaas is het Nederlands van de klantenservice medewerker in het geheel niet te volgen. En er komt in het geheel geen antwoord op mijn gestelde vraag. Er wordt met reclame teksten omheen gefantaseerd. Jammer AH dat de service zo achteruit holt.

Carla
05-04-2024

Online bestellen een drama, producten maximaal 2dgn houdbaar, vele aanbiedingen alleen in de winkel verkrijgbaar, lekkende cola flessen in de kratten, vele producten al wkn niet verkrijgbaar . Klantenservice geeft klachten door aan de betreffende afdeling maar er wordt niets mee gedaan😤

Angela
03-04-2024

Halen mokka koffie bonen uit assortiment

zonder aankonding

terwijl snelfilter en pads er nog wel van zijn

heel vervelend na 30 jaar op andere bonen super irritant

S Mooring
17-03-2024

Sinds de zelfscan en met name de cashgeld zelfscanner is de klantvriendelijkheid erop achteruit gegaan.Nu al meerdere keren meegemaakt dat personeel tegen klanten te keer gaan die de zelfscan niet begrijpen,staan vaak gezellig te kletsen met elkaar terwijl ze een klant helpen of staan met elkaar te praten en letten niet eens op klanten die roepen alsof de klantvriendelijkheid ook automatisch digitaal gaat of zo.Zelfscan dan doe je het werk van de kassière voor het zelfde geld voor minder klantvriendelijkheid.Ga alleen nog voor de kleine boodschappen omdat het om de hoek is maar thats it.

Yvonne
08-02-2024

Ik heb de AH app en ben nu verplicht en ander mobiel te kopen om de app te uploaden. Ik kan de app niet meer gebruiken, kan me AH boekjes hierdoor niet verzilveren. Bij klantenservice word gewoon gezegd, dat ik me AH app moet overzetten naar familielid of vrienden, zodat ik dan wel me zegelboekjes kan verzilveren Hele slechte zaak,

Ayla
01-02-2024

Slechte klantenservice, order is na bevestiging plots geannuleerd. en slechte reactie van klantenservice.

Jumbo heeft trouwens wel meerlingkarren! Terecht punt, want boodschappen doen met meerlingpeuters is echt geen doen als ze niet in kar kunnen

Sanjay
27-01-2024

Een bapao van Albert Heijn gekocht en er zat gewoon een groot stuk folie in. Dit gaat me echt nooit meer gebeuren geen bapao voor mij. Zoiets kan een hoop schade inwendig aanrichten, ik heb het lang geleden bij familielid meegemaakt. Die persoon heeft na 20 jaar nog last van. De groeten Albert Heijn met jullie bapao.

Audrey
26-01-2024

Wat een onbeleefde medewerkers bij de klantenservice van AH. Ten eerste word je een uur lang genegeerd via de chat, ten tweede wordt het probleem niet opgelost maar weer doorgezet naar interne zaken en ten derde hangt de medewerkster op.

Uschi
26-01-2024

Ik ben al 60 jaar klant bij Albert Heijn ,

Ik was en ben heel tevreden met het uiterst aardige

Personeel in de Winkel. Je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Je grijpt nooit mis en je bent er niet veel duurder uit

Dan in een Aldi!

Wat een malle klachten hebben sommige mensen,

Een winkelwagen voor tweelingen?

Het moet niet gekker worden.

Diana
25-01-2024

Hoi AlbertHeijn,

snel berichtje, uhhhhmm, wat dacht je van een boodschappenwagen voor een meerling?! Het zou het leven van een moeder een stuk makkelijker maken. De angst alleen al, de gedachte dat je ergens heen moet met een tweeling, is al moeilijk genoeg om mee om te gaan. Een boodschappenwagen waar ze allebei in kunnen zitten zou enorm helpen. Ik weet zeker dat er meer moeders zoals ik zijn, die het erg op prijs zouden stellen als je deze suggestie in overweging neemt.

Bedankt.

Met hartelijke groet,

ondergetekende.

Leny
20-01-2024

Telefonische klantenservice waardeloos, verbreken terwijl ze zeggen je door te verbinden het contact.

Online klantenservice ook waardeloos. Kennelijk hebben ze een aantal luie popi Jopies in dienst die zo snel mogelijk van je af willen zijn. Probleem niet opgelost

Martijn
17-01-2024

Boodschappen kunnen niet bezorgd worden

Roslia
16-01-2024

Vanmorgen werd ik (en met mij meerdere klanten) onaangenaam getroffen door plotselinge nieuwe beleid AH om bij het filiaal in mijn buurt tot 10.00 geen kassa meer te openen en derhalve de zelfscan te verplichten. Zolang er geen klantvriendelijker systeem bestaat, zoals b.v. bij Hema, Blokker en kledingzaken (zonder betalen gaat er een alarm bij verlaten winkel) maak ik hier uit principe geen gebruik van. Dus boodschappen teruggelegd en voortaan maar naar de Jumbo waar men nog steeds meerdere kassa's in bedrijf heeft.

30-12-2023

Na de zoveelste controle bij de zelfscan kassa heb ik naar de filiaalmanager gevraagd. En natuurlijk begrijp ik de controle en de achterliggende gedachte. Bij eerdere controles is mij verteld dat dit at random plaats vind. Duidelijk. Maar vandaag was de maat vol en zeker toen de filiaalmanager vertelde dat er triggers zijn ingebouwd in het systeem waardoor er vaker controles plaatsvinden bij bepaalde klanten.

Dank je wel AH voor het gepersonificeerde wantrouwen! Een goede reden om AH te mijden in de toekomst.

Wel steeds meer zelfscankassa’s aanbieden en nog maar twee bemande kassa’s. Ga zo door AH.

Ramdien
17-12-2023

Zaterdag 16 dec, '23 boodschappen gedaan voor ruim 40€, zoals elke week, kreeg ik controle bij de zelf scan. Meld ik bij de finiaalmanager ( AH Rotterdam Markthal) dat ik hun beleid niet echt klantvriendelijk vind, waarop hij antwoordt dat ik ook bij de kassa kan afrekenen en anders zijn er genoeg andere winkels waar ik naartoe kan. Ik vind dit ongenuanceerd en ongemanierd, ik geef al 30 jaar mijn geld uit bij AH, goed om te weten met wie ik te maken heb, bovendien vind ik ook dat als je de klanten niet vertrouwd, doe dan geen zelfscan, en als AH zoveel controles uitvoert bij de zelfscan, hoe kan het zo zijn dat AH aangeeft dat er veel wordt gepikt, kiest AH bij de controle de verkeerde mensen uit? Naar mijn mening is AH in Rotterdam Markthal bevooroordeeld naar bepaalde groepen mensen. Dag mijnheer de finiaalmanager van AH Rotterdam Markthal, er zijn inderdaad genoeg andere winkels waar ik naar toe kan.

AH
14-12-2023

Via Jan Linders 'n code gekregen (geldig tot 10-12) voor 'n jaar lang gratis premium.Gezien mijn zelf betaalde premium al actief was tot 12-12 gewacht met activeren tot de 9e,maar kan helemaal niet gratis verlengen!Uur contact gehad met AH "klantenservice" via de chat en krijg me daar een asociale afhandeling en hoe lang dat duurde!Alsnog GEEN gratis jaar premium!Dus als je premium waar we voor hebben betaald eerder in het jaar heb stop gezet omdat je niet wilt dat het automatisch wordt verlengd voor 12 euro een jaar later kom je niet in aanmerking voor een jaar gratis premium die mij wel door Jan Linders is aangeboden!Staat nergens iets over in de voorwaarden en vind het hoe dan ook schandalig! Alle oude vaste klanten van Jan Linders krijgen 'n jaar lang GRATIS premium behalve die al premium hebben en er voor hebben BETAALD!Maak zelf wel uit wanneer ik premium eventueel weer had in laten gaan en dan nog z' on asociale klantenservice!Net weer een uur weg,hoe ze ouderen behandelen= ASO!

An
31-10-2023

Oplichters zijn het mijn dochter had de gouden ticket van de disney spaar acties en zou een remy knuffel krijgen 2 oktober bevestiging gehad via de mail 6 keer gebeld elke keer werd er gezegd dat de knuffel zou komen net weer gebeld wordt er gezegd dat bij verkeerde adres is geleverd wordt binnen 5 werkdagen terug gebeld

Dory
24-10-2023

Klacht in gediend na mijn online bestelling had geen Disney stikkers gehad. Dit was in de laatste week dat ze de plaatjes uitgaven.

Ik moet mijn stickers maar ophalen bij de winkel.

Aangezien ik niet mobiel ben kan ik dat niet.

En opsturen doen ze niet.

Echt slecht

Adri
22-09-2023

We doen al jaren naar tevredenheid boodschappen bij AH in het centrum van Spijkenisse.

Nu al 2 x beschimmelde producten gekocht. (voorgebakken broodjes en Ah bio tortilla's.

Maar veel erger : Bij het eten van de voorgesneden andijvie haalde ik bij het eten een stuk grijs plastic uit mijn mond ( 5cm). Dit had natuurlijk bij inslikken gevaar op kunnen leveren.

Op een klacht hierover op de site van AH werd totaal niet gereageerd. Ook niet op een herhaling van deze klacht.

Meer Ah.nl reviews