Ah.nl reviews

3.2
PeriodeLaatste 12 maanden2021
Tini
08-09-2022

Stukken belegen kaas gekocht, maar er zat jonge/andere (goedkope) kaas in de verpakking. Geprobeerd melding te maken via de site, oops, er gaat iets mis en je klacht word niet verzonden

Joop
03-09-2022

Vandaag boodschappen gedaan bij AH aan de Argonautenweg in Rotterdam. Verschillende artikelen gekocht waarvan volgens de folder 1+1 gratis is in de bonus. Bij de kassa bleek het 2e artikel niet gratis omdat we geen geregistreerde bonuskaart hebben. Daarna naar de servicedesk om de kaart te registreren. Daarvoor zou ik dan een app moeten downloaden, wat een bedrijf! In de hal staat een paal waarop je je mening kan geven over het bedrijf. Dat wilden we doen, maar die had men wijselijk niet aangesloten!

Dusan
01-09-2022

Word gewoon genegeerd tijdens chat met klantenservice omdat me vragen te moeilijk zijn? Of omdat ik te moeilijk ben? Ik bestel al ruim 3 jaar bij AH.nl laatste half jaar krijg ik steeds vaker te zien dat ik een product kan bestellen maar dan een uur voor de bestelling is het opeens niet op voorraad. Ik word 20 minuten genegeerd mijn probleem niet opgelost, zelfs na 1 UUR rustig te wachten op de klantenservice chat persoon. belachelijk iedereen mag horen dat ze daar nooit meer voet binnen moeten zetten, of bestellen, en dat zal gebeuren OOK!

Aafke
23-08-2022

Heeeel vaak niet genoeg voorraad van produkten, schappen leeg.

Vandaag 2 kinderen op steps scheurden door de winkel, kijken nergens naar, dus met achteruit steken tegen mijn benen aan. Dit kan écht niet Albert Heyn!

Angela
12-08-2022

Gaat steeds vaker fout bij ah. Vraag me serieus af.hoe dan.

Magere houdbare melk. 12 halen 10 betalen. Helaas er waren er nog maar 10. Had heeel veel boodschappen. Gevraagd aan carrière hoe dit wordt opgelost. #kijken op eind wel# ok. Nou vergeten. Thuis kijk ik de bon na, jammer niks verrekend. Volgende dag terug. Was nog geen melk. Gevraagd of ik dan het verschil kon terug krijgen. Woon nl. Niet in dat dorp waar ik boodsch.deed. nee lastig. Ok . Oplossing vd medewerkster# kom maandag maar 2 pakken halen. Dan ben ik er ook. .nu maar hopen dat de pakken melk er zijn.

GTF
18-06-2022

Zit al vanaf oktober 2021 op mijn bestelde steakmessen te wachten. Niemand van AH Zaandam of filiaal in Tilburg weet wanneer dat geleverd wordt. Blamage voor AH

GL Tilburg

Richard
18-06-2022

Broodjes ouder en duurder. Met zelfscan rondlopen gaat steeds moeilijker door afwegen aan kassa

Guy
21-10-2021

Helaas de kwaliteit van groente en fruit van albert heijn supermarkten zijn in het algemeen weg.jammer.het was een goede supermarkt.10 jaar geleden

Robie
30-06-2021

Levering in bloktijden

Het valt me op dat de tijden van levering steeds vaker verschuiven,terwijl je voor een blok tijd heb betaald.

Voorbeeld je betaald voor een blok tijd 16:00 - 18:00 uur.

Vervolgens zie je in de app de tijden verschuiven naar we komen tussen 17:50 en 18:45 uur.

Hallo AH je betaald voor een tijd waarbinnen je de goederen gelevert wil hebben?

Stel ik moet om 18:05 de deur uit en bezorger staat om 18:20 voor de deur dan krijg je een boete van 50 euro.

Lekker geregeld dan.

Ik noem het gewoon de boel belazeren, ik denk dat ik maar vanavond om 21:59 de ah winkel bij mij in de buurt binnen stap terwijl deze om 22:00 wil sluiten jammer dan voor het personeel werken ze maar langer door.

Trouwens jullie klachtenservice is echt een lachertje 1 1/2 uur in de wacht en dan afgescheept worden met stuur maar een briefje naar het hoofdkantoor ,dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen, maar voor klachten heb je een klantenservice toch?

Nee jullie gaan echt hard achteruit als het om klantvriendelijk gaat.

Beetje jammer.