Ah.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Ah.nl ervaringen

Yvonne
08-02-2024

Ik heb de AH app en ben nu verplicht en ander mobiel te kopen om de app te uploaden. Ik kan de app niet meer gebruiken, kan me AH boekjes hierdoor niet verzilveren. Bij klantenservice word gewoon gezegd, dat ik me AH app moet overzetten naar familielid of vrienden, zodat ik dan wel me zegelboekjes kan verzilveren Hele slechte zaak,

Ayla
01-02-2024

Slechte klantenservice, order is na bevestiging plots geannuleerd. en slechte reactie van klantenservice.

Jumbo heeft trouwens wel meerlingkarren! Terecht punt, want boodschappen doen met meerlingpeuters is echt geen doen als ze niet in kar kunnen

Sanjay
27-01-2024

Een bapao van Albert Heijn gekocht en er zat gewoon een groot stuk folie in. Dit gaat me echt nooit meer gebeuren geen bapao voor mij. Zoiets kan een hoop schade inwendig aanrichten, ik heb het lang geleden bij familielid meegemaakt. Die persoon heeft na 20 jaar nog last van. De groeten Albert Heijn met jullie bapao.

Audrey
26-01-2024

Wat een onbeleefde medewerkers bij de klantenservice van AH. Ten eerste word je een uur lang genegeerd via de chat, ten tweede wordt het probleem niet opgelost maar weer doorgezet naar interne zaken en ten derde hangt de medewerkster op.

Uschi
26-01-2024

Ik ben al 60 jaar klant bij Albert Heijn ,

Ik was en ben heel tevreden met het uiterst aardige

Personeel in de Winkel. Je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Je grijpt nooit mis en je bent er niet veel duurder uit

Dan in een Aldi!

Wat een malle klachten hebben sommige mensen,

Een winkelwagen voor tweelingen?

Het moet niet gekker worden.

Diana
25-01-2024

Hoi AlbertHeijn,

snel berichtje, uhhhhmm, wat dacht je van een boodschappenwagen voor een meerling?! Het zou het leven van een moeder een stuk makkelijker maken. De angst alleen al, de gedachte dat je ergens heen moet met een tweeling, is al moeilijk genoeg om mee om te gaan. Een boodschappenwagen waar ze allebei in kunnen zitten zou enorm helpen. Ik weet zeker dat er meer moeders zoals ik zijn, die het erg op prijs zouden stellen als je deze suggestie in overweging neemt.

Bedankt.

Met hartelijke groet,

ondergetekende.

Leny
20-01-2024

Telefonische klantenservice waardeloos, verbreken terwijl ze zeggen je door te verbinden het contact.

Online klantenservice ook waardeloos. Kennelijk hebben ze een aantal luie popi Jopies in dienst die zo snel mogelijk van je af willen zijn. Probleem niet opgelost

Martijn
17-01-2024

Boodschappen kunnen niet bezorgd worden

Roslia
16-01-2024

Vanmorgen werd ik (en met mij meerdere klanten) onaangenaam getroffen door plotselinge nieuwe beleid AH om bij het filiaal in mijn buurt tot 10.00 geen kassa meer te openen en derhalve de zelfscan te verplichten. Zolang er geen klantvriendelijker systeem bestaat, zoals b.v. bij Hema, Blokker en kledingzaken (zonder betalen gaat er een alarm bij verlaten winkel) maak ik hier uit principe geen gebruik van. Dus boodschappen teruggelegd en voortaan maar naar de Jumbo waar men nog steeds meerdere kassa's in bedrijf heeft.

30-12-2023

Na de zoveelste controle bij de zelfscan kassa heb ik naar de filiaalmanager gevraagd. En natuurlijk begrijp ik de controle en de achterliggende gedachte. Bij eerdere controles is mij verteld dat dit at random plaats vind. Duidelijk. Maar vandaag was de maat vol en zeker toen de filiaalmanager vertelde dat er triggers zijn ingebouwd in het systeem waardoor er vaker controles plaatsvinden bij bepaalde klanten.

Dank je wel AH voor het gepersonificeerde wantrouwen! Een goede reden om AH te mijden in de toekomst.

Wel steeds meer zelfscankassa’s aanbieden en nog maar twee bemande kassa’s. Ga zo door AH.

Ramdien
17-12-2023

Zaterdag 16 dec, '23 boodschappen gedaan voor ruim 40€, zoals elke week, kreeg ik controle bij de zelf scan. Meld ik bij de finiaalmanager ( AH Rotterdam Markthal) dat ik hun beleid niet echt klantvriendelijk vind, waarop hij antwoordt dat ik ook bij de kassa kan afrekenen en anders zijn er genoeg andere winkels waar ik naartoe kan. Ik vind dit ongenuanceerd en ongemanierd, ik geef al 30 jaar mijn geld uit bij AH, goed om te weten met wie ik te maken heb, bovendien vind ik ook dat als je de klanten niet vertrouwd, doe dan geen zelfscan, en als AH zoveel controles uitvoert bij de zelfscan, hoe kan het zo zijn dat AH aangeeft dat er veel wordt gepikt, kiest AH bij de controle de verkeerde mensen uit? Naar mijn mening is AH in Rotterdam Markthal bevooroordeeld naar bepaalde groepen mensen. Dag mijnheer de finiaalmanager van AH Rotterdam Markthal, er zijn inderdaad genoeg andere winkels waar ik naar toe kan.

AH
14-12-2023

Via Jan Linders 'n code gekregen (geldig tot 10-12) voor 'n jaar lang gratis premium.Gezien mijn zelf betaalde premium al actief was tot 12-12 gewacht met activeren tot de 9e,maar kan helemaal niet gratis verlengen!Uur contact gehad met AH "klantenservice" via de chat en krijg me daar een asociale afhandeling en hoe lang dat duurde!Alsnog GEEN gratis jaar premium!Dus als je premium waar we voor hebben betaald eerder in het jaar heb stop gezet omdat je niet wilt dat het automatisch wordt verlengd voor 12 euro een jaar later kom je niet in aanmerking voor een jaar gratis premium die mij wel door Jan Linders is aangeboden!Staat nergens iets over in de voorwaarden en vind het hoe dan ook schandalig! Alle oude vaste klanten van Jan Linders krijgen 'n jaar lang GRATIS premium behalve die al premium hebben en er voor hebben BETAALD!Maak zelf wel uit wanneer ik premium eventueel weer had in laten gaan en dan nog z' on asociale klantenservice!Net weer een uur weg,hoe ze ouderen behandelen= ASO!

An
31-10-2023

Oplichters zijn het mijn dochter had de gouden ticket van de disney spaar acties en zou een remy knuffel krijgen 2 oktober bevestiging gehad via de mail 6 keer gebeld elke keer werd er gezegd dat de knuffel zou komen net weer gebeld wordt er gezegd dat bij verkeerde adres is geleverd wordt binnen 5 werkdagen terug gebeld

Dory
24-10-2023

Klacht in gediend na mijn online bestelling had geen Disney stikkers gehad. Dit was in de laatste week dat ze de plaatjes uitgaven.

Ik moet mijn stickers maar ophalen bij de winkel.

Aangezien ik niet mobiel ben kan ik dat niet.

En opsturen doen ze niet.

Echt slecht

Adri
22-09-2023

We doen al jaren naar tevredenheid boodschappen bij AH in het centrum van Spijkenisse.

Nu al 2 x beschimmelde producten gekocht. (voorgebakken broodjes en Ah bio tortilla's.

Maar veel erger : Bij het eten van de voorgesneden andijvie haalde ik bij het eten een stuk grijs plastic uit mijn mond ( 5cm). Dit had natuurlijk bij inslikken gevaar op kunnen leveren.

Op een klacht hierover op de site van AH werd totaal niet gereageerd. Ook niet op een herhaling van deze klacht.

Laurinde
30-08-2023

Gezien het feit dat we binnenkort zeer waarschijnlijk voor veel meer plastic verpakkingen moeten gaan betalen vind ik het nogal doortrapt & zeer bedenkelijk gezien we het allemaal voor "het klimaat" doen om glazen verpakkingen in te ruilen voor plastic varianten, Albert Heijn! Om 1 voorbeeld te noemen jullie eigen merk mayonaise met streepjescode 8718907796835 verandere onlangs van jaren lang glas ineens naar een plastic verpakking. Denkt u werkelijk dat wij consumenten niet door hebben dat het hier om geld draait?

Overigens verneem ik graag waar ik mijn plastic saladebakken kan inleveren waar ik deze heffing voor heb moeten betalen zodat dit niet ten laste komt van het milieu. Dat is de bedoeling, nietwaar? Of is het doel dat u deze kosten steeds opnieuw kunt doorberekenen aan de klant omdat er geen statiegeld op deze verpakkingen zit? Is dat de reden waarom glazen potten nu veranderen in plastic potten, Albert Heijn? Zodat u ook deze straks kunt gaan heffen?

Sharmila
22-07-2023

Gisteren haalde ik snel voor mijn werk de boodschappen. Ik had Lipton ice tea. Nu is dat in de aanbieding (stapelkorting). Neem ik 5 van dezelfde flessen. Bij het afrekenen krijg ik 2 verschillende prijzen te zien. Een medewerker erbij gehaald en die adviseert mij om andere flessen pakken. Weer hetzelfde. Deze keer verdwijnt de medewerker zonder enig communicatie en ik maar wachten. Ik heb het opgegevenen haal de flessen van mijn lijstje om daarna af te rekenen. Wat denk je. CONTROLE. Dat hun prijzen niet kloppen wordt jij als klant als een dief bestempeld, omdat je de spullen niet meer wilt. Niks controle voor mij. Ik heb de boodschappen achtergelaten en boos weggelopen. Zo ga je niet met klanten om. Ga je schamen Albert Heijn. Bekijk en beoordeel de beelden. Is gisterenochtend gebeurd op de Turfmarkt

Adriana
30-06-2023

Mijn vrouw heeft online een staatslot gekocht.

Wel afgeschreven maar nooit bevestiging gehad. ondanks pogingen met chatbox AH of staatsloterij nul op recest.

Het gaat maar om 17,50 maar is meer het principe dat je bij de chat vraagt hoe je het geld terug kunt krijgen daarna gelijk geen antwoord meer alsof je ontkoppeld wordt.

Beste AH, voor ons des te meer om het winkelen niet meer bij u te doen. We zullen niet de enige zijn maar hopelijk bent u man's genoeg om dit netjes op te lossen en ons niet van het kastje naar de muur te sturen. Het is tenslotte maar 17,50!

Met vriendelijke groet,

A Heesters

Marjan
18-06-2023

Op zondag boodschappen doen hier is een garantie van vooral lege schappen te zien krijgen. Het inzamelpunt voor legen flessen is overvol, de vuilnisbak loopt over en er liggen tientallen flessen en blikjes op de grond. Het personeel loopt er lang en doet niets. Onbegrijpelijk totaal geen hygiëne in deze vestiging te vinden.

Mary
08-06-2023

AH weigert een factuur of betalingsbevestiging te verstrekken. Vervolgens wordt je onbeschoft door een dame met een Surinaams accent behandeld, die je niet wilt helpen, doorverbinden en leugens verteld om van je af te komen terwijl je met wettelijke feiten komt. Vervolgens zet ze een toon op en wanneer je haar daarop aanspreekt hangt ze in je oor op.

Meer Ah.nl reviews