Albert Heijn het Hoekstuk in Heiloo is een drama winkel. Veel lege vakken en als je er iets van zegt krijg je een rot smoes te horen of een grote bek van de bedrijfsleider. Sowieso is Albert Heijn niet meer wat het is geweest. Ze zeggen er voor de klanten te zijn maar het tegendeel is waar. Ze zijn er niet voor ons maar voor hun zelf. Er is nog maar 1 gewone kassa voor cash geld en 1 pin kassa die nagenoeg niet open is en de rest zijn zelfscan kassa's waarvan er een aantal niet werken vanwege te kort personeel om te controleren. Dat is namelijk te duur. Dus ze doen zelfscan kassa's om het goedkoper te maken voor hun om vervolgens weer een aantal niet te laten werken om het nog goedkoper te maken want er zou een extra persoon bij moeten komen die dan weer betaald moet worden. Hoezo zegt Albert Heijn er voor de klanten te zijn.
Ik probeer ze zo veel mogelijk te vermijden, vooral het Hoekstuk in Heiloo
Ah Alkmaar net verbouwd nog 1 kassa en half 10 laten ze je afrekenen bij de sigaretten balie .helemaal waardeloós laatst stonden we met zoveel klanten bij de ingang moet je op de balie al je boodschappen neerleggen en weer terug in mandje doen en een plek zoeken om het dan van uit je mandje weer in je tas te doen helemaal klaar mee
Alleen maar vega in de allerhande . Verheugde mij altijd op de recepten en in de winkel ppk al hetzelfde. Vega is prima en halal en ramadan voor wie het wil, maar het lijkt of de andere klanten die wel vlees eten niet meer bestaan
Ze leveren rotten producten, als je hierover een klacht indient krijg je te horen ga maar naar een winkel, dan regel je daar maar wat.
Probeer vrijdag online de bonusaanbieding geldig t/m zaterdag te bestellen. Omdat dit klotebedrijf pas op maandag kan bezorgen geldt deze prijs niet meer en rekenen ze de volle prijs op leveringsdatum. Ik hoop dat ze snel failliet gaan want zo doen we geen zaken met elkaar. Zal er nooit meer komen. Never.
1x besteld en vier keer reservering op rekening.
Wij zijn tot de conlusie gekomen dat er drie reserveringen onterecht ingespoeld waren. Excuses vanwege het ontstane ongemak. Deze onterechte reserveringen zijn inmiddels verwijderd en als het goed is niet meer zichtbaar bij op uw bankieren afschrift.
Helaas 3 van de vier foute verwijderd
Als er 0 sterren was had ik daarvoor gekozen. Belachelijk en onbetrouwbaar.2x geld van mijn rekening afgeschreven zonder pardon, terwijl ik aangeef dat ik al betaald heb en nog 25 euro te veel heb betaald wegens een fout en storing van de AH tijdens het pinbetalen bij de thuislevering. Verkeerde en duurdere levering gekregen. Niet mijn boodschappen. Daarna wel de goede boodschappen gehad. Nette excuses van de bezorger. De AH meneer aan de tel gaf aan de 25 eu terug te storten binnen 2 werkdagen. Niet gebeurd. Mail gekregen dat ik NIET betaald heb. Bewijs gemaild met afschrift. Alsnog word er niet geluisterd. Ik ben nu 200 euro kwijt voor boodschappen van 50 euro. Vooral in deze tijd waarin we zuinig met ons geld moeten zijn, houdt AH totaal geen rekening met de klant. Dit is te erg voor woorden. 1x besteld en de laatste keer direct. Nooit meer AH. Geld weg, nooit teruggehad. In een land als Nederland bedrogen en onrespectvol behandeld.
Ben over het algemeen tevreden, maar….
Het formaat van de stukken voorverpakte Zaanlander kaas wordt alsmaar kleiner, een stukje kaas van 300 gram valt nauwelijks meer te schaven/snijden. Graag weer terug naar de vroegere ‘hompen’ van ten minste een halve kilo!
De app op mijn Iphone Xr werkte heel lang prima. IK maakte er mijn boodschappenlijst in en gebruikte hem om te scannen in de winkel.
Sinds kort werkt de app heel slecht omdat hij steeds aangeeft dat er geen verbinding is met het netwerk maar die is er wel!
Ik weet niet of dat aan de app ligt of aan mijn telefoon.
In de boodschappenlijst kun je je boodschappen op volgorde zetten. Dat werkte perfect maar sinds vandaag werkt dat heel slecht.
Ik ben benieuwd of andere ook deze ervaring hebben.
Ben goed en snel geholpen door Steffi, dus heel tevreden
Stukken belegen kaas gekocht, maar er zat jonge/andere (goedkope) kaas in de verpakking. Geprobeerd melding te maken via de site, oops, er gaat iets mis en je klacht word niet verzonden
Vandaag boodschappen gedaan bij AH aan de Argonautenweg in Rotterdam. Verschillende artikelen gekocht waarvan volgens de folder 1+1 gratis is in de bonus. Bij de kassa bleek het 2e artikel niet gratis omdat we geen geregistreerde bonuskaart hebben. Daarna naar de servicedesk om de kaart te registreren. Daarvoor zou ik dan een app moeten downloaden, wat een bedrijf! In de hal staat een paal waarop je je mening kan geven over het bedrijf. Dat wilden we doen, maar die had men wijselijk niet aangesloten!
Word gewoon genegeerd tijdens chat met klantenservice omdat me vragen te moeilijk zijn? Of omdat ik te moeilijk ben? Ik bestel al ruim 3 jaar bij AH.nl laatste half jaar krijg ik steeds vaker te zien dat ik een product kan bestellen maar dan een uur voor de bestelling is het opeens niet op voorraad. Ik word 20 minuten genegeerd mijn probleem niet opgelost, zelfs na 1 UUR rustig te wachten op de klantenservice chat persoon. belachelijk iedereen mag horen dat ze daar nooit meer voet binnen moeten zetten, of bestellen, en dat zal gebeuren OOK!
Heeeel vaak niet genoeg voorraad van produkten, schappen leeg.
Vandaag 2 kinderen op steps scheurden door de winkel, kijken nergens naar, dus met achteruit steken tegen mijn benen aan. Dit kan écht niet Albert Heyn!
Gaat steeds vaker fout bij ah. Vraag me serieus af.hoe dan.
Magere houdbare melk. 12 halen 10 betalen. Helaas er waren er nog maar 10. Had heeel veel boodschappen. Gevraagd aan carrière hoe dit wordt opgelost. #kijken op eind wel# ok. Nou vergeten. Thuis kijk ik de bon na, jammer niks verrekend. Volgende dag terug. Was nog geen melk. Gevraagd of ik dan het verschil kon terug krijgen. Woon nl. Niet in dat dorp waar ik boodsch.deed. nee lastig. Ok . Oplossing vd medewerkster# kom maandag maar 2 pakken halen. Dan ben ik er ook. .nu maar hopen dat de pakken melk er zijn.
Zit al vanaf oktober 2021 op mijn bestelde steakmessen te wachten. Niemand van AH Zaandam of filiaal in Tilburg weet wanneer dat geleverd wordt. Blamage voor AH
GL Tilburg
Broodjes ouder en duurder. Met zelfscan rondlopen gaat steeds moeilijker door afwegen aan kassa
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Helaas de kwaliteit van groente en fruit van albert heijn supermarkten zijn in het algemeen weg.jammer.het was een goede supermarkt.10 jaar geleden
Het valt me op dat de tijden van levering steeds vaker verschuiven,terwijl je voor een blok tijd heb betaald.
Voorbeeld je betaald voor een blok tijd 16:00 - 18:00 uur.
Vervolgens zie je in de app de tijden verschuiven naar we komen tussen 17:50 en 18:45 uur.
Hallo AH je betaald voor een tijd waarbinnen je de goederen gelevert wil hebben?
Stel ik moet om 18:05 de deur uit en bezorger staat om 18:20 voor de deur dan krijg je een boete van 50 euro.
Lekker geregeld dan.
Ik noem het gewoon de boel belazeren, ik denk dat ik maar vanavond om 21:59 de ah winkel bij mij in de buurt binnen stap terwijl deze om 22:00 wil sluiten jammer dan voor het personeel werken ze maar langer door.
Trouwens jullie klachtenservice is echt een lachertje 1 1/2 uur in de wacht en dan afgescheept worden met stuur maar een briefje naar het hoofdkantoor ,dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen, maar voor klachten heb je een klantenservice toch?
Nee jullie gaan echt hard achteruit als het om klantvriendelijk gaat.
Beetje jammer.