Ah.nl reviews

Adri
22-09-2023

We doen al jaren naar tevredenheid boodschappen bij AH in het centrum van Spijkenisse.

Nu al 2 x beschimmelde producten gekocht. (voorgebakken broodjes en Ah bio tortilla's.

Maar veel erger : Bij het eten van de voorgesneden andijvie haalde ik bij het eten een stuk grijs plastic uit mijn mond ( 5cm). Dit had natuurlijk bij inslikken gevaar op kunnen leveren.

Op een klacht hierover op de site van AH werd totaal niet gereageerd. Ook niet op een herhaling van deze klacht.

Laurinde
30-08-2023

Gezien het feit dat we binnenkort zeer waarschijnlijk voor veel meer plastic verpakkingen moeten gaan betalen vind ik het nogal doortrapt & zeer bedenkelijk gezien we het allemaal voor "het klimaat" doen om glazen verpakkingen in te ruilen voor plastic varianten, Albert Heijn! Om 1 voorbeeld te noemen jullie eigen merk mayonaise met streepjescode 8718907796835 verandere onlangs van jaren lang glas ineens naar een plastic verpakking. Denkt u werkelijk dat wij consumenten niet door hebben dat het hier om geld draait?

Overigens verneem ik graag waar ik mijn plastic saladebakken kan inleveren waar ik deze heffing voor heb moeten betalen zodat dit niet ten laste komt van het milieu. Dat is de bedoeling, nietwaar? Of is het doel dat u deze kosten steeds opnieuw kunt doorberekenen aan de klant omdat er geen statiegeld op deze verpakkingen zit? Is dat de reden waarom glazen potten nu veranderen in plastic potten, Albert Heijn? Zodat u ook deze straks kunt gaan heffen?

Sharmila
22-07-2023

Gisteren haalde ik snel voor mijn werk de boodschappen. Ik had Lipton ice tea. Nu is dat in de aanbieding (stapelkorting). Neem ik 5 van dezelfde flessen. Bij het afrekenen krijg ik 2 verschillende prijzen te zien. Een medewerker erbij gehaald en die adviseert mij om andere flessen pakken. Weer hetzelfde. Deze keer verdwijnt de medewerker zonder enig communicatie en ik maar wachten. Ik heb het opgegevenen haal de flessen van mijn lijstje om daarna af te rekenen. Wat denk je. CONTROLE. Dat hun prijzen niet kloppen wordt jij als klant als een dief bestempeld, omdat je de spullen niet meer wilt. Niks controle voor mij. Ik heb de boodschappen achtergelaten en boos weggelopen. Zo ga je niet met klanten om. Ga je schamen Albert Heijn. Bekijk en beoordeel de beelden. Is gisterenochtend gebeurd op de Turfmarkt

Adriana
30-06-2023

Mijn vrouw heeft online een staatslot gekocht.

Wel afgeschreven maar nooit bevestiging gehad. ondanks pogingen met chatbox AH of staatsloterij nul op recest.

Het gaat maar om 17,50 maar is meer het principe dat je bij de chat vraagt hoe je het geld terug kunt krijgen daarna gelijk geen antwoord meer alsof je ontkoppeld wordt.

Beste AH, voor ons des te meer om het winkelen niet meer bij u te doen. We zullen niet de enige zijn maar hopelijk bent u man's genoeg om dit netjes op te lossen en ons niet van het kastje naar de muur te sturen. Het is tenslotte maar 17,50!

Met vriendelijke groet,

A Heesters

Marjan
18-06-2023

Op zondag boodschappen doen hier is een garantie van vooral lege schappen te zien krijgen. Het inzamelpunt voor legen flessen is overvol, de vuilnisbak loopt over en er liggen tientallen flessen en blikjes op de grond. Het personeel loopt er lang en doet niets. Onbegrijpelijk totaal geen hygiëne in deze vestiging te vinden.

Mary
08-06-2023

AH weigert een factuur of betalingsbevestiging te verstrekken. Vervolgens wordt je onbeschoft door een dame met een Surinaams accent behandeld, die je niet wilt helpen, doorverbinden en leugens verteld om van je af te komen terwijl je met wettelijke feiten komt. Vervolgens zet ze een toon op en wanneer je haar daarop aanspreekt hangt ze in je oor op.

24-04-2023

Albert Heijn het Hoekstuk in Heiloo is een drama winkel. Veel lege vakken en als je er iets van zegt krijg je een rot smoes te horen of een grote bek van de bedrijfsleider. Sowieso is Albert Heijn niet meer wat het is geweest. Ze zeggen er voor de klanten te zijn maar het tegendeel is waar. Ze zijn er niet voor ons maar voor hun zelf. Er is nog maar 1 gewone kassa voor cash geld en 1 pin kassa die nagenoeg niet open is en de rest zijn zelfscan kassa's waarvan er een aantal niet werken vanwege te kort personeel om te controleren. Dat is namelijk te duur. Dus ze doen zelfscan kassa's om het goedkoper te maken voor hun om vervolgens weer een aantal niet te laten werken om het nog goedkoper te maken want er zou een extra persoon bij moeten komen die dan weer betaald moet worden. Hoezo zegt Albert Heijn er voor de klanten te zijn.

Ik probeer ze zo veel mogelijk te vermijden, vooral het Hoekstuk in Heiloo

Jacqueline Catherina Maria
13-04-2023

Ah Alkmaar net verbouwd nog 1 kassa en half 10 laten ze je afrekenen bij de sigaretten balie .helemaal waardeloós laatst stonden we met zoveel klanten bij de ingang moet je op de balie al je boodschappen neerleggen en weer terug in mandje doen en een plek zoeken om het dan van uit je mandje weer in je tas te doen helemaal klaar mee

Ger
01-03-2023

Alleen maar vega in de allerhande . Verheugde mij altijd op de recepten en in de winkel ppk al hetzelfde. Vega is prima en halal en ramadan voor wie het wil, maar het lijkt of de andere klanten die wel vlees eten niet meer bestaan

Rianne
27-12-2022

Ze leveren rotten producten, als je hierover een klacht indient krijg je te horen ga maar naar een winkel, dan regel je daar maar wat.

Jo
16-12-2022

Probeer vrijdag online de bonusaanbieding geldig t/m zaterdag te bestellen. Omdat dit klotebedrijf pas op maandag kan bezorgen geldt deze prijs niet meer en rekenen ze de volle prijs op leveringsdatum. Ik hoop dat ze snel failliet gaan want zo doen we geen zaken met elkaar. Zal er nooit meer komen. Never.

Jasper
13-12-2022

1x besteld en vier keer reservering op rekening.

Wij zijn tot de conlusie gekomen dat er drie reserveringen onterecht ingespoeld waren. Excuses vanwege het ontstane ongemak. Deze onterechte reserveringen zijn inmiddels verwijderd en als het goed is niet meer zichtbaar bij op uw bankieren afschrift.

Helaas 3 van de vier foute verwijderd

Zara
05-12-2022

Als er 0 sterren was had ik daarvoor gekozen. Belachelijk en onbetrouwbaar.2x geld van mijn rekening afgeschreven zonder pardon, terwijl ik aangeef dat ik al betaald heb en nog 25 euro te veel heb betaald wegens een fout en storing van de AH tijdens het pinbetalen bij de thuislevering. Verkeerde en duurdere levering gekregen. Niet mijn boodschappen. Daarna wel de goede boodschappen gehad. Nette excuses van de bezorger. De AH meneer aan de tel gaf aan de 25 eu terug te storten binnen 2 werkdagen. Niet gebeurd. Mail gekregen dat ik NIET betaald heb. Bewijs gemaild met afschrift. Alsnog word er niet geluisterd. Ik ben nu 200 euro kwijt voor boodschappen van 50 euro. Vooral in deze tijd waarin we zuinig met ons geld moeten zijn, houdt AH totaal geen rekening met de klant. Dit is te erg voor woorden. 1x besteld en de laatste keer direct. Nooit meer AH. Geld weg, nooit teruggehad. In een land als Nederland bedrogen en onrespectvol behandeld.

19-11-2022

Ben over het algemeen tevreden, maar….

Het formaat van de stukken voorverpakte Zaanlander kaas wordt alsmaar kleiner, een stukje kaas van 300 gram valt nauwelijks meer te schaven/snijden. Graag weer terug naar de vroegere ‘hompen’ van ten minste een halve kilo!

14-11-2022

De app op mijn Iphone Xr werkte heel lang prima. IK maakte er mijn boodschappenlijst in en gebruikte hem om te scannen in de winkel.

Sinds kort werkt de app heel slecht omdat hij steeds aangeeft dat er geen verbinding is met het netwerk maar die is er wel!

Ik weet niet of dat aan de app ligt of aan mijn telefoon.

In de boodschappenlijst kun je je boodschappen op volgorde zetten. Dat werkte perfect maar sinds vandaag werkt dat heel slecht.

Ik ben benieuwd of andere ook deze ervaring hebben.

Jacomien
24-10-2022

Ben goed en snel geholpen door Steffi, dus heel tevreden

Tini
08-09-2022

Stukken belegen kaas gekocht, maar er zat jonge/andere (goedkope) kaas in de verpakking. Geprobeerd melding te maken via de site, oops, er gaat iets mis en je klacht word niet verzonden

Joop
03-09-2022

Vandaag boodschappen gedaan bij AH aan de Argonautenweg in Rotterdam. Verschillende artikelen gekocht waarvan volgens de folder 1+1 gratis is in de bonus. Bij de kassa bleek het 2e artikel niet gratis omdat we geen geregistreerde bonuskaart hebben. Daarna naar de servicedesk om de kaart te registreren. Daarvoor zou ik dan een app moeten downloaden, wat een bedrijf! In de hal staat een paal waarop je je mening kan geven over het bedrijf. Dat wilden we doen, maar die had men wijselijk niet aangesloten!

Dusan
01-09-2022

Word gewoon genegeerd tijdens chat met klantenservice omdat me vragen te moeilijk zijn? Of omdat ik te moeilijk ben? Ik bestel al ruim 3 jaar bij AH.nl laatste half jaar krijg ik steeds vaker te zien dat ik een product kan bestellen maar dan een uur voor de bestelling is het opeens niet op voorraad. Ik word 20 minuten genegeerd mijn probleem niet opgelost, zelfs na 1 UUR rustig te wachten op de klantenservice chat persoon. belachelijk iedereen mag horen dat ze daar nooit meer voet binnen moeten zetten, of bestellen, en dat zal gebeuren OOK!

Aafke
23-08-2022

Heeeel vaak niet genoeg voorraad van produkten, schappen leeg.

Vandaag 2 kinderen op steps scheurden door de winkel, kijken nergens naar, dus met achteruit steken tegen mijn benen aan. Dit kan écht niet Albert Heyn!