Ah.nl reviews

1.9

Aafke
23-08-2022

Heeeel vaak niet genoeg voorraad van produkten, schappen leeg.

Vandaag 2 kinderen op steps scheurden door de winkel, kijken nergens naar, dus met achteruit steken tegen mijn benen aan. Dit kan écht niet Albert Heyn!

GTF
18-06-2022

Zit al vanaf oktober 2021 op mijn bestelde steakmessen te wachten. Niemand van AH Zaandam of filiaal in Tilburg weet wanneer dat geleverd wordt. Blamage voor AH

GL Tilburg

18-06-2022

Broodjes ouder en duurder. Met zelfscan rondlopen gaat steeds moeilijker door afwegen aan kassa

Guy
21-10-2021

Helaas de kwaliteit van groente en fruit van albert heijn supermarkten zijn in het algemeen weg.jammer.het was een goede supermarkt.10 jaar geleden

Robie
30-06-2021

Levering in bloktijden

Het valt me op dat de tijden van levering steeds vaker verschuiven,terwijl je voor een blok tijd heb betaald.

Voorbeeld je betaald voor een blok tijd 16:00 - 18:00 uur.

Vervolgens zie je in de app de tijden verschuiven naar we komen tussen 17:50 en 18:45 uur.

Hallo AH je betaald voor een tijd waarbinnen je de goederen gelevert wil hebben?

Stel ik moet om 18:05 de deur uit en bezorger staat om 18:20 voor de deur dan krijg je een boete van 50 euro.

Lekker geregeld dan.

Ik noem het gewoon de boel belazeren, ik denk dat ik maar vanavond om 21:59 de ah winkel bij mij in de buurt binnen stap terwijl deze om 22:00 wil sluiten jammer dan voor het personeel werken ze maar langer door.

Trouwens jullie klachtenservice is echt een lachertje 1 1/2 uur in de wacht en dan afgescheept worden met stuur maar een briefje naar het hoofdkantoor ,dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen, maar voor klachten heb je een klantenservice toch?

Nee jullie gaan echt hard achteruit als het om klantvriendelijk gaat.

Beetje jammer.