Ik bestelde staaltjes bij Akudeco vanwege een korting die tot dinsdag liep. Maandag kreeg ik telefonisch te horen dat ik ook daarna nog van de korting gebruik kon maken. Toen ik later per mail bestelde, werd dit ineens ontkend en kon de korting niet meer toegepast worden. Ook werd gezegd dat ik gewoon op tijd had kunnen bestellen. Er werd geen enkele verontschuldiging aangeboden. Erg teleurstellend dat ik op basis van foutieve informatie heb gehandeld en nu verder moet zoeken.