De marketing is top.
De rest is ruk.
No-dido!
Al fucking 2 weken bezig om simpelweg telefoonabonnoment te verlengen. Als ik 0 sterren zou kunnen geven had ik 0 gekozen. Eerst is verlengen vertraagd vanwege de verhuzing van Tmobile naar die gare Odido troep, dan is het toestel niet op voorraad, dan kies je voor ophalen in de winkel en bij afhaal zeggen ze dat ik niet voor verlengd heb gekozen maar een nieuw abonnoment, terwijl ik gwn op Verlengen klik in de app en die 100 stappen volg. Dan wordt die bestelling geanulleerd en moet je weer paar dagen wachten voor het verwerkt is. Telefonisch word je van muurtje naar kastje gestuurd. 1 grote poppenkast
Ooit een contact in 2018 afgesloten bij T mobile, nu na 5 jaar contact opgenomen voor slechte WiFi.
Netjes geholpen, maar wat me hierna is overkomen toen ik doorgezet werd naar sales heb ik geen woorden zeer joviaal gedrag aangesproken worden met JO “voornaam” vond ik al apart maar het gesprek dat hierna volgde verbaast mij nog steeds.
Een verkoper die op een manier met je communiceert of je met elkaar ben opgegroeid in de “hood”.
Uitspraken als je moet niet janken.
Je moet niet denken dat ik wat voor je gaan doen.
En gewoon de horen er op gooien en tijdens dit volledige gesprek heb ik zelf de rust bewaard / ik was sowieso al dood geslagen van verbazing.
Als dit jullie nieuwe manier van zaken doen wens ik jullie nog veel succes.
Altijd met Tmobile thuis en mobiel
Sinds odido een drama
Kut app, service klote en een acterlijk chatbot
Verleng niks meer bij odido stap wel o er naar een normaal platform zoals kpn dergelijks
Ik was 14 jaar bij T-Mobile en ineens, zonder kennisgeving vooraf, zijn ze Odido geworden. Ik wilde mijn abonnement verlengen maar ga beter naar een andere provider overstappen want de telefoonabonnementen zijn abnormaal duur geworden! Ik keek nog in juli naar een bepaalde telefoon met abonnement, nu kost datzelfe abonnement rond de € 60,= per maand wat eerst ongeveer € 40,= zou kosten bij T-Mobile. Dus binnenkort ben ik geen klant meer van ODIDO.Klinkt bijna als Doei
Was erg tevreden met Tele2, maar ben sinds Odido een zeer ontevreden klant. Alleen al de onaangekondigde (1 dag vooraf) en stiekeme introductie was niet ok. Nieuwe app installeren kostte veel tijd en gedoe. De prijzen zijn ineens verhoogd en naar mijn gevoel de snelheden omlaag. De beschikbare abonnementen (buitenlandse datapakketten) significant duurder en lagere snelheden. Ik ga zo snel mogelijk naar een concurrent, ben helemaal klaar met Odido.
Na een jaar nog steeds geen internet thuis,
Inmiddels een jaar geleden aanvraag gedaan voor een internetverbinding. Door verhuizing moest dit een glasvezelverbinding zijn, helaas zijn we een jaar verder, vaak zelf de klantenservice moeten bellen en ik heb nog steeds geen internet thuis. Ook is er geen passende oplossing in de tussentijd gevonden
Sinds de over name slecht berijk geen goede internet verbinden of helemaal niks en nog eens sloom internet ook nog er bij.
En hebben ze zomaar de rekening verhoogt met 9 euro permaand
Ik zat in Wales en zag dat bereik in mijn mobiel erg slecht is. Bijna geen internet, kon niet bellen of een bericht sturen. Toen kwam ik terug naar huis en kon WiFi gebruiken, kreeg ik een bericht van mijn vriendin, dat wij geen t-mobile meer hebben maar Odido. Wat?! De afgelopen dagen ben ik in Polen, Tsjechië en Duitsland geweest en… wat een drama met bereik! Ik kan mijn mobiele internet niet gebruiken, heel slecht bereik of helemaal geen bereik. Met t-mobile had ik deze probleem nooit! Ik was erg tevreden klant… tot nu. Ik zal nog even wachten en als geen verbetering worden, zou ik een andere provider moeten zoeken. En de naam! Pff, klinkt als een goedkoopste merk van de koekjes of zo.
Waardeloos! Ik bel elke dag en sta uren in de wacht! Ook geen terugbel verzoek. Alle ellende ligt bij de klant,. Drenthe hier. Geen internet, inloggen app werkt niet! Ik loop achter met mijn werkzaamheden! Ik eis een vergoeding
We stappen op.
Ik heb een familie abonnement voor 4 aansluitingen waarvan ik de hoofdgebruiker ben. Aangezien mijn kinderen niet op hun telefoon letten heb ik de app geïnstalleerd. Maar 1 account kreeg ik niet erop. Na diverse belletjes, in totaal ruim 3 uur in de wacht, kreeg ik verschillende adviezen: account staat niet op mijn naam maar odido schrijft wel geld bij me af en stuurt mij mails. Het account stond een letter verkeerd, het emailadres klopte niet. Telkens was het weer wat anders maar de klap op de vuurpijl was dat een medewerker mijn account had gedelete en het nummer van mijn dochter was beheerder. Vervolgens bel je om je ongenoegen te uiten, krijg je te horen dat zij de wijziging niet ongedaan kunnen maken en dat je naar de winkel moet. Ze kunnen je niet vertellen op wiens naam het account staat maar ze zien wel dat ik alles betaal {al jaren} en ze hebben de gesprekgeschiedenis staan in hun systeem. Kortom een bar en bar slechte service. Mij zijn ze kwijt!
Bezocht winkel in Heerlen om nieuwe telefoon te bestellen. Oude liet het ineens afweten. Toestel viel uit of scherm begon te flikkeren. Inmiddels denk ik trouwens dat die storingen te maken hebben gehad met de overgang van T-mobile naar Odido, want telefoon werkt nu weer als vanouds. Afijn, de medewerker die ik trof, moet meteen een andere baan gaan zoeken. Werk waarbij hij geen contact heeft met andere mensen. Wat een hork! Totaal ongeschikt voor het vak! Citaat: ' We zijn een provider, we staan hier om abonnementen te verkopen. Kan wel nieuwe telefoon bestellen, maar het kan zes weken duren voordat die wordt geleverd. Probeer het maar bij Bol.com, dat lijk me een beter idee.' Chapeau, dat is nog eens service. Ik dien mijn contract nog uit en dan ishet wat Odido betreft over en sluiten.
Sinds Odido T-mobile overgenomen heeft is het mobiel bereik afgenomen.
Gesprekken vallen weg.
Na 25 jaar volle tevredenheid bij T- mobile toch maar een overstap gemaakt.
Nu dan maar iets meer betalen en over gegaan naar KPN.
Nieuwe modem gekregen omdat die ik had antiek was. ik zou ook meteen een extra lees extra wifi punt krijgen. monteur kwam. heeft modem aangesloten en hup op de grond gezet ipv aan de muur waar het hoort. vervolgen zet hij mijn wifi punt die ik al had op non actief. en sluit het nieuwe wifi punt niet eens aan. vervolgens ben ik in de avond aan het klooien geweest om de tv in de slaapkamer weer aan te krijgen. meneer was voor het gemak vergeten alle stekkers weet terug te doen. nu komt het. 4x gebeld. 4x andere beloftes. enigste wat ik wil is dat die monteur zijn werk goed afmaakt. en dat schijnt een probleem te zijn. nou word vervolgd.
Was jarenlang zeer tevreden klant bij Tele2. Zonder aankondiging zijn zij onlangs overgegaan in Odido. Internet is sindsdien instabiel.
Odido heeft een onbereikbare klantenservice. Na talloze pogingen tot contact met uren wachttijd, lukte het me 1 keer om door te komen. Helaas werd na de begroeting, door Odido de verbinding verbroken. Heel erg slecht. Wil daar graag weg, helaas heb ik bij Tele2 tweejarige abonnementen die nog lang niet afgelopen zijn. Hoe kom ik hiervan af?
Slechte service ,3 weken na aanvraag nog steeds geen internet
Sinds een week abonnement van T-Mobile, nu Odido, TV werkt niet zo als voorheen en vaste telefoon geeft geen nummer weergave.
Al een paar jaar klant bij tele2. Ineens is het bedrijf overgenomen door Odido. Ik had al aangegeven dat ik geen bereik had in België. Dat was allemaal maar normaal. Contact opgenomen met Odido 30 min moeten wachten tot ik een keer iemand aan de telefoon kreeg. Toen ik aan gaf dat ik geen bereik heb in België werd ze geïrriteerd en zetten ze haar stem op. Toen ik aan gaf dit al langer te hebben wou ze het op een betalingsregeling afschuiven wie ik niet had. Mevrouw kon de discussie niet winnen en ging op en zij’’ toedeloe’’. Te triest dit. Ik heb per direct een nieuw abonnement afgesloten ergens anders. Kut bedrijf.
Sinds augustus 2023 is mijn maandbedrag ineens verhoogd, zonder toestemming uiteraard. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht. 25 minuten aan de telefoon gehangen voordat er eindelijk opgenomen werd. Krijg ik een mevrouw aan de telefoon die er niks vanaf weet. Hetzelfde is bij mijn vriend gebeurd, die stond ook in de wachtrij met bellen. Werd er bij hem opgenomen, hoor je iemand op een toetsenbord tikken en een collega op de achtergrond bellen. Er werd voor 5 minuten lang niet gereageerd en hij word zo opgehangen. Zeer slechte klantenservice! ook sinds dat ze overgestapt zijn van tele2 naar odido slecht bereik, langzaam internet. Als mijn contract is afgelopen ga ik hier weg. Wat een slechte zaak. Ik ben erg ontevreden en raad iedereen af om naar odido te gaan.
Ik ben overgestapt naar t-mobile. 1000mbs abonnement afgesloten. Echter nog geen 100mbs binnen. Na 3 weken bellen en mailen en zeuren om een monteur (deze zou al 8x komen, maar is nog steeds niet ingepland. Het word telkens afgewezen maar als je om een reden vraag is het onbekend), kreeg ik een andere modem. De piek komt nu rond de 900mbs. Aleen het is zeer onstabiel. Ik ga van enkele kbs naar 200mbs naar 800 en dan zakt t zo weer naar de kbs. Inmiddels ben ik 4 weken en nog meer telefoontjes en mailtjes verder. En ik heb nog steeds geen antwoord op mn vragen of een oplossing.