Odido reviews

1.5
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
Laatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Recente Odido ervaringen

Lies
15-09-2024

Als je beveiliging camera's wilt plaatsen gaat dat echt niet lukken, bel je geven ze de camera's de schuld, terwijl de camera's het wel doen op een ziggo netwerk.welke poort ze ook open zetten het gaat niet lukken, ga dan ook mijn contract verbreken, onze veiligheid staat voorop

Mike
13-09-2024

Veel storingen wifi valt uit dus dan ook geen tv meerdere keren per dag

Aloys
11-09-2024

Afgelopen maandag een verkoop adviseur aan de deur over Odido. Een kort gesprek aan de deur gehad en we waren erg enthousiast. Vanwege tijdgebrek bij ons gevraagd om de volgende dag terug te komen om e.e.a. te bespreken. Dit werd positief beantwoord en om 17.00 uur zou de persoon komen. Helaas niemand meer gezien of gehoord. Een zeer slecht begin van Odido. Maar na het lezen van de reviews ( ook op trustpilot ) hadden wij niet anders hoeven te verwachten.Voor ons blijft de voordeur voor Odido dus gesloten. Wat een prutsers.

Daniell
10-09-2024

Ben al een half jaar aan het proberen internet voor thuis aan te sluiten, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er wordt opgehangen, verkeerde nummers doorgestuurd. Dingen beloofd niet nagekomen. Het is echt meeeer dan slecht! Huilend aan de telefoon uiteindelijk. Echt een vreselijk bedrijf

Luuk
04-09-2024

In juni 2023 een contract voor glasvezel afgesloten. In het begin nog mails ontvangen dat het nu elk moment kon komen. Daar zijn ze na een jaar ook maar mee gestopt. Ondertussen denk ik dat ze ons nooit gaan aansluiten 😂

Arie
29-08-2024

Liever -1 maar kan niet .

Word niet goed van elke keer bericht overmatig mobieldata gebruik apps.

Heb mobieldata gebruik uit gezet en toch bericht.

Ook email dat ik lang buiten nederland zit.

Heb klantenservice hierover bericht dat ik met gebroken enkel hier zit vlak voordat ik zou vertrekken.

Dit duurt nu eenmaal wat langer.

Ik lig hier niet voor mijn plezier.

Zou email terug krijgen dat het geregeld zou worden.

NIET DUS.

Binnenkort kan ik opstappen naar Kpn dag odiklo na 18 jaar klant te zijn geweest.

Voor iedereen kijk uit ze zijn nu niet goed bezig.

Fardin
27-08-2024

Ik heb 3 keer gebeld over een probleem maar heels zonder oplossing gaat contact ontbrekende heel respectloos en arrogant personeel .

Micheal
25-08-2024

Vreselijk bedrijf! Slechte internet verbinding en klanten service. Komen niet met oplossingen maar met hoge prijzen. Sluit hier geen abonnement af!

Monique
21-08-2024

Had eerst me klachten.

Maar alles werkt nu goed.

Moet ik dan ook laten weten.

En waar ik ineens achter ben wat niet kon.

En waar ik van baalde hier een abonnement nam.

Dat je niet kon doorspoelen. Nu ineens wel.

Super blij mee

Eva
14-08-2024

Ik heb abbonement aangevraagd met overstap service. Deze is door het systeem automatisch geannuleerd omdat Odido de glasvezel niet op orde had. Zowel het aanleggen als de kabel zelf moest 3x een monteur voor komen. Daarna bleek dat oude abbonemnt niet was opgezegd en nu blijkt dat ik die kosten niet vergoed krijg. Het ruim 100euro teveel betaald omdat zij niet hebben opgezegd en nu krijg ik de kosten (50eu) vergoed die ik bij Odido heb gemaakt. Beetje vreemd dat ik opdraai voor de fouten die zij maken. Daarnaast is wifi om te janken. 5m naast modem. Zowel met wifi repeaters van hen zelf als van de winkel. Andere kanalen etc alles geprobeerd. Monteur en vergoedingen worden toegezegd maar actie blijft uit. Zsm terug naar online.nl wat een drama. Tientallen keren gebeld echt om te huilen wat een ellende

Raymond
13-08-2024

Komen met valse voorwendselen aan de deur om je te strikken voor een afspraak te maken voor glasvezel. Verkoper kwam heel opgefokt over. Verplichte mij bijna om gegevens te geven. Schaamteloos Odido. Contact gehad met hun klantenservice. Ze doen hier geen reet mee en gasn gewoon door. Blijf hier ver vandaan

Richard
12-08-2024

Mijn moeder in juni overleden, dezelfde week abonnement opgezegd, daarna nog 2 keer, afdelingen werken schijnbaar niet samen, bleef maar mail ontvangen met betalingen, voorstellen, na 8 keer bellen vorige week(augustus) eindelijk een mail dat alles geregeld is, apparatuur teruggestuurd, komt er vandaag een mail binnen, graag betalen anders aanmaningskosten van 15,- euro.

Weer gebeld, krijg je slap excuus dat de mails zich gekruist hebben, ik hoef niks te doen.

Waardeloos bedrijf.

Frank
11-08-2024

Heel simpel, KPN nooit problemen, na installatie stabiel en snel internet. Gisteren over op Odido en nu continue haperend internet waardoor tv en andere zaken niet te bekijken zijn. Tenenkrommend en frustrerend.

Mm
11-08-2024

Super geholpen door Ersin van Odido

Aashaikh
10-08-2024

Select service. slecht internet verbinding.belofte komen ze niet na. mobiele internet is zeer slecht seeds valt uit. ik heb heel erg spijt van bij Odido. T. Mobile en met Tele2 waren de beste had ik geen problemen gehad. sinds Odido heeft overgenomen heel veel problemen.

Wilfred
10-08-2024

Ik zou zeggen voor vast internet thuis niet aan beginnen. Gewoon al 3 weken geen internet. En het interesseert ze geen reet. Ze hebben nog een week anders terug naar Ziggo.

Davy
04-08-2024

Sinds t-mobil overnomen is door odido veel meer gezeik met bellen en internet en sim kaart klapt er veel uit echt waardeloos geworden

Caroline
30-07-2024

Met t mobile nooit problemen, nu is het een ramp. In april online een unlimited bundel aangevraagd voor het gezin. Nooit doorgevoerd, sterker nog, ons oude huisadres staat nog vermeld (toch doorgegeven vanwege internet op ons nieuwe adres); honderden euros worden nu elke maand afgeschreven van mijn rekening, we kunnen de boodschappen amper betalen door odido nu. Net klantenservice aan de telefoon gehad: een jonge arrogante jongen die denkt dat hij een volwassen vrouw kan vertellen hoe ze moet reageren. "Niet zo lacherig doen" zegt hij nog. "Lacherig? Ik ben laaiend!" Zei ik. Hij wist niet op welk adres we woonden en wat mijn telefoonnummer is, omdat mijn minderjarige zoon als hoofdaanvrager van ons account staat. Niks klopt wat bij ze geregistreerd staat. Toen ik aangaf dat ik een bevestiging van Unlimited in mijn email heb, zei hij 'dat is niet wat hier staat'. Ik zei niks wat daar staat bij jou klopt. Hij sloot af door te gillen en op te hangen. Dat wordt n advocaat inschakelen.

PP
29-07-2024

Na de eerste mislukte aanvraag van Odido glasvezel probeerde ik het begin mei opnieuw, met installatiedatum 1 juli. De klantenservice zei dat de wijkcentrale in juni klaar zou zijn. Half juni belde ik om te checken of alles op schema lag, en dat was zo. Op 1 juli had ik niets gehoord, dus na twee weken belde ik opnieuw. De wijkcentrale had vertraging, maar zou die week klaar zijn, waarna Guidion contact zou opnemen. Eind juli had ik nog steeds niets gehoord en belde weer. De medewerker zei eerst dat het kastje in de meterkast nog niet afgemeld was, terwijl dit in februari al was gebeurd. Daarna zei hij dat de oplevering van de wijkcentrale nog lang zou duren. Drie keer gebeld, drie keer gelogen. Ik heb alle gesprekken opgenomen. Zelfs de postcodecheck op de Odido website zegt: "Glasvezel beschikbaar!". Mijn advies: neem geen glasvezel bij Odido. Afspraken worden niet nagekomen en de klantenservice liegt.

Gerard
27-07-2024

Had een contract afgesloten voor 1 jaar alles gratis aansluiten en installatie van de monteur inclusief 2e tv op de slaapkamer

Maar na enkele dagen kreeg ik een bericht van Gudion waarin duidelijk werd gesteld dat er euro 19,50 per 15 min kosten in rekening zouden worden gebracht voor de tweede tv .Natuurlijk

heb ik gebeld met Odido En deze wisten niets van deze afspraak

Nou wat een communicatie zeg totaal onbetrouwbaar dus heb ik geannuleerd en ben uiteindelijk naar Ziggo gegaan

Mensen pas op voor deze firma komen hun afspraken niet na

Meer Odido reviews