Odido reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Odido ervaringen

Nm
22-07-2024

Meneer aan de deur die zegt netwerkbeheerder te zijn en voor glasvezel komt. Pas veel verder in het gesprek blijkt hij van odido te zijn, en blijkt dat ik , als ik glasvezel liet doortrekken, ineens odido klant zou zijn, wat ik niet wil.

Irene
21-07-2024

0 sterren geven mag helaas niet. Wat een waaaardeloos bedrijf. Zit nu al 4de dag zonder internet, dus géén wifi. Volgens de één een maststoring en de ander kent die storing niet. De technische dienst krijg je zelf niet te pakken. Kwalificatie gemis! Race gemist. 2 maand geleden al 10 dagen zonder internet gezeten. Technische dienst niet te bereiken. Zodra er een provider komt met unlimited dan vertrek ik. En met mij de hele camping want niemand heeft internet

19-07-2024

2 maanden geleden Internet + tv afgesloten bij Odido. Alles leek goed te gaan tot dat ik vandaag ineens een mail kreeg dat mijn abonnement is opgezegd. Zonder enige reden… Ze gaven via de klantenservice aan dat die kwam omdat ik hun niet had teruggebeld. De verbinding kon ook niet meer hersteld worden. Wel konden ze iets nieuws regelen maar dat duurde dan minimaal 2 week. Wat en slechte provider zeg. je kan toch niet zo iemand afsluiten omdat je niet terug hebt gebeld.

Cees
13-07-2024

Beste mensen. Ga niet naar Odido. Eerste maand ging t ok. Na één jaar bellen mailen etc etc. Internet valt weg, bekabeld geen zenders. Wifi geen zenders alleen ned 1 2 en 3. Service boven alles zeggen ze. Het kan beter .haha slechter bedoelen ze eigenlijk maar echt niks geregeld. Slechtste provider ooit. Maar erger ze liegen gewoon. Heb dubbele snelheid en krijg nog niet de helft .maar wel betalen. Diefstal dus. Blij overgestapt deze week. Alles beter dan Odido. Ga je schamen.

10-07-2024

Vorige week een nieuwe telefoon en pad afgenomen, dit besproken over de telefoon, let op je wordt hier opgelicht, je krijgt niet wat ze toezeggen, als je gaat klagen zeggen ze terug te bellen ook dat doen ze niet op de samsung galaxi pad zou ook onbeperkt mb,s zitten, dit is echter niet zo, ook gaan ze dit niet herstellen, ik ben een zakelijke klant al 10 jaar, dit wordt mijn laatste contract bij odidio, ik wordt namelijk niet graag opgelicht, u bent gewaarschuwd er wordt van alles beloofd maar je krijgt het niet!

Femke
08-07-2024

Sinds onze overstap van DSL naar glasvezel bij Odido is het 1 groot drama. Sinds 18 mei al zeker honderd keer gebeld en gemaild en werkelijk alles wat mis kan gaan gaat mis bij Odido. Zodra het abonnement afloopt zijn we weg, een mens zou gek worden van minder dan klant zijn bij Odido.

05-07-2024

Wij zijn al jaren klant bij Odido met 4 data-abonnementen en zakelijk internet en tv, voor zo'n 5000 euro per jaar. Bij T-Mobile nooit klachten: snelle verbinding, geen storingen, redelijke service.

Sinds het Odido is, is mijn unlimited abonnement beperkt geworden en echt unlimited is nu dubbel zo duur. De snelheid is ook sterk verminderd. Extra datapakket tijdens vakantie werkte niet, ondanks 99 euro kosten.

Recent hadden we 8 dagen geen verbinding. De monteur kwam niet opdagen zoals afgesproken en de nieuwe monteur loste het probleem niet op. Na meerdere telefoontjes en beloftes van een nieuw modem, nog steeds geen oplossing en slechts 5 Mbps snelheid.

Ik ben er klaar mee. Van een goed naar een slecht bedrijf. Over 2 weken overstappen naar KPN.

Lotte
05-07-2024

Momenteel kijken we voetbal met 5 minuten vertraging. Advies is om via een app op de televisie voetbal te kijken, bijvoorbeeld de nos live app. Maar zelfs met een bekabelde internetverbinding is er niet voldoende wifi/internet om een app te downloaden of te openen. Kinderen kunnen zelfs niet meer iets kijken via Netflix of Disney. ‘Internet verbinding werkt niet ‘ staat in beeld. Vaak een melding op telefoon dat wifi netwerk niet beschikbaar is. Ik vraag om hulp of een monteur, maar krijg alleen maar tips over hoe ik zelf de wifi moet resetten. Hallo, dat heb ik allang geprobeerd.

Begin niet aan odido!

Ik moest zelfs mijn wifi op mijn telefoon uitzetten en via 5g deze webpagina laden, hoe dan?

Jerrol
04-07-2024

Ik heb vanaf 24 juni elke werkdag moeten bellen en heb op 4 juli (zojuist) te horen gekregen dat het eigenlijk geen nut heeft. Vanochtend had ik voor het eerst het gevoel dat een medewerker (Thijs) echt zijn best wilde doen om me te helpen. Afgesproken dat ik hem de middag terug zou bellen voor een update. Vervolgens kreeg ik zijn collega aan de lijn die beloofde dat hij me vandaag zou terug bellen, maar dat is niet meer gebeurd.

Mijn ervaring is dus dat de klantenservice niet veel meer kan doen dan pappen en nat houden. Daarnaast veel beloftes die niet worden nagekomen. Zeg dan liever gewoon eerlijk waar het op staat. De communicatie tussen Odido en de netbeheerder is mijn inziens cruciaal, maar is overduidelijk zwaar onvoldoende. Na een stuk of 13 telefoontjes, en nog steeds geen werkend internet of uitzicht op een oplossing, rest mij niks anders dan mijn verhaal hier te delen, zodat andere consumenten niet hetzelfde overkomen.

Damia
04-07-2024

Odido Schalkwijk de jongens die daar werken zijn toppers en vriendelijk. Ik kom graag daar als ik een vraag of iets heb. Top top top

Toon
03-07-2024

Zeer slecht. Ik ben blij als mijn abonnement afloopt zodat ik kan overstappen

Harold
02-07-2024

Waardeloze organisatie die klanten volledig in de steek laten

Isabelle
01-07-2024

Echt VRE-SE-LIJK. Half maart nam ik contact met Odido op om over te stappen vanaf Ziggo. Alles geregeld aan de telefoon om half april over te gaan. Na (niet overdreven) 20 telefoontjes, 3 afspraken en heel veel miscommunicatie hebben wij 2 maanden later nog steeds geen internet! Terwijl wij allebei veel thuis werken, en 1 van ons geen odido mobiel heeft dus zeer veel kosten heeft gemaakt. Meerdere monteurs hebben fouten gemaakt, waardoor alles vertraging heeft opgelopen. Wij zijn dan ook ab-so-luut niet te spreken over jullie service en verwachten een goede compensatie. Anders gaan wij terug naar ziggo en zal ik ook nooit meer een mobiel abonnement bij jullie afnemen.

Larissa
29-06-2024

Mogelijk dat mensen alleen een review achter laten als het fout gaat. Bij mij is de overstap naar glasvezel prima verlopen. Alles deed het meteen en na een half jaar nog steeds. Goede service. Ook met betrekking tot overstap mobiel.

Moslim
29-06-2024

Wat een vreselijk nare ervaring

Bij odido zijn ze er niet voor je echt niet

Weg er mee. Tot nooit

Cees
28-06-2024

Drama service. Tv zenders vallen weg slecht internet. Beloven alles .1 jaar bezig al.terugbellen of mailen .neeee dus. Slechtste provider van Nederland

. Niet doen mensen. Ze leren niks van hun fouten.

Fred
27-06-2024

Wat een ramp zeg . Heb een bedrijfje met een vast telefoonnummer. Nadat ik alles heb laten aansluiten is mijn vaste lijn bijna een week niet bereikbaar. Ik heb elke dag gebeld en elke dag hoor ik dat het 'in behandeling' is. En elke dag gebeurt er verder niets. Gewoon onbereikbaar . Niet doen dus: odido

Seyron
26-06-2024

Een maand geleden heeft KPN de Odido glasvezelkabel kapot gemaakt tijdens het ingraven van hun kabel. Hebben Odido vanaf het begin gebeld, gemailed, gepost op hun communityboard. Ze nemen netjes contact op, maar daar stopt het, er is geen oplossing die ze kunnen bieden, kunnen ons contract ook niet afzeggen, terwijl de dienst waarvoor wij hun betalen niet geleverd wordt, al een maand niet ondertussen, zeker makkelijk geld verdienen voor die gasten zo. De reparatie wordt gedaan door een ander bedrijf Guidion. Bij hun was al een wachtijd van 3 weken. Ze zijn vorige week geweest om even te kijken (5 minuten) hadden beloofd de kabel maandag te repareren, het is ondertussen woensdag, nog steeds geen internet, Odido zegt niks, Guidion zegt niks. Heerlijk dit.

Lars
20-06-2024

Na T-Mobile overname, is de prijs van mijn 1GB internet zonder mededeling verhoog. Sindsdien ook meer problemen met internet thuis (wifi en kabel). Download snelheid bij mobiel internet ook zeer langzaam. Na overname meldt Odido dat ik weer een 2 jaar contract heb, zonder daarvoor gekozen te hebben). Klantenservice heel moeilijk te bereiken en ze bellen niet terug na dat toegezegd te hebben. Absoluut waardeloos en bijna crimineel.

20-06-2024

In de service wordt er telefonisch vanalles beloofd om je gerust te stellen, maar ze maken er niks van waar!

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, de verhalen die ze opnoemen zijn standaard teksten.

Ze kunnen de backoffice niet bereiken of het wordt vandaag opgelost zijn meerdere malen genoemd!

Tot op heden niets van dat alles.

Meer Odido reviews