Odido Thuis reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Odido Vast internet + tv + bellen ervaringen

Irene
21-07-2024

0 sterren geven mag helaas niet. Wat een waaaardeloos bedrijf. Zit nu al 4de dag zonder internet, dus géén wifi. Volgens de één een maststoring en de ander kent die storing niet. De technische dienst krijg je zelf niet te pakken. Kwalificatie gemis! Race gemist. 2 maand geleden al 10 dagen zonder internet gezeten. Technische dienst niet te bereiken. Zodra er een provider komt met unlimited dan vertrek ik. En met mij de hele camping want niemand heeft internet

19-07-2024

2 maanden geleden Internet + tv afgesloten bij Odido. Alles leek goed te gaan tot dat ik vandaag ineens een mail kreeg dat mijn abonnement is opgezegd. Zonder enige reden… Ze gaven via de klantenservice aan dat die kwam omdat ik hun niet had teruggebeld. De verbinding kon ook niet meer hersteld worden. Wel konden ze iets nieuws regelen maar dat duurde dan minimaal 2 week. Wat en slechte provider zeg. je kan toch niet zo iemand afsluiten omdat je niet terug hebt gebeld.

Cees
13-07-2024

Beste mensen. Ga niet naar Odido. Eerste maand ging t ok. Na één jaar bellen mailen etc etc. Internet valt weg, bekabeld geen zenders. Wifi geen zenders alleen ned 1 2 en 3. Service boven alles zeggen ze. Het kan beter .haha slechter bedoelen ze eigenlijk maar echt niks geregeld. Slechtste provider ooit. Maar erger ze liegen gewoon. Heb dubbele snelheid en krijg nog niet de helft .maar wel betalen. Diefstal dus. Blij overgestapt deze week. Alles beter dan Odido. Ga je schamen.

05-07-2024

Wij zijn al jaren klant bij Odido met 4 data-abonnementen en zakelijk internet en tv, voor zo'n 5000 euro per jaar. Bij T-Mobile nooit klachten: snelle verbinding, geen storingen, redelijke service.

Sinds het Odido is, is mijn unlimited abonnement beperkt geworden en echt unlimited is nu dubbel zo duur. De snelheid is ook sterk verminderd. Extra datapakket tijdens vakantie werkte niet, ondanks 99 euro kosten.

Recent hadden we 8 dagen geen verbinding. De monteur kwam niet opdagen zoals afgesproken en de nieuwe monteur loste het probleem niet op. Na meerdere telefoontjes en beloftes van een nieuw modem, nog steeds geen oplossing en slechts 5 Mbps snelheid.

Ik ben er klaar mee. Van een goed naar een slecht bedrijf. Over 2 weken overstappen naar KPN.

Lotte
05-07-2024

Momenteel kijken we voetbal met 5 minuten vertraging. Advies is om via een app op de televisie voetbal te kijken, bijvoorbeeld de nos live app. Maar zelfs met een bekabelde internetverbinding is er niet voldoende wifi/internet om een app te downloaden of te openen. Kinderen kunnen zelfs niet meer iets kijken via Netflix of Disney. ‘Internet verbinding werkt niet ‘ staat in beeld. Vaak een melding op telefoon dat wifi netwerk niet beschikbaar is. Ik vraag om hulp of een monteur, maar krijg alleen maar tips over hoe ik zelf de wifi moet resetten. Hallo, dat heb ik allang geprobeerd.

Begin niet aan odido!

Ik moest zelfs mijn wifi op mijn telefoon uitzetten en via 5g deze webpagina laden, hoe dan?

Jerrol
04-07-2024

Ik heb vanaf 24 juni elke werkdag moeten bellen en heb op 4 juli (zojuist) te horen gekregen dat het eigenlijk geen nut heeft. Vanochtend had ik voor het eerst het gevoel dat een medewerker (Thijs) echt zijn best wilde doen om me te helpen. Afgesproken dat ik hem de middag terug zou bellen voor een update. Vervolgens kreeg ik zijn collega aan de lijn die beloofde dat hij me vandaag zou terug bellen, maar dat is niet meer gebeurd.

Mijn ervaring is dus dat de klantenservice niet veel meer kan doen dan pappen en nat houden. Daarnaast veel beloftes die niet worden nagekomen. Zeg dan liever gewoon eerlijk waar het op staat. De communicatie tussen Odido en de netbeheerder is mijn inziens cruciaal, maar is overduidelijk zwaar onvoldoende. Na een stuk of 13 telefoontjes, en nog steeds geen werkend internet of uitzicht op een oplossing, rest mij niks anders dan mijn verhaal hier te delen, zodat andere consumenten niet hetzelfde overkomen.

Isabelle
01-07-2024

Echt VRE-SE-LIJK. Half maart nam ik contact met Odido op om over te stappen vanaf Ziggo. Alles geregeld aan de telefoon om half april over te gaan. Na (niet overdreven) 20 telefoontjes, 3 afspraken en heel veel miscommunicatie hebben wij 2 maanden later nog steeds geen internet! Terwijl wij allebei veel thuis werken, en 1 van ons geen odido mobiel heeft dus zeer veel kosten heeft gemaakt. Meerdere monteurs hebben fouten gemaakt, waardoor alles vertraging heeft opgelopen. Wij zijn dan ook ab-so-luut niet te spreken over jullie service en verwachten een goede compensatie. Anders gaan wij terug naar ziggo en zal ik ook nooit meer een mobiel abonnement bij jullie afnemen.

Fred
27-06-2024

Wat een ramp zeg . Heb een bedrijfje met een vast telefoonnummer. Nadat ik alles heb laten aansluiten is mijn vaste lijn bijna een week niet bereikbaar. Ik heb elke dag gebeld en elke dag hoor ik dat het 'in behandeling' is. En elke dag gebeurt er verder niets. Gewoon onbereikbaar . Niet doen dus: odido

Seyron
26-06-2024

Een maand geleden heeft KPN de Odido glasvezelkabel kapot gemaakt tijdens het ingraven van hun kabel. Hebben Odido vanaf het begin gebeld, gemailed, gepost op hun communityboard. Ze nemen netjes contact op, maar daar stopt het, er is geen oplossing die ze kunnen bieden, kunnen ons contract ook niet afzeggen, terwijl de dienst waarvoor wij hun betalen niet geleverd wordt, al een maand niet ondertussen, zeker makkelijk geld verdienen voor die gasten zo. De reparatie wordt gedaan door een ander bedrijf Guidion. Bij hun was al een wachtijd van 3 weken. Ze zijn vorige week geweest om even te kijken (5 minuten) hadden beloofd de kabel maandag te repareren, het is ondertussen woensdag, nog steeds geen internet, Odido zegt niks, Guidion zegt niks. Heerlijk dit.

20-06-2024

In de service wordt er telefonisch vanalles beloofd om je gerust te stellen, maar ze maken er niks van waar!

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, de verhalen die ze opnoemen zijn standaard teksten.

Ze kunnen de backoffice niet bereiken of het wordt vandaag opgelost zijn meerdere malen genoemd!

Tot op heden niets van dat alles.

Edwin
20-06-2024

Meerdere Odido producten op zelfde adres moet je in account zelf toevoegen, beetje rare administratie!

Verder met basis internet geen klachten!

Erica
19-06-2024

Ineens had ik op het enige device dat ik via wifi gebruik, mijn telefoon, geen wifi meer. Antwoord wifi versterkers.

Werkte niet. Kreeg nieuwere model. ( Bleek in niets te verschillen van de oude). En nog niet altijd volledig stabiel wifi. Probleem oude versterkers moesten retour. Ik naar Winkelcentrum (betaald parkeren) toen bleek de QR code niet (meer) te werken. Ik naar huis, nieuwe QR code moeilijk, dus antwoordnummer gekregen, ik naar de lokale sigarenboer (lopend) bleek postcode niet te horen bij antwoord nummer. Gelukkig telefoon bij me. Dus ik vraag juiste postcode. Moeilijk moeilijk en nee je moet perse terug winkelcentrum (en dus weer betaald parkeren) want moet perse via DHL, want die kunnen het wel. En toen mij bedreigen met als je via PostNL doet komt het niet aan en dan krijgt u een boete. Nou ik heb dus netjes een verzendbewijs Odido.

Joris
13-06-2024

Wat een waardeloze klantenservice. Om 8 uur werd het gesprek verbroken, waarschijnlijk omdat het sluitingstijd was. Dit is toch te triest voor woorden! De chatbox is ook een grote bron van ergernis. Hier heb je echt geen kut aan

Reza
04-06-2024

Zeer slechte internet verbinding heb met glasvezel 1000mb genomen maar werkt alleen tot max 200. Klantenservice is enorm slecht meer dan 20x gebeld en elke keer werd er gezegd probeer dit en probeer dat tot mijn 14 dagen opzeg termijn voorbij was. Nu dat ik het wil opzeggen willen ze dat niet doen voor mij. En moet ik nu pas bewijs sturen dat mijn verbinding slecht is. Vanaf begin werd er niks hierover gezegd.

Lida
30-05-2024

Een ontzettend slecht bedrijf. Geen internetverbinding. Wordt niets aan gedaan, ligt aan de monteurs wanneer die willen komen. Zo waardeloos.

Edwin
21-05-2024

Sinds 2 april internet van odido, 15 mei tot nu 21 mei geen internet en geen oplossing, waardeloos bedrijf. Heb ( gelukkig?) 1 jaarcontract. Stap daarna gelijk over naar kpn

16-05-2024

Ik heb nu twee jaar glasvezel van Odido geen problemen leuke aanbiedingen prijs is prima sinds kort de tv app Mijn God wat een ramp Wat een slecht beeld heb je een Samsung tv ben je druk met het uitzoeken hoe alles werkt vooral je pincode maar vooruit Ik kijk voor heel weinig geld. maar de makers van de tv app zouden nog heel veel kunnen leren van de makers van Canal digitaal die hebben een super app gelukkig heb ik deze ook nog. Maar odido Het beeld is diep droevend slecht.

Sanneke
14-05-2024

Sinds de naamswijziging telkens verbindingsproblemen met thuis internet. Mobiel heeft ook constant problemen met verbinding. Beetje random wanneer ik wel of niet kan bellen. Heb de streamingsdiensten maar opgezegd, want elke keer 5 minuten kijken en dan vastlopen is bloedirritant.

09-05-2024

Waardeloos internet.heel veel storingen met stil staan beelden regelmatig doen de camera.s niets meer. regelmatig op nieuw op starten. Monteur is ook waardeloos.stelt in zecht alles werk nu. Later kom ik achter niets werk op wifi.iemand anders moeten laten komen alles weer werkte. Wifi wacht woord komt helemaal niet overeen wat bij modern. Ik maar nooit over gestapt van kpn naar odido bij kpn nooit problemen mee gehad.van af Dido hebt blijf ik met camera.s en modus aan de gang. Waardeloos troep.heel internet is Waarloos. Ik liever geen internet geen mobiel. Eigenlijk nooit willen hebben. Moet je die troep wel aanschaffen alles maar digitaal is geworden.

Renate
24-04-2024

Zeer slecht net aangesloten bij Odido een paar dagen over de proeftijd heen

Dus moeten we een grote afkoopsom betalen een uur aan de lijn gezeten en word zo van de lijn gegooid en weer opnieuw gebeld weer zo lang aan de lijn gezeten

Daarom nooit aan beginnen zeer slecht

We hebben ook allemaal mobiel van Odido gaan we ook allemaal stopzetten en iedereen die ik ken ga ik ompraten om Odido op te zeggen en mijn verhaal vertellen hoop dat ze geen klanten weer krijgen gr Renate

Meer Odido Vast internet + tv + bellen reviews