Odido Thuis reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Odido Vast internet + tv + bellen ervaringen

08-10-2024

Wat een kutbedrijf!

Na het installeren vh nieuwe modem is het gezeik begonnen. Televisie valt regelmatig op zwart beeld. Alle kanalen door elkaar heen.

Bel je, kunnen ze je niet helpen aangezien ze het zelf ook niet weten

Snel over naar een ander!

Roos
08-10-2024

Slechtste service ooit. Telefonisch niet bereikbaar en monteur komt pas over 2-3 weken terwijl ik zonder internet zit. Nooit internet thuis afsluiten bij Odido!

Natasja
04-10-2024

Waardeloos, zitten al twee dagen zonder internet en dus ook zonder TV. Belofte na belofte wordt telefonisch gedaan en nooit nagekomen. Kosten worden niet gedekt en contact met hun “partner” guidion kunnen ze niet opnemen. De melding is nog niet eens doorgezet, dus God mag weten hoe lang dit gaat duren. Ipv tijdig een monteur sturen heb ik al 2 uur aan de telefoon gehangen met alle callcenter medewerkers die helemaal niks kunnen.

Stephan
30-09-2024

Waardeloos. Odido besteedt alleen maar geld aan marketing, terwijl de producten dramatisch slecht zijn. We hebben ontzettend veel spijt dat we van Ziggo zijn overgestapt naar Odido. We gaan snel weer terug!

Femke
28-09-2024

Overweeg je klant te worden bij Odido? Doe het niet! Ik heb zelden zoveel ellende meegemaakt met een bedrijf. Jarenlang tevreden klant geweest van tmobile met internet+tv+mobiel. Nu glasvezel via Odido en niets dan gezeik. Medewekers weten van voren niet of ze van achteren leven. Zeer laag IQ in combinatie met volslagen desinteresse. Al in mei alle apparatuur keurig teruggezonden van de DSL verbinding en mediabox. Herhaaldelijk bevestiging van ontvangst gekregen en evengoed sinds augustus constant dreigende mails dat er 70 euro wordt afgeschreven omdat ik de apparatuur niet heb ingeleverd. Steeds weer alle mails, bevestigingen van ontvangst en verzendbewijzen toegezonden en wederom bevestiging dat de apparatuur wel degelijk ontvangen is maar alsnog proberen ze de 70 euro af te schrijven. Per mail krijg je, om eerder genoemde redenen, geen enkele bevredigende reactie. Dit samen met slechte wifi maakt dat wij nu ons abonnement gaan afkopen en overstappen. Bizar slecht.

Anita
23-09-2024

Internet valt steeds uit. Oplossing zou zijn volgens Odido om een versterker te nemen ä x euro per maand. Tv en router staan nog geen 5 meter van elkaar af! Op zolder ja, maar kleine bungalow nee. Andere oplossing is er niet. Dus zsm weg!

Lies
15-09-2024

Als je beveiliging camera's wilt plaatsen gaat dat echt niet lukken, bel je geven ze de camera's de schuld, terwijl de camera's het wel doen op een ziggo netwerk.welke poort ze ook open zetten het gaat niet lukken, ga dan ook mijn contract verbreken, onze veiligheid staat voorop

Mike
13-09-2024

Veel storingen wifi valt uit dus dan ook geen tv meerdere keren per dag

Daniell
10-09-2024

Ben al een half jaar aan het proberen internet voor thuis aan te sluiten, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er wordt opgehangen, verkeerde nummers doorgestuurd. Dingen beloofd niet nagekomen. Het is echt meeeer dan slecht! Huilend aan de telefoon uiteindelijk. Echt een vreselijk bedrijf

Luuk
04-09-2024

In juni 2023 een contract voor glasvezel afgesloten. In het begin nog mails ontvangen dat het nu elk moment kon komen. Daar zijn ze na een jaar ook maar mee gestopt. Ondertussen denk ik dat ze ons nooit gaan aansluiten 😂

21-08-2024

Had eerst me klachten.

Maar alles werkt nu goed.

Moet ik dan ook laten weten.

En waar ik ineens achter ben wat niet kon.

En waar ik van baalde hier een abonnement nam.

Dat je niet kon doorspoelen. Nu ineens wel.

Super blij mee

12-08-2024

Mijn moeder in juni overleden, dezelfde week abonnement opgezegd, daarna nog 2 keer, afdelingen werken schijnbaar niet samen, bleef maar mail ontvangen met betalingen, voorstellen, na 8 keer bellen vorige week(augustus) eindelijk een mail dat alles geregeld is, apparatuur teruggestuurd, komt er vandaag een mail binnen, graag betalen anders aanmaningskosten van 15,- euro.

Weer gebeld, krijg je slap excuus dat de mails zich gekruist hebben, ik hoef niks te doen.

Waardeloos bedrijf.

11-08-2024

Heel simpel, KPN nooit problemen, na installatie stabiel en snel internet. Gisteren over op Odido en nu continue haperend internet waardoor tv en andere zaken niet te bekijken zijn. Tenenkrommend en frustrerend.

PP
29-07-2024

Na de eerste mislukte aanvraag van Odido glasvezel probeerde ik het begin mei opnieuw, met installatiedatum 1 juli. De klantenservice zei dat de wijkcentrale in juni klaar zou zijn. Half juni belde ik om te checken of alles op schema lag, en dat was zo. Op 1 juli had ik niets gehoord, dus na twee weken belde ik opnieuw. De wijkcentrale had vertraging, maar zou die week klaar zijn, waarna Guidion contact zou opnemen. Eind juli had ik nog steeds niets gehoord en belde weer. De medewerker zei eerst dat het kastje in de meterkast nog niet afgemeld was, terwijl dit in februari al was gebeurd. Daarna zei hij dat de oplevering van de wijkcentrale nog lang zou duren. Drie keer gebeld, drie keer gelogen. Ik heb alle gesprekken opgenomen. Zelfs de postcodecheck op de Odido website zegt: "Glasvezel beschikbaar!". Mijn advies: neem geen glasvezel bij Odido. Afspraken worden niet nagekomen en de klantenservice liegt.

27-07-2024

Had een contract afgesloten voor 1 jaar alles gratis aansluiten en installatie van de monteur inclusief 2e tv op de slaapkamer

Maar na enkele dagen kreeg ik een bericht van Gudion waarin duidelijk werd gesteld dat er euro 19,50 per 15 min kosten in rekening zouden worden gebracht voor de tweede tv .Natuurlijk

heb ik gebeld met Odido En deze wisten niets van deze afspraak

Nou wat een communicatie zeg totaal onbetrouwbaar dus heb ik geannuleerd en ben uiteindelijk naar Ziggo gegaan

Mensen pas op voor deze firma komen hun afspraken niet na

Irene
21-07-2024

0 sterren geven mag helaas niet. Wat een waaaardeloos bedrijf. Zit nu al 4de dag zonder internet, dus géén wifi. Volgens de één een maststoring en de ander kent die storing niet. De technische dienst krijg je zelf niet te pakken. Kwalificatie gemis! Race gemist. 2 maand geleden al 10 dagen zonder internet gezeten. Technische dienst niet te bereiken. Zodra er een provider komt met unlimited dan vertrek ik. En met mij de hele camping want niemand heeft internet

19-07-2024

2 maanden geleden Internet + tv afgesloten bij Odido. Alles leek goed te gaan tot dat ik vandaag ineens een mail kreeg dat mijn abonnement is opgezegd. Zonder enige reden… Ze gaven via de klantenservice aan dat die kwam omdat ik hun niet had teruggebeld. De verbinding kon ook niet meer hersteld worden. Wel konden ze iets nieuws regelen maar dat duurde dan minimaal 2 week. Wat en slechte provider zeg. je kan toch niet zo iemand afsluiten omdat je niet terug hebt gebeld.

Cees
13-07-2024

Beste mensen. Ga niet naar Odido. Eerste maand ging t ok. Na één jaar bellen mailen etc etc. Internet valt weg, bekabeld geen zenders. Wifi geen zenders alleen ned 1 2 en 3. Service boven alles zeggen ze. Het kan beter .haha slechter bedoelen ze eigenlijk maar echt niks geregeld. Slechtste provider ooit. Maar erger ze liegen gewoon. Heb dubbele snelheid en krijg nog niet de helft .maar wel betalen. Diefstal dus. Blij overgestapt deze week. Alles beter dan Odido. Ga je schamen.

05-07-2024

Wij zijn al jaren klant bij Odido met 4 data-abonnementen en zakelijk internet en tv, voor zo'n 5000 euro per jaar. Bij T-Mobile nooit klachten: snelle verbinding, geen storingen, redelijke service.

Sinds het Odido is, is mijn unlimited abonnement beperkt geworden en echt unlimited is nu dubbel zo duur. De snelheid is ook sterk verminderd. Extra datapakket tijdens vakantie werkte niet, ondanks 99 euro kosten.

Recent hadden we 8 dagen geen verbinding. De monteur kwam niet opdagen zoals afgesproken en de nieuwe monteur loste het probleem niet op. Na meerdere telefoontjes en beloftes van een nieuw modem, nog steeds geen oplossing en slechts 5 Mbps snelheid.

Ik ben er klaar mee. Van een goed naar een slecht bedrijf. Over 2 weken overstappen naar KPN.

Lotte
05-07-2024

Momenteel kijken we voetbal met 5 minuten vertraging. Advies is om via een app op de televisie voetbal te kijken, bijvoorbeeld de nos live app. Maar zelfs met een bekabelde internetverbinding is er niet voldoende wifi/internet om een app te downloaden of te openen. Kinderen kunnen zelfs niet meer iets kijken via Netflix of Disney. ‘Internet verbinding werkt niet ‘ staat in beeld. Vaak een melding op telefoon dat wifi netwerk niet beschikbaar is. Ik vraag om hulp of een monteur, maar krijg alleen maar tips over hoe ik zelf de wifi moet resetten. Hallo, dat heb ik allang geprobeerd.

Begin niet aan odido!

Ik moest zelfs mijn wifi op mijn telefoon uitzetten en via 5g deze webpagina laden, hoe dan?

Meer Odido Vast internet + tv + bellen reviews