XS4ALL reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente XS4ALL ervaringen

Patricia
05-10-2021

Wat een ellende hier, geen wifi en alle tv’s zijn zo aangelegd dus gewoon ook geen normale tv zonder storing continu. Iedere keer bellen, en er komt wel iemand maar t wordt gewoon niet opgelost… net weer gebeld werd er opgehangen… zooo klaar mee, ik dacht dat ziggo slecht was maar dat is t paradijs vergeleken met xs4all

Jos
24-09-2021

Nu 3 a 4 jaar klant bij xs4all, en ik heb de KPN overgang niet eens meegemaakt.

nog nooit een storing gehad en altijd goede en snelle verbinding!

Waarom geen 10?

ze zijn aan de dure kant, maar je krijgt er wel wat voor terug.

En ik vond de klantenservice wat aan de botte kant. maar daar betaal ik ze niet voor dus ze doen maar haha.

-Jos

Ruud
12-09-2021

Sinds overname door KPN puinhoop.

Ik was al lid van xs4all toen er zelfs nog geen ISDN bestond. Altijd dik tevreden geweest met een constante stabiele verbinding.

Tot de KPN het overnam. Sindsdien alleen maar storingen en een overdreven haperende verbinding. Is dit de manier van KPN om de klanten bij XS4ALL weg te jagen?

Mark
Mark
28-08-2021

XS4SOME

Helaas viel het internet steeds vaker uit. Belangrijk want we werkten beide 100% thuis. Toen we eindelijk door de wachttijden heen kwamen, gaf de monteur aan dat ze dit ook konden zien (mooie kans om volgende keer proactief te handelen!). Na een aantal avonden aan de klantenservice kwijt te zijn, kwam de KPN monteur. Na een aantal uur geen oplossing gevonden te hebben, erop gestaan dat met iets gekomen werd. Na meer dan 5 uur was het gebaar dat er een nieuwe modem op de markt zou verschijnen die het probleem kan oplossen, alleen onbekend wanneer (?) ‘Moet ik dan naar een andere provider stappen voor internet?’ ‘Ja’. Meneer snapte zelf ook niet waarom je voor XS4ALL extra zou betalen. Ook nog de klantenservice (let op: bij KPN / XS4ALL zijn er twee afdelingen klantenservice, monteur en overig en deze communiceren niet met elkaar) op de hoogte gesteld. Vier maanden later, niets gehoord in de tussentijd, toch rekeningen! Ze klagen nu bij ons dat wij ze ‘geen kans’ hebben gegeven maar tzt waren ze ten einde raad.

Ik weet vrij zeker dat dit de laatste internet provider is die je moet hebben! Jammer want vroeger waren ze wel beter en meer service gericht.

Sebastiaan
19-08-2021

Niet meer wat het was

Ben al zeker 15 jaar klant, en was altijd een groot fan, maar met de overname en wijziging door KPN, is het omlaag gekelderd.

Momenteel zeer traag internet; 10mbps, in plaats van de beloofde 100Mbps. Voorheen had ik een stabiele 60Mbps zonder problemen.

Tom
11-08-2021

KPN heeft het verprutst bij XS4ALL

XS4ALL was ooit een topprovider maar sinds KPN er administratief de scepter zwaait is het er een puinhoop. Technisch is het nog wel OK maar ongelooflijk wat een gezeur heb ik gehad met diensten die werden gestopt en het administratief aanpassen (wat niet lukte door 'computer problemen' en niet afgestemde interne KPN processen. Het ligt niet aan de medewerkers, die willen wel maar zijn ook droevig hoe lomp en bot KPN nu met XS4ALL omgaat.

Albert
29-07-2021

Goede diensten en top service

Al vele jaren klant van XS4ALL. Niet de goedkoopste, maar voor mij wel de beste.

Stabiel en snel internet, uitgebreid TV pakket en functies.

Als er een keer iets iets, wifi storing wel eens gehad, dan stopt de klantenservice niet totdat het opgelost is. Of ze lossen het telefonisch/op afstand op, of sturen de monteur (gratis).

Kosteloos extra wifi versterkers gekregen. En meerdere malen nieuwe modems ontvangen omdat er nieuwe versies uitkwamen die nog beter waren dan wat ik had.

Ik merk gelukkig nog geen niets (negatiefs) van het KPN gedoe.

Lars
22-07-2021

Geforceerde betaling bij verhuizing

Klatenservice vershuilt zich achter protocollen, denk niet meem met de klant.

Paul
11-07-2021

Beloften worden niet nagekomen

Was altijd zeer tevreden over XS4all totdat ik naar mijn nieuwe woning ging. Heb in februari een aansluiting aangevraagd en zou direct worden aangesloten. Nu 5 maanden later nog steeds geen internet. Alle buren hebben inmiddels een aansluiting (waarschijnlijk Ziggo) maar ik heb al meer dan 25 e-mails opvangen waarin doodleuk (soms op de dag zelf) de aansluitdatum steeds wordt verschoven. Had ik ik maar Ziggo gekozen……

Theo
Theo
10-07-2021

Service van XS4ALL gaat steeds verder achteruit

Voorheen was XS4ALL een eerste klas internet provider.

Sinds de oprichting in de vorige eeuw 1993 zijn wij lid van XS4ALL.

Service gaat de laatste tijd steeds meer achteruit.

Bleek modem te hebben die dermate verouderd was dat er geen updates meer voor waren! Een serieus veiligheidslek. Daar ik actief ben aangaande beveiliging kwam ik er zelf achter dat de modem eol was. Deze situatie was vroeger ondenkbaar geweest bij xs4all, ze stuurden dan ruim vantevoren een nieuwe modem op.

Tevens de afgelopen paar maanden fors verminderde download en upload snelheid.

Stond op het punt om over te stappen maar nu weer 100 download en 29 upload.

Ik kijk het nog heel even aan en stap anders over naar de opvolger van xs4all.nl. De nu beste in de test voor internet is.

Aly
28-06-2021

Ik ben klant sinds 1991, maar niet lang meer!

In die 30 jaar dat ik klant ben slecht 5 keer een probleem gehad. Voorheen kon dat met een belletje opgelost.Deze fantastische klantenservice is foetsie, weggesaneerd. Nu zoek ik met helemaal suf op de website. KPN probeert nog te teren op het oude succes van XS4all, maar dat zal niet lang meer duren. Ik zie en hoor steeds meer ontevreden mensen. En om mij heen wordt ook gevraagd waar ik nu heen ga.Want dat ik vertrek is duidelijk en er zijn meer ontevreden klanten. Waardeloos momenteel.

Laatste stand: De webmail is sinds 2 weken super super traag. Het lijkt wel een ouderwetse modemverbinding. Sinds 3 dagen kan ik helemaal geen webmail meer inzien. Ik heb niets veranderd.

Ik ga geen 62 EUR pmnd betalen voor een non-service. TV valt ook regelmatig uit. Zorg maar dat je je zaken op orde hebt KPN i.p.v. de service weg te knijpen om meer winst te behalen.

Henny
26-06-2021

Freeze frame

Sinds een paar maand heel veel last van freeze frames. Ook regelmatig even geen internet verbinding. Ik wil weg bij xs4all, welke internet provider levert wel kwaliteit?

Elroy
24-06-2021

Slecht bedrijf met alles

Heb alles in 1 van Xs4all, veel problemen, slecht instabiel internet en hierdoor vaak geen interactieve tv mogelijk, na bellen met klantenservice wordt er iuiteindelijk niet veel gedaan dsn alleen het vermelden van, het spijt ons maar wij kunnen hieraan niets ondernemen. Ook wifi slecht en sloom, valt vaak weg. Modem is niet fantastisch zoals ze beweren. Gewoon geen klant worden, scheelt veel irritaties.Nu gelukkig bij een andere internetprovider en geen problemen meer.

Cookie
22-06-2021

XS4ALL

Blijft de beste en heeft een uitstekende service.

Prijstechnisch zit het aan de bovenkant van de markt

Rob
16-06-2021

De beste internet provider!

Ik heb al heel lang probleemloos internet via XS4all op verschillende locaties. Echt een top bedrijf. Als je iets te vragen hebt, kun je gewoon een 020 nummer bellen en wordt je deskundig te woord gestaan.

Gerard
26-05-2021

Ik WAS altijd een enorme XS4ALL fan

Als KPN vluchteling had ik mijn draai gevonden bij XS4ALL. Beheer een 150 aansluitingen en dat ging uitstekend met XS4ALL als partner. Maar helaas is KPN mij achterna gekomen. Sevice van XS4ALL wordt nu al afgeschaald. Vandaag een brief ontvangen dat mijn verzamelfacturen voor de groepsaccount komen te vervallen. Enige oplossing is gedwongen terugkeer naar KPN. dat wil ik ECHT niet! Heeft iemand tips voor een provider die wel service biedt?

Pierre
25-05-2021

Tv ontvangst is sinds een maand een ramp

Er werkelijk alles aan gedaan. UTP kabels vervangen. Nieuwe lenovo apparatuur aangeschaft: wel verbinding en dan na een tijdje weer haperingen. Dan uiteindelijk alles weer opstarten en dan gaat het soms wel een uur goed. Etc etc dit gaat al een paar weken zo door. Om helemaal gek van te worden. Geen idee hoe dit op te lossen. Service niet goed bereikbaar. Zijn er betere providers?

Piet
19-05-2021

XS4ALL is vermoord door KPN

Ik heb [voor het eerst] de klachten gelezen en herkende alles wat de TV betreft.

Door de maanden heen ken ik alle trucks om de boel weer [even] draaiende te krijgen. Ik kan zo achter de helpdesk van XS4All.

Alles 3 keer vernieuwd maar nul resultaat. Ben radeloos!

Edwin
23-04-2021

Zinloos

Het is gewoon zinloos om met deze klanten iets aan te gaan. Ze zeggen dat het allemaal wel goed gaat komen maar als je de heledag bent bezig geweest wordt er gezegt je hebt een verouderd OS daar kunnen wij goed keuring op geven

Dus bedankt Patrick van de kuil

Meteen ook het mssnd geld gestorneerd en over gestapt

Erik
18-04-2021

Groter is vaak niet beter

Sinds overname door kpn gelijk na eerste samenvoegingen kwaliteit van internet en tv hard naar beneden. Nooit storingen gehad. Nu regelmatig bij opnames ellende met doorspelen en verder kijken opgenomen films.

Ben meer fan van familiebedrijven. Zij handelen altijd of het hun eigen geld is. Bij aandeelhouders bedrijven gaat het alleen om maximaal rendement.

Meer XS4ALL reviews