XS4ALL231 ervaringen

Lia
17-01-2019

Afspraak niet nagekomen voor installatie digitale tv

2x emailbevestiging gehad voor afspraak op 16-1. Verlof genomen. Op de dag zelf komt er niemand en blijk ik, na zelf te bellen en 20 minuten te hebben moeten wachten, niet op de planning te staan.
Ik zal teruggebeld worden, wat nog niet is gebeurd na 1 volle dag. En niemand van het installatiebedrijf reageert op mijn email die ik heb gestuurd.

Ditta
Ditta
15-01-2019

Uiteindelijk heeft een medewerker van conflictbemiddeling van XS4ALL aangeboden om bij het eerder ontbinden van het jaarcontract, omdat ze niet kunnen leveren wat wij nodig hebben, dat we alleen de geleverde tijd van XS4ALL hoeven te betalen. DIt is een redelijke oplossing. Al blijft dat als we dit tevoren hadden geweten we er sowieso geeneens aan begonnen waren.

Deze klacht is opgelost

Niet eerlijk geinformeerd over (on)mogelijkheden in onze woning

Ivm storingen bij vorige provider overgegaan naar XS4ALL ivm de goede naam die ze hebben (dat dacht ik dus.). We hadden internet 200/20 tevoren, dus ik wilde hetzelfde pakket, maar bij de klantenservice gaven ze aan, na navraag wat wij met internet deden, dat 100/10 echt voldoende moest zijn, dus ik heb gezegd dat ik dat wel wilde gaan proberen, met vraag of het mogelijk was zo nodig een hoger abonnement af te sluiten, dit was altijd nog mogelijk. Vervolgens contract opgestuurd gekregen, hierin bleek achteraf 20/2 afgesloten te zijn, een basic abonnement. Ik heb (dom dus achteraf) hier niet goed opgelet omdat ik verwachtte te krijgen wat we samen afgesproken hebben en toen nog niet op de hoogte was van alle verschillen, Inmiddels door alle ellende ben ik wijs geworden, helaas. Sindsdien alleen maar problemen, diverse monteurs over de vloer gehad, steeds weer extra thuisblijven voor ontvangen van een monteur, storingen zijn frequent, worden uiteindelijk wel weer opgelost, maar nu blijkt internet via een koperdraadje te gaan en dus niet meer dan 16/0,9 leverbaar te zijn als alles wel goed werkt, waarmee je helemaal niet kan doen wat wij normaliter doen en wat ik ook tegen klantenservice had verteld. Opschalen is helemaal niet mogelijk. Nu rest ons geen andere oplossing om terug te gaan naar een andere provider en zitten nog jaar vast aan dit contract en betalen we dus nog een heel jaar door voor tekortschietend internet en tv. Dit gaat dus om honderden euro's! Er was geen enkele coulance van hun kant hierin. Schande!

Jos
11-01-2019

Op alle fronten slecht en onprofessioneel

Ik heb een abonnement van 100mb. Al 3 maanden ebtaal ik voor dit abonnement terwijl ik nooit boven de 30mb heb gehaald. 6 of 7 monteurs zijn langs geweest om naar het probleem te zoeken. De straat is opengehaald en nog is er niks gefixt. Elke keer moet ik zelf opnieuw bellen om een nieuwe afspraak te maken. Telkens sturen ze (ism met Guidion) monteurs die niet de juiste apparatuur of autorisatie hebben om een en ander aan te passen bij ons thuis of in de centrale. Niemand bij XS4All monitort dit probleem en checkt of het al opgelost is. Je moet er als klant zelf achteraan blijven vangen, nu dus al 3 maanden achter elkaar. En wat is het resultaat? De beloofde 100 mb kan nooit op deze verbinding behaald worden, maar betaal er wel voor. Daarnaast is bellen met zowel XS4All als Guidion een ramp. Gemiddeld 15 tot 30 minuten in de wacht.

Rene
09-01-2019

Slechte ervaringen

Niks werkt er in eerste instantie goed, zelfs telefoon kaartje basis 500 mb was corrupt, achter gekomen na veel geklooi. Internet zeer onstabiel, extra wifi router E1750 gooit alles in de war. Kan geen gast account activeren geeft ook problemen met router. Op de tv ontvanger 1 opnames opgenomen worden niet gezien op de 2e ontvanger. Als je belt hang je eerst 15 min in de wacht, daarna ben je minimaal nog een half uur bezig, met klanten service, die best wel moeite doet en zich inzet. Maar de techniek rond xs4aal laat wensen over. Terwijl er een monteur is geweest voor aansluiten. Als het zo blijft bij eerste mogelijkheid weer terug naar oude provider.

Frans
06-01-2019

XS4ALL is een geldwolf

Zodra je de internetsnelheid verhoogd wordt meteen je abonnement duurder. XS4ALL adverteert
met 3 maanden korting op je abonnement en beloven van alles, echter mijn abonnement werd zonder opgaaf van redenen 10 euro duurder. Zodra je abonnement opzegt, wat ik dan ook direct hebt gedaan wordt het abonnement nog duurder. Sportzenders er meteen af terwijl je contract nog méér dan een maand doorloopt en je ervoor hebt betaald. Trieste bedoeling eigenlijk dat XS4ALL. NIET DOEN

Sharon
05-01-2019

Te lang wachten op monteur

Sinds donderdagochtend 27 dec jl. geen tv en internet meer. Moet een derde partij aan te pas komen om dit op te lossen. Snelst beschikbare datum is 9 januari. Tot die tijd moet je je maar redden. De monteur komt ook nog eens pas tussen 16:00-20:00uur. Onacceptabel! Voorheen nooit geen problemen met xs4all gehad, maar dit maken ze meteen goed door er een zeer langdurig probleem van te maken. "Maar het zijn feestdagen." - Vertel mij wat, hoop dat zij iig een gezellig avondje thuis voor de buis, het oudjaar afgeteld hebben.

Frank
16-12-2018

Wifi blijvend instabiel

Na een slechte start waarbij XS4All de overstap niet goed had gegeregeld en ik een dag zonder internet zat en waarbij ik eerst een kapotte fritzbox kreeg bleeft het daarna lastig met mijn Wifi. De verbinding op meerdere devices viel af en toe spontaan weg. Na vaak gebeld te hebben en tegenstrijdige adviesen (wel auto-kanaal of toch niet of toch wel of toch niet) blijft het slecht. In juni mag ik helaas pas weg.

Rijswijkje
12-12-2018

Beloofde diensten haperen met zeer grote regelmaat.

Beloofde diensten haperen met zeer grote regelmaat. Eindeloos moeten bellen voordat internet werkte. Zeer teleurstellend. TV kastje moet om de haverklap gereset.

ED
12-12-2018

Drama

Het lijkt me als je een update gaat uitvoeren dit wel even mee deelt aan je klanten. Nee hoor xs4all doet net als alle providers zelf waar ze zin in hebben. Ach ja zal blij zijn als als het maart is, trap ik xs4all voorgoed de deur uit.

Thibaut
11-12-2018

Blijf hier weg

Ontzettend slechte ervaring met xs4all. Anderhalve maand na eerste installatie nog steeds geen functionerend internet/tv. Ondanks maar liefst 5 bezoeken van monteurs, waarbij er in 2 van de 5 gevallen geen monteur kwam opdagen (zonder enkele correspondentie hierover) nog steeds een derde van de minimaal beloofde internet snelheid, deze is te langzaam om HD tv te kunnen kijken. Daarnaast heeft door in eerste instantie foutieve installatie internet en tv het 3 weken helemaal niet gedaan. Communicatie met klantenservice loopt zeer moeizaam, er lijkt vrijwel niet aan documentatie te worden gedaan wat zorg voor bijzonder veel onnodige telefoongesprekken. Inmiddels 2 bel bundels er doorheen gebeld en nog steeds verre van een oplossing. Ervaring staat loodrecht op hetgeen waar xs4all mee adverteert.

Eefje
03-12-2018

Service ver te zoeken

Afgelopen week zijn wij meerdere malen afgesloten van het internet. Dit is vervelend, maar de manier waarop wij worden behandeld is wellicht nog erger.
Dagenlang worden wij van het kastje naar de muur verwezen en worden er geen oplossingen geboden. Nu zitten wij voor de vierde dag zonder internet en "moeten we maar een mail sturen".
Waardeloze service!

Marjorie
01-12-2018

Geweldige klantenservice

Gisteren viel mijn internet uit. Klantenservice wist snel wat het probleem was, zal nieuwe modem sturen en morgen terugbellen om mij door de installatie heen te helpen.
Vandaag modem ontvangen en ik ben gebeld door de klantenservice. Prima begeleiding, wat lastig is, want ik ben slechthorend, dus veel wat zeg je .
Geen moment zijn geduld verloren, gewoon geduldig herhalen. alles werkt weer naar behoren!
Top XS4all en heel veel dank aan de ontzettend geduldige en klantgerichte jongen van de klantenservice.

Matthe
25-11-2018

Waardeloos internet

Pretenderen de beste te zijn, spijt dat ik in die mooie praatjes gestapt ben. ook de klantenservice is bagger. Heel jammer dat dit kan. Betaal wel de hoofdprijs.

Ruben
23-11-2018

Onzin!

We zijn al jaren met de zelfde verbindinf bezig en ik, 14jr game natuurlijk veel in de avond ron 22:00 maar elke dag om die tijd is mijn verbinding echt afschuwelijk het gaat van 21:00 tot 23:00 wat echt onzin is omdat ik dan niks kan met het netwerk ik kan geen films kijken met mn ouders of gamen met mijn vrienden.

Michael
Michael
20-11-2018

Slechte interactieve tv,slechte klantenservice

Vandaag voor de 2e keer dit jaar opgezegt
waardeloze onbeschofte klantenservice
langzame haperende internetverbinding
na software update begin dit jaar slecht werkende interactieve tv
spijt dat ik in mei mezelf heb laten overhalen door mooie verhaaltjes en korting van de klantenservice
paar maanden einde abonnement en dan zeker voor mij nooit geen xs4all meer

Liesbeth
Liesbeth
19-11-2018

Heel lang wachten voordat je iemand aan de telefoon krijgt

Gisteravond vanaf 21.00 geen TV ook waren zij telefonisch niet bereikbaar.
Zij hebben geen TV5 Monde dat vind ik schandalig

Debby
15-11-2018

Waarom TV5 eruit ?

Alle apparatuur werkt goed, maar ik snap niet waarom de franse zender tv5 monde is ingeruild voor tv2. Dit kan naar mijn mening niet een verzoek van de kijkers geweest zijn! nu nooit meer de leuke muziekprogramma' s. Echt een waardeloze wijziging! laat tv5 s.v.p. Terugkomen!

Ugur
13-11-2018

Schandalig

"DE BESTE "!
Wat een grap 4X afspraak gemaakt en 4X niemand gezien, en doodleuk gewoon een mail krijgen met u kunt nu een afspraak maken.
Niet 1 X sorry of de reden waarom ze niet geweest zijn heb 3 dagen totaal thuis op ze zitten wachten, en ga ze bellen om contact te krijgen, NOT.
Dus vriendelijk gevraag om alles weer op te halen.
XS4ALL NOOOOOOIIIITTTTTTT.

Jos
12-11-2018

Meerde dagen geen verbinding

Op nieuwe adres xs4all laten installeren en dat werkte 4 weken goed tot op een nacht een medewerker van KPN Reggefiber met zijn vingertjes ergens in een glasvezel schakelkast de verkeerde connectie legde. Wel licht maar geen data was de conclusie van xs4all; geldt dat ook voor die monteur of omgekeerd?
Nu al 5 dagen zonder verbinding(TV, Internet, telefoon)
Weer gechat met xs4all, omdat ik geen zin had in wachttijden van 45 min en meer, en kreeg te horen dat monteur mij meerdere keren gebeld had.
Op mijn netnummer natuurlijk die dus niet meer werkte terwijl mijn 06 bekend was.
Nu wacht ik nog steeds, je zou verwachten dat als geconstateerd wordt op donderdag dat KPN-Reggefiber een fout heeft gemaakt men dit op vrijdag gaat corrigeren. Maar ja dan moet je wel weten wat het begrip service betekent.

Ilja
08-11-2018

Al jaren bekroond voor de allerbeste service. Door wie dan?

Je neemt een ochtend vrij omdat xs4all een monteur langs stuurt. Je wacht, en wacht, en wacht, en wacht nog even maar, op een gegeven moment bel je toch maar even in welk ziekenhuis de beste man is opgenomen. Dan blijkt uit het gesprek dat ik warempel nog bijna gelijk had; "de monteur is ziek" (dit excuus bleek op eerdere reviews al vaker gemaakt te zijn). Hopend dat je dan eindelijk eens kunt zien waarom xs4all dan wel bekroond wordt vanwege de service, valt dat in praktijk net zo smerig tegen als bij de anderen (misschien nog wel minder). De eerste de beste monteur komt niet een dag later, nee deze komt gewoon een hele week later! nou ben je daar onwijs mee geholpen of wat?! even om het hele verhaal op te sommen: ik moest zelf achter hun reet aanbellen, moest zelf een nieuwe afspraak afdwingen, deze kon niet dezelfde middag of een dag later maar ruim een week, men reageert niet op mijn in gebreken stelling en men is nog altijd van mening dat ze eerste klas service bieden? nou, nee. Een hele koude douche!

Meer XS4ALL reviews
Welk cijfer geef jij XS4ALL?