XS4ALL243 ervaringen

Heribert
22-03-2019

Zeer slechte service en nazorg! Niet doen

Lang getwijfeld om iets te schrijven, negatieve ervaringen worden al snel op internet gezet en de positieve blijven achter. De overstap gemaakt van ZIGGO naar XS4ALL met de hoop op beter internet, maar helaas (ik wilde glas)! Daarnaast is de service/nazorg echt beneden verwachting bij XS4ALL. Nu weer terug bij ZIGGO en ze zouden eens moeten zien hoe het bij ZIGGO gaat m.b.t. service naar klanten en nazorg. Twijfel je om XS4ALL te nemen als dienstverlener, twijfel dan wat langer en neem deze ervaring mee.

Fred
09-03-2019

Slechte service

Nou 1 uur aan de telefoon gehangen en nog niemand aan de lijn.
trap niet in het verhaal dat je vanaf behin kan terug kijken want een film op rtl7 kon niet . en dan niet kunnen melden ze zouden tot 10 uur open zijn voor storing maar raar dat je na een uur nog niemand aan de lijn heb. ik ga opzeggen.

Loli
Loli
01-03-2019

Zakelijk storing internet

Waardeloze provider! Wij hebben een storing ergens zit een virus in een van de 50 computers. Xs4all blokkeerde alles hele bedrijf ligt plat kunnen hier niks doen alles geprobeerd. Willen geen monteur sturen met andere woorden zoek het maar zelf uit kijk maar waar het probleem ligt. Beloofde een monteur volgende dag was het ineens niet mogelijk. De ene slome medewerker naar de ander echt een verschrikkelijk bedrijf!medewerkers liggen stil wij gaan alles door declareren voor het stil liggende werk.

JW
28-02-2019

Misleiding telefonische verkoop XS4ALL

Ruim 8 jaar klant en sinds januari jl. ongevraagd omgezet naar een duurder pakket. Telefonisch misleid en XS4ALL komt vervolgens de overeenkomst niet na; maar schrijft wel de veel hogere abonnementskosten af. Vier verschillende "helpdesk" medewerkers die geen oplossing bieden, maar vasthouden aan het ongewenste, dure pakket.
Stuur nu aan op escalatie d.m.v. stornering en blokkeren incasso. Indien geen oplossing; dan maar een andere provider. Tot zover het zogenaamde "premium" XS4ALL; misleiding en zeer klant-onvriendelijk.

Marcellino
26-02-2019

DNS editor al 6 jaar in experimentele fase

Goedendag,
Vandaag weer eens voor een klant de DNS aangepast ivm verwijzen naar nieuwe website.
De DNS beheertool is al 6 jaar in experimentele fase.
Het is echt wel enigzins amateuristisch dat ze de DNS beheertool na al die jaren nog steeds niet op orde hebben.
Wanneer je dit vergelijkt met andere professionele providers dan raad ik XS4ALL ten zeerste af.

Nena
23-02-2019

XS4ALL eist onrechtmatige betaling

Ik en mijn vriend hebben in november 2018 ons internetabonnement bij XS4All opgezegd. We zijn overgestapt naar Ziggo omdat de internetverbinding traag was. Wij kregen in november per e-mail een bevestiging dat ons abonnement per 1 februari zou worden opgezegd. Op 1 februari maakten we geen gebruik meer van de diensten van XS4All. Hoewel XS4all schrijftelijk heeft bevestigd dat het abonnement per 1 februari wordt opgezegd, eisen zij dat wij ook voor de maand februari betalen. Meerdere malen hebben wij de klantenservice hierover gebeld. De eerste keer werd ons verteld dat we het afgeschreven bedrag moesten storneren. De tweede keer werd ons verteld dat we toch moesten betalen. Een fout kan iedereen overkomen. Het vervelende is dat ze bij XS4All niet bereid zijn om hun fout op te lossen. Hiermee laten ze de klant in de kou staan. Daarom beveel ik XS4All niet aan.

Batavier
20-02-2019

Prima provider. Doet wat het moet doen

Ik heb internet en bellen van xs4all (want geen glasvezel in woonkamer). Overstappen van Ziggo naar xs4all ging prima.

Nu al bijna twee jaar internet en de snelheid is nog altijd precies wat men belooft: 100/100 snelheid.

Karin

Schandalig!

Over de ontvangst van internet van XS4ALL was ik matig tevreden, maar toe maar. Het ging. Als je belt krijg je steeds weer een ellenlang bandje, heel irritant.
Maar het ergste is: vanwege de kosten was ik m.i.v. vandaag overgestapt op een goedkopere provider. Die zou XS4ALL opzeggen. Vandaag dus aangesloten op die andere provider. Krijg ik een mail van XS4ALL dat ik nog 2,5 maand 63,50 moet blijven betalen omdat ik nog aan een contract vastzit! Hoezo dat?
Gebeld: ik bleek een jaarcontract te hebben omdat ik vorig jaar vanwege een verhuizing gebruik heb gemaakt van een overlapservice!
Er werd nu verteld: daar wist u van!
Nou natuurlijk niet, anders had ik nu niet opgezegd!
Ik vind dit een schandalige manier van doen. Je verwacht gewoon een maand opzegtermijn te hebben. Geen mailtje of telefoontje van XS4ALL om mij even te waarschuwen, maar gewoon niks zeggen en dan na afloop van die maand een mail sturen dat ik lekker nog 2,5 maand voor niks kan gaan betalen.
Ook aan de telefoon kreeg ik geen enkele medewerking of tegemoetkoming.
Dit is ordinaire uit-de-zak-klopperij.
Dat zou dan de beste provider van Nederland zijn.?

Noor

Super fijn xs4All

Bijna nooit een probleem, supersnel en aardige hulp altijd. Van mij krijgen ze een dikke pluim. Ik hoop nog lang klant te blijven!

Edwin

Prima overstap

Afgelopen januari overgestapt van ziggo naar XS4ALL. Monteur kwam op afgesproken tijd en heeft computer, wifiversterker en TV aangesloten. Alles getest en uitgelegd. Er ligt glasvezel bij ons dus geen klachten over snelheid (200/200).

Adel
26-01-2019

Internetsnelheid en duur vergeleken andere providers

Ik heb xs4all al een jaar, de internetsnelheid die word beloofd komt nergens in de buurt. Modem 1 kamer verder slecht ontvangst, geen voordelen alleen nadelen. Ik ben overgestapt naar ziggo, omdat ik vodafone heb krijg je vele extras. 5€ korting op je vodafone mobiel abonnement en dubbel data etcetar. Internetsnelheid van 200mbs tegenover 50mbs van xs4all. pure oplichterij wanneer je abonnement opzegt gaan ze ineens vragen waarom je opzegt en wat ze beter kunnen toen, allemaal te laat de vogel is al weggevlogen. adios xs4all

Ida
26-01-2019

Slechte klantenservice

Overstapservice onterecht door XS4ALL geannuleerd waardoor je als klant de “dupe” bent en extra mag gaan betalen. Slecht begin van een nieuwe start. Medewerkers ok bijzonder onklantvriendelijk.

Lia
17-01-2019

Afspraak niet nagekomen voor installatie digitale tv

2x emailbevestiging gehad voor afspraak op 16-1. Verlof genomen. Op de dag zelf komt er niemand en blijk ik, na zelf te bellen en 20 minuten te hebben moeten wachten, niet op de planning te staan.
Ik zal teruggebeld worden, wat nog niet is gebeurd na 1 volle dag. En niemand van het installatiebedrijf reageert op mijn email die ik heb gestuurd.

Ditta
Ditta
15-01-2019

Uiteindelijk heeft een medewerker van conflictbemiddeling van XS4ALL aangeboden om bij het eerder ontbinden van het jaarcontract, omdat ze niet kunnen leveren wat wij nodig hebben, dat we alleen de geleverde tijd van XS4ALL hoeven te betalen. DIt is een redelijke oplossing. Al blijft dat als we dit tevoren hadden geweten we er sowieso geeneens aan begonnen waren.

Deze klacht is opgelost

Niet eerlijk geinformeerd over (on)mogelijkheden in onze woning

Ivm storingen bij vorige provider overgegaan naar XS4ALL ivm de goede naam die ze hebben (dat dacht ik dus.). We hadden internet 200/20 tevoren, dus ik wilde hetzelfde pakket, maar bij de klantenservice gaven ze aan, na navraag wat wij met internet deden, dat 100/10 echt voldoende moest zijn, dus ik heb gezegd dat ik dat wel wilde gaan proberen, met vraag of het mogelijk was zo nodig een hoger abonnement af te sluiten, dit was altijd nog mogelijk. Vervolgens contract opgestuurd gekregen, hierin bleek achteraf 20/2 afgesloten te zijn, een basic abonnement. Ik heb (dom dus achteraf) hier niet goed opgelet omdat ik verwachtte te krijgen wat we samen afgesproken hebben en toen nog niet op de hoogte was van alle verschillen, Inmiddels door alle ellende ben ik wijs geworden, helaas. Sindsdien alleen maar problemen, diverse monteurs over de vloer gehad, steeds weer extra thuisblijven voor ontvangen van een monteur, storingen zijn frequent, worden uiteindelijk wel weer opgelost, maar nu blijkt internet via een koperdraadje te gaan en dus niet meer dan 16/0,9 leverbaar te zijn als alles wel goed werkt, waarmee je helemaal niet kan doen wat wij normaliter doen en wat ik ook tegen klantenservice had verteld. Opschalen is helemaal niet mogelijk. Nu rest ons geen andere oplossing om terug te gaan naar een andere provider en zitten nog jaar vast aan dit contract en betalen we dus nog een heel jaar door voor tekortschietend internet en tv. Dit gaat dus om honderden euro's! Er was geen enkele coulance van hun kant hierin. Schande!

Jos
11-01-2019

Op alle fronten slecht en onprofessioneel

Ik heb een abonnement van 100mb. Al 3 maanden ebtaal ik voor dit abonnement terwijl ik nooit boven de 30mb heb gehaald. 6 of 7 monteurs zijn langs geweest om naar het probleem te zoeken. De straat is opengehaald en nog is er niks gefixt. Elke keer moet ik zelf opnieuw bellen om een nieuwe afspraak te maken. Telkens sturen ze (ism met Guidion) monteurs die niet de juiste apparatuur of autorisatie hebben om een en ander aan te passen bij ons thuis of in de centrale. Niemand bij XS4All monitort dit probleem en checkt of het al opgelost is. Je moet er als klant zelf achteraan blijven vangen, nu dus al 3 maanden achter elkaar. En wat is het resultaat? De beloofde 100 mb kan nooit op deze verbinding behaald worden, maar betaal er wel voor. Daarnaast is bellen met zowel XS4All als Guidion een ramp. Gemiddeld 15 tot 30 minuten in de wacht.

Rene
09-01-2019

Slechte ervaringen

Niks werkt er in eerste instantie goed, zelfs telefoon kaartje basis 500 mb was corrupt, achter gekomen na veel geklooi. Internet zeer onstabiel, extra wifi router E1750 gooit alles in de war. Kan geen gast account activeren geeft ook problemen met router. Op de tv ontvanger 1 opnames opgenomen worden niet gezien op de 2e ontvanger. Als je belt hang je eerst 15 min in de wacht, daarna ben je minimaal nog een half uur bezig, met klanten service, die best wel moeite doet en zich inzet. Maar de techniek rond xs4aal laat wensen over. Terwijl er een monteur is geweest voor aansluiten. Als het zo blijft bij eerste mogelijkheid weer terug naar oude provider.

Frans
06-01-2019

XS4ALL is een geldwolf

Zodra je de internetsnelheid verhoogd wordt meteen je abonnement duurder. XS4ALL adverteert
met 3 maanden korting op je abonnement en beloven van alles, echter mijn abonnement werd zonder opgaaf van redenen 10 euro duurder. Zodra je abonnement opzegt, wat ik dan ook direct hebt gedaan wordt het abonnement nog duurder. Sportzenders er meteen af terwijl je contract nog méér dan een maand doorloopt en je ervoor hebt betaald. Trieste bedoeling eigenlijk dat XS4ALL. NIET DOEN

Sharon
05-01-2019

Te lang wachten op monteur

Sinds donderdagochtend 27 dec jl. geen tv en internet meer. Moet een derde partij aan te pas komen om dit op te lossen. Snelst beschikbare datum is 9 januari. Tot die tijd moet je je maar redden. De monteur komt ook nog eens pas tussen 16:00-20:00uur. Onacceptabel! Voorheen nooit geen problemen met xs4all gehad, maar dit maken ze meteen goed door er een zeer langdurig probleem van te maken. "Maar het zijn feestdagen." - Vertel mij wat, hoop dat zij iig een gezellig avondje thuis voor de buis, het oudjaar afgeteld hebben.

Frank
16-12-2018

Wifi blijvend instabiel

Na een slechte start waarbij XS4All de overstap niet goed had gegeregeld en ik een dag zonder internet zat en waarbij ik eerst een kapotte fritzbox kreeg bleeft het daarna lastig met mijn Wifi. De verbinding op meerdere devices viel af en toe spontaan weg. Na vaak gebeld te hebben en tegenstrijdige adviesen (wel auto-kanaal of toch niet of toch wel of toch niet) blijft het slecht. In juni mag ik helaas pas weg.

Rijswijkje
12-12-2018

Beloofde diensten haperen met zeer grote regelmaat.

Beloofde diensten haperen met zeer grote regelmaat. Eindeloos moeten bellen voordat internet werkte. Zeer teleurstellend. TV kastje moet om de haverklap gereset.

Meer XS4ALL reviews
Welk cijfer geef jij XS4ALL?