XS4ALL reviews

3.7
Ada
08-03-2024

Na overname wordt kwaliteit steeds slechter.

Internet wifi valt vaak even weg. Tv is bij terugspoeleln minstens 2 x per avond niet mogelijk! Ook na pauze stand . alles weg. Klote

Ben minstend 18 jaar klant. Hiervoor Nooit 1 klacht.

Ondertussen getrouwd en na 12 jaar gescheiden. Mijn achternaam is zelfde gebeleven die van echtgenoot erachter. Ik ben nu gescheiden heb in basis adm. Gemeente alleen mijn eigen naam weer aangenomen. Dit wil zc4all medewerkster NIET aanpasse

. Dan moet ee een contractovername zijn en moet ex man tekenen? Toen ik haar 3 x toe vertelde dat dit ook niet is gebeurt toen mijn achternaam verandere met zijn naam er qchter.he he. En toen boos en hong zij op.

Ik moet weg bij Xs4all

Anja
05-11-2023

In straat glasvezelkabels liggen klaar maar eigenaardig diegene niet bij aansluiten plots hun internet konstant uitvalt alle dagen .truksjes om je verplicht te doen aansluiten zou nie mogen steeds internet wegvalt wat daarvoor nooit elke dag zo konstant .we betalen wel voor internet! hier nu de maat vol betert niet is zondag en konstant weer internet wegvalt.wij BETALEN genoeg denk ik!

22-07-2022

Na 25 jaar komt er nu toch echt een einde aan XS4ALL, het is een behoorlijk gedoe om al je email om te zetten naar een gmail acoount maar ik zag dat ik inmiddels op de achtergrond al een KPN email adres heb gekregen (werkt gewoon) dus je kunt erop wachten dat het XS4ALL gebeuren volledig historie zal worden. Jammer, XS4ALL helpdesk heeft mij zelfs een keer na een week op eigen initiatief gebeld om te informeren of de problemen die ik had inmiddels opgelost waren. Waar maak je dat mee, ik ga verkassen naar Freedom, het gedoe met de omzetting van emailadressen nemen we maar op de koop toe.

Karel
11-05-2022

Ik ben klant van xs4all vanaf het eerste uur. Ik heb met lede ogen aangezien hoe de kwaliteit van de helpdesk de laatste jaren achteruit ging. Nu de “techniek” is overgezet naar KPN is het op dit moment onduidelijk of je bij KPN met zijn voor service of bij xs4all. Een beetje er tussenin, denk ik. Via KPN en daarna doorverbonden met xs4all heb ik na 38 minuten aan de lijn na de doorverbinding zowaarlijk een mens kunnen spreken. Ik heb een emailadres gekregen van xs4all voor opzegging. Dat heb ik gedaan per 15 juni 2022. Het zal me benieuwen…….

Feikje
29-04-2022

Probeer al >6weken een verhuizing te regelen, dwz internet (met behoud e-mail adres), had dit al 17 jaar bij xs4all. Ga verhuizen naar drenthe, daar kan internet via de koperkabel en daarbij kan nu ook TV.

Echter, internet van xs4all wordt gemigreerd/omgezet naar KPN ivm de eerdere overname, nu kan ik niet de aansluiting verhuizen voordat deze al aangekondige omzetting voltooid is! Helaas weet niemand wanneer deze zal plaatsvinden en kan er ook geen invloed op uitgeoefend worden!

Mijn klachtenmail hierover krijgt geen antwoord en als ik bel met deze klacht krijg ik wel sneller iemand aan de lijn, die me echter niet verder kan helpen, alleen kan doorverbinden om op te zeggen.

Dus na mijn as verhuizing heb ik dan alleen internet via een hotspot 3Gb), kan geen TV kijken en weet niet wanneer de omzetting en daarna internet verhuizing zal kunnen plaatsvinden!

21-04-2022

XS4all was de Beste Provider. 25 jaar klant. Technische afdeling is nog steeds best goed, maar klantenservice is KPN en is om te huilen.

Vorige week glasvezel en TV aangevraagd en nu is signaal teruggezet van VDSL 95Mb 25Mb naar ADSL 10Mb-1Mb.

Sorry er is iets fout gegaan, Glasvezel is pas mogelijk over 8 weken en terug naar VDSL kan niet. Belt u zelf maar even met KPN, wij kunnen niets meer voor u doen?!

KPN heeft XS4all kapot gemaakt. Russische bevrijding?

Mak
20-04-2022

Vanaf de omzetting naar KPN erg traag internet.

Martje
14-04-2022

Xs 4 all is niet meer wat het vroeger was. Eindeloos bellen, lange wachttijden, sinds kpn overname.

Kpn hoef ik dus ook niet , dan maar een schotelantenne, want welke provider is nu nog wel goed.

13-04-2022

Ooit XS4All gekozen wegens superieure technische mogelijkheden (eigen mailserver draaien enzovoort) en ondersteuning, en daar betaalde ik graag wat meer voor.

Na overname door KPN is alles minder geworden - behalve uiteraard de prijs. En met de recente omzetting naar het KPN-netwerk bleek ook mijn mailserver de nek omgedraaid - en na bijna anderhalf uur(!) in de wacht bij de helpdesk kreeg ik als 'ondersteuning' een verwijzing naar een forumdraadje waar ik niets aan had.

Kennelijk heeft KPN geen zin in 'lastige' klanten met eigen spullen. Dat wordt dus een andere provider zoeken .

Leslie
12-04-2022

Je wordt genaait waar je bijstaat.

Eerst wordt na de eerste maand van het contract de prijs met 2 euro verhoogd naar 79euro Ach het netwerk was super dus kan mij het schelen. Vervolgens wordt het abonnement naar een KPN abonnement van 63euro omgezet. Maar van compensatie is geen spraken. Oplichtersbende

07-04-2022

In het verleden altijd 200% tevreden geweest over XS4ALL. Sinds overgang naar KPN een grote puinhoop. Klantenservice wat je mag verwachten.15 minuten in de wacht, doorverbinden en dan opnieuw moeten bellen. Zonder voorafgaand bericht moeten instellingen nu via KPN gedaan worden. Die weten niet hoe het functioneerd. Wat een ongeloofelijke PUINZOOI. Ik ga voor een alternatief.

Rene
31-03-2022

In het verleden was xs4all altijd een goede provider door omzetten naar kpn echt ontzettend achteruit gegaan. Hellaas door e-mail adres beetje gegijzeld ga toch maar door zure appel heen bijten

vandaag omgezet. Aantal poorten werken niet meer van buiten. Half uur in de wacht gestaan. Kon het niet behandelen moest naar collega van omzet team. Weer een half uur in de wacht kom ik uit bij iemand die dit ook niet snapt ga maar mailen naar (e-mailadres verwijderd)

ik baal hier echt van xs4all was ooit een goede provider tegen welliswaar een hoge prijs nu is het een doorsnee slechte provider tegen nog steeds die nu veel te hoge hoge prijs

04-01-2022

Ik ben sinds 2 maanden overgestapt van xs4all naar Kpn vw de hoge kosten bij xs4all.

Na 1 maand kreeg ik een brief waarin stond, dat ik nog een bedrag terug krijg. Alleen even het goede rekeningnummer doorgeven. ALLEEN EVEN! Nu 4 telefoontjes en een maand verder nog niets terug ontvangen. Maar weer gebeld. Ze wilden graag het exacte rekeningnummer en kreeg vervolgens een andere afdeling. Ik krijg ene Hans aan de lijn, wilde van mij het exacte bedrag weten, omdat hij niets kon vinden. Ik had de brief niet bij de hand, dus kon het exacte bedrag niet zeggen. Hij wilde het toch weten en verbrak daarna gewoon de verbinding. Teruggebeld met de vraag of dit normaal was, en vervolgens wordt er weer gewoon opgehangen. Xs4all, schaam je, wanneer je zo'n lul Han(nes) mensen te woord laat staan. Kortom, ga nooit in zee met Xs4all, want daar is de klant gewoon een 'piece of shit'.

Anton
22-12-2021

XS4all bestaat niet meer (dankzij de zelfdestructieve akties van kpn)

Dus eigenlijk een 0 als beoordeling, maar gaat helaas niet lager dan een 1.

30-11-2021

Nu voor de derde keer in korte tijd storing bij xs4all. Ik vind dit niet ok. Dit gebeurde eerder niet.

Patricia
05-10-2021

Wat een ellende hier, geen wifi en alle tv’s zijn zo aangelegd dus gewoon ook geen normale tv zonder storing continu. Iedere keer bellen, en er komt wel iemand maar t wordt gewoon niet opgelost… net weer gebeld werd er opgehangen… zooo klaar mee, ik dacht dat ziggo slecht was maar dat is t paradijs vergeleken met xs4all

24-09-2021

Nu 3 a 4 jaar klant bij xs4all, en ik heb de KPN overgang niet eens meegemaakt.

nog nooit een storing gehad en altijd goede en snelle verbinding!

Waarom geen 10?

ze zijn aan de dure kant, maar je krijgt er wel wat voor terug.

En ik vond de klantenservice wat aan de botte kant. maar daar betaal ik ze niet voor dus ze doen maar haha.

-Jos

12-09-2021

Sinds overname door KPN puinhoop.

Ik was al lid van xs4all toen er zelfs nog geen ISDN bestond. Altijd dik tevreden geweest met een constante stabiele verbinding.

Tot de KPN het overnam. Sindsdien alleen maar storingen en een overdreven haperende verbinding. Is dit de manier van KPN om de klanten bij XS4ALL weg te jagen?

28-08-2021

XS4SOME

Helaas viel het internet steeds vaker uit. Belangrijk want we werkten beide 100% thuis. Toen we eindelijk door de wachttijden heen kwamen, gaf de monteur aan dat ze dit ook konden zien (mooie kans om volgende keer proactief te handelen!). Na een aantal avonden aan de klantenservice kwijt te zijn, kwam de KPN monteur. Na een aantal uur geen oplossing gevonden te hebben, erop gestaan dat met iets gekomen werd. Na meer dan 5 uur was het gebaar dat er een nieuwe modem op de markt zou verschijnen die het probleem kan oplossen, alleen onbekend wanneer (?) ‘Moet ik dan naar een andere provider stappen voor internet?’ ‘Ja’. Meneer snapte zelf ook niet waarom je voor XS4ALL extra zou betalen. Ook nog de klantenservice (let op: bij KPN / XS4ALL zijn er twee afdelingen klantenservice, monteur en overig en deze communiceren niet met elkaar) op de hoogte gesteld. Vier maanden later, niets gehoord in de tussentijd, toch rekeningen! Ze klagen nu bij ons dat wij ze ‘geen kans’ hebben gegeven maar tzt waren ze ten einde raad.

Ik weet vrij zeker dat dit de laatste internet provider is die je moet hebben! Jammer want vroeger waren ze wel beter en meer service gericht.

Sebastiaan
19-08-2021

Niet meer wat het was

Ben al zeker 15 jaar klant, en was altijd een groot fan, maar met de overname en wijziging door KPN, is het omlaag gekelderd.

Momenteel zeer traag internet; 10mbps, in plaats van de beloofde 100Mbps. Voorheen had ik een stabiele 60Mbps zonder problemen.

Meer XS4ALL reviews