Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Miriam
20-02-2024

Na een fout van odido al 4 dagen geen tv en internet. Vandaag ein delink iemand te pakken . Het duurt nog een week voordat er een monteur langs kan komen om hun fout recht te zetten.

Super slechte service

Radjes Jessy
19-02-2024

Na bezoek van de installateur op woensdag (internet thuis) werd mij gezegd morgenmiddag heeft u internet. KPN moet een switch omzetten. Donderdag geen internet. Vrijdag gebeld. Geduld het moet vandaag goed komen. Heel het weekend geen internet. maandag gebeld. We bellen u terug, we weten niet precies wat er aan de hand is. Werd teruggebeld. U krijgt deze week internet.

Deze week internet?

Ter compensatie een voucher gekregen. Geprobeerd te innen. Niet gelukt omdat ik geen Odido of BEN simkaart heb. Nu moet ik een SIMkaart van €10,- kopen en dan voucher verzilveren.

Jeroen
14-02-2024

Tot heden zeer tevreden over Odido. Snelle en goede installatie en een zeer snelle internet verbinding.

Tevens waren ze goed bereikbaar toen er een probleempje was met installatie en hingen pas op toen het was opgelost!

Tom
09-02-2024

Wat een slechte service bij jullie Odido. De klantenservice is erg onvriendelijk. Nu al 3 dagen zonder tv en internet en er wordt niks mee gedaan. De monteur kan pas over 2 weken langskomen. Hebben nu nog geen 2 maanden Odido maar nu al ongelofelijk veel spijt. En als ik de recensies lees op internet snap ik niet dat jullie nog bestaan. Alles behalve positief.

Martin
08-02-2024

Helaas overgestapt naar Odido glasvezel internet en hele slechte internet. Ligt er continu uit

Ed
06-02-2024

Contract getekent met odido liver (idioten naam bestaat beter aan) voor een jaar.

Maandelijkse kosten totaal € 30,00 Installatiekosten € 0,00

Eenmalige kosten totaal € 0,00

Maandelijkse kosten na

6 maanden € 45,00

Toch die FF provider gaat niet aanhouden aan afspraken afgerekend: € 47,56

extra geld gaat omgezet worden naar FF.

gebeld waarom? odido gaat extra geld niet terug storten.

Raad niemand aan.

Chantalle
02-02-2024

Sinds ik me kan herinneren ben ik al klant bij T-Mobile(nu Odido)

Ik heb op 14 december telefonisch contact gehad met hun om mijn contract van tv en internet te beïndigen. Ze zei me dat dit op 14 januari zou eindigen. Tot mijn verbazing haalden ze toch geld van mijn rekening en was het abonnement helemaal niet stopgezet.

Na een verzoek om hun fout to corrigeren en mijn geld terug te storten, hebben ze dat verzoek geannuleerd.

Ik ben teleurgesteld in Odido. Ik wacht tot mijn mobiel abonnement verloopt en dan stap ik daar ook over op een andere provider.

H zwaan
02-02-2024

Ik had een defecte mediabox sturen ze een nieuwe perfect een dag later sturen ze een nieuwe modem en twee nieuwe media boxen gebeld wat hier de bedoeling van was werd verteld dat alles was ik had verouderd was(zonder bericht te sturen) oké dat kan gebeuren een dag na de rand een bericht onderweg van DHL dat er een pakket van ODIDO naar mij verstuurd is terwijl ik alles al binnen had.weer gebeld was blijkbaar nog niet af gemeld om het kort te houden nu al zeven parkieten ontvangen de volgen de levering gaat de kliko in ben het zat aan het worden.

Stephanie
01-02-2024

Wat een waardeloos bedrijf!

Alles wat mis kan gaan, gaat mis.

Je wordt niet serieus genomen.

De klantenservice heeft nergens verstand van en zijn blijkbaar aangenomen om je zo snel mogelijk proberen af te wimpelen.

Ze wilden zelfs na 25 min welles/nietes discussie de verbinding verbreken.

De man van de klantenservice bleef bij hoog en laag volhouden dat ik foutieve gegevens had doorgegeven. Hij maakte me gewoon voor leugenaar uit. En dat daarom mijn vaste nummer niet overgenomen kan worden.

Ik moest nu zelf alles maar regelen om van Tweak naar Odido over te gaan. Terwijl ik een overstapservice had.

Een half uur later belde hij terug dat de code die hij doorkreeg NIET betekende dat mijn gegevens niet klopten. Sorry voor het misverstand. Over 3 dagen doet alles het.

Ruim een week verder en nog steeds niets!

Voor de 100e keer de klantenservice gebeld.

Weer geen oplossing.

Wat heb ik spijt van deze overstap!

Car
31-01-2024

Drama.heb contact gehad met de klantenservice, heb een vraag achter gelaten om contact op te nemen, heb een officiële klacht ingediend.geen enkele reactie van het bedrijf.

ik heb problemen met het aansluiten van mijn JBL box en daar wordt aan gewerkt.al maanden en ik ben niet de enige.

Nu maar op zoek naar een andere provider die het wel mogelijk maakt al mijn apparaten in mijn google home app te gebruiken.

Wat een gedoe!

Ab
30-01-2024

Vreselijke bedrijf ben al 2 weken met hun bezig

Ben die leugens van hun zat en hun beloftes

Annelies
30-01-2024

Word er gek van al meerdere keren contact opgenomen want na weken wachten nog geen kastje vior mijn tv binnen.net een niet al te behulpzame Belgische dame aan de lijn die de schuld geeft aan DHL omdat die al weken het pakje niet komen halen.wat een gezeik zeg!

Car
29-01-2024

Wat een afknapper .Dacht dat ik Duur zat met ziggo. Maar je krijgt er waar voor je geld. ODIDO is een ramp tot grote ergenis .ik maak mijn jaar af en vlieg terug naar ziggo.

Brian
29-01-2024

Wat een slechte bedrijf! Heb al sinds 2017 Tmobile wat nu inmiddels Odido is geworden. Gelukkig vrijwel nooit gebruik gemaakt van hun klanten service want dat is gewoon een zooitje. Kreeg een tijdje geleden een melding dat 2Gbit/8Gbit beschikbaar was. Na een tijdje twijfelen begin van de maand contact opgenomen met Odido voor een 2Gbit lijn. Via hun telesales een overeenkomst gemaakt voor de 2Gbit. Na 2 weken stond als status bestelling ontvangen dus aangezien het om een aanpassing en niet complete nieuwe lijn ging gebeld wat er aan de hand is. Dame neemt op en zegt dat mijn aanpassing on hold staat, verders helemaal geen informatie hoe en wat. Dame meld dat ze me na 3 dagen terug bel. 3 dagen later wordt je gebeld met de melding dat er nog niks bekend is en dat je tot volgende week woensdag moet wachten om te kijken of er iets bekend is. Het is jammer dat KPN geen hogere snelheid kan aanbieden op mijn adres anders had ik het nog vandaag opgezegd bij Odido.

Rosa
27-01-2024

Niet aan beginnen!

Slechtste provider dat ik ooit heb meegemaakt.

Odido kan beter voorgoed stoppen!

Samir
26-01-2024

Weer zo'n vreselijke provider. Ik was uitermate tevreden met tweak en helaas werd die overgenomen door odido. Aansluitproces ging prima, internet zoals verwacht niet zo snel als bij tweak maar grootste irritatie is al weer bereikbaarheid. Ik krijg een mail dadt mijn factuur klaar staat, via de link krijg ik een foutmelding. Chatbot snapt het niet en stuurt me weer dezelfde niet werkende link, echte vertegenwoordiger via chat uiteraard bezet en enige optie is dan weer bellen. En zoals verwacht kan ik op dit moment niet te woord gestaan worden ivm drukte. Blijft altijd hetzelfde met die grote providers, winst maken en verschuilen achter no reply email adressen, chatbots en wachtrijen.

Piet
25-01-2024

Ga nooit met ze in zee, een halfjaar bezig geweest om een aansluiting te krijgen. Er wordt van alles beloofd. Kabelexploitant is helemaal verschrikkelijk! Vandaag het pakket retour gestuurd, zonde van de tijd die ik er heb ingestoken met bellen. Je wordt hier echt niet vrolijk van, Odido is voor iedereen?

Rick
19-01-2024

Echt een mega afrader

Vermiddag vrije middag opgenomen voor installatie maar ben nog niet online na 30 keer gebeld te hebben kunnen ze niet helpen maar wel valse beloftes doen zal 18:00 online zijn maar nee hoor waardeloos bedrijf krijg je 2waardeloze binnen waar de klant niks aan heeft 2x 7 dagen onbeperkt 4g maar kijken niet naar je abonnement want heb al onbeperkt 4g houden geen rekening met als mensen moeten werken echt niet heen gaan zo slecht begong al met opsteuren van paket daar kon ik zelf achteraan gaan anders was doe geen eens binnen dus valse beloftes doen maar niks na komen de monteur was met 10 min alweer weg de helft aangesloten en had niks bij zich echt waardeloos belt ook niet achter de aansluiting aan en meet niks door ben er nu al klaar mee ze mogen goed over de brug komen

Gr my

Stephanie
19-01-2024

Onze provider Tweak is overgenomen door Odido, vanwege een verhuizing hebben we ons abonnement eerder moeten opzeggen, want dit was niet beschikbaar op ons nieuw adres. Zij hebben ons echter eerder afgesloten dan gepland. Onze babyfoons deden het niet meer, we kregen onze sunscreens niet meer naar beneden. Met meerdere mensen gesproken en zij zeiden uiteindelijk dat we een soort compensatie kregen voor de overlast. Nu komt puntje bij paaltje en zeiden ze dat die persoon er niet meer werkte. De service van Odido is zeeer slecht. Ben blij dat we niet overgestapt zijn naar hen.

Niek
17-01-2024

Na maanden diverse storingen en geen fatsoenlijke terugkoppeling nu al 4 dagen zonder internet met geen uitzicht op een oplossing.

Neem GEEN abonnement bij Odido.

Slechte wifi, wegvallende wifi. Internet wat meerdere keren per dag uitvalt en nu hebben we helemaal geen internet meer. Allemaal door diverse oorzaken die elke keer enorm lang op een oplossing wachten en er zelf elke keer achteraan moet gaan anders gebeurd er niks of de medling wordt gereed gemeld zonder oplossing.

Dan nog het geval dat er stilzwijgend een jaarabonnement is aangegaan bij een verhuizing. Niet duidelijk verteld en op slinkse wijze juridisch dichtgetimmerd.