KPN Thuis reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente KPN Vast internet + tv + bellen ervaringen

Marcin
21-02-2024

Sinds vanmorgen 8:00 geen wifi noch tv . Klantenservice hele avond onbereikbaar. Je hoort alleen een bandje - regiostoring en wordt opgelost rond 20:00. Gewoon gelogen want op de site staat nu dat het pas morgen rond middernacht 00:00 wordt opgelost?! Dus 2 dagen geen wifi noch tv! En daar betaal je 55 euro voor. Kansloos!

Roberto
20-02-2024

KPN is the worst company I ever had a contract with in my entire life! ZERO assistance, ZERO customer support, ZERO customer care, ZERO service, ZERO communication. My experience with KPN has been horrible, a nightmare from the beginning and still until now, a terrible company! I never felt to be so much ignored by a company like with KPN. My nightmare in details below.

I signed an internet contract on the 4th of January for my house. On the 15th I suppose to get the connection but it didn’t work. Since then, I have been waiting for them to fix the problem but they never did! And they never cared of my issue, never gave me updates, just fooling me and tell me to wait tomorrow. I closed the contract and they want from me to pay 2 months bills for a service I never received! Horrible experience!

Astrid
17-02-2024

Wacht na een half jaar nog steeds op de beloofde tv.

Maar erger de WiFi is iplv 100 maar 20 of nul! Wat een ramp is om thuis te werken maar ook voor de kinderen.

Tig x gebeld van het kastje naar de muur. En een refund mag je pas aanvragen als de problemen zijn opgelost. Kpn lost niets op sterker nog ze laten je het uitzoeken.

Nooit meer KPN. Schaam jullie wat een slecht bedrijf is dit geworden. Onmenselijk.

Miret
13-02-2024

Alles ging mis bij de verhuizing van mijn dementerende 99 jarige vader naar een verpleeghuis. We wilden het, dure, thuisabonnement wel meeverhuizen, vanwege de vaste telefoon. Ruim op tijd verhuizing doorgegeven. Maar in het verpleeghuis moest kpn nog iets doen voordat het zou werken. Pas op het moment van inhuizing konden we pas een monteur bestellen. Het bleek om 2 monteurs te gaan, een van netwerkbeheer en een van kpn abonnementen. Veel telefoontjes gepleegd om het proces te versnellen. Het bleek dat de 2e monteur pas anderhalve week later ingepland was. Eerder kon niet. Mijn vader anderhalve week zonder zijn favoriete TV. Toen maar besloten de Ziggo aansluiting van het huis te nemen en de vaste telefoon eruit te gooien (gelukkig kan hij nog mobiel bellen). Monteur afbellen, verhuizing afzeggen, abo opzeggen. Weer eindeloos bellen met verschillende afdelingen. De opzegging was toegezegd, maar bij nabellen omdat ik steeds maar niets hoorde, bleek die helemaal niet in het systeem te s

Matteo
06-02-2024

Zelfs 1 ster is eigenlijk al teveel. Mijn abonnement bij KPN zou 15-1-2024 ingaan 3 weken verder heb ik de boel maar geannuleerd omdat ik nog steeds niks had ontvangen. er is in de hele periode 1 keer een monteur langs geweest en die was naar 5 minuten weg want het ging om het netwerk en daar mocht hij niks aan doen. contact met kpn helpt niet verder want hoewel ze zouden moeten samenwerken met KPNNetwerk zijn het net twee compleet vreemden van elkaar die enkel via tickets communiceren. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen, terugbelverzoeken worden niet uitgevoerd, de status/voortgang wordt niet vermeld en je wordt gewoon als nieuwe klant volledig afgeschoven als onbelangrijk. Ik heb ik weet niet hoevaak met KPN en KPNNetwerk gebeld en iedere keer kon je gewoon de schouders ophalen voelen door de telefoon. Er is geen enige vorm van meedenken, helpen, actie ondernemen. Ik heb enorm veel tijd gestoken om maar internet te krijgen en wordt niet eens gecompenseerd voor het schandelijke

Hakkers
02-02-2024

Opzegging gedaan bij KPN

2x de verkeerde mailadres van de klantenservice gekregen (waarbij de personen aan de telefoon natuurlijk 24/7 chagrijnig zijn), waardoor het opzeggen werd vertraagd. Waarbij ze wel facturen sturen voor de periode dat je hun diensten NIET meer gebruikt. Natuurlijk deed KPN er een geruime tijd over om zo lang mogelijk te doen om de opzegging door te voeren.

In de mail van de opzegging word gezegd dat de periode waarover je wel betaald maar geen diensten afneemt word gecrediteerd…. Nou je raad het al, er is maar 1 maand gepakt van de 2. Waarbij er ook blijkbaar herinneringskosten vanaf halen, omdat ik een bedrag heb teruggeboekt naar mijn rekening omdat ik vind dat ik niet ga betalen voor diensten die ik niet gebruik.

Al met al, gebruik KPN zeer zeker niet als je nog een beetje klantvriendelijk wil

worden behandeld.

Patrick
02-02-2024

KPN beloofde mij na verhuizing korting op het maandbedrag. Tijdens dit telefoongesprek aangegeven dat ik de korting niet zag terugkomen op de orderbevestiging. "Geen zorgen meneer, wordt allemaal geregeld". Ik heb er daarna zelf meerdere keren voor je gebeld en wat is uiteindelijk de oplossing: ze kunnen een korting toekennen, maar dan zit ik er weer een jaar aan vast. Bizar slechte klantenservice en nu helaas maar het contract uitzitten en dan met piepende banden weg.

Theo
30-01-2024

Wij hebben vanaf vrijdagochtend geen tv…

Wij hebben vanaf vrijdagochtend geen tv of internet meer. Al tig keer gebeld en iedere keer ander antwoord. Vanochtend nog gebeld en het zou nu echt om 14 uur opgelost zijn, maar inmiddels staat de tijd al weer op 18 uur. Ze willen ook niets ter vervanging sturen zodat we voor nood op een andere manier tv of internet hebben. Dit gaat blijkbaar maar om een klein groepje mensen en dan heeft het voor kpn geen hoge prioriteit. We vinden dit echt niet kunnen, thuis werken gaat nu dus niet en men is niet bereid te helpen. Moet maar wachten tot het is opgelost, maar wacht al vijf dagen!

Theo.

24-01-2024

Een week geleden geen internet en tv

Gebeld met kpn zeer goed geholpen door vriendelijke medewerkster

Van alles geprobeerd om weer contact te krijgen met internet

Medewerkster gaf aan dat modem waarschijnlijk defekt was

Dag later nieuw modem kunnen afhalen geïnstalleerd meteen verbinding

Vanochtend nieuwe ethernetkabel gekegen

In kabel lag niet het probleem toch top dat ze dit gedaan hebben

Dus voor mij dikke 5 sterren

Clemens
23-01-2024

Gisteren met KPN gebeld met een bijzonder en uitzonderlijk verzoek waarover ik beloofd heb om niet in detail uit te weiden. Ik had een verzoek i.v.m. mijn 86 jarige moeder die nog zelfstandig woont. De klantenservice gaf aan dat het gevraagde niet mogelijk was. Ik heb aangeven dat het van groot belang was. De bijzonder vriendelijke mevrouw zei, ik ga dit toch maar even aan mijn chef voorleggen of er misschien toch niet ergens een mogelijkheid is, een grote uitzondering i.v.m. met bijzondere omstandigheid. Na een tijdje kwam ze aan de de telefoon en melde dat het gevraagde normaal nooit gedaan kon en dat dit technisch behoorlijk nogal gecompliceerd lag maar i.v.m. uitzonderlijke situatie van mijn moeder dat ze een uitzondering wilde maken maar dat het wel even wat tijd ging kosten. Ik dank de service medewerkster van KPN nog maar eens een keer via deze weg hartelijk dat zij de extra moeite heeft gedaan om dit toch voor elkaar te krijgen. Met vriendelijke groet, Cornelissen, te Veghel

Casper
20-01-2024

In 2023 kozen we bij KPN Thuis voor een welkomstcadeau, de iPad. 1,5 maand na aansluiting hebben we deze echter nog steeds niet ontvangen. Ondanks meer dan 12 contactpogingen met KPN en Sidekix, is er geen vooruitgang geboekt. De partner, Sidekix, meldt herhaaldelijk de iPad aan bij PostNL, maar er volgt geen verdere actie. Dit staat in schril contrast met de beloftes bij het contract. Onze keuze voor KPN was mede gebaseerd op het welkomstcadeau, dat binnen 14 dagen geleverd zou worden, maar deze belofte is niet waargemaakt. Als de iPad niet snel wordt geleverd, overwegen wij verdere stappen.

12-01-2024

Twee keer een afspraak gemaakt om glasvezel in de woning aan te sluiten, helaas komt kpn de afspraak niet na. Na het vragen wanneer de aansluiting gerealiseerd wordt krijg ik te horen dat ze alweer vertrokken zijn en ze de aansluiting realiseren wanneer ik een abonnement afsluit. Gelukkig hebben we al Ziggo en met deze ervaringen lijkt het me veiliger eerst de glasvezel aangesloten te hebben maar helaas is kpn te groot en doen wat ze willen

Kpn is big shit en kijkt niet naar de consument

Martha
10-01-2024

Bij ons is in december kabel binnen gebracht. Moest nog een fritz.box met rode kabel komen. Vandaag gearriveerd en aangesloten. Internetaanstelling moet gewijzigd worden. Dit lukt niet. KPN gebeld. 3 verschillende personen aan de telefoon gehad. Ik krijg geen hulp als ik geen plus service abbonemet afsluit. Wat een hufters. Mijn vraag was bij sluit een laptop of ipad aan, waarop moet ik die aansluiten.

Simon
09-01-2024

Bij verlenging contract heb ik mondelinge afspraken gemaakt met kpn. Vervolgens wordt er op een hele sluwe wijze toch meer geld bij mij in rekening gebracht. Vervolgens meerdere collega's gesproken. De ene vertelde mij dat ik gelijk heb, de ander weer niet. Toen het vervolgens 'opgelost' was verzekerde een collega van kpn, werd ik door ene herberd gebeld die mij vertelde dat er toch meer geld in rekening wordt gebracht dan afgesproken met een collega. Begrip heeft hij niet. Uiteraard commercieel een hele foute keuze, ik was namelijk nog van plan om een telefoon met abonnement bij ze af te nemen. Maar ik weet nu: kpn nooit meer.

Chiara
09-01-2024

Echt vreselijke klantenservice! 27 november zou mijn glasvezel internet beginnen maar het werkte niet. Tot de dag van vandaag is het probleem nog steeds niet opgelost en betaal voor iets wat ik niet ontvang. 20x met kpn gebeld elke keer hetzelfde verhaal dat ze er mee bezig zijn maar totale onzin en komen je totaal niet tegemoet. Nu 7 weken zonder wifi. Ik stap over naar iemand anders.

Jo
08-01-2024

Opgelicht door kpn, 300 euro armer en mijn eigen korting betaald. Ik zou er nog eens goed over nadenken voor je met kpn in zee gaat, want je verdrinkt….

Rik
07-01-2024

Als alles zou werken is het prima maar als er een storing is dan geven e niet thuis. Iedere dag met KPN gebeld en elke keer kreeg ik te horen dat het dezelfde dag op een bepaald tijdstip was opgelost. Uiteindelijk heeft het ruim 2 weken geduurd maar we de kosten van internet en tv afschrijven. Via een klachtenformulier kan je compensatie terug vragen maar ook deze heeft al dagen een soort van storing en moet je het een ander moment proberen.

Oftewel.begin niet aan KPN internet en tv!

Inge
25-12-2023

Geluid en beeld hangt om te haverklap vast, grijze strepen door het beeld, wegvallende internet.

Storingen komen in vlage , soms een maand niks aan de hand, dan op 1 avond tot 5x je nodem moeten resetten om een film af te kunnen kijken.

Waardeloos.

Lydia
09-12-2023

Waardeloos bedrijf. Zit al 1.5 week zonder internet en dus ook geen t.v . Je krijg geen informatie wat er aan de hand is en hoe lang het gaat duren. Meerdere malen gebeld je word iedere keer afgescheept. Na een boos telefoo tje uiteindelijk nou ik kreeg een noodpakket toegestuurd. Nou zit er nog op te wachten na 5 dagen. Weer gebeld werd weer afgescheept .over een noodpakket was geen spraken meer van. Ik moet gewoon maar afwachten. Nou bedankt kpn voor de vriendelijke behandeling. In een woord waardeloos

Siebolt
09-12-2023

Ze blazen hoog van de toren.

Hun product zou goed(moeten) zijn.

Als je een probleem hebt, lijkt KPN op Fort Knox. Kan niet binnen komen met probleem.

Lukt het toch, dan krijg je iemand die geen antwoord kan geven, probleem staan niet in zijn spoorboekje

Nu geen draadloze TV met kabel door de kamer en nog steeds de storing

En de vertrouwde KPN nog steeds Fort Knox

Meer KPN Vast internet + tv + bellen reviews