KPN Thuis reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente KPN Vast internet + tv + bellen ervaringen

06-07-2024

Er een update geweest van de experia box en toen deed mijn FTP het ineens niet meer, na lang zoeken bleek de firewall aangepast. Deze op laag gezet en FTP deed het weer. Maar een simpel formulier invullen op een website of filmpje downloaden werkt niet meer.

Talloze malen gebeld met KPN en na een uur een medewerker gesproken te hebben, steeds doorverbonden naar andere medewerkers die veel meer wisten. Niet dus, de een was nog stommer dan de andere. Naar Harderwijk gereden om de box te ruilen, toen deed de telefoon het niet, rest van de problemen waren hetzelfde. Na 1.5 uur deed de telefoon het weer.

Ik kreeg advies: sluit abonnement af op Service plus van KPN voor 5 euro per maand, die kunnen de problemen wel oplossen zei hij. Op mijn antwoord dat ik het van de zotte vind dat ik moet gaan betalen om een probleem opgelost te krijgen dat door KPN zelf veroorzaakt was, kreeg ik als antwoord dat hij me ook kon doorverbinden met de afdeling opzeggingen!

MJ
19-06-2024

10 juni plots geen WIFI meer. Na melding kreeg monteur op 11 juni alles weer op gang voor de duur van enkele uren. 12 juni kwamen er 2 monteurs. Sorry, er zit een breuk ergens in de kabel. Krijgen vast meer meldingen. 19 juni gaan we er naar kijken. Net zelf maar met KPN gebeld. Sorry maar het gaat nog 10 dagen duren. Reden " verzopen kabel".

Waar? Nee, niemand anders heeft een melding gedaan. Nu een hulppakket gekregen. Deurbel en zonnepanelen doen niets. TV via digitenne😡. Ik lig op bed. Geen Netflix enzzzz.

Dame aan de telefoon was super maar KPN verder. Waardeloos

Sambhav
14-06-2024

The only way to end your subscription by KPN is to call them, and apparently that does not work as well.

I called them to cancel my subscription, and after all interrogation asking me to stick to KPN, the guy accepted my cancellation request. After two months of cancellation, I noticed I have been still receiving bills from KPN. Apparently, they did not process my cancellation.

I called them again, saying that my cancellation is not done & I am still being charged. They blamed me, that it is my mistake and I have no proof of cancellation.

I am so glad I ended my contract with KPN. Wouldn't recommend it to anyone. Ever!

Stefan
11-06-2024

Schade en agressie door aanleg glasvezel KPN.

Zeer dominante c.q. agressieve benadering door mannen die glasvezel aanleggen voor KPN. Ik moest meerdere keren naar buiten komen om de mannen te vertellen dat wij geen gebruik willen maken van glasvezel van KPN. Dus ons tuinpad mag weer worden teruggelegd.Het resultaat is dat ons tuinpad nu schots en scheef erin ligt er een oranje kabel ongevraagd aan onze gevel bungelt en dat de kabelgoot van Ziggo is misbruikt en deze vervolgens beschadigd is achtergelaten. Heb KPN op de hoogte gebracht maar men reageert niet. Heb hen 2 weken gegeven om de schade te herstellen en anders zetten wij onze rechtsbijstand erop.

10-06-2024

Eindelijk na de modem update.

super stabiel internet wifi.

voor de update liep het slecht.

veel last van internet verbinding weg vallen.

zowel wifi als kabel.

Na de update geen last meer.

stabiel wifi. speed 90%

via kabel speed 100 %

Folkert
06-06-2024

In december 2023 de aanvraag voor glasvezel gedaan.

En begin juni de aanvraag geannuleerd.

Dit zegt volgens mij wel genoeg.

Over deze zes maanden talloze losse beloftes gehad over de geplande aansluiting. Uiteindelijk na mijn vorige telefoontje dat ik wilde annuleren kreeg ik de vraag voor nog een kans en kreeg hierna een mail dat er contact door de monteur zou worden opgenomen. Anderhalve week later nogmaals bellen om te horen dat er nog niks in de planning staat en er geen datum bekend is.

Waardeloos bedrijf, ze hebben waarschijnlijk genoeg klanten en hebben geen nieuwe nodig. Nooit meer kpn

Jack
04-06-2024

Een bende bij KPN. Echt ongelofelijk slecht. Eerst door hun administratieve fout 2 maanden lang dubbele facturen betaald. En nu na 6 weken later krijgen ze nog steeds niet meer dan 20MBs internet snelheid geleverd terwijl ik om twee contracten voor 50MBs zit. Word helemaal gek door deze nutteloos organisatie.

Jean
17-05-2024

Sinds ik met Internet van Ziggo overgestapt ben naar KPN zijn er alleen troubles geweest. Ik stapte over omdat de KPN fiber er al lag en mij gezegd werd dat dat sneller zou zijn - in het geheel niet dus. Direct na aanleg door een monteur (zelf doen onmogelijk, "heel eenvoudig" volgens de beschrijving bij de geleverde spullen, omdat al direct bleek dat mijn aansluitpunt niet in de beschrijving vermeld stond)

begon het gedoe al snel: haperen, 's ochtends niet op gang komen, wegvallen. Klachten bij de klantenservice gaven een wisselend beeld: van heel vriendelijk (maar machteloos), tot ronduit onbeschoft (de hoorn op de haak gooien). Eindelijk vandaag een 2e monteur die constateerde dat zijn eerdere collega er een zooitje van gemaakt had en die vanmiddag iemand anders gestuurd heeft voor heraanleg, Nu werkt alles, maar zit ik aan een 2 jarig abonnement met deze tent vast - ik kan niet wachten tot ik het in 2026 op kan zeggen.(Had ik de reviews maar eerder gelezen!)

CAR
06-05-2024

Na 2 jaar diverse kabelbreuken verder snapt de klantenservice nog niet dat t daaraan kan liggen maar moet dat rot protocol eerst via de site doorlopen worden . is er geen medewerker die kan helpen, want er moet een ticket, en ze zijn ongemotiveerd en nep getraind, is de wachttijd aan de tel. gemiddeld Wel 15 minuten . komt de monteur gewoon 2 keer niet opdagen. Krijg je nooit excuses.

Een slechter bedrijf ken ik niet. Zo vreselijk dat het ooit ging privatiseren, nu is de consument, wij dus, totaal de sjaak.

Machteloos en moedeloos word ik ervan

En die mensen die er werken zijn vast ook niet blij want ze krijgen nooit blije klanten, negatieve spiraal dit van het neoliberalisme

03-05-2024

Bij de overstap van mobiel en internet werd mij verteld dat ik direct ook een smartwatch kon bestellen. Ik ben overgestapt en ik kon dus geen smartwatch bestellen. Na vele telefoontjes, klacht in gediend en langs de winkel gelopen kon ik na de eerste faktuur de smartwatch bestellen. Na de eerste faktuur betaald te hebben kon ik toch geen smartwatch bestellen. Na weer vele telefoontjes blijkt na de 2e 3e factuur. Medewerkers weten niet precies wanneer je iets kan bestellen. Je voelt je opgelicht . Ik heb spijt dat ik ben overgestapt en dat ik in hun mooie verhalen ben ingetrapt. Nooit meer kpn.

Harry
02-05-2024

de klantenservice was arrogant. hun site en de medewerkers in de community gaven tegenstrijdige informatie. Pas na een lange discussie wilde ze dit toekennen.

Ze zeggen dat ze gratis 15 meter kabel trekken als het door een loze buis heen moet. echter is dit een leugen, ze doen dit niet. je moet hoe dan ook extra betalen. trekken is volgens hun een kabel uitrollen van je meterkast naar je huiskamer. wat een grappenmakers! spelen met termen om je te lokken let op!

Kai
11-04-2024

Op 31 Januari jl in de veronderstelling te hebben verlengd voor 12 maanden. Netjes bevestigd in een gespreksverslag, ik hoefde verder niks te doen alles kwam goed. Dus niet! De medewerker in kwestie heeft de verlenging niet goed doorgevoerd ondanks dat alle intenties duidelijk zijn. Kpn gevraagd het gesprek terug te luisteren, dit is geweigerd met het oog op de avg dit terwijl mij is gevraagd om een telefonische toestemming.

Absolute breuk in het vertrouwen èn abonnement beëindigd. Tip leg alles vast en vraag om te bevestigen! Kpn prima product maar klantvriendelijk 0

22-03-2024

M.i.v.vandaag tv. internet en telefoon via kpn Prima geregeld, heel goede beschrijving van installatie e.d. Top!

Puck
11-03-2024

Nooit meer kpn!

Och. Wat een slecht bedrijf. Ik weet niet waar ik moet beginnen.

Verhuizing in juli doorgegeven en nu nog een onterechte betaling krijgen van €260 voor de maanden waarin wij geen internet en tv hebben gehad, maar waarbij de opzegging bij kpn niet goed doorgekomen is. Als sinds juli 2023 aan het mailen en bellen, maar totaal geen hulp van kpn. Alles draait er alleen maar om geld, geen enkele klantenservice!

Echt om jullie te schamen. Ik weet wel, ga alsjeblieft nooit bij kpn.

Zitten nu bij caiway en nog nooit problemen gehad!

Nooit nooit nooit meer kpn!

11-03-2024

Sinds 26 februari 2024 KPN met 1 Gbit/s snelheid. Helaas haal ik in mijn appartement net 1/3 snelheid, terwijl het modem in de woonkamer staat op 4 meter afstand van mijn laptop, zonder tussenmuren en andere obstakels. Diverse keren gebeld door klantenservice en monteurs. Het antwoord van de monteur en naderhand van zijn manager i.v.m. een slechte beoordeling: ik moest maar een WIFI versterker kopen. Op mijn antwoord van, dan had ik ook bij ZIGGO kunnen blijven kreeg ik de volgende uitleg: Dan gaat u na dit jaar toch weer terug naar ZIGGO.

Onbegrijpelijk deze service. Zo slecht.

08-03-2024

Beloofd simpel en werkend internet. Na 4 maanden, minimaal 10 uur bellen, 3 monteurs en meerdere afspraken die niet nagekomen zijn het abonnement op proberen te zeggen, maar wordt dan aan mijn jaarcontract gehouden.

William
03-03-2024

Internet is slecht

TV hapert om de haverklap omdat connectie van hun internet slecht is.

Als je belt ligt het altijd aan de kabels of de plek waar de kastjes staan.

Ze zijn nog nooit gekomen met een oplossing die werkt.

Ze zijn in een luxe positie dat de concurrentie niet heel veel is.

Marcin
21-02-2024

Sinds vanmorgen 8:00 geen wifi noch tv . Klantenservice hele avond onbereikbaar. Je hoort alleen een bandje - regiostoring en wordt opgelost rond 20:00. Gewoon gelogen want op de site staat nu dat het pas morgen rond middernacht 00:00 wordt opgelost?! Dus 2 dagen geen wifi noch tv! En daar betaal je 55 euro voor. Kansloos!

Astrid
17-02-2024

Wacht na een half jaar nog steeds op de beloofde tv.

Maar erger de WiFi is iplv 100 maar 20 of nul! Wat een ramp is om thuis te werken maar ook voor de kinderen.

Tig x gebeld van het kastje naar de muur. En een refund mag je pas aanvragen als de problemen zijn opgelost. Kpn lost niets op sterker nog ze laten je het uitzoeken.

Nooit meer KPN. Schaam jullie wat een slecht bedrijf is dit geworden. Onmenselijk.

Miret
13-02-2024

Alles ging mis bij de verhuizing van mijn dementerende 99 jarige vader naar een verpleeghuis. We wilden het, dure, thuisabonnement wel meeverhuizen, vanwege de vaste telefoon. Ruim op tijd verhuizing doorgegeven. Maar in het verpleeghuis moest kpn nog iets doen voordat het zou werken. Pas op het moment van inhuizing konden we pas een monteur bestellen. Het bleek om 2 monteurs te gaan, een van netwerkbeheer en een van kpn abonnementen. Veel telefoontjes gepleegd om het proces te versnellen. Het bleek dat de 2e monteur pas anderhalve week later ingepland was. Eerder kon niet. Mijn vader anderhalve week zonder zijn favoriete TV. Toen maar besloten de Ziggo aansluiting van het huis te nemen en de vaste telefoon eruit te gooien (gelukkig kan hij nog mobiel bellen). Monteur afbellen, verhuizing afzeggen, abo opzeggen. Weer eindeloos bellen met verschillende afdelingen. De opzegging was toegezegd, maar bij nabellen omdat ik steeds maar niets hoorde, bleek die helemaal niet in het systeem te s

Meer KPN Vast internet + tv + bellen reviews