KPN Mobiel reviews

Laatste 12 maanden2021

Recente KPN Mobiel bellen + internet ervaringen

Martijn
19-05-2022

Hier een 2 jarig abonnement afgesloten met een Samsung a53 vanaf dag 1 geen netwerk omdat ik geen tijd had en pas na 14 dagen terug kwam konden ze niks meer voor me doen dan alleen me a53 opsturen ter reparatie, om vervolgens de a53 weer terug te sturen naar mij omdat er geen defect is volgens kpn, maar ik heb nog steeds geen internet, en de kpn winkel bevestigd dat het niet werkt en toch blijven ze volhouden dat het werkt en dat het probleem volledig bij mij ligt en kpn er niks mee te maken heeft of er wat aan kan doen, toestel van een maand oud, ze moeten zich kapot schamen bij Kpn. Sluit hier nooit wat af!

Rob
19-05-2022

Nieuwe Samsung A53 gekocht. Dit toestel maakte alleen Edge verbinding terwijl 4G+ hier normaal is. Klanteservice geeft aan de simkaart in een ander toestel te proberen. Daar doet de kaart het gewoon goed. Andere sim in de A53 gedaan en ook deze kaart werkt niet in dit toestel. Kaartje in de sim2 opening gedaan. toestel werkt nog steeds niet. Ik wil de kaart er weer uithalen. Lukt dat niet meer. Kaart zit muurvast. Klantenservice geeft nu aan naar een kpn winkel te gaan. Daar krijgen we te horen dat ze het toestel niet mogen omruilen omdat er een simkaart in vast zit en dat dat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is. Reparatie kosten mogen we zelf betalen.

Nu net weer met de klantenservice contact gehad. ach, wat zit daar een a-technisch meisje aan de telefoon. Na een stevige woorden wisseling en dreiging met een klacht over haar wordt nu de komende rekening voor de reparatie kwijtgescholden. Maar hé dit is KPN hè. Je weet tegenwoordig bij de KPN maar nooit.

Sandra
12-05-2022

Nieuwe Samsung telefoon vanaf aankoop probleem met netwerk. Kpn klantenservice houdt je 14 dagen bezig met advies en installeren zogenaamde oplossingen. Daarna sturen ze de klant terug naar de winkel. Bij de winkel is ruilen of terug nemen van de telefoon opeens niet mogelijk. de 14 dagen bedenk tijd zijn immers net om. het advies in de winkel reparatie. daarvoor zelf c even bellen met klantenservice. die verwijst vervolgens terug naar winkel.

De winkel kan vervolgens weer niets en verwijst naar aanmelding ter reparatie online. Na ruim 14 dagen komt telefoon met zelfde mankement retour. alleen software update uitgevoerd. Netwerk probleem is bekend bij Kpn en Samsung maar oplossen is problematisch. Opnieuw dus niet werkende telefoon. Probeer aankoop en contract vervolgens te ontbinden bij KPN. opnieuw van het kastje naar de muur.

Slechte en onmogelijke klantenservice. niemand zijn probleem. Kpn is dus dikke no go! Geen aanrader.

Jandoei
11-05-2022

Onbeperkt internet is niet onbeperkt buiten dat je tig keer per dag om data moet vragen. in de app is dit zo verrot dat je er nooit meer wilt kijken. Dan maar een sms sturen. zit je een serie te kijken kan je opeens niet meer data krijgen "Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 2GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN". ik heb hier al is over geklaagd maar toen zou er zogenaamd een storing zijn. dat is niet waar! Na een bepaald aantal keren om data vragen blokken ze je gewoon en daarnaast gaat de snelheid ook vaak naar beneden na je gewone bundel. Verder is het internet meestal goed 5g is veel slechter dan 4g maar dat ligt aan je telefoon zeggen ze dan in de winkel 😂😂😂 op goede dagen pak ik ongeveer 100mbps dus daar kan ik niet over klagen. Bedenk aub wat op dit flut opwaarderen want het is zo echt zo frustrerend.

Saar
29-04-2022

Blijkbaar kan een ander persoon een contract verlengen bij KPN die niet eens op hun naam staat. Mijn contract eindigd op 21-12-21. Wanneer ik bel om het abbonement op te zeggen, krijg ik te horen dat die doorloopt tot 2023. Hoe kan dat? "Dat heeft u verlengd in december." Nee, dat heb ik niet. Kan er nagekeken worden hoe dat heeft kunnen gebeuren, want ik heb hier geen contact over opgenomen. Blijkt dat gedaan te zijn door een huisgenoot, die helemaal niets te maken heeft met mijn mobiele abbonement. Hoe kan dat? Kunnen jullie de opnames doornemen?! Welke document nummer hebben jullie doorgekregen? "Dat kunnen we niet doorgeven ivm privacy." Hallo, er wordt een abbonement van mij verlengd zonder dat ik daar toestemming voor gegeven heb! Ik moet aangifte doen tegen mijn huisgenoot volgens jullie. Nee aangifte tegen jullie! Jullie mogen niet zonder mijn akkoord MIJN contract verlengen door een FOUT van mijn huisgenoot. Wat voor BAAT heeft die eraan om MIJN contract te verlengen. Criminel

Ward
26-04-2022

Leuk. Je hebt VRIJWILLIG budgetbeheer. In feite neem je een boekhouder in dienst waar je gewoon een flink deel van je salaris aan geeft om de zaken goed te regelen (en dat doen ze ook, elke cent waard). Alleen denkt kpn mensen die van deze dienst gebruik maken direct per definititie te behandelen als fraudeur. Stuur je een rekening door naar je boekhouder en die betaalt de rekening keurig ovm klantnummer ed. Krijg je e-mails en sms’jes over dat de rekening niet betaald is . Als je belt met de mededeling dat je boekhouder de rekening betaalt heeft: sorry meneer dat mogen wij niet accepteren! Het geld is terug gestort omdat de betaling fraude gevoelig is! . Op mijn rekening en mijn rekening van de boekhouder is het bedrag na 3 weken niet terug gestort. Vul je in ‘’mijn kpn-ap’’ het rekeningnummer van mij, bij mijn boekhouder in (dus niet de rekening waar het in eerste instantie niet geïncasseerd kon worden ) en je belt dan terug, dan zijn alle rekeningen ineens wel betaald!

Tamara
22-04-2022

Dit bedrijf verdient zelfs deze ene ster niet! Na een internet abonnement afgesloten is er nooit een monteur geweest op afgesproken datum. In plaats daarvan kreeg ik bericht niet thuis te zijn geweest. Nieuwe afspraak pas 2 weken later mogelijk. Wederom geen monteur verschenen! Klantenservice (die overigens bijna niet te bereiken is) gaf aan niets meer te kunnen doen dan een 3de afspraak in te plannen 1 week later!

1 maand verder zonder internet, alles geannuleerd en gekozen voor een betrouwbare provider. Klantvriendelijkheid kent KPN niet. Servicemedewerker KPN was het hier mee eens. Zegt denk ik voldoende over het bedrijf

Ann
06-04-2022

Abonnement niet stopgezet, na meerdere keren bellen, eindelijk bedrag terug gestort. Maar te weinig. Weer veel gebeld, antwoord “zo werken wij bij KPN. Nav negatieve enquête teruggebeld door KPN. Begreep mijn probleem, zou het allemaal in orde maken. En me na 2 weken terug bellen om te checken of het geregeld was. Geen geld terug en geen contact. Weer uur bellen met klantenservice, zou door de persoon die middag nog worden teruggebeld…. Wederom geen contact. Product (mobiel) is prima, maar klantenservice is vreselijk!

Monique
05-04-2022

Wat een prutsers

Alleen maar geld innen

Ben al 3 maanden met ze bezig en dit is de 4 de maand dat ik teveel betaal

Telefonisch beloven ze vanalles en als je dan weer belt ben je weer terug bij af 🤬🤬

Ze komen hun afspraken niet na en iedereen moet echt zijn factuur in de gaten houden!

Collin
01-04-2022

Een paar maanden nadat ik een gloed nieuwe Samsung Galaxy S20 FE kocht bij de KPN trok het toestel krom. Natuurlijk ben ik met het toestel naar de KPN winkel gegaan bij mij in de buurt. Het toestel is terecht gekomen bij reparatie bedrijf "Reconext". Volgens KPN de officiele reparatie partner van Samsung (Blijkt na contact met Samsung niet zo te zijn.)

Reconext heeft mij een prijsopgave gestuurd waarin zij kosten in rekening brengen voor het vervangen van het display. Het display is piekfijn en heeft geen vervanging nodig. Ik heb dit bij Reconext en KPN aangegeven en gezegd dat ik gebruik wil maken van de wettelijke fabrieksgarantie. Hier ben ik door KPN naar Reconext gestuurd v.v. Na een paar maanden heb ik het opgegeven. Er wordt niet naar de klant geluisterd en geen oplossingen aangeboden. Er wordt direct gezegd dat de fout in het toestel komt door val schade. Dit is erg raar omdat het toestel vrijwel nieuw is en geen enkele schade laat zien.

Ito
27-03-2022

Heb mijn abonnement correct en op tijd opgezegd. Is ook zo in hun systeem geregistreerd en staat dus niet ter discussie. Maar het blijft maar doorlopen en de rekeningen blijven maar komen. Als je hierover netjes belt wordt je twee van de drie keer in de wacht gezet en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Klachten en opzeggen is alleen maar lastig en levert geen geld op. Dat soort mensen zit. En mensen van inhuur bedrijven die niet een registreren waar je voor belt.

Hjalmar
19-03-2022

Al heel de week geen wifi en uiteindelijk een nieuw modem gekregen. Omdat mobiel de mb's er hard doorheen gingen kreeg ik 1 gig aan mb's ter compensatie. Helaas kan ik er geen gebruik van maken omdat ik ineens geen mb's meer kan delen op mijn vijf abonnementen. Vandaag twee keer contact hierover gehad met de helpdesk. Na bijna 3 kwartier wachten kreeg ik uiteindelijk iemand te pakken die zeer ondeskundig was net zoals zijn eerdere collega. Alle abonnementen zouden opnieuw gekippeld zijn en zou moeten werken. Helaas was dit niet zo. Heb je viaplay aangeschaft maar kun je nog niet kijken doordat ik niet bij de mb's kan. Probeer je de helpdesk weer te bellen, zijn ze in het weekend niet te bereiken en word ik naar maandag doorverwezen. Daar zit je dan na ruim 30 jaar als KPN klant.

Dit is GEEN service, echt teleurstellend. 😫

Christiaan
19-03-2022

Na 3 x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan en nog geen fatsoenlijk antwoord (luister de bandjes maar af kpn) heb ik na vele jaren besloten om op te stappen bij Kpn. Kpn is echt verandert in een arrogant bedrijf dat zich niet echt druk maakt om zijn trouwe klanten. Je wordt er voor geen meter geholpen ze zij veel te duur en als je verhaal wil halen zijn ze niet bereikbaar. Voor mij nooit geen kpn meer. Prive ben ik op gestapt en maandag gaan alle zakelijke abonnementen er ook uit.

Fatma
08-03-2022

Een abonnement die niet achter zijn klanten staan wanneer er een klacht ingediend word en een vreselijke verzekering waar te toestellen slecht aan toe zijn, dan de huidige toestel was.

Wil
23-02-2022

Nooit nemen en ik zal dat ook nooit meer doen.

Mijn zoon had een abonnement van €18,75 en ging ruim een jaar goed, tot dat ik opeens een rekening kreeg van €185. Hoe kan dat nu weer? Het waren kosten die buiten het abonnement ging en daar werd niet over gemaild dat er hogere kosten zouden komen.

Die maand daarop kwam er precies weer zo een rekening.

Ik heb daarna direct kpn opgezegd en de rekening van totaal voor 3 maanden €575,04 kreeg ik daarna in de bus.

Wat een Kan******. en zal deze dus nooit aanraden.

Maryse
15-02-2022

Al geruime tijd ben ik bezig met het loskoppelen van abonnementen binnen mijn gezin. We hebben 3 abonnementen onder 1 klantnummer. Het is onmogelijk om dit los te koppelen of dit van 3 aparte rekeningnummers af te schrijven. Na uren bellen en regelen en verschillende mensen gesproken te hebben, heb ik mijn abonnement opgezegd. Er wordt heel makkelijk gezegd dat ze niet weten hoe het geregeld moet worden of verkeerde aanwijzingen gegeven en dat ik maar even moet chatten met KPN. Zeer onprofessioneel personeel bij KPN. Voor mij nooit meer kon. Dit is het zoveelste issue daar. Groot bedrijf, daardoor zeer klantonvriendelijk.

Oscar
01-02-2022

Ik ben al een tijdje klant bij kpn en ben helaas over mijn belminuten heen gegaan van 5 uur.

Ik werd gebeld door een medewerker van uw bedrijf dat ik €172 euro aan kosten heb gemaakt omdat ik door mijn belminuten heen was.

Ik heb dit per direct rechtgezet door contact op te nemen en mijn abonnement over te zetten naar onbeperkt bellen.

Tot mijn verbazing blijkt dat ik voor maar €1,00 extra per maand onbeperkt kan bellen.

Ik ben hiervoor nooit benaderd om dit om te zetten en vind dit toch eigenlijk wel heel erg extreem dat ik nu financieel zo in de problemen kom door deze zeer hoge kosten terwijl ik voor 1 euro extra in de maand dit nooit zou hebben gehad. En ook dan had veranderd.

Helaas kan kpn niks hieraan doen

Stefan
21-01-2022

Zeer slechte service een samsung z fold gekocht en toen helaas aan de buiten een beschadiging opgelopen van het stoten aan een tafel ofzo binnenkan van de telefoon zit een groot vouwbaar scherm en die is op de naad op gaan bollen of verbrandt van binnen uit maar omdat de telefoon van buiten een beschadiging heeft vervalt dan maar je garantie dus dat kost je dan even €1900 en dat binnen een halfjaar dus ruim in de garantie tijdt dus kpn raadt ik je niet aan zeer slechte service

Vegas
03-01-2022

Oplichters! Dwingen voor extra abonnement betaling terwijl ik wacht voor contract overstap van andere provider.

Jesse Rienstra
11-12-2021

Al een hele poos bij kpn mobiel zonder te vragen krijg ik per post mn factuur steeds binnen terwijl ik met automatische incasso betaal. alles word zonder er naar om te kijken steeds netjes afgeschreven brengen ze voor 2 ruk a4tjes per maand even 1,95 in rekening jaren lang heb dit zelf nooit aangezet en de kosten nu vergoeden hooooo maaaar! schandalig kpn net overgestapt ook met de tv en internet nu al spijt van lekker makkelijk de kosten ongevraagd bij mensen neer leggen!.

mensen pas hier mee op kijk goed of je het uit of aan hebt staan en naar wens hebt staan bij mij is het zonder te vragen aangezet!

Meer KPN Mobiel bellen + internet reviews