Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
wat een waardeloze klantenservice die…en grote fouten die dit bedrijf maakt
wat een waardeloze klantenservice die het altijd beter lijken te weten.
Ik wilde mijn internet snelheid verhogen, helaas zit ik op de 4e verdieping en de rest wil het niet. Na 2 x toezeggingen dat dit anders kan is de aanvraag zonder toelichting geannuleerd.
Het ergste komt nog: ik had mijn hussel abonnement niet meer nodig (telefoon als hotspot). Telefonisch opgezegd (een mevrouw die maar niet wilde luisteren). Ik kreeg 2 dagen geleden te horen dat mijn telefoon opgezegd zou worden. Ik eindeloos bellen uiteindelijk zegt een medewerker dat komt wel goed mevrouwtje (!). Helaas vanochtend was mijn telefoon afgesloten
Onbeschofte bedrijf,het volgende al meer dan een jaar,ben aan het geven dat iemand mijn adres gebruikt,al tig keer gebeldt ,nee meneer we halen het uit het systeem,wat gebeurt er nu ,na lekker vakantie kom je thuis ,ligt er een brief van de deurwaarder.weer kpn gebeldt ,het grootse botten antwoord van kpn ,meneer bewijs maar dat U de de persoon bent op dat adres,wij kunnen niks voor u doen
Dramatisch, van het kastje naar de muur gestuurd.
Vervolgens een klacht ingediend, na 6 werkdagen gebeld door een dame, waar de honden geen brood van lusten.
Probleem nog niet opgelost, dus nog maar een keer een klacht ingediend voor het probleem en voor de manier hoe ik te woord ben gestaan.
Ik kreeg telefonisch van meerdere medewerkers een voorstel om een mobiel abonnement te nemen.
Na het laatste belletje ben ik akkoord gegaan De aanbieding was12gb data onbeperkt bellen voor 15 euro en gratis ESPN compleet.
Ik heb dit gesprek zelfs opgenomen., kpn trouwens ook!
Na akkoord te geven kreeg ik het contract en hierin stond uiteindelijk alleen maar 5 euro korting.
Kpn gebeld en zelfs die erkennen dat dit soort oplichtingspraktijken vaker voorkomen.
Ik kon het contact nog annuleren, maar je zult maar niet opletten!
Dit was een bewustje!
Neem nooit, maar dan ook nooit meer iets van KPN!
Nieuwe telefoon met verlening abonnement.
Week gewacht op de bezorging, zoek geraakt bij Post NL. Onderzoek gestart, duurt een week. Maar krijg na een week een mail dat het onderzoek langer gaat duren, hoe lang? Geen idee zegt KPN. In de voorwaarden staat dat jaar het abonnement binnen 2 weken kan annuleren. Toch niet! Want dan moet je de zending weigeren maar die komt niet. Klantenservice, winkel niemand kan dit oplossen. KPN is verzekerd maar laat de klant de dupe zijn van de samenwerking met Post NL. Klant staat in de wachtstand en zit klem en kan niet anders dan wachten. De factuur stopzetten is ook niet mogelijk, zucht. Gaan ze eerst afschrijven en daarna moet de klant zorgen dat je je geld maar weer terug krijgt!
Waardeloos bedrijf. Stoppen uit het niets opeens je telefoonnummer zonder iets van te voren te laten weten. Heb dit telefoonnummer 25 jaar gehad en uit het niets verwijderen ze het.
Veels te dure abonnementen en slechte deskundigheid achter de telefoon wanneer je ze aan de lijn hebt.
Ik stap nu over naar Simpel, 10 euro onbeperkt bellen en 14 GB
KPN 54 euro😤
Slecht bereikbaar respectloos personeel en houden zich niet aan afspraken
KPN XL winkel in Breda bezocht voor het verlengen van mijn zakelijke abonnement. Ik had meegenomen een uittreksel van de KvK, mijn legitimatie en mijn telefoon. Het door mij zorgvuldig vooraf uitgezochte toestel is niet op voorraad, kan gebeuren en is ook geen probleem. Vervolgens vraag ik het toestel te bestellen en mij te informeren als ik het in Breda kan ophalen. Onmogelijk krijg ik te horen, het SYSTEEM is zodanig ingericht dat de telefoon alleen gestuurd kan worden naar het zakelijke adres. Ik leg de man uit dat ik vanuit huis werk en dat er op het zakelijke adres niet altijd iemand aanwezig is en bovendien 140 km van mijn woonadres verwijderd is. De man houdt halsstarrig vol dat de telefoon uitsluitend kan worden verzonden naar het zakelijke adres. Ik bestel niets en verlaat het pand, mij afvragend waarom KPN dergelijke "servicepunten" in stand houdt.
Probeer al weken mijn abbo om te zetten naar prepaid. Kom er online en telefonisch nier door. Ook in de winkel geen resultaat! Om te huilen
Kpn heeft me heel goed geholpen met uitleg en het deblokkeren van mijn sim kaart. Harrelijk dank hiervoor
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Walgelijk dat je in het buitenland pas een melding ontvangt als je voor 500 euro data hebt verbruikt.
Dat is dan ook meteen volledige opzegging van onze abbos bij kpn.
Dramatisch KPN nieuwe telefoon met verleng abonnement gekocht…
Nieuw telefoon met verleng abonnement gekocht voor 1 jaar. Vervolgens een bericht dat er een 2 jarig abonnement wordt gemaakt, niet goed, dus gebeld, gechat, chat bot allemaal zeer moeizaam en vaag. Maandag zou er geleverd worden ook niet gebeurd. Vervolgens een mail dat de levering is verdwenen bij Post NL. Kan dus het 2 jarig abonnement niet digitaal annuleren want dan moet je de zending weigeren en die komt nooit. Vervolgens 2 keer gebeld door KPN maar die laten slechts 2 keer overgaan en voor je op kan nemen stoppen ze. 2 keer terug gebeld krijg je een bandje waarop te horen is bedankt voor het terug bellen en dat er een sms een mail of een voicemail een nummer gemeld is dat je dan terug moet bellen Ook dat is niet gelukt bij KPN. Het is om knettergek van te worden niemand die je te woord wil staan.
Normaal heel tevreden over kpn. Maar de service en contact krijgen met kpn is echt super slecht geworden!
Kan niet mijn adres wijzigen, ze zijn niet te bereiken op het service nummer. De service chat slaat helemaal nergens op!
Nu moet ik naar een winkel (als je daar al mee geholpen kan worden?!?!) om m’n adres te laten wijzigen. Echt super slecht dit!
Geen service. Niet te bereiken. Een simpel iets als bankrekening nr wijzigen werkt niet via mijn KPN en niemand die je wel kan helpen. Bij telefonische service word je afgeserveerd en opgehangen.
Pas op! KPN maakt gebruik van lokkertjes. Ik heb een bestellingsbevestiging gekregen waar op stond dat ik korting zou krijgen op mijn sim-only abonnement, omdat mijn broertje al KPN onbeperkt internet&data had. In de mail stond dat ik €26 per maand ging betalen en eenmalig €25 aansluitingskosten. Nu zie ik in mijn contract en in de MijnKPN app staan dat het maandelijkse bedrag nog steeds €33,50 is (jaarlijks is dit €90 meer). Na een belletje met de klantenservice bleek dit een fout van KPN zelf te zijn en had deze mail nooit verstuurd mogen worden. De korting zou alleen gelden als ik ook wifi of tv van KPN had. Ondanks dat de fout bij KPN lag, kon hier niks aan gedaan worden. Uiteindelijk is het dus gewoon een lokkertje geweest en ben ik nu €90 extra kwijt. voor niks. Als ik dit had geweten, dan had ik voor Tele2 gekozen (€28 per maand en €0 aansluitingskosten).
De enige manier om contact te krijgen is telefonisch. Als dan blijkt dat er keer op keer fouten gemaakt worden door de klantenservice, kan je ook niet terug reageren op die onpersoonlijke "noreply" mailtjes.
Gewoon een mailtje sturen kan ook niet, want er wordt geen mail adres bekent gemaakt. Chatten met een robot slaat al helemaal nergens op en geeft ook de domste antwoorden. Gegeven moment heb ik hem maar "koeienkop" genoemd uit frustratie.
Dat een bedrijf in communicatie technieken zoals KPN, zo slecht communiceert is de grootste lacher ooit!
De ergste en meest onduidelijke site die ik ooit heb gezien. Hartkloppingen! Dat een bedrijf als KPN niet in staat is een werkende duidelijke site te maken vind ik heel verontrustend.
Ik ga weg bij kpn. Schandalige behandelen mijn moeder (82 jaar oud).
Was toch al niet tevreden.
Bij een nieuwe abonnement met toestel een leeg doos ontvangen en ze laten je tot een maand wachten tot het onderzoek is afgerond in plaats van een nieuwe toestel te sturen en het intern op te lossen. Dit komt doordat ik getekend heb voor ontvangst. Maar met de bezorger naast mij heb ik het pakket geopend en direct de klantenservice gebeld. Ze hebben hier een notitie van gemaakt en weten 100 % dat ik het toestel niet heb. de bezorger gaf me de optie om na het teken dat ik pakket kon weigeren maar de kpn medewerker gaf aan dat ik beter kon accepteren zoals het is omdat anders het onderzoek nog langer kon duren omdat ze een leeg pakket terug krijgen. In tegendeel nu kan het tot een maand duren.
Ik kreeg de optie van een medewerker om de bestelling te annuleren nadat ik later weer gebeld het en na 5 dagen een nieuwe abonnement kon afnemen. Ik gaf aan dat ik erover na wou denken en belde terug en toen kon dat opeens niet meer en moet ik het onderzoek afwachten. Heel slecht dit!