09-12-2017

Geen zaken Doen met TELE2,dit is bagger

Tele2 belooft je super-ontvangst en bereikbaarheid,maar het tegendeel is waar Slecht ontvangst,slechte service en klachtenafhandeling kortom,geen abonnement bij afsluiten

07-12-2017

Binnen opzegtermijn niet mogelijk om terug te gaan naar vorige abonnement

Mij werd een nieuw internetabonnement verkocht, maar ik wilde graag terug naar mijn oude abonnement binnen de opzegtermijn.

Dit was niet mogelijk omdat mijn oude abonnement al was opgezegd. Hier kon geen uitzondering op worden gemaakt "omdat er geen knopje was".

Laat je dus geen nieuw contract aansmeren.

04-12-2017

Geen medewerking bij port forwarding

Nieuwe samsung smart tv gekocht, maar blijkt dat ik geen toegang tot internet kan krijgen omdat bepaalde poorten moeten worden geopend. Tele2 werkt hier niet aan mee. Via internet wordt ik ook niet wijzer, want je moet echt een expert zijn om het allemaal te begrijpen, daar kan ik met mijn technische universiteits opleiding niet aan tippen(sic).

02-12-2017

Opzicht wel oke

Opzicht wel oke

27-11-2017

Rasboeven!

Op 23 aug 2017 abonnement vaste telefonie opgezegd per 1 oct. wegens prijsverhoging 40%! per aangetekende brief omdat de klantenservice absoluut onbereikbaar bleek. ( 3x 15 min. in de wacht) op 2october bleek telefoon niet afgesloten wel afschrijving ( illegaal) van nieuw abonnementsgeld. Nogmaals aangetekend opgezegd met terugwerkende kracht. aansluiting blijft door tele2 bezet tot op de dag van vandaag ( 27-11-2017) zij dreigen met deurwaarder( laat maar komen!) maar houden aansluiting bezet. Kan niet meer bellen door deze boeven! Nooit aan beginnen dus! Echt nooit want je komt er nooit meer vanaf!

27-11-2017

Misleidend

Wilde maandelijks opzegbaar, maar per ongeluk gekozen voor 2 jaar. Een maand later klantenservice gebeld en die kunnen dit niet meer corrigeren. Website lokt je met maandelijks opzegbaar en je eindigt met een 2 jaar abbonement

26-11-2017

Tevreden klant

Overgestapt vanaf online.nl (slechte provider ooit!) naar tele2. Net en correct ingelicht over de af te nemen producten. Diensten nog sneller geleverd dan toegezegd. Alles werkte in 1x. Klantenservice neemt snel open nog geen 1x op verstrekken van onjuiste informatie kunnen betrappen

21-11-2017

Een waardeloos bedrijf ,die niets oplossen

Door een erkende blunder van tele 2 zijn wij al 2 jaar een toestel aan betalen ,wat wij nooit ontvangen hebben, Wat ook bij tele2 in het systeem staat dat het nooit is uitgeleverd. toch 24 maanden lang 30 euro betalen , en zelfs 2x incasso bos ingeschakeld Langzaam wordt je er moe van, en ik denk dat het tijd word om rechtsbijstand in te schakelen.en een vordering van bij 900 euro bij gerecht in te dienen tegen Tele 2. plus kosten die wij gemaakt hebben.

17-11-2017

Aansluiten en opzeggen van andere provider.

Tele2 maakt heel veel fouten met het opzeggen van tv en internet. Ze noteren helemaal niks en zijn heel erg onvriendelijk. Nooit doen. Het is hier al zover om naar de advocaat te moeten. Heb er heel erg spijt van dat ik ooit met tele2 in contact ben geweest. Pff. Kut bedrijf !

17-11-2017

Slechte service

Ben helaas op het punt gekomen dat ik echt even kwijt moet hoe enorm slecht de service van Tele2 Nederland is. Ik zou 30 oktober vertrekken naar Amerika, dus heb ik tele2 gebeld om te vragen of mijn abonnement kon worden stop gezet. Dat kon zeiden ze voor ongeveer 70 euro. Toen kreeg ik mijn ongeluk en heb ik op de datum dat mijn abonnement zou aflopen gebeld om te regelen dat ik hetzelfde nummer zou kunnen houden en het abonnement door kon zetten. Deze meneer van tele2 vertelde aan de telefoon dat dat geen probleem was en dat het binnen 2 werkdagen zou worden geregeld + dat de kosten voor het opzeggen zouden vervallen. Tot nu toe was ik erg blij met de service. Helaas was na 4 werkdagen mijn abonnement nog steeds niet geactiveerd. Dus ik weer gebeld, blijkt er een storing te zijn bij hun. Dus ik later weer terug gebeld, moest ik 5 keer opnieuw mijn verhaal vertellen en al mijn gegevens omdat ik 5 keer werd doorgeschakeld. Toen kon eindelijk iemand mij wel helpen, maar die vertelde dat ik mijn oude nummer kwijt was en ook mijn abonnement. Dus kon alleen een nieuw abonnement nemen met een nieuw nummer. Toen heb ik dat maar met tegen zin gedaan omdat ik na 3 kwartier aan de lijn te zitten (terwijl ik in ziekenhuis lag ) er helemaal geen zin en energie meer had nog wat anders te regelen. Eindstand krijg ik een rekening binnen van 76 euro voor het opzeggen van mijn abonnement. Echt schandalig.

16-11-2017

Verkeerde facturen, eerst betalen

Met mijn mobiel abonnement kijk ik altijd op de app of het maandbedrag van 38,- euro betaald is. Op zich heel makkelijk, tot augustus 2017. ik kijk op de app en zie dat het betaald is. Wat schetst mijn verbazing als ik even daarna afgesloten word. Als ik daarop tele2 bel, met de vraag hoe het kan dat ik afgesloten ben, geeft de medewerker toe dat er problemen zijn met de app. Meer mensen hebben hier last van gehad. Sorry sorry ! Ik zeg nog dat het kan gebeuren dat iemand een foutje maakt. U hoeft niets extra te betalen en we sluiten u meteen weer aan zegt de man. Tot mijn verbazing krijg ik een maand later een factuur met 3 maal heraansluitkosten. Maar weer bellen. Sorry sorry ! We zullen 2 maal vergoeden zegt het meisje na een half uur wachten. Dit is geen grapje ! Het uitzoeken duurde even zegt ze. Ik zeg dat er 3 maal vergoed moet worden waarop ze weer moet overleggen. Na een tijd geeft ze de fout toe. Maar zegt ze ; u moet wel die foute factuur betalen, die word later verrekend. 94,- euro extra betalen omdat tele2 geen creditnota kan sturen daar had ik geen zin. Dit zei ik ook tegen haar. Dat moet zei ze. Ik kwam er met haar niet uit. De maand erop maak ik keurig 38,- euro over. Weer afgesloten. Weer bellen. Sorry sorry ! We sluiten u meteen weer aan. U hoeft niets extra te betalen. Nu is het 15-11-2017 en weer afgesloten. Alles is betaald maar betalingen zijn afgeboekt op de betalingen van het incasso buro. Zijnde de kosten van de heraansluitingen plus incassokosten 40,-euro. Die ik niet hoef te betalen. Reactie van tele2 is dat ik eerst maar alles aan het incassoburo moet betalen dan kunnen ze het later verrekenen. Kan het dan wel ? Ik sta met mijn rug tegen de muur en weet niet hoe het verder moet. Incassobureau kan ook niks want alles is betaald. En ondertussen blijf ik afgesloten. En kom in het slechtste geval in een bestand als wanbetaler.

10-11-2017

Trek leeg dat internet, ook in de EU

Ja dat dacht je, in de kleine lettertjes staat max 6 Gb per maand, daarna alsnog toeslag.

Prima, maar je zet klanten wel op het verkeerde been met die reclameslogan.

Een halve waarheid is een hele leugen!

10-11-2017

Tele2 mijn slechtste ervaring ooit

Ik ben al bij veel prijsvechters klant geweest (zowel telefonie, als internet, als zorg etc.), soms was er wel gedoe, maar nooit zoals dit. Tele2 (internet) is het slechtst wat ik ooit heb meegemaakt, vandaar ook deze review.

Mijn problemen liggen op 3 punten: i. Het belangrijkst: betrouwbaarheid van het internet. In afgelopen 6 maanden heb ik 2x problemen gehad. De 1e keer dat het internet er af en toe uitlag en recent dat het internet het helemaal niet deed. Nu snap ik dat het internet er af en toe uit ligt (kan gebeuren), maar toen ik afgelopen zaterdag belde kreeg ik te horen dat er 3 tot 5 werkdagen doorlooptijd was! Een telefoontje op woensdag gaf aan dat de klacht "in behandeling was" sinds maandag. Toen ik doorvroeg wat precies het probleem was, werd mij duidelijk dat "in behandeling" een synoniem is voor "in de wachtrij voordat we er naar kijken". ii. De klantenservice doet alsof je dom bent en lijkt het zelf niet helemaal te snappen. Eerder deed mijn internet het af en toe niet, de mevrouw aan de telefoon dacht toen dat dat misschien door mijn wireless zou komen (wat niet mogelijk was, want ik kon mijn router gewoon bereiken en in de router stond "dsl: fail"), toen ik hier naar vroeg hoe dat mogelijk was kreeg ik één of ander verhaal over dat het wireless een soort tuinslang was waar het internet dan als water doorheen ging. Uiterst vaag. Ook toen ik afgelopen zaterdag belde, kwam Karim na 10 minuten tot de conclusie dat dit "een typisch gevalletje wel synchronisatie geen data was" en gaf hij aan dit "door te escaleren" naar de technische dienst waar ze "de lijn zouden monitoren". Wat hij bedoelde was: "het klopt wat je zegt, het lampje dsl brand groen en het lampje internet oranje, ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is, maar ik ga je in de wachtrij zetten voor mensen die je wel kunnen helpen". iii. Toen ik belde en aangaf dat ik graag ergens een klacht zou willen indienen. Dat kon volgens de medewerker alleen op de website (best wel ironisch als je een klacht wilt indienen terwijl je internet niet werkt). Dat formulier ga ik zo invullen, maar met de responstijd van 30 dagen die er vermeld staat heb ik er weinig vertrouwen in.

Het verbaasd me ook niks dat tele2 net als slechtst uit de bus kwam bij de test van de consumentenbond. Dikke afrader.

07-11-2017

Vage facturen.

Krijg ineens hoge facturen uit de niets. Over mijn data ben ik niet eens overheen.vervolgens kijk je op je factuur en staat niets waardoor zomaar hoge kosten zijn! Van een abonnement van 45e betaal ik opeens €65 en €75 en vervolgens over de 100euro zonder enkel uitleg. Ik raad deze bedrijf zeer af!

06-11-2017

Slechtste bedrijf ooit !

Twee keer een monteur in huis meer als 5 uur telefonisch contact gehad met helemaal geen resultaat! alles werkt langs elkaar heen en geen enkele belofte komen ze na .WAARDELOOS bedrijf !

ik zeg trap niet in tele 2 !

02-11-2017

Tele 2 nooit doen! Zeg op voordat je problemen hebt!

Bij mij is er per ongeluk mobiele data verbruikt op 1 dag, meteen gebeld naar Tele2 met de vraag, hoe het mogelijk was om toch data te verbruiken omdat ik geen databundel in mijn abbo heb. Is tussentijds aangezet op een nieuwe ontvangen sim ter vervangingen van de oude van 2012 blijkt.

lang verhaal kort te maken, ik moet nu ruim 200,- euro betalen voor 200 MB data die verbruikt is op die dag. Er is totaal geen begrip voor de bijzondere situatie! Klanten service snapt de situatie maar moet de procedures volgen.er is toch een smsje gestuurd dat je data verbruikt.is de onderbouwing terwijl ik meteen gebeld heb.

29-10-2017

De verkoop afdeling werkt perfect de service afdeling is een ramp.

2 jaar te vrede klant bij Tele2 geweest tot ik voor het omzetten van 2 abonnementen terecht kwam bij de service afdeling. Ik moest 1 abonnement opzeggen daar ik voor mijn I-pad alleen data only wilden. Dit heeft dik 3 maanden geduurd er er actie werd ondernomen bij Tele2. 13-10-2017 hebben ze maar beide abonnementen afgesloten. Nu ben ik al 14 dagen afgesloten met beide nummers dus ook die van mijn zakelijke telefoon met allen ongemakken en onbereikbaarheid als gevolg. Bij de zakelijke service afdeling van Tele2 kom ik geen steek verder daar ik nu gedwongen ben om bij een andere provider abonnementen moet aanvragen met als gevolg dat ik mijn zakelijk telefoonnummer kwijt ben. Ik heb het helemaal gehad met Tele2 maar zoals deze afdeling op alles reageert doet het ze dat niet veel.

22-10-2017

Slecht customer service

Nog nooit meegemaakt! 4 x gebeld (gemiddelde tijd 25 minuten). Elke keer wordt ik verkeerd doorverbonden, schijnbaar is het nummer van zakelijk intern niet bekend en wordt ik elke keer weer minimaal 5 x doorverbonden omdat het fout gaat. Eindelijk beland bij de customer service, daar worde beloften gedaan om per direct wat gegevens te wijzigen en facturen naar mijn juiste emailadres te sturen. Helaas wordt de vraag direct na het ophangen direct in de prullenbak gegooid, meerdere mailtjes en telefoontjes verder nog steeds niks ontvangen behalve een automatische replay.

20-10-2017

Waardeloos in Spanje

Tijdens mijn verblijf in Spanje in september en oktober 2017 wilde ik gebruik maken van mijn databundel. Dat bleek praktisch onmogelijk! Ik had de keuze uit slechts 2 providers. Bij 2 anderen stond; Niet toegestaan. De 2 providers waaruit ik kon kiezen hadden een 3G netwerk. Ik heb ze beiden geprobeerd en de snelheid was zo laag, dat ik er maar mee opgehouden ben. Zelfs een beetje surfen ging soms nauwelijks. Radio luisteren helemaal niet, laat staan YouTube gebruiken. Downloaden van mijn krant kon niet. Een groot drama!

Gelukkig had (en heb) ik ook nog een abbo van T-mobile. Hiermee kon ik kiezen uit zo’n 8 providers met zowel 3G- als 4G netwerken. Ik heb 2 providers met een 4G netwerk geprobeerd en daar ging alles als een speer!

Mijn abbo bij Tele2 heb ik daarom direct opgezegd! Goedkoop is duurkoop!

Corry
14-10-2017

Bellen

Ben ook al heel lang klant bij tele 2 nooit geen last gehad sinds juli 2017hoor kiemen egho als ik bel hoor ik de mensen zeggen mevrouw ik hoor je niet meermalen concat gehad met tele 2 vier keer een dekking formulier ingevuld de appelstore in Amsterdam heb de iPhone 7 plus omgeruild voor een nieuwe ligt aan Tele2 heb nou opgezged

Meer Tele2 reviews
Welk cijfer geef jij Tele2?