26-04-2017

Al maanden geen snelheid'of beter traagheid, genoeg om TV te kunnen kijken.

Ik heb sinds 2011 een 'alles in 1' abbonnement bij Tele2. Dit heeft jaren goed genoeg voor mij gewerkt. Absoluut niet snel te noemen, maar zoveel heb ik niet nodig. Ik download zelden iets. Gebruik internet meestal voor Facebook, e-mail en simpele spelletjes op de tablet. Hier heb je niet veel voor nodig. Echter sinds afgelopen kerst is de snelheid zo dramatisch slecht geworden dat TV kijken niet meer mogelijk is. Af en toe eens een dag of paar dagen tussendoor dat het ineens wel weer werkt, maar meer niet dan wel. 3 weken geleden eindelijk een nieuw modem gekregen, na 6 jaar, wat iets stabieler internet gaf, maar nog steeds niet meer MB's. Hierbij ook een nieuwe TV box, die zowaar 1080P weer kan geven. Zat dus al 6 jaar naar 1080i maximaal te kijken. Nog geen 2 dagen later WEER geen TV. Weer was de internettraagheid zover gezakt dat de TV box de beelden niet op TV kan krijgen. Toen lag het probleem ineens bij KPN volgens Tele2. Volgens mij, en volgens metingen naar de wijkkast toe dus niet. Dat is prima in orde. Nu hebben ze, naar hun zeggen KPN een DLM reset laten doen. Resultaat: HE-LE-MAAL NIETS. Enige wat ik terug kan zien is dat Tele2 het modem gereset heeft. Dat is dus geen DLM reset, maar een modem reset. Zouden ze bij Tele2 dat verschil niet kennen? Lijkt mij sterk. Ze lullen maar wat uit hun nek.

Ook is hun 'klantenservice' zelden of nooit bereikbaar. Telefonisch minimaal een half uur betaald in de wachtrij, via twitter of facebook krijg je hooguit na 3 dagen een bericht dat het niet aan hun ligt. Alleen via hun eigen forum krijg ik af en toe response. Soms zelfs al binnen een dag, maar kan rustig ook 3-4 dagen uitblijven.

Mijn advies: Blijf of ga weg bij dat zooitje ongeregeld. Andere providers hebben het veel beter voor elkaar.

Ik ben helaas niet de enige in mijn familie en vriendenkring met deze problemen bij Tele2. Iedereen waarvan ik wist dat ze bij die bende zaten/zitten zijn al overgestapt, met goed resultaat, en de rest is nog bezig, net als ik.

24-04-2017

Oplichters!

En nu ben ik jullie helemaal zat. Al bijna 6 jaar ben ik een trouwe klant van Tele2; sinds ik bevoegd ben om een eigen abonnement af te sluiten, ben ik niet weg te krijgen bij jullie. Maar de drama die ik sinds augustus vorig jaar (!) met jullie heb, wil ik gewoon niet meer. In augustus mocht ik mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel. Ik ben overgegaan van een bundel met 150 bel/sms + 100 mb internet naar onbeperkt bel/sms + 8 gb internet. Een groot verschil! Mijn nieuwe en uitgebreidere bundel zou ingaan op 1 september 2016. Helaas kwam ik er een dag later achter dat dit niet het geval was. Probleem: te veel gesmst en kosten buiten mijn bundel (150smsjes) gemaakt. Na contact opgenomen te hebben met Tele2, werd mij verteld dat er een foutje was gemaakt en dat mijn abonnement zo snel mogelijk in zou gaan. Na een week kreeg ik opeens een nieuwe simkaart naar huis gestuurd, terwijl mij aan de telefoon duidelijk was verteld dat ik geen nieuwe simkaart hoefde te hebben voor mijn nieuwe bundel. Weer gebeld naar de klantenservice en daar werd mij weer verteld dat ik een nieuwe simkaart nodig had omdat mijn oude simkaart nog beschikt over een 3G systeem en de nieuwe mij zou overzetten naar het 4G systeem. Zo gezegd zo gedaan, nieuwe simkaart werd geactiveerd. Bleek dus dat ik nog steeds niet over was gezet naar mijn nieuwe bundel. Ondertussen maakte ik extra kosten door het aanschaffen van extra internetbundels en bellen over mijn bundel. Tot januari heb ik misschien wel 15 keer gebeld met de klantenservice; het enige wat ik elke keer te horen kreeg was 'wij maken een notitie voor het hoofdkantoor/technische afdeling en u zult zsm horen van ons'. Nou, nooit wat van gehoord natuurlijk, tot ik zelf weer eens belde. In januari was ik er helemaal klaar mee en heb ik op internet het nummer gevonden van de escalatiedesk. Daar heb ik mijn probleem voor de 100e keer uitgelegd en ook daar werd mij weer verteld dat ze het zouden doorgeven aan de technische dienst. De 2 weken die ze mij beloofd hadden liep natuurlijk weer eens uit. Inmiddels was het eind januari en heb ik wéér moeten bellen naar de escalatiedesk. Elke keer kreeg ik hetzelfde te horen, elke keer werd mij verteld dat ik vast zat in het systeem en dat ze mij er niet uit kregen. Ik kon noch mijn abonnement stopzetten, noch opzeggen. Ondertussen kreeg ik natuurlijk wel al mijn facturen binnen, die wel opliepen tot 90€ per maand. Omdat Tele2 mijn nieuwe bundel niet had geactiveerd, maakte ik kosten buiten mijn bundel om, en die moest ik ook nog eens zsm betalen want anders werd er gedreigd met een incassobureau. Tele2 staat bekend om het niet leveren van zijn diensten, maar plundert wel je bankrekening! Inmiddels kocht ik elke maand een extra internetbundel van 20€ aan, omdat mij werd verteld dat ik het allemaal vergoed zou krijgen zodra mijn nieuwe bundel actief zou zijn. Op 4 april kreeg ik EINDELIJK een smsje, dat mijn nieuwe bundel was ingegaan. Ik was natuurlijk blij, maar had nog steeds geen vertrouwen in Tele2. Dus ik wilde even kijken hoe het er voor stond in MijnTele2-verbruik. En wat bleek? Ja hoor, jullie raden het al. Wéér een STORING! Tele2 heeft het weer voor elkaar gekregen hoor! Na deze melding heb ik gebeld met de klantenservice, maar tevergeefs, ook zij kunnen mijn verbruik niet zien. Ik weet dus niet hoeveel ik verbruik, of ik eventueel over mijn bundel ga en of ik extra kosten maak. Mijn facturen van de afgelopen maanden kan ik ook al niet in zien, dus de vergoeding waar ze het over hadden kan ik ook niet aanvragen. Ik heb nu al meer dan €100,- tegoed van Tele2, maar ik kan dus geen vergoeding aanvragen. Beste mensen, neem GEEN abonnementen bij Tele2. Het is oplichterij geworden sinds ze over proberen te gaan naar het 4G systeem. Al 8 maanden ben ik in de weer met jullie en ik ben jullie helemaal ZAT!

23-04-2017

Geen cookies

Als ik naar Mijn Tele2 wil inloggen wordt ik verplicht om akkoord te gaan met de cookies , als je dan zoekt om er niet mee akkoord te gaan kun je zoeken tot st,juttemis maar dat vindt je niet. Ik ben van mening dat daar eenieder vrij in is om akkoord te gaan met cookies te aanvaarden.

21-04-2017

Doe het niet, blijf weg bij Tele2

Abo bij Tele2 alleen om mee te bellen/gebeld worden. Door een foutje per ongeluk niet via Wifi maar mobiel internet You Tube gekeken. Meteen telefoon afgesloten en rekening voor 300Mb van € 300,--. Hallo stenentijdperk! KLantenservice wijst een klacht direct af en daarna geen contact meer mogelijk. Dat is toch niet mogelijk in 2017? Wat een aso bedrijf. Nooit mee in zee gaan.

21-04-2017

Tele2 is Tele2 niet meer, word er geen klant!

Ik lees de reviews, het is echt drama. Sinds een klein jaar denk ik. Ik maar betalen en betalen, aangeven dat ik al betaald had, zij zeiden van niet, telefoon noodzakelijk, toch maar betaald. Bleek ik uiteindelijk ''in de plus te staan'', teveel geïncasseerd en betaald.! Nu drama met nieuw afgesloten abonnement, januari 2017. Had ik niet moeten doen! Ik kan nog steeds niet inloggen in 'mijn tele2', waardoor ik niet met Ideal kan betalen. Want dan kan niet van je mobiel, moet vanaf een vaste computer, dan vanuit ''mijn tele2'. Iedere keer een andere oorzaak waardoor inloggen niet kan. Nu nog steeds inlogproblemen. landelijk. zou verholpen zijn. Afgesloten terwijl ik gewoon betaald heb. Rekeningen die niet terug te vinden zijn. I deal betalingen gedaan die niet terug te vinden zijn. Ik ga dit tot de bodem uitzoeken, heb het idee dat iemand bij Tele 2 flink wat geld aan het achterover drukken is. Telefoonmedewerkers hebben geen baas., die is niet op de werkvloer, die kan ik niet te spreken krijgen! Betaalbewijs insturen heeft geen zin, verwerking duurt ook vijf werkdagen. Of langer. Dit is echt heel slecht!

Rob
18-04-2017

Diep triest! nooit aan beginnen!

Heb zoveel spijt! tele 2 wat een tyfus bedrijf zeg betaal elke maand mijn rekening en wat blijkt , incassos en elke maand nadat het automatisch van je rekening af wordt gehaald komt er een betaling herrinering, of je even wil bewijzen dat je betaald hebt. ben al een maand afgesloten geweest het is echt een trieste zooi ! Trap er niet in aub!

17-04-2017

Slechtste bedrijf ooit

Zoals zoveel mensen hier schrijven, kan ik de klachten over Tele2 alleen maar onderstrepen. Inmiddels heb ik het nummer van de klachtenservice maar voorgeprogrammeerd. Heb ondertussen al 30x gebeld over onterechte facturen, onterechte afsluiting, door Tele2 per ongeluk dubbel afgesloten abonnement, telefoonafschrijving van 600 euro en tot overmaat van ramp ook weer aansluitkosten na een onterechte afsluiting.

De helpdeskmedewerkers van Tele2 kunnen of mogen niets oplossen, en vertellen je gewoon dat je moet wachten tot alles opgelost is. En ik maar wachten, dan maar weer bellen.nogmaals bellen.en nogmaals te horen krijgen dat het probleem op een andere afdeling opgelost dient te worden. Het lijkt er echter op dat die afdeling nooit werkt.op wellicht niet eens bestaat, want er komt nooit een bericht van deze afdeling af.

Het Tele2 beleid neigt in mijn inzien naar oplichting en terreur

Kortom.NOOIT TELE2 AFSLUITEN ALS JE GEEN ZIN HEBT IN GEZEUR

Wim Zoetmulder

17-04-2017

Arrogante domme medewerkers

Te idioot dat er niet eens een afdeling debiteurenbeheer is daar. Het lijkt meer op een sociale werkplaats. Wat een stumpers zeg.

Iris
16-04-2017

Telefoon besteld

4 weken terug heb ik de Iphone 6S 32GB besteld.Op de site stond gewoon dat die op voorraad was. Na een week had ik nog niks gehoord (ik had expres voor tele2 gekozen ipv hollandsnieuwe omdat ik dacht dat tele2 beter was), dus belde ik naar tele2. Telefoon niet op voorraad maar binnen twee weken zou die er zijn. Helaas heb ik nu nog steeds de telefoon niet. erg slecht.

11-04-2017

Belofte niet na gekomen

Als jaren lange trouwe klant met 2 abonnement, zou ik een korting krijgen. is zelfs via de email bevestiging gelijk de email door gestuurd naar een ander email, anders kun je deze ook niet meer terug lezen.

ze ontkennen nu de beloftes sterker nog ze hebben de incasso op mij afgestuurd. ik heb duizenden keren moeten bellen. door de telefoon geven ze mij gelijk en vervolgens wordt niets gedaan of aangepast.

Zeer onbetrouwbaar

Tele 2, ik heb nu abonnement 1 stop gezet , nu nog de 2e.

ik zit nu bij een betrouwbare provider

09-04-2017

Geen communicatie bij Tele2!

Na onze overstap naar een andere provider in januari 2016 een adreswijziging en een rekeningwijziging per telefoon doorgegeven. Let op dat je niet dezelfde fout maakt en dit aub schriftelijk doorgeeft! We gingen er van uit dat als je op de website naar klantenservice gaat, en vervolgens een telefoonnummer belt wat daar vermeldt staat je gewoon een adreswijziging door kan geven. Na ook een rekeningnummer doorgegeven te hebben hadden we voor de zekerheid een 'doorstuur service' van onze nieuwe bank ingesteld zodat Tele2 kon blijven incasseren. De bank gaf aan dat Tele2 hier ook meldingen van krijgt dus een jaar lang heeft Tele2 niets gezien, niets verwerkt en nu sinds februari 2017 blijkt dat ze niets verwerkt hebben.

We kwamen erachter omdat we onze post op het oude adres later ontvingen inclusief een incasso van Bos Incasso namens Tele2! Van notabene februari 2017! Geen herinnering maar gelijk incassokosten van €40,-. Gebeld maar Tele2 geeft aan dat ze niet op de hoogte zijn van een adreswijziging en een rekeningnummer wijziging. Over het incasso moet ik Bos Incasso maar bellen. Aangegeven dat de klantvriendelijkheid ver te zoeken is en dit niet overeenkomt met de reclames die we te zien krijgen. Kortom, ik heb de factuur betaald zonder incassokosten, die mogen ze zelf ophoesten. Inmiddels 8 dagen verder en van Tele2 of Bos Incasso nog niets vernomen!

Mensen kies aub niet voor deze achterlijke toko.

07-04-2017

Nummer portering duurt al 3 maanden

Klanten service kan me alleen vertellen dat ze er mee bezig zijn en dat ik even moet afwachten. Inmiddels zijn we al 3 maanden verder. Het mobiele nummer is wel in hun bezit volgende de vorige provider en hun zelf.

06-04-2017

Genept met opwaarderen data

In buitenland data bijgekocht. Kreeg geen bevestigings SMS dus dacht dat het niet was gelukt en ik probeerde het nogmaals. Week later hetzelfde verhaal. Bij afrekening bleek dat ik 4x berekend heb gekregen en slechts 2 xbevestigings SMS. Contact met Tele2 was haast niet mogelijk ivm drukte (1,5 uur in de wacht gestaan!) Na diverse mails over en weer en weken later kwam het smoesje dat het niet meer na te gaan was. Weet zeker dat het met opzet zo gegaan is, er is geen enkel excuus gekomen en ik werd met kluitje in het riet gestuurd onder de noemer "jammer voor u".Slechte service en bijzonder klantonvriendelijkl. Zo'n provider zou eigenlijk niet mogen bestaand, ik vind het oplichterij!

Karin
02-04-2017

Niet kloppende informatie op bestelpagina Tele2

Op de bestelpagina van www.tele2.nl staat bij alle telefoons vermeld Op Voorraad. Dan plaats je een bestelling en krijgt te horen dat het toestel niet voorradig is en dat je vanzelf wel bericht krijgt. Ook na vele klachten en annuleren van bestellingen blijft Tele2 beweren op de site alles op voorraad te hebben . Het levert bestellingen op.

01-04-2017

Tele2 Prutsers .

Schandalige behandeling .

In Januari heb ik een brief ontvangen van Tele2 met de mededeling dat zij niet konden incasseren en dat ik het bedrag “indien ik geen incasso wilde “ via Ideal moest overmaken. De brief maakte mij behoorlijk boos, omdat het mij het gevoel gaf dat ik een wanbetaler zou zijn terwijl ik altijd meer dan genoeg saldo op mijn betaal rekening heb staan en zeker NOOIT een negatief saldo. Ik heb meteen tel. contact met Tele2 opgenomen en gevraagd waarom er niet geïncasseerd kon worden en kreeg daar geen echt antwoord op maar het was hen niet gelukt te incasseren. Er werd mij verzocht het bedrag alsnog via ideal over te maken, echter daar zag ik de noodzaak niet van in omdat er geen problemen waren met mijn rekening en dat zij het nog maar eens moesten proberen. Daaruit ontstond een hele discussie, en heb hen uitgelegd dat het niet mijn probleem was dat zij maar één keer kunnen incasseren!, vervolgens heb ik nogmaals naar de Bank gebeld om te informeren wat er nu gebeurt kon zijn. Echter bij de bank hadden zij ook geen verklaring dat het Tele2 niet gelukt was te incasseren en hebben mij verzekerd dat er niets ongewoons of fout was met mijn rekening en dat Tele2 een doorlopende incasso had!. Weer contact met Tele2 gezocht en weer alles uitgelegd, uiteindelijk heb ik er eenmalig mee ingestemd dat ik de 11.00€ zou overmaken maar dat dit echt een eenmalig gebeuren is en dat ik het niet een tweede keer gaat doen. Helaas in Februari ontdekte ik dat Jan. rek. bij hen weer niet gelukt was, ik heb toen aangegeven dat zij het echt moesten oplossen dat ik niet van plan was om hun werkzaamheden uit te voeren door steeds via ideal te betalen. Tele2 heeft mij verzocht om nog even af te wachten zij zochten naar een oplossing, eindelijk 24 Februari was het weer gelukt en was er 11,00€ afgeschreven, waarop ik 25 Feb. weer tel. contact heb gezocht, meteen kreeg ik weer tel. dreigementen dat ik nu Jan. alsnog via ideal moest betalen!. Daarmee was voor mij de maat vol en heb ik meteen schriftelijk een klacht gemaild naar Tele2 en het Abonnement opgezegd, echter had/ heb ik geen bevestiging ontvangen en maandag 27 Feb. weer gebeld en gevraagd om de bevestiging van mijn opzegging, waarop mij werd verzocht het nog wat tijd te geven zij zochten nog steeds naar een oplossing , wel vroeg hij mij of ik de betaling toch alsnog via ideal wilde over maken, dat zou het probleem meteen oplossen!. Vervolgens probeerde hij mij een totaal pakket aan te smeren voor Internet,Bellen en Telefoon, leuk geprobeerd maar nee dank je wel na dit gedoe. 3 dagen later vond ik een cadeau in de brievenbus van Tele2 - BOS incasso, ik heb meteen de andere ochtend contact opgenomen met Hr. v.d. Wiel van BOS incasso en nadat ik mij verhaal had gedaan adviseerde hij mij binnen 5 dgn. in verweer te gaan dat heb ik meteen gedaan tevens aangegeven dat ik bereid ben nogmaals eenmalig de 11.00€ te betalen maar beslist geen incasso kosten wilde betalen voor iets waar ik geen schuld aan heb. Tevens wilde ik dat mijn abonnement welke ik vorige maand 25Februari schriftelijk had opgezegd ook werd gerespecteerd door Tele2 en dat ik daarvan een bevestiging wilde en daarmee er na 24 Maart 2017 geen overeenkomst meer zou zijn met Tele2. Echter nog steeds geen reactie ontvangen niet van Tele2 en ook niet van BOS Incasso.

Gelukkig kan ik via de bank aan tonen dat het niet aan mij ligt ik nooit in het rood en dat ik altijd aan al mij betalingsverplichtingen voldoet en heb ik ook nog collega’s waarbij soort gelijke procedures hebben plaats gevonden. Ook heb ik nog even bij MASSA CLAIM geïnformeerd of de aantijgingen tegen Tele2 nog liepen aangaande het niet vermelde van leningen bij het aangaan van een Tel. abonnement met “GRATIS “ telefoon welke dus niet gratis waren.

Ina van Leeuwen

28-03-2017

Voor de 3e keer ten onrechte afgesloten

Ik heb in oktober 2016 mijn mobiele rekening aan TELE 2 betaald, van de maand oktober 2016. In november en december kreeg ik hier herinneringen voor. Ik heb direct zowel in november als december een kopie van de afschrijving gestuurd.

In januari 2017 word ik voor de 1ste keer afgesloten omdat ik deze rekening niet betaald zou hebben. Na wederom hetzelfde betaalbewijs te hebben gestuurd werd ik na een paar uur weer aangesloten.

In februari 2017 word ik wederom afgesloten voor dezelfde openstaande factuur uit oktober 2016. Na weer verschillende keren hetzelfde betaalbewijs te hebben gestuurd, werd ik de volgende dag aangesloten.

In maart 2017 (inmiddels nu 5 dagen en nog steeds niet aangesloten) ben ik voor de 3e keer afgesloten, vanwege dezelfde openstaande factuur.

Ik heb inmiddels nu 65 keer hetzelfde betaalbewijs toegestuurd. De helpdesk zegt dat ze alle betalingen zien, maar niets kunnen doen omdat het een andere afdeling betreft.

Ik heb mijn 2 telefoonabonnementen van mijn dochters ook onder mijn abonnement afgesloten. Mijn dochters fietsen 's ochtends naar school en in de middag terug en zijn nu dus al dagen onbereikbaar tijdens reistijd.

Daarbij is er over de afgelopen maanden over 3 abonnementen afsluitkosten berekend. Ze hebben aangegeven dat ik hier een creditnota voor ontvang.

Ik ben al heel veel jaar klant, maar het laatste half jaar is TELE2 zo ver gezakt in de prestaties, dat ik het mijn ergste vijand niet aan zal raden.

Mij en mijn 3 abonnementen zijn ze als klant kwijt, ik stap over zodra mijn abonnementen zijn afgelopen.

IK ADVISEER IEDEREEN, SLUIT GEEN MOBIELE ABONNEMENT AF BIJ TELE2. SPIJT ALS HAREN OP JE HOOFD.

27-03-2017

Slechte klantenservice

Slechte klantenservice, na 3 keer contact in een maand nog steeds geen oplossing voor een technisch probleem en ook geen terugkoppeling. Ook de Tele2 app met gebruiksoverzichten en de mogelijkheid om abonnementen aan te passen functioneert niet of nauwelijks.

24-03-2017

SLECHT SLECHT SLECH

Meer kan ik niet zeggen, slechte service, slechte WIFI, slechte klantenservice. OPLICHTERS!

20-03-2017

Verhuizing volledig verkeerd

Ik heb gebeld over een verhuizing van mijn internetverbinding. Mijn nieuwe adres is doorgegeven, maar niet doorgevoerd.

Er is nooit verteld dat er een bevestiging gegeven moet worden. Belachelijk!

Na een maand bel ik of ik me internet kan aansluiten. Is het niet doorgevoerd , kan ik weer een maand wachten.

ik heb mijn adres veranderd, gegevens gewijzigd en alles gedaan wat tele2 vroeg. Er was geen handeling meer nodig door mij en zodoende is er dus niks doorgevoerd.

TELE2 echt bedankt voor niks!

18-03-2017

Al drie modems kwijt? Na drie weken nog geen internet en tv!

Op 3 maart hebben we gebeld, omdat het modem na 2 jaar kapot was gegaan. Binnen drie werkdagen, werd er een retourdoos verzonden. Echter na 7 dagen was er nog steeds geen modem binnen.

Dus opnieuw de klantenservice gebeld.Er was geen track and trace code en opnieuw zou er een modem verzonden worden. Ook deze modem is niet binnengekomen na 5 werkdagen?!

Vervolgens weer gebeld en het werd duidelijk dat geen van de modems werkelijk verstuurd was?! Modem 3 zou binnen 5 werkdagen binnen zijn. Dezelfde dag hebben we gebeld om te controleren of dit werkelijk gebeurd was.nee hoor! Er zou een 'signalering' uitgezet worden en ik zou dezelfde dag teruggebeld worden. Natuurlijk om half 5 nog geen telefoon gehad en dus opnieuw gebeld. De aanvraag was goedgekeurd, maar de eerder besproken procedure bestond niet?!

We moesten opnieuw terugbellen om te kijken of modem 3 een track and trace code zou hebben. Bij dit telefoontje werd duidelijk dat er nog steeds geen code aan verbonden was.

Inmiddels hebben we al drie weken geen internet en tv! Dat dit bedrijf zich niet enorm diep schaamt, want we betalen netjes!

Meer Tele2 reviews
Welk cijfer geef jij Tele2?