Corry
14-10-2017

Bellen

Ben ook al heel lang klant bij tele 2 nooit geen last gehad sinds juli 2017hoor kiemen egho als ik bel hoor ik de mensen zeggen mevrouw ik hoor je niet meermalen concat gehad met tele 2 vier keer een dekking formulier ingevuld de appelstore in Amsterdam heb de iPhone 7 plus omgeruild voor een nieuwe ligt aan Tele2 heb nou opgezged

Sjoerd
07-10-2017

Direct naar incasso bureau

Van de week mijn vaste inetaansluting opgezegt. Ik had nog 1 maand openstaan qua betaling. Wat schets mij verbazing, zonder dat er een eindfactuur is opgestuurd laat staan van de laatste maand. Valt er 3 dagen later een incassobrief, met het verzoek tot betalen van openstaande , maar ook van de laatste factuur. Waarvan ze mij nog geeneens op de hoogte ben gesteld! Dmv een factuur op te sturen. Gelijk gebeld natuurlijk, maar je krijgt dan zo`n meisje die van niets weet. En alleen vanaf haar script op haar pc kan voorlezen.En uiteindelijk als je vraagt om een hoger bevoegd iemand, gewoon ophangt omdat ze zich gekleineerd voelde. Voor de duidelijkheid; ik heb dus niet gescholden ofzo, ik was gewoon assertief met goede aantijgingen en verwijten waar tegen ze geen verweer had!. Maandag ook gelijk mijn mobiel opzeggen zodat ik die dag een nieuwe provider gaat kiezen. Wat goed verdienmodel, 14 dagen te laat en hup, direct een incassobur. en afsluitkosten ect. Klanteservice van niets. Of te wel in het hollands; Klotebedrijf.

06-10-2017

Online gamen via Tele2 is kansloos, dus nooit Tele2 kiezen!

Ik speel regelmatig online games op m'n PC. Sinds ik Tele2 als internet heb, heb ik nooit fatsoenlijk online kunnen gamen. Altijd input lag, verbinding uitvallen, etc. Wat blijkt nou, Tele2 heeft altijd NAT-strikt (aka NAT-3) staan. Om fatsoenlijk of goed online te gamen moet het op NAT-2 of NAT-1 staan. Tele2 helpdesk kan mij (en vele andere Tele2 klanten) niet hiermee helpen. En ja ik heb ook geraadpleegd op de Tele2 forum waar gebruikers zelf met oplossingen komen, ook hielp niet. Tele2 is klassieke voorbeeld van goedkoop is duurkoop.

28-09-2017

Passende oplossing gevonden

Met mijn aanvraag werden niet de producten geleverd die ik nodig had om mijn internet aan te sluiten. Na 2 weken wachten had ik dan internet. Echter werden deze twee weken wel doorgefactureerd. Omdat ik deze niet wilde betalen ben ik toen afgesloten. Met een belletje naar de klantenservice, was alles opgelost. Tele2 draait op voor de kosten van de 2 weken en mijn internet is gelijk weer aangesloten. Hele fijne oplossing. Fijne klantenservice. Moet zeggen dat ik echt aangenaam verrast ben.

19-09-2017

Al een maand niet bellen

Mijn moeder kan al een maand niet bellen en gebeld worden. Blijkbaar doet Tele2 er niets aan want ik zou gebeld worden door de technische service en dat gebeurde ook niet. Werkelijk zeer slecht, en ook lang wachten als je de klantenservice belt.

07-09-2017

Hoge kosten binnen de EU

Voor de vakantie een " trek het net helemaal leeg binnen de EU " abbonement afgesloten. Na 3 dagen Italie werd mijn SIM geblokkeerd ivm een te hoog verbruik ? Na vele telefoontjes met langen wachttijden waarin telkens werd verteld dat het een intern probleem was bij Tele2 en mijn SIM binnen 24 uur weer geactiveerd zou worden heb ik het uiteindelijk op gegeven. De rest van de vakantie geen bereik meer. Eenmaal terug in Nederland naar een Tele2 winkel gegaan, daar hadden ze binnen 1 minuut de kaart weer geactiveerd. Maw zeer slecht geholpen door de klantenservice en nu een hele hoge rekening????

Mark
26-08-2017

Drama

Werking product redelijk. Alleen klantenservice nul. Foute facturen die je gecrediteerd worden en in gedeeltes terug betaald worden. Laatste factuur helemaal fout. Zeer onvriendelijke aanmaning omdat zij verkeerde factuur sturen en ik niet weer maanden op mijn teveel betaalde geld wil wachten en dus de betaling terug gehaald heb. Drama begin er niet aan er zijn zoveel betere aanbieders.

21-08-2017

Geen bereik Tele2 mobiel

Zou het nooit meer nemen! naar 10 jaar een overstap Gemaakt naar Tele2. Maar tot grote spijt heb het abbondment nu 10 maanden maar op mijn woonadres totaal geen bereik om de haverklap vliegt het netwerk eruit terwijl op de dekkingskaart alles prima zou moeten zijn nu ben ik naar 10 maanden bellen naar klanten service eindelijk geholpen NOU geholpen ! Eigenlijk niet. Ze zeggen sorry meneer wie zien inderdaad dat bij u het bereik gewoon slecht is u kunt uw abbonement kostenloos opzeggen. Maaar nu komt het u moet wel uw toestelkosten in 1 keer betalen. daar sta je dan ik zij en die 10 maanden abbonementskosten krijg ik die dan vergiet want heb er niks aan gehad ja dan moet u maar even een vergoedingsformuliertje invullen lekker zon provider nooit aan beginnen mensen

Raoul
20-08-2017

Slechtste internetprovider ooit

Verbinding of modem reset telkens, wat men probeert te pinnen op andere omstandigheden. Er is werkelijk niets verandert alleen de provider. Slechtste 'service' ooit. Jammer dat ik geen 0 kan geven.

Ricard
19-08-2017

AWFUL. DO NEVER TAKE THEIR SERVICE.

No customer service, no help, they do not care about anything.

16-08-2017

Afgesloten Digitenne

Ik ben al jaren klant bij Tele2 , internet vaste tel. en digitenne, ik vraag omstreeks 26/7 wat zij voor mij hebben met mobile , krijg aanbieding interactieve TV en internet, en mobile 1e maanden 25.0 daarna 30.00 excl. mobile. Ik bekijk het aanbod , krijg mail van tele2 om retour te mailen indien accoord. Mail gestuurd dat het niet is wat ik zoek en dat ik bij het oude blijf. Ondertussen een mail , jammer dat u bij ons weggaat. Ik ga niet weg dus reageer er niet op. Ik had de operator aangeven dat ik niet verander , ik heb geen ander TV pakket genomen. Wordt op 14 aug. mijn digitenne stop gezet ik vraag waarom. krijg als antwoord u heeft de interactieve TV geannuleerd (ik heb niets geannuleerd) ik heb alleen geinformeerd of er een all in pakket is maar u heeft de stopzetting van Digitenne niet geannuleerd. Ik gebeld , iederen begreep het niet , de operator tig mailtjes naar gestuurd hoe zij erbij kwam om digitenne af te sluiten terwijl ik niets anders heb gekozen. Digitenne wordt niet meer aangeboden aan nieuwe klanten , dus ik krijg het niet terug, Ik ben geen nieuwe klant en er zijn nog genoeg mensen bij Tele2 met digitenne en lijkt het mij anno 2017 de digitale makkelijk om het weer te herstellen. Ik heb nu dus alleen Ned. 1-2 en 3. Tele2 bied het packet als troost het pakket aan wat ik niet wilde en wordt dan pas over 2 weken bezorgd. Klachten op de site komen niet aan of de mailbox is vol, vind je een klachtenformulier op het internet , moet je je klantnummer erbij zetten o.k. , krijg je de melding klantnr. bestaat niet , nee je moet err B000 voorzetten weet nieman , moet je eerst bellen hoe dat zit en dan krijg een bericht terug dat je binnen 30 DAGEN teruggebeld wordt. Tele2 bedank , denken goed mee. elk ruimdenkend mens weet dat je pas je TV stopzet als je wat anders heb., Tele2 denkt niet logisch , of de operator weet niet dat Digitenne een TV pakket is waar ik nog voor betaal.

15-08-2017

Super slechte klantenservice

Uitgemaakt voor leugenaar, weigeren te antwoorden en toen er eindelijk een mail kwam klopte het inhoudelijk niet en stond het zo vol met spelfouten dat het leek alsof een kleuter het geschreven had. Problemen met Tele2? Verwacht niks! Ze willen alleen maar geld vangen, verder niks.

14-08-2017

Slechte informatie en leugens

Bij Tele2 een abonnement onbeperkt internet, aan de telefoon bij het afsluiten werd me verteld dat dit ook voor Spanje geldt na 15 juni, je raad het al, vreselijk vele geld buiten de bundel en ze schermen met de algemene voorwaarden. Gaan voorbij aan het feit dat ik tijdens het afsluiten volledig verkeerd ben geïnformeerd! Hebben het abonnement nu afgesloten en willen geen oplossing zoeken, wat een klote organisatie!

01-08-2017

Abonnement aanvragen

Wat een slechte klantenservice, zo zonde! Mobiel beschadigd ontvangen, email adres verkeerd vermeld, geen duidelijke contract, meer dan twee keer een abonnement proberen aan te vragen. wat kan er nog meer fout gaan. Jeetje wat een teleurstelling. Tot nooit Tele 2.

25-07-2017

Slechte service, eigenlijk geen service

Een abonnement bij tele2 aangegaan. Deze gestopt ivm verhoging van kosten. Dit gedaan via de wettelijke termijn. Toch maakt Tele2 de fout Mij een afkoopsom te laten betalen. Wanneer ik hierover belt geeft iedereen aan dat ik gelijk heb, maar niemand kan deze afkoopsom stop zetten. De personen die ik moet hebben zijn niet bereikbaar.

Ik heb serieus nog nooit in mijn leven zulke slechte Service gehad.

20-07-2017

Klacht

De service van tele 2 is klote klantenservice houd je aan het lijntje 30 min. waarvan 18 min wachten daarna alles in mindering van beltegoed gebracht. De service van de tele 2 winkel is nog erger mobiel ter reparatie aan geboden dit op advies van ks huawei wilden nergens van weten en werd als een klein kind weggestuurd. personeel absoluut onbekwaan om een winkel te bannen nooit maar dan ook nooit meer tele 2 h.snelders

15-07-2017

Ga nooit in zee met Tele2

Ik bestel een internetaansluiting (met een "doe-het-zelf" installatiepakket en maandelijks opzegbaar), en ontvang op 12 juni 2017, 18.00 uur, een router. Na installatie heb ik geen internet. Ik benader de Helpdesk, maar die is onbereikbaar (er zijn 11 wachtenden voor mij, gedurende de hele avond), ik informeer op internet (bij een buurman) maar Tele2 is ook daar niet toegankelijk. Ik bel het centrale telefoonnummer: 020 7544444. Daar krijg ik de mededeling: "Dit telefoonnummer is tijdelijk niet in gebruik, probeer het later nog eens"). De gehele volgende dag, dezelfde ervaring en de dag erna ook. Dan besluit ik het contract, schriftelijk, af te zeggen, op 14 juni 2017, er is immers geen product geleverd en ik ben binnen de 14 dagen bedenktijd). Als ondersteunend bewijs, stuur ik een afschrift van de brief naar de consumentenbond, die contact legt met Tele2 en mijn brief doorstuurt. Daarna krijg ik een mail van Tele2, met het verzoek om contact op te nemen met tel. nummer 020 7544444. Ik probeer 3 weken lang, contact te maken met dit telefoonnummer, zonder succes. Na 3 weken, op 3 juli 2017, krijg ik een tip, dat er een blokkade op mijn telefoonnummer is, en gebruik ik de telefoon van mijn schoonzus en heb meteen contact. Dan krijg ik te horen dat ik een opzegtermijn heb van één jaar en het gehele jaar moet betalen. De telefoniste probeert me over te halen om te blijven, met een verwijt naar mij, "dat ik hen wél de kans moet geven om het defect te herstellen". Ik vraag me af: HOE? . Als het bedrijf onbereikbaar is.

29-06-2017

Ze verkopen ongeldige prepaid kaarten

Na het kopen van een prepaid simkaart bleek deze niet te werken. Na tele2 te hebben gebeld bleek dit nummer al te zijn gebruikt in 2011. En daarom kon ik hem niet registreren en werkt de kaart dus niet. Ik krijg mn geld niet terug omdat ik niet kan bewijzen dat ik inderdaad dat kaartje heb gekocht.Dus ik zeg dan maak ik een foto van de sim kaart en stuur ik dat gelijk naar je toe. Heb je alle bewijs! Maar dit kon niet. Mijnheer wist ook nog te vertellen dat wellicht over een paar jaar dit nummer weer wordt aangeboden en dan koop je dus een simkaart die het weer niet doet! Schandalig! Ze verkopen expres producten die het niet doen!

27-06-2017

Afsluiten

Mijn mobiele telefoon werd zomaar afgesloten, omdat er fout is gemaakt bij tele2. En dan moet ik 10 werkdagen wachten tot ze weer aansluiten! Terwijl mijn factuur gewoon is betaald. Zelfs bewijs van rekening opgestuurd. Dit is schandalig. Ze hebben op geen enkele wijze hun administratie op orde en ze maken beloftes (leugens) die ze totaal niet waar kunnen maken. Medewerkers vertellen onwaarheden./leugens om je maar gerust te stellen (zoals u wordt na ong 24 uur aangesloten) maar vervolgens zit je dagen zonder telefoon (min 10 dgn ). Ben dus onbereikbaar voor mijn kinderen. Service is nul komma nul. En uit coulance zeggen ze dat ze geen aansluitkosten in rekening brengen. Dan wordt je dus helemaal razend omdat door hun foute administratie ik ben afgesloten. Nog nooit zoiets slechts meegemaakt.

19-06-2017

Alles-in-één-excl.veel extra kosten

Eindelijk werkt het met extra losse kabels door het huis want de verbindingsets, die je bij Ziggo niet nodig hebt, werken niet. Mijn contract moet toch per direct beëindigd kunnen worden omdat Tele2 in gebreke blijft.

Meer Tele2 reviews
Welk cijfer geef jij Tele2?