Tele2 reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Tele2 ervaringen

Alişan
17-09-2022

Goed bereik en goede klantenservice

Arend
14-09-2022

Niet bereikbaar

telefoon? meer dan 40 minuten

chatbot? te belachelijk voor woorden

inloggen via chatbot? kent de inloggegevens niet, terwijl ik gewoon ingelogd BEN

klantenservice is niet slecht, is er gewoon NIET

Karin
02-09-2022

Na constant problemen met de tele2 app een belachelijk antwoord van de online klantenservice.

Bij tele2 kun je programma's niet meer terugkijken dus ben je verplicht om via de app te kijken.

App waar je niet in kunt loggen en de stream constant hapert.

Als je dan contact opneemt met de online service krijg je een belachelijk antwoord.

Sayf
31-08-2022

Slechte ervaringen met de klantenservice en dienstverlening. Dagenlang heb ik de simcard maar kan het niet gebruiken omdat de systemen eruit liggen!

De website helpt niet en verwijst naar klantenservice. De klantenservice heeft wachttijden van 45minuten!

Ik heb na 3dagen besloten op te zeggen (moest via klantenservice) en ze houden je ondanks de slechte service aan de opzegtermijn. Schaamteloos slecht!

Ga niet bij Tele2!

Robert
18-08-2022

Hun administratiesystemen werken niet goed. Bij het overnemen van een TV/Internet abonnement zijn alle gegevens door elkaar gaan lopen met als gevolg een onoplosbaar rotzooi. Ellenlange wachttijden bij de helpdesk, daarna een computer inspreken, waardoor je tot 6 keer aan toe door de telefoon moet schreeuwen om iets duidelijk te maken. Als klap op de vuurpijl, onbeschofte en totaal ondeskundige helpdesk met een ongelijk grote bek.

Ren weg van dit bedrijf, zo ver mogelijk.

Laura
10-08-2022

Echt een slecht bedrijf. Uren lang aan de telefoon gezeten vanwege de slechte hulp. Vervolgens vel minuten op vanwege dat. Daarna weigeren ze me om mijn geld terug te geven. Ze komen altijd met een smoesje. Wettelijk verplicht om binnen twee weken terug te geven en nu twee maanden verder en nog niks!

Erg slecht. Kan echt niet.

Els
25-07-2022

Heb Tele2 een jaar geleden voor mijn moeder van 86 jaar opgezegd.

Krijg nu weer te zien op haar rekening dat ze weer geld opeens moet overmaken ze is al overleden. Hier gaan ze echt spijt van krijgen.

Sam
05-07-2022

Al weken last van enorm slechte internet, zowel thuis als standaard op mijn telefoon. Het is echt verschrikkelijk.

Los het op anders raak je veel klanten kwijt!

Iris
02-07-2022

Ik kan niet bellen want ik heb geen service vanuit Tele 2. Alle mogelijkheden geprobeerd, maar ik moest maar naar de technische dienst bellen om het op te lossen anders had ik pech. Maar dat is het probleem, ik kan niet bellen. Dus de meneer eindigde de chatbox en ik ben maandelijks mijn geld kwijt aan service dat niet geleverd wordt

Richard
16-06-2022

Mensen begin niet aan tele2 in t buitenland problemen met bellen, 50 minuten in de wacht, om te achterhalen wat t probleem is, krijg ik als antwoord dan moet u bellen als u in t buitenland bent. Wat voor een fucking amateurs werken er bij jullie #tele2 Tele2 Nederland klantenservice? Ik zei toch echt dat ik niet kon bellen naar vaste en 06 nummers in t buitenland! Eerst blokkeren jullie alle functies en nu weer een smoes "dat probleem horen we vaker maar als u niet in t buitenland bent als u belt kan onze technische dienst niets achterhalen of onderzoeken. bah!

Quines
30-04-2022

Wat een 😡😡😡😡😡😡 bedrijf zeg.

Eerst wordt aangegeven dat mijn pakket vandaag wordt geleverd. Heb SPECIAAL een dag vrij genomen. En EEN UUR voor aflevering krijg ik bericht dat pakket verhinderd is. En gezien de klachten is het volgens mij standaard melding die ze geven wanneer de bezorger niet met de lift naar de 4e etage wil bezorgen. .KUT bedrijf gewoon.

Ahmad
29-04-2022

Wat een kut bedrijf neem never nooit een abbonoment bij tele 2 ze doen er alles aan om je geld te pakken. Ik verdien hier niks op maar ik hoop dat mensen beseffen dat hun niet de juiste bedrijf zijn om abbonoment te nemen. Klantenservice claimt eerst dat mijn abbonoment gestopt was en ik verder niks van hoeft te betalen maar de rekeningen lopen gewoon door. Fijn bedrijf zeg oplichtersssssss!

Yared
14-04-2022

Een abonnement met toestel aangevraagd toen moest ik toestel in één keer afbetalen dus prima en akkoord gegaan en betaling uitgevoerd maar levering toestel ging langer duren dan mij lief was dus geannuleerd eind januari maar tot op heden geen terugbetaling plaats gevonden. Verschillende keren gebeld gemaild maar ook gechat maar nog geen oplossing. Ik zou Tele2 aan niemand aanraden want ik vind het een verzameling van onprofessionele,onvriendelijke ,onkunde en ongeorganiseerde personeel .

Maintenance
09-04-2022

Zelf 1 * is teveel wat een onbeschofte klantenservice medewerker. Als je zelf niet kan of mag herstellen, verbind me dan door naar een andere collega van je die wel de machtiging heeft, om de aanvraag wel kan veranderen of bij kan stellen, terwijl die wel toegeeft dat zijn collega die de verlengen heeft afgesloten 2 keer een fout heeft gemaakt en dat ik dus de fouten van tele2 moet accepteren. Jammer maar dit kost dus tele2 4 abonnementen. Die ik dus ga stop zetten.

Sterre
15-03-2022

Slechte service, al met 10 mensen gebeld/gechat over extra kosten die eraf zouden worden gehaald, in 3 maand veel beloftes gedaan en er is precies niks gebeurd. Je moet er haast dagelijks achteraan voordat er iets gebeurd.

Joëlle
01-03-2022

Al 5x naar hun moeten bellen voor een garantebewijs! Nog altijd niet gekregen. Dan zeggen ze tegen je dat het IMEI nummer niet overeenkomt met datgeen wat bekend bij hun is. Systeem dus ook al niet op orde.

Marco
14-02-2022

Ik wilde een verhuizing doorgeven. Tot 2 keer toe ruim een uur in de wacht gestaan zonder succes. Ben dus maar overgestapt naar een andere provider. Doei!

Ahmet
18-01-2022

Beste tele2 alstublieft onmiddellijk stoppen of gaan met professionele personeel aannemen zo werkt dat niet (kort gezegd)

Bart
20-12-2021

Tijdens thuiswerken valt plots het internet thuis uit. Na 25 minuten wachten eindelijk iemand van de klantenservice aan de telefoon, die mij niet kan helpen omdat ik de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van mijn echtgenoot niet weet op wiens naam het abonnement staat. Ik kan dat nummer niet vinden want. geen internet! Sorry Tele2, maar dit is echt belachelijk. Klantenobstructie is dat. Jullie proberen niet eens te helpen, jullie proberen af te poeieren. Vermijden deze knoeiers!

Harrie
15-12-2021

Eerste klasse oplichters!

Had een contract afgesloten van 38 euro en wat halen ze mij er steeds af 42 euro

Had ze gebeld voor uitleg wat doen ze gooien ze de telefoon er gewoon op!

Blijf heelllllllll ver bij oplichtingsbende vandaan!

Meer Tele2 reviews