24-03-2017

SLECHT SLECHT SLECH

Meer kan ik niet zeggen, slechte service, slechte WIFI, slechte klantenservice. OPLICHTERS!

20-03-2017

Verhuizing volledig verkeerd

Ik heb gebeld over een verhuizing van mijn internetverbinding. Mijn nieuwe adres is doorgegeven, maar niet doorgevoerd.

Er is nooit verteld dat er een bevestiging gegeven moet worden. Belachelijk!

Na een maand bel ik of ik me internet kan aansluiten. Is het niet doorgevoerd , kan ik weer een maand wachten.

ik heb mijn adres veranderd, gegevens gewijzigd en alles gedaan wat tele2 vroeg. Er was geen handeling meer nodig door mij en zodoende is er dus niks doorgevoerd.

TELE2 echt bedankt voor niks!

18-03-2017

Al drie modems kwijt? Na drie weken nog geen internet en tv!

Op 3 maart hebben we gebeld, omdat het modem na 2 jaar kapot was gegaan. Binnen drie werkdagen, werd er een retourdoos verzonden. Echter na 7 dagen was er nog steeds geen modem binnen.

Dus opnieuw de klantenservice gebeld.Er was geen track and trace code en opnieuw zou er een modem verzonden worden. Ook deze modem is niet binnengekomen na 5 werkdagen?!

Vervolgens weer gebeld en het werd duidelijk dat geen van de modems werkelijk verstuurd was?! Modem 3 zou binnen 5 werkdagen binnen zijn. Dezelfde dag hebben we gebeld om te controleren of dit werkelijk gebeurd was.nee hoor! Er zou een 'signalering' uitgezet worden en ik zou dezelfde dag teruggebeld worden. Natuurlijk om half 5 nog geen telefoon gehad en dus opnieuw gebeld. De aanvraag was goedgekeurd, maar de eerder besproken procedure bestond niet?!

We moesten opnieuw terugbellen om te kijken of modem 3 een track and trace code zou hebben. Bij dit telefoontje werd duidelijk dat er nog steeds geen code aan verbonden was.

Inmiddels hebben we al drie weken geen internet en tv! Dat dit bedrijf zich niet enorm diep schaamt, want we betalen netjes!

16-03-2017

Kastje naar bekende muur

Tachtig keer bellen, tachtig keer niet de juiste oplossing. 10 x een Klachtenformulier. Doodmoe van!

06-03-2017

Van het puntje naar het paaltje gestuurd.

Verschillende keren gebeld nadat ik geen mobiel internet meer heb. Zit al meer dan een week zonder internet en er kan niet worden gezegd wanneer de zogenaamde storing is verholpen. Mij lijkt me dat tegenwoordig niet heel erg lastig en langer dan een week erover doen om een storing op te lossen lijkt mij wat lang. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Kortom verschrikkelijk bizar bedrijf.

Roelf
05-03-2017

Waardeloos bedrijf

Sinds eind vorig jaar overgestapt naar tele2. De grootste fout ooit gemaakt. Alle leveringen werden zomaar geannuleerd. Als je er dan achteraan belt krijg je te horen van, ach ja dat gebeurt wel vaker. Vervolge5dus gewoon twee week zonder tv en internet gezeten. Ik heb hun toen de mededeling gedaan dat ook ik twee week later de eerste factuur ga betalen. Nou dat was uit den boze. Maar zo gezegt ook zo gedaan, met als gevolg dat ze ons dus hebben geblokkeerd op een vrijdag waardoor wij vervolgens een week geen tv en internet meer hebben. Erachter aan gebeld en krijg dan een grote bek dat we maar op tijd moesten betalen.

Vandaar waardeloos bedrijf tele 2.

05-03-2017

Duur abonnement,geen dekking.Na betaling fiks bedrag mag je weg.

Heb een duur abonnement bij tele2.Al vanaf begin problemen gehad met bereik.Gesprekken vielen weg of gewoon onbereikbaar.Na lange tijd kwam er uit dat tele 2 geen dekking heeft op mijn thuis adres. Zeggen ze doodleuk;U mag geheel kosteloos opstappen omdat we geen dekking kunnen garanderen( betaal ik al wel maanden voor) maar bent dan verplicht het bijgeleverde toestel(i phone 6s van half jaar oud) voor 670,- over te nemen.Anders dus niet weg. tele 2 neemt het toestel niet terug.Betaal al maanden duur abonnement.gesprekken vallen weg.dan moet ik betalen voor een toestel wat ik niet hoef te hebben?naar mijn mening contract breuk. kunnen de service die ik zou krijgen niet leveren.bagger bedrijf.Nooit meer!

03-03-2017

Slechte service

Al 7 weken bezig om internet op mijn mobiele abonnement te krijgen Mijn account is blijven hangen tijdens het overgaan naar 4 g in het oude systeem Helaas is er geen slimmerik bij Tele 2 die dit op kan lossen en zit ik nu al 7 weken zonder Meerdere malen gebeld,gemaild en zelfs aangetekende brieven waar niet op gereageerd wordt Wel een dreignota sturen voor een niet betaalde nota want dan kunnen ze wel contact opnemen Ga een klacht indienen bij de geschillen commissie voor Tele communicatie want ben er helemaal klaar mee Tele2 weg ermee waardeloos bedrijf met slechte service en personeel wat nergens verstand van heeft

28-02-2017

Echt een shit mensen

1 maand klant bij hun ze hebben niet afschreven wat ik niet echt heb opgemerkt omdat er zoveel dingen worden afgeschreven en ik niet alles 1 voor 1 kan gaan controleren nu afgesloten en moet 10 werkdagen wachten voor me kinderen weer tv kunnen kijken echt focking schandig ook al is er met ideal betaalt. voor wat is dat er dan.

ik ga zo snel mogelijk over stappen dit kan echt niet klote tele2

Shanna
24-02-2017

Slechte service , dreigen, niet snel geholpen

Ze laten mijn abbonement door lopen, ook al heb ik hem allang opgezegd. Heb gezegd dat ik niet ga betalen voor iets, wat ik niet gebruik. Gaat men dreigen met deurwaarders. Tele2 is slecht, raad hem bij iedereen af.

Fatih

Simkaart van een voorganger. vrienden kunnen mij niet bereiken en ik kan hun bellen probeer 202013021x te vertellen word er een circel spel gespeeld 'is de probleem van Tele2' alsof dat mijn probleem is. service 0,0

Kastje naar muur

Ik wacht al maanden op mijn geld terug. Tevens heeft tele2 vaak storingen bij de klantenservice om wat uit te zoeken. De prijs is mooi, maar t komt op mij over als een bedrijf dat gerund wordt door onkundige mensen waarbij alles langs elkaar heenloopt en een regen aan systeemstoringen heeft

22-02-2017

Ontmoedigingsbeleid van Tele2

Stap nooit over naar Tele2. Er wordt een ontmoedigingsbeleid toegepast bij klachten.

De klantenservice kan niets doen behalve de klacht doorzetten naar een afdeling. Dit proces herhaalt zich een aantal keer omdat er geen enkele reactie wordt gegeven door Tele2. Dan wordt de klacht na heel vaak bellen, in overleg met een manager, doorgezet naar het hoofdkantoor.

Echter kan de klantenservice de status van de klacht vanaf dat punt niet meer inzien of volgen. Dan hoor je niets meer van Tele2! Doorverbinden naar een afdeling kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Ik vraag me af wat Tele2 onder service verstaat!?

Persoonlijk ben ik sinds november 2016 bezig om een en ander geregeld te krijgen. Na wat speurwerk heb ik mailadressen van medewerkers weten te achterhalen. Waar vacatures al niet goed voor zijn ;)

Dan krijg je na veel bellen en veel mails een toezegging dat een bedrag binnen 2 weken op mijn rekening wordt overgemaakt. Echter het bedrag is uiteraard niet overgemaakt.

De betrokken Tele2 medewerker antwoord niet op mijn mail. Klantenservice gebeld maar het proces begint weer vanaf stap 1. Klacht wordt doorgezet, doorverbinden kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Op klachten wordt niet gereageerd. Afspraken worden niet nagekomen. Echt een zeer slecht bedrijf met een waardeloos service beleid.

Helaas komen dit soort bedrijven hier mee weg.

20-02-2017

Wijziging indeling.

Ik kan niet wennen aan de nieuwe indeling sinds kort. De oude was veel beter, ik kon bijvoorbeeld makkelijk met pijltje omhoog naar andere programma's zappen zonder dat ik van zender wisselde. Veel meer dingen zijn nu onhandiger geworden.

17-02-2017

Superlange wachttjd aan telefoon

Had een klacht en moest zakelijk bellen. Hier was een wachttijd van een dikke 50 minuten.

16-02-2017

Administratie

Slechte administratie, Ze schrijven je uit en willen nog maandelijks geld. Doen dat met dreigbrieven en sms. Als je ze belt zijn ze niet te spreken! Slapeloze nachten krijg je ervan.

14-02-2017

Wij kunnen er niks aan doen wacht maar 3 tot 10

Voor de zoveelste keer storing nu weer de vaste telefoon kunnen niet bellen of gebeld worden.Naar tele 2 gebeld maar ja alles is goed ik zal je aanmelden voor een montour maar je moet wel3 tot 6 dagen wachten.Het is toch niet normaal wilde de heleboel opzeggen maar nee hoor mag pas in oktober of dokken heel veel geld.Hopeloos wat heb ik er een spijt van.

12-02-2017

Superslecht

Een ontzettend slecht bedrijf met ontzettend slecht internet en ze doen er niks aan ben al jarenlang ontevreden klant, alleen omdat ik te druk ben om over te stappen

11-02-2017

Klantenservice lange wachttijd maar goed en snel geholpen

Ik ben al zeker 10 jaar vaste klant bij Tele2 en had eigenlijk nooit problemen. In Nov.2016 werd ik gebeld door Tele2 voor een aanbieding. Ik had internet, vaste telefonie en tv voor ca.36 euro. De mevrouw zei dat hetzelfde pakket nu voor 34 euro beschikbaar is. Dus ik dacht prima. Na afloop bleek dat mijn vaste telefonie uit het pakket is gehaald. Ik heb weer met Tele2 gebeld en mijn pakket veranderd, nu voor 37 euro p.mnd.maar met 5 uur gratis bellen naar mobiel en vast binnen NL. Per 8 feb.2017 zou mijn vaste telefoon weer werken maar dat deed die niet. Na 3 dagen bellen met de helpdesk (steeds 10 wachtende voor U) had ik zojuist een vriendelijke meneer (afdeling glasvezel! Niet afdel. storing want daar is geen doorkomen) en hij heeft mij op een professionele manier geholpen. Binnen 10 minuten werkte alles zoals het zou moeten! Een pluim voor deze medewerker! Nogmaals bedankt!

10-02-2017

NOOIT DOEN

Jaar abonnement gehad Slechte ontvangst tv, mogelijkheden opname wel betaal d nauwelijks kunnen gebruiken. Klantenservice super slecht / niet bereikbaar. heb je ze aan de lijn dan kunnen ze NIKS.

Na een jaar ellende hebben ze afgesloten met een rekening van een telefoongesprek van 8 uur dat NIET heeft plaatsgevonden. Van alles geprobeerd maar als het toch al waardeloze modum zegt dat het heeft plaatsgevonden heeft het plaatsgevonden. Geen enkele tegemoetkoming in wat dan ook. NOOIT meer TELE2

Meer Tele2 reviews
Welk cijfer geef jij Tele2?