Tele2 reviews

2.3
Martijn
04-12-2023

Chanteren, liegen, internet afsluiten onder valse voorwendselen

Lin
16-09-2023

Echt enorm teleurgesteld in tele2. Ben al een aantal jaren klant, maar vooral het laatste jaar blijft de televisie en internet wegvallen terwijl ik wel constant mijn pakket aanpas. Ik betaal de hoofdprijs en krijg er niks voor terug. Maar gecomposeerd worden ho maar.

Wat je ook doet, kies alsjeblieft niet voor tele2 als je nog een beetje kwaliteit wilt.

19-06-2023

Vandaag weer een middag zonder internet en bellen

Krijgt je een chatbot met onzinnige vragen

Elke keer hetzelfde.

11-01-2023

Via Tele2 is het niet mogelijk plafonds in te stellen!

Wij hadden een abonnement voor onze kinderen van 7gb, 200min voor 12 euro p/m. De kinderen konden echter gerust voor honderden euro’s bellen en GB kopen. In totaal 1500 euro kosten in 7 maanden.

Hiernaast konden onze kinderen ook niet-tele2 zaken kopen tbv games. Naast IDeal was namelijk ook ineens betaalwijze “Tele2” aanwezig bij afrekenen. Het bestelde bedrag wordt dan gewoon afgeschreven bij de maandelijkse incasso.

Helaas is het ons ontgaan dat dit alles werd geïncasseerd. Gratis klantvoordeel van 7>10Gb was overigens ook niet geactiveerd (moet je zelf activeren hoorden we later) en had ook kosten gescheeld.

Bij reclamatie bij tele2 dat dit buitenproportioneel is geeft tele2 gewoon niet thuis.

Kortom, bedenk je twee keer om met kinderen iets af te sluiten bij Tele2.

Henk-Jan
05-01-2023

Ik verlengde mijn contract en bestelde een nieuw toestel. De beting van het toestel mislukte en enkel dagen later kreeg ik een email met een betaalverzoek en een betaal-link. Ik betaalde €1.323 maar ontving enkele dagen later bericht dat de order was geannuleerd. Na diverse telefoontjes kon men de betaling niet terugvinden en kreeg ik per email een verzoek om een betaalbewijs te mailen. Ik genereerde in INg telebankieren een pdf met de betaalgegevens. Na een weke wachten kreeg ik bericht dat het betalingsbewijs niet aan de eisen voldoet en dat ik geen screenshot mag sturen. Maar dat had ik niet gedaan.! Weer gebeld, maar de betreffende afdeling is niet telefonisch bereikbaar. Ik moet maar gewoon afwachten.!

Maurice
31-12-2022

Al een paar maanden geleden heb ik geregeld dat ik in Oktober kon overstappen naar Lebara met behoud van mijn telefoonnummer. Niet alleen ging dat niet door waardoor ik nog een maand extra aan Tele2 vast zat. Ik belde de klantenservice en die verzekerde mij dat ik nu geen rekeningen meer van ze zou krijgen maar ze gaven mij op 31-12 een rekening voor een maand dat ik helemaal geen gebruik meer van ze heb gemaakt. Ik zou deze oplichters ten alle tijden vermijden.

28-12-2022

Ze stoppen met internet via de telefoonlijn. Ik neem dus glasvezel via een ander provider. Vervolgens schrijven ze dat ze toch nog 2 maanden doorgaan met de levering. Ondanks dat ik dus al een nieuwe provider heb en ik al afgesloten ben van Tele2, gewoon wel de abonnement incasseren. Grote boeven zijn het

Alişan
17-09-2022

Goed bereik en goede klantenservice

Arend
14-09-2022

Niet bereikbaar

telefoon? meer dan 40 minuten

chatbot? te belachelijk voor woorden

inloggen via chatbot? kent de inloggegevens niet, terwijl ik gewoon ingelogd BEN

klantenservice is niet slecht, is er gewoon NIET

02-09-2022

Na constant problemen met de tele2 app een belachelijk antwoord van de online klantenservice.

Bij tele2 kun je programma's niet meer terugkijken dus ben je verplicht om via de app te kijken.

App waar je niet in kunt loggen en de stream constant hapert.

Als je dan contact opneemt met de online service krijg je een belachelijk antwoord.

Sayf
31-08-2022

Slechte ervaringen met de klantenservice en dienstverlening. Dagenlang heb ik de simcard maar kan het niet gebruiken omdat de systemen eruit liggen!

De website helpt niet en verwijst naar klantenservice. De klantenservice heeft wachttijden van 45minuten!

Ik heb na 3dagen besloten op te zeggen (moest via klantenservice) en ze houden je ondanks de slechte service aan de opzegtermijn. Schaamteloos slecht!

Ga niet bij Tele2!

18-08-2022

Hun administratiesystemen werken niet goed. Bij het overnemen van een TV/Internet abonnement zijn alle gegevens door elkaar gaan lopen met als gevolg een onoplosbaar rotzooi. Ellenlange wachttijden bij de helpdesk, daarna een computer inspreken, waardoor je tot 6 keer aan toe door de telefoon moet schreeuwen om iets duidelijk te maken. Als klap op de vuurpijl, onbeschofte en totaal ondeskundige helpdesk met een ongelijk grote bek.

Ren weg van dit bedrijf, zo ver mogelijk.

Laura
10-08-2022

Echt een slecht bedrijf. Uren lang aan de telefoon gezeten vanwege de slechte hulp. Vervolgens vel minuten op vanwege dat. Daarna weigeren ze me om mijn geld terug te geven. Ze komen altijd met een smoesje. Wettelijk verplicht om binnen twee weken terug te geven en nu twee maanden verder en nog niks!

Erg slecht. Kan echt niet.

Els
25-07-2022

Heb Tele2 een jaar geleden voor mijn moeder van 86 jaar opgezegd.

Krijg nu weer te zien op haar rekening dat ze weer geld opeens moet overmaken ze is al overleden. Hier gaan ze echt spijt van krijgen.

Sam
05-07-2022

Al weken last van enorm slechte internet, zowel thuis als standaard op mijn telefoon. Het is echt verschrikkelijk.

Los het op anders raak je veel klanten kwijt!

Iris
02-07-2022

Ik kan niet bellen want ik heb geen service vanuit Tele 2. Alle mogelijkheden geprobeerd, maar ik moest maar naar de technische dienst bellen om het op te lossen anders had ik pech. Maar dat is het probleem, ik kan niet bellen. Dus de meneer eindigde de chatbox en ik ben maandelijks mijn geld kwijt aan service dat niet geleverd wordt

16-06-2022

Mensen begin niet aan tele2 in t buitenland problemen met bellen, 50 minuten in de wacht, om te achterhalen wat t probleem is, krijg ik als antwoord dan moet u bellen als u in t buitenland bent. Wat voor een fucking amateurs werken er bij jullie #tele2 Tele2 Nederland klantenservice? Ik zei toch echt dat ik niet kon bellen naar vaste en 06 nummers in t buitenland! Eerst blokkeren jullie alle functies en nu weer een smoes "dat probleem horen we vaker maar als u niet in t buitenland bent als u belt kan onze technische dienst niets achterhalen of onderzoeken. bah!

Quines
30-04-2022

Wat een 😡😡😡😡😡😡 bedrijf zeg.

Eerst wordt aangegeven dat mijn pakket vandaag wordt geleverd. Heb SPECIAAL een dag vrij genomen. En EEN UUR voor aflevering krijg ik bericht dat pakket verhinderd is. En gezien de klachten is het volgens mij standaard melding die ze geven wanneer de bezorger niet met de lift naar de 4e etage wil bezorgen. .KUT bedrijf gewoon.

Ahmad
29-04-2022

Wat een kut bedrijf neem never nooit een abbonoment bij tele 2 ze doen er alles aan om je geld te pakken. Ik verdien hier niks op maar ik hoop dat mensen beseffen dat hun niet de juiste bedrijf zijn om abbonoment te nemen. Klantenservice claimt eerst dat mijn abbonoment gestopt was en ik verder niks van hoeft te betalen maar de rekeningen lopen gewoon door. Fijn bedrijf zeg oplichtersssssss!

Yared
14-04-2022

Een abonnement met toestel aangevraagd toen moest ik toestel in één keer afbetalen dus prima en akkoord gegaan en betaling uitgevoerd maar levering toestel ging langer duren dan mij lief was dus geannuleerd eind januari maar tot op heden geen terugbetaling plaats gevonden. Verschillende keren gebeld gemaild maar ook gechat maar nog geen oplossing. Ik zou Tele2 aan niemand aanraden want ik vind het een verzameling van onprofessionele,onvriendelijke ,onkunde en ongeorganiseerde personeel .

Meer Tele2 reviews