Tele2 reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente Tele2 ervaringen

Patricia
01-10-2021

Contact per mail is niet mogelijk. Opzeggen contract is alleen telefonisch mogelijk, maar je staat een eeuwigheid in de wacht. Vorige week opgezegd en geen bevestiging ontvangen ontvangen, vandaag weer gebeld, want een andere manier van contact opnemen is er niet en inmiddels een half uur in de wacht. Ik raad iedereen af een abonnement af te sluiten bij tele2

Jarl
19-09-2021

Heel Tele2 is drama…

Gemist kijken…helft van de goeie programma’s halen ze simpelweg weg uit de programmering.

Ik ben al met de 4e router bezig… tv kastje loopt vaak vast.

Ik heb een film pakket erbij… de keus is echt minimaal en zeer weinig vernieuwing. Naarmate je abonnement loopt des te minder films kun je kiezen.

De kwaliteit van internet is zeer slecht… zelfs met WiFi versterkers op de begane grond en 1e verdieping slecht. WiFi versterkers natuurlijk voor eigen rekening.

Elroy
15-09-2021

Jaren klant, denk je na een verlengingsmail, je mag verlengen. Mooi! De verlengingsbutton geklikt id mail en aangevraagd. Wat blijkt nu, heb ineens een dubbele abo tot en met november! Ik had gekozen voor geen nummerbehoud en Tele 2 heeft zelfs de simkaart met nieuw ander nummer geactiveerd! Hierdoor zit ik dus opgescheept met dubbele abo kosten! Ben jaren klant en moet nu beide nrs betalen ipv dat ik verlenging hebt. De oude nr, want ik had geen nummerbehoud, loopt dus door tm november de nieuwe. Hadden ze gewoon niet die andere sim moeten activeren. Enige compensatie was 1 nota. Betaal dus dubbel kosten tot de oude nr afloopt.

Stephany
11-09-2021

Belachelijke provider met een nog slechtere klantenservice!

Geen internet beschikbaar thuis.voor de zoveelste keer de laatste maanden.nieuw modem etc.klantenservice blijft zich aan het standaardverhaal vast houden.Ik betaal iedere maand netjes op tijd maar gemiddeld genomen hebben we 10 dagen per maand geen internet. inmiddels ben ik geïrriteerd.omdat een oplossing uitblijft en er op geen enkele wijze een tegemoetkoming is. Op het moment dat je aangeeft tele2 te verlaten wordt er iets geroeptoeterd over een contract .is het niet zo dat als ik betaal ik ook recht heb op de dienst wäar ik voor betaal? Belachelijke provider dit.als je twijfelt je aan te sluiten bij dit bizarre clubje.niet doen! Levert alleen maar ergernis op.🙄😤😖😵

Ron
02-09-2021

Slecht internet

Continu wi-fi uitval, steeds zwart /haperent beeld, altijd maar resetten, als we al wi-fi hebben krijgen we niet de mb's waar we voor betalen getest met een wi-fi speed meter. 3 weken geen internet gehad, monteur aan huis gekomen die heeft alles nagekeken en constateerde dat alles na behoren was, nooit een compensatie voor gekregen maar wel cashen. wat een slecht, waardeloos, hopeloos provider absoluut geen aanrader!

Ronald
30-08-2021

Met Tele2 kan je meestal niet bellen in Frankrijk.

Aangezien Tele2 weinig contracten hebt met buitenlandse netwerproviders, ondervind je grote problemen in het buitenland als je wilt bellen.

Marc
Marc
30-08-2021

Schandalige beschuldiging

Bij het verlengen wordt er door mij een toestel bij besteld. Tijdens het registeren krijg ik te horen dat ik maar 10 euro krediet kan krijgen voor een toestel.

Ik heb nergens leningen of achterstand. Daarnaast heb ik een niet doorsnee salaris zeg maar. Het kan dus onmogelijk dat ik maar 10 euro krediet kan krijgen. Ik heb mijn. abonnement dan ook accuut opgezegd. want ze konden niet aangeven waarom het was. Moest ik maar een formulier invullen gingen ze wel kijken wat de reden zou zijn. Maar waar ik mij het meeste aan stoor is dus de manier waarmee er dus wordt omgegaan met mijn privacy. Onder het mom van mijn privacy weten ze allemaal niet waarom ik geen abonnement kan afsluiten. maar moet het zelf maar oplossen. Wat een walgelijk bedrijf ik zal dan ook zeker mijn abonnementen opzeggen en nooit meer met tele 2 of T-mobile in dienst gaan. Zal ook mijn werkgever adviseren weg te gaan bij deze bedrijven.

Hertoch
27-08-2021

Client ten onrechte afgesloten en aangemeld bij preventel

Ik ben bewindvoerder. Tele2 heeft mij op 18 december 2020 bericht dat zij mijn cliënt op een ander netwerk/systeem hebben overgezet. Vanaf dat moment begon de ellende met de verwerking van de betalingen door TELE2. Ik kreeg betalingsherinneringen terwijl de facturen waren betaald. Op mijn vraag hoe dat kan kreeg ik als antwoord dat het komt omdat zij naar een nieuw systeem zijn overgestapt. Ik moest de bankoverschrijving mailen naar hun bewindvoerdersdesk die telefonisch niet bereikbaar is. In mei is weer hetzelfde gebeurd. Mijn cliënt is afgesloten en het abonnement is beëindigd vanwege een zogenaamde achterstand wat er niet was. Ik kon weer van vooraf aan beginnen. Weer volgens het riedeltje alles weer opgestuurd. Tot op heden heb ik geen enkele reactie gekregen ook na niet na vijf keer bellen omdat mijn cliënt onterecht is aangemeld bij Preventel. Ik heb vandaag weer gebeld. Ze konden mijn cliënt eerst niet vinden, ook vanwege het nieuw systeem. Ik moet alles weer opsturen. Ik vind dit waardeloos dat ik na vier maanden een tig telefoontjes geen enkele reactie heb gehad van TELE2. Dit is heel zacht uitgedrukt meer dan WAARDELOOS.

Ben
Ben
25-08-2021

Waardeloos bedrijf

Heb al weken geen internet je word maar aan het lijntje gehouden ben het nu zat en stap over naar een ander ben er blij mee weg bij dat kut bedrijf

Mario
24-08-2021

Overledene wordt gedreigd met deurwaarder…

Half jaar geleden is mijn moeder overleden, netjes direct abonnement opgezegd bij Tele2. Direct bevestiging van beeindiging contract van Tele2. Meerdere keren telefonisch met nabestaandendesk gebeld, omdat de facturen en fantastische aanbiedingen van Tele2 blijven binnenkomen bij de overledene. Honderd maal excuses van nabestaandendesk dat het steeds verkeerd gaat, maar nog steeds niet goed geregeld. Nu dreigt Tele2 met een incasso bureau. Het is schandalig dat Tele2 deze procedure niet op orde heeft!

Barry
23-08-2021

Sinds overname door TMobile een drama

Wij hebben als gezin 4 abonnementen. (Hadden binnenkort). Sinds de overname door het dramatisch slechte T-Mobile moet ik nu 4 x apart inloggen met aparte accounts wachtwoord en e-mails om de factuur te zien. Ik moet ook 4 keer apart betalen. Klantenservice kan daar niets aan veranderen. Ik ga dus met 4 abonnement lekker weg, kan ze blijkbaar niets schelen. Gênant slecht.

Michel
14-08-2021

Verschrikkelijke verbinding

Dit is gewoonweg slecht te noemen. Ik zie een paar commentaren dat in het weekend vooral de verbinding weg valt. Ik kan dit bevestigen. Op het moment van schrijven zaterdag 14/08 is het netwerk al een paar keer gewoon eruit. Wat is dit voor flutbedrijf. Ik had in Brazilië nog beter internet dan deze rotzooi waar ik onderhand 30 euro voor betaal elke maand. Ik wil hiervan af. Grootste fout ooit door bij Tele2 een abbonement te nemen. Waardeloos. Doe het absoluut niet. Je ergert je kapot. Niet doen!

Nico
Nico
09-08-2021

TV staat steeds op zwart en moet weer opstarten.

Sinds 19 maart 2021 structureel problemen, de tv gaat op zwart re-start nodig, opnames kunnen niet dan gaat de tv op zwart. Meerdere opnamekastjes gehad en modems maar het probleem wordt niet opgelost tot heden 9 augustus 2021. Tele2 vind geen fout.

Vandaag gespreek met 06 14093844 waarin duidelijke werd dat hoofdkantoor geen klant contact heeft maar wel geld maandelijks incasserd voor een dienst dat gebreken heeft. Daar ben ik niet blij mee. Meneer werd boos en zei dat ik gebeld had om ruzie te maken. Dienst verlening van nul na 6 maanden geduld te tonen en steeds weer afgewippeld word met nog eens een ander kastje.

Robert
18-07-2021

Weekend

In het weekend - als je een wedstrijd wilt kijken of een wedstrijd wilt spelen - is de ping 800 -1000. nutteloos

Velden
15-07-2021

ZEER ONTEVREDEN KLANT - THUIS ABONNEMENT - OPZEGTERMIJN TROUBLE

Vorig jaar zomer voor verhuizing een thuis abonnement afgesloten. Ik heb geen smart tv en wilde graag (net als bij mijn vorige provider) Netflix kijken via kanaal 200. Het modum kwam binnen maar de aansluiting zou later plaatsvinden. Kortom niet binnen de 14 dagen bedenktermijn aangesloten i.v.m. verhuizing. Ik begreep echter al voor de aansluiting van een vriend dat Netflix kijken via een kanaal niet mogelijk was. Ik zou hiervoor een Chromecast moeten aanschaffen. Dus wilde ik van mijn abonnement af. Toen ik naar Tele2 belde is mij verteld dat ik niet meer van het abonnement af kon tenzij ik een afkoopsom zou betalen. Toen ik aangaf het abonnement toch op te willen zeggen werd mij verteld dat ik dit niet (!) kon op dat moment en dat ik later moest terugbellen. Dit was nog niet mogelijk, omdat het modum nog niet aangesloten was.(?) Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Na veel heen en weer bellen heb ik het opgegeven terwijl de vriend eerder in het verhaal (in dezelfde situatie) wel toestemming heeft gekregen om dit abonnement op te zeggen zonder extra kosten, omdat ze hem gelijk gaven. Helaas heb ik dus uiteindelijk het abonnement moeten houden en heb ik vandaag gebeld of ik het abonnement alvast kon opzeggen voor oktober. Ook dit was helaas niet mogelijk en moet nu weer later terugbellen omdat ik anders alsnog een afkoopsom moet betalen. Helaas ben ik door dit verhaal zeer zeer ontevreden over Tele2 Thuis en wil ik hierbij graag anderen waarschuwen zodat ze niet met hetzelfde gedoe te maken krijgen.

Roberto
07-07-2021

Tele 2 900 euro buiten bundel geen rede voor bericht

Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit.

Mijn dochter heeft behoorlijk wat buiten haar bundel gebeld (900 euro).

En wat zegt tele 2 ja we zien geen ander patroon in verbruik waar ze normaal voor 49 euro per maand zit.

Dus een melding is/ was niet nodig.

Dus een officiële klacht van gemaakt.

Waar komt tele 2 mee we kunnen niks voor u betekenen.

Ja het standaard bedrag van 50 euro.

Zo'n slecht bedrijf heb ik nog niet meegemaakt en dat als je al jaren daar een abonnement hebt.

Met vriendelijke groet

Roberto van Diggele

Madelaine Dros
01-07-2021

Check je automatische incasso

Door een fout van Tele 2 maanden lang onterecht incasso afgeschreven.

Restitutie tot nu toe niet gelukt.

Ondanks toezeggingen.

Mondeling en per mail.

Sympathieke en professionele medewerkers bij de klantenservice.

Maar ja, als het achter de voordeur niet functioneert

dan heb ik daar niet zo veel aan.

Check je bankafschriften!

Loes
28-06-2021

Misbruik telefoon en ondanks belofte niet terugbellen

Op 24 juni kreeg ik een rekening van 158 euro omdat ik gebeld zou hebben 2 uur lang met Sri Lanka.

Met klantenservice gebeld en ik zou 25 juni terug gebeld worden.

Zelf einde van die dag weer gebeld met klantenservice en die meneer heeft een mailtje gemaakt voor die collega.

Nog steeds niet terug gebeld.

Ze zouden kijken wat ze konden doen uit coulance en evt kijken hoe dat tot stand gekomen is zonder dat ik heb gebeld.

Een heel eng idee dat je zomaar aangeslagen wordt voor een groot bedrag.

Dit kan dus ook bij een ander gebeuren.

Anneke
24-06-2021

Begin er niet aan!

Na een aantal jaar tele2 gehad te hebben, werd de de dienst door hun opgezegd/ niet meer ondersteund. Wel moesten we betalen, hoezo betalen voor iets wat je niet kan gebruiken? na diverse keren overleg gehad te hebben, besloten een andere telefoon aan te schaffen, met deze telefoon konden we bellen, smsen en internet bezoeken. Er werd een afspraak gemaakt, afspraak voor het ziekenhuis maar afgezegd, want tele2 zou komen. Eind van de dag, er was niemand thuis, terwijl ik de hele dag heb gewacht en ook nog is een belangrijke afspraak heb geannuleerd. (ziekenhuis bezoek aan een specialist) boos opgebeld, nieuwe afspraak, komt de beste meneer, zegt hij ik kan hem niet afleveren, want de naam staat niet goed . De telefoon was bedoelt voor een bedrijf. En dat is dan niet de naam van mij. Al met al een boel tijd kwijt, het bleek bij bezoek aan een telecom winkel dat ik niet eens ermee kon internetten als het doorgegaan was. Opgelicht, geld kwijt en een bijdehand aan de deur. 1 advies, begin er niet aan! tele 2? weg ermee!

Nils
17-06-2021

Tele 2 weg ermee

Blijf ver uit de buurt van deze provider. Ze hebben mijn iphone laten verdwijnen en moet nu genoegen nemen met een 2e hands refurbished. Al een 4,5 maand 100 keer heen en weer bellen mailen. Komen afspraken ook niet na. De lijst is eindeloos.

Meer Tele2 reviews