25-02-2017

Gewoon een nachtmerrie die een jaar duurt.

OMG wat heb ik afgezien bij tele2, werkelijk niks wat er deugt bij tele2. De klantenservice niet, je aansluiting niet, ik heb dit jaar zo’n beetje alle ellende gehad die je voor mogelijk houdt. Het is zonder meer om te gillen. je moet je rekeningen betalen en verder je bek houden. Bij alles wat er mis gaat krijg jij op je apparatuur de schuld terwijl hier alles 100% in orde is. Dan dreigen ze ook nog als er een monteur bij je langs moet komen dat, wanneer zou blijken dat t aan jouw spullen ligt je een rekening krijgt van 80 euro! Beste mensen, wees verstandig en laat je niet strikken door deze oplichters bende. Het wordt de hoogste tijd dat tele2 op rot.

Shanna
24-02-2017

Slechte service , dreigen, niet snel geholpen

Ze laten mijn abbonement door lopen, ook al heb ik hem allang opgezegd. Heb gezegd dat ik niet ga betalen voor iets, wat ik niet gebruik. Gaat men dreigen met deurwaarders. Tele2 is slecht, raad hem bij iedereen af.

Fatih

Simkaart van een voorganger. vrienden kunnen mij niet bereiken en ik kan hun bellen probeer 202013021x te vertellen word er een circel spel gespeeld 'is de probleem van Tele2' alsof dat mijn probleem is. service 0,0

Kastje naar muur

Ik wacht al maanden op mijn geld terug. Tevens heeft tele2 vaak storingen bij de klantenservice om wat uit te zoeken. De prijs is mooi, maar t komt op mij over als een bedrijf dat gerund wordt door onkundige mensen waarbij alles langs elkaar heenloopt en een regen aan systeemstoringen heeft

22-02-2017

Ontmoedigingsbeleid van Tele2

Stap nooit over naar Tele2. Er wordt een ontmoedigingsbeleid toegepast bij klachten.

De klantenservice kan niets doen behalve de klacht doorzetten naar een afdeling. Dit proces herhaalt zich een aantal keer omdat er geen enkele reactie wordt gegeven door Tele2. Dan wordt de klacht na heel vaak bellen, in overleg met een manager, doorgezet naar het hoofdkantoor.

Echter kan de klantenservice de status van de klacht vanaf dat punt niet meer inzien of volgen. Dan hoor je niets meer van Tele2! Doorverbinden naar een afdeling kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Ik vraag me af wat Tele2 onder service verstaat!?

Persoonlijk ben ik sinds november 2016 bezig om een en ander geregeld te krijgen. Na wat speurwerk heb ik mailadressen van medewerkers weten te achterhalen. Waar vacatures al niet goed voor zijn ;)

Dan krijg je na veel bellen en veel mails een toezegging dat een bedrag binnen 2 weken op mijn rekening wordt overgemaakt. Echter het bedrag is uiteraard niet overgemaakt.

De betrokken Tele2 medewerker antwoord niet op mijn mail. Klantenservice gebeld maar het proces begint weer vanaf stap 1. Klacht wordt doorgezet, doorverbinden kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Op klachten wordt niet gereageerd. Afspraken worden niet nagekomen. Echt een zeer slecht bedrijf met een waardeloos service beleid.

Helaas komen dit soort bedrijven hier mee weg.

20-02-2017

Wijziging indeling.

Ik kan niet wennen aan de nieuwe indeling sinds kort. De oude was veel beter, ik kon bijvoorbeeld makkelijk met pijltje omhoog naar andere programma's zappen zonder dat ik van zender wisselde. Veel meer dingen zijn nu onhandiger geworden.

17-02-2017

Superlange wachttjd aan telefoon

Had een klacht en moest zakelijk bellen. Hier was een wachttijd van een dikke 50 minuten.

16-02-2017

Administratie

Slechte administratie, Ze schrijven je uit en willen nog maandelijks geld. Doen dat met dreigbrieven en sms. Als je ze belt zijn ze niet te spreken! Slapeloze nachten krijg je ervan.

14-02-2017

Wij kunnen er niks aan doen wacht maar 3 tot 10

Voor de zoveelste keer storing nu weer de vaste telefoon kunnen niet bellen of gebeld worden.Naar tele 2 gebeld maar ja alles is goed ik zal je aanmelden voor een montour maar je moet wel3 tot 6 dagen wachten.Het is toch niet normaal wilde de heleboel opzeggen maar nee hoor mag pas in oktober of dokken heel veel geld.Hopeloos wat heb ik er een spijt van.

12-02-2017

Superslecht

Een ontzettend slecht bedrijf met ontzettend slecht internet en ze doen er niks aan ben al jarenlang ontevreden klant, alleen omdat ik te druk ben om over te stappen

11-02-2017

Klantenservice lange wachttijd maar goed en snel geholpen

Ik ben al zeker 10 jaar vaste klant bij Tele2 en had eigenlijk nooit problemen. In Nov.2016 werd ik gebeld door Tele2 voor een aanbieding. Ik had internet, vaste telefonie en tv voor ca.36 euro. De mevrouw zei dat hetzelfde pakket nu voor 34 euro beschikbaar is. Dus ik dacht prima. Na afloop bleek dat mijn vaste telefonie uit het pakket is gehaald. Ik heb weer met Tele2 gebeld en mijn pakket veranderd, nu voor 37 euro p.mnd.maar met 5 uur gratis bellen naar mobiel en vast binnen NL. Per 8 feb.2017 zou mijn vaste telefoon weer werken maar dat deed die niet. Na 3 dagen bellen met de helpdesk (steeds 10 wachtende voor U) had ik zojuist een vriendelijke meneer (afdeling glasvezel! Niet afdel. storing want daar is geen doorkomen) en hij heeft mij op een professionele manier geholpen. Binnen 10 minuten werkte alles zoals het zou moeten! Een pluim voor deze medewerker! Nogmaals bedankt!

10-02-2017

NOOIT DOEN

Jaar abonnement gehad Slechte ontvangst tv, mogelijkheden opname wel betaal d nauwelijks kunnen gebruiken. Klantenservice super slecht / niet bereikbaar. heb je ze aan de lijn dan kunnen ze NIKS.

Na een jaar ellende hebben ze afgesloten met een rekening van een telefoongesprek van 8 uur dat NIET heeft plaatsgevonden. Van alles geprobeerd maar als het toch al waardeloze modum zegt dat het heeft plaatsgevonden heeft het plaatsgevonden. Geen enkele tegemoetkoming in wat dan ook. NOOIT meer TELE2

09-02-2017

TV en INTERNET .

Geen problemen ondervonden ,in maart een jaar volgemaakt . Stap dan over naar NLE - internet tv met zweet in mijn handen afwachten of het daar ook probleemloos zal gaan . Stap puur over voor het geld tele2 42 euro met extra decoder nle 32 euro met extra decoder , zelfde internet snelheid .

Wael

- 100 mega kut

Tele 2: goedkoper dan de rest zijn ze wel, maar wat je er voor terug krijgt is alles behalve goed.

Bij het aansluiten van mijn abonnement is het al 3 keer fout gegaan. Je zou denken dat tele2 contact opneemt mocht er iets mis zijn, maar niets is minder waar. Nadat ik er zelf constant achteraan heb gezeten, was ik eindelijk aangesloten.

Zoals de meesten ging ik voor 4g internet. Helaas was dat vooral geen of 3g internet. Hierover contact opgenomen en alles gedaan wat men aangaf. De dekking en mijn telefoon waren prima, maar de oorzaak wist men niet. Jammer dan, was het geluid vanuit tele2. Het feit dat ik wel betaal voor een 4g abonnement, doet er blijkbaar niet toe. Ondertussen nog een nieuwe simkaat gekregen; "met deze kaart kunt u wel de 4g gebruiken hoor meneer!". Helaas, de kaart werkte niet eens. Toch maar weer mijn oude simkaart erbij gepakt.

Aangezien ik het er maar mee moest doen, besloot ik om maar even de tele2 app te gaan gebruiken. Het is toch wel fijn als je het gebruik in kan zien elke maand. Helaas, werkt ook niet. Bij de aansluiting hebben ze zoveel fout gedaan, dat het emailadres niet meer geaccepteerd werd. Een nieuw emaildres aanmaken en dan zal het wel werken, werd mij verteld. Ohja, en ik zou ook nog een bevestiging krijgen op dat mailadres. Je raad het al, de bevestiging is nooit gekomen en de app nog steeds niet gebruikt worden. Voor de zoveelste keer weer gebeld en na anderhalve maand (!) kon ik dan eindelijk gebruik maken van de app. Ondertussen blijkbaar al door mijn data heen, maar deze kon ik natuurlijk niet inzien. Toch maar weer een extra bundel aangeschaft om de maand door te komen.

Na al dit gezeur, gebrek aan service, medewerkers met kennis en een verschrikkelijke vorm van communicatie, was ik aardig klaar met tele2. Netjes een klacht ingediend en na 2 weken werd ik dan eindelijk teruggebeld. Nouja teruggebeld, even over laten gaan en een voicemail inspreken, is een wat meer passender omschrijving. In de voicemail werden mijn problemen "besproken". De helft eigenlijk en deze werden afgewimpeld met smoesjes en exuses. Serieus genomen werd ik zeker niet.

Als reactie hierop heb ik contact opgenomen met tele2 en gevraagd naar de jongen die mij heeft gebeld. Het enige wat ik kon krijgen is zijn afkorting en vervolgens werd ik doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Hier was het feestje compleet. Deze jongen kon beter thuis gaan zitten en een uitkering aanvragen. Hier zou heel nederland mee geholpen zijn. Hij was onrespectvol, kleinerend en verdiende het zeker niet om daar een dergelijke functie te vervullen. Uiteindelijk had ik 2 keuzes, opzeggen of mijn mond houden.

Sorry? Na anderhalve maand fouten vanuit de kant van tele2, 14 keer gebeld te hebben en extra kosten gemaakt te hebben, moet ik maar mijn mond houden?

Goedkoop? Jazeker! Service, bereik, klantvriendelijkheid en beloftes nakomen? Verre van! De meest verschrikkelijke provider waar ik ooit heb gezeten.

Tele 2: Bedankt, voor helemaal niks ;)

Garbage.

Ik heb er geen ander woord voor. Het is dat de service nog bereid is om te helpen maar m'n modem valt 4 keer PER DAG uit. En dit gebeurt al een half jaar lang. Er zijn al 6 monteurs langs geweest en ze zijn allemaal oooh zooo slim. Vervolgens na het onderhoud gaat het probleem rustig verder.

Tele2's kansen zijn op. Zodra mijn abonnement klaar is film ik hoe ik die geweldige router van naar het hiernamaals sloop en ze mogen het lekker op Twitter terugkijken.

Kuddos, Een klant met verwachtingen van een provider

08-02-2017

Op voorraad, maar blijkt niet waar

Ik heb 22 januari 2 telefoons besteld met abonnement. Deze waren op dat moment beide op voorraad. Na bestelling kreeg ik direct een mail dat de toestellen niet leverbaar zijn. Dat zijn ze vandaag 8 februari nog steeds niet. Maar ze melden nog steeds op de website dat ze op voorraad zijn! Hoe is dit mogelijk? Ze weten dat ze op zijn vroegst weer op 17 feb kunnen gaan uitleveren.(helpdesk info) Daarnaast geven ze verder op de website informatie over het feit dat alles nu binnen 1 week zal worden geleverd of je nu voor of na 6 feb je order plaatst.

Ik vraag hen om deze enorm misleidende informatie te verwijderen en gewoon reëel levertijden te vermelden op jullie verkoopsite! Ik heb dit via twitter al meerdere malen aangegeven maar blijkbaar zonder resultaat. Webcareteam heeft slechts excuses aangeboden maar het gaat er voor mij om dat ze correcte informatie verstrekken aan hun potentiële klanten.

08-02-2017

Telkens modem en/of tv ontvanger resetten

Zeker twee keer in de week moet ik de router en of de tv ontvanger resetten, omdat een aantal redenen. Geen beeld bij geluid, geen beeld en geluid, geen internet verbinding. Moest noodgedwongen naar een goedkopere provider, maar heb ontzettend spijt dat ik naar Tele2 ben gegaan. Nog 5 maanden te gaan en ik ga over op een andere provider.

Corrie
06-02-2017

Te veel betalen aan een abonnement

Ik heb een contract van 40 euro en tele2 schrijft 47 euro iedere maand af ik ben nu vijf maanden bezig en heb nu een jurist in geschakeld nu zegt tele2 maak nog 94 euro over want dan staat nov en dec niet meer open maar ik heb ze al betaald lekker in twee maanden wil tele2 van mij 174 euro over tweemaanden daar ik een contract heb van 40 euro in de maand ik wil er nu vanaf zonder boete te betalen ik heb een contract van twee jaar maar tele2 kan niet aan zijn afspraak vol doen dus sta ik in mijn recht dus mensen jullie horen nog van mij als ik dit voor elkaar krijg sterkte iedereen met tele2

04-02-2017

Misleiding en administratieve chaos

Ik ben in december verhuisd en heb daarbij mijn glasvezel contract naar mijn nieuwe huis mee willen nemen. Dat kon niet, mijn oude contract met een maand opzegtermijn moest worden beëindigd en ik moest een nieuw en duurder contract met aanvullende voorwaarden accepteren. Omdat mijn Tele2 ontvanger vanwege problemen met de harde schijf 4 keer was vervangen, had ik afgesproken, dat ik Tele2 het voordeel van de twijfel zou geven en ik bij aanhoudende problemen mijn contract zou beëindigen. En ik zou de aansluitkosten van 70 euro niet hoeven te betalen. Vervolgens kreeg ik veel te laat mijn nieuwe telefoonnummer, werd ik op mijn oude adres twee dagen te vroeg afgesloten en kon daarom noch op mijn oude adres, noch op mijn nieuwe adres over tv, internet en telefoon beschikken. En op de eerste factuur werden toch de 70 euro aansluitkosten opgevoerd, die ik op straffe van dat ik op mijn nieuwe adres zou worden afgesloten moest betalen. Uiteindelijk kreeg ik na 6 telefoontjes met de klantenservice, waarbij ik elke keer opnieuw mijn verhaal moest doen en ontkend werd, dat deze afspraak was gemaakt, de toezegging dat het bedrag op de eerstvolgende factuur zou worden gecrediteerd. Ik heb daarop een klachtenformulier ingediend, waarop niet werd gereageerd. Gisteren bleek ik op mijn oude adres een brief te hebben ontvangen, waarin gedreigd werd, dat ik 99 euro moest betalen, omdat ik de Tele2 apparatuur niet had teruggestuurd. Weer gebeld en toen bleek, dat hun administratie voor de zoveelste keer niet op orde was. Ik heb daarop de klantenservice gebeld om mijn contract met inachtneming van een opzegtermijn van een maand op te zeggen, maar tot mijn stomme verbazing bleek dat niet te kunnen, omdat ik volgens hun administratie een jaarcontract had afgesloten, waarmee ik nooit heb ingestemd en waarvoor ik nooit getekend heb. Toen ik daar bezwaar tegen maakte, werd ik uitermate onbeschoft en arrogant te woord gestaan, werd ik uiteindelijk "doorverbonden" naar de afdeling, die de klachtenformulieren behandeld, en werd de verbinding vervolgens verbroken. Ik zal mij nu juridisch bij moeten laten staan om wegens misleiding en wanprestatie van mijn contract af te komen.

Shir
03-02-2017

Geen diensten van Tele2

Al 24 dgn geen internet of vaste telefoon.wil kosteloos contract opzeggen . Kan alleen opzeggen met afkoopsom van boven de 200 euro

Meer Tele2 reviews
Welk cijfer geef jij Tele2?