Ricard
19-08-2017

AWFUL. DO NEVER TAKE THEIR SERVICE.

No customer service, no help, they do not care about anything.

16-08-2017

Afgesloten Digitenne

Ik ben al jaren klant bij Tele2 , internet vaste tel. en digitenne, ik vraag omstreeks 26/7 wat zij voor mij hebben met mobile , krijg aanbieding interactieve TV en internet, en mobile 1e maanden 25.0 daarna 30.00 excl. mobile. Ik bekijk het aanbod , krijg mail van tele2 om retour te mailen indien accoord. Mail gestuurd dat het niet is wat ik zoek en dat ik bij het oude blijf. Ondertussen een mail , jammer dat u bij ons weggaat. Ik ga niet weg dus reageer er niet op. Ik had de operator aangeven dat ik niet verander , ik heb geen ander TV pakket genomen. Wordt op 14 aug. mijn digitenne stop gezet ik vraag waarom. krijg als antwoord u heeft de interactieve TV geannuleerd (ik heb niets geannuleerd) ik heb alleen geinformeerd of er een all in pakket is maar u heeft de stopzetting van Digitenne niet geannuleerd. Ik gebeld , iederen begreep het niet , de operator tig mailtjes naar gestuurd hoe zij erbij kwam om digitenne af te sluiten terwijl ik niets anders heb gekozen. Digitenne wordt niet meer aangeboden aan nieuwe klanten , dus ik krijg het niet terug, Ik ben geen nieuwe klant en er zijn nog genoeg mensen bij Tele2 met digitenne en lijkt het mij anno 2017 de digitale makkelijk om het weer te herstellen. Ik heb nu dus alleen Ned. 1-2 en 3. Tele2 bied het packet als troost het pakket aan wat ik niet wilde en wordt dan pas over 2 weken bezorgd. Klachten op de site komen niet aan of de mailbox is vol, vind je een klachtenformulier op het internet , moet je je klantnummer erbij zetten o.k. , krijg je de melding klantnr. bestaat niet , nee je moet err B000 voorzetten weet nieman , moet je eerst bellen hoe dat zit en dan krijg een bericht terug dat je binnen 30 DAGEN teruggebeld wordt. Tele2 bedank , denken goed mee. elk ruimdenkend mens weet dat je pas je TV stopzet als je wat anders heb., Tele2 denkt niet logisch , of de operator weet niet dat Digitenne een TV pakket is waar ik nog voor betaal.

15-08-2017

Super slechte klantenservice

Uitgemaakt voor leugenaar, weigeren te antwoorden en toen er eindelijk een mail kwam klopte het inhoudelijk niet en stond het zo vol met spelfouten dat het leek alsof een kleuter het geschreven had. Problemen met Tele2? Verwacht niks! Ze willen alleen maar geld vangen, verder niks.

14-08-2017

Slechte informatie en leugens

Bij Tele2 een abonnement onbeperkt internet, aan de telefoon bij het afsluiten werd me verteld dat dit ook voor Spanje geldt na 15 juni, je raad het al, vreselijk vele geld buiten de bundel en ze schermen met de algemene voorwaarden. Gaan voorbij aan het feit dat ik tijdens het afsluiten volledig verkeerd ben geïnformeerd! Hebben het abonnement nu afgesloten en willen geen oplossing zoeken, wat een klote organisatie!

01-08-2017

Abonnement aanvragen

Wat een slechte klantenservice, zo zonde! Mobiel beschadigd ontvangen, email adres verkeerd vermeld, geen duidelijke contract, meer dan twee keer een abonnement proberen aan te vragen. wat kan er nog meer fout gaan. Jeetje wat een teleurstelling. Tot nooit Tele 2.

25-07-2017

Slechte service, eigenlijk geen service

Een abonnement bij tele2 aangegaan. Deze gestopt ivm verhoging van kosten. Dit gedaan via de wettelijke termijn. Toch maakt Tele2 de fout Mij een afkoopsom te laten betalen. Wanneer ik hierover belt geeft iedereen aan dat ik gelijk heb, maar niemand kan deze afkoopsom stop zetten. De personen die ik moet hebben zijn niet bereikbaar.

Ik heb serieus nog nooit in mijn leven zulke slechte Service gehad.

20-07-2017

Klacht

De service van tele 2 is klote klantenservice houd je aan het lijntje 30 min. waarvan 18 min wachten daarna alles in mindering van beltegoed gebracht. De service van de tele 2 winkel is nog erger mobiel ter reparatie aan geboden dit op advies van ks huawei wilden nergens van weten en werd als een klein kind weggestuurd. personeel absoluut onbekwaan om een winkel te bannen nooit maar dan ook nooit meer tele 2 h.snelders

15-07-2017

Ga nooit in zee met Tele2

Ik bestel een internetaansluiting (met een "doe-het-zelf" installatiepakket en maandelijks opzegbaar), en ontvang op 12 juni 2017, 18.00 uur, een router. Na installatie heb ik geen internet. Ik benader de Helpdesk, maar die is onbereikbaar (er zijn 11 wachtenden voor mij, gedurende de hele avond), ik informeer op internet (bij een buurman) maar Tele2 is ook daar niet toegankelijk. Ik bel het centrale telefoonnummer: 020 7544444. Daar krijg ik de mededeling: "Dit telefoonnummer is tijdelijk niet in gebruik, probeer het later nog eens"). De gehele volgende dag, dezelfde ervaring en de dag erna ook. Dan besluit ik het contract, schriftelijk, af te zeggen, op 14 juni 2017, er is immers geen product geleverd en ik ben binnen de 14 dagen bedenktijd). Als ondersteunend bewijs, stuur ik een afschrift van de brief naar de consumentenbond, die contact legt met Tele2 en mijn brief doorstuurt. Daarna krijg ik een mail van Tele2, met het verzoek om contact op te nemen met tel. nummer 020 7544444. Ik probeer 3 weken lang, contact te maken met dit telefoonnummer, zonder succes. Na 3 weken, op 3 juli 2017, krijg ik een tip, dat er een blokkade op mijn telefoonnummer is, en gebruik ik de telefoon van mijn schoonzus en heb meteen contact. Dan krijg ik te horen dat ik een opzegtermijn heb van één jaar en het gehele jaar moet betalen. De telefoniste probeert me over te halen om te blijven, met een verwijt naar mij, "dat ik hen wél de kans moet geven om het defect te herstellen". Ik vraag me af: HOE? . Als het bedrijf onbereikbaar is.

29-06-2017

Ze verkopen ongeldige prepaid kaarten

Na het kopen van een prepaid simkaart bleek deze niet te werken. Na tele2 te hebben gebeld bleek dit nummer al te zijn gebruikt in 2011. En daarom kon ik hem niet registreren en werkt de kaart dus niet. Ik krijg mn geld niet terug omdat ik niet kan bewijzen dat ik inderdaad dat kaartje heb gekocht.Dus ik zeg dan maak ik een foto van de sim kaart en stuur ik dat gelijk naar je toe. Heb je alle bewijs! Maar dit kon niet. Mijnheer wist ook nog te vertellen dat wellicht over een paar jaar dit nummer weer wordt aangeboden en dan koop je dus een simkaart die het weer niet doet! Schandalig! Ze verkopen expres producten die het niet doen!

27-06-2017

Afsluiten

Mijn mobiele telefoon werd zomaar afgesloten, omdat er fout is gemaakt bij tele2. En dan moet ik 10 werkdagen wachten tot ze weer aansluiten! Terwijl mijn factuur gewoon is betaald. Zelfs bewijs van rekening opgestuurd. Dit is schandalig. Ze hebben op geen enkele wijze hun administratie op orde en ze maken beloftes (leugens) die ze totaal niet waar kunnen maken. Medewerkers vertellen onwaarheden./leugens om je maar gerust te stellen (zoals u wordt na ong 24 uur aangesloten) maar vervolgens zit je dagen zonder telefoon (min 10 dgn ). Ben dus onbereikbaar voor mijn kinderen. Service is nul komma nul. En uit coulance zeggen ze dat ze geen aansluitkosten in rekening brengen. Dan wordt je dus helemaal razend omdat door hun foute administratie ik ben afgesloten. Nog nooit zoiets slechts meegemaakt.

19-06-2017

Alles-in-één-excl.veel extra kosten

Eindelijk werkt het met extra losse kabels door het huis want de verbindingsets, die je bij Ziggo niet nodig hebt, werken niet. Mijn contract moet toch per direct beëindigd kunnen worden omdat Tele2 in gebreke blijft.

18-06-2017

In principe duur

Ik was bij KPN en ben overgestapt naar TELE2 omdat ik dacht goedkoper uit te zijn maar daar ben ik op terug gekomen als je kijkt wat je krijgt zijn ze duurder dan dan KPN je krijgt maar een ontvanger waar je niet mee kunt opnemen veel minder zenders enzovoort dus achteraf had ik gewoon bij mijn oude provider moeten blijven

Ali
18-06-2017

Zeer slecht

Ben al 10 maanden bezig om tot een oplossing te komen, tot op heden geen resultaat. Medewerkers van tele2 beloven en maken afspraken met je die ze niet na kunnen komen. Het gaat hier om een vergoeding van 432 euro, men heeft van af augustus 2016 dubbele factuurbedragen van me rekening afgeschteven. Elke keer wordt er een ticket aan gemaakt en ze houden je aan het lijntje dat het binnen 14 dagen opgelost is, zal ook overgemaakt worden maar 10 maanden verder heb nog steeds me geld niet. Enigste oplossing is een advocaat en een rechtzaak beginnen of een programma zoals kassa inschakelen.

16-06-2017

Whatsapp berichten worden gefactureerd als sms berichten uit het buitenland!

Vervolgens als je hierover een klacht indient krijg je te maken met een straatjochie via livechat die je vertelt dat als op de factuur staat dat gesmst is uit het buitenland dat dat gewoon klopt! en dit terwijl de berichten zowel door de zender als ontvanger bewaard zijn in whatsapp. een klacht indienen heeft toch geen zin, je wint het toch niet wordt er gezegd. ik ga hiermee naar de rechter ten koste wat het kost. mochten er meer mensen mee willen doen dan hoor ik het graag!

14-06-2017

Ze stelen je bundels en geven misleidende informatie

Mn vrouw ging op vakantie naar ierland en daarom een extra internet bundel van 4gb via internet gekocht. Ze bedacht zicht te laat dat het einde van haar maandperiode precies mdiden in vakantie viel. Daarop heeft ze klantservice van tele2 gebeld met verzoek de 4 gb bundel te laten vervallen. Volgens de klantenservice van tele2 kon dat vanwege een technische fout niet ondanks het feit dat ze de 4gb bundel nog niet had aangesproken . Maar om een of andere reden hebben ze mijn vrouw wel een nieuw abbo aangesmeert (mijn vrouw laat zich gemakkelijk ompraten en weet geen nee te zeggen) met een 1gb bundel welke gelijk inging. Met als gevolg dat de extra bundel van 4gb (a 20 euro) ook gelijk verviel. Resultaat is dat mn vrouw maar 1gb had op vakantie en 20 euro armer. Reactie van Tele2 : dat is altijd zo bij verlenging , u kunt een klachtenformulier invullen om u geld proberen terug te krijgen maar weigeren verder in te gaan op de procedure dat mijn vrouw dus willens en wetens een oor is aangenaaid en dat tele2 met voorbedachte raden haar bestolen heeft van 20 euro.

12-06-2017

TV Kijken en opnemen is een drama

Sinds onze verhuizing in september 2016 naar Rockanje waar geen glasvezel is noodgedwongen een DSL abonnement aansliuting met TELE2 afgesloten. Wij hebben nog geen enkele avond fatsoenlijk zonder storingTV kunnen kijken. DIGI-box vervangen al twee keer modem vervangen, de eerste keer door de monteur van TELE2. De helpdesk praat totaal niet dezelfde taal, elke keer een ander antwoordt en telkens maarde modem en didgi box resetten. Ik ben helemaal klaar met hun. enige weken geleden zouden ze KPN opdracht geven, vervolgens totaal geen respons meer gehad. wel krijg je een mail dat het abonnement van internet met 2euro wordt verhoogd, echter oplossen van problemen kennen ze niet. Wij zijn nu andere providers aan het bekijken en gaan zeker weg bij Tele2. Kort gezegd, wil je storingsvrij TV kijken en opnemen tegelijk neem geen TELE2.

01-06-2017

Tele 2 Door Spoelen Door De WC

Zeer slecht AFRADEN EN NOOIT NEMEN .

Klanten service gebrekkig en slecht 0,0 ze helpen je de goot in onnodig afsluiten terwijl er betaald is en dan 28 euro durven vragen voor weer aan te sluiten .

Er valt niet met ze te praten NEEM ZE NOOIT AUB heb ze ze opgezegd en ga het afkopen wil niets meer te maken met dat bagger bedrijf wat uit is op winst over andere hun rug . Te laat betaald betaald incasso bureau op je dak met 40 euro meer kosten de . ik houd het netjes . Dit bedrijf verdiend het om kapot te gaan NEEM ZE NOOIT AUB .

Na dag 1 al ellende met ze gehad en dan vast zitten aan een contract van 2 jaar 2 jaar afzien en vloeken en tieren service 0,0 klantenbinding pfffff 0,0 ze willen je hebben maar service verlenen ECHT NIET .

ik wil iedereen adviseren laat ze links liggen en zoek een betere provider aar GEEN TELE 2 AUB .

31-05-2017

Klantenservice van tele2

Hiermee deel ik mijn slechte ervaring met de chat service van tele2. het blijkt alsof de medewerkers van tele2 die "hulp" via chat aanbieden echt onprofessioneel en helemaal niet opgeleid en getraind zijn. ze hebben helemaal geen geduld met de klanten. voordat ze een vraag beantwoord hebben, willen ze afscheid van je nemen. de laatste chat medewerker van tele2 waarmee ik slechte ervaring heb gehad heet Linda. dat was op 31 mei 2017 tussen 18:00 en 19:00 uur.

ik probeer hun chatservice helemaal te vermeiden. ik hoop dat tele2 een training of iets in die gebied aan hun rare chat klantenservice medewerkers te geven.

26-05-2017

Tele2 weg ermee!

Tele2 weg ermee! Wát een flutbedrijf zeg. Sluit je abbo bundel voor zoon af waar hij niet overheen zou kunnen. Wel dus. App werkt voor geen meter waardoor ouder geen zicht heeft op gebruik maar wel torenhoge facturen mag aftikken. Nergens vorm van coulance oid te bespeuren. Short term cashen is insteek van Tele2, not long term. Zal hier nimmer meer zaken mee doen, wanneer anderen slim zijn ook niet. Simyo, dát is pas correcte provider met goed stuk service koers klant.

24-05-2017

Wordt gewoon in de kou gezet in het buitenland

Klant zit in Canada/Amerika kan helemaal niets heeft geen 4G kan enkel keren bellen en smsen (lukt zelden). Nu ben ik vanaf 15-5-2017 bezig met de helpdesk om een oplossing, APN handmatig gewijzigd, 1 toetsen voor pincode, Simtoolkit, kruistest niks helpt. het probleem is door verzonden naar de technische dienst die vanaf de 22-5-2017 van mei de storing in behandeling heeft genomen, met een doorlooptijd van 3 werkdagen zou het vandaag bekend worden gemaakt. Krijg je te horen dat het ON-HOLD wordt gezet en er 29-5-2017 verdere conclusies worden getrokken. De klant heeft nu helemaal niets in Amerika en Tele2 laat hem stikken. zwaar onbeschoft en niet humaan.

Meer Tele2 reviews
Welk cijfer geef jij Tele2?