19-06-2017

Alles-in-één-excl.veel extra kosten

Eindelijk werkt het met extra losse kabels door het huis want de verbindingsets, die je bij Ziggo niet nodig hebt, werken niet. Mijn contract moet toch per direct beëindigd kunnen worden omdat Tele2 in gebreke blijft.

18-06-2017

In principe duur

Ik was bij KPN en ben overgestapt naar TELE2 omdat ik dacht goedkoper uit te zijn maar daar ben ik op terug gekomen als je kijkt wat je krijgt zijn ze duurder dan dan KPN je krijgt maar een ontvanger waar je niet mee kunt opnemen veel minder zenders enzovoort dus achteraf had ik gewoon bij mijn oude provider moeten blijven

Ali
18-06-2017

Zeer slecht

Ben al 10 maanden bezig om tot een oplossing te komen, tot op heden geen resultaat. Medewerkers van tele2 beloven en maken afspraken met je die ze niet na kunnen komen. Het gaat hier om een vergoeding van 432 euro, men heeft van af augustus 2016 dubbele factuurbedragen van me rekening afgeschteven. Elke keer wordt er een ticket aan gemaakt en ze houden je aan het lijntje dat het binnen 14 dagen opgelost is, zal ook overgemaakt worden maar 10 maanden verder heb nog steeds me geld niet. Enigste oplossing is een advocaat en een rechtzaak beginnen of een programma zoals kassa inschakelen.

16-06-2017

Whatsapp berichten worden gefactureerd als sms berichten uit het buitenland!

Vervolgens als je hierover een klacht indient krijg je te maken met een straatjochie via livechat die je vertelt dat als op de factuur staat dat gesmst is uit het buitenland dat dat gewoon klopt! en dit terwijl de berichten zowel door de zender als ontvanger bewaard zijn in whatsapp. een klacht indienen heeft toch geen zin, je wint het toch niet wordt er gezegd. ik ga hiermee naar de rechter ten koste wat het kost. mochten er meer mensen mee willen doen dan hoor ik het graag!

14-06-2017

Ze stelen je bundels en geven misleidende informatie

Mn vrouw ging op vakantie naar ierland en daarom een extra internet bundel van 4gb via internet gekocht. Ze bedacht zicht te laat dat het einde van haar maandperiode precies mdiden in vakantie viel. Daarop heeft ze klantservice van tele2 gebeld met verzoek de 4 gb bundel te laten vervallen. Volgens de klantenservice van tele2 kon dat vanwege een technische fout niet ondanks het feit dat ze de 4gb bundel nog niet had aangesproken . Maar om een of andere reden hebben ze mijn vrouw wel een nieuw abbo aangesmeert (mijn vrouw laat zich gemakkelijk ompraten en weet geen nee te zeggen) met een 1gb bundel welke gelijk inging. Met als gevolg dat de extra bundel van 4gb (a 20 euro) ook gelijk verviel. Resultaat is dat mn vrouw maar 1gb had op vakantie en 20 euro armer. Reactie van Tele2 : dat is altijd zo bij verlenging , u kunt een klachtenformulier invullen om u geld proberen terug te krijgen maar weigeren verder in te gaan op de procedure dat mijn vrouw dus willens en wetens een oor is aangenaaid en dat tele2 met voorbedachte raden haar bestolen heeft van 20 euro.

12-06-2017

TV Kijken en opnemen is een drama

Sinds onze verhuizing in september 2016 naar Rockanje waar geen glasvezel is noodgedwongen een DSL abonnement aansliuting met TELE2 afgesloten. Wij hebben nog geen enkele avond fatsoenlijk zonder storingTV kunnen kijken. DIGI-box vervangen al twee keer modem vervangen, de eerste keer door de monteur van TELE2. De helpdesk praat totaal niet dezelfde taal, elke keer een ander antwoordt en telkens maarde modem en didgi box resetten. Ik ben helemaal klaar met hun. enige weken geleden zouden ze KPN opdracht geven, vervolgens totaal geen respons meer gehad. wel krijg je een mail dat het abonnement van internet met 2euro wordt verhoogd, echter oplossen van problemen kennen ze niet. Wij zijn nu andere providers aan het bekijken en gaan zeker weg bij Tele2. Kort gezegd, wil je storingsvrij TV kijken en opnemen tegelijk neem geen TELE2.

01-06-2017

Tele 2 Door Spoelen Door De WC

Zeer slecht AFRADEN EN NOOIT NEMEN .

Klanten service gebrekkig en slecht 0,0 ze helpen je de goot in onnodig afsluiten terwijl er betaald is en dan 28 euro durven vragen voor weer aan te sluiten .

Er valt niet met ze te praten NEEM ZE NOOIT AUB heb ze ze opgezegd en ga het afkopen wil niets meer te maken met dat bagger bedrijf wat uit is op winst over andere hun rug . Te laat betaald betaald incasso bureau op je dak met 40 euro meer kosten de . ik houd het netjes . Dit bedrijf verdiend het om kapot te gaan NEEM ZE NOOIT AUB .

Na dag 1 al ellende met ze gehad en dan vast zitten aan een contract van 2 jaar 2 jaar afzien en vloeken en tieren service 0,0 klantenbinding pfffff 0,0 ze willen je hebben maar service verlenen ECHT NIET .

ik wil iedereen adviseren laat ze links liggen en zoek een betere provider aar GEEN TELE 2 AUB .

31-05-2017

Klantenservice van tele2

Hiermee deel ik mijn slechte ervaring met de chat service van tele2. het blijkt alsof de medewerkers van tele2 die "hulp" via chat aanbieden echt onprofessioneel en helemaal niet opgeleid en getraind zijn. ze hebben helemaal geen geduld met de klanten. voordat ze een vraag beantwoord hebben, willen ze afscheid van je nemen. de laatste chat medewerker van tele2 waarmee ik slechte ervaring heb gehad heet Linda. dat was op 31 mei 2017 tussen 18:00 en 19:00 uur.

ik probeer hun chatservice helemaal te vermeiden. ik hoop dat tele2 een training of iets in die gebied aan hun rare chat klantenservice medewerkers te geven.

26-05-2017

Tele2 weg ermee!

Tele2 weg ermee! Wát een flutbedrijf zeg. Sluit je abbo bundel voor zoon af waar hij niet overheen zou kunnen. Wel dus. App werkt voor geen meter waardoor ouder geen zicht heeft op gebruik maar wel torenhoge facturen mag aftikken. Nergens vorm van coulance oid te bespeuren. Short term cashen is insteek van Tele2, not long term. Zal hier nimmer meer zaken mee doen, wanneer anderen slim zijn ook niet. Simyo, dát is pas correcte provider met goed stuk service koers klant.

24-05-2017

Wordt gewoon in de kou gezet in het buitenland

Klant zit in Canada/Amerika kan helemaal niets heeft geen 4G kan enkel keren bellen en smsen (lukt zelden). Nu ben ik vanaf 15-5-2017 bezig met de helpdesk om een oplossing, APN handmatig gewijzigd, 1 toetsen voor pincode, Simtoolkit, kruistest niks helpt. het probleem is door verzonden naar de technische dienst die vanaf de 22-5-2017 van mei de storing in behandeling heeft genomen, met een doorlooptijd van 3 werkdagen zou het vandaag bekend worden gemaakt. Krijg je te horen dat het ON-HOLD wordt gezet en er 29-5-2017 verdere conclusies worden getrokken. De klant heeft nu helemaal niets in Amerika en Tele2 laat hem stikken. zwaar onbeschoft en niet humaan.

23-05-2017

Behandeling klant

Raad Tele2 ten strengste af. Ik wou de rekeningnummer van prive naar zakelijk omzetten, echter lukte dit online niet. Vervolgens de rekening terug gestorneerd. Later het rekeningnummer aangepast. Echter is dit in korte tijd naar de incassobureau gestuurd. Terwijl de nieuwe maand was afgeschreven. Geblokkeerd en incasso als eindresultaat. Slechte contact met de klant. Er had ten alle tijden door mij betaald kunnen worden. Echter de zaak zo snel doorsturen naar de incasso bureau, zo werkt het intern bij ons in ieder geval niet. Zal nooit meer een dienst van Tele2 afnemen. Gegroet

22-05-2017

Tele2 filosofie - is verloren gegaan aan.?

Zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tele2

Iedereen die niet luistert kan toch oprotten.dit zijn de woorden van een medewerker.

Opzeggen en niets betalen aan tele2 waar onduidelijkheid over heerst !

Redenen tot ontevredenheid: Slecht tot geen internet, misbruik machtspositie door medewerkers, (intimiderend gedrag van medewerkers aan de de telefoon, het strenge juffie gedrag,.vingertje opsteken.), geen connectie telefonie, geen connectie tv ontvangst, geen mogelijkheid tot correspondentie over problematiek, all in: geen democratisch beleid en consument voor schut zetten sinds contractverlenging in 2013. Tele2 is.

18-05-2017

Tele2, fout op fout en afwentelen op de klant!

De brief die ik heb verstuurd, vat mijn probleem samen.

Geachte mevrouw, mijnheer ,

Bij deze wil ik het volgende onder uw aandacht brengen. Op 2 maart kreeg ik een rekening van u van 48 euro van een factuur van 15 juli 2016. Erg vreemd omdat alles automatisch van mijn rekening afgeschreven wordt. Ik heb daarover een keer of 12 gebeld. Ik kreeg elke keer een ander advies. De vierde keer kreeg ik te horen, dat er niet 48 maar 24,52 open stond. Ik heb dat dezelfde dag betaald, ook al was ik het niet eens met dat bedrag. Vervolgens werd ik 5 dagen afgesloten, geheel ten onrechte. Ik kon pas op maandag 6 maart bellen met de klantenservice en de medewerker raadde mij aan om de 48 euro [ die ik terug zou krijgen ] te betalen omdat het heraansluiten anders wel 10 dagen langer kon duren. Bedrag overgemaakt en vervolgens kreeg ik een tijd later een incassobureau op mijn dak. Nogmaals, geheel ten onrechte ! In totaal heb ik ongeveer 10 uur gebeld met Tele2 en met het incassobureau. Iedereen gaf mij gelijk maar meldde, er niets aan te kunnen doen.

Uiteindelijk kreeg ik ruim een week geleden, een kort onduidelijk berichtje op mijn mobiel, dat het verrekend gaat worden. Samengevat, veel overlast, irritatie en 10 uur! telefonisch contact kun je niet afdoen met een berichtje op mijn mobiel. Ronduit schandalig!

Geen excuses, geen financiële tegemoetkoming. Als dit de manier is waarop Tele2 met een klant van 15+ jaren omgaat, kan ik u mededelen, dat ik de publiciteit ga zoeken en als ons contract afgelopen is bent u deze, tot voor kort zeer tevreden klant kwijt.

In afwachting van uw reactie,

S.Droog

Dit is het antwoord dat ik kreeg van Tele2.

Beste meneer Droog,

We hebben je brief ontvangen en willen je graag hierover informeren. Mijn excuses voor het feit dat de oplossing zo aan je medegedeeld wordt. Helaas kan ik daar nu niets meer aan doen. Om verdere fouten te voorkomen wil ik je vragen om een bedrag van 2.48 over te maken naar ons rekeningnummer onder vermelding van factuur NL1705357888. Deze 2.48 zijn terug gestort. De heraansluitkosten die we hebben vergoed, worden op de volgende factuur in mindering gebracht. Daarnaast ga ik nog 5 euro aan klantenservice kosten voor je vergoeden. Die gaan dan verrekend worden in de factuur die gaat over de maand mei.

Hopende dat alles zo naar wens is opgelost verblijf ik met vriendelijke groet, Tineke

Klantenservice Tele2

Dit antwoord is van een week geleden! En vandaag kreeg ik al een aanmaning voor de 2,48 euro. Als jij Tele2 moet betalen, wordt er niets verrekend maar als je van Tele2 geld tegoed wordt het verrekend! Het lijkt mij, dat Tele2 erg veel moeite doet om een klant van meer dan 15 jaar kwijt te raken. Tele2 stuurt een incasso bedrijf op mij af, 12 april maar heeft niet de moeite genomen om dat recht te zetten!

17-05-2017

Incapabel

Neem geen tele2 als je een stressvr leven wil. Als er wat fout gaat raak je verstrikt in de medewerkers van t callcenter die niks kunnen. Ze maken beloftes die ze niet nakomen. Elke laag van t bedrijf geeft andere informatie. Op deze manier ben je maanden bezig om iets kleins op te lossen. Een heel vaag bedrijf dus. Systemen werken niet word er gezegd waardoor je maanden zelf overal achteraan moet. Irritanter als dit wordt het niet.! U bent gewaarschuwd.

Joyce
16-05-2017

Abonnement

Tele 2 eerste 2 jaar goed nieuwe abonnement genomen weer voor 2 jaar en die word al meer als een jaar niet in hun systeem gezet facturen kloppen niet met de afschrijvingen al meer als een jaar aan het bellen elke keer duurt het 14 dagen dat ze me abonnement zouden oplossen nu meer als een jaar verder hebben ze eindelijk me abbo erin gezet maar pas op 24 april 2017 tot 25 april 2019 terwijl ik de telefoon al in 16 02 16 heb gekregen klacht in gedient 4 weken geleden en tot heden word er weer niks mee gedaan me factuur klopte ook weer niet ineens 84 betalen en dan bel je zeggen ze dat ik 72 teveel betaald heb echt een heel slordig bedrijf die duidelijk de zaken niet op orden heeft en zeker niet kan bijhouden

11-05-2017

Telecom maffia

Vanaf 1999 klant bij Tele 2 maar een steeds verder teruglopende internet snelheid waarbij de t.v. Enkel maar stilstaand beeld te zien gaf ,een niet te bereiken helpdesk dit bedrijf eruit gegooid de laatste nota zou 4 dagen abonnementsgeld moeten zijn maar nee een volledige maand werd in rekening gebracht het teveel betaalde kon ik terug vorderen middels een te downloaden formulier maar de ervaring van terug betalen is dat mijn dochter/schoonzoon wel 11 maanden en vele telefoontjes kreeg retour gestort. Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf niet bij machten is om een juiste nota te produceren en zich verschuilen met de nergens opslaande kreet automatische incasso kortom volkomen debiel. Ik raad een ieder aan zo spoedig mogelijk over te stappen en voor wie aan hetzoeken is dit bedrijf zeer zeker niet te kiezen.

09-05-2017

Tele2 behandeld je al supersnel als wanbetaler

Na een bijna een jaar een compleet pakket te hebben gehad van tele2 sloot tele2 mij ineens af omdat ik een maand te laat had betaald. Uiteindelijk een week zonder televisie en internet gezeten, en natuurlijk maar liefst €70 incasso en heraansluitkosten. En dit allemaal om een bedrag van €44 Tenslotte komt Tele2 ineens met een eenmalige verhoging van maandbedrag omdat ze ineens een andere manier van berekenen hadden bedacht. Dit word zonder duidelijke uitleg aan je opgedrongen. Ik heb inmiddels mijn abonnement afgezegd en toch presteert tele2 om mij weer een week voor de officiële beëindiging af te sluiten van het internet en televisie. En natuurlijk is het restbedrag meteen weer via een incasso gestuurd. Blijkbaar werkt Tele2 graag samen met een incasso als verdienmodel voor beide? Who knows.

08-05-2017

Haperende internetverbinding

Ik ben al enige jaren abonnee bij Tele2. Ik had tot dusver steeds tv en internet ( geen telefoon via tele2 ) en dat werkte naar tevredenheid.geen enkele klacht mijnerzijds. Nu heb ik mijn tv abonnement opgezegd ( waarom?. omdat er geen mallemoer meer op tv is dat mij nog boeien kan.daarom dus!) In afwachting van de dingen die komen gaan, heb ik de tv alvast volledig afgekoppeld, want ik kijk er toch nooit meer naar. Sinds die tijd valt regelmatig mijn internetverbinding weg als ik op mijn computer bezig ben. Erg ergerlijk en beslist onacceptabel, maar wat doe je eraan? Gezien de ervaringen van iedereen hier met de ver beneden gemiddelde intelligentie binnen het tele2 callcenter, waar steeds wisselende studentjes ongeïnteresseerd een zakcentje zitten bij te verdienen, doe ik niet eens een poging om ze nog te bellen. Ik schrijf ze direct aan. Dat kan voor iedereen die het interesseert via dit adres: Tele2 postbus 22697 1100DD Amsterdam.

DAT komt wel op het juiste adres terecht en wellicht als we met z `n allen dat adres gaan bestoken met onze klachten, dat er dan eindelijk eens iemand achter de helpdesk geplaatst wordt die eerst een terdege opleiding heeft gehad om met alle problemen accuraat om te gaan, zodat betalende klanten niet langer van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd worden.

04-05-2017

TELE2 BLIJFT HAPEREN

Krijg je een nieuw modem, krijg je er twee. Bestel je 2 retourdozen, krijg je er weer twee. Nu heb ik er dus VIER.

Dit heet kwistig met TELE2.

04-05-2017

Oplichters!

Abbonoment met telefoon gekocht na een jaar telefoon stuk vevolgens een regeling weten te treffen abonement Op te zeggen en de telefoon afbetalen en een andere telefoon en abbonement genomen alles stond genoteerd (zij men) dus een nieuw abonement gekregen met andere telefoon van afspraken wisten ze toen ineens niks en ik moest nog even 27 euro extra aansluitkosten dr bij vervolgens met 2 abbonementen opgescheept wanneer je opbelt word je van het kastje naar de muur gestuurd zulke organizaties moeten opgedoekt worden

Meer Tele2 reviews
Welk cijfer geef jij Tele2?