Simyo reviews

Lid

Recente Simyo ervaringen

Chayenn
29-09-2022

Al jaren klant bij Simyo met een volledig bundel voor internetten en bellen. Vorige maand maakte ik een enorme overgebruik van 50 euro. Nooit eerder gehad.

Contact opgenomen. Werd er als oplossing aangeboden de kosten van het overgebruik te delen en 1GB extra te krijgen mits ik deze zou opmaken voor het einde van de maand. 2 dagen voor het einde dus.

Zie ik nu dat het overgebruik alsnog in de volledige bedrag is afgeschreven. Contact is niet mogelijk tenzij je een half uur wilt wachten.

Tien keer bagger. Ik stap over.

Cor
26-09-2022

Al 2 weken wacht ik op mijn nieuwe sim kaart die ik de "volgende dag", in huis zou hebben.

Al gemaild maar reageren niet.

Mijn oude simkaart is onterecht geblokkeerd, dit geven ze ook toe maar beloftes waar maken doen ze niet.

Vandaag weer geprobeerd te bellen, na 30 minuten in de wacht maar opgehangen.

Ik kan dus nog steeds niet bellen maar er staat nog wel geld op.de oude sim kaart!

Rein
21-09-2022

Zodra de bundel op is, internet je gewoon door tegen belachelijke prijzen. Gevolg: 150 euro kosten binnen 2.5 uur.

Bij normale bedrijven stopt je internet of kan je op lage snelheid blijven internetten. Het is niet mogelijk om te stoppen met internet als je bundel op is. 2 smsjes die niet zijn gelezen door mijn 8-jaar oude zoontje kosten 150 euro (een limiet instellen is ook niet mogelijk). Wat een k*tbedrijf!

Een hoop ouders zullen dit goedkope abonnement voor hun jonge kinderen aanschaffen. Maar goedkoop is duurkoop. Doe het niet! laat deze criminelen links liggen. Hun strategie is: goedkoop abonnement voor je kinderen aanschaffen en vervolgens geld verdienen aan extra kosten.

0,15 euro per mb! afzetterij.

Er was ook een korting van 50% beloofd, maar die zijn ze even vergeten.

Nooit en nooit meer simyo.

Lisa
20-09-2022

Ik ben gewend bij mijn vorige provider dat wanneer je buiten je bundel gaat, je gewoon niet meer kan internetten. Natuurlijk mijn eigen verantwoordelijkheid om dit goed in de gaten te houden maar ivm mijn werkzaamheden zag ik pas laat dat ik al een sms had gehad, nu dus zonder dat ik het door had 50 euro buiten m’n bundel. Whoeps. En toen ik ging onderzoeken of ik dit kan voorkomen en dus buiten bundel verbruik kan uitzetten (KAN NIET!) zag ik tot mijn grote verbazing dat wanneer je vanuit NL naar België 🇧🇪 belt, je ook meer moet betalen. OMG! Hoe dan? Zo ouderwets. Toch? Een andere EU-land en dan extra betalen voor het bellen? Wauw! Jammer genoeg heb ik een jaar abonnement, maar anders was ik gelijk overgestapt. Al die reclame die ik voorbij zag komen van; beste provider… don’t believe it! Betaal alsjeblieft wat meer bij een betere betrouwbare provider is mijn advies!

Rachid
17-09-2022

Deze lui kunnen het voor elkaar krijgen om Data verbruik te registreren bij een telefoon die uit stond. Te lachwekkend maar presenteren daarna wel de rekening daarvan. Ben nu bezig om dit opgelost te krijgen

Td
01-09-2022

LET OP: dit is echt een waardeloos bedrijf.

Opgesomd:

- al ruim 1,5 maand geen bereik zowel qua bellen als internet, je betaalt er wel voor. Wel gewoon blijven dokken anders krijg je een incasso op je dak.

- ze zeggen eraan aan dit probleem te werken, maar nemen geen verantwoordelijkheid. Schuiven het af op kpn.

- hoge kosten als je ook maar een beetje over je bundel heengaat. Geen bundels beschikbaar buiten de EU, dus dat is cashen voor ze.

- de klantenservice is een regelrechte grap. Je staat gemiddeld meer dan 30 minuten in de wacht. Met whatsapp reageren ze pas na gemiddeld 5 dagen of gewoon helemaal niet.

Ik heb nog nooit zo’n onprofessioneel ongeregelde bende meegemaakt. Stop er gewoon mee, want dit slaat echt helemaal nergens op. alsjeblieft doe je zelf een lol en kies een ander bedrijf dan dit.

Eva
16-07-2022

De eerste 4 maanden waren prima. Maar daarna begon ik op steeds meer plekken geen bereik/internet te hebben. Zelfs niet in grote steden. En toen kon ik niet meer appen en bellen tegelijk. Dit zorgde voor veel problemen als ik iets tegelijk moest opzoeken. Heb alles al geprobeerd, nieuwe simkaart, andere mobiel etc. Simyo weet geen oplossingen en ik moet de resterende 5 maanden betalen voor gebrekkige sim only. Eens en nooit meer Simyo.

Ben
23-06-2022

Wat een totale ramp! En dat alleen nog maar voor de aanvraag! Ik wou overstappen naar Simyo voor dubbele data omdat ik KPN thuis heb. De aanvraag online ging goed via mobiel.nl maar toen begon de ellende. Ik kreeg een mailtje dat ik geen KPN thuis zou hebben, mijn adres was niet goed in het systeem gezet. Bellen dan maar. 23 minuten wachten tot je iemand spreekt. Eenmaal aan de telefoon met een dame zegt ze het aan te hebben gepast en dat ik een nieuwe mail zou krijgen en een sms met een code omdat dit nodig zou zijn om het te activeren dat ik wel dubbele data krijg. Dit gebeurde dus niet! Dag later weer gebeld en na 20 minuten iemand aan de telefoon die het niet snapte en het even aan een collega zou vragen. vervolgens weer 18 minuten wachten. Kunt u een laatste factuur doormailen van de KPN?! Wat een PUINHOOP is het bij dat Simyo! Direct geannuleerd telefonisch en ook maar even online want ik vertrouw het helemaal niet!

Luz
25-04-2022

Meermalen zeer goed, welwillenden begripvol, klantvriendelijk geholpen, heel behulpzaam, top!

Jes
09-04-2022

Nooit een esim nemen als je vaak naar het buitenland gaat en een paar dagen in het buitenland verblijft. Elke keer wanneer je in het buitenland zit heb je geen bereik! Je krijgt geen inkomen verkeer als uitkomend.

Francois
30-03-2022

Zeer slechte ervaringen met simyo. Verbruik buiten de bundel midden in de nacht. Kosten 354 euro extra. Schandalig gewoon dat het verbruik buiten de bundel wordt toegestaan. Schandalige prijzen pet extra mb. Neem geen simyo abonnement, zeker niet voor een kind.

Lianne
17-03-2022

Vandaag contact gehad met Simyo. Data verbruik dochter. Vandaag iets van 1984mb verbruikt of zoiets. Kind zat op school? En verbruik telefoon nagekeken. Even € 308,-. Ook werd er gezegd dat ze een bericht hadden gestuurd 2 dagen geleden dat er 80% al verbruikt zou zijn voor deze maand. Nooit gekregen.

12gb in iets van 2 weken. M’n kind is 14 en kijkt dagelijks naar haar verbruik en weet wat er veel verbruikt. Kan er onderhand films mee streamen.

Er werk gelijk een coulance aangeboden? Vervolgens kunnen hun niet niet zien wat er zoveel is verbruikt?

Toch maar eens stappen ondernemen.

Morgen maar weer bellen! Woest!

Jeanet
05-03-2022

Vreselijk slecht! Terwijl ik in een restaurant zat en mijn gsm in de tas zou ik behoorlijk over de bundel zijn gegaan? Dit terwijl op mijn gsm van allerlei beveiligingen zijn ingesteld. Ik mag even 365 euro betalen! Ik ben jaren klant geweest en heb een klein bundeltje omdat ik meestal in wifigebied zit. Uiterst vreemd dus. Contact opgenomen met klantenservice krijg als antwoord: tja weten wij ook niet. En ze waren heel snel met een coulance regeling en ineens hoefde ik nog maar 25 euro extra te betalen. Dit klopt van geen kanten dit hebben ze zelf gedaan want mijn gsm deed niks dat is ook terug te zien bij gebruiksgegevens van gsm zelf. Ik vraag opheldering over de gebruikte data. Krijg ik niet. Ik plaats daarop een slechte review en ineens komt een reactie of ik een mailtje wilde sturen zodat we er samen naar kunnen kijken. Mailtje gestuurd en daarop komt een algemeen antwoord met tips over beveiliging gsm (die dus al aanstond). Zeer slecht! Per direct overgestapt

Mark
18-02-2022

Mijn dochter overschrijdt haar belbundel zonder dat ze daar melding van krijgt. Ik moet vervolgens 180 euro betalen, terwijl een vergroting van het abonnement om dit te voorkomen 4 euro kost. De enige reactie is: snappen dat je ervan baalt, maar onze abonnementen zijn niet geschikt voor personen onder de 18!

Brit
10-12-2021

De klantenservice van Simyo heeft geen gevoel voor urgentie bij het oplossen van een probleem. Sinds half november 2021 heb ik een prepaidkaart die wel in Nederland werkt, maar niet in Belgie. (Ik pendel.) Inmiddels heb ik met vijf medewerkers contact gehad en al hun tips meerdere malen geprobeerd. Telkens moest ik, soms dagen, wachten op antwoord. Uiteindelijk zou ik een netwerkklachtformulier moeten invullen (2 kantjes) met vragen die ik al had beantwoord tijdens de contacten. Die bureaucratische stap heb ik geweigerd. Hoe lang duurt een dergelijke afwikkeling. Het is aan Simyo zelf om te zorgen dat ze goede afspraken hebben met de netbeheerder. Op mijn vraag om het geld terug te storten is, vanaf dinsdag 7 dec., tot op heden, vrijdag 11 dec., niet gereageerd.

Coen
02-12-2021

Super opgelost uiteindelijk! Vriendelijke service en duidelijke uitleg gekregen.

Deze klacht is opgelost

Sinds 1 maand bij Simyo en bij de eerste rekening helaas al direct problemen. Ik blijk over mijn databundel van 20GB heen te zijn gegaan (zonder SMS berichten te hebben gekregen, al geeft hun technische dienst aan deze wel te hebben verzonden.). Nu kan het natuurlijk altijd voorkomen dat je over je databundel heen gaat. Het opvallende is dat ik blijkbaar in een tijdsbestek van 19 minuten 9.3GB data heb verbruikt terwijl ik de telefoon niet eens gebruikt heb (van 23:04 uur tot 23:23 uur). Ook geen nieuw besturingssysteem gedownload of iets dergelijks. Geen zware apps op de achtergrond. Nu krijg ik 50% korting op een rekening van bijna €300,- die sowieso al 0 had moeten zijn. Heb al bij heel veel providers gezeten, maar zij maken het wel heel erg bont.

Kishan
17-11-2021

We hadden een jaar contract afgesloten voor onze zoon.

Maar al gauw bleek dat er bij het overschrijden van het dataverbruik de kosten de lucht in schoten, al gauw in de honderden euro's! Na een paar maanden besloten toch maar het abonnement af te kopen want het werd gewoon te gek. Na contact met de klantenservice wordt ons aangegeven dat KPN SIMYO ervan weerhoudt de datakosten te verlagen, allemaal prima maar daar hebben wij als klant natuurlijk geen . aan. Ik snap ook niet dat er op trustpilot zoveel positieve reviews geplaatst zijn over deze club.

Boeven zijn het! Blijf aub zo ver mogelijk van deze club!

Een 1 rating is zelfs te hoog voor deze club.

Rik
20-10-2021

Simyo heeft enkele unieke features zoals prepaid + onbeperkt data voor een schappelijk bedrag wat wel traag is maar ideaal voor de niet mediaverslaafden onder ons. Of voor de verandering eens geen leugenachtige tarieven met evenzo leugenachtige zogenaamde bonusvoordelen. Simyo was vroeger al goed, nu goed, en blijft het hopelijk ook!

Marc
14-10-2021

Onbeperkt internet is ondragelijk langzaam.

Bundels snel maar kan alleen vernieuwen als afgelopen is. Tussentijds een belachelijk hoog tarief is van toepassing.

Goed voor kort bezoek aan NL, niet voor langer gebruik

Nelly
13-10-2021

Simyo Sim only aangeschaft vanwege goede bundels. Aangeraden een esim met behoud van nummer. Dit proces duurde 5dagen. Nummer overgezet maar nu blijkt dat esim niet werkt voor toestellen gekocht in het buitenland. Gewone esim besteld. Kon dus niet meer bellen en internet gebruiken. Na 5 dagen Sim geïnstalleerd en app gedownload. Kan wel bellen maar geen internet. Ben d’r uren mee bezig geweest. Wat een fiasco. Morgen ga ik op reis en geen internet betekent geen QR code en Google maps. Moet ik een nieuwe Sim kopen op Schiphol en ben ik mijn nummer kwijt.

Meer Simyo reviews