Simyo levert top service!
Mijn schoonmoeder had een nieuwe telefoon waarbij ik de wifi niet goed had ingesteld.
Dit resulteerde in een data verbruik van 2,2 GB buiten haar bundel. De waarschuwings berichten die we van te voren hadden gekregen van Simyo had ze helaas genegeerd. We zouden een rekening van €276,- voor de extra MB's moeten betalen.
Ik heb hierover gebeld en de situatie uitgelegd. De vriendelijke medewerkster snapte de situatie en wilde graag meedenken. Na wat overleg bood ze me aan dat we de extra mb bundels achteraf konden kopen om het probleem op te lossen,.
Dit resulteerde in een rekening van €20,- ipv €276,-. Dat noem ik nou eens service! hartelijk bedankt daarvoor!
Gr Frank
Samen met mijn echtgenote al tig jaren klant bij Simyo. Aanrader voor iedereen die waarde hecht aan goede verbinding, prijs en service!
Bellen naar een vastnummer in bv. Duitsland is duur €0,23 per minuut. Dat is niet meer van deze tijd.
Bizarre tarieven na overschrijding internetbundel. €100 voor een serie streamen op de verkeerde simkaart. De eerste 4000 mb met onbeperkt bellen voor €10.
De volgende 1036MB voor €115,36 dus 44 keer zo duur buiten je bundel als erin.
Hoop dat jullie blij zijn met die €115,36 ik zeg mijn abonnement op en zal iedereen afraden met jullie in zee te gaan en dat zelf nooit meer doen.
Mij aangemeld voor een jaar abonnement met nummerbehoud . Was 2 weken op proef .drie dagen druk geweest on te activeren en ging niet .direct abonnement in de proef tijd opgezegt . Oooop hebben ze gewoon het abonnement door laten lopen en op 20 feb: stopgezet en of ik even de rekening van een jaar wil betalen van bijna 197.euro . Schinbaar zij ze wel goed in frauderen .schandalig bedrijf ga er niet mee in zee .
Een klote bedrijf, dieven.
Tel. thuis gelaten, mobiele netwerk uit, wel om wifi. Volgens hun is er veel internet gebruikt terwijl het ONMOGELIJK is (zie boven). Volgende keer had ik de tel volledig uitgeschakkeld, volgens hun te veel internet gebruikt hahahaha. Vieze ratten. Juridische stappen ondernomen. Hoe kunnen deze honden ongestrafd door gaan met mensen naaien waar je bij staat.
Ik geeft ze -10. Vieze varkens.
Ik heb vandaag simyo prepaid simkaart geactiveerd op mijn 2e telefoon (bedoel telefoon geformatteerd naar de fabrieksinstellingen) deze telefoon is puur alleen voor het gebruiken van digid app wanneer het nodig is verder word het niet ermee gebeld of internetten, dus heb alleen digid app geïnstalleerd via wifi verbinding en ik had tegoed van €7,50. Telefoon is continue verbonden met thuis wifi, in de avond uren rond 21:20 uur kreeg ik sms bericht van simyo, inhoud van sms bericht volgt als “hoi, je simyo beltegoed is nu minder dan €2,00 waardeer snel op via mijn simyo of onzxe app. Let op: zonder beltegoed kan je niet internetten. Groet simyo”.
Ik vraag me af hoe kan dit! had ik maar t-mobile gekocht ik dacht simyo was goedkoper maar nee hoor als simyo beltegoed zomaar plundert kom je nog duurder uit dan t-mobile, net heb ik nogmaals simkaart opgewaardeerd met €10,00 beltegoed, bij volgende keer zonder pardon stap ik over naar ander provider.
Dacht een 2 jaar contract hebben afgesloten voor een vast bedrag, maar kleine letter zegt dat er per 1 januari een inflatie correctie mag worden ingevoerd en dat de klant er voor gezorgd tekend heeft. Dus verbod op overstappen. Wees gewaarschuwd l. Anno 2023 8.6% omhoog
Wederom ook hier een slechte ervaring…Wederom ook hier een slechte ervaring met Simyo. En nee deze deur blijft dicht, wij gaan nooit meer gebruik maken van de diensten van Simyo.
Voor de kerst een Iphone 12 incl abbo besteld en betaald. Aflevering door de bezorger AMP en de communicatie van Simyo is een drama gebleken. Iedereen verwijst naar elkaar, uren aan de telefoon gezeten. Meerdere bevestigingsmails en SMSjes gekregen van tijdslot bezorging. Helaas net zo makkelijk weer geannuleerd met vage omschrijvingen en redenen. Alles gepland voor ontvangst, mooi 3 dagen voor niets gewacht. Uiteindelijk maar de hele bestelling geannuleerd. Toen begon het getouwtrek om tijdig weer je geld terug te krijgen. Ongelooflijk slecht dit.
*Update1 nav reactie Simyo hieronder: ook nu weer mooie woorden en loze beloften. Natuurlijk gebeurt er na wederom contact helemaal niets. Wel heel veel sorry. Maar daar ben ik helemaal klaar mee.
Zoals bij veel anderen in de reviews is het bij ons ook gegaan. Mijn zoon van 14 is onbewust in 1 maand ongeveer 1gb over de databundel gegaan, mag je gelijk 60 euro voor betalen! We hebben dit in het verleden nooit eerder gehad en kunnen ook niet verklaren waar dat extra dataverbruik op een paar dagen ineens vandaan. Maar het is me nu wel duidelijk wat het verdienmodel is van deze oplichters, gelijk opgezegd want dit nooit meer.
Ze hebben mijn klacht uiteindelijk inhoudelijk bekeken en er goed op gereageerd. Daarnaast meerdere keren excuses en ook een mooie attentie per post ontvangen. Het vertrouwen is er weer gelukkig!
In het verleden Simyo gehad en was erg tevreden. Recent weer overgestapt naar Simyo en een en al ellende! Sinds de overstap geen mobiel internet. De reactie van Klantenservice is traag en steeds maar die standaard reacties! In het begin wilde ik nog van mijn contract af maar ze ‘proberen’ nog even dit en dat zodat je blijft hangen. Na veel gedoe moest ik er zelf achter komen dat het aan hun app lag. In plaats van te bedanken voor de feedback word je niet serieus genomen en verwachten ze dat je de gehele factuur betaal. Ik wilde dit eerst niet delen maar zij willen het niet goed oplossen.
Je besteld een telefoon met een abonnement omdat je dubbele bundels krijgt als je KPN in huis hebt. Telefoon gelijk betaald en dan alleen maandelijks abonnementskosten. Maar telefoon kan niet geleverd worden, want de bezorgdienst is niet bereid om heel even te wachten tot de persoon in kwestie (mijn partner) bij de deur is om zich te legitimeren. We hebben een melkveebedrijf aan huis en met die reden ook gevraagd om bericht te sturen (mail en sms) als de bezorger in aantocht is, maar niets ontvangen (geen mail en geen sms). We kunnen moeilijk de hele dag van 8:00 tot 17:00 uur bij de voordeur gaan wachten totdat die bezorger komt. Telefoon gaat automatisch terug en abonnement meteen geannuleerd. Met zo'n bedrijf kun je geen zaken doen!
Symyo laat je gerust honderden euro's afrekenen als je per ongeluk over je limiet heen bent.
Bij klachten reageren ze niet behalve met een automatisch bericht.
Niet doen dit!
Internetbundel gekocht voor buitenland, blijkt in spanje niet te werken, klantenservice is waardeloos, steeds weer hetzelfde automatisch bericht dat het druk is, na weken chats (meer wachten en herhalen dan) overeengekomen dat ik mijn geld terug krijg, tegoed werd wel direct weggeschreven maar geld terug ho maar.
Superslecht bedrijf
Simyo ondersteund geen mobiel netwerk buiten Europa - ofwel het werkt niet, ze zijn niet of nauwelijks bereikbaar. En als je het contract eerder wilt ontbinden (omdat ze geen netwerk leveren buiten Europa, dus zich niet aan de afspraak houden) mag je een afkoopsom betalen. Te absurd voor woorden. Dus tip! NOOIT SIMYO -
Al jaren klant bij Simyo met een volledig bundel voor internetten en bellen. Vorige maand maakte ik een enorme overgebruik van 50 euro. Nooit eerder gehad.
Contact opgenomen. Werd er als oplossing aangeboden de kosten van het overgebruik te delen en 1GB extra te krijgen mits ik deze zou opmaken voor het einde van de maand. 2 dagen voor het einde dus.
Zie ik nu dat het overgebruik alsnog in de volledige bedrag is afgeschreven. Contact is niet mogelijk tenzij je een half uur wilt wachten.
Tien keer bagger. Ik stap over.
Al 2 weken wacht ik op mijn nieuwe sim kaart die ik de "volgende dag", in huis zou hebben.
Al gemaild maar reageren niet.
Mijn oude simkaart is onterecht geblokkeerd, dit geven ze ook toe maar beloftes waar maken doen ze niet.
Vandaag weer geprobeerd te bellen, na 30 minuten in de wacht maar opgehangen.
Ik kan dus nog steeds niet bellen maar er staat nog wel geld op.de oude sim kaart!
Zodra de bundel op is, internet je gewoon door tegen belachelijke prijzen. Gevolg: 150 euro kosten binnen 2.5 uur.
Bij normale bedrijven stopt je internet of kan je op lage snelheid blijven internetten. Het is niet mogelijk om te stoppen met internet als je bundel op is. 2 smsjes die niet zijn gelezen door mijn 8-jaar oude zoontje kosten 150 euro (een limiet instellen is ook niet mogelijk). Wat een k*tbedrijf!
Een hoop ouders zullen dit goedkope abonnement voor hun jonge kinderen aanschaffen. Maar goedkoop is duurkoop. Doe het niet! laat deze criminelen links liggen. Hun strategie is: goedkoop abonnement voor je kinderen aanschaffen en vervolgens geld verdienen aan extra kosten.
0,15 euro per mb! afzetterij.
Er was ook een korting van 50% beloofd, maar die zijn ze even vergeten.
Nooit en nooit meer simyo.
Ik ben gewend bij mijn vorige provider dat wanneer je buiten je bundel gaat, je gewoon niet meer kan internetten. Natuurlijk mijn eigen verantwoordelijkheid om dit goed in de gaten te houden maar ivm mijn werkzaamheden zag ik pas laat dat ik al een sms had gehad, nu dus zonder dat ik het door had 50 euro buiten m’n bundel. Whoeps. En toen ik ging onderzoeken of ik dit kan voorkomen en dus buiten bundel verbruik kan uitzetten (KAN NIET!) zag ik tot mijn grote verbazing dat wanneer je vanuit NL naar België 🇧🇪 belt, je ook meer moet betalen. OMG! Hoe dan? Zo ouderwets. Toch? Een andere EU-land en dan extra betalen voor het bellen? Wauw! Jammer genoeg heb ik een jaar abonnement, maar anders was ik gelijk overgestapt. Al die reclame die ik voorbij zag komen van; beste provider… don’t believe it! Betaal alsjeblieft wat meer bij een betere betrouwbare provider is mijn advies!
Deze lui kunnen het voor elkaar krijgen om Data verbruik te registreren bij een telefoon die uit stond. Te lachwekkend maar presenteren daarna wel de rekening daarvan. Ben nu bezig om dit opgelost te krijgen
LET OP: dit is echt een waardeloos bedrijf.
Opgesomd:
- al ruim 1,5 maand geen bereik zowel qua bellen als internet, je betaalt er wel voor. Wel gewoon blijven dokken anders krijg je een incasso op je dak.
- ze zeggen eraan aan dit probleem te werken, maar nemen geen verantwoordelijkheid. Schuiven het af op kpn.
- hoge kosten als je ook maar een beetje over je bundel heengaat. Geen bundels beschikbaar buiten de EU, dus dat is cashen voor ze.
- de klantenservice is een regelrechte grap. Je staat gemiddeld meer dan 30 minuten in de wacht. Met whatsapp reageren ze pas na gemiddeld 5 dagen of gewoon helemaal niet.
Ik heb nog nooit zo’n onprofessioneel ongeregelde bende meegemaakt. Stop er gewoon mee, want dit slaat echt helemaal nergens op. alsjeblieft doe je zelf een lol en kies een ander bedrijf dan dit.