Weten jullie dat Vodafone de bundel 'Alles in één over de wereld' zonder overleg met de klant automatisch AANZET. Zo voorkennis int Vodafone meteen € 5,- per dag als je in een land buiten Europa bent. Ook al heb je de vliegtuigmodus aan staan en gebruik je je mobiele telefoon niet. Wij komen aan in Bangkok met een tussenlanding in Doha. Telefoon niet gebruikt en in Bangkok onmiddellijk een andere SIMkaart geïnstalleerd. Wat blijkt: per gebruiker pakt Vodafone op deze 2 reisdagen € 10, - Klantenservice weet van niks, kunnen je niet helpen, zijn uiterst slecht bereikbaar. Oké, over die € 20, - komen we wel heen, maar het gaat om het principe. Dit is je reinste misleiding. Reden om een andere provider te kiezen en een melding bij de tv programma's RADAR of KASSA te doen.
Wij hebben, echtpaar, sinds jaar en dag Vodafone. Uitstekende verbinding, overal ter wereld. Nooit problemen gehad tot dit jaar. Op aanraden medewerkers zetten we de de roaming altijd uit en hebben we alles in 1 wereld van €5,- per dag. Wanneer je dat niet gebruikt, wordt dat ook niet in rekening gebracht. Tot onze verbazing wordt bij één persoon dit jaar 24x €5,- in rekening gebracht terwijl wij daar altijd wifi gebruiken.
Op de vraag hoe dit komt, krijgen we bullshit antwoorden zoals u heeft de roaming aanstaan, of u heeft advertenties gekregen? Het feit dat niet verklaard kan worden hoe deze kosten ontstaan zijn, geeft ons een heel onbehaaglijk gevoel.
Slechte service deze keer.
Ijn overgestapt van KPN naar Vodafone/Ziggo, op tijd aangemeld en zouden 18-10 met drie nummers overgaan! Alleen mijn nummer ging over en die van mijn gezin niet, gebeld, chat, allemaal lulverhalen en nu zegt Vodafone die andere nummers kunnen pas 25-11! KPN gebeld en alles was op tijd doorgegeven dus Vodafone maakt een fout en zegt voor het gemak maar dat het niet eerder kan! Met de Klantenservice al de hele ochtend bezig maar wat een amateurs daar bij Vodafone, enorm spijt van de overstap
Ik heb sinds 19 juli een nieuw abonnement bij Vodafone, onbeperkt data en bellen.
In combinatie met Ziggo Euro 22,50 per maand.
Per 1 oktober krijg ik een factuur van Euro 23,63 vanwege een prijsverhoging vlg. CBS.
Ik heb i.v.m. deze verhoging een klacht ingediend, waarvoor een case is aangemaakt.
Na 14 dagen niets gehoord en toen maar weer gebeld.
Heb zeker 6 verschillende medewerkers aan de lijn gehad en heb bijna 2 uur aan de lijn gehangen.
Al deze medewerkers mogen het alleen aanhoren, maar mogen zelf helemaal niets beslissen en als je dan vraagt naar iemand die dat wel kan, is dat niet mogelijk.
Kortom komt bij mij over als een heel klant onvriendelijke benadering
Vlg. hun klopt de verhoging, omdat ik voor 1 juli het contract heb afgesloten, maar dat contract heeft een ingangsdatum van 19 juli en een einddatum van 18 juli 2026 en ook de betalingen gaan per die datum in!
Als incasso niet gelukt is, wordt binnen 7 dagen je nummer ALVAST geblokkeerd
(tijdens vakantie zie je je mail niet zo snel)
waarna ze €22,95 rekenen om te deblokkeren.
ik sta al 19 min in de wacht om mijn abonnement te beindigen. In de winkel kon het niet
Je sluit een abonnement van 25 euro af. Je wordt binen anderhalve maand verhoogd naar 28,25 (inflatie volgens hun) . Nu nog geen jaar verder weer 3, 8 procent er bij. Dus dat houd in 30 euro binnen een ruim jaar. Dit is bijna 20 procent stijging. Hellaas is die inflatie enkel voor de afgesloten abonnement , want sluit je het contract nieuw af is het gewoon 25 euro. Ronduit oplcihting. Mensen wees asjeblieft gewaarschuwd voor deze praktijken. overweeg andere providers! en controleer of er in het contract staat of ze de prijzen klakkeloos kunnen verhogen!
Wegwezen hier mensen.
Na 30 jaar klant gewest te zijn vanaf Libertel haak ik nu definitief af bij deze sjacheraars. Tijdens onze vakantie in Australie is er met een automatische afschrijving (al 25 jaar zonder problemen!) iets misgelopen (nee, geen saldotekort). De betaling was in April 2024. Die van Mei ging wel gewoon goed. NIKS gehoord van Vodafone, die hadden ons bij terugkomst in Juni gewoon afgesloten. Zelf gebeld en kregen te horen dat we wanbetalers waren. Direct de "achterstallige" 15 euri overmaakt. En toen een REKENING voor heraansluiting van €24,50 terwijl dit echt niet aan ons lag. Een uur gebeld met Vodafone ( 4 afdelingen! )en die zouden dat terugdraaien. Na 6 weken wachten niks gekregen. Weer gebeld en krijgen weer een chef van een chef van een chef. Die zegt dat we het geld niet terugkrijgen en hij wist niet wie dat toegezegd had. Ze nemen alles op band op maar nu dus even niet.! Wat een zooitje respectloze geld graaiers.
Mijn vriendin heeft via Vodafone een contract afgesloten voor het verzekeren van haar telefoon.
Hij is nu gestolen of kwijtgeraakt en nu blijkt er ineens geen dekking te zijn.
Vodafone verstopt zich nu achter de verzekeraar genaamd Assurant,
ook een oplichter.
Zeer slechte ervaring met Vodafone voor het opzeggen van mijn huidige abonnement i.v.m. emigratie naar het buitenland. Is niet mogelijk dit op te zeggen zonder het betalen van de resterende abonnementskosten voor de nog lopende termijn (20 maanden). Men geeft aan dat ik tussentijds verrlengd heb, echter is dit niet zo. Schande
Zeer slechte ontvangst. Ik reis veel door het hele Nederland en data ontvangst is zeer slecht. Vaak is internetten zelfs onmogelijk. Als wel dan is het heel traag en met onderbreking.
Wat een vreselijke provider is dit. Pas goed op als je overstapt, zodra je een klacht hebt gebruiken ze de ene na de andere smoes, netwerk garantie bestaat helemaal niet bij Vodafone, dat wimpelen ze af door een zendmast uit de buurt de schuld te geven. Inmiddels heb ik mijn 8ste case aangemaakt en wacht al vanaf 2-2-2024 op een terugkoppeling. Als je met ze belt gooien ze ook meerdere keren de hoorn erop. En feedback op je klacht krijg je helemaal nooit van ze. Al met al VRESELIJK! Bespaar jezelf een hele hoop ellende en stap niet over.
Schandalig slechte klantenservice al meer dan 2 weken bezig met het rechtzetten van een fout door vodafone bij bestelling samsung s24 actie. Je wordt eindloos in de wacht gezet, doorverbonden, of de verbinding wordt zomaar tijdens wachten of doorschakelen verbroken. Dit verbreken is inmiddels 12 keer verspreid over de dagen en onjuiste beloften gebeurd. Je kan dan weer helemaal overnieuw beginnen met je verhaal, want deze servicedesk noteert vrijwel niets voor collegae. Medewerkers zijn echt onbekwaam en sturen je (meestal onbedoeld) in de verkeerde richting, door vele diverse onjuiste beweringen. Helaas zijn er ook medewerkers die je bewust in het ootje nemen, schandalig. Omdat je telkens een ander aan de lijn krijgt is het onmogelijk ze daar op aan te spreken. In de winkel kan dit wel, maar de winkel geeft ruiterlijk toe dat ze het callcentrum een stel idioten vinden. Helaas vindt het callcentrum dat ook van de winkel, leuke collegialiteit, top om daar als klant tussen te zitten.
Wat een drama is dit bedrijf wanneer het gaat om communicatie. Vanaf de overstap van KPN naar Vodafone met 8 nummer is alles wat ook maar mis kon gaan mis gegaan. Er kan overal wel eens wat mis gaan maar het allerergste vind ik de verschrikkelijk belabberde "helpdesk" waar je verzand in een spinnenweb van medewerkers die maar wat roepen en beloven en maar al te graag willen doorverbinden naar andere afdelingen en vasthouden aan interne procedures en protocollen. Ik ben inmiddels uren kwijt aan het rechtbreien van alle fouten. Ben dan ook erg benieuwd wat Vodafone daartegenover stelt. ( denk dat ik het antwoord zelf ook al weet.)
Ze zullen ongetwijfeld zelf vinden dat ze alles goed georganiseerd hebben maar voor een klant die jaarlijks toch een paar duizend euro's aan inkomsten oplevert leveren ze bij lange na niet de kwaliteit die men mag verwachten!
Beste mensen, bezint eer ge begint!
Ronduit bagger! Onstabiel 5g. Km de haverklap geen dekking. Pure frustratie. Nooit meer!
Wat een ongelooflijk K bedrijf is Vodafone.
Gisteren (10-1) viel mijn IPhone uit en deed niks.
In deze IPhone zat de e-sim. Ik heb getracht om de e-sim over te zetten op een oude telefoon zodat ik weer online zou zijn. Bij het scannen van de qr-code via Mijn Vodafone kreeg ik de melding dat de code niet gebruikt kan worden en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Dit gedaan (gesproken met Haider) maar zij doen niks. Hij bleef maar hameren van ik moet u een sms sturen met een verificatie code. Maar daar zit nu juist het probleem. Ik ben NIET bereikbaar op mijn eigen nummer. Aan het begin van het bandje wordt er aangegeven door Vodafone dat er gevraagd kan worden om bijvoorbeeld je bankgegevens ter verificatie. Haider blijft maar roepen ik kan niks, u moet naar een Vodafone shop. BELACHELIJK. Zij kunnen op tig manieren (naam, voorletters, geboortedatum, laatste cijfers iban) de verificatie uitvoeren. Spij van mijn a.s verlenging ik wil dit annuleren! K bedrijf.
Ik begon met onbeperkt abonoment af te sluiten als ik iemand wouw bellen werkte het niet en werd niet geholpen dus ik verander mijn sim kaart naar esim en alles doet het ineens dus had een stukke simkaart gekregen ik had mega slecht internet in de trein elke keer had ik niet met kpn ik liep door de stad met google maps want wist niet waar ik was word ik gebeld kan je niet internetten en bellen tegelijk toen wouw ik mijn abonoment verlagen kost dat 25 euro erg raar weer en nu laatst belde ik met iemand 14 min erover heen gelijk 5 euro niks gekregen over mijn limiet en later krijg ik het dus ik hun berichten ja we kunnen je niet helpen voor de 80e keer en het komt er eigenlijk altijd op neer dat het mijn schuld is dat niks het doet en hun zijn altijd ontschuldig had beter gewoon wat geld in de sloot kunnen gooien dan had ik er meer aan
Nooit meer Vodafone.
Kijk naar het percentage slechte reviews en je weet genoeg over Vodafone.
Ik heb 6 december een bestelling geannuleerd die ik al volledig had betaald. De annulering is bevestigd door Vodafone met de vermelding dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld terug krijg. Nog steeds niet terug en we zijn nu zelfs de wettelijke 14 dagen al voorbij. Welke contactoptie ik ook gebruik, ik krijg steeds een ander verhaal te horen. Van het kastje naar de muur.
Eerder ben ik een half jaar bezig geweest om een foutief gefactureerde toestelbetaling recht te laten zetten. Toen ik vertelde dat ik juridische stappen ging ondernemen kreeg ik een telefoontje van iemand van Vodafone en toen was de terugbetaling binnen 5 minuten geregeld.
Ik ben zzp'er en heb een zakelijk Vodafone abonnement.
Leest er een jurist mee?
Sinds start abonnement slecht bereik op thuis locatie. Kan niet normaal bellen of gebeld worden. Meerdere keren aangegeven, ze willen er niks aan doen.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik werd november 22 gebeld door Vodafone om een contract af te sluiten. Schappelijke meneer, hadden een gesprek dat Tele 2 inflatie correctie toepaste tijdens de looptijd en dat ik dit maar stom vond omdat nieuwe contracten gewoon aan de afgesproken prijs werden aangeboden. Meneer gaf me de garantie dat tijdens mijn looptijd het bedrag hetzelfde bleef. Maar nee oor inflatie correctie kwam gewoon en bij klagen kreeg ik droog het antwoord dat ze alle klanten gelijk behandelen. Bij deze bent u gewaarschuwd.
Vandaag over gestapt naar KPN, scheelt 20euro per maand! DOEI VODAFONE😵💫
Vodafone; Zeer onvriendelijk aan de telefoon. Continu om het probleem heen draaien, collega’s geven elkaar de schuld maar lossen niets op.
Waar is de service gebleven?