Vodafone Mobiel reviews

1.9
PeriodeLaatste 12 maanden2021
Rene
04-06-2022

Sinds december heb ik al vaak last van uitval van internet,

Ik had een nieuwe toestel gekocht iphone en nog steeds zelfde klachten.

Vodafone heeft mij een nieuwe simkaart verstuurd en helaas nog steeds uitval.

Op de gehele dag doet mijn internet het maar voor 20%.

Het maakt ook niet uit waar ik ben ik nederland. De ontvangst is goed en toch geen internet.

Klantenservices had een onderzoek gestart maar die beloven van alles maar er gebeurt niks!

Vorige week gebeld dan krijg ik te horen dat ze er nog niks of weinig mee gedaan hebben!

Kortom in 1 zin WAARDELOOS!

Ge
11-03-2022

Super slecht, beloftes worden niet nagekomen! Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Absolute afrader!

Kursat
26-02-2022

De S22 ultra ge pre-ordered bij Vodafone met belofte van hun dat als ik niet thuis was om het te accepteren dat ik het bij een ophaalpunt kan ophalen.

Kreeg ik een bericht van de bezorger dat hij dat niet gaat doen en krijg ik mijn mobiel pas volgende week zaterdag. Totaal onzin dit, waardeloos.

Olivier
24-02-2022

Al maanden geen fatsoenlijke verbinding in en om mijn woning. Zgn. netwerkcrew zegt dat er niks aan de hand is en doet dus ook niks. Ondertussen vallen gesprekken na een paar seconden weg. Dat is geen optie voor mij als ondernemer. 1 nummer uit abonnement over gehuisd naar T-Mobile en problemen zijn weg. Vodafone geeft alleen optie om voor bijna 1k abonnement akte kopen. Wat een prutsers. Blijf er weg. Voortdurend verkeerde adviezen.

Timo
18-01-2022

Na lang bellen en meermaals specifiek gevraagd te hebben of ik niet in de problemen kon komen met een abonnement voor mijn dochtertje van 9 jaar een abbonnement afgesloten. Dit omdat mij werd gegarandeerd tot 3x toe dat het onmogelijk was om buiten bundel kosten te krijgen. Maanden later kreeg ik een bericht dat voor betreffende nummer de kosten waren opgelopen tot over de 292 euro. Na contact te hebben gehad met de klantenservice een link gekregen om mijn klacht in te dienen. Dit omdat ik wellicht in aanmerking kwam voor kwijtschelding. Deze mail is ruim 1 maand geleden verstuurd. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen. Vandaag kreeg ik een melding dat de 20 ste een bedrag van 350 euro word afgeschreven. Hier ben ik het uiteraard volledig mee oneens. Vodafone heeft mij onder valse voorwendselen een contract aangesmeerd. Ik wil dat zij hun leugen of fout ook oplossen op een redelijke manier.

Desiree
14-01-2022

Ik kreeg gister avond laat een bericht dat er een bestelling was geplaatst via mijn account. Deze bestelling heb ik niet zelf geplaatst en er is sprake van identiteitsfraude. Het pakket is al verstuurd en daarom zou de bestelling niet meer geannuleerd kunnen worden. Vervolgens willen ze PostNL niet bellen om het pakket retour te laten sturen en kan ik geen bevestiging via de mail krijgen over de situatie en de procedure. Vodafone wilt nergens aan mee werken en de klantenservice is daarom ook extreem slecht. Ik heb het gevoel totaal niet serieus te worden genomen.

Joyce
17-12-2021

Vodafone is een dief. Ze hebben E 1700 van me ontvangen en niemand die je daarbij helpt met dit uit te zoeken. Wel hebben ze me doorgestuurd naar het incassobureau. Ze zijn super onvriendelijk en zeker niet klantvriendelijk. Wegblijven is het advies!

Cristel
15-12-2021

Erg klant onvriendelijk! Klantenservice telkens andere regels!

Blijf weg van Vodafone

Priscilla
10-12-2021

Absoluut shit. Ben blij dat ik er nu eindelijk van af ben. Slechte communicatie, ze sturen liever brieven naar een oud adres dan één e-mail. Ze infomeren je niet over rekeningen, veranderen deze ook zonder je te informeren. Ze blokkeren je zonder compensaties. Slechte tot geen verbinding in je eigen huis lossen ze ook niet op.

Rik
17-11-2021

Inmiddels al 15 jaar geleden opgestapt bij vodafone en daar nog geen minuut spijt van gehad. Dit was een geval van glashard liegen en besodemieteren die me altijd bij zal blijven. Mijden als de pest!

Ser
26-10-2021

Vodafone is een incompetent sh*t bedrijf. Je zou denken dat we in 2021 leven, en je gewoon bereik hebt in grote steden? Nee, niet bij dit t*ring imbeciel bedrijf. Wordt je klant? Leuk! Ga uit van ongeveer 9 storingen per maand. Reken daar op. Kan ook 11 zijn, ga maar van 9 uit. Enige wat dit zielige putje wat jullie een bedrijf noemen goed doet is facturen. Jaja, probeer maar eens te laat te betalen bij deze honden! Echt, doe jezelf een gunst, neem een abonnement waar dan ook, maar echt, doe het niet bij hun. Val niet in die paar betaalde reviews, luister naar de 99,99% en begrijp dat het echt een slecht bedrijf is.

Antjebenantje
14-10-2021

Telefonisch contact opgenomen om een abonnement te verlengen en dan zo'n onvriendelijk iemand eraan krijgen daar zullen ze toch echt iets aan moeten veranderen. Jammer voor de klanten wat deze persoon eraan krijgen. Het is dan ook niet gelukt t abonnement te verlengen aangezien zij hoop ik haar dag niet had.

Barbera
11-09-2017

Fout op fout op fout op fout

Eind april, begin mei heb ik mijn prive nummer ook naar Vodafone laten verplaatsen. Ik had daar al een nummer dat ik zakelijk gebruik en dit ging om een tweede nummer en dat moest van een andere rekening worden afgeschreven, ik ben daar zelfs nog over gebeld om het te bevestigen. In mei werd alles van 1 rekening afgeschreven en wel mijnzakelijke rekeningnummer, terwijl mijn prive mobiele nummer van mijn prive rekeningnummer zou moeten worden afgeschreven. Ik heb hierover contact gezocht en het zou opgelost worden. Een maand later was er nog niets gebeurd en had ik herhaaldelijk gebeld en gemail. Men had de case elfs nog niet eens opgepakt. Tweede case werd geopend om het op te lossen en de rekeningen moesten gesplitst worden. Het mei bedrag had ik terug geboekt omdat ik dat zakelijk niet kon verantwoorden. Het zou opgelost worden en tot die tijd liet de financiële afdeling mij weten zouden er geen maatregelen getroffen worden zoals het afsluiten van mijn nummer. Tot op een dag toch zonder vooraankondiging beide nummers toch ineens waren afgesloten en ik niet eens meer in contact kon komen met de klantenservice. Uiteindelijk via een Vodafone winkel de zaak weer recht laten trekken en zou alsnog alles opgelost gaan worden en wat schets mijn verbazing, de rekeningen zijn nu eindelijk gesplitst en nu gaan ze me toren hoge kosten in rekening brengen om mijn nummers weer aan te sluiten en voor maanden die al betaald zijn. Ipv 15 en 32 euro wat de hoogte van de factuur zou moeten zijn, gaat men nu 74 en 84 euro van mijn rekening afschrijven. Al maanden probeer ik dit te regelen, ik bel, ik mail en in plaats van het op te lossen en sorry te zeggen voor het feit dat zij het nieuwe nummer om te beginnen fout hebben ingevoerd en er weken lang niets mee deden en me ten onrecht afsloten krijg ik nu peper dure rekeningen voorgeschoteld! Ik ben het echt zo spuugzat en ik hoop dat ik via deze weg dan eindelijk een oplossing vind.

Oplossing: Dat ze de kosten kwijtschelden, erkennen dat zij fout op fout hebben gemaakt en me eindelijk eens tegemoet komen en eigenlijk dat ze me laten gaan om over te stappen naar een andere provider want ik wil werkelijk niets meer te maken hebben met Vodafone.

Patrick
29-08-2017

Zeer bedroevende service

Rekeningen kloppen niet, word wel rechtgezet maar toch. Rekenen Data buiten de bundel, nagevraagd waar het vandaan komt, geen antwoord gekregen en rechtgezet. Verlengen is een drama, opzeggen gaat simpel. Winkelmedewerkers die hun mond nog vol hebben met eten en je het liefst zo snel mogelijk de winkel uit werken om verder te kunnen met eten. Klantenservice is een drama Na 10 tallen jaren stap ik over naar een ander.

Rebecca
28-03-2017

Controleer je factuur!

Vodafone brengt kosten in rekening waar je nooit toestemming voor hebt gegeven. Zoals een papieren factuur die je nooit krijgt. Vervolgens zijn er 2x abonnementskosten in rekening gebracht. Ik zal dit geld terugkrijgen, maar nog steeds niks ontvangen. Vanaf nu controleer ik elke factuur. Wanneer je de klantenservice belt komen ze niet met concrete acties. Na 2,5 jaar klant te zijn geweest weet ik zeker dat ik nooit meer een abonnement neem bij Vodafone.

Sijtske
Sijtske
25-03-2017

Goede service

Ik ben nu sinds 2 jaar klant bij Vodafone. Toen ik mijn abonnement net had kreeg ik privé omstandigheden. Een mail gestuurd naar Vodafone.,met de vraag of mijn dure abonnement omgezet kon worden naar een goedkopere. Werdt netjes gebeld en werdt mij zelfs gevraagd hoe ik het wilde. Ze maakte er totaal geen probleem van.Heb nu zelfs een verlenging. Ik ben zeer tevreden over Vodafone en ben als ik een keer de klantenservice nodig heb Altijd netjes te woord gestaan en alles werdt correct,snel,en perfect opgelost.

Vind dat goede dingen ook vermeld mogen worden.

Yvonne
23-03-2017

Vodafone Time-out

Wat een drama! Ik heb een time-out aangevraagd voor de periode 1/2/2017 t/m 31/5/2017. Vervolgens werd het abonnement per 1/1 stop gezet, dus een maand te vroeg en kreeg ik een mail dat de einddatum 30/6 zou zijn, dus een maand te laat! Ik gebeld, moest alles opnieuw aanvragen, echter dat kan alleen een maand van te voren, dus werd de startdatum 1/3 wat dus ook niet klopt want ik wilde per 1/2! Dit kon echter niet veranderd worden, als ik dan aan kon tonen dat er in februari niet met telefoon gebeld was zou abonnementsgeld terug gestort worden. Nu even gebeld dat ik nog abonnementsgeld van maand februari terug moet krijgen en dat de rekening van maart ook niet klopt, komen ze er nu (na 1 uur aan de telefoon te hebben gezeten) achter dat de time-out helemaal niet ingesteld is! Lekker bezig, daar bij Vodafone:-(

Elisabeth
09-02-2017

Slechter dan slecht

Al drie weken word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Heb drie weken geleden een abonnement voor mijn mobiele telefoon afgesloten . Had eerst prepaid en dat werkte goed. Nu heb ik niets en kan al drie weken niet bellen of gebeld worden. Ben al 4 keer in de winkel geweest en die komen steeds met een ander verhaal. Ook de medewerkers van de telefonische klantenservice vertellen allemaal iets anders, als je ze tenminste kunt bereiken, want ook dat wordt je lastig gemaakt. Spijt, spijt en nog eens spijt.

Eric
07-02-2017

Klachten afhandeling is een lachertje

Twee maal een klacht ingediend in de afgelopen periode. Eerst nadat ik 4x een poging heb gedaan om mijn abbo te migreren van een smart 500 naar een red essential. Ondanks dat de website vermeld dat migreren naar een hoger abbo gratis is, toch 25 euro migratie kosten. Maar kan ik nog enigsinds accepteren. Helaas lukt het niet. Na vele mederwerkers aan de telefoon gehad te hebben (doorschakelen lukt ook al niet goed) uiteindelijk iemand die toegeeft dat er een technisch probleem is. Ik word op een lijst gezet en terug gebeld. Helaas na 90 dagen wachten geen contact. Het uiten van dit ongenoegen bij de klachten geeft als antwoord sorry, en succes verder. De concrete vraag of het probleem opgelost is, moet ik maar weer de klantenservice bellen.

Dus opnieuw bellen. Het zou nu kunnen. Maar tot mijn verassing blijkt nu ineens dat volgens de vrij agressief reagerende mederwerker dat er 12 euro toestel kosten op het abbonement zitten. Dit is mi volstrekt niet waar, en probeer dit uit te leggen waarom dat zo is. Er wordt niet geluisterd en op een steeds bozere/agressiefe manier ge,eld dat het hier staat en dus zo is.

Dus opnieuw maar eens een klacht met de vraag opheldering te geven over de kosten van mijn abbo. Contract bijgevoegd. Voorwaarden Vodafone: Abbo kost 35 euro Contract: 35 euro - 9euro korting= 26 euro. Daar zou volgend de boze medewerker een telefoon afbetaling van 12 euro in zitten. In mijn ogen best bijzonder voor een abbo dat 35 euro kost waar ik 26 euro voor betaal.

Antwoord van de klacht: Het klopt dat afbetaling telefoon bij oude contrecten niet vermeld is, maar zij weten niet wat de verhouding is. Ik moet afdeling migratie maar bellen.

Dus wederom geen antwoord op mijn vraag.

Een reactie terug op de eerste antwoord op de klacht heeft nooit weer een reactie gegeven.

Klantenservice is blijkbaar geen prioriteit op dit gebied bij bestaande klanten.

Jeffrey
03-02-2017

ERG SLECHT VOOR DE BESTAANDE KLANT!

Mijn huidige abonnement loopt af in maart. Nu ben ik ongeveer twee weken benaderd door Vodafone of ik mijn abonnement wil verlengen. Omdat ik relatief gezien tevreden ben over Vodafone wilde ik dat wel en heb ik toegezegd mijn abonnement te verlengen. Nu krijg ik enkele dagen na de bedenktijd een mail met daarin een actie van Vodafone dat er 50% korting wordt gegeven op abonnementen. Uitgerekend scheelt dit mij €10,- in de maand en dus €120,- op jaarbasis. Ik heb contact gehad met de helpdesk en de loyalty afdeling en deze kunnen hier niets in betekenen. Ik als klant voel mij dus echt goed belazerd door Vodafone, omdat als ik mijn abonnement niet tijdig had verlengd ik dus forse korting heb gehad en dit net op een aantal dagen na misloop. Daarnaast vind ik het ook erg slecht dat klanten die al een abonnement hebben lopen en waarvan de bedenktijd verstreken is deze mailtjes met deze aanbiedingen nog krijgen. Ik vind dit erg misleidend van Vodafone en vind de afhandeling van de klacht erg slecht. Een kleine compensatie had eventueel wat goed gemaakt, maar dit zat er al niet niet in.

Meer Vodafone Mobiel bellen + internet reviews