Vodafone Mobiel reviews

2.1
PeriodeLaatste 12 maanden2021
Deveney
24-11-2022

Vanaf dag 1 met een verhaaltje naar binnen gelokt en nu al bijna 2 jaar dubbele abonnement aan het betalen… zelfs aan het eind van het contract met opzeggen problemen.

Maar natuurlijk zeggen fout ligt niet bij ons (terwijl er fout op fout op fout word gemaakt bij Vodafone)

Bespaar jezelf ellende en blijf weg bij Vodafone!

Eelko
24-10-2022

Rekenen veel teveel en rommelen met de eindrekening.

Bjorn
11-10-2022

Helpen je altijd, als je normaal doet.

Veel klachten hier kunnen vaker worden opgelost, door 1 belletje.

En gewoon normaal doen, niet doen dat de hele wereld om jouw draait.

Praat met die mensen, en hebben altijd een oplossing.

Doe normaal dan doe je gek genoeg

Linda
08-09-2022

Dikke oplichters, ze maken weer een verhaaltje en bent elke keer dik veel meer iuit. Vertrouw hun niet

Marian
05-08-2022

Het is blijkbaar een moeilijke vraag als je wilt weten wat er maandelijks van je rekening wordt afgeschreven aan abonnementskosten. Inmiddels 5 verschillende bedragen gehoord en het via een mailtje toe te sturen, lukt blijkbaar ook niet. Ik wou dat ik nooit aan een nieuw abonnement was begonnen.

Arjan
04-08-2022

Dankzij Vodefone het nummer van opa kunnen omzetten naar kleinzoon. Ontzettend goed geholpen door de dames Donna en Hatice van de klantenservice en de nabestaandendesk! Buitengewoon vriendelijk en correct qua afspraken nakomen!

Daniëla
14-07-2022

Het was altijd al een bedrijf met twijfelachtige reputatie. Nu met de fusie van Ziggo wordt het er niet beter op. De arrogantie straalt door de telefoon terwijl ze zelf niet weten wat ze aan het doen zijn. Erg jammer. Nu meer dan 25 jaar abonnement toch aan het overwegen over te stappen. Bagger dit.

Mike
09-07-2022

Wat een vreselijk bedrijf .heb je verlengd blokkeren ze je oude abonnement, zodat je geen blox aan kan zetten terwijl ik dat nog zo gevraagd hebt. Verlening teruggedraaid na 7 x doorverbonden te zijn.nog geen blox. Uiteindelijk wel, krijg je weer een foute facturatie is je huidge abonnement opeens duurder. Zonder de blox. Krijg je weer een lulverhaal. Nou we zijn er klaar mee . Nooit meer. Van de week maar weer bellen wat er nu weer aan de hand is.

Rene
04-06-2022

Sinds december heb ik al vaak last van uitval van internet,

Ik had een nieuwe toestel gekocht iphone en nog steeds zelfde klachten.

Vodafone heeft mij een nieuwe simkaart verstuurd en helaas nog steeds uitval.

Op de gehele dag doet mijn internet het maar voor 20%.

Het maakt ook niet uit waar ik ben ik nederland. De ontvangst is goed en toch geen internet.

Klantenservices had een onderzoek gestart maar die beloven van alles maar er gebeurt niks!

Vorige week gebeld dan krijg ik te horen dat ze er nog niks of weinig mee gedaan hebben!

Kortom in 1 zin WAARDELOOS!

Ge
11-03-2022

Super slecht, beloftes worden niet nagekomen! Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Absolute afrader!

Kursat
26-02-2022

De S22 ultra ge pre-ordered bij Vodafone met belofte van hun dat als ik niet thuis was om het te accepteren dat ik het bij een ophaalpunt kan ophalen.

Kreeg ik een bericht van de bezorger dat hij dat niet gaat doen en krijg ik mijn mobiel pas volgende week zaterdag. Totaal onzin dit, waardeloos.

Olivier
24-02-2022

Al maanden geen fatsoenlijke verbinding in en om mijn woning. Zgn. netwerkcrew zegt dat er niks aan de hand is en doet dus ook niks. Ondertussen vallen gesprekken na een paar seconden weg. Dat is geen optie voor mij als ondernemer. 1 nummer uit abonnement over gehuisd naar T-Mobile en problemen zijn weg. Vodafone geeft alleen optie om voor bijna 1k abonnement akte kopen. Wat een prutsers. Blijf er weg. Voortdurend verkeerde adviezen.

Timo
18-01-2022

Na lang bellen en meermaals specifiek gevraagd te hebben of ik niet in de problemen kon komen met een abonnement voor mijn dochtertje van 9 jaar een abbonnement afgesloten. Dit omdat mij werd gegarandeerd tot 3x toe dat het onmogelijk was om buiten bundel kosten te krijgen. Maanden later kreeg ik een bericht dat voor betreffende nummer de kosten waren opgelopen tot over de 292 euro. Na contact te hebben gehad met de klantenservice een link gekregen om mijn klacht in te dienen. Dit omdat ik wellicht in aanmerking kwam voor kwijtschelding. Deze mail is ruim 1 maand geleden verstuurd. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen. Vandaag kreeg ik een melding dat de 20 ste een bedrag van 350 euro word afgeschreven. Hier ben ik het uiteraard volledig mee oneens. Vodafone heeft mij onder valse voorwendselen een contract aangesmeerd. Ik wil dat zij hun leugen of fout ook oplossen op een redelijke manier.

Desiree
14-01-2022

Ik kreeg gister avond laat een bericht dat er een bestelling was geplaatst via mijn account. Deze bestelling heb ik niet zelf geplaatst en er is sprake van identiteitsfraude. Het pakket is al verstuurd en daarom zou de bestelling niet meer geannuleerd kunnen worden. Vervolgens willen ze PostNL niet bellen om het pakket retour te laten sturen en kan ik geen bevestiging via de mail krijgen over de situatie en de procedure. Vodafone wilt nergens aan mee werken en de klantenservice is daarom ook extreem slecht. Ik heb het gevoel totaal niet serieus te worden genomen.

Joyce
17-12-2021

Vodafone is een dief. Ze hebben E 1700 van me ontvangen en niemand die je daarbij helpt met dit uit te zoeken. Wel hebben ze me doorgestuurd naar het incassobureau. Ze zijn super onvriendelijk en zeker niet klantvriendelijk. Wegblijven is het advies!

Cristel
15-12-2021

Erg klant onvriendelijk! Klantenservice telkens andere regels!

Blijf weg van Vodafone

Priscilla
10-12-2021

Absoluut shit. Ben blij dat ik er nu eindelijk van af ben. Slechte communicatie, ze sturen liever brieven naar een oud adres dan één e-mail. Ze infomeren je niet over rekeningen, veranderen deze ook zonder je te informeren. Ze blokkeren je zonder compensaties. Slechte tot geen verbinding in je eigen huis lossen ze ook niet op.

Rik
17-11-2021

Inmiddels al 15 jaar geleden opgestapt bij vodafone en daar nog geen minuut spijt van gehad. Dit was een geval van glashard liegen en besodemieteren die me altijd bij zal blijven. Mijden als de pest!

Ser
26-10-2021

Vodafone is een incompetent sh*t bedrijf. Je zou denken dat we in 2021 leven, en je gewoon bereik hebt in grote steden? Nee, niet bij dit t*ring imbeciel bedrijf. Wordt je klant? Leuk! Ga uit van ongeveer 9 storingen per maand. Reken daar op. Kan ook 11 zijn, ga maar van 9 uit. Enige wat dit zielige putje wat jullie een bedrijf noemen goed doet is facturen. Jaja, probeer maar eens te laat te betalen bij deze honden! Echt, doe jezelf een gunst, neem een abonnement waar dan ook, maar echt, doe het niet bij hun. Val niet in die paar betaalde reviews, luister naar de 99,99% en begrijp dat het echt een slecht bedrijf is.

Antjebenantje
14-10-2021

Telefonisch contact opgenomen om een abonnement te verlengen en dan zo'n onvriendelijk iemand eraan krijgen daar zullen ze toch echt iets aan moeten veranderen. Jammer voor de klanten wat deze persoon eraan krijgen. Het is dan ook niet gelukt t abonnement te verlengen aangezien zij hoop ik haar dag niet had.

Meer Vodafone Mobiel bellen + internet reviews