Vodafone138 ervaringen

Rob
31-03-2020

Chaos en niet nakomen beloofde mededelingen.

25 uur overleg na foutief automatisch afgekeurde aanvragen voor SIM only.

4 verschillende ordernummers leverden enkel vertraging en excuses op.

Echter geen oplossing voor het nu later ingaan van mijn abonnement en het missen van Ziggo korting.

Zeer zeer slechte klantenservice

Femke
Femke
30-03-2020

Abonnement niet kunnen inzien

Al jaren lang ben ik klant bij Vodafone. Iedere twee jaar heb ik mijn contract tot nu toe verlengd, inclusief de aanschaf van een nieuwe telefoon. Dit wilde ik vorige week wederom gaan doen. Omdat dit vanuit de website van Vodafone niet lukte, (terwijl dat wel al zou moeten, de laatste order was namelijk maart 2018) heb ik telefonisch contact opgenomen. In plaats van dat zij mijn contract konden verlengen, kreeg ik tot mijn grote verbazing te horen dat ik twee jaar geleden mijn abonnement had verlengd, hier een telefoon bij heb ontvangen, maar dat zij zijn vergeten om deze telefoon ook daadwerkelijk bij mij in rekening te brengen. Ik moest nog 360 EURO betalen. Hierop heb ik mijn mail en contract direct bekeken en hierop staat duidelijk welk bedrag ik maandelijks zou moeten betalen, voor het gehele pakket. Dit exacte bedrag heeft Vodafone ook maandelijks van mijn rekening geïncasseerd (€13 voor het gewone abonnement + €15 voor het toestel = €28 per maand). Zij hebben zelf iets niet goed doorgevoerd in hun systeem. De klantenservice dreigde zelfs om verdere stappen te ondernemen als ik het bedrag niet zou betalen.

Zojuist heb ik wederom met Vodafone gebeld omdat ik er niet van gediend was dat zij mij onterecht hebben beschuldigd. De klantenservice medewerkster is het gaan bekijken en kwam nu opeens tot een heel andere conclusie; ik zou een nieuwe order hebben ingeschoten bij een andere partij (?!). Ze kon niet inzien bij welke partij en ik kon ook niet opzeggen. Ik heb helemaal niets besteld, geen nieuwe telefoon en ook geen verlenging. Waar het nu op lijkt, is dat Vodafone of verkeerde informatie in hun systeem heeft staan of dat er iemand anders vanuit mijn naam een abonnement heeft kunnen verlengen en een ander adres heeft opgegeven om een telefoon te ontvangen. Vodafone claimt dat zij dit niet in kunnen zien (niet wanneer deze order is gedaan, ook niet door wie), maar ik moet wel opdraaien voor de kosten.

Wat hier gaande is weet ik niet, maar er gaat heel veel fout. Ik ben hier nu de dupe van, want ik kan nu helemaal niets. Niet verlengen maar ook niet opzeggen.

Wim
29-03-2020

Bedrog

Korting en extra mb's in je data-bundel, niet dus, heb zowel ziggo als vodafone abonnement nog nooit die korting of extra data gehad

Leonie
22-03-2020

Geen 4 g

Had al twee dagen geen 4 g vervolgens netjes een nieuwe simkaart gekregen en na het instaleren van de nieuwe simkaart weer geen 4g. Dit betekend voor mij buiten de deur geen apjes versturen of ontvangen wat in deze tijd van het carona virus erg vervelend is

Edwin
16-03-2020

Bewust bedrog

Al 10 jaar klant bij Vodafone met meerdere toestellen, Nu blijkt dat de verzekering die ik voor een toestel in 2014 heb aangeschaft en waar ik in 2016 en in 2018 een nieuw toestel voor heb gekregen ( verlenging van het contract) ik nog steeds de premie betaal voor het in 2014 aangeschafte toestel.
Ik had toch aan mogen nemen dat als ik mijn abonnement verleng plus een nieuw toestel aanschaf dat deze verzekering mee verhuist naar het nieuwe toestel.
Niemand of niks heeft ons hierop gewezen.
Nu het ik dus schade aan mijn toestel in maart 2020 en blijk hiervoor niet verzekerd te zijn.
Bedankt Vodafone voor deze zeer slechte service ( oplichting)

Sandra
14-03-2020

Veel beloven WEINIG TOT NIETS doen

Heb problemen met de verbinding hier nu ineens na 10 jaar trouwe klant te zijn geweest .Het nummer was van mijn man en is sinds kort overgezet op zijn naam helemaal goed dan denk je
Het automatische incasso gedeelte is door hun toedoen verkeerd gegaan wil je inloggen kan niet wil je rekening kijken Kan NIET bel je met klanten service is ook al lastig alles moet per mail en ze weten daar niks of beloven dingen die ze niet doen
Kortom een bak ellende daar bij Vodafone
Zijn we overeengekomen dat we ons nummer kunnen meenemen naar een andere provider wel te verstaan kosteloos krijg ik gisteren een mail van die provider dat het nummer niet omgezet kan worden omdat mijn contract nog loopt tot 2021
Gisteren middag weer talloze medewerkers gesproken duizenden excuses waar de zolder al mee vol ligt en nog geen steek verder geholpen moest maar op de mail reageren en als je dat wilt doen krijg je geen reactie of gaat er weer van alles fout omdat je niet in je account kunt
Nou daar schiet je veel mee op als je ergens naar vraagt is het allemaal moeilijk of weten ze nergens van
Kortom mijn advies als je wilt bellen en goede service wilt met gewoon contact ga dan NIET naar vodafone

Margriet
12-02-2020

Slechte organisatie

Vodafone Nederland dank voor jullie waardeloze organisatie, service en samenwerking met chubb verzekeringen waardoor mijn verzekeringspolis ondanks meer dan 10 jaar altijd mijn verzekering maandelijks betaald te hebben - kwijt bleek te zijn. Top dat ik zelf overal achteraan kan gaan en niemand zich verantwoordelijk voelt binnen jullie organisatie wanneer je voor iets anders komt dan een nieuw abonnement of een toestel!
Geen enkele compensatie voor het feit dat ik zelf vier keer achter mijn zoekgeraakte verzekering kon gaan bellen, zelf voor een vervangend toestel moest zorgen omdat jullie het gevraagde vervangend toestelpakket niet hebben vastgelegd in mijn abonnement en ik nu nog eens minimaal twee weken op mijn mobiel kan wachten.
Oja .en of ik nog even mijn eigen risico van 45 euro kan betalen wanneer ik ter zijner tijd mijn ‘goedkoop’ gerepareerde mobiel ophaal!😡🥶😳

Karinay Hernandez
29-01-2020

Cordata Corrupted Company

Ik heb een betaling gedaan voor een contract van een iPhone XS aan Vodafone, ik heb een geld betaald en na Vodafone.nl heb ik het contract geannuleerd dat ze me hebben verteld dat ze mijn geld zullen teruggeven en Dit gebeurt niet, een zeer misleidende en leugenaar comapañia, nee Ik raad het voor niets aan. Ik heb dat nummer gratis gebeld en de mensen die daar werken weten absoluut niets over de service, ze zijn leugenaars en oplichters. Ik wil mijn geld niet meer terug, er is mij verteld dat 2 weken en het is een leugen .Cordata Corrupted Company

Annemiek
28-01-2020

Slechte klantenservice

Nummerbehoud ivm overstap abonnement naar prepaid aangevraagd, foutje bij vodafone en nummer is beeindigd i.p.v. omgezet.
Voor 45 euro en een nieuw abonnement afsluiten willen ze het wel terugdraaien.
ook bedankt na 12 jaar klant te zijn geweest

Lambertus
24-01-2020

Ten onrechte jaren geld afgeschreven

Nalopen van bankafschriften blijkt dat Vodafone ten onrechte geld heeft afgeschreven. Probeer dat maar terug te krijgen. Om een lang verhaal kort te maken Vodafone doet er alles aan om niet terug te hoeven betalen. Conclusie ga niet met Vodafone in zee.

Johan
24-01-2020

Slechte service

Eerst is het haast onmogelijk iemand aan de lijn te krijgen, vervolgens blijkt dat de winkel waar ik iets besteld heb geen nummer te hebben en niet telefonisch te bereiken, ga maar langs, erg raar een telefoonwinkel zonder nummer. Medewerker was vervolgens ook niet oplossingsgericht.

RL
21-01-2020

Zelf je sim ophalen maar niet mee krijgen

Na overstappen op Ziggo/Vodafone zou op 21-1 alles overgaan. 1 simkaart opgestuurd gekregen maar heb er 2 besteld.
Gelijk gebeld en kon er 1 ophalen bij een Vodafone winkel.
Op 21-1 naar een winkel gestapt maar kon er pas 1 ophalen nadat mijn nieuwe contract actief was. Hoelaat dat precies zou zijn kon niemand mijn vertellen.
Ik zit dus zonder duo-kaart op mijn werk.
Ik had beter bij KPN kunnen blijven.

Bieke
20-01-2020

Overstap met nummerbehoud

Vandaag zou mijn abonnement overkomen worden door Vodafone, helaas pindakaas. Er was n foutje ik moest de oude simkaart maar terugzetten. Er werd n case aangemaakt en kon nog wel na 5 tot 10 werkdagen gaan duren. Waardeloos als je zo start met n nieuwe klant. Heb er weinig vertrouwen in dat ik op korte tijd kan bellen.

Jack
20-01-2020

Mooie deal maar GEEN INTERNET

Naar aanleiding van een goede deal van vodafone twee abonnementen met één mobieltje afgesloten. Hiervoor de dekkingskaart bekeken en contact gehad met vodafone over de dekking. (egmond) na kort onderzoek was goed. Uit ervaring in amsterdam en haarlem was dit niet goed.
De sim only kwam als eerste binnen en toen bleek dat de dekking erg slecht was. Er stonden veelal zendmasten voor de frequentie 900 die niet zo goed was als de 1200. De 900 zit al snel vol met klanten van vodafone en andere die leunen op hetzelfde netwerk. Maar door de uitrol van het 5g netwerk worden er geen 900 of 1200 zendmasten bijgeplaatst.

Dus je hebt het te doen met wat ze hebben tot de uitrol van het 5g netwerk voltooid is.

Na contact te hebben gehad kon ik de sim only makkelijk stopzetten omdat het maandelijks opzegbaar was. Voor het mobiele abonnement moest ik de telefoon inleveren alvorens het opgezegd kon worden. Dit gedaan bij een winkel van de club en toen bleek dat ik eerst moest wachten tot de telefoon binnen was gekomen bij vodafone. Ik kon dus niet eerder opzeggen en mijn nummer werd nog steeds vastgehouden door vodafone. Dus mijn mobiel was binnen gekomen bij hun en toen moest er eerst een case aangemaakt worden voor opzegging? waarom kan dat niet eerder dan? mijn nummer kon dus nog steeds niet terug gegeven worden. Dit zou weer enkele dagen duren dus eind vd week weer gebeld. De case was nog niet aangemaakt.maar nu wel en het zou nu echt bijna opgezegd zijn. Het kon max tien dagen duren!
Behalve de procedure die enorm lang duurt is ook het klant contact irritant: je wordt doorgezet naar een andere medewerker zonder dat je het weet, je moet telkens opnieuw uitleggen waarom je belt en de medewerkers doen aannames en beloftes die niet waar zijn. Er wordt gezegd dat je niet kan opzeggen, dat de vorige medewerkster het niet snapt, dat de winkel al een case had kunnen aanmaken, etc etc. Kort na het klant contact krijg je dan een mailtje over de tevredenheid van het gesprek. Je bent dan nog tevreden maar als blijkt dat er gelogen is over de afhandeling en procedure ben je weer enkele dagen verder en kom je toch niet meer erop terug bij die medewerker. Die heeft dan een goede score. En als je elkaar toch weer treft is het me gebeurt dat er gewoon opgehangen wordt! het zou verfilmt moeten worden :(

Lang verhaal kort: opzeggen duurt eeuwen en tot die tijd kan je niets als je je nummer wilt behouden. Tot op heden heb ik nog geen nummer terug voor een nieuwe aanvraag bij een andere provider (kpn)
Neem geen vodafone omdat het een slecht netwerk en klantenservice heeft en bespaar jezelf de frustratie

Greetje
17-01-2020

Vodafone Plus

L.S.,

Ik wil even melden dat ik voortreffelijk geholpen ben in de Vodafone winkel op het Rond in Houten. Tyron, de medewerker, hielp, dacht mee en zorgde voor een goed werkend mobiel, gaf tekst en uitleg, wat een service!
Dit alles staat haaks op een eerdere ervaring in Utrecht.

Adriaan
14-01-2020

Contract omzetting kan nooit meer!

Ben een zakelijke klant, al 15 jaar.
ben gestopt met het werk - wil contractomzetting van 2 x tel. nr.van zakelijk naar privé. na 3 maanden en 6 pogingen via website - email en 4 telefoontjes lukt het nog steeds niet!

Brigitte
10-01-2020

Geld niet terug

Op BlackFriday heeft mijn partner een iPhone plus abonnement besteld, mooie aanbieding, de telefoon ad. 550 euro vooruit betaald. Vervolgens annuleert Vodafone de bestelling, gebeld, zou alsnog met spoed geleverd worden. Dat gebeurde, maar onder rembours, maar we hadden de telefoon al vooruit betaald (wat niet zo handig is, bleek later). Dus nog geen telefoon, want de DHL kon niets doen. Inmiddels 5x gebeld, met die tergend vervelende belcomputer, iedere keer een welwillende medewerker die het uitzoekt en zal zorgen dat het geld teruggestort zal worden. Maar dat doen ze dus niet. Erger nog, gisteren een bericht dat de eerste maand abonnementskosten worden afgeschreven. We hebben geen telefoon, geen abonnement, geen toestemming gegeven, dus gaan nu op zoek naar een incassobureau. Het gaat om mijn partner en ik tweet erover, maar Vodafone kan me niet helpen omdat de privacy van mijn partner in het geding is (we wonen nog maar 33 jaar samen). Het is zo'n slecht ingerichte organisatie, dat de kwaliteit van chatbots waarschijnlijk beter is dan deze klantenservice. Hoe is t mogelijk dat er zoveel fout kan gaan. Ik dacht altijd de klant is koning, we betalen netjes (ik heb een abonnement) en dan doen ze alles voor je. Dat is bij Vodafone niet het geval. Wij gaan alles opzeggen.

Azra
03-01-2020

Zeer slechte service

23 December jl. mijn abonnement verlengd met toestel, werd geïnformeerd dat na de kerst telefoon zal ontvangen, maar helaas helemaal niks en ook geen bericht.
30 december opnieuw gebeld, volgens de klanten service is er een case van gemaakt en wordt 2 of 3 januari geleverd, weer niks en 3de keer gebeld en werd gezegd dat de bestelling staat niet in systeem en via de live chat werd verteld dat er problemen zijn en die wordt na paar weken wordt opgelost.

Wat een bedrijf!

Ria
23-12-2019

Super slechte service en waardeloze klachten afhandeling

Heb al ruim anderhalve maand nauwelijks bereik net mijn mobiel. Tientallen telefoontjes over gevoerd met zeker net zoveel verschillende medewerkers. Frontoffice en backoffice hebben geen contact met elkaar. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen. Na onderzoek door de afdeling netwerk was de conclusie dat de ontvangst buitenhuis voldoende was maar dat de ontvangst binnen niet gegarandeerd kon worden. Voorstel was om uitsluitend over 4 G of net WiFi te bellen. Ontvangst van WiFi is waar ik woon niet stabiel en 4 G lukt vaak niet. Na anderhalve maand en vele uren bellen over deze klacht heb ik de laatste 2 betalingen van 37 euro terug laten storten. Na 1 dag had ik een aanmaning binnen en nadat ik hierover belde werd mij verteld dat ik binnen een bepaalde termijn moest betalen omdat anders mijn abonnement geblokkeerd werd en ik 50 euro boete moest betalen. Er werden geen uitzonderingen gemaakt. Wat is dit een vreselijk slecht bedrijf met een nog veel slechtere sevice. Ik heb er geen goed woord voor over. Ben al vele jaren een altijd op tijd betalende klant van Vodafone, maar dat maakt allemaal niets uit.

Harry
20-12-2019

Bestellen betalen en niet leveren

Begin dec. Tel. Besteld bij vodafone. Levering vlgs track and trace dag er op. Bewuste dag word het dag later. Die dag hoopvol. 17u nog niets. 17 25 u lees ik stomverbaasd dat toestel geleverd is vlgs tracj and trace. Gelijk gebeld. Zonder succes. Dag er na weer herhaaldelijk gebeld. Helaas wederom met kluitje in het riet. Nu na 3 weken en diverse telefoontjes en mailtjes mijnerzijds nog geen toestel ondanks mondelijke en schriftelijke toezeggingen van o.a. klantenservice. Ze hebben een ontzettend goede opleiding voor hun mensen waar ze leren klanten het bos in te sturen. In geld ontvangen zijn ze goed maar beloftes nakomen kun je vergeten.

Meer Vodafone reviews
Welk cijfer geef jij Vodafone?