Vodafone87 ervaringen

Dorith
01-05-2019

Ik word aangezien voor wanbetaler

In april 2018 heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. 2 jaar met 24 euro toestel kosten. In mei 2018 wordt door een systeemfout het gehele bedrag van mijn rekening gehaald. Hier kom ik in juli 2018 achter. De klantenservice gaat erachter aan, mijn geld ben ik kwijt. Uit eindelijk maar gestorneerd. Daarna begint de ellende: dreigen met afsluiten, meerdere malen contact met de klantenservice. Er lijkt na maanden een oplossing te zijn: een bedrag ineens ( voor abonnement en toestel kosten ) en daarna de toestelkosten handmatig overmaken. Van dit alles zie ik niets terug in my vodafone. Wel zie ik ineens een credit nota. Een blik op mijn bankrekening leert mij dat ik geen cent van Vodafone heb ontvangen alleen het bedrag wat ik heb laten storneren. Ineens krijg ik een mailndatner 50 euro " openstaat" ik weer aan de telefoon met de klantenservice. Ik zou een mail krijgen met een toelichting en ze gaan bellen. Tot op heden niet gebeurd. Uiteindelijk blokkeren ze.mijn toestel. Het bedrag van 50 euro is nu een bedrag van 30,40 euro. Ik stuur een officiële klacht en dan krijg ik antwoord: ze sluiten mij weer aan als ik betaal. Op dezelfde dag krijg ik een mail dat indien ik niet betaal een incasso procedure.volgt. Dit is niet mijn schuld. Uiteindelijk heb ik het overgemaakt en word ik weer aangesloten na bijna 2 weken. Ze zeggen erbij dat ik heb toegezegd het abonnement te willen houden. Ik kan er niet vanaf, dat is heel wat anders. In mijn Vodafone zie ik alleen nog maar rekeningen. Ik hoop.dat de volgende incasso wel.goed gaat. Ik overweeg om al het bewijs ( geen credit gehad, zelf gestorneerd en handmatig kosten overgemaakt) naar Vodafone te sturen maar wat schiet ik ermee op?

Amanda
30-04-2019

Niks is goed gegaan bij het afsluiten van een abonnement

In een notendop.
Januari vodafone red together genomen icm. ziggo home.
Februari geen movie en serie pakket, terwijl het wel afegsproken was.
Ook een aantal extra kosten waar we niet voor gevraagd hadden, zoals: verzekering(? nooit over gesproken, dus ik snap niet waar dit ineens vandaan komt), 2 blox geactiveerd (1gb+2gb) terwijl dit niet afgesproken was, 2 verschillende facturen ontvangen waarvan er eigenlijk 1 betaald moet worden.
Maart gevraagd voor verhuizing van ziggo home waarbij ik erachter kwam dat ons oude internet provider (T-Mobile) niet was afgezegd, terwijl dit wel was afgesproken. Dus ik heb 3 maanden betaald en nu moet ik het zelf oplossen.
Ons data bundel zou verdubbeld worden maar is nooit gebeurd, hier dus weer voor langs geweest. Nu dus eind april eindelijk dubbele bundel maar nu is mijn partner uit de red together groep gekicked en heeft hij geen mobiele data (dus geen internet) en zijn uitgaande gesprekken zijn geblokkeerd op een of ander manier. Heel slecht dit.
Alles staat in het systeem en alles hebben we op papier wat we zouden krijgen maar nooit hebben ontvangen en dat we al een aantal keer zijn langs geweest en geklaagd hebben.

Ronald
17-04-2019

Nalatig

Inzake nalatigheid van Vodafoon. Stond in mijn geval een rekening van 125.00 euro open. De rekening was onder gebracht bij HJF Advocatenkantoor. De HJF Advocatenkantoor heeft Vodafoon meerdere keren in 2009 aangeschreven om de rekening te betalen. Vodafoon heeft niet gereageerd, maar nu na 10 jaar eisen ze bijna 700 euro via een Karansingh & partners! Het bedrijf is nalatig geweest. Omdat we het al 2009 wilde oplossen met een betaling.

Marianne
12-04-2019

Klacht

Vodafone is totaal niet klantvriendelijk.Ze drukken je alleen maar op hoge kosten.
Doir miscommunicatie gaan er vele dingen mis.Il had toendertijd een telefoon met abonnement bestelt maar heb daar binnen de termijn van afgezien.Alles was in orde zeiden ze.Masr wat blijkt.Hadden ze minn prepaid omgezet in een 0 urenabonnement waar ik niets van wist .Met als gevilg een torenhoge rekening.Heb hun hier boos over gebeld.Verbolgens met hun afgesproken om een regeling textreffen die ik ben nagekomen.Maar nu hebven ze het doirgetuurd naar een incasso omdat ik 2 dagen volgens hun te laat was met betaalen.Im had de afspraak ik zoy omstrwwka de 20 betalen dat heb ik g3daan en ze hadden het de 22e binnen.Nu zeggen ze het had de 20e op rekeni g moeten staan en niet de 22e.En dan jrijg je niet ff een mail if brief van hun dat ze het door hebben gespeeld naar een incasso
Vindt dat nietcprofessioneel
Echt een slechte service
Ik doe nooit wwwr iets met vodafone

Marian

Inloggen My Vodafone niet mogelijk

Klantenservice is rampzalig. Spijt dat ik ooit ben overgestapt naar Vodafone. Ben al maanden bezig om in te loggen via my Vodafone. Dit is niet mogelijk omdat mijn e-mailadres is gewijzigd. Schrijven iedere maand torenhoge bedragen af van mijn rekening zonder het ontvangen van fakturen. Als ik weiger dan sluiten ze mij zonder iets te melden af. NOOIT geen Vodafone meer.

Alwin
10-04-2019

Als het werkt top, als het niet werkt DRAMA!

13 jaar klant geweest bij vodafone. Na verhuizing van het kantoor van Amsterdam naar het buitengebied bij Bodegraven was de dekking bedroevend. Wegvallende gesprekken en robotstemmen, klachten dat we niet bereikbaar waren, dat soort ellende. Tijdje aangezien omdat het toch een chaotische verhuizing was, vervolgens meldingen gemaakt bij Vodafone. Na meerdere toezeggingen dat hun netwerkexperts ernaar gingen kijken, en niet werkende alternatieven (wifi-bellen) waren we alweer een half jaar verder. Toen besloten de boel over te zetten naar T-Mobile, die hier ook magere dekking hebben maar wel 30/10mbit halen, en vodafone 8/1 mbit. Een van de werkneemsters had t-mobile op haar mobiel. KPN werkt hier overigens ook niet lekker.
Dus, aangegeven dat ik weg wilde omdat ze niet konden leveren waarvoor ik vrij vorstelijk betaalde.
De eerste meneer was heel erg meedenkend, maar ik moest wel via een andere afdeling de boel insteken. Dat gedaan, en die begonnen weer over dat ze gingen kijken waar het probleem lag. Die route was bewandeld, leverde niets op, ik wilde er vanaf. Meerdere keren gebeld om de boel netjes op 1 datum af te ronden en over te sluiten. Geen thuis, danwel kastje naar de muur. Beloftes dat ik zou worden teruggebeld blablabla. Waardeloze afhandeling. Nu zelf de opdracht bij t-mobile gelegd om de contracten over te nemen, op de datum dat ze vrijkomen. Door nummerbehoud en doorschakeling tussen de nummers zitten we nu een paar maanden te kloten. Ik neem het Vodafone kwalijk. Niet dat het netwerk niet overal even sterk is, kan gebeuren. maar wel dat ze een trouwe klant. zo in de steek laten.
Daarom een welverdiende veer uit de kont voor Vodafone. Ook baal ik als een stekker dat ze op google gewoon pronken met bijna 5 sterren terwijl op elk ander review platform de klachten de overhand hebben. Dit klopt niet!

10-04-2019

Ongevraagd kosten in je mik duwen

Ik was op vakantie in het buitenland. Mobiele data en roaming uitgezet. Krijg ik van Vodafone ONGEVRAAGD bescherming door een wereldpakket aan mij telefoonnummer toe te voegen. Ik kijk op mijn rekeing wordt mij € 35 in rekening gebracht. Wat een tuig. Zogenaamd om mij te beschermen tegen hoge kosten terwijl ik dat zelf al gedaan had. Walgelijke kotsmisselijk klantonvriendelijke acties

Evelien
Evelien
25-03-2019

Vodafone laat klanten stikken

Nieuw nummer aangevraagd bij Vodafone.
Krijg de bedreigingen naar mijn hoofd geslingerd van de vorige eigenaar van dit nummer.
Midden in de nacht gebeld worden.
En waar is Vodafone? Je hoeft niks van deze droeftoeters te verwachten. Heeft u een probleem? Heel jammer mevrouw meneer. Vodafone kan niks doen.

Stephan
18-03-2019

Weg bij Vodafone lukt niet

Ik wil overstappen naar T-mobile omdat deze een betere dekking heeft, Sneller internet en betere bundels in het buitenland. Maar helaas doet Vodafone er alles aan om de overstap te vertragen. Ik ben al 3 maanden contract vrij en heb alleen een maand opzeg termijn. Maar Vodafone doet er nu alles aan en ben al 2 maanden nu kwijt met overstappen. De klanten service belooft van alles en maakt het niet waar. Niemand kan je helpen en ze kunnen je niet door verbinden en ook geen schriftelijk bevestiging van iets geven. Te triest voor woorden dit bedrijf.

08-03-2019

Nooit meer Vodafone

Na enige maanden, na mijn overgang van t-mobile naar vodafone, kwam ik er bij toeval achter dat ik geen sms kon ontvangen. Vanaf het moment dat ik het bij de winkel aangaf werd het erger ipv beter. Vervolgens geen inkomende telefoongesprekken en doorschakeling meer. Gelukkig maakten collega’s en vrienden mij hierop via whatsapp attent. Na meerdere bezoeken aan de vodafone winkels moest ik dagen en dagen wachten en kreeg ik voor tijdelijk slechts een prepaid card van 100 belminuten en 500mb internet. Zelf heb ik alles onbeperkt en 20gb per maand. Inmiddels kan ik gelukkig weer gebeld worden maar nog steeds geen sms ontvangen. Dit duurt inmiddels al ruim 1,5mnd. Van vodafone tot op heden geen reactie ondanks mijn vraag. Alleen de medewerkers in de winkels den haag en katwijk zijn nog vriendelijk en behulpzaam maar verder 1 groot drama.
Ik heb spijt als al mijn haren op mijn hoofd van de overgang naar vodafone. Bij een collega van mij maakten ze het echter nog bonter. Deze kon gelukkig nog opzeggen. Zoals er al eerder bij reviews stond: “vodafone is terug in de tijd” advies: geen vodafone nemen.

Chester
08-03-2019

Puinhoop bij Vodafone

Wij proberen al vanaf 31 januari 2019 een abonnement bij Vodafone af te sluiten. Door een systeemfout welke blijkbaar niet op te lossen is is dat nog steeds niet gelukt! Wij kunnen het nummerbehoud van de telefoon van mijn vrouw (Vodafone prepaid) niet vrij krijgen waardoor er geen abonnement afgesloten kan worden. Bij Vodafone niet, nergens niet! Wij hebben letterlijk uren aan de telefoon gehangen bij Vodafone, allemaal behulpzame medewerkers die het niet voor elkaar krijgen om het probleem op te lossen!

Ik heb zelf -helaas- net een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone. Wij zullen NOOIT meer een abonnement bij Vodafone proberen af te sluiten. Ongelooflijk, dat een bedrijf als Vodafone niet de juiste medewerkers hebben om een probleem als deze -een systeem fout- te kunnen oplossen. We zijn nu op de datum 8 maart 2019 beland. We hopen dat op 8 maart 2020 dit probleem is opgelost. Maar gezien de incompetentie van het management is daar niet op te hopen!

Sami
18-02-2019

ECHT NIET DOEN

Vodafone is echt slecht 10 keer niks gewoon. Ze hangen zo vaak op midden in gesprek.Ik ben echt ontevreden. Ook als je nieuwe nummer wilt nemen moet je zoveel moeite doen. Ze hebben echt een hekel aan hun klanten volgens mij. echt een afrader.

Jantien
06-02-2019

Afschuwelijk bedrijf dat klanten haat

Klantenservice bestaat niet bij ze. Ze haten klanten. Voor mij nooit meer Vodafone. Als ze denken dat ze klanten zo kunnen behandelen hebben ze het echt mis.

Karin
05-02-2019

Administratieve hel!

Halverwege januari heb ik een telefoon besteld in combinatie met een abonnement.
Voor het toestel moest ik nog een paar honderd euro bijbetalen en dit had ik gelijk voldaan via PayPal. Na een aantal dagen werd netjes mijn telefoon bezorgd en nadat alle gegevens waren gecontroleerd werd mij tot mijn grote verbazing verzocht die paar honderd euro af even te tikken en dan was de telefoon voor mij. Ik gaf aan dat ik alles al betaald had en eventueel indien gewenst ook een betaalbewijs kon overhandigen, maar daar konden ze niks mee. Het was betalen of ze namen de telefoon weer mee. Aangezien dit niet om een paar euro ging heb ik ze de telefoon weer laten meenemen. Uiteraard speelde dit zich net af nadat de klantenservice was gesloten. Na veel pijn en moeite heb ik een e-mailadres voor klachten kunnen achterhalen en gelijk de klacht ingediend.
De volgende dag had ik een reactie dat er iets fout was gegaan in hun systeem en dat ze de bestelling hadden geannuleerd en opnieuw handmatig hadden aangemaakt. Hierdoor was het resterende te betalen bedrag weer open komen te staan. Ze waren alleen even vergeten dit ook aan mij te communiceren. Het bedrag dat ik via PayPal had voldaan zou aan mij terug gestuurd worden maar dit kon wel een week of 3 duren. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet een bedrag ga betalen totdat het reeds betaalde bedrag was terug gestort. Het vervelende voor mij was dat er op die telefoon een mooie cash back actie was. Die zou ik mislopen als ik zou wachten tot Vodafone alles eindelijk eens administratief op orde zou hebben. Dit alles vergde nogal wat gemail met de klachten afdeling, waar een duidelijk antwoord geven blijkbaar erg moeilijk is. Ongeveer een week later werd ik nog gebeld door iemand van Vodafone over hoe nu verder met de bestelling. Ik heb duidelijk aangegeven dat alles geannuleerd moest worden gezien de manier waarop alles bij hen gaat, hiervan zou een aantekening in het systeem worden gemaakt. Ik zou op een later moment een beslissing nemen of dat ik überhaupt nog met hen verder in zee zou gaan en dat ik door hen waarschijnlijk de cash back actie zou mislopen. Er werd toen aangegeven dat Vodafone bij Samsung kon aangeven dat het door een fout van hen kant misgelopen zou zijn met die actie en dat ik hem dan alsnog toegewezen zou krijgen. Gezien de manier waarop het de afgelopen weken was gegaan had ik daar geen enkel vertrouwen in. Daarom heb ik uiteindelijk een los toestel bij een andere partij gekocht om zeker te weten dat ik mee kon doen met die actie, ook al was ik nu waarschijnlijk iets duurder uit dan dat ik de telefoon zou aanschaffen in combinatie met een abonnement. Mijn idee was om dan rustig na te denken over wat ik zou willen en dan alleen een sim only te nemen bij Vodafone of een andere provider. En toen kreeg ik vandaag 2 e-mails binnen: bedankt voor u bestelling en hierbij uw contract. Ik viel ongeveer van verbazing van mijn stoel af, want ik had helemaal geen bestelling geplaatst! Uiterst slecht dat ze zonder akkoord gewoon voor iemand een bestelling en contract aanmaken! Na weer een eeuwigheid met de klantenservice aan de telefoon gezeten te hebben zouden ze het (zonder toestemming aangemaakte contract) annuleren, maar de afdeling die dat moest doen was nu niet bereikbaar dus of ik morgen even wou terug bellen. Ik heb aangegeven dat ik helemaal niet ga terug bellen en dat ze het zelf maar moeten regelen aangezien dit niet mijn verantwoordelijkheid is. Ze zouden een notitie achterlaten voor de desbetreffende afdeling……op hoop van zege dan maar….
Het maakt ze blijkbaar helemaal niet uit of ze nieuwe klanten binnen halen. Ik had op zijn minst een goed voorstel verwacht om al het ongemak te compenseren, maar nee hoor. Ik heb nog nooit zo’n slechte service meegemaakt als bij Vodafone, de manier waarop ze hier met nieuwe klanten omgaan is ronduit schandalig!

Erny
29-01-2019

Bagger service

Abo verniewd via dealer (Phonehouse) Dealer levert fantastische service! Thuisgekomen vind ik in mijn mailbox een bedankje en felicitatie van Vodafone. Ze weten er dus van en kunnen de munten (blijven) incasseren. Alleen. geen mobiele data. Terwijl ze me zelf nog feliciteren en 1GB extra gratis erbijdoen. Er is echter nada noppo internet. Terug naar de dealer. Die krijgt het ook niet aan de praat en belt met de dealer helpdesk van V. Ik hoor hem zeggen: "Ja, maar jij kan nu dat vinkje aanzetten en dan heeft de klant meteen mobiele data". Maar de helpdesk vindt dat "meneer dat zelf moet doen via My Vodafone". Dat kan ik niet want om administratieve redenen staat het my Vodafone account op naam van mijn vrouw en haar inloggegevens heb ik niet bij de hand. Naar huis. Klacht ingediend wegens schandalige non-service. Automatisch antwoord: binnen 5 dagen hoor je van ons. Moe zet via haar my Vodafone het knpje mobiele data aan. Autoreply: het kan 3-5 dagen duren voordat dit gaat werken, tot die tijd kunt u de pleuris krijgen, wij inasseren vanzelf. Drie weken heen en weer gependeld naar de dealer en onverrichte zaken naar huis (in -10 telkens 11km heenfietsen en 11km terug. Eindelijk krijgt een medewerker van Phonehouse iemand bij Vodafone aan de lijn, die hij persoonlijk kent uit een vorige betrekking. Die zette wel even dat knopje om en alles werkt meteen. Bewijs: fout zat niet bij mij, maar bij hun. Humor: de man werkte niet eens bij dealerservice, maar was van de facturatie. Van de beloofde reply "binnen 5 dagen hoort u van ons" niets gemerkt. Kortom: je bent volkomen geschuffeld als je bij Vodafone klant bent. Wat een baggerbedrijf.

Ray
28-01-2019

Ik haat Vodafone!

We hebben 2 mobiele abonnementen en alles in 1 van ziggo thuis. Echter, ben ik zeer ontevreden met de service en kwaliteit van de diensten. De klantservice is misschien een van de slechte van nederland en de klant heeft nooit gelijk! daarnaast doet het internet niet vaak buiten! niet doen neem geen vodafone! ik wacht al maanden om terug te gaan naar t mobiel

Lex Van
19-01-2019

Incassodatum

Vodafone schuift net zoals partner Ziggo de incassodatum ongevraagd naar voren

Ellen
17-01-2019

Onbereikbaar

Heb een contact afgesloten. Er gebeurt niets.
Ik denk dat ik het maar annuleer.
Ga ik niet op wachten.

Rick
17-01-2019

NIET DOEN!

Via ziggo vodafone mobiel aangeschaft, vanaf dag 1 al problemen, meer 3g ipv 4g, slechte dekking, bellen vrijwel onmogelijk, vele vele malen contact gezocht maar word van het kastje naar de muur gestuurd, oplossen kunnen en willen ze het niet, 'we kunnen niets voor u doen' maar wel elke maand incasseren en opzeggen kan alleen door het contract af te kopen, totaal geen clementie, we zijn er al twee maanden mee bezig maar nog steeds geen beweging in de zaak te krijgen, nee mensen neem nooit een abbo van vodafone, je krijgt er spijt van.slecht bedrijf, waardeloze helpdesk en via sociale media reageren ze nieteens op klachten.het is dat het laagste cijfer een 1 is want anders hadden ze een 0 van me gehad, zo slecht bedrijf dit. Nooit meer vodafone dus.

Fred
11-01-2019

Zeer slechte netwerverbinding op en rond huisadres

Netwerkverbinding op thuisadres is zeer slecht (-115dBm, 10Mb download, 1 Mb upload). Probleem vaak aangekaart, maar nooit opgelst. Speelt al meer dan een jaar.

Meer Vodafone reviews
Welk cijfer geef jij Vodafone?