Vodafone reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente Vodafone ervaringen

Antjebenantje
14-10-2021

Telefonisch contact opgenomen om een abonnement te verlengen en dan zo'n onvriendelijk iemand eraan krijgen daar zullen ze toch echt iets aan moeten veranderen. Jammer voor de klanten wat deze persoon eraan krijgen. Het is dan ook niet gelukt t abonnement te verlengen aangezien zij hoop ik haar dag niet had.

Joris
13-09-2021

Verschrikkelijk slecht

6-7 keer bellen met een klacht en iedere keer verbinden ze je door of zetten je in de wacht waarop de verbinding verbroken wordt. Als het één keer mis gaat bij doorverbinden dan denk je:'slordig'. Maar 7 keer achter elkaar is bewust ontwijk gedrag.

Bij de laatste poging werd de telefoon helemaal niet meer opgenomen en heb ik na 15 minuten in de wacht staan met het toestel van mijn vrouw gebeld en de zelfde menu keuzes gemaakt. Daar werd na verloop van tijd wel opgenomen, terwijl ik met mijn eigen toestel nog steeds in de wacht stond.

Dus ze verbreken niet alleen de verbinding als je met een terechte klacht komt, maar als je blijft volharden en blijft terugbellen, wordt je nummer gewoon geblokkeerd en krijg je helemaal niemand meer te spreken. Wat een bagger bedrijf! Snel weg!

Denise
19-08-2021

Al ruim een maand geleden is mijn mobiel kapot gegaan. Nu word ik serieus al een maand lang van het kastje naar de muur gestuurd! Blijkbaar is er twee jaar geleden bij het omwisselen van mijn toestel iets misgegaan (schuld ligt bij Vodafone). Zij hebben mijn IMEI nummer niet gewijzigd. Nu is mijn toestel kapot en kan ik hem niet opsturen (terwijl ik gewoon verzekerd ben). De verzekering heeft namelijk een ander IMEI nummer.

Ik heb al tientallen keren gebeld, gechat op de website, emails gestuurd, in de winkel geweest EN een klacht ingediend en nog steeds kan niemand mij helpen.

Waar gaat dit over? Prutsers!

Gerrit Egbert
Gerrit Egbert
16-08-2021

Oekraiene geen EU

Werd meteen getrakteerd op een extra rekening van 69.95 Zonder boe of ba of waarschuwing Ouderen verdien model in de toekomst nooit meer vodafone!

Ingrid
11-08-2021

Waardeloze service

1 maand geleden op aanraden van een medewerker in de winkel in Haarlem een Oppo toestel gekocht omdat de Samsung op het moment erg moeilijk leverbaar zijn. Na een maand kon ik geen foto's meer aan mijn "albums" toevoegen. Terug naar de winkel waar mijn mond open viel van het commentaar. De medewerker begreep er niets van en na een kwartier lopen prutsen waarbij al mijn foto's inmiddels door elkaar stonden kregen wij een aantal service punten waar wij naar toe konden gaan om te kijken of zij het wisten. Maar hoezo moeten wij daar naar toe? Er is toch wel een soort garantie? Tja, maar zij wisten het niet, dus moesten we er zelf maar achterheen. Onze mond viel open. Maar jullie hebben het toestel toch verkocht? Jaaaaa, aldus de medewerker, maar het is nu UW toestel! Ja maar jullie hebben het een maand geleden aan mij verkocht toch? Zo ging het nog een tijdje door. Na een half uur gevraagd of hij misschien een collega er bij kon halen die er misschien wel verstand van had. Maar geen van de collega's had er verstand van. Is er dan geen servicepunt welke jullie ondersteunen? Jaaaa, er was een servicepunt in Haarlem welke WIJ konden bellen! Lieve mensen, waar is jullie service? Hoezo moeten WIJ bellen? Omdat het UW telefoon is. Heel boos de winkel uitgelopen en een klachtenbrief geschreven naar Vodafone.

Hier is het letterlijke antwoord:

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je ontevreden bent met de geboden service.

Het klinkt inderdaad alsof ze niet erg netjes in de winkel zijn geweest. Mijn oprechte excuses hiervoor.

We hebben echter geen service die je een 100% garantie geeft op de software-werking van je telefoon. Daarmee bedoelen wij, werkt er een app of bijv. een instelling niet goed, dan kunnen we hier niet altijd support op bieden.

We verkopen namelijk inderdaad wel de telefoons, maar wij krijgen geen interne trainingen van Oppo of Apple of Samsung over de telefoons. Het blijft hierdoor vertrouwen op het kunnen van de winkelmedewerkers, maar dit is helaas geen garantie.

Dit zegt dus genoeg. Nooit meer een toestel bij Vodafone bestellen!

Em
04-08-2021

Slecht bereikbaar

Ik probeer al 1uur en 45 minuten een medewerker aan de telefoon te krijgen maar nog steeds ben ik niet geholpen. Elke keer als ik de klantenservice bel zijn er zulke lange wachttijden

03-08-2021

Super super slechte service

Als er een probleem is, wordt er niks aan gedaan. Ik ben nu al 5 dagen niet bereikbaar, omdat een simkaart wissel niet lukt na een verloren telefoon. ja we hebben een melding gemaakt "meer kunnen we niet doen". Echt niet te bevatten hoe slecht de service is.

Paul
29-06-2021

Zij proberen je duure abonnementen aan te bieden waar je niet om gevraagd hebt.

Ik heb nu 2 keer een e-mail naar Vodafone gestuurd. Geen interesse in hun aanbiedingen

Jaap
05-05-2021

Goede ervaringen

Ben nu bijna 1.5 jaar lid met vier mensen in zelfde huishouding en allemaal dik tevreden goeie service en medewerkers top goed bereikbaar binnen goede ontvangst en buiten ook zowel bellen als internet kan mij niet in die slechte reviews

Maik
03-05-2021

Super slecht

Ik heb totaal of een heel slecht bereik binnenhuis net als buitenshuis met Vodafone, nu al 7x contact opgenomen met hun (klantenservice) en aangegeven dat ik haast tot geen telefoon gesprek kan voeren binnenhuis als buiten huis.

Echt een hel slecht bereik, degene war ik mee bel valt constant weg of is haperend verstaanbaar. Al meerdere malen contact opgenomen met Vodafone en, alle instellingen doorlopen van de telefoon om een beter bereik te krijgen.

Niks hielp, en zit nog steeds met een super slechte verbinding. Zowel bellen als dataverkeer is erg slecht. Nu met de Corona ben ik verplicht thuis te werken en dat is eigenlijk niet mogelijk door de slechte kwaliteit wat Vodafone hier levert!

Ik heb alles gedaan wat in macht zit om op een oplossing te komen maar, hier werkt Vodafone totaal niet aan mee! Sterker nog, meerdere malen zeggen ze van, we geven geen goede verbinding in huis, maar onze netwerkspecialisten zien dat er bij u buitenhuis de verbinding perfect is. Dus de zogenaamde specialisten kunnen van afstand zien hoe goed de verbinding bij mij thuis is?

Blijkbaar niet want ik kan geen tot een haperend telefoon gesprek houden hier, ik heb al gevraagd van , kan aub het abonnement gestopt worden door het slechte of geen bereik? Ik zit er tot Feb 2022 aan vast en ik kan geen fatsoenlijke telefoon gesprek houden. Met Tele2 heb ik dit ook eerder gehad met gen bereik of slecht bereik. Zij waren wel heel coulant door het abonnement te beëindigen per direct.

Met Vodafone kom ik niet verder, totaal niet verder! Mij eigen bedrijf is nu totaal niet bereikbaar of heel slecht haperend verstaanbaar. Enige wat Vodafone zegt is, zet de wifi verbinding maar aan op de mobiel en je kunt binnenhuis prima bellen. Natuurlijk dat gedaan maar geen verschil in bereik, dat weer aangegeven bij hun, en hun antwoord is doodsimpel, meer kunnen wij niet doen voor u!

Dit is toch niet normaal of wel? Ik betaal 35 Euro in de maand ervoor om zoveel mogelijk telefoon gesprekken te houden, maar nu is dat totaal beperkt en niet meer mogelijk! Ik vindt dit verschrikkelijk en weet niet meer wat te doen, ik dacht aan Vodafone een goede en betrouwbare provider te hebben. Zij willen mij blijkbaar niet verder helpen en geven het antwoord, zet de wifi bellen op je telefoon maar aan en dat is het!

Binnen bellen is echt niet mogelijk nu, buitenhuis ook niet, dan moet ik echt een paar meter lopen voor een beetje bereik en dan sta ik midden op de straat met een mobiel om te bellen. Te gek voor woorden toch? Ze willen het abonnement niet stop zetten voor deze reden omdat volgens hun het bereik hier prima is.

Wat niet zo is dus!

Myr
15-04-2021

Belazerd

Verkopen graag een abonnement met extra zenderpakket Ziggo, geen probleem als er in het huishouden al zo'n pakket is. Maar als puntje bij paaltje komt geen extra zender pakket. Helaas dat zijn de regels en de hoorn van de medewerkster wordt op de haak gegooid!

Willem
12-04-2021

Klantenservice is niet op orde

De medewerkers zijn druk met te veel chats tegelijk, hun computers zijn traag, ze zijn ondeskundig en leuteren maar wat. Problemen worden niet of zelden opgelost, en het kost mij als gebruiker veel tijd. Dan hebben we het nog niet over spookrekeningen en de slechte dekking van het netwerk.

Marcel
18-03-2021

Ordinaire dieven

Geld overgemaakt naar een door Vodafone afgesloten prepaid nummer. Ze weigeren echter het geld terug te storten en geven mijn bank en zelfs hun payment provider de schuld. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en naar mijn geld kan ik fluiten.

Het zijn gewone ordinaire dieven.

Bas
02-03-2021

Ongelofelijke slechte ervaring

De meest slechte ervaring ooit. na anderhalve maand en verloren bestellingen, gecancelde orders door niet in voorraad van telefoon, mislukte nummerbehoud (zonder daar bericht van te krijgen) meer dan 10 calls met de servicedesk waarbij ze elke keer zaken zouden regelen maar bij het volgende belletje niets hadden gedaan, besloten naar een andere provider te gaan. Volgens hen waren alle orders gecanceld. Na 3 dagen opeens melding dat nummerbehoud gelukt was. En dit terwijl dit inmiddels bij een andere provider in gang is gezet.

Gggggg
22-02-2021

Slechte kwaliteit

Bij Vodafone dacht ik voor kwaliteit te gaan echter was dit al gelijk fout. Omdat ik Ziggo had dacht dit leuk te combineren met Vodafone en zo kwaliteit en hoge snelheid te halen.

De kwaliteit valt zwaar tegen. 40% van de tijd heb ik gewoon geen internet en de snelheid is maar 20 mb/s . Dit is niet erg snel voor de Red Pro Unlimited .

Kortom trap er niet in. Ga voor tele2 goedkoper en biedt zelfde snelheid dat nog eens ook stabiel is. Of in ieder geval voor KPN. Heb spijt dat ik ben overgestapt naar Vodafone.

Metz
19-02-2021

Misleiding

Op zaterdag 13-2-2021 online een nieuw abonnement aangevraagd, voor de actie samsung galaxy s21 met gratis samsung buds en smart tag(actie t/m 17-2) Maandag dinsdag geen reactie op mijn aanvraag, dinsdag middag via de chat proberen te bereiken, na anderhalf uur pas een reactie dat ze mijn inkomen wilde toetsen. Dit doorgegeven was prima. Volgens de chat medewerker mijn aanvraag binnen 48 uur behandeld worden. Geen antwoord, donderdag gebeld weer doorverbonden met iemand van de inkomens toetsing. Vrijdag 19-2 kreeg ik een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Bellen naar vodafone :" uw order is er niet doorheen gekomen door storing van onze computer, ja we kunnen je order er wel opnieuw inzetten". Maar de actie is voorbij dus daar komt u niet meer voor in aanmerking". Dit houdt in dat ik de actie sowieso mis loop en hem niet bij een andere provider kan afsluiten omdat vodafone mij een week lang aan het lijntje hield.

Geen vodafone meer voor mij

Ivo
16-02-2021

Zeer onbetrouwbare club

Zeer onbetrouwbare club

Mijn moeder heeft al maanden problemen met het bereik in en in de omgeving van haar woning. Inmiddels een nieuwe simkaart gehad, de simkaart in diverse toestellen geplaatst en uren met Vodafone aan de telefoon gehangen. Na maanden is er nog steeds geen oplossing.

Vodafone biedt geen oplossing en is niet bereid om tot ontbinding over te gaan. Verder dan "computer says no" komen ze niet, dat zegt wat mij genoeg over de klantenservice die geboden wordt.

Advies: ga niet met Vodafone in zee.

Shj
Shj
29-01-2021

Niet gevoerd gesprek van 2 uur in rekening gebracht

Gesprek van 2 uur per abuis in rekening gebracht met mijn andere abonnement terwijl het 2 minuten duurde.

Via chat zogenaamd niet begrijpen met allerlei kluitjes in het riet gestuurd. Over naar kpn!

27-01-2021

Voda-clown

Sinds november een sim only bij vodafone aangeschaft maar geen verbinding bij mij in de buurt vanwegen een defecte mast wat na bellen nog wel een jaar kan duren. dus ik wilde er meteen vanaf maar dat gaat helaas niet ik zou worden gecompenseerd elke maand maar dat was na 1 maand alweer een verloren zaak.

elke week heb ik contact met vodafone maar het word er niet beter op ik heb het idee dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd en eindig bij noreply mailtjes zodat ze van me af zijn. en ik weer opnieuw kan gaan beginnen.

kortom ik neem hier nooitmeer een abbonement want de klantenservice is een flop en je betaald 30 euro voor een sim only waar ik iedergeval niks mee kan in mijn omgeving. ik zal dit ook afraden bij vrienden en familie

Milica
19-01-2021

NOOIT ZAKELIJKE ABONNEMENT AFSLUITEN BIJ VODAFONE!

Wij zijn als bedrijf al meer dan 1 jaar bezig om onze eigen inlog gegevens te krijgen van vodafone! de bedragen worden afgeschreven en wij hebben nog steeds geen toegang tot onze facturen! we worden gestuurd van de ene afdeling naar de andere, van telefoon nummer, naar email, ect. Het is enorm frustrerend en we hebben zoveel tijd verloren als 2 directeurs van ons bedrijf, dat als wij onze tijd in rekening zouden brengen dan hadden we voor dit jaar gratis abonnement kunnen afsluiten! ze maken een ongelofelijke zooi van onze administratie! gezien wij al 1 jaar bezig zijn en er geen oplossing geboden kan worden. Na diverse bezoeken aan de vodafone winkel en talloze beloftes hebben wij tot op heden nog steeds geen facturen of toegang tot onze account! het is schandalig hoe zij hun klanten behandelen! ze zijn ongelofelijk moeilijk met iets dat zo simpel opgelost kan worden! ze zijn zeker geen zakelijke partner die meedenkt, ze staan zeker niet voor goede service en ze zijn zeker geen aanrader voor een goede zakelijke relatie! en als wij nu die diensten van hun willen stoppen, krijgen we alleen een behoorlijk bedrag die wij moeten betalen dus als je niet tevreden bent, kan je niet eens weg van hun. Als wij als zelfstandige onderaannemers meer tijd hebben gehad, zouden we dit met dit deze zaak juridische stappen ondernemen! en nog een keer, dit alles, deze hele moeilijke en frustrerende situatie voor ons, deze hele slechte review voor wat? voor onze eigen inlog gegevens en onze eigen facturen! onze mond aan mond reclame word zeker uitgebreid naar elke onderaannemer die wij kennen totdat wij onze inlog gegevens krijgen! schandalig bedrijf!

Meer Vodafone reviews