Vodafone64 ervaringen

Lise
27-11-2018

Erg slechte zaken!

Nadat ik een nieuw abonnement uitgezocht had bij Vodafone, kwam ik er na 2 maanden achter dat zowel ik als mijn broertje betaalden voor een extra verzekering die wij helemaal niet zelf aangevraagd hadden. Eenmaal Vodafone gebeld, kregen we te horen dat ze het stop gingen zetten maar dat dit pas na 2 maanden na opzegging gestopt werd. Dus nog 2 maanden voor iets moeten betalen wat ik helemaal niet aangevraagd had! Verder deed mijn nieuwe mobiel na een paar maanden plotseling niets meer. Ik moest hem opsturen en zo gezegd zo gedaan. Na een paar weken (!) kreeg ik e3n mail dat mijn mobiel ingenomen was vanwege een fout in de mobiel. Ik heb vervolgens meerdere keren Vodafone en dinafix gebeld en allebei wezen ze elkaar aan als de schuldige, maar niemand kwam met een oplossing. Uiteindelijk heb ik Vodafone een aangetekende brief gestuurd en hierbij gedreigd rechtsbijstand in te schakelen. Ik zat immers al zo'n 3 a 4 maanden zonder telefoon en moest wel elke maand voor mijn abonnement en toestel (wat ik dus niet meer had) betalen. Na mijn dreiging kreeg ik plots een mail dat ik een nieuw toestel uit mocht zoeken en kon het ineens wel geregeld worden. Ik ben overgestapt naar een andere provider en heb na fit voorval ook nooit meer iets van Vodafone vernomen, ook niet toen ik mijn abonnement op had gezegd. voor mij nooit meer vodafone!

11-11-2018

Slechte kwaliteit netwerk thuis

Klantenservice, er volgt een onderzoek, tsja het ligt niet aan Vodafone. Of mijn huis misschien te goed is geisoleerd? In de thuissituatie wordt geadviseerd om te bellen via Wifi - wat een onzin, of ik nu thuis ben of onderweg moet toch helemaal niets uitmaken? Tenslotte ontvang ik thuis nauwelijks 3G terwijl dat 4G zou moeten zijn? Ik overweeg om over te stappen naar KPN.

Wilco
23-10-2018

Sluit geen Vodafone verzekering af!

Als je een verzekering af sluit wordt je gedwongen contact op te nemen met Chubb, de verzekeraar. Chubb maakt weer gebruik van Dynafix. Hier gaat het mis. Ik wil graag een reparatie waarbij de data op mijn telefoon bewaard blijft. Dat gaat dus niet lukken! De bureacratische molen en starheid van alle partijen maakt dat je geen stap verder komt. Ik laat de telefoon repareren op eigen kosten maar daarvoor sluit je geen verzekering af! Ik ga deze verzekering opzeggen en hoop dat jij ook goed nadenkt voordat je in deze valkuil stapt.

Erik
14-10-2018

Vodafone stuurt een beschadigde telefoon en laat me vervolgens barsten

Ik heb onlangs mijn contract met 2 jaar verlengd in combinatie met een iPhone Xs. Na ontvangst bleek dat er een kleine beschadiging zit bij de cameralens. Ik meldde dit de volgende werkdag telefonisch bij Vodafone, waar mij doodleuk werd verteld dat ik dan naar een winkel moet, telefoon inleveren, order annuleren, nieuwe order plaatsen en dan een onbepaalde tijd wachten op nieuwe telefoon. Al die tijd zit ik dus zonder telefoon (oude telefoon had ik aan een vriend beloofd en heb ik dus niet meer) en ik moet me in allerlei bochten wringen om te krijgen wat ik besteld heb: een onbeschadigde telefoon.

Dat is toch waanzinnig? En mag dat trouwens juridisch zo maar? Heet dat niet ‘in gebreke blijven’? Er bestaat helaas veel slechte service in de wereld, de manier waarop Vodafone hiermee omgaat is echter een nieuw dieptepunt.

Raghoenath
02-10-2018

Van de Kasje naar de Muur

1 Jaar geleden 2 abonnementen afgesloten bij Vodafone. kan mijn internetbundel in het buitenland niet gebruiken. volgens Vodafone ligt het aan onze toestellen. (Oneplus One toestellen). Bij onze vorige provider ging alles prima ook met dezelfde toestellen. De CS medewerkers van Vodafone zijn niet zaken kundig. hoe kan ik hier vanaf?

Zon
01-10-2018

Super slechte service

Aller eerst abonnement van zoon getracht op te zeggen 100 keer vragen naar de reden en dan krijg je te horen dat dit schriftelijk moet na dit gedaan te hebben aan getekend en wel hoor je niks meer van Vodafone achteraf blijkt dat abbo gewoon 2 jaar is Door verlengt omdat ze niks hadden ontvangen super slechte service nu getracht abbo van ouders op te zeggen ivm overlijden na een half uur in de wacht enigste wat ze vertelde gecondoleerd en zoek het maar uit via onze web site Bij alle andere providers worden we wel keurig en direct geholpen Vodafone nee nooit meer

Anoniem
25-09-2018

Prijs iphone 7

De retailprijs voor een iphone 7 was 20 september €529. Vodafone rekende nog €576. Vodafone was niet bereid om iets aan hun eigen prijs te doen, ook niet na lang aandringen. Op mijn opmerking dat niemand meer voor deze prijs een iphone 7 zou aanschaffen werd laconiek gereageerd met de opmerking “ we verkopen er nog genoeg” Koopt u hem maar bij een ander. Tot mijn verbazing heeft Vodafone op 24 september de telefoon aangeboden voor € 432. Niet te geloven dat 4 dagen eerder niets bespreekbaar was. Zo jaag je dus klanten weg.

07-09-2018

Klantenservice

Na 20 jaar trouwe klant ga ik vrees ik nu een einde maken aan deze samenwerking. En pas op met garant contracten. Deze lopen stilzwijgend door. Wordt bij hernieuwing van contract geen melding van gemaakt. Ongelofelijk slechte klantenservice. Heel vriendelijk maar je gaat van kastje naar de muur. Jammer van wat ooit een fijn bedrijf was.

David
27-08-2018

Slechte service

Al jaren klant maar waardeloze klantenservice. ik ga overstappen.

Theo
13-08-2018

VODAFONE VOOR MIJ DE BESTE

Meer da 20 jaar bij libertel / vodafone nooit problemen ik weet wat ik wil geen dure abbo met telefoon die boven mijn begroting gaan komt elke maand terug nu gewoon sim only red 18 € voorheen 16 € met galaxy s4 toestel koste 129,00€ kreeg 100 € retour samsung dus voor 29 € toestel en 16 € pmd voor 1 jaar kooppie Nu vodafone red 18 € loopt af zit op de site te kijken allemaal mooie samsung toestellen maar kost wat per maand toen de galaxy s7 uit kwam was ik helemaal verkocht wat een kracht patser was dat maar weer duur abbo dus lekker met mijn galaxy s4 door blijven gaan ook een topper nu 3 jaar later galaxy s7 erg in prijs gezakt na zoeken op internet samsung s7 1 jaar oud kon ik kopen voor 150 € van iemand die voor de s9 ging met bon kon gelijk komen wilde geen gezeik aan de deur ben er blij mee kan nog jaren mee en abbo red 18 € loopt gewoon lekker door over 2 /3 jaar misschien de galaxy 9 dus mijn ervaring is goed veranderen via de site in de winkel ook altijd top geholpen ook zijn ze zeer behulp zaam per telefoon Dus altijd toestel wat ik wilde hebben en zo voordelig mogelijk van daar een 10 voormij een aanrader

Miranda
12-08-2018

Tevreden

Ondertussen 4 jaar geleden bij Vodafone gekomen omdat deze goedkoper was dan de provider waar ik zat, bij het omzetten van het abb naar Sim Only (goedkoper) ben ik zonder dat het aangegeven werd mijn data kwijt geraakt (ik had een voordeelbundel wegens thuis internet) maar geluk bij ongeluk heb ik hier weinig last van door wifi en de waarschuwingsdiensten voor mobiel internet. Vodafone is duidelijk in de overzichten en de klantenservice is vriendelijk maar anno 2018 helaas weer aan de dure kant voor een Sim Only. ook de voicemail zit maar moeilijk in elkaar

Jeroen
09-08-2018

Waarschuwing: Vodafone RED Together

Ik heb op 2 juli 2018 mijn bestaande vodafone abonnement omgezet naar een Red Together abonnement. Op 3 juli heb ik de nummers (van een andere provider) van mijn vrouw en zoon toegevoegd aan Red Together. Dezelfde dag begonnen mijn problemen. Vanaf 3 juli is mijn eigen vodafone nummer verdwenen en belde ik met het nummer van mijn vrouw. Bijzonder omdat dat nummer nog bij een andere provider zit. Sindsdien bel ik dagelijks met de klantenservice. Op 13 juli stopte mijn sim er helemaal mee en sindsdien heb ik helemaal niks. Ik word nu al 5 weken aan het lijntje gehouden. Er wordt mij telkens verteld dat er een order is blijven hangen en dat die ongedaan moet worden gemaakt. Dit duurt normaal 48u. Telkens mislukt dit. Er is al 3x een voorrang/urgentie verzoek voor me aangevraagd. Vandaag heb ik te horen gekregen dat men mij niet kan vertellen of de twee nummers die ik toegevoegd heb wel gaan werken op de afgesproken tijd en dat mijn eigen nummer voorlopig niet gaat werken maar dat men er hard mee bezig is….

Ik heb aangegeven dat ik 5 weken geen redelijke oplostijd vind en dat ik helemaal niet akkoord ga met een “open einde”. Na weken bellen/mailen/vodafonewinkels ben ik er helemaal klaar mee maar kan ook niet overstappen omdat mijn nummer gegijzeld wordt door vodafone.

Advies: 1. Doe geen zaken met deze telefoon maffia 2. Sluit GEEN Vodafone RED Together af. Dit product is duidelijk nog niet af en bevind zich nog in de testfase. 3. Doe geen zaken met deze telefoon maffia

mvgr,

Jeroen Groenemans

Jackie
27-07-2018

Slechte service, dom

Abonnement eerst op pauze gezet via Mijn Vodafone op 15-06-2018. Reactie: pauzeren kan niet want u heeft een zakelijk abonnement. Zet die functie er dan niet in maar oké. De reactie beantwoord met een definitieve opzegging dan maar. Daar krijg ik op 18-06-2018 bevestiging van: wij hebben uw opzegging ontvangen. Jammer maar wij gaan daar mee aan de slag. U ontvangt bericht binnen 5 werkdagen. Niet lang daarna ga ik op vakantie. Ik zie nog wel dat er 30 euro voor de volgende maand is geincasseerd. Ik ga er van uit dat het kruist met de verwerking van de opzegging en ik storneer het maandbedrag. Na de vakantie vind ik in de post een brief met betalingsachterstand: 2x 30 euro. De volgende maand is er ook nog weer bij. Ik ga dus bellen. Wordt paar keer doorverbonden maar heb dan een dame die verder kijkt en meedenkt. Ze ziet inderdaad een bevestiging van de opzegging van 18-6 en dat er daarna iets niet goed gegaan is. Ze beëindigd alsnog mijn abonnement en gaat mij doorverbinden met de facturatie afdeling zodat zij kunnen gaan crediteren. Tot daar ging het goed. Na lang wachten krijg ik dezelfde dame terug. Ze vertelt een flinke discussie met haar collega te hebben gehad want de collega ziet die mail van de 18e niet en is niet van plan om iets te crediteren. Ik geef aan dat ik heel simpel een print van hun mail kan sturen als bewijs. Want hee, je gaat als Vodafone niet een mail sturen met jammer dat je opgezegd hebt als die opzegging nooit ontvangen is. Bewijs dus. Ik print en scan de mail om te verzenden via het contactformulier van My Vodafone. Na veel maal proberen werkt dat formulier nog niet. Ik zal dus moeten gaan bellen om te vragen hoe ik mijn klacht kan indienen tezamen met de bewijsvoering. Zwaar ontevreden!

Ewoud
Ewoud
22-07-2018

Klantenservice om te huilen

Een zakelijk abbonement afgesloten, wegens een interne fout een volledige week onbereikbaar geweest! Het interesseert ze werkelijk helemaal niet, ze bieden 1 maand abonnementskosten aan en gaan niet akkoord om jouw abonnement te beëindigen. Aangegeven niet akkoord te zijn met hun klachtenafhandeling, reageren ze niet meer en krijg je een automatische email waarin staat dat de case gesloten is. Onbegrijpelijk dat je een week onbereikbaar bent en dan ook nog eens zo onbeschoft behandeld wordt.

Billiejean
29-06-2018

Slechte klantenservice

Als je belt. krijg je steeds een bandje te horen.

Janny
22-06-2018

Afhandeling klachten abonimabel slecht

Al een half jaar met vodafone aan het bellen mailen etc inzake diverse zaken die verkeerd zijn gegaan en nog steeds gaan. Steeds andere mensen aan de telefoon waar ik voor de zoveelste keer alles moet uitleggen.beloven er in te duiken .daarna of radiostilte of mailbericht die niet klopt en waar je niet op kunt reageren aangezien dit vanaf een noreply mailadres komt

Maaike
Maaike
31-05-2018

Heel enthousiast. Slim klantvriendelijk bedrijf

Toen ik voor het eerst bij vodafone kwam was het meteen goed ze hadden een mooie actie waaardoor ik korting kon krijgen. Het enig waar ee achter kwamen was dat ik op 2 dagen na niet kon verlengen. En de actie zou mislopen. Geen probleem door een slimme truc kon ik toch van de actie gebruik maken. Nu ik al even bij vodafone zit werd ik gebeld. Ze hadden namelijk gezien dat ik vaak over me bundel zat en ze hadden een oplossing voor 2 euro meet kon ik van 6g naar 20 gb per maand. Ideaal en goed dat ze me erop attendeerde daarnaast kan ik dit elke maand uitzetten

Berry
16-05-2018

Geen actie voor mij

Heb 14-04-2018 een nieuwe telefoon opgehaald bij Vodafone omdat weer kon, was net een paar dagen te laat voor een actie wanneer je een samsung nam een speaker cadeau kreeg. De verkoper vond het jammer en begrijpelijk maar kon dit niet omdraaien zodat ik wel voor de actie in aanmerking kwam. Heb vervolgens Vodafone gemaild dat ik het hier niet mee eens was, maar ook zij zeiden dat ze niks konden doen. Vervolgens komt er op 16-05 wederom deze actie met de speaker dus ik weer mailen dat ik het erg vreemd vond dat er nu alweer een actie was. Kreeg toen een telefoontje van Vodafone dat men het wel begreep en dat Vodafone mij 115,00 wil terugstorten ( Speakerwaarde 229,00 ) . Ik heb toen gevraagd waarom Vodafone geen speaker vergoed waarop het antwoord was dat de actie vanuit Samsung kwam. Ik heb toen gezegd dat de actie om een speaker gaat en niet om geld. Ik ben al jaren een goeie klant van Vodafone, maar dit zet me wel aan het denken om de volgende keer naar een andere provider te gaan, dat kost ze dus meer dan een speaker.

MF
25-04-2018

Vodafone neemt niet de verantwoordelijkheid van het slechte netwerk

Klacht die ik heb gemeld:

Voordat ik Vodafone koos voor andere providers, controleerde ik https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml. Het toont een perfecte dekking voor mijn postcode. Dat is waarom ik voor Vodafone heb gekozen.

Daarnaast heb ik ook https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/netwerkgarantie.shtml gecontroleerd. Ik ben echt verbaasd dat het je niet uitmaakt hoe de signaaldekking bij mij thuis is. Ik woon niet buiten mijn huis. Ik woon binnen en ik moet mijn telefoon bereikbaar en bruikbaar zijn in mijn huis. Ik bracht het grootste deel van mijn tijd thuis door met een heel slecht signaalbericht. Dus ik verwacht thuis geen 100% signaaldekking. Er is bijna geen signaal wat betekent dat er geen oproepen zijn en geen 4G. Overigens is de signaaldekking ook erg slecht voor mijn buren. Ik heb het geverifieerd voordat ik deze klacht had ingediend.

Antwoord van Vodafone:

We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 7717302. We controleren dan de signaalsterkte op jouw locatie, of de mast in de buurt goed werkt, of er werkzaamheden zijn en of je toestel en sim-kaart goed samenwerken.

Conclusie We kunnen helaas geen 100% indoor dekking garanderen. Goede ontvangst kan door allerlei factoren van buitenaf beïnvloed worden en blijft ondanks dat we ons netwerk continue verbeteren altijd lastig. De outdoor dekking op jouw postcode is in ieder geval goed aanwezig.

Ik heb op dit bericht gereageerd maar helemaal geen reactie van Vodafone.

Tonnie
06-04-2018

Let op let op met roaming

Let op let op. Door defecte mobiel op vakantie in Gambia was ik genoodzaakt whatsapp opnieuw te installeren op reserve telefoon met NL vodafone nummer. Dus, Vodafone simm in reserve telefoon en mobile gegevens en roaming ingeschakeld om whatsapp te kunnen installeren. Geloof het of niet maar binnen 3 minuten was ik 65 euro kwijt voor 8Mb Gelukkig had ik de limiet op 50 euro (excl btw) geblokt. Dat het duur was wist ik wel maar 65 euro in 3 min?

Meer Vodafone reviews
Welk cijfer geef jij Vodafone?