Vodafone reviews

1.9
PeriodeLaatste 12 maanden202220212020
Christiaan
02-02-2023

Vanaf december 2022 klant bij Vodafone. Tot op heden is het nog steeds niet gelukt om de korting op mijn abonnement aangetekend te krijgen i.v.m. het ook klant zijn bij Ziggo.

Begin januari zou dit opgelost worden, maar dit is tot op heden nog niet gebeurt. Klacht aangemaakt en daar is niet op gereageerd.

Net gebeld met Vodafone en daar geeft de medewerker aan dat alle 'scripts' zijn gesloten dus dat er nog niks gebeurt is.

De reden dat de korting niet is aangetekend op mijn abonnement is dat bij Ziggo de woonplaats volledig in hoofdletters is genoteerd en bij Vodafone niet. Kom nou.

Wat een enorm K bedrijf zeg!

Tar
29-01-2023

Troep en oplichting. Hebben netwerkgarantie, maar beweren dat er dekking is. Nooit meer!

Nanco
24-01-2023

Bij de helpdesk een Krankzinnig menu met veel te veel zijpaadjes. Soms kom je ook in een loop terecht waardoor het nooit ophoudt.

Vriendelijke medewerkers die niets oplossen. Vandaag 4 uur bezig geweest in een poging om een foor Vodafne gemaakte fout ( verkeerd abonnement) te laten herstellen. Doorberbinden half uur wachte en daarna verbroken verbinding. Is 3x gebeurd vandaag. Nu wel correcte abonnement maar weer veel te hoge niet afgesproken prijs. Kortom een geweldige puinhoop. Ben in de afgelopen 50 jaar nog nooit zo’n inefficiënte organisatie tegengekomen.

Richard
11-01-2023

Ik ben van KPN naar Vodafone overgestapt. Slechte keus. Als ik buiten spotify luister, heb ik vaak lange tijd geen muziek. Bij KPN nooit last van gehad. In de auto gebruik ik android auto. Ik moet voor dat ik weg rijdt, de wifi uitschakelen op de telefoon, anders breekt mijn navigatie af met het overschakelen naar 5G, als dit al beschikbaar is. Bij KPN had ik dat niet. Ik wilde mijn data pakket naar beneden bij stellen omdat ik veel minder data verbruik na een spondylodese (loop minder, dus minder muziek luisteren) moet je daarvoor €25 betalen. Zodra het mogelijk is, Vodafone én Ziggo eruit

Naam
10-01-2023

Was tevreden maar ik heb echt onwijs spijt dat ik een Esim heb gekozen bij de verlening. Het werkt niet. Online klantenservice kan niets doen! Snappen niet hoe het werkt - kunnen mij niets uitleggen waarom het verkeerd gaat. En om het probleem met mijn digitale product op te lossen moet ik naar een winkel! Serieus fysiek naar een winkel! Misschien moet Vodafone eens zorgen voor goede beschrijvingen en een werkend product!

Ownwise
06-12-2022

EUR 4,57 voor betalen per overschrijving

EUR 20- voor het wijzigen van je abonnement

Onduidelijke facturatie, onverwachte kosten.

Nadat wij drie van de vier nummers hebben overgezet van Vodafone Red Together naar KPN, blijft er een wees nummer over waar geen data bij zit. Het is niet mogelijk om dit abonnement van dertig euro per maand om te zetten naar een abonnement met internet. De klantenservice zegt: Vodafone kan toch niet voor al haar klanten bijhouden welke abonnementen er zijn afgesloten. Dit zegt eigenlijk wel genoeg over Vodafone.

Deveney
24-11-2022

Vanaf dag 1 met een verhaaltje naar binnen gelokt en nu al bijna 2 jaar dubbele abonnement aan het betalen… zelfs aan het eind van het contract met opzeggen problemen.

Maar natuurlijk zeggen fout ligt niet bij ons (terwijl er fout op fout op fout word gemaakt bij Vodafone)

Bespaar jezelf ellende en blijf weg bij Vodafone!

Eelko
24-10-2022

Rekenen veel teveel en rommelen met de eindrekening.

AL
20-10-2022

- Onvriendelijke klantenservice

- Bellen naar Vodafone (bij problemen) is peperduur

- Het sturen van rekeningen of het overchargen van je abbonement wanneer je dit niet hoefde te betalen (pas op ze sturen deurwaarders!)

Al met al, een dure provider met slecht internet maar vooral een heel ONVRIENDELIJK en SLECHT bedrijf. In zee gaan met Vodafone is het maken van een onvoordelige deal met de duivel.

Bjorn
11-10-2022

Helpen je altijd, als je normaal doet.

Veel klachten hier kunnen vaker worden opgelost, door 1 belletje.

En gewoon normaal doen, niet doen dat de hele wereld om jouw draait.

Praat met die mensen, en hebben altijd een oplossing.

Doe normaal dan doe je gek genoeg

Linda
08-09-2022

Dikke oplichters, ze maken weer een verhaaltje en bent elke keer dik veel meer iuit. Vertrouw hun niet

Marian
05-08-2022

Het is blijkbaar een moeilijke vraag als je wilt weten wat er maandelijks van je rekening wordt afgeschreven aan abonnementskosten. Inmiddels 5 verschillende bedragen gehoord en het via een mailtje toe te sturen, lukt blijkbaar ook niet. Ik wou dat ik nooit aan een nieuw abonnement was begonnen.

Arjan
04-08-2022

Dankzij Vodefone het nummer van opa kunnen omzetten naar kleinzoon. Ontzettend goed geholpen door de dames Donna en Hatice van de klantenservice en de nabestaandendesk! Buitengewoon vriendelijk en correct qua afspraken nakomen!

Daniëla
14-07-2022

Het was altijd al een bedrijf met twijfelachtige reputatie. Nu met de fusie van Ziggo wordt het er niet beter op. De arrogantie straalt door de telefoon terwijl ze zelf niet weten wat ze aan het doen zijn. Erg jammer. Nu meer dan 25 jaar abonnement toch aan het overwegen over te stappen. Bagger dit.

Mike
09-07-2022

Wat een vreselijk bedrijf .heb je verlengd blokkeren ze je oude abonnement, zodat je geen blox aan kan zetten terwijl ik dat nog zo gevraagd hebt. Verlening teruggedraaid na 7 x doorverbonden te zijn.nog geen blox. Uiteindelijk wel, krijg je weer een foute facturatie is je huidge abonnement opeens duurder. Zonder de blox. Krijg je weer een lulverhaal. Nou we zijn er klaar mee . Nooit meer. Van de week maar weer bellen wat er nu weer aan de hand is.

Rene
04-06-2022

Sinds december heb ik al vaak last van uitval van internet,

Ik had een nieuwe toestel gekocht iphone en nog steeds zelfde klachten.

Vodafone heeft mij een nieuwe simkaart verstuurd en helaas nog steeds uitval.

Op de gehele dag doet mijn internet het maar voor 20%.

Het maakt ook niet uit waar ik ben ik nederland. De ontvangst is goed en toch geen internet.

Klantenservices had een onderzoek gestart maar die beloven van alles maar er gebeurt niks!

Vorige week gebeld dan krijg ik te horen dat ze er nog niks of weinig mee gedaan hebben!

Kortom in 1 zin WAARDELOOS!

Ge
11-03-2022

Super slecht, beloftes worden niet nagekomen! Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Absolute afrader!

Kursat
26-02-2022

De S22 ultra ge pre-ordered bij Vodafone met belofte van hun dat als ik niet thuis was om het te accepteren dat ik het bij een ophaalpunt kan ophalen.

Kreeg ik een bericht van de bezorger dat hij dat niet gaat doen en krijg ik mijn mobiel pas volgende week zaterdag. Totaal onzin dit, waardeloos.

Olivier
24-02-2022

Al maanden geen fatsoenlijke verbinding in en om mijn woning. Zgn. netwerkcrew zegt dat er niks aan de hand is en doet dus ook niks. Ondertussen vallen gesprekken na een paar seconden weg. Dat is geen optie voor mij als ondernemer. 1 nummer uit abonnement over gehuisd naar T-Mobile en problemen zijn weg. Vodafone geeft alleen optie om voor bijna 1k abonnement akte kopen. Wat een prutsers. Blijf er weg. Voortdurend verkeerde adviezen.

Timo
18-01-2022

Na lang bellen en meermaals specifiek gevraagd te hebben of ik niet in de problemen kon komen met een abonnement voor mijn dochtertje van 9 jaar een abbonnement afgesloten. Dit omdat mij werd gegarandeerd tot 3x toe dat het onmogelijk was om buiten bundel kosten te krijgen. Maanden later kreeg ik een bericht dat voor betreffende nummer de kosten waren opgelopen tot over de 292 euro. Na contact te hebben gehad met de klantenservice een link gekregen om mijn klacht in te dienen. Dit omdat ik wellicht in aanmerking kwam voor kwijtschelding. Deze mail is ruim 1 maand geleden verstuurd. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen. Vandaag kreeg ik een melding dat de 20 ste een bedrag van 350 euro word afgeschreven. Hier ben ik het uiteraard volledig mee oneens. Vodafone heeft mij onder valse voorwendselen een contract aangesmeerd. Ik wil dat zij hun leugen of fout ook oplossen op een redelijke manier.

Meer Vodafone reviews