12-11-2017

Afraden

Te lange wachttijden en zijn nooit bereid als het abonnement niet bevalt binnen de afgesproken tijd op te zeggen

11-09-2017

Fout op fout op fout op fout

Eind april, begin mei heb ik mijn prive nummer ook naar Vodafone laten verplaatsen. Ik had daar al een nummer dat ik zakelijk gebruik en dit ging om een tweede nummer en dat moest van een andere rekening worden afgeschreven, ik ben daar zelfs nog over gebeld om het te bevestigen. In mei werd alles van 1 rekening afgeschreven en wel mijnzakelijke rekeningnummer, terwijl mijn prive mobiele nummer van mijn prive rekeningnummer zou moeten worden afgeschreven. Ik heb hierover contact gezocht en het zou opgelost worden. Een maand later was er nog niets gebeurd en had ik herhaaldelijk gebeld en gemail. Men had de case elfs nog niet eens opgepakt. Tweede case werd geopend om het op te lossen en de rekeningen moesten gesplitst worden. Het mei bedrag had ik terug geboekt omdat ik dat zakelijk niet kon verantwoorden. Het zou opgelost worden en tot die tijd liet de financiële afdeling mij weten zouden er geen maatregelen getroffen worden zoals het afsluiten van mijn nummer. Tot op een dag toch zonder vooraankondiging beide nummers toch ineens waren afgesloten en ik niet eens meer in contact kon komen met de klantenservice. Uiteindelijk via een Vodafone winkel de zaak weer recht laten trekken en zou alsnog alles opgelost gaan worden en wat schets mijn verbazing, de rekeningen zijn nu eindelijk gesplitst en nu gaan ze me toren hoge kosten in rekening brengen om mijn nummers weer aan te sluiten en voor maanden die al betaald zijn. Ipv 15 en 32 euro wat de hoogte van de factuur zou moeten zijn, gaat men nu 74 en 84 euro van mijn rekening afschrijven. Al maanden probeer ik dit te regelen, ik bel, ik mail en in plaats van het op te lossen en sorry te zeggen voor het feit dat zij het nieuwe nummer om te beginnen fout hebben ingevoerd en er weken lang niets mee deden en me ten onrecht afsloten krijg ik nu peper dure rekeningen voorgeschoteld! Ik ben het echt zo spuugzat en ik hoop dat ik via deze weg dan eindelijk een oplossing vind.

Oplossing: Dat ze de kosten kwijtschelden, erkennen dat zij fout op fout hebben gemaakt en me eindelijk eens tegemoet komen en eigenlijk dat ze me laten gaan om over te stappen naar een andere provider want ik wil werkelijk niets meer te maken hebben met Vodafone.

Thijs
04-09-2017

Blijf weg bij Vodafone

Ik heb een aantal maanden geleden de overstap gemaakt naar Vodafone. Vanwege mijn alles in 1 pakket bij Ziggo zouden mijn vriendin en ik een data verdubbelaar krijgen. Nadat het abonnement geactiveerd werd bleek de verdubbelaar niet aan te staan. Vervolgens werden we geinformeerd dat we er niet voor in aanmerking kwamen omdat ons Ziggo pakket te licht werd bevonden. Oplossing was om een duurder pakket te nemen. Dit is natuurlijk zeer onrechtvaardig. Ik ben nu ongeveer 30 e-mails verder en ca. 4 uur aan telefooncontact. Mijn conclusie:

Vodafone heeft de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Medewerkers hebben geen autoriteit om besluiten te maken.

Mijn advies: Betaal lekker een paar euro meer en ga naar KPN of een andere provider. Blijf weg bij Vodafone!

29-08-2017

Zeer bedroevende service

Rekeningen kloppen niet, word wel rechtgezet maar toch. Rekenen Data buiten de bundel, nagevraagd waar het vandaan komt, geen antwoord gekregen en rechtgezet. Verlengen is een drama, opzeggen gaat simpel. Winkelmedewerkers die hun mond nog vol hebben met eten en je het liefst zo snel mogelijk de winkel uit werken om verder te kunnen met eten. Klantenservice is een drama Na 10 tallen jaren stap ik over naar een ander.

07-07-2017

Nooit aan beginnen

Ik heb nog steeds een zakelijk abonnement ooit voor 3 abonnementen, daarvan is er nog 1 over die ik gelukkig over een paar dagen op kan zeggen. Wat een VERSSSSSCHRIKKELIJK bedrijf. De laatste negatieve ervaring gaat over het mobiele abonnement dat met nummerbehoud overging naar Tele2, looptijd 2jr. was al verlopen en dus maandelijks opzegbaar. Gevolg: een afschrijving van ruim 1500 euro, gelijk laten storneren door de bank en bellen. Een aardige medewerker die zegt dat het idd niet klopt en het gaat herstellen, twee weken later een herinnering voor het zelfde bedrag, dus weer bellen: antwoord was dat de looptijd van het abonnement nog 4 jaar doorliep, zulke lange abonnement bestáán niet eens, moest de helpdeskmedewerker toch ook wel toegeven. Gelukkig is dat nu wel hersteld maar zie ik op de factuur van het nog enig lopende abonnement een bedrag staan van 2 euro 60, vanwege de extra moeite die Vodafone had moeten doen omdat de automatische incasso van de 1500 euro niet gelukt was. Wat een klant onvriendelijk en onfatsoenlijke zooi. Nog een paar dagen dan ben ik ervan af.tenzij ook dat nog weer een staartje krijgt

30-03-2017

Geen Wifi en tv

Ben een aantal maanden klant bij Vodafone en heb al tig keer aan de lijn gehangen. Personeel doet zijn best om een oplossing te vinden maar is een kansloze bedoeling. Men heeft mij wel een duurde abonnement aangesmeerd voor een betere verbinding van de wifi, maar nog steeds waardeloos.

Heb jaren bij tele2 gezeten, ben overgestapt vanwege de eredivisie live.

NIET AAN BEGINNEN!

29-03-2017

Klantenservice lijkt helemaal nergens op

Sinds het afsluiten van een nieuw abonnement en het verkeerd aanleveren ervan, reeds 10x aan de telefoon gehangen met de klantenservice. Gek he, dat men het druk heeft als zaken niet fatsoenlijk afgewerkt worden. Het vrouwtje zei 10 dagen geleden nog dat dit het allerlaatste was, en dat ik nu mijn geld zou terug krijgen en dat mijn nummer weer vrijgegeven werd.

Vandaag maar weer gebeld. Blijkt dat de interne aanvraag tot kreditering van het betaalde bedrag niet gedaan was. Ook bleek de aanvraag tot nummerbehoud nog steeds open te staan, waardoor mijn nieuwe provider deze niet over kon nemen. Wederom te horen gekregen dat nu alles geregeld is.

Ik lees vaker de woorden ex-klantje pesten. Daar lijkt het in mijn geval van een geannuleerde (door hun eigen fouten) order ook veel op. Triest bedrijf zeg, ik wil er nooit meer iets mee te maken hebben, en ik zal ook iedere mogelijkheid aangrijpen om de slechte service bekend te maken in mijn omgeving!

28-03-2017

Controleer je factuur!

Vodafone brengt kosten in rekening waar je nooit toestemming voor hebt gegeven. Zoals een papieren factuur die je nooit krijgt. Vervolgens zijn er 2x abonnementskosten in rekening gebracht. Ik zal dit geld terugkrijgen, maar nog steeds niks ontvangen. Vanaf nu controleer ik elke factuur. Wanneer je de klantenservice belt komen ze niet met concrete acties. Na 2,5 jaar klant te zijn geweest weet ik zeker dat ik nooit meer een abonnement neem bij Vodafone.

Sijtske
25-03-2017

Goede service

Ik ben nu sinds 2 jaar klant bij Vodafone. Toen ik mijn abonnement net had kreeg ik privé omstandigheden. Een mail gestuurd naar Vodafone.,met de vraag of mijn dure abonnement omgezet kon worden naar een goedkopere. Werdt netjes gebeld en werdt mij zelfs gevraagd hoe ik het wilde. Ze maakte er totaal geen probleem van.Heb nu zelfs een verlenging. Ik ben zeer tevreden over Vodafone en ben als ik een keer de klantenservice nodig heb Altijd netjes te woord gestaan en alles werdt correct,snel,en perfect opgelost.

Vind dat goede dingen ook vermeld mogen worden.

23-03-2017

Vodafone Time-out

Wat een drama! Ik heb een time-out aangevraagd voor de periode 1/2/2017 t/m 31/5/2017. Vervolgens werd het abonnement per 1/1 stop gezet, dus een maand te vroeg en kreeg ik een mail dat de einddatum 30/6 zou zijn, dus een maand te laat! Ik gebeld, moest alles opnieuw aanvragen, echter dat kan alleen een maand van te voren, dus werd de startdatum 1/3 wat dus ook niet klopt want ik wilde per 1/2! Dit kon echter niet veranderd worden, als ik dan aan kon tonen dat er in februari niet met telefoon gebeld was zou abonnementsgeld terug gestort worden. Nu even gebeld dat ik nog abonnementsgeld van maand februari terug moet krijgen en dat de rekening van maart ook niet klopt, komen ze er nu (na 1 uur aan de telefoon te hebben gezeten) achter dat de time-out helemaal niet ingesteld is! Lekker bezig, daar bij Vodafone:-(

09-02-2017

Slechter dan slecht

Al drie weken word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Heb drie weken geleden een abonnement voor mijn mobiele telefoon afgesloten . Had eerst prepaid en dat werkte goed. Nu heb ik niets en kan al drie weken niet bellen of gebeld worden. Ben al 4 keer in de winkel geweest en die komen steeds met een ander verhaal. Ook de medewerkers van de telefonische klantenservice vertellen allemaal iets anders, als je ze tenminste kunt bereiken, want ook dat wordt je lastig gemaakt. Spijt, spijt en nog eens spijt.

07-02-2017

Klachten afhandeling is een lachertje

Twee maal een klacht ingediend in de afgelopen periode. Eerst nadat ik 4x een poging heb gedaan om mijn abbo te migreren van een smart 500 naar een red essential. Ondanks dat de website vermeld dat migreren naar een hoger abbo gratis is, toch 25 euro migratie kosten. Maar kan ik nog enigsinds accepteren. Helaas lukt het niet. Na vele mederwerkers aan de telefoon gehad te hebben (doorschakelen lukt ook al niet goed) uiteindelijk iemand die toegeeft dat er een technisch probleem is. Ik word op een lijst gezet en terug gebeld. Helaas na 90 dagen wachten geen contact. Het uiten van dit ongenoegen bij de klachten geeft als antwoord sorry, en succes verder. De concrete vraag of het probleem opgelost is, moet ik maar weer de klantenservice bellen.

Dus opnieuw bellen. Het zou nu kunnen. Maar tot mijn verassing blijkt nu ineens dat volgens de vrij agressief reagerende mederwerker dat er 12 euro toestel kosten op het abbonement zitten. Dit is mi volstrekt niet waar, en probeer dit uit te leggen waarom dat zo is. Er wordt niet geluisterd en op een steeds bozere/agressiefe manier ge,eld dat het hier staat en dus zo is.

Dus opnieuw maar eens een klacht met de vraag opheldering te geven over de kosten van mijn abbo. Contract bijgevoegd. Voorwaarden Vodafone: Abbo kost 35 euro Contract: 35 euro - 9euro korting= 26 euro. Daar zou volgend de boze medewerker een telefoon afbetaling van 12 euro in zitten. In mijn ogen best bijzonder voor een abbo dat 35 euro kost waar ik 26 euro voor betaal.

Antwoord van de klacht: Het klopt dat afbetaling telefoon bij oude contrecten niet vermeld is, maar zij weten niet wat de verhouding is. Ik moet afdeling migratie maar bellen.

Dus wederom geen antwoord op mijn vraag.

Een reactie terug op de eerste antwoord op de klacht heeft nooit weer een reactie gegeven.

Klantenservice is blijkbaar geen prioriteit op dit gebied bij bestaande klanten.

03-02-2017

ERG SLECHT VOOR DE BESTAANDE KLANT!

Mijn huidige abonnement loopt af in maart. Nu ben ik ongeveer twee weken benaderd door Vodafone of ik mijn abonnement wil verlengen. Omdat ik relatief gezien tevreden ben over Vodafone wilde ik dat wel en heb ik toegezegd mijn abonnement te verlengen. Nu krijg ik enkele dagen na de bedenktijd een mail met daarin een actie van Vodafone dat er 50% korting wordt gegeven op abonnementen. Uitgerekend scheelt dit mij €10,- in de maand en dus €120,- op jaarbasis. Ik heb contact gehad met de helpdesk en de loyalty afdeling en deze kunnen hier niets in betekenen. Ik als klant voel mij dus echt goed belazerd door Vodafone, omdat als ik mijn abonnement niet tijdig had verlengd ik dus forse korting heb gehad en dit net op een aantal dagen na misloop. Daarnaast vind ik het ook erg slecht dat klanten die al een abonnement hebben lopen en waarvan de bedenktijd verstreken is deze mailtjes met deze aanbiedingen nog krijgen. Ik vind dit erg misleidend van Vodafone en vind de afhandeling van de klacht erg slecht. Een kleine compensatie had eventueel wat goed gemaakt, maar dit zat er al niet niet in.

29-12-2016

Vodafone geeft niets om zijn klanten.

Vodafone, welke zegt zeer klantvriendelijk te zijn en alles altijd zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Wil je een abonnement afsluiten of verlengen, dan is alles mogelijk en wordt er snel gereageerd. Is er vervolgens een probleem of een klacht, dan word er niets gedaan en wordt je gewoon aan het lijntje gehouden. Kunnen zij het uiteindelijk door de tijdsdruk niet meer voor de deadline oplossen, dan zoeken zij wel weer een nieuw excuus om er onderuit te komen. Dit is hoe Vodafone werkt! Het internet staat er vol van, dus wij zijn zeker de enige niet. In november verlengen wij meerdere abonnementen en dat kan gelijk geregeld worden zonder problemen. De volgende dag (binnen 24u) is er al een toestel door ons ontvangen. Het kan dus wel! Maar dan, het toestel heeft een software probleem, welke ook door Apple support is bevestigd per email. Het toestel moet geretourneerd worden naar Vodafone, welke wij aangetekend (onze kosten) versturen. Maar dan begint de ellende en ontkenning. Bijna dagelijks hebben wij contact met Vodafone sinds november tot vandaag. Telefoongesprekken welke meer dan een uur duren met alle doorverbindingen en het verbreken van de verbinding door Vodafone meegerekend, maar uiteraard zonder oplossing. En wie gaat die kostbare tijd betalen? De retournering is nog niet binnen wordt er veelvuldig gezegd. Maar dat is toch vreemd als wij via de track & trace kunnen zien dat hij allang door Vodafone ontvangen is. Dan is er weer een technisch probleem en kunnen ze niets in het systeem zien. Maar het wordt opgelost, ze gaan het gelijk regelen en wij worden de zelfde dag nog teruggebeld. Dit is wat wij zo vaak te horen hebben gekregen, maar wij zijn nog nooit teruggebeld door Vodafone. Ze regelen uiteindelijk helemaal niets. Ondertussen is het 7 december en geven wij aan dat wij het toch echt zo snel mogelijk geregeld willen hebben, want op deze manier wordt het kerst en is er nog steeds niets geregeld. De zoveelste medewerker welke het gaat regelen, want het is alleen een kwestie van de retournering in het systeem verwerken en dan is het opgelost en wordt het nieuwe toestel verzonden. Uiteindelijk maar weer bellen met Vodafone want er is nog niets ontvangen en/of geregeld. In de tussentijd wordt je wel gek van de berichten welke je krijgt met de vraag of je tevreden bent en of je de 4 vragen wilt beantwoorden. Uiteraard zijn wij niet tevreden, maar het invullen van het tevredenheidsonderzoek heeft ook geen zin, want hier reageert Vodafone ook niet op. Ze gaan het uitzoeken en komen er snel op terug, of je even wilt wachten. Verbinding wordt weer verbroken, of je kunt ontelbare malen je verhaal weer uitleggen, maar uiteindelijk gebeurd er niets. Dit gaat zo elke dag door. Dan is het de week voor kerst. Er is nog niets opgelost en geregeld door Vodafone. In de tussentijd hebben wij de automatische betaling aan Vodafone teruggeboekt, en ook netjes aan Vodafone vermeld, dat zij het nu eerst maar eens gaan oplossen en dan betalen wij weer. We zijn namelijk al bijna een maand verder. De medewerker begrijpt dit en gaat het zo snel mogelijk oplossen en afhandelen. De dag voor kerst, maar weer bellen en alles uitleggen. Ze gaan de afdeling die over de retouren gaat persoonlijk benaderen om het op te lossen en de retour in hun systeem te verwerken en dan komt het goed. Uiteindelijk is er uiteraard helemaal niets opgelost en is er nog steeds geen toestel ontvangen. Ondertussen is het 27 december geworden zonder dat er iets door Vodafone is geregeld en/of opgelost. De medewerker van Vodafone vraagt of wij nogmaals de track & trace code kunnen geven, dan kan hij ook zien dat het oude toestel al door Vodafone is ontvangen. Slimme vraag, maar deze code is al meerdere malen door ons gegeven. Hij ziet dat het toestel al bijna een maand bij Vodafone in bezit is en gaat het gelijk regelen zegt hij en wij worden teruggebeld. Wij geven nogmaals aan dat het echt voor het einde van het jaar opgelost moet zijn, want we zijn het helemaal zat met Vodafone. Uiteraard zijn wij niet teruggebeld, dus bellen wij maar weer met Vodafone. En jahoor, de retournering is opeens verwerkt, het toestel is ontvangen en verwerkt door Vodafone. Dus de volgende dag (29 dec), meer dan een maand verder zijn we al, kan het nieuwe toestel verstuurd worden. We hebben er nog steeds de pest in, omdat het namelijk een heel simpel verhaal is en dit had in het begin gelijk al geregeld kunnen worden, maar ok, wij gaan er van uit dat het op 29 dec dan uiteindelijk geregeld gaat worden. Vandaag (29 dec) nemen wij zelf maar weer eens contact met Vodafone op om te horen of het al verstuurd is. Wat blijkt er is niks gedaan. Wij moeten weer het hele verhaal uitleggen en worden dan weer naar allerlei afdelingen doorverbonden. de verbinding valt weer tijdens het doorverbinden 3x weg en na een keer meer dan 30min in de wacht te hebben gestaan, bellen wij maar weer opnieuw. Dan wordt er ineens gezegd, wij moeten nu eerst het verlengde abonnement gaan annuleren en dan opnieuw een nieuw abonnement gaan afsluiten, anders kan het nieuwe toestel niet verzonden worden. Ongelofelijk wat hier allemaal gebeurd bij Vodafone, maar wij verzamelen nog wel een keer onze energie en zetten ons over onze frustratie heen, want nu zou het gelijk geregeld moeten zijn. De medewerker zet ons even in de wacht en gaat het regelen. Dan blijkt dat het abonnement via een andere afdeling geannuleerd moet worden, dus of wij weer even opnieuw willen bellen en dan gaan zij het regelen. Ondertussen barsten wij bijna uit elkaar van woede en het continue aan het lijntje gehouden worden door Vodafone, in plaats van dat zij het nu eens goed regelen zoals zij als service provider zouden moeten doen. Vooruit dan maar, ons laatste belletje aan Vodafone want nu moet het toch geregeld gaan worden. De medewerker beaamt dat wij al eerder gebeld hebben (wanneer bedoel je in de laatste 5 a 6 weken) en gaat het gelijk regelen of wij even geduld hebben, dan zet zij ons in de wacht. Na een poosje komt zij weer terug aan de lijn met de volgende mededeling, dat Vodafone het abonnement niet kan annuleren en vervolgens opnieuw verlengen en het toestel opsturen want er staat nog een rekening open. Ik leg haar uit dat wij zelf de rekening gestoneerd hebben, dit ook aan Vodafone hebben gemeld om druk te zetten dat zij het nu eens gaan oplossen en ons niet aan het lijntje moeten houden. Maar nee, dit is het beleid van Vodafone en als wij het gelijk betalen, dan kunnen zij het evengoed niet meer voor het einde van de week regelen en zal het in het nieuwe jaar worden. Of te wel, de deadline kunnen zij zo op deze manier mooi weer omzeilen en zij gaan het probleem, wat al meer dan een maand bij Vodafone ligt, nu op ons afschuiven omdat wij een rekening gestoneerd hebben, of te wel er staat nog een rekening open, dus wij kunnen nu niet meewerken aan een verlening. Vodafone doe eens normaal en neem je verantwoordelijkheid en los het op zoals jullie in het begin al hadden moeten doen! En kom niet met deze onzin aanzetten. Jullie proberen onder jullie eigen fouten en interne problemen uit te komen en schuiven het dan vervolgens ook nog eens doodleuk op jullie klanten af, wordt eens wakker! Conclusie, Vodafone geeft helemaal niets om zijn klanten en ik ben benieuwd wanneer zij het naar ons op gaan lossen. Voor ons is het een principe kwestie geworden!.

29-12-2016

Geen klantenservice

Na jaren lang bij vodafone te zitten voor het eerst een telefoon bij abonnement besteld. Bij aankomst zat hier geen juiste simkaart bij zodat ik hem niet kon gebruiken. Tot 3x toe een nieuwe simkaart aangevraagd en eindelijk de goede. Ik ben 6 weken verder en kan hem eindelijk gebruiken. Hij blijkt kapot te zijn. Inkt loopt door het scherm en uiteindelijk kwam hierdoor een barst in het scherm. Ik ben 6 weken verder en na twee weken vervalt alle garantie. Ik kon hem niet gebruiken zonder simkaart? Er word mij een verzekering aangesmeerd die ik niet wil om alles te kunnen vergoeden. Ik word naar een andere zaak gestuurd(samsung)om hem te laten maken daar moet ik er ook voor betalen. Uiteindelijk terug bij vodafone hem op laten sturen. Hij valt niet te maken, ik krijg een factuur met opstuur kosten en dat ik als een 'tegemoetkoming' 180 euro wil betalen dan krijg ik een nieuwe. De reden is dat door eigen toedoen de telefoon stuk is? Inmiddels heb ik buiten dit om een nieuw toestel gekocht. Over de klantenservice valt niet te spreken dit is uitermate slecht. Bij opzeggen van het abbonement moet ik hem afkopen. Ik wil hem alvast opzeggen eind van dit contract dat gaat ook niet dat moet via de klantenservice. iedereen begrijpt wel dat ik blij ben als dit contract afloopt. Zoveel jaar klant en geen ene tegemoet koming. Me man zegt hem ook op. Ik hoop dat ze tevreden zijn met hun afhandeling van dit probleem en opzeggingen van klanten

14-12-2016

Geen werkende Netflix via vodafone

Bij klachten via de klanten service wordt je met je probleem weer weg gestuurd ener word totaal niet gedaan met je klacht. Wat een slecht bedrijf. Als ik mijn pc aansluit op een KVodafone glas aansluiting met draytex modem Netflix dat de verbinding geblokt wordt omdat deze gaat via een vpn of proxy server. En maar wijzen naar Netflix. Via een ziggo verbinding met de zelfde PC prima Netflix verbinding.

05-12-2016

Opgelost! Oh nee toch niet. Weer opnieuw bellen en lekker lang in de wacht

- veel verschillende antwoorden van medewerkers - ontzettend lange telefonische wachttijd - meeste medewerkers raffelen het af i.p.v. vriendelijke en oplossingsgerichte service te leveren - weinig begrip als je je frustratie uit

Ik ging op vakantie naar het buitenland. Omdat Vodafone vanaf 21 november roamingkosten voor nieuwe/verlengde abonnementen heeft afgeschaft (dus ook voor mij), keek ik alles nog even na in de app. Daar stond dat ik inderdaad mijn Nederland-bundel in het buitenland kon gebruiken. Ook zag ik dat mijn Alles-in-1 Op Reis bundel overbodig was, dus die had ik uitgeschakeld. Deze wijziging was ook zichtbaar in de app.

Toen ik de volgende dag in Spanje aankwam, kreeg ik vrijwel direct een sms met dat ik op 80% van mijn Alles-in-1 Op Reis bundel zat. Die had ik toch uitgezet? Ik heb die dag afgewacht, misschien was het een foutje.

De volgende dag: zelfde verhaal! Ik startte een app op via de Vodafone chat (toen die eindelijk beschikbaar kwam) om te vragen hoe het nou zat. De medewerker zei dat de Alles-in-1 Op Reis bundel nog aanstond (huh?) maar ze zou deze uitzetten. Ook vroeg ik ter verificatie of ik dan wel onder die nieuwe regeling van geen-roamingkosten viel. Ja, dat klopte, zei ze. Ik zou geen kosten meer hebben in het buitenland. Ik zou zo een sms ontvangen dat de bundel was uitgezet en dat was dat.

Toen kreeg ik weer een sms dat ik over mijn Alles-in-1 Op Reis bundel zat! Toen maar eens even gebeld. Ja, nú zou ie echt uitgezet worden. Maar dan had ik geen bundels meer in het buitenland, wist ik dat? Ik zei: maakt niet uit, kost me niets meer. Jawel mevrouw, de nieuwe regeling van geen-roamingkosten is nog niet van u op toepassing. Door een storing is dat niet automatisch gegaan en moet dit nog geactiveerd worden. Nou, dat wilde ik wel. Ik zou doorverbonden worden met de betreffende afdeling. Ik heb 33 minuten in de wacht gestaan (bellend vanuit het buitenland naar een betaald nummer, lekker is dat). Toen heb ik maar de verbinding verbroken.

Vervolgens heb ik op internet gezocht hoe ik gratis de klantenservice kon bellen vanuit het buitenland en dat gedaan. Weer werd ik in de wacht gezet, dit keer 45 minuten! Maar goed, daarmee lijkt het dan nu wel geregeld.

Ik kan wel wat leukers bedenken hoe ik mijn vakantiedagen kan spenderen, anders dan aan de telefoon hangen met Vodafone. Maar goed. Hopen dat het nu is opgelost, anders ben ik nog niet klaar.

18-11-2016

ONTERECHTE AUTOMATISCHE AFSCHRIJVINGEN

Administratie bij Vodafone is een rommeltje en men probeert je altijd meer kosten te laten betalen dan nodig: Ook als je aantoonbaar tijdig het abonnement hebt opgezegd worden er kosten op de rekening gezet en automatisch afgeschreven van je rekening! Is bij mij nu 3 maal gebeurd; telkens zie ik op de rekening een extra hoog bedrag zonder duidelijke omschrijving staan, na bellen en lang wachten aan de telefoon blijkt dat ze weer eens kosten in rekening brengen omdat je zogenaamd te laat hebt opgezegd! Dus houd goed je bankrekening in de gaten en laat een twijfelachtige automatische incasso van Vodafone terugboeken of storneren, dit kan tot 56 dagen na de afschrijving! Inmiddels heb ik 3 abonnementen opgezegd bij Vodafone, was al klant bij hen toen het nog Libertel heette, zo'n 17 jaar geleden.

06-11-2016

Informatie

Onduidelijke info en onbekwame helpdesk

02-11-2016

Nummerbehoud: Vodafone geeft nummer pas na maand vrij

Abo aangevraagd bij Ziggo. Wil gebruik maken van nummerbehoud van mijn prepaid nummer bij Vodafone. Blijkt dat Vodafone dat nummer pas na een maand vrijgeeft. Prepaid dus hè, geen abonnement met opzegtermijn. Gevalletje ex-klantje pesten lijkt mij.

Meer Vodafone reviews
Welk cijfer geef jij Vodafone?