2.2van de 10

Vodafone76 ervaringen

Aanbevolen6
Neutraal2
Afgeraden68
Filter

reviews

Sami
18-02-2019

ECHT NIET DOEN

Vodafone is echt slecht 10 keer niks gewoon. Ze hangen zo vaak op midden in gesprek.Ik ben echt ontevreden. Ook als je nieuwe nummer wilt nemen moet je zoveel moeite doen. Ze hebben echt een hekel aan hun klanten volgens mij. echt een afrader.

Jantien
06-02-2019

Afschuwelijk bedrijf dat klanten haat

Klantenservice bestaat niet bij ze. Ze haten klanten. Voor mij nooit meer Vodafone. Als ze denken dat ze klanten zo kunnen behandelen hebben ze het echt mis.

Karin
05-02-2019

Administratieve hel!

Halverwege januari heb ik een telefoon besteld in combinatie met een abonnement.
Voor het toestel moest ik nog een paar honderd euro bijbetalen en dit had ik gelijk voldaan via PayPal. Na een aantal dagen werd netjes mijn telefoon bezorgd en nadat alle gegevens waren gecontroleerd werd mij tot mijn grote verbazing verzocht die paar honderd euro af even te tikken en dan was de telefoon voor mij. Ik gaf aan dat ik alles al betaald had en eventueel indien gewenst ook een betaalbewijs kon overhandigen, maar daar konden ze niks mee. Het was betalen of ze namen de telefoon weer mee. Aangezien dit niet om een paar euro ging heb ik ze de telefoon weer laten meenemen. Uiteraard speelde dit zich net af nadat de klantenservice was gesloten. Na veel pijn en moeite heb ik een e-mailadres voor klachten kunnen achterhalen en gelijk de klacht ingediend.
De volgende dag had ik een reactie dat er iets fout was gegaan in hun systeem en dat ze de bestelling hadden geannuleerd en opnieuw handmatig hadden aangemaakt. Hierdoor was het resterende te betalen bedrag weer open komen te staan. Ze waren alleen even vergeten dit ook aan mij te communiceren. Het bedrag dat ik via PayPal had voldaan zou aan mij terug gestuurd worden maar dit kon wel een week of 3 duren. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet een bedrag ga betalen totdat het reeds betaalde bedrag was terug gestort. Het vervelende voor mij was dat er op die telefoon een mooie cash back actie was. Die zou ik mislopen als ik zou wachten tot Vodafone alles eindelijk eens administratief op orde zou hebben. Dit alles vergde nogal wat gemail met de klachten afdeling, waar een duidelijk antwoord geven blijkbaar erg moeilijk is. Ongeveer een week later werd ik nog gebeld door iemand van Vodafone over hoe nu verder met de bestelling. Ik heb duidelijk aangegeven dat alles geannuleerd moest worden gezien de manier waarop alles bij hen gaat, hiervan zou een aantekening in het systeem worden gemaakt. Ik zou op een later moment een beslissing nemen of dat ik überhaupt nog met hen verder in zee zou gaan en dat ik door hen waarschijnlijk de cash back actie zou mislopen. Er werd toen aangegeven dat Vodafone bij Samsung kon aangeven dat het door een fout van hen kant misgelopen zou zijn met die actie en dat ik hem dan alsnog toegewezen zou krijgen. Gezien de manier waarop het de afgelopen weken was gegaan had ik daar geen enkel vertrouwen in. Daarom heb ik uiteindelijk een los toestel bij een andere partij gekocht om zeker te weten dat ik mee kon doen met die actie, ook al was ik nu waarschijnlijk iets duurder uit dan dat ik de telefoon zou aanschaffen in combinatie met een abonnement. Mijn idee was om dan rustig na te denken over wat ik zou willen en dan alleen een sim only te nemen bij Vodafone of een andere provider. En toen kreeg ik vandaag 2 e-mails binnen: bedankt voor u bestelling en hierbij uw contract. Ik viel ongeveer van verbazing van mijn stoel af, want ik had helemaal geen bestelling geplaatst! Uiterst slecht dat ze zonder akkoord gewoon voor iemand een bestelling en contract aanmaken! Na weer een eeuwigheid met de klantenservice aan de telefoon gezeten te hebben zouden ze het (zonder toestemming aangemaakte contract) annuleren, maar de afdeling die dat moest doen was nu niet bereikbaar dus of ik morgen even wou terug bellen. Ik heb aangegeven dat ik helemaal niet ga terug bellen en dat ze het zelf maar moeten regelen aangezien dit niet mijn verantwoordelijkheid is. Ze zouden een notitie achterlaten voor de desbetreffende afdeling……op hoop van zege dan maar….
Het maakt ze blijkbaar helemaal niet uit of ze nieuwe klanten binnen halen. Ik had op zijn minst een goed voorstel verwacht om al het ongemak te compenseren, maar nee hoor. Ik heb nog nooit zo’n slechte service meegemaakt als bij Vodafone, de manier waarop ze hier met nieuwe klanten omgaan is ronduit schandalig!

Erny
29-01-2019

Bagger service

Abo verniewd via dealer (Phonehouse) Dealer levert fantastische service! Thuisgekomen vind ik in mijn mailbox een bedankje en felicitatie van Vodafone. Ze weten er dus van en kunnen de munten (blijven) incasseren. Alleen. geen mobiele data. Terwijl ze me zelf nog feliciteren en 1GB extra gratis erbijdoen. Er is echter nada noppo internet. Terug naar de dealer. Die krijgt het ook niet aan de praat en belt met de dealer helpdesk van V. Ik hoor hem zeggen: "Ja, maar jij kan nu dat vinkje aanzetten en dan heeft de klant meteen mobiele data". Maar de helpdesk vindt dat "meneer dat zelf moet doen via My Vodafone". Dat kan ik niet want om administratieve redenen staat het my Vodafone account op naam van mijn vrouw en haar inloggegevens heb ik niet bij de hand. Naar huis. Klacht ingediend wegens schandalige non-service. Automatisch antwoord: binnen 5 dagen hoor je van ons. Moe zet via haar my Vodafone het knpje mobiele data aan. Autoreply: het kan 3-5 dagen duren voordat dit gaat werken, tot die tijd kunt u de pleuris krijgen, wij inasseren vanzelf. Drie weken heen en weer gependeld naar de dealer en onverrichte zaken naar huis (in -10 telkens 11km heenfietsen en 11km terug. Eindelijk krijgt een medewerker van Phonehouse iemand bij Vodafone aan de lijn, die hij persoonlijk kent uit een vorige betrekking. Die zette wel even dat knopje om en alles werkt meteen. Bewijs: fout zat niet bij mij, maar bij hun. Humor: de man werkte niet eens bij dealerservice, maar was van de facturatie. Van de beloofde reply "binnen 5 dagen hoort u van ons" niets gemerkt. Kortom: je bent volkomen geschuffeld als je bij Vodafone klant bent. Wat een baggerbedrijf.

Ray
28-01-2019

Ik haat Vodafone!

We hebben 2 mobiele abonnementen en alles in 1 van ziggo thuis. Echter, ben ik zeer ontevreden met de service en kwaliteit van de diensten. De klantservice is misschien een van de slechte van nederland en de klant heeft nooit gelijk! daarnaast doet het internet niet vaak buiten! niet doen neem geen vodafone! ik wacht al maanden om terug te gaan naar t mobiel

Lex Van
19-01-2019

Incassodatum

Vodafone schuift net zoals partner Ziggo de incassodatum ongevraagd naar voren

Ellen
17-01-2019

Onbereikbaar

Heb een contact afgesloten. Er gebeurt niets.
Ik denk dat ik het maar annuleer.
Ga ik niet op wachten.

Rick
17-01-2019

NIET DOEN!

Via ziggo vodafone mobiel aangeschaft, vanaf dag 1 al problemen, meer 3g ipv 4g, slechte dekking, bellen vrijwel onmogelijk, vele vele malen contact gezocht maar word van het kastje naar de muur gestuurd, oplossen kunnen en willen ze het niet, 'we kunnen niets voor u doen' maar wel elke maand incasseren en opzeggen kan alleen door het contract af te kopen, totaal geen clementie, we zijn er al twee maanden mee bezig maar nog steeds geen beweging in de zaak te krijgen, nee mensen neem nooit een abbo van vodafone, je krijgt er spijt van.slecht bedrijf, waardeloze helpdesk en via sociale media reageren ze nieteens op klachten.het is dat het laagste cijfer een 1 is want anders hadden ze een 0 van me gehad, zo slecht bedrijf dit. Nooit meer vodafone dus.

Fred
11-01-2019

Zeer slechte netwerverbinding op en rond huisadres

Netwerkverbinding op thuisadres is zeer slecht (-115dBm, 10Mb download, 1 Mb upload). Probleem vaak aangekaart, maar nooit opgelst. Speelt al meer dan een jaar.

Johan
04-01-2019

De grootste bedrieger onder de telecom providers.

Jarenlang klant bij Vodafone geweest, en helaas ben ik dit nog voor enkele maanden verplicht omdat het personeel gewoon keihard liegt tegen je.

Je word bedonderd waar je bij staat.

Ik raad iedereen af om klant te worden bij Vodafone.

Helaas ben ik verplicht om het cijfer: 1 te geven, maar als het kon zou ik ze voor alles een 0 geven.

0,0 service & 0,0 betrouwbaarheid.

Alex
03-01-2019

Overstap naar vodafone ziggo verloopt rampzalig

Onlangs met mijn hotel van internetprovider overgestapt naar Vodafone Ziggo: zakelijk internet Max Pro. Hiervoor moesten ze een nieuwe coax kabel trekken. In september besteld voor 1-12-2018 en erbij gezet dat ik mijn oude provider per 1-1-2019 opgezegd had dus met een maand speling. Per 1-1-2019 had mijn hele hotel geen internet meer. Die dag werkt niemand dus dag erop honderd keer mijn accountmanager gebeld en geemaild. Kreeg wel leesbevestiging maar geen enkele reactie. Toen maar in de email correspondie naar andere namen en nummers zoeken. Ik kreeg tot 2 maal toe iemand die weggegaan is bij het bedrijf. Het bleek dat het intern een zooitje is na de fusie tussen Vodafone en Ziggo. Diverse mensen zijn vertrokken. Juist vanwege de chaos en klachten van klanten. Vandaag 3-1-2019 toch mijn accountmanager te pakken gekregen. Ze had mijn email wel gelezen maar had de vorige dag erg druk met meetings. Ze hebben totaal geen inlevingsvermogen wat voor een effect het heeft op je bedrijf als je geen internet hebt. Ze beloofde haar best te doen. Na enkele uren belde ze dat ze dat de oplevering van de kabel pas over 3 weken ingepland staat. En daarna kan ze pas de box bestellen. Dus mijn hotel met 120 kamers moet een maand zonder internet doen en ze kan er niets aan doen. Dit is rampzalig voor mijn hotel want internet is onmisbaar tegenwoordig. Beschuldigend zei ze dat ik niet mijn oude provider had moeten opzeggen voordat de nieuwe zou werken. Zegt ze nu terwijl ik bij de bestelling haar geinformeerd had dat ik per 1-1-2019 de oude opgezegd had. Had ze toen moeten reageren. Ik keek op internet naar reviews van dit bedrijf. Zoveel slechte ervaringen.

Angela
23-12-2018

Belachelijke service na 14 jaar trouwe klant!

Jarenlang is er niks aan de hand geweest bij Vodafone. Nu is er, sinds de samenwerking van Ziggo en Vodafone, mijn bereik enorm slecht.
Meerdere mails en telefoontjes zijn er richting hun geweest en elke keer zeggen ze dat mijn simkaart en mijn gsm kapot is. Wel grappig, want ik heb al meerdere simkaarten gehad en 3 verschillende gsm's maar het probleem blijft zich voordoen.
Nu vroeg ik of ik kosteloos weg kon bij Vodafone omdat in Juni 2019 mijn contract toch afloopt. In Juni 2019 ga ik zowiezo weg. Alleen zou het fijn zijn dat ik nu al weg kon, kosteloos. Vind het een belachelijke service na 14 jaar trouwe klant geweest te zijn. Mijn bereik is nog steeds bagger, een klacht indienen via de site gaat niet en telefonisch of per mail helpen ze me niet meer.
Wat een waardeloze provider, echt!
#Enormkwaadnu

Lise
27-11-2018

Erg slechte zaken!

Nadat ik een nieuw abonnement uitgezocht had bij Vodafone, kwam ik er na 2 maanden achter dat zowel ik als mijn broertje betaalden voor een extra verzekering die wij helemaal niet zelf aangevraagd hadden. Eenmaal Vodafone gebeld, kregen we te horen dat ze het stop gingen zetten maar dat dit pas na 2 maanden na opzegging gestopt werd. Dus nog 2 maanden voor iets moeten betalen wat ik helemaal niet aangevraagd had! Verder deed mijn nieuwe mobiel na een paar maanden plotseling niets meer. Ik moest hem opsturen en zo gezegd zo gedaan. Na een paar weken (!) kreeg ik e3n mail dat mijn mobiel ingenomen was vanwege een fout in de mobiel. Ik heb vervolgens meerdere keren Vodafone en dinafix gebeld en allebei wezen ze elkaar aan als de schuldige, maar niemand kwam met een oplossing. Uiteindelijk heb ik Vodafone een aangetekende brief gestuurd en hierbij gedreigd rechtsbijstand in te schakelen. Ik zat immers al zo'n 3 a 4 maanden zonder telefoon en moest wel elke maand voor mijn abonnement en toestel (wat ik dus niet meer had) betalen. Na mijn dreiging kreeg ik plots een mail dat ik een nieuw toestel uit mocht zoeken en kon het ineens wel geregeld worden. Ik ben overgestapt naar een andere provider en heb na fit voorval ook nooit meer iets van Vodafone vernomen, ook niet toen ik mijn abonnement op had gezegd. voor mij nooit meer vodafone!

Jan
11-11-2018

Slechte kwaliteit netwerk thuis

Klantenservice, er volgt een onderzoek, tsja het ligt niet aan Vodafone. Of mijn huis misschien te goed is geisoleerd? In de thuissituatie wordt geadviseerd om te bellen via Wifi - wat een onzin, of ik nu thuis ben of onderweg moet toch helemaal niets uitmaken? Tenslotte ontvang ik thuis nauwelijks 3G terwijl dat 4G zou moeten zijn? Ik overweeg om over te stappen naar KPN.

Wilco
23-10-2018

Sluit geen Vodafone verzekering af!

Als je een verzekering af sluit wordt je gedwongen contact op te nemen met Chubb, de verzekeraar. Chubb maakt weer gebruik van Dynafix. Hier gaat het mis. Ik wil graag een reparatie waarbij de data op mijn telefoon bewaard blijft. Dat gaat dus niet lukken! De bureacratische molen en starheid van alle partijen maakt dat je geen stap verder komt. Ik laat de telefoon repareren op eigen kosten maar daarvoor sluit je geen verzekering af! Ik ga deze verzekering opzeggen en hoop dat jij ook goed nadenkt voordat je in deze valkuil stapt.

Erik
14-10-2018

Vodafone stuurt een beschadigde telefoon en laat me vervolgens barsten

Ik heb onlangs mijn contract met 2 jaar verlengd in combinatie met een iPhone Xs. Na ontvangst bleek dat er een kleine beschadiging zit bij de cameralens. Ik meldde dit de volgende werkdag telefonisch bij Vodafone, waar mij doodleuk werd verteld dat ik dan naar een winkel moet, telefoon inleveren, order annuleren, nieuwe order plaatsen en dan een onbepaalde tijd wachten op nieuwe telefoon. Al die tijd zit ik dus zonder telefoon (oude telefoon had ik aan een vriend beloofd en heb ik dus niet meer) en ik moet me in allerlei bochten wringen om te krijgen wat ik besteld heb: een onbeschadigde telefoon.

Dat is toch waanzinnig? En mag dat trouwens juridisch zo maar? Heet dat niet ‘in gebreke blijven’? Er bestaat helaas veel slechte service in de wereld, de manier waarop Vodafone hiermee omgaat is echter een nieuw dieptepunt.

Raghoenath
02-10-2018

Van de Kasje naar de Muur

1 Jaar geleden 2 abonnementen afgesloten bij Vodafone. kan mijn internetbundel in het buitenland niet gebruiken. volgens Vodafone ligt het aan onze toestellen. (Oneplus One toestellen). Bij onze vorige provider ging alles prima ook met dezelfde toestellen. De CS medewerkers van Vodafone zijn niet zaken kundig. hoe kan ik hier vanaf?

Zon
01-10-2018

Super slechte service

Aller eerst abonnement van zoon getracht op te zeggen 100 keer vragen naar de reden en dan krijg je te horen dat dit schriftelijk moet na dit gedaan te hebben aan getekend en wel hoor je niks meer van Vodafone achteraf blijkt dat abbo gewoon 2 jaar is Door verlengt omdat ze niks hadden ontvangen super slechte service nu getracht abbo van ouders op te zeggen ivm overlijden na een half uur in de wacht enigste wat ze vertelde gecondoleerd en zoek het maar uit via onze web site Bij alle andere providers worden we wel keurig en direct geholpen Vodafone nee nooit meer

Anoniem
25-09-2018

Prijs iphone 7

De retailprijs voor een iphone 7 was 20 september €529. Vodafone rekende nog €576. Vodafone was niet bereid om iets aan hun eigen prijs te doen, ook niet na lang aandringen. Op mijn opmerking dat niemand meer voor deze prijs een iphone 7 zou aanschaffen werd laconiek gereageerd met de opmerking “ we verkopen er nog genoeg” Koopt u hem maar bij een ander. Tot mijn verbazing heeft Vodafone op 24 september de telefoon aangeboden voor € 432. Niet te geloven dat 4 dagen eerder niets bespreekbaar was. Zo jaag je dus klanten weg.

Peter
07-09-2018

Klantenservice

Na 20 jaar trouwe klant ga ik vrees ik nu een einde maken aan deze samenwerking. En pas op met garant contracten. Deze lopen stilzwijgend door. Wordt bij hernieuwing van contract geen melding van gemaakt. Ongelofelijk slechte klantenservice. Heel vriendelijk maar je gaat van kastje naar de muur. Jammer van wat ooit een fijn bedrijf was.

Meer Vodafone reviews
Welk cijfer geef jij Vodafone?
12345
67
8910

AfradenAanraden