KPN reviews

2.1
Positief10%
Neutraal0%
Negatief90%
Laatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Recente KPN ervaringen

Sambhav
14-06-2024

The only way to end your subscription by KPN is to call them, and apparently that does not work as well.

I called them to cancel my subscription, and after all interrogation asking me to stick to KPN, the guy accepted my cancellation request. After two months of cancellation, I noticed I have been still receiving bills from KPN. Apparently, they did not process my cancellation.

I called them again, saying that my cancellation is not done & I am still being charged. They blamed me, that it is my mistake and I have no proof of cancellation.

I am so glad I ended my contract with KPN. Wouldn't recommend it to anyone. Ever!

Stefan
11-06-2024

Schade en agressie door aanleg glasvezel KPN.

Zeer dominante c.q. agressieve benadering door mannen die glasvezel aanleggen voor KPN. Ik moest meerdere keren naar buiten komen om de mannen te vertellen dat wij geen gebruik willen maken van glasvezel van KPN. Dus ons tuinpad mag weer worden teruggelegd.Het resultaat is dat ons tuinpad nu schots en scheef erin ligt er een oranje kabel ongevraagd aan onze gevel bungelt en dat de kabelgoot van Ziggo is misbruikt en deze vervolgens beschadigd is achtergelaten. Heb KPN op de hoogte gebracht maar men reageert niet. Heb hen 2 weken gegeven om de schade te herstellen en anders zetten wij onze rechtsbijstand erop.

Robert
10-06-2024

Eindelijk na de modem update.

super stabiel internet wifi.

voor de update liep het slecht.

veel last van internet verbinding weg vallen.

zowel wifi als kabel.

Na de update geen last meer.

stabiel wifi. speed 90%

via kabel speed 100 %

Chris
08-06-2024

Sinds mn nummer zakelijk ks krijg ik van kpn smsjes die mij wekken, erg vervelend, eerst ontkennen ze dat zij t zijn, dan weten ze helemaal niks, dan zegt er 1 dat het standaard is, ik verzoek per direkt het nummer te beeindigen, wordt naar n eeuwig durende ringtone doorgeschakeld, dit shit bedrijf wil ik niks meer mee te maken hebben, ga vandaag over laten zetten.

Folkert
06-06-2024

In december 2023 de aanvraag voor glasvezel gedaan.

En begin juni de aanvraag geannuleerd.

Dit zegt volgens mij wel genoeg.

Over deze zes maanden talloze losse beloftes gehad over de geplande aansluiting. Uiteindelijk na mijn vorige telefoontje dat ik wilde annuleren kreeg ik de vraag voor nog een kans en kreeg hierna een mail dat er contact door de monteur zou worden opgenomen. Anderhalve week later nogmaals bellen om te horen dat er nog niks in de planning staat en er geen datum bekend is.

Waardeloos bedrijf, ze hebben waarschijnlijk genoeg klanten en hebben geen nieuwe nodig. Nooit meer kpn

Jack
04-06-2024

Een bende bij KPN. Echt ongelofelijk slecht. Eerst door hun administratieve fout 2 maanden lang dubbele facturen betaald. En nu na 6 weken later krijgen ze nog steeds niet meer dan 20MBs internet snelheid geleverd terwijl ik om twee contracten voor 50MBs zit. Word helemaal gek door deze nutteloos organisatie.

Jean
17-05-2024

Sinds ik met Internet van Ziggo overgestapt ben naar KPN zijn er alleen troubles geweest. Ik stapte over omdat de KPN fiber er al lag en mij gezegd werd dat dat sneller zou zijn - in het geheel niet dus. Direct na aanleg door een monteur (zelf doen onmogelijk, "heel eenvoudig" volgens de beschrijving bij de geleverde spullen, omdat al direct bleek dat mijn aansluitpunt niet in de beschrijving vermeld stond)

begon het gedoe al snel: haperen, 's ochtends niet op gang komen, wegvallen. Klachten bij de klantenservice gaven een wisselend beeld: van heel vriendelijk (maar machteloos), tot ronduit onbeschoft (de hoorn op de haak gooien). Eindelijk vandaag een 2e monteur die constateerde dat zijn eerdere collega er een zooitje van gemaakt had en die vanmiddag iemand anders gestuurd heeft voor heraanleg, Nu werkt alles, maar zit ik aan een 2 jarig abonnement met deze tent vast - ik kan niet wachten tot ik het in 2026 op kan zeggen.(Had ik de reviews maar eerder gelezen!)

Miranda
11-05-2024

Verkopen me een tablet die zowat niks doet. Ik heb zeker 8-10 uur in een paar weken met ze aan de telefoon gezeten, omdat elke keer op 'magische' wijze mijn gegevens en de gemaakte afspraken en kortingen uit hun systeem verdwenen. Ze gaven me kortingen die niet het gehele abbonement doorliepen en hebben me hiervan niet van te voren op de hoogte gesteld. Ook kwam wat in hun systeem stond en wat men mij van KPN aan de deur verkocht en in de e-mail toezond niet overeen.

Ik ken KPN inmiddels als de grootste oplichters waar ik ooit mee in zee ben gegaan en nu zit ii met een tablet die ij heb afbetaald maar waar ik niks aan heb. Geef mij maar Ziggo, die zijn beter en betrouwbaar.

Fuck KPN!

CAR
06-05-2024

Na 2 jaar diverse kabelbreuken verder snapt de klantenservice nog niet dat t daaraan kan liggen maar moet dat rot protocol eerst via de site doorlopen worden . is er geen medewerker die kan helpen, want er moet een ticket, en ze zijn ongemotiveerd en nep getraind, is de wachttijd aan de tel. gemiddeld Wel 15 minuten . komt de monteur gewoon 2 keer niet opdagen. Krijg je nooit excuses.

Een slechter bedrijf ken ik niet. Zo vreselijk dat het ooit ging privatiseren, nu is de consument, wij dus, totaal de sjaak.

Machteloos en moedeloos word ik ervan

En die mensen die er werken zijn vast ook niet blij want ze krijgen nooit blije klanten, negatieve spiraal dit van het neoliberalisme

Erik
03-05-2024

Bij de overstap van mobiel en internet werd mij verteld dat ik direct ook een smartwatch kon bestellen. Ik ben overgestapt en ik kon dus geen smartwatch bestellen. Na vele telefoontjes, klacht in gediend en langs de winkel gelopen kon ik na de eerste faktuur de smartwatch bestellen. Na de eerste faktuur betaald te hebben kon ik toch geen smartwatch bestellen. Na weer vele telefoontjes blijkt na de 2e 3e factuur. Medewerkers weten niet precies wanneer je iets kan bestellen. Je voelt je opgelicht . Ik heb spijt dat ik ben overgestapt en dat ik in hun mooie verhalen ben ingetrapt. Nooit meer kpn.

Harry
02-05-2024

de klantenservice was arrogant. hun site en de medewerkers in de community gaven tegenstrijdige informatie. Pas na een lange discussie wilde ze dit toekennen.

Deze klacht is opgelost

Ze zeggen dat ze gratis 15 meter kabel trekken als het door een loze buis heen moet. echter is dit een leugen, ze doen dit niet. je moet hoe dan ook extra betalen. trekken is volgens hun een kabel uitrollen van je meterkast naar je huiskamer. wat een grappenmakers! spelen met termen om je te lokken let op!

Ro
19-04-2024

Ga hier niet heen, is duur,helpdesk is oliedom,snelheid om te janken

Kai
11-04-2024

Op 31 Januari jl in de veronderstelling te hebben verlengd voor 12 maanden. Netjes bevestigd in een gespreksverslag, ik hoefde verder niks te doen alles kwam goed. Dus niet! De medewerker in kwestie heeft de verlenging niet goed doorgevoerd ondanks dat alle intenties duidelijk zijn. Kpn gevraagd het gesprek terug te luisteren, dit is geweigerd met het oog op de avg dit terwijl mij is gevraagd om een telefonische toestemming.

Absolute breuk in het vertrouwen èn abonnement beëindigd. Tip leg alles vast en vraag om te bevestigen! Kpn prima product maar klantvriendelijk 0

Henk
22-03-2024

M.i.v.vandaag tv. internet en telefoon via kpn Prima geregeld, heel goede beschrijving van installatie e.d. Top!

Puck
11-03-2024

Nooit meer kpn!

Och. Wat een slecht bedrijf. Ik weet niet waar ik moet beginnen.

Verhuizing in juli doorgegeven en nu nog een onterechte betaling krijgen van €260 voor de maanden waarin wij geen internet en tv hebben gehad, maar waarbij de opzegging bij kpn niet goed doorgekomen is. Als sinds juli 2023 aan het mailen en bellen, maar totaal geen hulp van kpn. Alles draait er alleen maar om geld, geen enkele klantenservice!

Echt om jullie te schamen. Ik weet wel, ga alsjeblieft nooit bij kpn.

Zitten nu bij caiway en nog nooit problemen gehad!

Nooit nooit nooit meer kpn!

Marcel
11-03-2024

Sinds 26 februari 2024 KPN met 1 Gbit/s snelheid. Helaas haal ik in mijn appartement net 1/3 snelheid, terwijl het modem in de woonkamer staat op 4 meter afstand van mijn laptop, zonder tussenmuren en andere obstakels. Diverse keren gebeld door klantenservice en monteurs. Het antwoord van de monteur en naderhand van zijn manager i.v.m. een slechte beoordeling: ik moest maar een WIFI versterker kopen. Op mijn antwoord van, dan had ik ook bij ZIGGO kunnen blijven kreeg ik de volgende uitleg: Dan gaat u na dit jaar toch weer terug naar ZIGGO.

Onbegrijpelijk deze service. Zo slecht.

Martin
08-03-2024

Beloofd simpel en werkend internet. Na 4 maanden, minimaal 10 uur bellen, 3 monteurs en meerdere afspraken die niet nagekomen zijn het abonnement op proberen te zeggen, maar wordt dan aan mijn jaarcontract gehouden.

William
03-03-2024

Internet is slecht

TV hapert om de haverklap omdat connectie van hun internet slecht is.

Als je belt ligt het altijd aan de kabels of de plek waar de kastjes staan.

Ze zijn nog nooit gekomen met een oplossing die werkt.

Ze zijn in een luxe positie dat de concurrentie niet heel veel is.

Tebbe
26-02-2024

Veel negativiteit over Kpn maar ik ben al 10 jaar klant en en enkel goede ervaring. Altijd bereikbaar en ze helpen vlot. Dan de Kpn winkel om de hoek als ik mensen persoonlijk wil spreken. Ze zijn niet de goedkoopste maar je hebt er wel wat voor.

Louise
23-02-2024

Wat een drama. 3 dagen aan het bellen, 3u verder. Telkens wanneer je verhaal is gedaan wordt je doorgestuurd naar een ander. Voordat er met een oplossing wordt gekomen wordt er al 3! Keer simpelweg opgehangen. Terugbelverzoeken worden niet nageleefd. Gevolg is dat er nu, na 3 dagen, nog steeds niets is gebeurd. Wel een abonnement blijven afschrijven wat al een jaar niet meer in gebruik is. Hier gaat dus heel snel de stekker uit. Zonde want ik zit al mijn hele leven bij deze provider. Dat er op deze manier met hun klanten om wordt gegaan valt diep te betreuren.

Meer KPN reviews