Al jaren klant van kpn, met drie mobiele abonnementen voor de dochters. Sinds een paar maanden heeft 1 dochter geen enkel bereik als ze onderweg is, wat natuurlijk super onhandig is. Ze heeft onbeperkt internet.
Bij navraag kreeg ik eerst te horen dat het probleem speelt sinds 20 juni en dat ze het aan het fiksen zijn. Na een tijdje weer gebeld, toen zeiden ze dat het aan de iPhone 11 lag en dat het een bekend probleem was. Ze beloofden de telefoon kosteloos om te ruilen voor een iPhone 13. Inmiddels weer een paar weken verder en nog steeds niks gebeurd. Los van dat ik het belachelijk vind dat ze zelf nooit een bericht hebben gestuurd met excuses of wat dan ook, wachten we nu al zo lang en betalen we voor onbeperkt internet terwijl ze alleen op de wifi kan. We zijn er klaar mee en zijn aan het zoeken naar een andere provider.
Leuke bedrijf alleen ben overgestapt naar Delta. Ze hadden beloofd dat ik mijn nummer mocht behouden aan delta en dan nu is opeens de datum verstreken. Ik moet een hele andere nummer krijgen dus betekent ook veel aanpassen bij accounts. Jammer weer dit
Heb bij kpn een glasvezelverbinding aangevraagd omdat er bij ons glasvezel gelegd werd. Ik kon alles netjes aanvragen en zou pas in gaan op moment dat glasvezel binnen zou liggen.Vervolgens krijg ik van kpn de apparatuur en heb meteen gebeld om te vragen of dit een fout was. Er werd gezegd dat alles oke was en ik moest afwachten. Op een gegeven moment kreeg ik van mijn oude provider een opzegging en van kpn een bericht dat alles zou werken.
Ik gebelt om te zeggen dat er geen glasvezel in huis ligt. Nu blijkt dat kpn er een 100mbit verbinding van gemaakt te hebben i.p.v glasvezel.
Ik heb alles ongebruikt geretourneerd en alles opgezegd. Vervolgens krijg ik wel een maand factuur van 42 euro. Ik heb toen weer contact opgenomen daaruit bleek dat ik die 42 euro toch eerst moest betalen anders ging het op mijn kosten naar de deurwaarder. Ik heb de factuur toen toch maar betaald. Paar dagen later kreeg ik 30 euro terug reden ik had er gebruik van gemaakt.
KPN heeft mijn oude tante, die slecht Nederlands spreekt, aan de deur misleid. Ze beloofden haar van alles, maar lieten haar alleen een duur WiFi-abonnement afsluiten, terwijl ze een totaalpakket had bij haar vorige provider. De router werd ook nog eens buiten haar huis geplaatst, waardoor het bereik slecht is. Ondanks meer dan een maand proberen om via de klantenservice en klachtenlijn hulp te krijgen, weigert KPN iets te doen. Ze willen haar niet helpen, ook al is ze duidelijk misleid. KPN is een onbetrouwbaar bedrijf dat misbruik maakt van kwetsbare mensen. Vermijd dit bedrijf ten koste van alles!
Zeer slecht. Terugkijken gaat niet. Kut KPN!
Bij KPN een telefoonabonnement afgesloten naar volle tevredenheid. Maanden na afsluiting van het telefoonabonnement word ik opeens lastig gevallen door call centers om mij ook tv+internet van KPN aan te smeren. Ze proberen alles over je te weten te komen, inclusief hoeveel je nu betaalt bij de concurrent. Als je aanggeeft dat je geen telefonisch interesse hebt en ze een mail kunnen sturen met de aanbieding, dan wordt het afgekapt.
Er een update geweest van de experia box en toen deed mijn FTP het ineens niet meer, na lang zoeken bleek de firewall aangepast. Deze op laag gezet en FTP deed het weer. Maar een simpel formulier invullen op een website of filmpje downloaden werkt niet meer.
Talloze malen gebeld met KPN en na een uur een medewerker gesproken te hebben, steeds doorverbonden naar andere medewerkers die veel meer wisten. Niet dus, de een was nog stommer dan de andere. Naar Harderwijk gereden om de box te ruilen, toen deed de telefoon het niet, rest van de problemen waren hetzelfde. Na 1.5 uur deed de telefoon het weer.
Ik kreeg advies: sluit abonnement af op Service plus van KPN voor 5 euro per maand, die kunnen de problemen wel oplossen zei hij. Op mijn antwoord dat ik het van de zotte vind dat ik moet gaan betalen om een probleem opgelost te krijgen dat door KPN zelf veroorzaakt was, kreeg ik als antwoord dat hij me ook kon doorverbinden met de afdeling opzeggingen!
10 juni plots geen WIFI meer. Na melding kreeg monteur op 11 juni alles weer op gang voor de duur van enkele uren. 12 juni kwamen er 2 monteurs. Sorry, er zit een breuk ergens in de kabel. Krijgen vast meer meldingen. 19 juni gaan we er naar kijken. Net zelf maar met KPN gebeld. Sorry maar het gaat nog 10 dagen duren. Reden " verzopen kabel".
Waar? Nee, niemand anders heeft een melding gedaan. Nu een hulppakket gekregen. Deurbel en zonnepanelen doen niets. TV via digitenneš”. Ik lig op bed. Geen Netflix enzzzz.
Dame aan de telefoon was super maar KPN verder. Waardeloos
Op 2 juni mijn 06 abonement verlengt bij de kpn. Op 3 juni start er een actie met gratis oortjes erbij. Helaas heeft de winkel.niet gemeld dat er een actie start de volgende dag. Net de kpn gebeld . Word gezegd wij zijn het niet verpicht te vertellen. Ben je jaren lang lid en ze doen er niets mee
The only way to end your subscription by KPN is to call them, and apparently that does not work as well.
I called them to cancel my subscription, and after all interrogation asking me to stick to KPN, the guy accepted my cancellation request. After two months of cancellation, I noticed I have been still receiving bills from KPN. Apparently, they did not process my cancellation.
I called them again, saying that my cancellation is not done & I am still being charged. They blamed me, that it is my mistake and I have no proof of cancellation.
I am so glad I ended my contract with KPN. Wouldn't recommend it to anyone. Ever!
Schade en agressie door aanleg glasvezel KPN.
Zeer dominante c.q. agressieve benadering door mannen die glasvezel aanleggen voor KPN. Ik moest meerdere keren naar buiten komen om de mannen te vertellen dat wij geen gebruik willen maken van glasvezel van KPN. Dus ons tuinpad mag weer worden teruggelegd.Het resultaat is dat ons tuinpad nu schots en scheef erin ligt er een oranje kabel ongevraagd aan onze gevel bungelt en dat de kabelgoot van Ziggo is misbruikt en deze vervolgens beschadigd is achtergelaten. Heb KPN op de hoogte gebracht maar men reageert niet. Heb hen 2 weken gegeven om de schade te herstellen en anders zetten wij onze rechtsbijstand erop.
Eindelijk na de modem update.
super stabiel internet wifi.
voor de update liep het slecht.
veel last van internet verbinding weg vallen.
zowel wifi als kabel.
Na de update geen last meer.
stabiel wifi. speed 90%
via kabel speed 100 %
Sinds mn nummer zakelijk ks krijg ik van kpn smsjes die mij wekken, erg vervelend, eerst ontkennen ze dat zij t zijn, dan weten ze helemaal niks, dan zegt er 1 dat het standaard is, ik verzoek per direkt het nummer te beeindigen, wordt naar n eeuwig durende ringtone doorgeschakeld, dit shit bedrijf wil ik niks meer mee te maken hebben, ga vandaag over laten zetten.
In december 2023 de aanvraag voor glasvezel gedaan.
En begin juni de aanvraag geannuleerd.
Dit zegt volgens mij wel genoeg.
Over deze zes maanden talloze losse beloftes gehad over de geplande aansluiting. Uiteindelijk na mijn vorige telefoontje dat ik wilde annuleren kreeg ik de vraag voor nog een kans en kreeg hierna een mail dat er contact door de monteur zou worden opgenomen. Anderhalve week later nogmaals bellen om te horen dat er nog niks in de planning staat en er geen datum bekend is.
Waardeloos bedrijf, ze hebben waarschijnlijk genoeg klanten en hebben geen nieuwe nodig. Nooit meer kpn
Een bende bij KPN. Echt ongelofelijk slecht. Eerst door hun administratieve fout 2 maanden lang dubbele facturen betaald. En nu na 6 weken later krijgen ze nog steeds niet meer dan 20MBs internet snelheid geleverd terwijl ik om twee contracten voor 50MBs zit. Word helemaal gek door deze nutteloos organisatie.
Sinds ik met Internet van Ziggo overgestapt ben naar KPN zijn er alleen troubles geweest. Ik stapte over omdat de KPN fiber er al lag en mij gezegd werd dat dat sneller zou zijn - in het geheel niet dus. Direct na aanleg door een monteur (zelf doen onmogelijk, "heel eenvoudig" volgens de beschrijving bij de geleverde spullen, omdat al direct bleek dat mijn aansluitpunt niet in de beschrijving vermeld stond)
begon het gedoe al snel: haperen, 's ochtends niet op gang komen, wegvallen. Klachten bij de klantenservice gaven een wisselend beeld: van heel vriendelijk (maar machteloos), tot ronduit onbeschoft (de hoorn op de haak gooien). Eindelijk vandaag een 2e monteur die constateerde dat zijn eerdere collega er een zooitje van gemaakt had en die vanmiddag iemand anders gestuurd heeft voor heraanleg, Nu werkt alles, maar zit ik aan een 2 jarig abonnement met deze tent vast - ik kan niet wachten tot ik het in 2026 op kan zeggen.(Had ik de reviews maar eerder gelezen!)
Verkopen me een tablet die zowat niks doet. Ik heb zeker 8-10 uur in een paar weken met ze aan de telefoon gezeten, omdat elke keer op 'magische' wijze mijn gegevens en de gemaakte afspraken en kortingen uit hun systeem verdwenen. Ze gaven me kortingen die niet het gehele abbonement doorliepen en hebben me hiervan niet van te voren op de hoogte gesteld. Ook kwam wat in hun systeem stond en wat men mij van KPN aan de deur verkocht en in de e-mail toezond niet overeen.
Ik ken KPN inmiddels als de grootste oplichters waar ik ooit mee in zee ben gegaan en nu zit ii met een tablet die ij heb afbetaald maar waar ik niks aan heb. Geef mij maar Ziggo, die zijn beter en betrouwbaar.
Fuck KPN!
Na 2 jaar diverse kabelbreuken verder snapt de klantenservice nog niet dat t daaraan kan liggen maar moet dat rot protocol eerst via de site doorlopen worden . is er geen medewerker die kan helpen, want er moet een ticket, en ze zijn ongemotiveerd en nep getraind, is de wachttijd aan de tel. gemiddeld Wel 15 minuten . komt de monteur gewoon 2 keer niet opdagen. Krijg je nooit excuses.
Een slechter bedrijf ken ik niet. Zo vreselijk dat het ooit ging privatiseren, nu is de consument, wij dus, totaal de sjaak.
Machteloos en moedeloos word ik ervan
En die mensen die er werken zijn vast ook niet blij want ze krijgen nooit blije klanten, negatieve spiraal dit van het neoliberalisme
Bij de overstap van mobiel en internet werd mij verteld dat ik direct ook een smartwatch kon bestellen. Ik ben overgestapt en ik kon dus geen smartwatch bestellen. Na vele telefoontjes, klacht in gediend en langs de winkel gelopen kon ik na de eerste faktuur de smartwatch bestellen. Na de eerste faktuur betaald te hebben kon ik toch geen smartwatch bestellen. Na weer vele telefoontjes blijkt na de 2e 3e factuur. Medewerkers weten niet precies wanneer je iets kan bestellen. Je voelt je opgelicht . Ik heb spijt dat ik ben overgestapt en dat ik in hun mooie verhalen ben ingetrapt. Nooit meer kpn.
de klantenservice was arrogant. hun site en de medewerkers in de community gaven tegenstrijdige informatie. Pas na een lange discussie wilde ze dit toekennen.
Ze zeggen dat ze gratis 15 meter kabel trekken als het door een loze buis heen moet. echter is dit een leugen, ze doen dit niet. je moet hoe dan ook extra betalen. trekken is volgens hun een kabel uitrollen van je meterkast naar je huiskamer. wat een grappenmakers! spelen met termen om je te lokken let op!