KPN reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente KPN ervaringen

Jeroen
01-12-2021

Het is nu 22:05 en sinds 02:33 is er geen internet en TV.

Maya
28-11-2021

Storing tv en dan toch maar op zondagochtend bellen naar klantenservice KPN. Zeer deskundige geduldige werknemer wel 25 min aan de tel gehad, Jemenda.

Ze loodst ons door de stappen heen, geeft evt alternatieven voor het geval dat, enz.

Super bedankt voor je geduld en expertise!

Mariola
25-11-2021

Al jaren klant kpn! Aanschaf nieuwe mobiel, advies gevraagd winkel M.b.t juiste abonnement en kosten aanschaf. Zo niet klantvriendelijk geholpen, alle werden weggewimpeld, Uiteindelijk mobiel besteld aanbetalen 380,00 met een abonnement van 30 euro echt te duur. Dag erna bericht dat deze niet leverbaar was. Oude mobiel gecrasht dus dringend nodig! Einde week mobiel geannuleerd! Op naar de mediamarkt, dacht koop ik daar de s21. Aangeschaft, nog wat tips gevraagd, heeeeel klantvriendelijk geholpen! Vraagt de man of ik een abonnement heb bij de kpn, ja die heb ik. Nou als je deze verlengd krijg je 200 euro korting op je mobiel. Dus uiteindelijk een mobiel van 570 nieuw en abonnement van 15e welke blijft staan! Hoezo klantverlies bij de kpn. Gaat t hier om het af te sluiten abbonnement? Echt belachelijk!

Chan
17-11-2021

Service is ronduit slecht. Veel bla bla, weinig actie tot oplossing en afhandelen.

Reeds 3 maanden ben ik bezig om een klein bedrag dat ik teveel heb betaald [filmpakket] terug te krijgen maar het komt maar niet tot het gewenste einde.

Zowel telefonisch als op het KPN forum is het bla bla.

Nadat je een vraag hebt beantwoord met de nodige gegevens blijft het stil.

Waardeloos!

Eelco
Eelco
11-11-2021

Vandaag geholpen door KPN Monteur Salim H. in Muiderberg. Hij heeft extreem veel moeite gedaan om deze wifi verbinding werkend te krijgen. En gelukt. Alles zat tegen, maar hij gaf niet op. Alles werkt nu top!

Bedankt Salim!

Bernard
10-11-2021

Supper wifi is niet Supper! Wekt niet. Na kpn update omstreeks augustus nig meer last gekregen wifi in huis was al niet stabiel maar na update nog onstabieler. Monteur (betaalde) langs geweest nog een extra repeater geplaatst. Alle schotels(repeaters) bedraad aangesloten daarna nog steeds onstabiel. Zelfs bij tv kijken af en toe blauw scherm met melding geen verbinding. Maar weer gebeld en gevraagd voor nieuwe modem. Wordt gezegt dat modem goed is alles was doorgemeten, en dat ze modem niet willen vervangen toen gezegd dat ik ga overstappen omdat hun de afspraken niet waar kunnen maken. Vandaag komt T-mobile de boel aansluiten maar wat flikt kpn, die sluit gewoon 1 dag eerder de verbinding. Beweren ze dat T-mobile opdracht had gegeven. Dit uiteraard nagevraagd bij T-mobile en zegen dat ze geen opdracht heb gegeven. Daarna weer contact met kpn opgenomen, wordt tot 2x toe de verbinding verbroken terwijl ik contact had toeval? Daarna via chat precies het zelfde tijdens de chat. Geen kpn

Ton
09-11-2021

Zou een aansluiting krijgen met glasvezel. Sturen ze 2 mafkezen die niet eens een gaatje door de gevel kunnen boren en de vastgelopen boor afbreken.

Helaas vrijdag om 15.00 terug maar niet heus.

Komen maandag 9.00 maar weer geen mens en het terras ligt open. Erg fijn geregeld dus maar geen kpn al had ik het wel in gedachte

Yolanda
03-11-2021

Wat een vreselijke service tegenwoordig, al tig jaar klant en het personeel is ondeskundig weet niets kan niets , gewoon onzin om te bellen want iemand met verstand of behulpzaamheid krujg je niet aan de telefoon

Bah

Ben
01-11-2021

Wordt een glasvezel abonnement aan je verkocht, is er helemaal geen aansluiting in het huis. woon 3 hoog . moet zelf zorgen dat de onder buren op een bepaalde tijd thuis zijn. mocht dat niet lukken heb je pech , in het gebouw is een aansluiting,maar niet op mijn adres.

als je dan wil weten hoe we dat op moeten lossen,is het jou probleem en niet die van KPN. en als je belt schuiven ze elkaar de verantwoording toe, kpn netwerk en kpn service afdeling en abonnementen

F meijer
28-10-2021

Mijn zoon zal voor zijn verjaardag 50 euro krijgen ,maar in plaats daar van beter internet voor op zijn kamer dus met korting zou het 1maalig 161 kosten , en met korting voor mij omdat mijn contract was verlopen en weer nieuw klant , was aanntrekkelijk voor mij domste fout die ik heb gemaakt , wel 161 van me rekening me zoon geen verjaardag kado geen wiffie op zolder wat ik vraagt had aan kpn ik heb terug gebracht gisteren naar de winkel ik hoef het geld niet terug , maar dit heb ik niet besteld ik wilde wifie op zolder dat kasje haalt tie niet eens jullie zijn plichters hier na nooit geen klant meer bij kpn dit is al 2de keer dat jullie mij naaien ik misschien vetstandelijk beperkt maar ik weet wat ik wil zefs mijn vriendin die niet goed nederlands kan die begreep mij jullie geven iets waar ik niks aan heb , maar wel 161 euro ontvangen mijn zoon geen verjaardag kado ,respectloos ,en dieven nooot meer kpn geen verlenging meer op 18-10-2022 ik koop een taart dat ik van die oplichters

Jemay
27-10-2021

Met hun race voor glasvezel, beloven ze veel. Echter is de gratis aansluiting uitgebleven. Ze geven nu aan dat ik ineens een abonnement moet afsluiten alvorens ze een gratis aansluiting opleveren.

Ze geven ook aan dat ik bij mijn ouder provider kan blijven als ik dat fijn vind (Dat is lief).

Maar voor ongekend snel internet moet ik toch echt glasvezel hebben. Aldus de klanten service van KPN.

Waarom het nu niet tot een gratis aansluiting komt KPN weet het ook niet. Redenen onbekend.

ik hoop voor de klanten van glasvezel dat glasvezel betrouwbaarder is dan het bedrijf waar zij het vanaf nemen.

Want bij de klantenservice kiezen ze graag de weg van de minste weerstand. Een mentaliteits probleem dus.

Mars
26-10-2021

Nieuw abonnement afgesloten daar kpn ons zei,dit oude houdt op te bestaan.Alle nieuws aangesloten ,echter blijven de fakturen van het opgeheven abonnent binnenkomen.Is niet te stoppen,van kastje naar de muur,al 4 maanden aan het bellen en corresponderen zonder resultaat

Paul
18-10-2021

Sinds een dag of 3 last van een storing die beeld en geluid niet synchroon laat lopen.

Zelf van alles geprobeerd maar geen succes.

Vandaag gebeld met Andrea van klantenservice en top geholpen, vriendelijk en geduldig.

Tevens heeft zij mij nog een paar goede tips gegeven om alles te optimaliseren.

Zeker een aanrader.

Ps wachttijd was minder dan 1 minuut.

Pieter J.
07-10-2021

Ik had een klacht ingediend over de behandeling in de KPN winkel in Hilversum.

Hierop werd keurig door de KPN telefonisch gereageerd en er werd geluisterd en was een goed gesprek.

Op 07-10-2021 werd er aan de deur gebeld en werd er een prachtige bos bloemen afgeleverd (als klein gebaar)

Hartelijk dank mevrouw Debbie de Koning.

Fam.Jansen Hilversum

Yazz
30-09-2021

Op mijn telefoon wordt ik automatisch van wifi gehaald ook soms op mijn laptop. Telfort is door kpn overgenomen, helaas. Abonnementsprijs veel te duur. Treffen van reële betalingsregeling niet mogelijk. Enkel eenmalig betaalafspraak, wat nog niet altijd betalen factuur niet oplost. Weinig betalingsopties tot oplossing te komen. Monopolie houding.

Imkerij De Blije Bij
23-09-2021

Factuur, wij hebben regelmatig problemen met de wifi, in Merkelbeek is de snelheid niet hoog. Op onze adres valt de wifi regelmatig uit. Afspraak gemaakt met kon dat er een monteur gratis langs zou komen. Ik dacht top goede service. De monteur was er mooi. Na ongeveer 45 minuten was het probleem opgelost was even zoeken maar de oorzaak was onbekend. Monteur stelde voor een extra wifi punt te kopen deze kon hij voor 30 euro aanbieden. Omdat ik wist dat deze duurder waren diversen keren gevraagd of hij dat zeker wist. Ja was zijn antwoord Maria zet het ook nog in de bon. Prima. Nu kreeg ik de afrekening kosten monteur en wifi 88,29 komt nog 21 % btw bij…?Bellen met kpn leverde niks op. Geprobeerd duidelijk te maken dat dit niet de afspraak was maar de medewerker Jesse gaf aan dat dit niet mogelijk was en dat ik akkoord was gegaan en digitaal (ivm Corona) getekend zou hebben. Het gaat mij nu niet om de 50 euro maar voel gewoon voor de gek gehouden. Jammer.

Stef
21-09-2021

WiFi valt soms uit. Tv ontvanger belabberd, beeld stottert, valt soms zomaar weg. Foutcodes overal.

Doris
21-09-2021

Ik krijg alsmaar fout 143 en 140 sinds ik glasvezel heb. Ik had dit ervoor ook en verwachtte dat het beter zou worden. Ik mis de helft van films of andere programmas

Jean
20-09-2021

Slechte wifi

slechte verbinding

Misleidend in contacten

Slechte service

Als je met klachten komt over de wifi,

tv ontvanger etc. gebeurt er weinig.

Ze bieden nauwelijks aan om dit te controleren of een monteur te sturen.

Rob
13-09-2021

KPN ONbetrouwbaar

Https://tweakers.net/nieuws/186704/kpn-klanten-klagen-dat-ze-al-dagen-niet-kunnen-mailen-door-internedservices-hack.html

Tweakers geeft een nieuwsbericht uit waar onderandere in staat:

KPN heeft vrijdag een informatiesessie gehouden om klanten op de hoogte te brengen van de status van Internedservices, nadat het donderdag al een informatiepagina online zette. De provider meldt onder andere dat inmiddels twee derde van de 280 klanten die problemen ondervond, geholpen zou zijn. KPN-woordvoerder Gerd De Smyter meldt aan Tweakers dat het probleem in totaal 700 losgekoppelde mailboxen van die klanten trof.

Ik ben één van die kleine zelfstandige die getroffen is en ik ben al vanaf 3 september 2021, tot heden ONBEREIKBAAR per mail. Zowel ingaande als uitgaande mail. Dit is onacceptabel, te meer, ik op niemand boos kan worden, omdat de genenen die de telefoon opneemt er ook niets aan kunnen doen. Donderdag 088 4803000 (optie 5) gebeld, (aangegeven in het Tweakers bericht), aangehoord en afwachten tot ik teruggebeld zal worden. Die dag niet meer. Vrijdag weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, er werd mij gevraagd of er een “storings ticket was aangemaakt! Neen dus, hij ging dat meteen doen. Ik werd zondag ochtend rond 12:00 uur gebeld, was te laat met opnemen. Meteen teruggebeld maar ze konden niets voor mij betekenen. Wachten tot maandagochtend. Maandagochten 088 4803000 (optie 5) gebeld. 1 uur en 23 minuten in de wacht. Er werd opgenomen en na 2 minuten viel de verbinding weg. Weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, weer 43 minuten in de wacht. Opgenomen en en er wordt weer een nieuwe storings ticket aangemaakt. Nu, 19:14 uur op maandag 13 september 2021, nog steeds geen mailverkeer mogelijk. Zo gaat KPN met zijn klanten om. En dat wil mij tot glasvezelgebruiker verleiden. NEVER NOOIT.

Meer KPN reviews