KPN reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente KPN ervaringen

Martijn
19-05-2022

Hier een 2 jarig abonnement afgesloten met een Samsung a53 vanaf dag 1 geen netwerk omdat ik geen tijd had en pas na 14 dagen terug kwam konden ze niks meer voor me doen dan alleen me a53 opsturen ter reparatie, om vervolgens de a53 weer terug te sturen naar mij omdat er geen defect is volgens kpn, maar ik heb nog steeds geen internet, en de kpn winkel bevestigd dat het niet werkt en toch blijven ze volhouden dat het werkt en dat het probleem volledig bij mij ligt en kpn er niks mee te maken heeft of er wat aan kan doen, toestel van een maand oud, ze moeten zich kapot schamen bij Kpn. Sluit hier nooit wat af!

Rob
19-05-2022

Nieuwe Samsung A53 gekocht. Dit toestel maakte alleen Edge verbinding terwijl 4G+ hier normaal is. Klanteservice geeft aan de simkaart in een ander toestel te proberen. Daar doet de kaart het gewoon goed. Andere sim in de A53 gedaan en ook deze kaart werkt niet in dit toestel. Kaartje in de sim2 opening gedaan. toestel werkt nog steeds niet. Ik wil de kaart er weer uithalen. Lukt dat niet meer. Kaart zit muurvast. Klantenservice geeft nu aan naar een kpn winkel te gaan. Daar krijgen we te horen dat ze het toestel niet mogen omruilen omdat er een simkaart in vast zit en dat dat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is. Reparatie kosten mogen we zelf betalen.

Nu net weer met de klantenservice contact gehad. ach, wat zit daar een a-technisch meisje aan de telefoon. Na een stevige woorden wisseling en dreiging met een klacht over haar wordt nu de komende rekening voor de reparatie kwijtgescholden. Maar hé dit is KPN hè. Je weet tegenwoordig bij de KPN maar nooit.

Robert
18-05-2022

Wij zijn al jaren klant bij KPN en tevreden maar nu ben ik er klaar mee. Vanaf maandag ben ik al bezig om uitbreiding te krijgen van mijn WiFi netwerk maar het lukt KPN niet om dit te realiseren. De ene medewerker zegt dat ik in aanmerking kom voor een aanbieding maar kan dit niet regelen omdat de WiFi manager zegt dat het netwerk goed is. En de andere medewerker geeft aan dat ik als vaste klant in aanmerking kom voor 2 gratis WiFi versterkers maar kan dit niet regelen omdat hij niet bevoegd is. Op advies van de laatste medewerker gebeld met afdeling Opzeggen en die kan het ook niet regelen en die heeft weer een ticket aangemaakt voor een andere afdeling.Als dit niet snel wordt opgelost dan is de keus makkelijk.weg bij KPN.

Sandra
12-05-2022

Nieuwe Samsung telefoon vanaf aankoop probleem met netwerk. Kpn klantenservice houdt je 14 dagen bezig met advies en installeren zogenaamde oplossingen. Daarna sturen ze de klant terug naar de winkel. Bij de winkel is ruilen of terug nemen van de telefoon opeens niet mogelijk. de 14 dagen bedenk tijd zijn immers net om. het advies in de winkel reparatie. daarvoor zelf c even bellen met klantenservice. die verwijst vervolgens terug naar winkel.

De winkel kan vervolgens weer niets en verwijst naar aanmelding ter reparatie online. Na ruim 14 dagen komt telefoon met zelfde mankement retour. alleen software update uitgevoerd. Netwerk probleem is bekend bij Kpn en Samsung maar oplossen is problematisch. Opnieuw dus niet werkende telefoon. Probeer aankoop en contract vervolgens te ontbinden bij KPN. opnieuw van het kastje naar de muur.

Slechte en onmogelijke klantenservice. niemand zijn probleem. Kpn is dus dikke no go! Geen aanrader.

Jandoei
11-05-2022

Onbeperkt internet is niet onbeperkt buiten dat je tig keer per dag om data moet vragen. in de app is dit zo verrot dat je er nooit meer wilt kijken. Dan maar een sms sturen. zit je een serie te kijken kan je opeens niet meer data krijgen "Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 2GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN". ik heb hier al is over geklaagd maar toen zou er zogenaamd een storing zijn. dat is niet waar! Na een bepaald aantal keren om data vragen blokken ze je gewoon en daarnaast gaat de snelheid ook vaak naar beneden na je gewone bundel. Verder is het internet meestal goed 5g is veel slechter dan 4g maar dat ligt aan je telefoon zeggen ze dan in de winkel 😂😂😂 op goede dagen pak ik ongeveer 100mbps dus daar kan ik niet over klagen. Bedenk aub wat op dit flut opwaarderen want het is zo echt zo frustrerend.

Charissa
06-05-2022

Zeer slecht! De glasvezel moet aangesloten worden. Was eerst week 17 nu weer week 19 kunnen ze overigens ook niet garanderen.

Inmiddels al 2 maanden verder nog steeds niets.

Ben van plan om over te stappen dan zijn ze een goed betalende zakelijk klant kwijt!

Piet
05-05-2022

Hier zijn ze glasvezel aan het leggen, die mannen die dit doen zitten stijf onder de wiet schandalig dat dit zo maar kan heel die bus waar ze mee zijn stinkt naar de wiet. Als ze een gasleiding raken stel ze verantwoordelijk. Dit kan toch niet schandalig

Saar
29-04-2022

Blijkbaar kan een ander persoon een contract verlengen bij KPN die niet eens op hun naam staat. Mijn contract eindigd op 21-12-21. Wanneer ik bel om het abbonement op te zeggen, krijg ik te horen dat die doorloopt tot 2023. Hoe kan dat? "Dat heeft u verlengd in december." Nee, dat heb ik niet. Kan er nagekeken worden hoe dat heeft kunnen gebeuren, want ik heb hier geen contact over opgenomen. Blijkt dat gedaan te zijn door een huisgenoot, die helemaal niets te maken heeft met mijn mobiele abbonement. Hoe kan dat? Kunnen jullie de opnames doornemen?! Welke document nummer hebben jullie doorgekregen? "Dat kunnen we niet doorgeven ivm privacy." Hallo, er wordt een abbonement van mij verlengd zonder dat ik daar toestemming voor gegeven heb! Ik moet aangifte doen tegen mijn huisgenoot volgens jullie. Nee aangifte tegen jullie! Jullie mogen niet zonder mijn akkoord MIJN contract verlengen door een FOUT van mijn huisgenoot. Wat voor BAAT heeft die eraan om MIJN contract te verlengen. Criminel

Ward
26-04-2022

Leuk. Je hebt VRIJWILLIG budgetbeheer. In feite neem je een boekhouder in dienst waar je gewoon een flink deel van je salaris aan geeft om de zaken goed te regelen (en dat doen ze ook, elke cent waard). Alleen denkt kpn mensen die van deze dienst gebruik maken direct per definititie te behandelen als fraudeur. Stuur je een rekening door naar je boekhouder en die betaalt de rekening keurig ovm klantnummer ed. Krijg je e-mails en sms’jes over dat de rekening niet betaald is . Als je belt met de mededeling dat je boekhouder de rekening betaalt heeft: sorry meneer dat mogen wij niet accepteren! Het geld is terug gestort omdat de betaling fraude gevoelig is! . Op mijn rekening en mijn rekening van de boekhouder is het bedrag na 3 weken niet terug gestort. Vul je in ‘’mijn kpn-ap’’ het rekeningnummer van mij, bij mijn boekhouder in (dus niet de rekening waar het in eerste instantie niet geïncasseerd kon worden ) en je belt dan terug, dan zijn alle rekeningen ineens wel betaald!

26-04-2022

De overgang van xs4all naar KPN is een absolute ramp. Men sluit een nieuwe overeenkomst af tegen een bepaalde prijs, maar via de automatische incasso moet je een hogere prijs betalen. Niemand bij KPN geeft een reactie en zijn alleen telefonisch te bereiken, maar dan moet je daar wel een halve dag voor uittrekken. Het enige wat je dus kan doen is zelf het bedrag aanpassen volgens de overeenkomst met KPN om vervolgens aanmaningen te mogen ontvangen. Een absolute ramp onderneming.

Magda
25-04-2022

De verbinding via mobiel met klantenservice werd 5× verbroken, medewerker beweert vervolgens dat ik slechts 1× heb gebeld. Afspraken voor bezoek van de monteur die telefonisch gemaakt zijn worden zonder overleg gewijzigd en op een later tijdstip gezet. Waarover dan een mail komt.

Judith
23-04-2022

Al jaren heel tevreden, deze week had ik een aantal vragen o.a. mbt mijn bundel en Videoland en dat is weer prima opgelost. Zeer klantvriendelijk, geduldig en meedenken met de klant. Ik kwam toch nog ergens niet uit dus weer gebeld. óók weer prima meegedacht door de medewerker en bleek dat ik iets niet goed begrepen had. Kortom: mijn complimenten voor de geduldige en deskundige medewerkers.

Tamara
22-04-2022

Dit bedrijf verdient zelfs deze ene ster niet! Na een internet abonnement afgesloten is er nooit een monteur geweest op afgesproken datum. In plaats daarvan kreeg ik bericht niet thuis te zijn geweest. Nieuwe afspraak pas 2 weken later mogelijk. Wederom geen monteur verschenen! Klantenservice (die overigens bijna niet te bereiken is) gaf aan niets meer te kunnen doen dan een 3de afspraak in te plannen 1 week later!

1 maand verder zonder internet, alles geannuleerd en gekozen voor een betrouwbare provider. Klantvriendelijkheid kent KPN niet. Servicemedewerker KPN was het hier mee eens. Zegt denk ik voldoende over het bedrijf

Robert
20-04-2022

Overzetting vanaf XS4ALL was een ramp.

- TV haperde.

- Vaste telefonie was wekenlang dood.

- Simpele doorsturen van account-informatie gebeurde niet of mislukte. Ook na herhaald vragen.

- Achteraf bleek dat ze het volledig op afstand hadden moeten regelen.

Ik heb minstens 1,5 uur met MOBIELE telefoon pogingen moeten doen om KPN te bereiken, de juiste persoon aan de lijn te krijgen, en het werkend te krijgen. Voornamelijk in wachtrijen bij KPN.

Daar kreeg ik extra kosten door.

- Pogingen hierover naar KPN te bellen (vast) verzanden weer in wachtrijen. Telkens weer.

- Vergoedingenpagina werkt niet eens, en zou financieel toch al bijna niks opleveren.

- Gewoon een klachtenpagina of een e-adres, om een klacht kwijt te kunnen, is er niet.

KPN is een bureaucratisch monster wat muren opwerpt en technisch faalt.

Kees
18-04-2022

Was altijd bij Xs4all. Prima service. Na overname door KPN zo n langzame wifi en internet dat ik niet eens kan streamen

Wim
17-04-2022

Monteur kon niet normaal doen tegen mijn vrouw. Wou een klacht doorgeven aan de klantenservice wordt je niet serieus genomen. Toen direct opgezegd na nog geen 24 uur lid te zijn daarna toch een rekening krijgen voor een maand.

Daan
14-04-2022

8 weken zonder internet en tv gezeten omdat KPN iets ‘administratiefs verkeerd’ had staan. Uren met ze aan de telefoon gehangen en monteurs te woord te staan die allemaal dezelfde vragen stelden en oplossingen bedachten.

Nu eindelijk weer opgelost en kan er geen excuses vanaf terwijl ik echt in de problemen ben gekomen met mijn werk. Ik raad iedereen af met ze in zee te gaan. Klantcontact is bagger en afspraken worden niet nagekomen

Ella
14-04-2022

Gisteren was ik bij KPN Westwaarts Zoetermeer i.v.m. wijziging abonnement, simkaart overzetten, etc. Ik geef hierbij de complimenten voor de bijzonder fijne service gedaan door medewerkster Noëlly! Dát is nog eens service én zo klantvriendelijk! Ze heeft aandacht en alle tijd voor de klant. Daar voel je je nog eens echt "de klant is koning!". Een tip voor KPN; beloon haar tot medewerkster van de maand!

Tilly
12-04-2022

Ben al maanden bezig, over een rekening die ik steeds ontvang. De rekening is bestemd voor iemand anders. Ze hebben vermoedelijk bij kpn op het verkeerde knopje gedrukt. Hierdoor lukt het kpn niet dit op te lossen. Waardeloos bedrijf.

Ann
06-04-2022

Abonnement niet stopgezet, na meerdere keren bellen, eindelijk bedrag terug gestort. Maar te weinig. Weer veel gebeld, antwoord “zo werken wij bij KPN. Nav negatieve enquête teruggebeld door KPN. Begreep mijn probleem, zou het allemaal in orde maken. En me na 2 weken terug bellen om te checken of het geregeld was. Geen geld terug en geen contact. Weer uur bellen met klantenservice, zou door de persoon die middag nog worden teruggebeld…. Wederom geen contact. Product (mobiel) is prima, maar klantenservice is vreselijk!

Meer KPN reviews