19-10-2017

KPN OPLICHTERS

Oh wat ben ik boos, BLIJF AUB WEG VAN DEZE PROVIDER! Afgelopen maand ben ik op de cruiseboot in Engeland geweest en tot mijn verbazing krijg ik een factuur van !359€!. Ik bel de beste klantenservicemedewerker genaamd Maria ablala en verteld ze me dat het kosten zijn vanuit de satelliet? Kom op, ik heb GEEN waarschuwing gekregen maar ze kunnen mij wel vertellen als mijn internet op is? Dit is toch niet mijn schuld? Maria verteld me dat het word aangegeven bij de boot en dat IK verantwoordelijk ben voor de kosten? Verder maakte ze er een mooi verhaal van alsof ik de achterlijke ben en zegt ze mooi: Nou mevrouw dan weet je het voor de volgende keer! Is ze achterlijk aangezien mijn mobiele telefoon in mijn broekzak zat. Ik eis mijn geld terug en het lef dat ze had om de hoorn er op te leggen na een discussie ! Het respect is ver te zoeken bij de KPN! Geef mij ,aar Vodafone.

Op een rijtje

- oplichters - onfatsoenlijk en respectloos personeel (een schriftelijke klacht gaat komen hoor!) - geen empathie - geldwolven

18-10-2017

Liegen over max internetsnelheid

Ruim 2 jaar internetsnelheid van 10mbps ipv van de beloofde 35. Na veel monteurs, kan maximaal 25mbs binnen komen. Dus die claim van hun kan nooit worden waargemaakt en toch doen ze er niets aan. Overstappen is de enig optie op die moment.

Rosanne
17-10-2017

ERG SLECHT!

Ruim een maand bezig geweest om aansluiting voor TV+WIFI te regelen. Er zijn 5 monteurs over de vloer geweest. 2 keer stonden ze zomaar op de stoep, 1 keer kwam de monteur om 17:00 i.p.v. 08:00. Er werden verkeerde monteurs gestuurd. 3 keer een extra bundel aan moeten schaffen omdat mijn internet steeds op was. ( niet gek als je een maand geen wifi hebt ). Hierin komen ze je dan ook niet tegemoet. Uiteindelijk is het nu geregeld, maar wij raden dit niemand aan!

14-10-2017

Spammail van KPN zelf

Je mailbox wordt maar vol gespamd met mail van KPN, zelf als je al een paar keer heb afmeld onder aan de mail van KPN.

nu wordt het toch echt vervelend

12-10-2017

Verschrikkelijk

Al een half jaar storing, zelfs met een kabel direct naar onze kast. WiFi valt ook vaak weg. In één woord ruk!

08-10-2017

Hun wifi is kolere

We hadden al veel last van wifi. na 6 maanden was dat opgelost. maar een paar dagen geleden kregen we er weer last van. de medewerkers van kpn zeggen dat het komt door de betonnen vloer en dat daar metaal inzit. mijn computer heeft een internetkabel heb ik al meerdere keren gezegt maar ze zij dat dat er niks mee te maken had.

06-10-2017

Klant doet er niet toe bij KPN!

Lang en vermoeiend proces vanaf 16 augustus, de rekening op de deurmat, mijn schoonvader kreeg zowat een beroerte. Contact opgezocht blijkt nou door systeemfout, oftewel onterecht doorberekende kosten, duurt wel even totdat het tot ze doordringt (menig onkundige, onervaren mensen die je aan de telefoon krijgt) dat de kosten vanwege het soort abonnement onterecht zijn. Om een lang verhaal kort te maken, geen oplossing geboden, klacht ingediend, dossier van aangelegd, nu heden 6 oktober geen oplossing, maar wel de brutaliteit om te dreigen met afsluiten, de terechte kosten zijn keurig voldaan. Mijn ervaring met KPN, frustrerend, luisteren niet, systemen communiceren niet met elkaar, beloften worden niet nagekomen, schuld bij KPN, maar de klant dient het op te lossen. Heel veel tijd en energie ingestoken en nu volgende week woensdag wordt mijn schoonvader afgesloten en dit alles buiten zijn schuld om. Sorry oeps een fout in het systeem bij KPN, klant lost u het even op, jammer maar pech. We laten het er zeker niet bij zitten, dit krijgt een vervolg. De systeemfout in augustus heeft veel huishouden getroffen, indien geen oplossing komt, zal ik een oproep plaatsen aan de gedupeerden, met de vraag of we dit aan Kassa kunnen voorleggen.

05-10-2017

Onkunde, onkunde, onkunde

Een uur bezig geweest om een antwoord te krijgen, keer op keer werd ik al dan niet bewust verbroken. Schoolmeisjes zonder enige kennis, die steeds op hun eigen telefoon kijken hoe het moet. En uiteindelijk verwijzen naar nummer 0800-0105 voor de écht moeilijke zaken. En dat blijkt dan hetzelfde nummer te zijn als 1200 vanaf de eigen mobiele telefoon.

04-10-2017

Onbeschofte medewerkers helpdesk

Als je hun een probleem voorlegt die ze niet begrijpen,verbreken ze de verbinding . En sta je wel drie kwartier in de wacht,om een medewerker aan de lijn te krijgen. En maar beloftes maken die ze noooooooit nakomen.

04-10-2017

Ik heb slechte internetverbinding, op de eerste verdieping helemaal geen verbinding. ik bel ze op de eindige wat ze voor me konden doen is zeggen wij sturen een monteur en de rekening is voor jou ???? Ik ga nu gelijk een andere provider zoeken.is toch erg dat ik de volle pond betaal voor slechte verbinding? Zowel de tv als internet doen het slecht ????

28-09-2017

Garantie telefoon is waardeloos

Ik heb mijn toestel los aangeschaft bij kpn , in de 2 jaar dat ik heb hem heb ik de toestel 8x toegestuurd. Soms maken ze het niet, en beloven ze na de derde keer opsturen een nieuwe telefoon. Ik heb niet eens een nieuw toestel gehad nadat mijn waterdichtetoestel in de wzter is gevallen en daarna kapot ging een nieuwe gehad. Scherm kapot, gerepareerd maar geen neiuwe gehad, daarna volop "softwareproblemen" gehad. Accu snel leeg, valt ineens uit, loopt vast, camera kan niet meer scherp stellen. Bijna alles dus gehad, ondanks dat ik hem nooit heb laten vallen.

Vind het echt een slechte service. En dan ook nog elke keer 1 a 3 weken wachten totdat de telefoon klaar is.

Chrissie
27-09-2017

Geweldig

Ik ben al zeker ruim 28 jaar klant van KPN Ik heb nog NOOIT een klacht gehad en nog NOOIT problemen . Betaal altijd liever iets meer en dat het goed is , dan goedkoper en steeds shit. Vind ik echt bij elke aankoop of abonnement !

Lekker vertrouwd ! Gaat niks dan boven dat ! Kan iedereen KPN aanbevelen !

Chris
26-09-2017

Nieuwe aansluiting

Monteur prima Afhandeling buiten zijn schuld waardeloos Getekend voor oplevering omdat hij niet kon testen door fout in kast in de wijk moest net als hij werken toezegging na 3 uur alleupdate werken bij thuis komst nul jammer

13-09-2017

Verhuizing

30 augustus ben ik verhuisd. Op 30 juli had ik mijn verhuizing geregeld bij KPN. Er is glasvezel bij mijn woning werd verteld. Dus ik neem een pakket met glasvezel. 1 september komt de monteur en geeft aan dat glasvezel nog aan gesloten moest worden. Met veel moeite heb ik 5 september een afspraak kunnen regelen met regifiber en die komt erachter dat glasvezel in geblazen moet worden. Had de monteur van KPN dat niet kunnen constanteren? En waarom ging KPN van uit dat er glasvezel bij woning is? Ik heb daarna bijna elke dag gebeld wat de status is en hoe de afhandeling gaat verlopen. Vrijdag 8 september wordt ik gebeld door KPN met de uitleg dat regifiber gaat bellen omdat het internet ingeblazen moet worden. Maandag 11 september ik wordt maar niet gebeld. Dus maar weer zelf bellen. Volgens regifiber is de uitvoerder niet meer aanwezig dus ik wordt dinsdag teruggebeld. Einde van de middag dinsdag 12 september weer niet teruggebeld dus maar weer zelf bellen. Regifiber kon niet vertellen waarom ik niet ben teruggebeld en kon weer geen afspraak maken. Woensdag 13 september wordt ik teruggebeld door de uitvoerder. Ik weet nu al dat niet eerder wordt dan volgende week of later. Ik heb al twee keer voor niks vrij genomen en heel veel gebeld. Een klacht ingediend met de melding dat ik binnen 24 uur wordt teruggebeld. Hierover ben ik ook niet teruggebeld. Ik voel me echt machteloos. Ook met de feit als ik bij een provider ga met hetzelfde probleem zit, alleen zal misschien de service en de afhandig sneller gaan. Maar ik weet als alles is aangesloten ben dat het pakket van KPN verder prima is. Maar het aansluiten. Als de noodpakket goed had gewerkt dan had ik er minder moeite mee gehad. Helaas kan ik nu niet thuiswerken.

12-09-2017

Werkt niet na het overstappen zit nu een week zonder internet

Ik kom van telfort vandaan en wilde overstappen na kpn deze heeft een betere app.

Heb afgesloten bij kpn internet tv en bellen. Bij het aansluiten van het pakket werkte alles goed toen de echte start datum in ging valt alles uit en werkt er niks meer. Kpn gebeld met de klacht als nieuwe klant dat er niks meer werkte en het antwoord is dat ik maar een week moet wachten op een monteur.

Wat een slecht service van kpn heb spijt dat ik overgestapt ben

Madelief
11-09-2017

Onmogelijk om klant te worden en klantenservice is een puinhoop.

Vorige week heb ik telefonisch een bestelling geplaatst bij kpn, voor internet thuis en mobiel sim-only. Zaterdagmiddag zou de koerier langskomen met de sim kaart tussen 13:00 en 17:30. Ik wordt om 17:30 gebeld door een (erg onbeleefde) koerier dat hij niet kan komen. Vervolgens ontvang ik van kpn een e-mail dat de bestelling is geannuleerd omdat ik niet aanwezig was. Ik bel daarop naar kpn, daar krijg ik het nummer van een andere afdeling, die blijkt gesloten te zijn, ik bel dus weer terug naar de vorige afdeling, tot verschillende malen toe, daar krijg ik uiteindelijk te horen dat het overal een potje is bij kpn en dat de koerier heel mijn bestelling heeft geannuleerd. De volgende dag bel ik weer twee maal, krijg te horen dat ik toch een nieuwe bezorgafspraak kan maken aangezien mijn bestelling dan toch niet is geannuleerd en dat dat pas woensdagavond kan. Prima, afgesproken. Vervolgens bel ik vandaag, maandag, weer terug, aangezien ik nog het nummer van mijn sim kaart moet doorgeven ivm nummerbehoud. Deze medewerker verteld mij dat ik niet moet verwachten dat de koerier komt opdagen. Want mijn bestelling is geannuleerd. De oplossing hiervoor is dat ik afwacht of er misschien wel of misschien niet woensdagavond iemand op de stoep staat, en zoja moet ik alles weigeren, en dan wordt mijn bestelling alsnog geannuleerd. Ik geef aan dat ik dit geen oplossing vind en dat ik het vreemd vind dat niemand in het systeem kan zien of mijn bestelling nog bestaat. Ik geef aan dat ik dan misschien beter naar een kpn winkel kan waarmee ik dan, volledig opnieuw een bestelling aanvraag en gelijk mijn sim kaart mee krijg. Dat kan niet krijg ik te horen. Lang verhaal kort, ik ben inmiddels zo'n 20 telefoon gesprekken verder, niemand schijnt op de hoogte te zijn en iedereen verteld mij iets anders. Ik heb geen idee of de bestelling van internet thuis / kpn compleet wel nog loopt, en of en hoe ik nog een mobiel abonnement kan ontvangen. Het is blijkbaar onmogelijk om klant te worden bij kpn? Ik geef het op, maar ik wil graag duidelijkheid want anders moet ik per direct een andere provider zoeken.

06-09-2017

KPN compleet werkt super

Veel korting + veel extra's. Overstap van Ziggo was zo geregeld, echt top. Bereik van de telefoon is perfect overal bereik en 4G.

05-09-2017

SIM only bestellen / service Voor 23.59 besteld volgende dag in huis

Vrijdag 1 september voor 23 uur bestelling geplaatst. Per Ideal 1 cent betaalt. Mailtje ontvangen van KPN met de bevestiging van betaling + beschrijving abonnement. Wel vreemd er stond een blauwe button op met datum voor bezorging door OPD kiezen en daaronder een tekst met "Je hoeft niet thuis te blijven, sim-kaart wordt door post.nl door de brievenbus gedaan."

ECHTER zaterdag 2 september nieuw mailtje dat de datum bevestigd moest worden, dus niet bezorgd op zaterdag per post! Van ellende maar bezorging op maandag 4 september ingevuld, kreeg een mailtje terug dat maandag tussen 12 en 15 uur de koerier de sim zou bezorgen, zou wel weer OPNIEUW 1 cent moeten pinnen en alle contactgegevens moeten opgeven en moeten legitimeren.

LATER nieuw mailtje met exactere leveringstijd, maandag 4 september tussen 12 en 13 uur. GEWACHT van 11 uur tot 14 uur op maandag 4 september, geen koerier van OPD en op maandag natuurlijk ook geen post.

Dinsdag 5 september, GEEN koerier en ook geen post.

TOEN maar gebeld, eerst naar KPN, ik kreeg het telefoonnr van OPD, daar kreeg ik een 'mijnheer' aan de lijn die aangaf dat het ADRES NIET GEVONDEN kon worden door de koerier op maandag 2 september. Echter in de tijdlijn van het bezorgmoment staat gewoon niets. De 'mijnheer' gaf aan dat de sim teruggestuurd was naar de KPN.

Weer gebeld naar de KPN, daar werd aangegeven dat ze moesten wachten totdat de sim terug was.

WITHEET later naar de klantenservice gebeld en aangegeven dat ik van de binnen 14dagen annuleren tijd gebruik wilde maken, werd doorverbonden met een mevrouw die weer alle gegevens opnam en aangaf dat ik inderdaad telefonisch het abonnement daar kon annuleren en dat ze me een mailtje zou sturen met de bevestiging daarvan. Nu 4 uur later nog steeds geen mailtje ontvangen.

OOK nog APART, terwijl ze mijn gegevens opnam kreeg ze een melding dat mijn bestelling met de OPD eraan kwam, zo vertelde ze me.

Ik had de sim-kaart nodig voor een reis naar het buitenland, NOOIT MEER KPN. Jammer bij XS4all altijd zulke goede ervaringen, al jaren klant. Dat je afhankelijk bent voor een buitenland abonnement mobiel bij KPN is zeer jammer.

31-08-2017

Leon top

Vervelende ervaring met digitenne. Door klantenservice zeer onbeschoft te woord gestaan. Maar vanmiddag in Hoorn geholpen door Leon, wat een topper, zeer klantvriendelijk en ondanks de lange wachttijd in een uitstekend humeur. Dit is een medewerker waar we zelfs een uur op willen wachten

29-08-2017

Uitermate tevreden met KPN

Opnemen en terugkijken met KPN is een verademing in vergelijking met andere providers, zoals ZIGGO, mijn vorige provider. Geen problemen meer met overlappende opnames ivm met geprogrammeerde uitloop, programmeren via telefoon of tablet, serieopnemen terwijl de afleveringen op wisselende tijden beginnen. Terugkijken via telefoon of tablet. Ik zou het niet meer willen missen. Ook zeer tevreden over de support via de chat. Snel respons, goed advies.

Meer KPN reviews
Welk cijfer geef jij KPN?