25-04-2017

Pas op met KPN ! Sluit geen combi voordelen af!

KPN mobiel abonnement afgesloten in combinatie met internet van mijn vorige huiseigenaar. Echter bij verhuizing vervielen alle voordelen.

Logisch dat er iets minder voordeel aan zit. Ja. maar dit.

- DE MAANDELIJKSE KOSTEN van 19 naar 50 EURO!

- BELBUNDEL VAN 300 naar 150 MIN!

- INTERNET BUNDEL van 1 GYG naaar 500 MB

21-04-2017

Toppie man

Ben al vele jaren klant van KPN in Arnhem. Prima internet, telefonie en TV.

Welk elk jaar even bellen om een korting te vragen maar dan wordt je prima geholpen.

Onderstaande reviews vrij negatief. Vreemd joh. Blijkbaar toch veel verschil in ervaringen.

Wat mij betreft niet twijfelen en proberen.

19-04-2017

Niet afsluiten ontervreden

Traag internet klantenservice wachttijd iedere dag minimaal 5 min standaard , met verkoop worden er dingen belooft die niet kloppen

ik vind het waardeloos en ga weer lekker terug naar ziggo daar is het stukken beter en ook klantvriendelijk ben erg teleurgesteld is kpn ,, erg jammer nogmaals

18-04-2017

Waardeloos bedrijf

Website coach gehad geen aanrader wil er vanaf

13-04-2017

NOOIT KPN NEMEN!

WANNEER JE NOG KLANT MOET WORDEN ZIJN ZE BEHULPZAAM, MAAR DAARNA ZIT JE VAST AAN EEN CONTRACT EN ALS JE ZE DAN NODIG HEB HEBBEN ZE SCHIJT AAN JE!

10-04-2017

Internet kan denk niet trager

Het is ongelooflijk hoe vaak het internet eruit gaat en hoe vaak het internet ontzettend langzaam werkt. Ik kan wel vertellen dat dit zorgt voor veel ergernis in het huis. Ik kan er met mijn pet niet bij hoe zo'n grote, bekende internet-provider als KPN zulk zwak internet heeft. Een 2 als cijfer is nog mild.

10-04-2017

Klantenservice fiasco

Ik had bij KPN ingepland om 2-3-2017 over te stappen, na 3x de monteur datum te verplaatsen en een nood-pakket sturen wat dan ook nog is aangesloten moet worden door de monteur ( ook al heb ik fysiek all zelfs aangesloten werkt de verbinding niet)

Ik heb vandaag nog contact opgenomen en ze komen nu 19-4-2017 pas langs, anderehalfe maand na de afgesproken datum.

Dit is een schande, als ik had geweten dat al deze fiasco zou gebeuren had ik nooit overgestapt. Dit allemaal om een paar euro per maand te besparen. Waardoor ik al langer dan een maand geen internet toegang heb.

Bedankt KPN, Fijn dit.

08-04-2017

KPN Interactieve tv is drama

Wij zijn sinds 1987 klant bij KPN: sinds een jaar of 7 hebben we interactieve tv (als opvolger van Digitenne i.c.m. Internetplus--sinds 2006). We hadden al gelijk een beroerde start: draadloos verbinding met de Experiabox. Draadloze versterkingsset bij KPN gekocht. Probleem bleef en een oplossing door KPN bleef uit. Het zou liggen aan o.m. keramisch koken, magnetron, afzuigkap, klik-aan-klik-uit bediening van verlichting. Enfin: op eigen kosten door de nieuw vloer en betonnen vloer een gat laten boren, draad laten trekken naar Experiabox. In eerste instantie ging het toen redelijk tot goed; tot de Itv (met harde schijf) het begaf en werd vervangen door een ontvanger met zgn.cloudopslag. Inmiddels hebben we de 5de Experiabox en de 5de Itv-ontvanger met zgn.cloudopslag (=laatstelijk vervangen nov.2016), hebben we meermaals een monteur gehad die weer iets kleins veranderde aan de aansluiting in de meterkast/kpn-aansluiting (en keer op keer de aansluiting van ontvanger naar tv resp. Experiabox controleerde en goedkeurde). M.n. de laatste Itv-ontvanger loopt continue vast (nu ca. 4 tot 5x daags). Eerst dachten we dat het aan de batterijen van de afstandsbediening zou kunnen liggen: maar na 30 batterijen van een duur merk toch maar gebeld en een nieuwe afstandsbediening gevraagd én gekregen (2de in ca.7 jaar). Regelmatig gebeld met klatenservice (drama) en nu zou het liggen aan o.m. mobiele devices op salontafel, spaarlampen en/of, waxinelichtjesen/of, geurbranders en/of olielampen (hebben cq. gebruiken we niet), stereo en televisie in de buurt van Itv-ontvanger(?!?). Vandaag liep de Itv in een tijdsbestek van 30 minuten 4x vast en hebben we, 3de x deze week, klantenservice (drama) gebeld. Er kon wel weer een monteur komen, terwijl donderdag werd gezegd dat de Itv-ontvanger bij opnieuw vastlopen direct zou worden vervangen. De monteur kwam om 14.00 uur; in meterkast gekeken (niets gedaan) en vervolgens wat gezappt (uiteraard liep de ontvanger nu niet vast) op de Itv-ontvanger. Maar hij wist het: *het is de tijdschakelaar van de wandlamp (op apart stopcontact én *de ontvanger zou te warm worden (op plank in kastje met meer ventilatiegaten dan achterwand, op 20 cm van de muur, boven 10 cm vrij, links en rechts 20 cm vrij) én *te dicht bij de stereo (geluid tv e.d. gaat via deze stereo). Nu is dit gedurende de hele periode van Itv (ca.7 jaar) zo en geen enkele monteur heeft hier íets over gezegd. Eerlijk gezegd zijn we de k*tsmoesjes/afschuiven op de klant (die allerlei onkosten moet maken) spuugzat. De volgende, mogelijke oorzaak zal wel de aanwezigheid van mensen zijn in de buurt van de Itv-ontvanger. O ja, nieuwe ontvanger uuteraard niet ontvangen. Bij vastlopen moeten we weer bellen. Ja mensen:Dit de KPN anno 2017!

07-04-2017

Helaas niet service gericht

Zonde van de falende service diensten. Zelfs met zeer gerichte vragen geen duidelijk antwoord. Een afspraak met een monteur is eigenlijk geen afspraak. Wanneer dan wel? Dat weten we niet. We houden u op de hoogte. Wat betekent dat? Dat weten we niet. En zo gaat dat door. Jammer KPN . dit kan stukken beter.

07-04-2017

Afsluiten KPN

Ivm verhuizing op advies van KPN abonnement veranderd, zodat ik mijn emailadres en oude telefoonnummer kon behouden. Alles kon op het oude adres blijven bestaan. Tot mijn grote schrik zijn wij zonder in kennis te zijn gesteld 2 maanden later alsnog afgesloten. Dus geen bestaande emailadres meer, vast telefoon weg. Gebeld met klantenservice. Oplossing "ach meneer dan vraagt u toch gewoon het opnieuw aan". Pardon wie maakt hier een fout! De KPN toch en ik niet. Hierop volgend een klachtenbrief gestuurd. Resultaat weer hetzelfde verhaal. KPN neemt in deze totaal haar verantwoording over en laat haar klanten totaal over aan hun eigen lot. Er wordt alleen gedacht vanuit een technische oplossing en niet vanuit een klantgerichte oplossing. Daarnaast moet je een klacht op schrift indienen, echter een schriftelijke reactie geven zij niet! Weer niet klantvriendelijk. Arrogantie ten top. In ieder geval zijn ze nu voor altijd een klant kwijt en ik zal anderen ook adviseren niet naar de KPN over te stappen.

06-04-2017

Itvonline? veel beloven maar wat een gammele toepassing

Ongelooflijk hoevaak het systeem "niet beschikbaar is" en hoevaak je "het later nog eens moet proberen" Als je je klanten iets extra's biedt zorg dan dat het werkt zoals je belooft op de site. En anders. stop er mee!

KPN Cloud + Office 365- wat een ellende

Vorige maand een aanbieding gezien voor Office 365 Premium bij KPN. Het zag er goed uit dus ik heb een contract afgesloten. Kreeg daarna een mailtje met mijn beheerders account. Helaas geen tweede mailtje met een wachtwoord, maar via een opmerking op het reactieformulier kwam dat een paar uur later. Op zich werkte alles prima, dwz Microsoft had zijn zaakjes goed voor elkaar. De ellende begon pas toen KPN iets moest doen. Ik wilde namelijk mijn domein verhuizen van de huidige provider naar KPN om het aan mijn 365 mail te koppelen. Verhuizing besteld, daarop kreeeg ik een mailtje met een linkje waar ik deze kon bevestigen en de verhuiscode invoeren. Alleen de website waar de link naartoe voerde werkte voor geen meter. Op drie apparaten met minstens 6 verschillende browsers geprobeerd, uiteindelijk door een paar vrienden laten testen. Allemaal hetzelfde resultaat: de website gebruitk of een verouderd encryptieprotocol of een ogeldige algoritme. Intussen heb ik vijf keer met de helpdesk aan de lijn gehangen, maar de meeste beltoeters begrijpen niet eens wat het probleem is of beweren dat het niet kan kloppen. Uiteindelijk een tweedelijnsticket geopend, waarvan ik natuurlijk weken later niets gehoord heb. Het blijft wel de KPN, de meest arrogante en incompetente club in ons mooie landje. Deze tent is goed met koperdraad en telefoons, maar verder kunnen ze echt niets. Uiteindelijk mijn abonnement opgezegd om het ergens anders te proberen

Service belmiepen

Wat een vreselijk k bedrijf. 12 verschillende mensen aan de telefoon omdat ze te beroerd zijn hun eigen fouten toe te geven, laat staan herstellen. Dan de belmiepen, heb er echt geen ander woord voor, ik krijg een grote mond, na slechts 4 uur aan de telefoon te hangen. inclusief een nummer met pincode voor direct contact, bellen ook niet terug. Gelukkig heb ik maar een zaak, dus mij kost het niks, het onbereikbaar zijn. Compensatie niks, noppa, nada. Wat een goed idee van ons, sneller internet????????????????????????????

05-04-2017

Kpn geeft geen thuis bij problemen

Beste mensen ,

vanaf het begin dat ik met kpn in zee ben gegaan ging het mis.

ik ging naar de kpn winkel om een alles in 1 pakket te regelen in valkenswaard. daar was het personeel meer bezig met de klantenteller die in de deuropening zat dan met de nieuwe aanstaande klant. hierdoor had in geen huistelefoon in mijn pakket zitten ( klacht nr 1.) vervolgens had ik problemen met diensten die weg vielen en daarvoor een aantal keer een monteur over de vloer gehad. dit was na 3 x een keer opgelost ( wel allemaal vrij voor moeten pakken ) compensatie kennen ze niet bij kpn!

vervolgens had ik problemen met de tv , bleek aan de draadloze verbindingset te liggen van kpn ,dit was wel door een monteur ondekt. maar deze monteur moest mij aanbieden om de verbindingset in te nemen en het bekabelt aan te sleuten , dat heeft deze dus niet gedaan waarna ik dus 2 dagen later weer een monteur heb moeten laten komen om dit op te laten lossen.

en dan heb ik het nog niet over de gewonen storingen die bij kpn voor komen zodat er enkele diensten uitvallen , zo ook afgelopen weekend gewoon 2 dagen ellende met huis telefoon en internet!

dan wil je een klacht indienen en dan zegt zon eikel van kpn ja meneer het heeft geen nut om binnen korte tijd een nieuwe chat aan te gaan ! terwijl mijn chat weg valt omdat kpn zijn diensten niet op orde heeft. deze kpn collega heeft de naam Martin en is een lompe mens.

verder sprak ik net een andere aan en die leest niet de hele geschiedenis door en begint maar een beetje te zeveren

kpn jongens goed bezig !

03-04-2017

Na drie maanden nog geen glasvezel!

Op basis van ervaring ben ik tijdig naar de KPN store geweest om mijn verhuizing door te geven. Wij willen graag van internet en bellen naar een totaal pakket. Wij wonen ondertussen in ons nieuw huis met werkloze glasvezel. Er zijn ondertussen meerdere kpn monteur bij ons binnen geweest maar deze kunnen niets omdat het lampje glas niet brandt in de meterkast. Dan komt je opdracht bij de afdeling spoed en herstel, deze ligt hier vanaf 06-02-2017. Het grote nadeel van deze afdeling is dat je ze niet kan bellen en een nog groter nadeel is dat ze ook niet of niet tijdig terug bellen. Je probeert dan via de klantenservice of via de chat meer info te krijgen, maar deze kunnen (dat zeggen ze) ook niet bellen met de afdeling spoed en herstel). Dit circus duurt nu dus als acht weken. Zeer klant onvriendelijk. De klantenservice zegt u wordt binnen 24 uur teruggebeld. Maar helaas dat maken ze al weken niet waar.

KPN heeft een zeer slechte SLA met Reggefiber opgesteld. Deze partij dient de aansluiting in de putten/kasten te maken. Alleen doen ze dat als er een duidelijk opdracht ligt. Deze opdrachten worden regelmatig ingetrokken door KPN. We staan met de rug tegen de muur en moeten afwachten. Onze facturen worden gewoon afschrijven door KPN zonder dus gebruik te kunnen maken van de diensten.

Het rara aan dit verhaal is dat in onze straat 8 dezelfde huizen staan en deze hebben gewoon KPN.

Conclusie serviceniveau is meer dan slecht van KPN.

03-04-2017

Van kastje naar de muur beleid klantenservice KPN!

Ben al meer dan 30 jaar naar volle tevredenheid klant geweest bij KPN altijd goede verbindingen nooit problemen tot de laatste 2 jaar en het rare is na verlenging nieuwe contract is de ellende begonnen! Heb sinds die tijd amper internet en mobiel ontvangst kijken TV met digitenne en internet met de dongel (dit omdat we bij toen de tijd bij UPC geen TV hadden vanwege slechte verbinding en doorgebrande modems en ja volgens de klantenservices ligt allemaal aan ons!) De eerste jaren bij KPN in dit huis niets aan de hand prima tv prima mobiel bereik BINNEN. Nu is er steeds het probleem dat de verbindingen weg vallen gesprekken vallen er niet te voeren, tv is er niet te kijken op 1 plek! internet verbindingen zo slecht dat de MBs eruit vliegen door te halen informatie. Omdat ik graag thuis wil werken heb ik aan 10 gig niet genoeg. Heb aan KPN gevraagd of ik kon overstappen naar alles in 1 werd afgeraden omdat er maar 11 mbits binnenkomt en mijn contracten nog lopen tot volgend jaar we hebben het dan over sim only ! moest melding maken van slecht ontvangst , dat gedaan doorgestuurd naar de technische dienst dit verhaal al eerder gedaan gebeurt ook niks paar metingen en moet voldoende zijn om bereik te hebben. wilde mijn abonnementen opzeggen omdat ik er helemaal gefrustreerd van wordt dacht dat bij verlenging 1 maand opzegtermijn was blijkt dat bij die verlenging gewoon weer nieuw contract is gemaakt terwijl ik duidelijk om verlenging heb gevraagd toen die tijd! krijg ik op de koop toe ook nog is een grote mond van een klantenservice medewerker na mijn vraag waarom helpen jullie me niet! hij vond dat zei prima hulp bieden. dat is dus KPN betaal 80 euro in de maand voor de TV. mobiele telefoon zonder telefoon! en internet! en wat krijg ik ervoor het antwoord dat ik maar buiten moet gaan zitten met de hele handel omdat ze binnen geen ontvangst garanderen terwijl het in hetzelfde huis op dezelfde plek 6 jaar gewerkt heeft. Mijn advies zoek wat anders dan dit arrogante bedrijf met monopoly positie. voorlopig moet ik nog 80 euro in de maand betalen voor heel slecht ontvangst en geen oplossing! KPN bedankt!

02-04-2017

Hulp bij storing

Het is 2 maart 2017 heel vroeg in de ochtend en KPN wordt getroffen dor een grote storing. Op enig moment is er heel zuinig ergens, na gezoek op de webpagina een mededelingkje te vinden dat er een storing is. Ondertussen is 's-avonds al heel laat het probleem met verzenden van e-mail nog steeds niet opgelost. Al drie keer langer dan een half uur in de wacht gestaan om iemand te spreken te krijgen. De live chat gooit me eraf en de website blijft voor 99,9% gevuld met reclame in plaats van actuele informatie over de situatie. KPN communi- ceert met haar klanten als ware het slechts betaal vee. Erg slecht en zeer klantonvriendelijk. De mail die ik beloofde op 2 maart te sturen gaat de deur niet uit. KPN doet in communicatie, iets wat ze zelf heel slecht kunnen!

02-04-2017

Veel te vaak storingen

We hebben al jarenlang internet van KPN, maar sinds we het totaalpakket hebben (tv, telefoon en internet) lijkt het wel of we niet anders dan storingen hebben. Om de haverklap valt het signaal weg van zowel de tv als van het internet. Meestal is het maar even (wat overigens nog steeds irritant is), maar soms ook echt geruime tijd. We denken er hard over om over te stappen, want dit is zo frustrerend.

31-03-2017

Een compleet waardeloze firma

4 maanden bezig geweest met opzeggen terwijl ik al drie maanden hun diensten totaal niet gebruikt 5x geschat 6 x gebeld ze begrijpen het niet Nu de automatische betaling stopgezet we wachten nu maar af

16-03-2017

Goede service en internetsnelheid

Nog nooit problemen gehad met de kpn. Altijd goed en snel internet. TV is meer dan prima. Wifi was altijd een probleem boven. Hadden wel internet maar dit was niet altijd even sterk. Ik weet dat dit op te lossen is met een wifi versterker maar tot nu toe nog geen 1 gekocht.Nu een mail van KPN gekregen met daarin dat ik 1 van de gelukkigen ben om de nieuwe wifi versterker te testen waar je normaal voor moet betalen. Vandaag monteur langs geweest en alles werkt meer dan prima. Overal in het huis een zeer goed wifi signaal. Dus mocht je twijfelen om een versterker aan te schaffen. Zeker doen. Verder altijd erg vriendelijke mensen bij KPN

Meer KPN reviews
Welk cijfer geef jij KPN?