KPN reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente KPN ervaringen

Jolanda
12-08-2022

Brutaal aan de telefoon. Echt zo van u bent niet de enige en u bent niks meer als een ander. Wat denkt die gast wel dat ie tegen een vriend praat of zo? Drie dagen geen internet en tv mag ik boos zijn ik betaal wel he. Ik zei ik ga kijken of ik onder contract uit kan zegt hij nu gaat u wel te ver ga de verbinding verbreken denk je nu ik dat toe laat verbrak het zelf ik zei o ok tuut tuut weg gedrukt! Een blok is boos worden in ongewisse gelaten. Gister monteur aardige man. Ik zet er spoed achter. Meer bonnen des te beter. 24 uur later nog niks gehoord. Een woord schandalige service. Niet alle medewerkers zijn onbeschoft. Maar dit sloeg alles!

Rach
12-08-2022

Normaal heel tevreden over kpn. Maar de service en contact krijgen met kpn is echt super slecht geworden!

Kan niet mijn adres wijzigen, ze zijn niet te bereiken op het service nummer. De service chat slaat helemaal nergens op!

Nu moet ik naar een winkel (als je daar al mee geholpen kan worden?!?!) om m’n adres te laten wijzigen. Echt super slecht dit!

Pauline
05-08-2022

Geen service. Niet te bereiken. Een simpel iets als bankrekening nr wijzigen werkt niet via mijn KPN en niemand die je wel kan helpen. Bij telefonische service word je afgeserveerd en opgehangen.

Mike
05-08-2022

Onbeschoft aan de telefoon ,niet goed geholpen en door geschakelt naar roamler ,na 21 min maar opgehangen ,roamler is net zo slecht als kpn ,soort zoekt soort

Cees
04-08-2022

Slechte communicatie. Er komt een digitenne die nooit besteld is. Wordt na veel gedoe geannuleerd. Maar helaas niets lukt. Telefoonabonnement prijs afgesproken voor 24 maanden maar wordt 2.50 te veel afgeschreven. Na 6 maal bellen nog steeds niet opgelost. Jammer maar waas.

Helene
03-08-2022

Met de opzegging is door een fout bij de kpn in het systeem bij ons vanalles mis gelopen. Ze bleven incasseren en de opzegging was niet goed verwerkt. Na een hele hoop inspanning van onze kant en er telkens weer achteraan bellen is het nu eindelijk in orde hoop ik. Medewerkers die ons vertellen dat alle gegevens zijn verwijderd en dat we maar juridische stappen moeten ondernemen enz.

Zoals gezegd, ik wacht nog op mijn geld na vele maanden.

Compensatie voor de vele inspanningen door ons, de verloren uren en belkosten kan je vergeten.

De goede naam die kpn ooit had is heel erg ver weg.

Willem
02-08-2022

Onfatsoenlijke klantenservice. Weinig geduld en onvriendelijk.

Leonie
01-08-2022

Pas op! KPN maakt gebruik van lokkertjes. Ik heb een bestellingsbevestiging gekregen waar op stond dat ik korting zou krijgen op mijn sim-only abonnement, omdat mijn broertje al KPN onbeperkt internet&data had. In de mail stond dat ik €26 per maand ging betalen en eenmalig €25 aansluitingskosten. Nu zie ik in mijn contract en in de MijnKPN app staan dat het maandelijkse bedrag nog steeds €33,50 is (jaarlijks is dit €90 meer). Na een belletje met de klantenservice bleek dit een fout van KPN zelf te zijn en had deze mail nooit verstuurd mogen worden. De korting zou alleen gelden als ik ook wifi of tv van KPN had. Ondanks dat de fout bij KPN lag, kon hier niks aan gedaan worden. Uiteindelijk is het dus gewoon een lokkertje geweest en ben ik nu €90 extra kwijt. voor niks. Als ik dit had geweten, dan had ik voor Tele2 gekozen (€28 per maand en €0 aansluitingskosten).

Pim
31-07-2022

Zeer slechte service. Glasvezelkabel werkt niet meer, moet vervangen. Wordt als goed is 15 augustus gerepareerd (4 weken na ontstaan probleem). Na tientallen euro’s aan belkosten met storings/reparatie afdeling dongel gekregen als noodoplossing voor internet. Als MB s op, zouden deze bijgevuld worden. Maar mooi niet dus, kastje naar de muur, servicedesk moet nu een formulier naar een andere afdeling sturen hiervoor. 😡 dit is echt de zoveelste paarse krokodil

Indira
29-07-2022

1 is nog teveel. Wat een smerig bedrijf.

Niemand me me verder helpen. Sinds 3 maanden ontvangen we ineens facturen (betreft een oude aansluiting op een oud adres) Die werkelijk nergens op slaan.

NIEMAND kan dit stil zetten of afsluiten.

Al 40 x gebeld maar het lost niks op. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zo nog 5 x terug. bah bah

Joke
22-07-2022

Had op donderdag 21 7 gebeld vóór kapotte afstandsbediening tv dag later al een nieuwe complimenten hoor geweldig

Dick
21-07-2022

Ik heb meerdere zakelijke abonnementen. Ook thuis. Tegen een mevrouw die een telefonische kwaliteitsenquete hield gaf ik aan daar niet aan mee te willen werken omdat het Internet (bij mij thuis) voortdurend weg valt Ze zei mij direct te bellen want als zakelijke klant schijn je een betere positie te hebben als er sprake is van een klacht. Dus gebeld. Maar je komt niet ver want ze gaan eerst op afstand het modem resetten. Helpt geen moer. Dat wel een paar keer gedaan. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen om mijn abonnement op te zeggen nadat ik eerst een snelheidstest had gedaan. Ik heb glasvezel. De KPN-er in kwestie zei: ik betreur dat maar, als u dat wil, kan ik hem wel wat hoger zetten dus meer snelheid geven? Ik zei dat ik toch wil opzeggen maar dat hij hem hoger mag zetten en als dat werkt ik mijn opzegging alsnog zal intrekken. Dat mocht hij dan weer niet doen. Wat een vreselijke ballentent!

Janny
18-07-2022

De enige manier om contact te krijgen is telefonisch. Als dan blijkt dat er keer op keer fouten gemaakt worden door de klantenservice, kan je ook niet terug reageren op die onpersoonlijke "noreply" mailtjes.

Gewoon een mailtje sturen kan ook niet, want er wordt geen mail adres bekent gemaakt. Chatten met een robot slaat al helemaal nergens op en geeft ook de domste antwoorden. Gegeven moment heb ik hem maar "koeienkop" genoemd uit frustratie.

Dat een bedrijf in communicatie technieken zoals KPN, zo slecht communiceert is de grootste lacher ooit!

Jacob
17-07-2022

Wij hebben ook problemen met KPN; WiFi bereik héél slecht. Modem valt meerdere keren per dag uit. Herkend wel apparaten maar kan ze niet verbinden. Al met al, zéér slecht.

Niek van Dalen
16-07-2022

Overgestapt naar Kpn, maar wat een drama. Een hele hoop beloftes die niet worden nagekomen, waar je dan bakken met geld aan uitgeeft en niet retour kan sturen als het niet blijkt te werken! Voorkom frustratie en ga niet in zee met Kpn!

Anne
15-07-2022

Nog nooit zulke slechte service ervaren

Geef mij maar ziggo die laten je niet onnodig door betalen als je je bedrijf vroegtijdig moet staken.

Slechte service maar veel betalen.

14-07-2022

Grootste oplichters ooit.

Mijn moeder is al jaren klant en wist niks af van het compleet pakket.

Ikzelf ben ook al jaren klant en heb dit altijd gehad.

Nu wil ik dit activeren en is dit niet mogelijk online, klantenservice hierover gesproken en na meerdere malen te zijn doorverbonden zeggen ze het geregeld te hebben maar hebben ze de helft van de compleet pakket maar geactiveerd en een krijg je te horen dat dit het complete pakket is.

Ikzelf heb dit vorige maand nog opnieuw afgesloten ivm verhuizing.

Dus ze liegen gewoon glas hard in je gezicht.

Bij deze zijn ze mij na 22 jaar, mijn zusje na 10 jaar en mijn moeder na 8 jaar kwijt met het abonnement.

Vieze oplichters!

Karin
12-07-2022

Al zo'n 10 keer gebeld. ellelange wachttijden. dan wordt alles weeeeeeer in orde gemaakt en gezegd dat je de volgende dag teruggebeld gaat worden om alles nog eens te controleren. niets van al die beloftes! en nog steeds kloppen de gegevens niet. Heb intussen wel goede tv ontvangst en internet. dat wel. top! maar. administratief is er van alles mis. Ben hier al 2 maanden over aan t bellen. Dit kan toch gewoon niet. zo'n bedrijf als KPN zou toch JUIST heel snel alles digitaal op orde moeten hebben. We wachten weer maar af.

Steven
01-07-2022

Waar blijft de beloofde smart tv van Philips Kpn? Waar blijft die? Wel beloven maar niet opsturen. Je kunt nu aansluiten vanaf 01072022. Wat moet ik aansluiten als ik geen tv heb?

Tricie
22-06-2022

9 maanden hebben ze me aan het lijntje gehouden om uiteindelijk internet te verkrijgen. 726€! aangerekend voor 2 metertjes kabel en 2 werkuurtjes. KPN dieven! Voorafgaande aan de uiteindelijke aansluiting een 20-tal telefoonoproepen moeten doen en meerdere bezoeken aan hun winkel met onbekwaam personeel dat me van het kastje naar de muur stuurde.

KPN shame on you!

Meer KPN reviews