19-08-2017

Aanfluiting

Vanmorgen gaf de adapter van de experiabox de geest dus bellen met mijn mobiel naar de KPN. Na slechts een kwartier wachten kon ik het probleem aan een medewerker voorleggen. We sturen u een nieuwe set toe kunt u maandag na half drie ophalen bij de plaatselijke supermarkt. Dan zit ik het hele weekend zonder internet, telefoon en tv, kan ik een set ophalen bij een KPN winkel, nee dat kan niet???? Thuis afleveren op maandag dan, kan wel kost een tientje, mijn mond viel open, pardon! Ja, ik weet het zegt de medewerker verontschuldigend.

Zakelijk ook al een akkefietje met de KPN sinds een aantal maanden geen bereik op kantoor samen met 7 andere KPN gebruikers, terwijl een collega met tele2 al vrolijk bellend door het gebouw loopt en wij naar buiten moeten om te kunnen telefoneren. KPN zegt het op te kunnen lossen voor het luttele bedrag van 6.000 euro. Kortom KPN kan of wil niet meer leveren en wil de klant hiervoor op laten draaien.

GA NAAR EEN ANDER OM DEZE ARROGANTE CLUB TE DWINGEN ANDERS MET HUN KLANTEN OM TE LATEN GAAN.

Suzanne
11-08-2017

Beloftes maken maar nooit nakomen

KPN heeft mij en mijn ouders in december gecontacteerd over een actie van KPN compleet. Ik zou dubbele data krijgen en 5 euro korting, ook zouden wij op ons huis adres een extra zenderpakket krijgen. Mijn ouders werden kort hierna gecontacteerd over dezelfde aanbieding maar dan dubbele belminuten i.p.v. data. Mijn vader had al een goedkope abonnement voor €4.95 p.m.maar volgens die oh zo leuke kerel van KPN zou hij zijn abonnement gratis krijgen met dubbel zoveel belminuten, dit heeft hij meermaals nagevraagd of dit daadwerkelijk kon, deze meneer aan de telefoon heeft dit nagekeken en zei dat dit daadwerkelijk kon. Nu zijn wij er achter gekomen dat dit nooit het geval was en dat wij een belofte hebben gekregen die niet nagekomen werd. Ik vroeg wat nu en dat ik een vergoeding wou. Dit kon niet en hun konden ons ook niet tegemoet komen. Ik raad KPN nu echt af! Slechte services, slechte klantvriendelijkheid alles is slecht!

29-07-2017

ITV Brandhout

Eerdere klacht ingediend, men blijft er aan werken, maar oplossing Ho Maar. Ook vanavond weer: loding en max gebruikers/streams. TV oke, Itv om te huilen, niet op pc niet op Ipad. Wel de prijs ophoog terwijl het al 7 maanden niet werkt. Aanbevelen nee zeker niet. Klachtenmedewerkers vind ik wel netjes, maar de kennis is behoorlijk verschillend. Wacht nog even af en dan toch een andere provider! Jammer jaren lang goed gedraaid, maar sinds de experea 10 box brandhout.

Liza
29-07-2017

Medewerkers

Ik bel vanwege uitvallen tv en internet Medewerkers waren zeer onbeschoft 1 hing op 2 zei kabel was niet goed 3 zei dat ik loog over dat monteur een jaar daarvoor alles had aangesloten Nare onbeschofte mensen aan de telefoon

26-07-2017

Hoge installatiekosten voor KPN Compleet

Recent overgestapt van Ziggo naar KPN en daar heel veel spijt van!

Toen er uiteindelijk, na al een keer voor niks thuis gezeten te hebben, een installatiemonteur langs kwam kon deze het KPN Compleet systeem niet installeren en is hij onverrichte zaken vertrokken.

KPN houdt mij nu verantwoordelijk voor het feit dat hun systeem niet aangesloten kan worden en ik kan mijn overeenkomst ook niet beëindigen. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice maar ik kom niet verder dan 'we laten een notitie achter'. Ondertussen heeft KPN ondanks dat er niks is aangesloten hun abonnement in laten gaan en mijn abonnement bij Ziggo beëindigd. Ik zit nu dus al dagen zonder internet.

KPN dwingt mij nu om een belachelijk bedrag van 80 euro te betalen voor een draadloos modem. Kortom de reden waarom ik ben overgestapt namelijk 'kostenbesparing' is niet meer van toepassing. Ondertussen kost mij dit alleen maar meer geld, tijd en stress!

16-07-2017

Hoe lang nog bij KPN blijven ?

Er wordt niet binnen een termijn van 3 werkdagen gereageerd op een klacht. Er wordt helemaal niet gereageerd. Probeer al 3 maanden de automatische incasso een week later plaats te laten vinden. Telefonische wartaal en flut antwoorden.

Puur bagger.

Internet is minder dan 20% van de aangeboden snelheid. Latency gemiddeld op 1000ms vergeleken met 14 bij ziggo. Internet ligt er per dag 4 uur uit (gemeten door kpn werknemers) Al zon 6-7x een werknemer langsgekomen om de problemen op te lossen maar dit waren alleen maar smoesjes. Probleem lag blijkbaar aan de dvd speler van iemand uit mijn straat die nieteens bij de kpn zat.

Slecht

Internet gewoon slecht. Instabiel en langzaam hoewel ik extra betaal voor 100Mb. ITVonline regelmatig niet werkend. En ook tegenvallen dat je vast zit aan tv programering/volgorde. Moest ook nog eens op dag 1 van ingang van mobiel abonnement vebruikskosten betalen omdat de ingangsdatum aan het einde van de maand viel. Oftewel ik had blijkbaar een dagabonnement ipv maand. Verlang al weer terug naar Ziggo.

15-07-2017

KPN interactieve TV

KPN interactieve TV werkt niet, half uur kijken en dan "loading" 2 a 3 keer vooruit klikken bij opname dan zijn de maximum streams bereikt en is verder kijken niet mogelijk. Wel de prijs verhogen voor iets dat niet werkt! Klachten vele malen doorgegeven maar het werkt naar 7 maanden nog niet.Helaas niet aan te bevelen. Ligt m.i aan software van de KPN. bang dat er meer dan 5 personen kijken op 1 aansluiting. Maar het gaat met 1 tv en 1 pc al mis. Ook dit is bij de KPN bekend maar een oplossing is er niet bij.

13-07-2017

Oplichterij, duur, geen verbinding

Ik heb geen internetverbinding, TV werkt niet, het wordt om de maand 2 euro duurder, en om de maand 10x slechter. Grootste oplichters van heel Nederland, en maar iedereen proberen te overtuigen met hoe goed hun service is, nog nooit zo'n slecht en onprofessioneel bedrijf als KPN meegemaakt.

12-07-2017

Duur, slechte service, Duur

Heb 2 keer duur erbij vermeld omdat alles geld kost bij KPN. Bundel wijzigen 40 euro, tel stuk, al betaal je de volle verzekering hup 100 euro eigen bijdragen. Dit zijn kosten die bij geen enkel ander profider terug te vinden zijn. En wat betreft het klanten service ze maken voor elkaar geen duidelijke notitie, van wat er is afgesproken met de klant. En dan krijg je een KPN medewerker die zo bijdehand is om je als leugenaar uit te maken. Mijn advies ga niet naar KPN.

11-07-2017

Slechte service

Jaren lang storing gehad, overgegaan op xs4all en storing binnen week opgelost! nu krijg ik nog facturen over maanden terwijl ik geen abonnement meer heb, komen ze met een antwoord dat dat heel normaal is en dat ze die dan crediteren, beetje extra werk!

10-07-2017

Fijne provider

Alles in een pakket Zat eerst bij online en nu bij KPN. het is zo iets van hemel op aarde. Alles werkt bij KPN als zeer tevreden. Dus voor mij een top provider.

09-07-2017

Heeft u bij KPN klachten , dan kan u lang wachten

Afgelopen tijd was het weer eens raak ongeveer 6 weken dramatisch slecht internet van de KPN. Alles viel iedere 10 tot 15 min uit , wat betekent geen internet, Tv, en ook niet kunnen bellen. Veel gebeld / gechat met hun maar iedere keer mensen bij de klantenservice die niet weten waar ze mee bezig zijn en iedere keer een standaard briefje afwerken. 2 maal tevergeefs gewacht op KPN monteur laatste maal belde deze mij wel op vanaf de centrale kast want hier was iets mis mee want meerdere mensen uit mijn straat, buurt hadden last van de zelfde klachten dus er moest een speciale afdeling met deze klachten aan de gang maar ik zou wel gebeld worden. Na diverse dagen gewacht te hebben ik maar weer contact gezocht met de KPN kreeg ik weer zo'n geweldige medewerker die mij wist te vertellen dat er toch echt iemand bij mijn thuis moest komen ik alles uitgelegd maar die beste man wist mij te vertellen dat het bij mij thuis was Ik weer boze reactie achtergelaten bij de KPN kreeg ik weer een reactie van een andere mede werker die wist echt niet waar zijn collega mee bezig was want het probleem was in de centrale en wel het was te warm en daarom viel alles uit , maar hij regelde dat ik een nood pakket kreeg mobiel kastje internet en digitene ik mede gedeeld dat ik ook al behalve itv ook 3 kastjes van digitale had maar toch alles maar opgehaald deze ellende heeft erg lang geduurd en ben op geen enkele manier op de hoogte gehouden door de KPN ik heb diverse malen gebeld en gechat men beloofde dat ik gebeld zou worden dit moet nu nog gebeuren sinds 1 week gaat het goed omdat de temperatuur buiten flink afgezakt is maar het word binnenkort vanzelf weer warm en dan ? Ze houden wel gewoon de verschuldigde premie af, iedere keer dat je met hun bel moet je maar geduld hebben zeggen ze er word contact met u opgenomen of ze weten zelf niet wat er speelt ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt mensen bedenk uzelf voordat u naar de KPN ga als je hier eenmaal een storing heb ben je aan de goden overgeleverd.

06-07-2017

Ongelovelijk slecht

Ik had m,n mobiele abonnenment voor tablet opgezegd aangezien KPN geen onbeperkt internet aanbood en elders wel. Maar mijn partner haalde me over om KPN compleet te nemen zodat hij dan ook van wifi kon genieten op z,n I Phone. In de KPN winkel was het geen probleem om de annulering te annuleren.Ze hadden een mooie deal waardoor ik slechts vijf euro per maand hoefde te betalen voor 500 mb mobiel internet , als ik onderweg ben is dat handig of in geval van storing. Ontving daarna keurig een bevestigingsmailtje , zo ook voor de KPN compleet. Hele dag thuisgebleven om het installatiepakket in ontvangst te nemen. De datum dat ik van internet en tv kon gaan genieten lag wel een week verderop, erg vreemd. Ik kreeg vanavond een mailt dat ze het jammer vonden dat ik KPN compleet had geannuleerd en ik zou instructies toegestuurd krijgen om het retour te sturen. Bellen met de klántenservice, een wat warrige buitenlandse mijnheer excuseerde zich voor zijn versprekingen had zo,n lange dag achter de rug. Mijn probleem uitgelegd maar moest " effe kijken". Klinkt ook al zo professioneel. Hij kwam er blijkbaar niet uit en verbrak prompt de verbinding. Weer teruggebeld, een jonge vrouw aan de lijn die bereid was om mee te kijken., wel met lange tijden steeds in de wacht te staan met stomme muziek. Ja de aanvraag was geannuleerd en het kon niet meer veranderd worden. Op de dag dat ik in de KPN winkel was dacht ik alles voor elkaär te hebben , zeker na de bevestigingsmailtjes en het op de hoogte houden van de voortgang. Ze heeft me nog eens innde wacht gezet, ik heb wel vier nummers aangehoord, maar na ruim tien minuten is ze niet meer teruggekomen bij me.

Ik heb vandaag dus de halve dag thuis gewacht, en twee maal lang aan de telefoon gezeten en ik heb vandaag geen **ck bereikt. Kreeg net nog een mailtje dat mijn aanvraag niet gelukt was. Daar zit ik dan met m,n installatiepakket, mijn broek zakt ervan af. Ik ben klaar met ze. Ovestappen durf ik ook niet meer naar T- mobile voor onbeperkt internet gezien de reviews die ik heb gelezen. Ik heb geen zin meer in dit gedoe, bah

02-07-2017

TV van alles in 1 okay Internet en de klantenservice is een drama.

Wij hebben sinds 2011 een abonnement voor alles in 1 van KPN. Over de TV en de ontvangers hebben we geen klagen, maar het internet is een groot drama. zoals hier eerder al gezien op het forum, wonen wij ook in een gebied waar de oude adsl lijnen liggen. Als bonus wonen wij ook nog eens een kleine 3 kilometer van de centrale af dus er gaat ook nog eens veel data verloren. We hebben een duur abonnement van 60Mbits maar tijdens de speedtest kwamen we aan 11 Mbits Ze hebben ons al een keer een nieuwe Experia Box opgestuurd (waarschijnlijk om van het gezeur af te zijn) maar dit heeft natuurlijk niets opgelost. Moraal van het verhaal is dus, dat je veel betaald zonder dat je geleverd krijgt. De mensen bij de klantenservice weten hiervan, maar zullen niet meedenken om te zeggen, dat je ook wel een stap later kan gaan zitten met je abonnement. (Lijkt mij bewust misleiden van de consument) Monteur bij ons thuis geweest, maar ook hij kon er niets aan veranderen. Als KPN meedenkt moeten ze mensen geen gouden bergen beloven in gebieden, waar ze het niet kunnen waarmaken. Wellicht ben ik nu na veel belletjes zo ver om de overstap naar Ziggo te gaan maken of het ook maar even bij Kassa of Radar neer te leggen.

29-06-2017

Prutsers

Pre paid sim kaart voor mijn moeder op maandag via internet besteld.Keurig een bevestiging gekregen, maar helaas op donderdag nog niets gehoord of gezien. Toch maar het 0800 nummer van klantenservice gebeld. Daar konden ze mijn bestelling niet zien. het geld 4,99 euro is wel van mijn bankrekening af getrokken, want dat kunnen ze wel heel goed.Ik moet maar naar een winkel gaan en daar gaan regelen dat de winkel KPN weer belt zodat ze 5 euro op mijn simkaart zetten. Aan klantenservice bellen en naar winkel rijden ben ik al meer dan 5 euro kwijt, wat een bagger oplossing. Ga mijn simkaart maar bij een andere provider bestellen en over een half jaar loopt gelukkig ook mijn eigen abonnement af. KPN is een trouwe klant kwijt die al sinds 1998 een abonnement heeft. Nooit meer kpn hier

22-06-2017

Maakt beloften niet waar

Had alles in 1 van T-Mobile (vh Vodafone thuis). Opgezegd door slechte wifi toen de overgang naar T-Mobile was gemaakt.

HD-TV van KPN haalt het niet bij dat van Vodafone. Helpdesk helpt je niet verder. (wel heel behulpzaam met afsluiten contract, maar after sales ho maar).

Experia Box is niet handig in te stellen. Werkt met een wachtwoord dat de monteur niet had achtergelaten. Daardoor kon ik WW van mijn wifi niet veranderen.

Krijg sinds vandaag een kinderslot waar ik niet om gevraagd heb bij haast ieder programma

Experia box levert niet de 100/100 snelheid die beloofd is en waar EXTRA voor betaald wordt. Volgens de kleine lettertjes moet het via een bekabelde verbinding zijn. Die heb ik niet. Gek genoeg kan mijn laptop de snelheid wel aan, maar dat experia-prul niet.

de tv-app voor mobile devices laat geen PiP toe. Dus of je kijkt kpn op je iPad, of je leest een mail, 2 dingen tegelijk kan niet (ging bij Vodafone TV Anywhere wel).

Oh ja, die afstandsbediening werkt ok, das dan ook het enige.

KPN-FON; Werkt op m'n zenuwen: Continu springt die app aan en vraagt verbinding te maken ook al heb je een werkende verbinding (wifi of thuis of 4G). Daarom maar weer van de telefoon gehaald.

Vast bellen: nog niet geprobeerd.

Mobiel bellen: stond op het punt ook over te gaan naar KPN, maar dat laat ik nu achterwege. Stap liever over naar een provider die wel alles kan aanbieden.

16-06-2017

Wat een prutsers

Ik heb 6 maanden op een tijdelijk adres gewoond en mijn KPN all in one abonnement meegenomen.

Ik heb de eerste 4 weken nadat de aansluiting was gemaakt, geen internet/tv gehad. Dit moest uiteindelijk door een monteur worden opgelost in het net.

Vervolgens heb ik nogmaals meerdere weken geen tv en internet gehad. Alle apparatuur is inmiddels vervangen en was kapot. Iedere keer moesten we naar het postkantoor, vaak meerdere malen om spullen terug te sturen en op te halen.

Waardeloos.

Als klap op de vuurpijl zeg ik mijn abonnement per 1 juli op, en wordt deze ineens per 15 juni al beëindigd. Bij navraag geven ze aan dat ik dan zelf de bevestigingsmails maar goed had moeten lezen.

KPN, een dikke onvoldoende hier. Maar wel de prijzen verhogen per 1 juli.

Ik doe niet meer mee.

15-06-2017

3x niks

Na het abonnement bij KPN waar ik 60 mbit/s zou afnemen afgesloten te hebben had ik er alle vertrouwen in. Toen alles eenmaal aangesloten was en ik een speedtest deed om daadwerkelijk mijn snelheid te testen kwam ik erachter dat ik 15-17 mbit/s binnen krijg. Ik opbellen en zeggen dat ik voor 3x zoveel betaal en dat dan ook daadwerkelijk binnen wil krijgen. Toen is mij verteld dat ik in ADSL gebied zit (de oude telefoonlijn hier werden de eerste telefoontjes over gepleegd) en het niet mogelijk is om hoger dan dat te ontvangen. Ik vind dit zeker raar omdat ze je wel voor 3x zoveel laten betalen en je niet waarschuwen dat je in adsl gebied veel minder binnen krijgt. Na mijn overstap naar Ziggo ben ik zeer tevreden mooi via de COAX die toch veel en veel meer aankan dan de lullige 20 mbit/s en ik nu voor hetzelfde geld op 200 mbit/s zit. Kortom KPN doet zich voor als goede provider maar zijn simpelweg niet eerlijk.

Meer KPN reviews
Welk cijfer geef jij KPN?