16-03-2017

Goede service en internetsnelheid

Nog nooit problemen gehad met de kpn. Altijd goed en snel internet. TV is meer dan prima. Wifi was altijd een probleem boven. Hadden wel internet maar dit was niet altijd even sterk. Ik weet dat dit op te lossen is met een wifi versterker maar tot nu toe nog geen 1 gekocht.Nu een mail van KPN gekregen met daarin dat ik 1 van de gelukkigen ben om de nieuwe wifi versterker te testen waar je normaal voor moet betalen. Vandaag monteur langs geweest en alles werkt meer dan prima. Overal in het huis een zeer goed wifi signaal. Dus mocht je twijfelen om een versterker aan te schaffen. Zeker doen. Verder altijd erg vriendelijke mensen bij KPN

15-03-2017

Elke keer opnieuw het verhaal uitleggen

Elke keer opnieuw doorverbonden worden naar een andere afdeling en keer op keer het probleem uitleggen.

Overigens vriendelijke medewerkers, maar een waardeloos systeem dat je steeds doorverbonden wordt.

10-03-2017

Verhuizing

Klantenservice | Regel het direct! #KPN .nou dat hebben we geweten.in januari al een aansluiting aangevraagd, dit zou 4 weken duren.nog geen aansluiting.we komen 15 maart om alles aan te sluiten.vanmiddag werden we gebeld, u wordt 15 maart niet aangesloten maar 30 maart! @we hebben inmiddels een andere maatschappij gevonden die wel bereid is ons per direct aan te sluiten!

10-03-2017

Beloftes niet nakomen

Heel de middag gewacht. Men geeft tijdens telefoontje aan: monteur is onderweg! Uiteindelijk komt er niemand, weer bellen. Heel ander verhaal: monteur kon het niet vinden, iedereen gevraagd. Niemand kent deze 15 jaar oude woningen. Wat een zooitje en wat een slechte service / communicatie. Ben benieuwd wanneer ze nu weer gaan komen. Mijn moeder had er zo op gehoopt om na een week weer te kunnen bellen en tv kijken.

08-03-2017

Niet klantvriendelijke telefonisten

Ik heb mijn contract door slechte ervaringen op 30 december opgezegd. Heb hier zelfs een schriftelijke bevestiging van ontvangen. Was bereid hier een afkoopsom voor te betalen. Vorige maand bleek dat KPN dit niet had verwerkt. Het zou alsnog opgelost worden. Deze maand weer een factuur voor abonnement ontvangen. Bleek het nog steeds niet verwerkt te zijn. De telefoniste (ene Eline) vond het mijn eigen probleem en ik moest maar een klacht indienen of gewoon elke maand betalen tot einde contract in juni, of nu opnieuw opzeggen met een maand opzegtermijn. Terwijl ze erkende dat de fout bij hen lag. Een heel naar telefoongesprek. Sta met de rug tegen de muur. Nooit meer KPN, ben er al sinds eind december mee bezig om op te zeggen, maar stuit alleen tegen tegenwerking bij KPN. Wat een ellende daar.

03-03-2017

Bevalt goed

Ik ben wel blij met kpn. Nooit storingen en snel is alles geinstalleerd. Vriendelijke medewerkers ook.

01-03-2017

Snel en flexibel afgehandeld

Internet besteld voor op een nieuwe vestiging. Verhuizing ging toch niet door, via de chat kon ik het abonnement toch nog annuleren. Opzegtermijn was inmiddels verstreken. maar in 10 min. was het geregeld. Top geregeld door Fausia.

28-02-2017

Goed

Snelle internet en als er een storing is wordt het snel opgelost

25-02-2017

KPN mobiel wereld bundel

De KPN wereldbundel wordt verkocht voor 9,99 Euro per 100 min/sms/mb. Via de KPN ID op je smartphone kun je gemakkelijk deze wereldbundel kopen.

Let op!:

Op de KPN ID wordt melding gemaakt van " bellen ", en inderdaad niet " gebeld worden". Ondanks de aanschaf van een Wereldbundel worden de kosten van " gebeldt worden" apart in rekening gebracht. Dit staat netjes in de KPN Voorwaarden. Een belletje naar de Klantenservice van KPN werkte verhelderend.

24-02-2017

Hbo

KPN heeft HBO uit het pakket gehaald, zgn omdat HBO niet meer uit zou zenden in Nederland. Als alternatief bieden ze het KPN plus pakket aan. nou nou daar is iedereen blij mee. totaal niet te vegelijken met HBO, dus een flinke bezuiniging van KPN over de rug van de klant. Als alternatief zouden zij netflix aan kunnen bieden maar daar kiest KPN niet voor. Nu zendt HBO nog wel uit in Nederland en wel via Ziggo. Hoezo belazeren zij de klant.

23-02-2017

Levering is al problematisch

Na lang overwegen gekozen voor KPN compleet. Het is mijn eerste provider, dus ik heb geen ervaring in overstappen. Tijdens het bestellen kon ik kiezen voor een gewenste aansluitdatum OF zo snel mogelijk (binnen 11 werkdagen). Aangezien ik nog geen provider had wilde ik dus zo snel mogelijk mijn pakket aangesloten hebben. Echter, in mijn inbox verscheen na 5 dagen de mededeling dat mijn pakket de volgende dag geleverd zou worden, maar dat de aansluitdatum over bijna 6 weken zou zijn. 6 Weken! Daarop heb ik met de klantenservice gechat en hiervan werd ik niet wijzer. Een echte reden waarom het zo lang moest duren kwam er niet anders dan dat sommige administratieve handelingen en fysieke handelingen wat meer tijd in beslag konden nemen. Bij fysieke handelingen moest ik dan denken aan het aanleggen van de glasvezelkabel. Dat deze werd aangelegd exact op het moment dat ik aan het chatten was met de medewerker deed er niet toe. Dan nog kon het even duren voordat de kabel ook daadwerkelijk gebruikt kon worden en de aansluiting zou worden doorgegeven aan KPN door Reggefiber. Hieruit begreep ik dat de schuld eigenlijk werd doorgeschoven naar een derde partij. Lekker makkelijk. Ook wees de medewerker mij op het feit dat de te kiezen aansluitdatum een "gemiddelde" betrof zoals staat aangegeven onder het info icoontje. Een gemiddelde?!? Van 11 werkdagen naar bijna 6 weken is een gemiddelde?!? Op de vraag of dit geen totale misleiding is door KPN kreeg ik het antwoord dat alle info netjes op de website te vinden is. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van dit pakket. Hopelijk is het internet sneller dan de levertijd. Of zou dat ook een "gemiddelde" betreffen.

Let op: De beoordeling betreft slechts de levertijd. De overige aspecten heb ik nog niet ervaren en dus een "gemiddelde" waardering gegeven. ;-)

21-02-2017

Eenzijdige verlenging van lopende contract

KPN bevestigt een verhuizing met een korting van €7,50 per maand gedurende 3 maanden op een veel te duur contract. Eenzijdig, nooit om gevraagd. Nu claimen ze dat we een nieuw contract met een looptijd van 12 maanden zijn over eengekomen. Maar nooit om gevraagd of voor getekend.

19-02-2017

Geen toestel levering binnen 24 uu

2 iPhones en een sim only verlengd, producten zouden binnen 24 uur geleverd worden. Niet dus. Wat een nep zooi daar! Dag vrij genomen om onze telefoons te ontvangen. Hele dag voor Jan lul zitten wachten. Ik wil een compensatie hiervoor! Iemand ervaring hiermee? Kpn komt zijn afspraken niet na!

16-02-2017

Snel, netjes en effectief geholpen

Mijn spotify premium account deed het van de een op de andere dag niet meer. KPN gebeld en ik ben snel, netjes en effectief geholpen door twee medewerkers. Ik hoefde enkel nog een code in te voeren voor spotify en hij doet het nu meteen weer!

13-02-2017

Emailadres en internet

Afgelopen december heb ik mijn abonnement opgezegd bij KPN na ruim 26 jaar. Het internet was al jaren ondermaats, ik heb verschillende malen contact gehad, mijn snelheid, dus kosten verhoogd, een versterker via KPN aangeschaft, maar toch bleef het internet te zwak. Omdat het allemaal niets hielp heb ik uiteindelijk toch maar een andere provider gezocht. Eerst heb ik contact gezocht met KPN om te vragen hoelang mijn emailadres nog actief blijft. Dit zou 3 maanden zijn. Helaas is nu na 6 weken mijn internet niet meer actief, terwijl er nog allerlei zaken onder zitten. Na diverse beloftes om het uit te zoeken zowel via telefoon en chat hoor ik in eerste instantie niets. Dan maar weer bellen.er wordt een klacht aangemaakt, ik word teruggebeld en dan wordt heel simpel gezegd: helaas u bent geen klant meer dus u heeft geen rechten meer, het behoud van het emailadres was een gunst, dus kortom niet zo zeuren. Geen sorry voor foute voorlichting, niet terugbellen, chat 2 x afbreken, BIJZONDER KLANTONVRIENDELIJK, en dat na 25 jaar een abonnement gehad te hebben en opgezegd te hebben omdat KPN mijn probleem gewoon niet op kon lossen !

11-02-2017

Storingsfestijn

Wij hebben sinds een paar maanden KPN. ENORME FOUT. Je kunt niet normaal een programma of film kijken zonder om de 2 seconden de ontvanger te verschuiven door slecht beeld. Vreemd genoeg doet de ontvanger het tijdens reclames PRIMA Ik zal blij zijn als we weer Ziggo hebben, opnamefunctie en weer eens normaal beeld en geen oneindige frustratie

09-02-2017

KPN acht zich gehouden aan een aanbod

Ik ben door een callcenter medewerker gebeld die mij namens de KPN een lager tarief voor Internet aanbood als ik een jaarcontract wilde aangaan. Vervolgens maakte hij het aanbod nog mooier door aan te bieden het internetabonnement samen te voegen met mijn telefoonabonnement dat ik al bij de KPN had, dat kon hij samen aanzienlijk goedkoper maken. Ik heb nog gevraagd of daar nog haken en ogen aan zaten, maar dat was volgens hem niet het geval. De bevestigingsmail bevatte onder andere de opmerking dat mijn telefoonaansluiting op 1 maart enige tijd uit de lucht zou gaan. Toen ik daarover belde bleek dat: * hij mij niet verteld had dat mijn vaste aansluiting in een bellen over een internetlijn zou worden omgezet * zij een technische wijziging in gedachten hadden waarvan op zijn best onduidelijk was of mijn configuratie thuis daar tegen zou kunnen * dat hij een verkeerd telefoonnummer had ingetikt bij de aangegane deal, waardoor mijn telefoonnummer zou wijzigen. Gevolg: de enige optie om te voorkomen dat ik een ander telefoonnummer zou krijgen was annuleren van de afspraak. * ik wilde vasthouden aan het financiëel aanbod zonder technische wijziging dat mij was gedaan. Die klacht is in recordtempo afgedaan met de constatering dat de KPN niet aansprakelijk is voor wat hun callcentermedewerkers toezeggen. Verder moest ik maar eens naar de kleine lettertjes kijken die zouden aantonen dat de KPN daar gelijk aan heeft, terwijl noch bij het mondelinge.aanbod, noch in de bevestigingsmail kleine lettertjes waar te nemen waren.

07-02-2017

Glasvezel aansluiting: startdatum leugen

Jeetje, dan zoek je de zo snel mogelijk aan te sluiten Glasvezel voor je huis, en zegt KPN in z'n bestelprocedure dat het binnen 11 werkdagen is. Het snelste aanbod in het Glasvezel circuit, en een compleet leugen. Het duurt 5 weken ipv 11 dagen.

De klantenservice laat me weten dat het een 'gewenste startdatum' is, maar dat is totaal niet waar. Ze beloven binnen 11 dagen. Niet waar.

Klantenservice op de chat is supersloom.

Eerst kan ze niet vinden wat ik zeg. Dan zegt ze de leugen van de gewenste datum.

Dag KPN, nooit meeer.

02-02-2017

Valse beloftes

Belachelijk! Op 26 jan bel ik de KPN op en vraag ik wat zij mij kunnen aanbieden op het moment dat ik een nieuw jaarcontract bij hen afsluit. In eerste instantie word mij verteld: 'Nou wat voor aanbieding wilt u dan, want u heeft al KPN Compleet waardoor u een gratis extra zenderpakket erbij heeft en uw MB's en belmin/sms wordt verdubbeld, dus u heeft al goede aanbiedingen.' Nou dank je wel voor deze "nieuwe" info, ik maak er al jaren gebruik van, dus vertel me iets nieuws aub, dacht ik toen. Ik ben niet verder in discussie gegaan, want ik heb zelf voor KPN gewerkt en wist dat deze vrouw er geen bal van snapte. Vervolgens opnieuw gebeld met retentie, daar krijg ik ene Fauzia aan de lijn, die mij nadat ik over mijn vorige gesprek had verteld, heel vrolijk beloofde dat ze mij wel goed zal helpen. Ze bood me 6 mnd korting aan op mijn alles in 1 pakket, 6 mnd lang zou ik 35 eu betalen + film 1 de eerste 6 mnd gratis. Daarnaast wou ik een nieuw mobiel, dus heeft zij mij het volgende aangeboden: iphone 7 128G geheugen, het internationaal abo 5G data wat verdubbeld wordt naar 10 vanwege het KPN Compleet + onbeperkt bellen en sms voor 54 eu pm, eenmalig 72 eu voor de iphone 7 en er zou een bedrag van 50 euro worden gecrediteerd (nadat ik aangaf dat tele2 een mooiere aanbieding heeft op de Iphone 7) op de eerstevolgende nota's van mn alles in 1 pakket, waardoor ik in principe tegemoetkoming krijg voor onder andere de eenmalige aansluitkosten van 25 eu en verwijderkosten van 4,95. Omdat ik nog een maand opzegtermijn heb bij mijn huidige provider, wou ik het abonnement over een maand in laten gaan, maar ik heb de tel eigenlijk wel zsm nodig omdat mijn huidige tel het begeeft. 'Geen probleem', zegt ze. 'De tel krijg je meteen opgestuurd en kan morgen al afgeleverd worden tussen 18.00 en 21.00. Het abonnement laat ik dan gewoon over een maand ingaan en dan krijgt u de simkaart.' Bij de levering van de tel zou ik een factuur krijgen voor de eenmalige kosten, die kon ik binnen 5-10 werkdagen betalen. Ik helemaal tevreden, kreeg netjes mijn tel de volgende dag, maar wat blijkt de eenmalige 72 eu moest meteen betaald worden! Dat was al een negatief punt, maar die heb ik laten gaan. Alle apps gedownload en dergelijke. Bel ik vandaag 02 februari even op om de precieze ingangsdatum na te vragen, wat logischerwijs 26 febr zou moeten zijn, omdat we dit op 26 jan hebben afgesloten, krijg ik te horen dat het pas 02 maart ingaat, wat ik jammer vind, maar geen ramp (tweede minpunt die ik laat gaan). Ik bel mijn huidige provider om mijn sim-only per 03 maart op te zeggen. Dit kan niet, het kan per 01 maart of 01 april. Zij adviseren mij om KPN te vragen om mijn abo eerder in te laten gaan en geven aan dat dat zo geregeld is, dat kunnen zij namelijk ook in 3 sec wijzigen. Ik bellen naar KPN vragen of mijn abo eerder in kan gaan, krijg ik doodleuk te horen, jouw abonnement is meteen ingegaan! Ik verbaasd, hoe kan het dat de dame die ik 26 jan heb gesproken mij beloofd dat het over een maand ingaat en de collega die ik eerder vandaag nog heb gesproken mij zegt dat het pas 02 maart ingaat? Wat is het nou!? Deze vraag kon hij niet beantwoorden, hij zag vervolgens ook niet dat het door een medewerker is besteld, volgens hem is dit online besteld (hier kom ik later op terug). Hij komt met de oplossing om mijn bestelling te annuleren aangezien ik in de bedenktijd zit en het dan opnieuw te bestellen met de juiste ingangsdatum. Dus ik moet alles weer gaan wissen, tel inleveren, opnieuw een bestelling plaatsen, opnieuw alle apps etc downloaden, weer thuisblijven voor de levering van de nieuwe bestelling, wat weer hetzelfde tel zou zijn (met de kans dat mn huidige tel het begeeft) alleen om een ingangsdatum te wijzigen?! ???? 'Ja', zegt hij, 'dat is de enige manier'. Dus ik bedenk me ineens: hoe zit het met de rest van de beloftes? Ik vraag hem of die creditering in ingevoerd van 50 eu die zij mij had beloofd. Hij zoeken in het systeem en je raad het al: niks over terug te vinden. Ik zeg tegen deze jongeman, laat maar zitten, annuleer idd de bestelling en ik ga naar die Tele2 die zijn nog goedkoper ook! Ik heb bij deze man een klacht ingediend en voordat ik ophing, deed ik navraag over mijn alles in 1 pakket en de verlenging daarvan, wellicht dat daar ook fouten zijn gemaakt. Hij kon niet alles inzien, maar wel dat die dame een aantal wijzigingen heeft doorgevoerd en een mobiel abonnement heeft besteld! Dus he nu is er toch wel een medewerker die mijn abo vol leugenachtige beloftes heeft besteld en is het dus niet online door mijzelf gedaan! Sukkel! De naam van de dame wou hij niet met mij delen vanwege privacy blabla. Naar mijn weten heet ze Fauzia of iets in die richting, het viel mij tijdens het gesprek op dat ze een Marokkaanse naam had en ik heb haar gesproken op 25 jan tussen 13.00 en 13.45 en zij heeft mij persoonlijk teruggebeld om 17.00 ipv 16.00 wat de afspraak was (nog een negatief punt). Ze heeft een log achtergelaten bij mijn alles in 1 pakket, dan weet KPN over wie dit gaat en kan het gesprek terug geluisterd worden! Dus nu moet ik bij Tele2 een nieuwe bestelling doen, daar alweer een eenmalig betaling moeten doen, wachten op een nieuw tel, ook thuisblijven zodat KPN haar tel kan komen ophalen, mijn huidige opzegdatum van mijn huidige abo weer aanpassen en achter mijn 72 euro aan bij de KPN (daar zal ook wel weer een heel nieuw verhaal achter komen????) enkel omdat ene stomme Fauzia van de afdeling retentie vaste aansluitingen een dikke sale wilde maken! Zo worden jullie medewerkers tegenwoordig dus getraind?! ????????????

30-01-2017

Klantenservice

Om mijn verhuizing ook digitaal goed te laten verlopen (ik draai een kleine server thuis) wilde ik geen risico bij de verhuizing en heb daarom in overleg met de klantenservice gekozen voor een nieuw abonnement op mijn nieuwe adres en een maand later pas de opzegging van internet op mijn oude adres. Ik betaalde dan 1 maand dubbel, maar die kosten vond ik prima. Een en ander geregeld met de telefonische klantenservice.

Door de drukte van de verhuizing merk ik pas 7 maanden later op dat ik dubbel betaal. Na contact met KPN blijkt dat KPN was vergeten mijn oude abonnement te beëindigen. Ik zou terug gebeld worden hoe ze dit gingen oplossen. Dat is vandaag gebeurd en wat blijkt! Volgens KPN is het MIJN verantwoording om te constateren dat ZIJ een fout hebben gemaakt en daarom willen ze slechts 3 maanden crediteren. Dat kost me dus 240 EUR!

Bedankt KPN !

Meer KPN reviews
Welk cijfer geef jij KPN?