22-06-2017

Maakt beloften niet waar

Had alles in 1 van T-Mobile (vh Vodafone thuis). Opgezegd door slechte wifi toen de overgang naar T-Mobile was gemaakt.

HD-TV van KPN haalt het niet bij dat van Vodafone. Helpdesk helpt je niet verder. (wel heel behulpzaam met afsluiten contract, maar after sales ho maar).

Experia Box is niet handig in te stellen. Werkt met een wachtwoord dat de monteur niet had achtergelaten. Daardoor kon ik WW van mijn wifi niet veranderen.

Krijg sinds vandaag een kinderslot waar ik niet om gevraagd heb bij haast ieder programma

Experia box levert niet de 100/100 snelheid die beloofd is en waar EXTRA voor betaald wordt. Volgens de kleine lettertjes moet het via een bekabelde verbinding zijn. Die heb ik niet. Gek genoeg kan mijn laptop de snelheid wel aan, maar dat experia-prul niet.

de tv-app voor mobile devices laat geen PiP toe. Dus of je kijkt kpn op je iPad, of je leest een mail, 2 dingen tegelijk kan niet (ging bij Vodafone TV Anywhere wel).

Oh ja, die afstandsbediening werkt ok, das dan ook het enige.

KPN-FON; Werkt op m'n zenuwen: Continu springt die app aan en vraagt verbinding te maken ook al heb je een werkende verbinding (wifi of thuis of 4G). Daarom maar weer van de telefoon gehaald.

Vast bellen: nog niet geprobeerd.

Mobiel bellen: stond op het punt ook over te gaan naar KPN, maar dat laat ik nu achterwege. Stap liever over naar een provider die wel alles kan aanbieden.

16-06-2017

Wat een prutsers

Ik heb 6 maanden op een tijdelijk adres gewoond en mijn KPN all in one abonnement meegenomen.

Ik heb de eerste 4 weken nadat de aansluiting was gemaakt, geen internet/tv gehad. Dit moest uiteindelijk door een monteur worden opgelost in het net.

Vervolgens heb ik nogmaals meerdere weken geen tv en internet gehad. Alle apparatuur is inmiddels vervangen en was kapot. Iedere keer moesten we naar het postkantoor, vaak meerdere malen om spullen terug te sturen en op te halen.

Waardeloos.

Als klap op de vuurpijl zeg ik mijn abonnement per 1 juli op, en wordt deze ineens per 15 juni al beëindigd. Bij navraag geven ze aan dat ik dan zelf de bevestigingsmails maar goed had moeten lezen.

KPN, een dikke onvoldoende hier. Maar wel de prijzen verhogen per 1 juli.

Ik doe niet meer mee.

15-06-2017

3x niks

Na het abonnement bij KPN waar ik 60 mbit/s zou afnemen afgesloten te hebben had ik er alle vertrouwen in. Toen alles eenmaal aangesloten was en ik een speedtest deed om daadwerkelijk mijn snelheid te testen kwam ik erachter dat ik 15-17 mbit/s binnen krijg. Ik opbellen en zeggen dat ik voor 3x zoveel betaal en dat dan ook daadwerkelijk binnen wil krijgen. Toen is mij verteld dat ik in ADSL gebied zit (de oude telefoonlijn hier werden de eerste telefoontjes over gepleegd) en het niet mogelijk is om hoger dan dat te ontvangen. Ik vind dit zeker raar omdat ze je wel voor 3x zoveel laten betalen en je niet waarschuwen dat je in adsl gebied veel minder binnen krijgt. Na mijn overstap naar Ziggo ben ik zeer tevreden mooi via de COAX die toch veel en veel meer aankan dan de lullige 20 mbit/s en ik nu voor hetzelfde geld op 200 mbit/s zit. Kortom KPN doet zich voor als goede provider maar zijn simpelweg niet eerlijk.

13-06-2017

Continu wegvallende telefoonverbinding

Continu wegvallende telefoonverbinding bij een bedrijf in Staphorst. Ze hebben nog geen tijd of genoeg klachten gehad om het op te lossen. Erg onprofessioneel en zeker als het hier gaat om een professioneel bedrijf dat honderden telefoongesprekken heeft per dag.

12-06-2017

Goed

Na alle ellende meegemaakt te hebben bij ziggo zijn wij bijzonder blij met een stabiele verbinding. Zowel de televisie als het internet werken altijd.

Charlotte
10-06-2017

Klanten Service Sim kaart

Ik ben al jarenlang klant bij KPN, en erg tevreden over hun diensten. Maar nu heb toch iets mee gemaakt waarvan ik vind dat ik dat met de rest van de klanten of nog niet klanten van KPN moet delen.

Ik kwam 1 Juni in een KPN-winkel met het probleem dat ik niemand meer kon bellen, maar alleen gebeld kon worden. Toen werd mij verteld dat het aan mijn simkaart lag (ik had mijn telefoon net nieuw terug van reparatie, daar was ik hem al 3 weken kwijt) en dat we mijn nummer over konden zetten op een nieuwe simkaart, nou zo gezegd zo gedaan maar…

Toen werd mij verteld dat het meestal 2 minuten duurt voordat de nieuwe simkaart geactiveerd wordt, maar in mijn geval duurde dit wat langer. De dag erna ben ik maar weer teruggegaan om verhaal te halen, ze vertelden mij dat op het moment dat we mijn oude simkaart over wilden zetten op de nieuwe er een stroring was, mijn simkaart stond nu op ‘Sunspended’. De vriendelijke werknemer van de KPN-winkel heeft voor mij even de KPN Service gebeld en daar gevraagd hoe en wat. Toen vertelde ze mij dat het Maximaal 3 dagen kon duren. Na 3 dagen nog steeds geen bereik, toen heb ik de KPN-klantenservice opgebeld om te vragen wat er nou toch aan de hand was. Hun vertelde mij dat het maximaal 5 dagen kon duren.

Na 5 dagen ja je raad het al, weer niks, dus ik de KPN-klantenservice weer opgebeld, en toen volgens de Medewerker aan de lijn waren er nog ‘net’ geen 5 dagen overheen dus kon ze er geen ‘spoed’ achter zetten. Toen heb ik verteld dat ik de telefoon echt nodig heb voor mijn werk, en ik moet veel met de auto weg stel dat er wat gebeurt wattdan?! Maar de vrouw aan de lijn gaf niet toe en liet mij weer met legen handen achter. De dag erna heb ik weer opgebeld om verhaal te halen want hee jongens het duurt nu wel erg lang. Toen vertelde ze me dat er eindelijk ‘spoed’ achter gezet kon worden dit was 9 juni ondertussen dus al 9 DAGEN VERDER. Maar de dag erna ja hoor weer raak, nog steeds helemaal niks…

Toen heb ik vroeg in de ochtend gebeld ik denk dan ben ik de eerste, toen werd mij verteld dat ik om 9e uur terug moest bellen i.v.m. de technische dienst. Ik heb gevraagd omdat ik de KPN-klantenservice al minimaal 7x heb gebeld of ze mij konden terugbellen. Maar dat kon absoluut niet. Toen heb ik rond 9:15 maar weer de werk telefoon gepakt en ze opgebeld en toen was ik er wel al een beetje klaar mee, ik wil dat dit vandaag (10 Juni) nou eens eindelijk opgelost wordt! Maar tevergeefs de medewerker vertelde mij dat de backofficie hiervan wist en dit tot Maximaal maandag kan duren. TOT MAANDAG?!

De Conclusie van dit verhaal is dat ik het van de zotte vind dat ik als klant achter hun reet moet aanlopen. Hun zouden mij moeten smeken om mijn abonnement en alles in een pakket daar niet op te zeggen. Ik heb zo’n kleine 10x wel de klantenservice gebeld. En KPN moet begrijpen dat als je een vaste baan hebt je niet zonder telefoon kan, dit duurt nu bijna al 2 weken en ik vind dat veel te lang.

Ook vind ik het slecht dat bepaalde medewerkers van de KPN-klantenservice niet weten welke informatie ze geven, want ik heb wel 3 keer wat anders gehoord over de tijd die ik moest wachten… Ik ben erg boos hierover en ik kan er nog steeds niet over uit dat ik nu tot maandag moet wachten. En ook betaal ik voor mijn bundel die ik niet eens gebruik.

Dus Baas B van KPN doe hier wat mee, klanten kunnen niet 2 weken zonder telefoon en al helemaal niet als het JULLIE! Fout is.

Groet een klant waarvan het geduld helemaal op is.

30-05-2017

KPN medewerkers onmenselijk.

Ik was klant bij Tele2 en wilde overstappen naar KPN. Ik heb op 29 april een aanvraag gedaan voor een alles in 1 pakket premium. Ik kreeg van Tele2 op 9 mei een brief om de modem terug te sturen. Ik belde gelijk met de KPN en vertelde dat ik een brief heb gekregen van de Tele2 om de modem terug te sturen, maar dat ik mijn alles in 1 pakket nog niet heb gehad van de KPN. De medewerker zei dat ik mij geen zorgen moest maken ik zou de alles in 1 pakket nog dezelfde week krijgen. Op 21 mei gaan mij dichter achter de computer om examen opdrachten te oefenen voor haar eindexamen. Ze zei mama wij hebben geen internet meer. Ik deed de tv aan blijkt dat wij ook geen tv meer hadden. Wij waren al afgesloten door Tele2 en op 21 mei ook geen pakket van de KPN ontvangen.

Ik heb gelijk gebelt met de KPN klanten service. Ik vertelde dat mijn dochter midden in haar eindexamen zit en haar lessen niet kan oefenen. De medewerkster keek in het systeem en zag dat de KPN niet eens een pakket voor mij klaar had staat om te versturen. Ik vroeg aan de medewerker om wat coulant te zijn en dezelfde dag nog een pakket te sturen dat deden ze niet. ik gaf wederom aan dat mijn dochter echt haar lessen moet oefenen voor haar eindexamen. De medewerker gaf hierop aan dat ze geen modem op haar bureau heeft liggen dus mij geen modem dezelfde dag nog kan sturen.

Uit wanhoop zei ik tegen de medewerkster de abonnement stop te zetten. Dat deed ze met een paar minuten. Ik belde later weer met de KPN om te informeren of de abonnement echt was stopgezet omdat ik dezelfde dag nog een SMS kreeg dat ik over 2 dagen een alles in 1 pakket zou krijgen. Ik kreeg een medewerker aan de telefoon en die kon niets in het systeem vinden over mijn eerdere gesprek met de KPN dat ze hun afspraken niet na zijn gekomen. Er stond alleen klant heeft abonnement stop gezet. De rede waarom stond er niet. Dus ik de medewerker uitleggen hoe onbeschoft de medewerker was en totaal niet wilde meewerken. De medewerker zou dat voor mij oplossen en wist mij zover te krijgen toch maar weer mojn abonnement actief te maken. Hij probeerde beleefd te blijven en lachte alles een beetje weg wat ik hem vertelde wat eerder was voorgevallen. Hij zei mevrouw het komt in orde.

Ik krijg mijn pakket thuis. Wat blijkt dat ik geen aansluiting heb. Ik bel weer met de KPN krijg weer een medewerker aan de telefoon. Ik vragen of hij wat kan zien in het systeem over de vorige gesprekken met zijn collega's, hij geeft aan dat er allen staat van de 1ste collega klant heeft geannuleerd, 2de collega heb klant geïnformeerd na deze collega heb ik nog 8 andere collega's gesproken. Niemand kon het probleem verhelpen. Ze luisteren heel slecht bij de KPN op de service afdeling en ze zijn er zeer onbeschoft. Hebben ze geen training gehad hoe met klanten om te gaan.

Wat is de directeur van de KPN hier van plan te doen.

Is het niet dat ze hun salaris van de klanten moeten hebben?

Wat EEN CHAOS EN NOGMAALS CHAOS BIJ DE KPN.

29-05-2017

Te duur

Elk jaar duurder vooral derde ontvanger 25 procent duurder

28-05-2017

KPN is een ramp

Ik raad Kpn niet aan! Het is verschrikkelijk! 2 jaar klant geweest, ik had onbeperkt bellen sms'en kon niet over mn internetbundel omdat het vertraagd internet heb (Zonder kosten) mn oorspronkelijke kosten zijn 55 euro per maand maar ik betaal altijd 90/150 zelfs per maand. Na keren te bellen gebeld dat de rekening niet klopt word gezegd dat het klopt en anders bezwaar moet maken. maar hoe maak je over iedere maand bezwaar? Verschrikkelijk erger dan Telfort zelfs. NOOIT MEER Kpn!

17-05-2017

Bedroevende service voor nieuwe klant.

Onderstaand bericht spreekt voor zich denk ik. Uitkomst van het verhaal: omdat ik het me niet kan permitteren zonder internet te zitten, weer terug gegaan naar mijn vorige provider.

Beste,

Middels dit bericht wil ik mijn ergernis over de handelswijze van KPN uitspreken. Ik heb getracht een overstap van Ziggo naar KPN maken voor jullie alles in 1 pakket.

Op 8 mei j.l. heb ik een sms ontvangen dat de verbinding gereed is; vervolgens heb ik een afspraak gemaakt om gebruik te maken van de installatiemonteur. Deze afspraak is gemaakt voor vandaag 16 mei tussen 08.00 en 10.00 uur; hiervan via sms 2 herinneringen van jullie mogen ontvangen.

Vervolgens ontvang ik vandaag 16 mei om 08.36 uur een email (jullie ordernummer 0011000044349973) dat de monteur niemand heeft aangetroffen en een kibkaart in de brievenbus heeft achtergelaten. Waarom begrijp ik niet want ik stond al vanaf 07.45 uur op het doorgegeven adres tevergeefs op jullie monteur te wachten. Daarnaast heb ik geen kibkaart ontvangen.

De ontvangen email was reden voor mij om direct contact op te nemen met jullie klantenservice waar ik te woord ben gestaan door Guanila L****. Resultaat van dit gesprek was dat zij niets voor mij kon betekenen omdat volgens haar uitleg klantenservice geen invloed op de monteursplanning heeft en dat er contact met mij opgenomen gaat worden voor een nieuwe afspraak en dat dit een paar dagen kon duren. Eerst was de uitleg dat ik niet thuis zou zijn geweest, waarna ik haar verzocht heb contact met de planning op te nemen, waar vervolgens de mededeling vanuit de planning terug kwam dat ik zat te liegen. Guanila bevestigde trouwens dat het zeer vreemd was dat er dan telefonisch geen contact met mij opgenomen was, terwijl mijn telefoonnummer bekend is.

Omdat ik ik met bovenstaande uitleg uiteraard niet akkoord ging en ik het bijzonder vervelend vind om voor leugenaar uitgemaakt te worden, werd er een uitleg gegeven dat er waarschijnlijk wat met de verbinding niet in orde zou zijn geweest. Toen ik daarop weerwoord gaf met de mededeling dat ik al op 8 mei een sms gehad had dat de verbinding gereed was, werd het argument dat de installatie-order er door de backoffice was uitgehaald, en dat er verder niets voor mij gedaan kon worden. Er was niet aan te geven op wat voor termijn er contact met mij opgenomen zou worden voor het maken van een nieuwe afspraak.

Daarop heb ik kenbaar gemaakt dat ik dit niet acceptabel vind en dat ik verwacht dat er vandaag vóór 12.00 uur een monteur voorbij komt om het pakket aan te sluiten. Wederom krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is. Enige mogelijkheid is om de overeenkomst te annuleren, waarop ik doorverbonden ben naar afdeling Annuleringen. Zeer bitter om te moeten constateren dat die afdelingen blijkbaar wel in staat is om adequaat en klantgericht te werken.

Mocht bovenstaand relaas voor uw organisatie reden zijn om alsnog op zeer korte termijn e.e.a.conform afspraak op te lossen, dan weet u mij ongetwijfeld te bereiken.

17-05-2017

Geen technische dienst tussen 17.30 en 8 uur!

In onze regio (Flevoland) bleek 'sochtends er niet naar mobiele nummers gebeld te kunnen worden (met name lastig omdat de schuifpoorten van ons bedrijventerrein ook mobiele nummers hebben). Bij KPN wist men dit nog niet (de telefonistes beginnen om 7 uur), maar konden ook niks ermee want er is geen technische dienst. Die beginnen namelijk pas om 8 uur! Ik dacht dat zoiets belangrijks als het mobiele netwerk wel een 24 uurs dienst zou hebben, maar storingen die buiten kantooruren optreden zijn gewoon pech voor de klant.

14-05-2017

Slechte provider

Teveel storingen. WiFi valt vaak weg. Alles weer resetten om ook weer verbinding te krijgen met kamerthermostaat. 2e tv-ontvanger doet het al jaren niet maar wordt wel berekend in de factuur ondanks melding. Op meldingen wordt niet gereageerd. Afstandsbediening die doorloopt en na het verschijnen van honderden 1tjes of 2tjes eindelijk eens een keer op kanaal 1 of 2 gaat staan. Enzovoort enzovoort .Ben nu overgestapt naar XS4ALL kijken wat dat wordt (is nl. ook onderdeel van KPN.

14-05-2017

Kpn en eu-roaming

Ik kocht altijd bij KPN een internet eu-bundel. Met die bundel (1000MB) kon je dan in het buitenland internetten met 4G. In februari van dit jaar heb ik mijn abonnement verlengd, omdat het dan met de nieuwe roamingpolicy voordeliger zou worden dan elke keer een eu-bundel kopen. KPN kondigt vervolgens vorige week groots aan dat zelfs het aantal MB's verdubbeld wordt. Echter, nu blijkt dat het internetten buitenland niet meer via 4G verloopt, maar via 3G: de verbinding komt moeizaam tot stand en de MB's vliegen er doorheen. Ik heb dat ondervonden tijdens mijn verblijf in Engeland. Jammer hoor dat er dan weer op die manier "beknibbeld" wordt op iets wat ten goede hoort komen aan de consument.

10-05-2017

Onbestaanbaar

Ik ben op 10 april overgestapt met 1 mobiel abonnement en volg met het 2e op 10 juni. Het was de bedoeling dat we vanaf dan MB zouden delen.

In de tussentijd zouden we voor het 1e abonnement tijdelijk MB's kopen (geen probleem volgens de winkel).

Inmiddels zijn er meerdere toezeggingen niet nagekomen omdat medewerkers niet van elkaar weten wat wel en niet kan; ze afspraken niet respecteren en met (schijn)oplossingen komen. Toezeggingen zijn helemaal NIETS waard en de samenwerking tussen chat/facebook/telefoon is waardeloos. Ik kan aan deze 3 kanalen geen woorden koppelen als klantenservice of helpdesk omdat deze begrippen daar volstrekt onbekend zijn of geen inhoud hebben. ADVIES: Laat KPN links liggen

10-05-2017

Niet aan te raden

Wil jij klant worden bij Kpn? Niet doen! Ze smeren je van alles aan en zijn goed in de mensen die er geen verstand van hebben het duurste van het duurste aan te bieden. En dan aan de telefoon zeggen ze: Maar mevrouw wij mogen dat niet doen hoor. wij willen juist dat jullie klant blijven. nou kpn sinds vandaag zijn jullie 4 klanten kwijt ;)

09-05-2017

Een waardeloos abon.

Zenderpakket oke. Prijsverhoging? Waardeloos. Looptijd abon. 1 jaar is te lang. Wij als watersporter konden het abon. vroeger afsluiten voor een half jaar. nu niet meer. houd in dat we nu 93 euro gewoon weggooien. Zo gauw ik en alternatief heb gevonden ben ik weg. En met mij vele andere watersporters en kampeerders.

09-05-2017

De hemel gaat open​!

Ben altijd bij Ziggo aangesloten geweest. Het afgelopen jaar werd het internet en vooral WiFi steeds trager. Herhaalde malen met de service desk gebeld. Meestal erg vriendelijk, maar vaak onkundig. Bij mijn laatste kontakten maakte de medewerker het wel erg bond. Hij adviseerde mij om zelf maar een andere router moest kopen, als ik de WiFi niet goed vond. Deze viel namelijk constant uit. Ben daarop overgestapt naar KPN. Wat een verademing. De overstap verliep vlekkeloos. Internet en WiFi perfect. Had dit veel eerder moeten doen. Ben ook nog goedkoper uit. Alleen de tv kanalen zijn vreemd ingedeeld. Niet er lochies Wel even wennen. Tot op heden geen enkele spijt.

08-05-2017

Abonnement

Ik kreeg de kans mijn abonnement te wijzigen. Op zich prima. Maar kreeg verkeerde telefoon die dus teruggestuurd moest worden en het gekoppelde abonnement moest geannuleerd worden. Hier zouden 4 dagen overheen gaan maar die 4 dagen zijn al bijna vier weken en nog geen stap verder. Elke dag bellen en elke dag wordt er iets anders beloofd of gezegd.en nog vreender steeds weer hetzelfde verhaal uitleggen terwijl er uhmmm notities worden gemaakt op computersysteem.Inmiddels al 5 formulieren aangemaakt maar ook geen resultaat. Met andere woorden een waardeloze service en dus voor mij reden hier weg te gaan. Ze zeggen bij KPN je betaald ook wat meer voor de goede service. Nou volgens mij is deze afdeling nog niet opgezet.

07-05-2017

Bestaande klanten van KPN vissen altijd achter het net

Enkele jaren geleden werden opeens alleen nog mobiele contacten aangeboden met veel hogere databundel voor dezelfde eprijs. Aan nieuwe klanten. Want bestaande klanten moesten het met hun lopends contract doen. Vorig jaar konden nieuwe klanten binnen de EU al roamapen vanuit hun Nederlandse databundel. Voor bestaande contracten was dit niet mogelijk. Die moesten maar een extra buitenlandbundel kopen. Op 1 juni 2017 gaat KPN de datavolumes van hun abonnementen 2x - 2,5x verhogen. Een leuk voordeel voor nieuwe klanten. Raad eens: als je een abonnement hebt dat geen onbeperkt SMS heeft, geldt dit niet, omdat deze contracten straks niet meer bestaan. Dus die worden niet meer ondersteunt. Bestaande klanten? Stik er maar in. Dien je contractlooptijd vooral uit en betaal (veel) meer voor de diensten die andere klanten voor (veel) minder geld krijgen.

06-05-2017

Internet Connectie

Bij ons thuis hebben wij enkel zeer goede internet genomen. daarintegen loopt de internet anders dan beloofd. het is onstabiel en zeer slecht vergeleken met anderen providers. ik ben terug geswitched naar ziggo en daar loopt mijn internet weer helder waar iedereen weer tevreden en tegelijke tijd iets op kan doen.

Meer KPN reviews
Welk cijfer geef jij KPN?