Ik raad KPN absoluut niet aan. Wanneer je wilt overstappen omdat ze belachelijk duur zijn bieden ze je korting aan. Ze vertellen je er niet bij dat die korting maar een paar maand is en je daarna alsnog mega veel gaat betalen. Zonder overleg sluiten ze je weer af voor een jaar. Geen aanrader dus! Die telefoon miepjes vertellen de kleine lettertjes niet waardoor je na een paar maand je ‘korting’ de verplichte rest van het jaar 3 dubbel wel terugbetaald. Zodra je dan belt ‘kunnen ze niks voor je doen en moet je het maar uitzitten’. Een korting of iets aanbieden nadat je bent opgelicht door zo’n miepje neehoor. Geen aanrader!
Meer dan 30 jaar abonnee geweest, peperdure vaste telefoon.
Toen ik dit wilde opzeggen i.v.m. goedkoper mobieltje ging dit niet:ik moest me eerst laten uitschrijven bij kamer van koophandel, terwijl ik hier nooit ingeschreven heb gestaan.Ondertussen nog dik een jaar vast gezeten aan dit superdure abonnement. Mede dankzij meneer A.Scheepsbouwer, die bij aantreden aandelen terwaarde van 5 miljoen euro kreeg. Wat er ook gebeurt: nooit of te nimmer ook maar iets met KPN te maken willen hebben!
Problemen met internet dat steeds paar seconden uitviel. Goed geholpen aan de telefoon, snel monteur aanwezig en hij heeft alles wat mogelijk het probleem kon zijn aangepakt. Nieuwe modem, wifi punt, glasvezelkastje. En kregen zelf nog nieuwe afstandbediening want onze werkte stroef.
Echt top geholpen!
Als je bij kpn werkt ( aan de telefoon zit ) mag je IQ niet hoger zijn dan 40, OMG ,afspraak maken voor een monteur die uiteindelijk niet komt opdagen en toen ik belde ( bijna 50 min in de wacht)om te zeggen dat ie niet geweest is vonden ze er niets van in het systeem en dan werd ik door hun doorverbonden naar een verkeerd bedrijf.
ik zou zeggen zorg dat je de zaken op orde brengt en stuur je personeel op cursus
Sinds donderdag geen internet en televisie. Inmiddels is het dinsdag. 7 gesprekken met de klantenservice verder. 7 keer de belofte gehad dat alles binnen 24 uur weer zou werken maar het werkt nog steeds niet. Ze zouden terugbellen, je word niet teruggebeld. Wat een schandalige service. Denk maar 3 keer na voordat je wat bij de afsluit.
Blijven me bellen en lastig vallen.
Gaf aan dat ik al heel lang in het bel-me-niet register sta.
Ik kreeg een bijdehante: “het bel me niet register bestaat helemaal niet meer.
Ben zo klaar met deze idiote praktijken.
Heb enige tijd geleden KPN internet genomen. Werkte goed tot een week geleden. Plotseling geen internet meer. Op de site gecheckt of er wat aan de hand was. Staat alleen vermeld, dat er een storing is met een verwachte oplostijd. Deze oplostijd schuift voortdurend op, zodat er geen einde aan lijkt te komen. Geloof dat ze er dan ook totaal niet mee bezig zijn. Er wordt ook geen reden voor deze "storing" gegeven. Geeft geen prettig gevoel. Denk dat ik nu na tientallen jaren m'n abbonement maar n's op ga zeggen, want bij Ziggo zijn ze tegenwoordig een stuk sneller met het oplossen van problemen.
Vandaag ben ik gebeld door 088 775 10 26, tijdens dit gesprek had ik doorgegeven dat ik eerder een aanbieding had geaccepteerd en dat die eenzijdig vanuit KPN werd geannuleerd, omdat zij na 1 jaar het niet voor elkaar kreeg om glasvezel bij mij thuis te leveren. Dit ondanks het feit dat de glasvezelkabel al meer dan een jaar geleden tot aan de voordeur was getrokken. De reden van annulering was dat de afdeling KPN Netwerk zo veel achterstallig werk had dat zij na 1 jaar nog steeds niet hieraan zijn toegekomen. De medewerkster aan de lijn gaf aan dat zij mij gaat doorverbinden met een andere afdeling binnen KPN en het verhaal hierboven heb ik wederom moeten vertellen en dat tot 3 keer toe, omdat ik telkens werd doorverbonden naar een andere KPN afdeling. Dit duurde 45 minuten totdat ik iemand aan de lijn kreeg die gaat over nieuwe contracten. Die meneer had zo te zien geen plezier in zijn werk en gaf na 3 minuten aan dat hij mij niet kan helpen en hing op.
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
wat een waardeloze klantenservice die…en grote fouten die dit bedrijf maakt
wat een waardeloze klantenservice die het altijd beter lijken te weten.
Ik wilde mijn internet snelheid verhogen, helaas zit ik op de 4e verdieping en de rest wil het niet. Na 2 x toezeggingen dat dit anders kan is de aanvraag zonder toelichting geannuleerd.
Het ergste komt nog: ik had mijn hussel abonnement niet meer nodig (telefoon als hotspot). Telefonisch opgezegd (een mevrouw die maar niet wilde luisteren). Ik kreeg 2 dagen geleden te horen dat mijn telefoon opgezegd zou worden. Ik eindeloos bellen uiteindelijk zegt een medewerker dat komt wel goed mevrouwtje (!). Helaas vanochtend was mijn telefoon afgesloten
Sinds aanleg glasvezel, haperend internet en hierdoor ook problemen met tv en radio, maar wel bijna 75 euro per maand ervoor betalen
Meerdere keren klantenservice gebeld, alles gereset en doorgemeten, zou allemaal in orde moeten zijn, maar praktijk blijkt nog steeds problemen/ haperen.
Hebben ze me ongewild! een jaarcontract gegeven voor 1 gig. Dat was toen ik belde over de problemen, maar klantenservice maakt t niet ongedaan.
Dus weer bellen, over de nog steeds bestaande problemen, ene keer wordt hoorn erop gegooid en andere keer in de wacht gezet en na kwartier verbinding verbroken.
Klantenservice heeft t monopolie blijkbaar, kpn op geen enkele manier bereikbaar, geen chat, geen mail en ook niet in de winkels
Nou kpn als je zulke medewerkers hebt, verlies je veel klanten
Had een verkoper aan de deur en zei dat ik geen tijd had maar hij bleef doordrammen deur dicht gegooit stond ie een uur later weer aan de deur hij kloppen op de deur en riepen hoezo brutaal en onbeschoft
Glasvezelverbinding laatste dagen heel slecht.
Veel haperingen, veel uitval. Zeer irritant.
Denk erover om over te stappen.
Weg met KPN!
Weg met KPN!
Zo slechte provider, zo slechte medewerkers, zo slechte service heb ik in mijn leven niet gezien. Rotzooi.
Wordt niet geholpen, Heb verhuizing weken geleden doorgeven en zelfs afspraak gemaakt voor levering en nu werd mij gezegd dat mijn adres niet in Nederland staat? terwijl ik nu daar woon!
Ga nu direct stoppen met mijn abonnement en mijn advies ook dat jullie (degene die abonnement heeft) te stoppen, en anderen niet hier abonnement aanschaft!
Wat een stelletje varkens werken daar vanmorgen iets over 7 uur aan bellen en een zeer slecht nederlands sprekende man auto weg nu commanderen. echt geen goed woord over voor dit soort acties
Kpn behandelt mensen nog slechter dan een slager de beesten behandeld die worden geslacht worden met dieren mishandelingen
Op 2 juni verhuizing doorgegeven bij KPN en nadat de nieuwe aansluiting inmiddels al meer dan 10 keer is verschoven en er ook monteurs zijn geweest die mijn frustratie goed konden begrijpen is het weg gelegd bij het management. Maar tot op heden nog steeds geen aansluiting op mijn nieuwe adres. Ze beloven via de telefoon elke keer het allerbeste en dat het nu echt gaan lukken maar nu 3 maanden later nog steeds niks en de vermoedelijke aansluiting is nu weer verschoven naar 7 september. KPN is goed in het [plegen van contractbreuk maar een oplossing bieden is er niet bij. Ik heb ze nu een ultimatum gesteld met stronering van het abonnementsgeld in het vooruitzicht. Ik wacht deze week nog af en dan bij geen resultaat maar overstappen op een andere provider. KPN is erg slecht bezig en heeft totaal geen ook voor de klant.
Ik zit nu al 3 dagen zonder internet tv en bellen. Ik ben blijkbaar de enige in dit blok met KPN dus geen prioriteit. Alle buren hebben ziggo en geen probleem. Als ik bel dan adviseren ze mij om op te hangen omdat ze niks over de storing kunnen zeggen. Ze herkennen dus mijn nummer en willen me niet te woord staan. Omdat het weekend is en maar 1 adres storing doen ze niks. Ondertussen betaal ik inmiddels bijna 93,- per maand. Ik ben al 30 jaar klant maar nu ga ik toch overstappen. Ik had echt gedacht dat ik altijd klant zou blijven. Jammer
Zomaar uit het niets krijg ik een mail:
Vanaf deze factuur betaalt u 4,- meer per maand. We hebben onze prijzen aangepast met een inflatiecorrectie.
Dit kan toch niet, ik ga toch ook niet zeggen dat ik €4 per maand minder ga betalen door inflatie, ik heb gewoon een contract getekend.
Stelletje dieven.
Ik wil een lopend abonnement verlengen, dus bel naar de verkoop afdeling. Ze kan mij een korting geven op een nieuw abonnement, let wel ik betaal nu 62 euro en op de website is de nieuwe prijs zonder kortingen 55 euro. Nou dat is dus precies het bedrag wat ze mee kwam, sowieso vreemd dat ik onlangs nog een prijsverhoging had op mijn huidige abonnement, terwijl de nieuwe abonnementen dus goedkoper zijn. Ze gaat mij doorverbinden naar een andere afdeling die wel korting kan geven, dus je moet dan blijkbaar niet bij de verkoop afdeling zijn… uiteraard (is niet de eerste keer) wordt dan opeens de verbinding verbroken. lekker straaltje klantbehoud!
Zeer slechte service met instellen tot een camera mevrouw kreeg der gelijk niet blijft volhouden dat het aan de camera lag en verbrak de verbinding nu over gestapt op t mobile geen probleem daar werkt t wel
Dramatische kwaliteit tv na storing van 1 week, en nog ergere klantenservice