KPN reviews

Recente KPN ervaringen

Puck
11-03-2024

Nooit meer kpn!

Och. Wat een slecht bedrijf. Ik weet niet waar ik moet beginnen.

Verhuizing in juli doorgegeven en nu nog een onterechte betaling krijgen van €260 voor de maanden waarin wij geen internet en tv hebben gehad, maar waarbij de opzegging bij kpn niet goed doorgekomen is. Als sinds juli 2023 aan het mailen en bellen, maar totaal geen hulp van kpn. Alles draait er alleen maar om geld, geen enkele klantenservice!

Echt om jullie te schamen. Ik weet wel, ga alsjeblieft nooit bij kpn.

Zitten nu bij caiway en nog nooit problemen gehad!

Nooit nooit nooit meer kpn!

11-03-2024

Sinds 26 februari 2024 KPN met 1 Gbit/s snelheid. Helaas haal ik in mijn appartement net 1/3 snelheid, terwijl het modem in de woonkamer staat op 4 meter afstand van mijn laptop, zonder tussenmuren en andere obstakels. Diverse keren gebeld door klantenservice en monteurs. Het antwoord van de monteur en naderhand van zijn manager i.v.m. een slechte beoordeling: ik moest maar een WIFI versterker kopen. Op mijn antwoord van, dan had ik ook bij ZIGGO kunnen blijven kreeg ik de volgende uitleg: Dan gaat u na dit jaar toch weer terug naar ZIGGO.

Onbegrijpelijk deze service. Zo slecht.

08-03-2024

Beloofd simpel en werkend internet. Na 4 maanden, minimaal 10 uur bellen, 3 monteurs en meerdere afspraken die niet nagekomen zijn het abonnement op proberen te zeggen, maar wordt dan aan mijn jaarcontract gehouden.

William
03-03-2024

Internet is slecht

TV hapert om de haverklap omdat connectie van hun internet slecht is.

Als je belt ligt het altijd aan de kabels of de plek waar de kastjes staan.

Ze zijn nog nooit gekomen met een oplossing die werkt.

Ze zijn in een luxe positie dat de concurrentie niet heel veel is.

Tebbe
26-02-2024

Veel negativiteit over Kpn maar ik ben al 10 jaar klant en en enkel goede ervaring. Altijd bereikbaar en ze helpen vlot. Dan de Kpn winkel om de hoek als ik mensen persoonlijk wil spreken. Ze zijn niet de goedkoopste maar je hebt er wel wat voor.

Louise
23-02-2024

Wat een drama. 3 dagen aan het bellen, 3u verder. Telkens wanneer je verhaal is gedaan wordt je doorgestuurd naar een ander. Voordat er met een oplossing wordt gekomen wordt er al 3! Keer simpelweg opgehangen. Terugbelverzoeken worden niet nageleefd. Gevolg is dat er nu, na 3 dagen, nog steeds niets is gebeurd. Wel een abonnement blijven afschrijven wat al een jaar niet meer in gebruik is. Hier gaat dus heel snel de stekker uit. Zonde want ik zit al mijn hele leven bij deze provider. Dat er op deze manier met hun klanten om wordt gegaan valt diep te betreuren.

Marcin
21-02-2024

Sinds vanmorgen 8:00 geen wifi noch tv . Klantenservice hele avond onbereikbaar. Je hoort alleen een bandje - regiostoring en wordt opgelost rond 20:00. Gewoon gelogen want op de site staat nu dat het pas morgen rond middernacht 00:00 wordt opgelost?! Dus 2 dagen geen wifi noch tv! En daar betaal je 55 euro voor. Kansloos!

Astrid
17-02-2024

Wacht na een half jaar nog steeds op de beloofde tv.

Maar erger de WiFi is iplv 100 maar 20 of nul! Wat een ramp is om thuis te werken maar ook voor de kinderen.

Tig x gebeld van het kastje naar de muur. En een refund mag je pas aanvragen als de problemen zijn opgelost. Kpn lost niets op sterker nog ze laten je het uitzoeken.

Nooit meer KPN. Schaam jullie wat een slecht bedrijf is dit geworden. Onmenselijk.

Roy
14-02-2024

Super slecht bedrijf, komt afspraken niet na en stuur je alleen maar van het kastje naar de muur

Miret
13-02-2024

Alles ging mis bij de verhuizing van mijn dementerende 99 jarige vader naar een verpleeghuis. We wilden het, dure, thuisabonnement wel meeverhuizen, vanwege de vaste telefoon. Ruim op tijd verhuizing doorgegeven. Maar in het verpleeghuis moest kpn nog iets doen voordat het zou werken. Pas op het moment van inhuizing konden we pas een monteur bestellen. Het bleek om 2 monteurs te gaan, een van netwerkbeheer en een van kpn abonnementen. Veel telefoontjes gepleegd om het proces te versnellen. Het bleek dat de 2e monteur pas anderhalve week later ingepland was. Eerder kon niet. Mijn vader anderhalve week zonder zijn favoriete TV. Toen maar besloten de Ziggo aansluiting van het huis te nemen en de vaste telefoon eruit te gooien (gelukkig kan hij nog mobiel bellen). Monteur afbellen, verhuizing afzeggen, abo opzeggen. Weer eindeloos bellen met verschillende afdelingen. De opzegging was toegezegd, maar bij nabellen omdat ik steeds maar niets hoorde, bleek die helemaal niet in het systeem te s

Diana
13-02-2024

Zeer SLECHT ervaring! Ik ben al 6 jaar klant en sinds vorig jaar krijg ik hele hoge abonnementskosten. In plaats van betere aanbiedingen te krijgen, krijg ik hoge rekeningen.

Ik bel zelden en gebruik meestal het WiFi-internet van mijn werk.

Mijn internetbytes zijn na 1 week leeg, ook als ik het niet vaak gebruik en ben ik dan genoodzaakt om nieuwe gigabyte te bestellen. Mijn abonnement zou 30 euro per maand moeten zijn en ik krijg rekeningen van 90/100 euro. Om deze redenen weiger ik deze maand de extra kosten te betalen, heb ik de klantenservice gebeld voor een onmiddellijke oplossing en in plaats daarvan hebben zij mijn abonnement geblokkeerd. Zeer teleurgesteld en bedrieglijk! Ik zal mijn abonnement opzeggen.

ik raad je dit bedrijf niet aan!

Diana Boros

Saadia
08-02-2024

Net contact opgenomen met kpn over mijn telefoon abonnement, die ik op 19-12-2023 stopgezet had.

Echter gaat kpn gewoon door met factureren.

Nu krijg ik te horen( van een zeer arrogant, onbeschoft en klantonvriendelijk medewerker) dat de abonnement niet stop is gezet, dit terwijl ik gewoon een bevestiging heb gekregen via de mail, de medewerker blijft dat ontkennen, ik heb gezegd dat ik de bevestiging wil doorsturen als ik een mailadres van hem zou krijgen,

Nee hoor dit kan niet volgens hem, mijn abonnement is per vandaag opgezegd en ik moet nog een maand opzegtermijn betalen, dat was het en niet anders.

en je gelooft het niet, mijnheer heeft gewoon opgehangen.

Ik heb hier echt totaal geen woorden voor, totaal gechoqueerd, verschrikkelijk

Datum van ervaring: 08 februari 2024

Matteo
06-02-2024

Zelfs 1 ster is eigenlijk al teveel. Mijn abonnement bij KPN zou 15-1-2024 ingaan 3 weken verder heb ik de boel maar geannuleerd omdat ik nog steeds niks had ontvangen. er is in de hele periode 1 keer een monteur langs geweest en die was naar 5 minuten weg want het ging om het netwerk en daar mocht hij niks aan doen. contact met kpn helpt niet verder want hoewel ze zouden moeten samenwerken met KPNNetwerk zijn het net twee compleet vreemden van elkaar die enkel via tickets communiceren. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen, terugbelverzoeken worden niet uitgevoerd, de status/voortgang wordt niet vermeld en je wordt gewoon als nieuwe klant volledig afgeschoven als onbelangrijk. Ik heb ik weet niet hoevaak met KPN en KPNNetwerk gebeld en iedere keer kon je gewoon de schouders ophalen voelen door de telefoon. Er is geen enige vorm van meedenken, helpen, actie ondernemen. Ik heb enorm veel tijd gestoken om maar internet te krijgen en wordt niet eens gecompenseerd voor het schandelijke

Ben
06-02-2024

KPN gebeld, afspraak gemaakt sim only onbeperkt bellen en data voor €25,-/mnd

Heb ook internet thuis van KPN, heb dus ook nog korting van €7,50.

Betaal nu €27,50/mnd, gebeld met hun en zeggen dan, normaal is de prijs €42,50/mnd.

Met de kortingen er af komt men op die €27,50.

Dit klopt in de verste, verte niet.

Als ik dan na ga tellen kom ik op €17,50/mnd uit.

Astrid
05-02-2024

Probeer kpn te bellen met een vraag over het inloggen maar zij zijn niet te bereiken. Verbinnding wordt vErbroken zonder contact.

03-02-2024

Warrig beleid, Ambtelijke organisatie, moeilijk bereikbaar, niet klantgericht, slechte of geen interne afstemming, wachttijden, verkoop zonder praktische vlotte/deskundige uitvoering, Ga ZO door.

Hakkers
02-02-2024

Opzegging gedaan bij KPN

2x de verkeerde mailadres van de klantenservice gekregen (waarbij de personen aan de telefoon natuurlijk 24/7 chagrijnig zijn), waardoor het opzeggen werd vertraagd. Waarbij ze wel facturen sturen voor de periode dat je hun diensten NIET meer gebruikt. Natuurlijk deed KPN er een geruime tijd over om zo lang mogelijk te doen om de opzegging door te voeren.

In de mail van de opzegging word gezegd dat de periode waarover je wel betaald maar geen diensten afneemt word gecrediteerd…. Nou je raad het al, er is maar 1 maand gepakt van de 2. Waarbij er ook blijkbaar herinneringskosten vanaf halen, omdat ik een bedrag heb teruggeboekt naar mijn rekening omdat ik vind dat ik niet ga betalen voor diensten die ik niet gebruik.

Al met al, gebruik KPN zeer zeker niet als je nog een beetje klantvriendelijk wil

worden behandeld.

02-02-2024

KPN beloofde mij na verhuizing korting op het maandbedrag. Tijdens dit telefoongesprek aangegeven dat ik de korting niet zag terugkomen op de orderbevestiging. "Geen zorgen meneer, wordt allemaal geregeld". Ik heb er daarna zelf meerdere keren voor je gebeld en wat is uiteindelijk de oplossing: ze kunnen een korting toekennen, maar dan zit ik er weer een jaar aan vast. Bizar slechte klantenservice en nu helaas maar het contract uitzitten en dan met piepende banden weg.

30-01-2024

Wij hebben vanaf vrijdagochtend geen tv…

Wij hebben vanaf vrijdagochtend geen tv of internet meer. Al tig keer gebeld en iedere keer ander antwoord. Vanochtend nog gebeld en het zou nu echt om 14 uur opgelost zijn, maar inmiddels staat de tijd al weer op 18 uur. Ze willen ook niets ter vervanging sturen zodat we voor nood op een andere manier tv of internet hebben. Dit gaat blijkbaar maar om een klein groepje mensen en dan heeft het voor kpn geen hoge prioriteit. We vinden dit echt niet kunnen, thuis werken gaat nu dus niet en men is niet bereid te helpen. Moet maar wachten tot het is opgelost, maar wacht al vijf dagen!

Theo.

26-01-2024

Zeer slechte ervaring, slechte verbinding, koppelen van apparatuur met wifi is een grote pijn hoop Zeer slecht.

Ben zeer ontevreden over kpn als ik dit voor die tijd had geweten was ik nooit bij kpn gegaan.

Gr Marcel Nol

Meer KPN reviews