Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
4 aug bij Vodafone winkel geweest en aangegeven dat het scherm van mijn Samsung S22 Ultra kapot was. Ik wilde hem laten repareren. Letterlijke woorden vd medewerker waren dat ik dat bij Samsung moest laten doen terwijl ik het toestel bij Vodafone had gekocht. Bleek later uiteraard niet het geval te zijn. Ik heb altijd betaald voor leentoestel service en heb recht hier gebruik van te maken. Verkoper zei dat dit alleen maar kon als je ook verzekerd was bij Vodafone. Dit is volledig onjuist. Men wilde mij niet verder helpen. Thuis op de website van Vodafone gekeken en las dat als je Dynalogic 045-7501515 belt je een afspraak kunt maken om kapotte toestel op te halen en leentoestel te ontvangen. Voor de afspraak heb ik gevraagd om bevestiging dat men Leentoestel zou meenemen. Tot 2x toe een koerier langsgeweest echter geen leentoestel bij zich. Etc.
Al maanden word ik bij Vodafone geconfronteerd met te hoge afschrijvingen. Het lukt me niet om dit probleem opgelost te krijgen. Ondanks herhaaldelijke pogingen om iemand te spreken te krijgen die het probleem kan oplossen krijg ik telkens te horen, dat er een zogenaamde ' case' is opgesteld en ik tzt op een antwoord kan rekenen.
Mijn hoop is nu gericht op de maand december, want dan is mijn contract bij Vodafone afgelopen en zal ik mij gaan contracteren bij een andere provider met een betere klantenservice.
Vodafone's trage internetverbindingen: betaal voor niets!
Ik dien bij deze een klacht in over de belabberde mobiele data-verbinding die ik al meer dan anderhalf jaar ervaar. Ondanks herhaalde oproepen naar jullie klantenservice en de netwerken afdeling, is het probleem nog steeds niet opgelost.
Het is frustrerend dat ik als klant van Vodafone zo behandeld word. Ik betaal al meer dan anderhalf jaar lang voor iets wat niet naar behoren werkt en wat krijg ik in ruil? Een klantenservice die me keer op keer afwimpelt en een netwerken afdeling die beweert dat ze alles hebben geprobeerd, terwijl het probleem duidelijk nog steeds niet is opgelost.
Als klant voel ik me niet gerespecteerd door Vodafone. Jullie lijken geen enkele waarde te hechten aan mijn tijd en geld. Het lijkt alsof jullie denken dat jullie ons kunnen bedriegen en dat we toch wel blijven betalen voor jullie waardeloze diensten. Nou, ik pik dit niet langer.
Het zijn oplichters,mooie praatjes om je 'n ab aan te smeren.Ala je er bent is het net wat anders in hun voordeel.Klantenservice is geen klantenservice maar 'n aso team! en vreselijk brutaal en ongepast!
Overgestapt naar Vodafone maar blijkt al snel geen bereik te hebben op een hoop plekken bellen met ze en het licht aan alles maar niet aan hun mensen als je zakelijk goed bereikbaar wil blijven ga niet naar Vodafone wij hebben onze contracten afgekocht en heel gou weg bij dit ballen bedrijf
Topbedrijf!
Zit al jarenlang probleemloos bij Vodafone en Ziggo 😄👍
Al jaren lid bij Vodafone en krijg daarvoor geregeld extra's deals wegens trouwe klant. Zoals gratis dubbele data of extra korting bij verlengen van abonnement bij aanschaf van nieuwe telefoon. Uiteraard is dit bedoeld om mij als klant te behouden, maar dat neemt niet weg dat het goede service is.
Al vanaf december bezig twee teruggestuurde toestellen terug betaald te krijgen. Ook loopt er een abonnement wat nooit gebruikt is. Tig keer gebeld en vervolgens wordt verbinding verbroken. Op chat zelfde ellende. Er wordt gewoon niks gedaan. Kost mij veel tijd en frustratie en nog ben ik niet geholpen.
Troep en oplichting. Hebben netwerkgarantie, maar beweren dat er dekking is. Nooit meer!
Bij de helpdesk een Krankzinnig menu met veel te veel zijpaadjes. Soms kom je ook in een loop terecht waardoor het nooit ophoudt.
Vriendelijke medewerkers die niets oplossen. Vandaag 4 uur bezig geweest in een poging om een foor Vodafne gemaakte fout ( verkeerd abonnement) te laten herstellen. Doorberbinden half uur wachte en daarna verbroken verbinding. Is 3x gebeurd vandaag. Nu wel correcte abonnement maar weer veel te hoge niet afgesproken prijs. Kortom een geweldige puinhoop. Ben in de afgelopen 50 jaar nog nooit zo’n inefficiënte organisatie tegengekomen.
Ik ben van KPN naar Vodafone overgestapt. Slechte keus. Als ik buiten spotify luister, heb ik vaak lange tijd geen muziek. Bij KPN nooit last van gehad. In de auto gebruik ik android auto. Ik moet voor dat ik weg rijdt, de wifi uitschakelen op de telefoon, anders breekt mijn navigatie af met het overschakelen naar 5G, als dit al beschikbaar is. Bij KPN had ik dat niet. Ik wilde mijn data pakket naar beneden bij stellen omdat ik veel minder data verbruik na een spondylodese (loop minder, dus minder muziek luisteren) moet je daarvoor €25 betalen. Zodra het mogelijk is, Vodafone én Ziggo eruit
Was tevreden maar ik heb echt onwijs spijt dat ik een Esim heb gekozen bij de verlening. Het werkt niet. Online klantenservice kan niets doen! Snappen niet hoe het werkt - kunnen mij niets uitleggen waarom het verkeerd gaat. En om het probleem met mijn digitale product op te lossen moet ik naar een winkel! Serieus fysiek naar een winkel! Misschien moet Vodafone eens zorgen voor goede beschrijvingen en een werkend product!
EUR 4,57 voor betalen per overschrijving
EUR 20- voor het wijzigen van je abonnement
Onduidelijke facturatie, onverwachte kosten.
Nadat wij drie van de vier nummers hebben overgezet van Vodafone Red Together naar KPN, blijft er een wees nummer over waar geen data bij zit. Het is niet mogelijk om dit abonnement van dertig euro per maand om te zetten naar een abonnement met internet. De klantenservice zegt: Vodafone kan toch niet voor al haar klanten bijhouden welke abonnementen er zijn afgesloten. Dit zegt eigenlijk wel genoeg over Vodafone.
Vanaf dag 1 met een verhaaltje naar binnen gelokt en nu al bijna 2 jaar dubbele abonnement aan het betalen… zelfs aan het eind van het contract met opzeggen problemen.
Maar natuurlijk zeggen fout ligt niet bij ons (terwijl er fout op fout op fout word gemaakt bij Vodafone)
Bespaar jezelf ellende en blijf weg bij Vodafone!
Rekenen veel teveel en rommelen met de eindrekening.
Helpen je altijd, als je normaal doet.
Veel klachten hier kunnen vaker worden opgelost, door 1 belletje.
En gewoon normaal doen, niet doen dat de hele wereld om jouw draait.
Praat met die mensen, en hebben altijd een oplossing.
Doe normaal dan doe je gek genoeg
Dikke oplichters, ze maken weer een verhaaltje en bent elke keer dik veel meer iuit. Vertrouw hun niet
Het is blijkbaar een moeilijke vraag als je wilt weten wat er maandelijks van je rekening wordt afgeschreven aan abonnementskosten. Inmiddels 5 verschillende bedragen gehoord en het via een mailtje toe te sturen, lukt blijkbaar ook niet. Ik wou dat ik nooit aan een nieuw abonnement was begonnen.
Dankzij Vodefone het nummer van opa kunnen omzetten naar kleinzoon. Ontzettend goed geholpen door de dames Donna en Hatice van de klantenservice en de nabestaandendesk! Buitengewoon vriendelijk en correct qua afspraken nakomen!
Het was altijd al een bedrijf met twijfelachtige reputatie. Nu met de fusie van Ziggo wordt het er niet beter op. De arrogantie straalt door de telefoon terwijl ze zelf niet weten wat ze aan het doen zijn. Erg jammer. Nu meer dan 25 jaar abonnement toch aan het overwegen over te stappen. Bagger dit.