Als je gaat verhuizen mag je nog fijn doorbetalen tot einde abonnement , wat een waardeloze club is Youphone.
Gas water en licht kun je probleemloos opzeggen maar deze incompetente club laat je gewoon betalen.
Youphone nooit meer, beste mensen wees gewaarschuwd en kijk eens verder.
Als KPN abonnement kreeg ik 5 gB extra bovenop mijn 15 gB. Hiervoor dank.
Maar toen er 15 gB gebruikt was, kreeg ik waarscbuwing dat afgesloten zou worden. Ik zou extra databundel moeten kopen. Toen ik me hierover per mail klaagde, kreeg ik als antwoord dat ik maar moest genieten van de extra 5 gB.
En hoe zit het met KPN-Abonnementhouders die in onwetendheid dam maar een extra bundel bijkopen, zonder terwijl ze nog 5 gB te gebruiken hebben!?
Zeer slordig en klantonvriendelijk van Youfone. Gewoon de IT aanpassen aan de nieuwe samenwerking met KPN. Dar betaal ik toch OOK voor?!
Ik raad iedereen af om klant te worden bij youfone. Per ongelijk ging ik 600 mb buiten mijn bundel en er wordt door youfone 10 cent per mb in rekening gebracht in dit geval dus voor een luttele 600 mb 60€. Wanneer je opbelt naar youfone dan vinden ze dit heel normaal. Wordt hier nooit klant dit zijn oplichters ondre de kpn vlag!
Ik voel me afgeperst
Een abbonement willen afsluiten.
Gelukt waarna de site ,ik oeps er is iets misgegaan.
Waardoor ik opnieuw de een cent overgemaakt heb
Eerste simkaart na 2 Dagen binnen gekomen
2de veel en veel later. Maand+
Nooit gebruikt en nooit geactiveerd en nu dus Wel vast aan een 2de jarig contract
Klantenservice gecontacteerd. Meneer het is eigenschuld. U kunt afkopen .,
Terwijl heel duidelijk te zien is dat ik de tweede simkaart nooit aangeraakt is.
In de maand Mei zeer slechte ervaring ,betreft telefonisch contact vanwege mb overschrijding die niet waarneembaar was op de app €30 voor 300 mb!, na copies gestuurt te hebben waar youfone om vroeg op 2 Juli een coulance regeling gekregen vanwege "landelijke storingen e.d betreft doorgave van data! en de 100% verbruik dat niet gemeld was, te veel berekende wordt komende maanden verrekend totdat alles op 0 staat , positieve ervaring dus,
Tevens uitleg gekregen van de 50 % extra in de bundel vanwege KPN internet als provider .
Beste youfone. U zou zich kapot moeten schamen. Contract verlenging zonder dat ik er om gevraagd heb. Uw klantenservice kan mij geen geldig bewijs leveren. Er wordt gezegd dat de verlening met de Youfone app bevestigd is. Nooit bevestiging ontvangen, via de app of via de mail. Als ik om een geldig bewijs vraag of om een manager te spreken dan wordt er opgehangen. Ik verwacht dat het via deze weg wel snel opgelost gaat worden.
Tv kijken is bagger. Slechte decoder. Geen favoriete kanalen opslaan. Blancs in geluid van enkele seconden, maar wel frequent.
En om de haverklap decoder moeten resetten omdat anders niks werkt.
Snap dat ze goedkoper zijn.de apparatuur is gewoon goedkope troep en de klantenservice (die zeggen iets uit te zoeken en nooit meer iets laten horen) zullen ook niet de duurste krachten zijn.
Slechte provider. Vaak internet niet toegankelijk of heeeeel traag. Ook informatie opvragen op hun side is vaak niet mogelijk of heeeel traag.
Ik had het niet gehoopt maar kpn zorgt er wel voor dat de klanten weglopen bij you fone of andere providers die gebruik maken van het kpn netwerk. You fone komt echt op de tweede of verdere plaats. Goedkoop is hier een slechte keuze.
Zeer slecht. Jullie misleiden klanten eerst en vervolgens pinnen jullie op klanten en moeten zij maar gaan bewijzen?! Word je lastiggevallen met brieven op basisschoolniveau.
Oplichters en vallen je lastig totdat je betaald maar aan klachten werken ze niet. Recht op inzage? Nee hoor, kennen ze niet, de ene oor in andere uit. Die worden gewoonweg verwijderd omdat ze je zo lang aan het lijntje houden.
Slechte service, beloven veel wat niet klopt
Witte boorden criminelen.
Facturen kloppen niet, de bedragen zijn veel hoger dan overeengekomen en bij de klanten service word je afgescheept.
TV kijken is waardeloos . Springt spontaan op een andere zender en onthoud niet waar je was.Terug kijken werkt vaker niet dan wel.
Onvoorstelbaar dat ze zo met betalende klanten omgaan.
Ik ga aangifte van oplichting doen.
Zeer slechte ervaring. Wij hebben een langdurige internetstoring, nu al 6 weken. Telkens als wij bellen krijgen we weer een callcentre medewerker die niks meer weet dan wat op het scherm staat. Telkens krijgen wij dezelfde mededeling voorgelezen en meer informatie krijgen we niet. Dit wordt overigens wel beloofd. Er zal een mail komen met informatie. Na 5 weken storing kregen we inderdaad een mail: het is onbekend hoelang de storing nog gaat duren.
Aandringen is zinloos. Vragen om een medewerker te spreken die meer van het probleem weet ook. Alles ketst af op de callcentre medewerker met het scherm. Ze beloven maar weer een notitie te maken. Joepie.
Zeer slecht. Ik was kamperen in Duitsland waar geen wifi was en mijn internet snel op raakte, ik heb een extra bundel afgesloten zodat ik geen onnodig hoge internetkosten zou maken. Nu kreeg ik nog een rekening van €77 voor 2 dagen internet gebruiken. Na contact met de klantenservice te hebben gehad zeiden ze dat ik eerst een dataplafond had moeten kopen en dat ik dan pas de extra data kon bestellen voor internet binnen de EU. Dit blijkt data te zijn voor buiten de EU?! Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en waar blijkt dit te staan… in de algemene voorwaarden als je een contract tekent. uiteindelijk 0 klantvriendelijkheid. ze proberen erg makkelijk geld te verdienen over de rug van de klanten!
Echt werkelijk waar een kut bedrijf niemand weet wat die doet. Je word iedere keer opgescheept met modem resetten en terugbellen. Terwijl dit al 80 keer is gedaan. Heb in de laatste 40 gesprekken met hun callcentre welgeteld 1 mevrouw gehad die vriendelijk was,wist waar ze het over had en bereid was te helpen.
Ontzettend slechte bedrijf. Komt de afgesproken tijden niet na. Ze hebben aangegeven dat we op 18 mei internet zouden hebben. Het is al 10 dagen later dat we geen internet hebben.
Na overstap naar een andere provider heb ik nrbehoud gevraagd.
Een bevestigingmail gekregen van youfone dat mijn abbo afloopt op 3 juni.
Nu wegens omstandigheden geen nrbehoud nodig maar wel de overstap naar de nieuwe provider.
Youfone houd nu stug vol dat mijn abbo dus niet opgezegd is terwijl ik van hunzelf de mail heb gekregen.
Nu zou ik een nieuwe opzegtermijn krijgen of mijn abbo bij youfone loopt gewoon door.
Slechte service youfone.
Jammer dat jullie zo je targets moeten halen en niet meedenkend met de klant