Absolute scam, slow connection, bad service, made me pay extra fees at the end of the contract
Wij zitten al sinds woensdag zonder internet en treffen de meest incompetente, onaardige klantenservice. Elke keer komen ze met een ander verhaal en nu zeggen ze voor het weekend niets te kunnen doen, terwijl degene die we vanochtend aan de telefoon hadden nog zei dat er vandaag iemand zou komen, dus ook de hele dag voor niets thuisgebleven. Zeer slechte service.
Zeer slechte klantenservice. Wilde abonnement afsluiten met nummerportering, dit ging niet helemaal goed de eerste keer. Klantenservice heeft echt 0,0 geholpen. Uiteindelijk maar abonnement gecanceld, want dit voorspelde weinig goeds.
Klantenservice is een ware nachtmerrie! Incompetentie en onbeleefdheid staat hoog in het vaandel bij Youfone
Ik probeer al drie maanden tot een oplossing te komen met youfone over in rekening gebrachte mb's. Er worden toezeggingen gedaan maar vervolgens niet nagekomen. Er wordt niet gereageerd op emails of telefoongesprekken. Echt een enorm slechte klantenservice/ omgang met klanten. Als ik dit geweten had, dan was ik geen 6 jaar klant gebleven.
Sinds 31 augustus ligt mijn internet thuis er uit. Ik heb de klantenservice gebeld. na een half uur wachten kreeg ik te horen dat ik de Technische Dienst moet hebben. Ik weet zeker dat ik de optie 2 voor vast internet heb ingetoetst en vervolgens optie 5 voor de Technische Dienst. Ik moest het volgens de Mevrouw van de klantenservice nogmaals proberen. Hierna heb ik nogmaals 45 minuten aan de lijn gehangen om vervolgens dezelfde mevrouw aan de lijn te krijgen die mij niet kon helpen. Deze mevrouw zette mij dit keer zelf in de wacht om doorverbonden te worden met de Technische Dienst. Hierna heb ik een half uur aan de lijn gezeten waarop de verbinding werd verbroken. Dit is niet de manier om met klanten om te gaan. Mijn mening over Youfone is gezet en ik zal mensen die met Youfone in zee willen gaan waarschuwen voor de manier van omgang.
Na diverse contact gehad, en Gratis monteur etc toch 60€ aansluiting moeten betalen,terwijl de desbetreffende monteur op factuur €0 aangaf! Twee e-mails gestuurd en geen reactie gehad van Youfone!
Door de fouten van dit bedrijf ben ik veel tijd kwijtgeraakt aan het oplossen van een probleem dat zij zelf hebben veroorzaakt. De slechte communicatie en de onprofessionele houding hebben me veel frustratie bezorgd. Ik kan dit bedrijf dan ook zeker niet aanbevelen.
Onbeschofte klantenservice. Ze beloven iets, maar komen het niet na. Meermaals contact opgenomen en ineens weten zij niet meer wat afgesproken is, terwijl de gesprekken worden opgenomen. Daarbij hoor je kinderen op de achtergrond tijdens het gesprek en reageert de medewerker ook niet.
En dus ook EDR is een handlanger van youfone is allemaal aantoonbaar
dat youfone de fouten heeft gemaakt waardoor dit allemaal ontstaan is
maar dat ze het afschuiven op de klant , na overleg gehad met mijn rechtsbijstandverzekering maar betaald , omdat het anders verder uit
hand zou gaan lopen en daar parasiteren dit soort bedrijven op.
Dit soort bedrijven schaden de mensen het meest die al niet koopkrachtig zijn , dus goedkoop is duurkoop.
John.
Deel 4
Modem laten installeren door de installateur, vervolgens geen internet. Na een uur en 2 minuten in de wachtrij te hebben gestaan word de verbinding verbroken. Heb je ze eindelijk te pakken willen ze je niet helpen met een werkend product want je wilt het contract wijzigen wat je vrouw heeft afgesloten. Doe je zelf een plezier en blijf ver weg van deze nare partij!
Echt een pauper provider. M’n vriendin zit daar en heeft constant problemen met internet op haar telefoon. “we hebben een storing sinds mei”, “daarom heb je waarschijnlijk problemen met internet”… en dan verwijzen naar kpn omdat ze gebruik maken van het kpn netwerk. Een storing van 2 maanden!? welke provider komt daar anno 2024 nog mee weg?! wel betalen maar het probleem niet oplossen. Bellen en mailen heeft geen zin want niemand kan iets voor je betekenen. Zelf zit ik bij kpn en heb ik nooit problemen. Laat je echt echt echt niet overhalen door hun aanbiedingen, want het eindigt in een hoop gezeik.
Absoluut onbetrouwbaar. 10 cent per MB buiten bundel kosten, absurd maar dat staat tenminste nog in de kleine letters.
Het onbetrouwbare deel zit in dataverbruik zelf. In 36 maanden bij Vodafone nog nooit meer dan 10 GB verbruikt in een enkele maand. Er is geen enkele gedragswijziging geweest en altijd wifi thuis aan, bij Youfone is het datavebruik verdubbeld en ineens veelvuldig over de bundel heen. Rekeningen van 100+ euro op een abonnement van 15 EUR per maand.
Discussie per line item over de specificatie is niet te winnen en je wordt afgescheept door service medewerkers. Nooit meer youfone. Veel plezier met de overname KPN!
Waardeloos
Geen gratis monteur maar 1 van 200 euro
2x aangevraagd voor opzegging en ren afkoopsom
4x gebeld hierover
Opgezegd dmv einde contract maar die opzegging die ik eerder heb aangevraagd kunnen zr niet vindeb
Youfone klantenservice is de meest incompetente van alle telecomproviders
Goedkoop is duurkoop
Niet doen
Zeer slechte service elke maand krijg ik hoge kosten inplaats van 4 euro naar 72 euro. Data plafond staat aan en als nog hoge kosten. Kut bedrijf die ook niet helpt als ik om uitleg vraag mbs kloppen niet
Ik raad t iedereen af!
Ik heb op 1 april 2024 mijn abonnement en de abonnementen van mijn vrouw, zoon en dochter aangepast en verlengd met 2 jaar.
Voor mijzelf zou dat éénmalig € 25,- aan oversluitkosten gaan kosten, de eerste 12 maanden van het abonnement € 2,50 per maand gaan kosten en de daaropvolgende 12 maanden € 11,- per maand gaan kosten.
Tot en met de afrekening/facturatie van de maand juni is dat door Youfone correct gefactureerd en afgeschreven. Nu zag ik toen ik in Myfone was ingelogd en op mijn digitale bankafschrift keek dat ik per juli 2024 ineens in plaats van € 2,50 een bedrag van € 11,- per maand moet gaan betalen. Dat is mijns inziens absoluut niet correct.
Ik heb dit enkele dagen geleden telefonisch (en inmiddels ook al tot tweemaal toe via de mail, waarvan één als officiële klacht met bijbehorend ticketnummer 83061) aan een medewerkster van de klantenservice van Youfone medegedeeld en geprobeerd het aan haar/hun uit te leggen.
Moet in elke stad in het buitenland mijn mobiel opstarten anders heb ik geen bereik al 20 keer gebeld maar daar wordt je niks wijzer van
Als je gaat verhuizen mag je nog fijn doorbetalen tot einde abonnement , wat een waardeloze club is Youphone.
Gas water en licht kun je probleemloos opzeggen maar deze incompetente club laat je gewoon betalen.
Youphone nooit meer, beste mensen wees gewaarschuwd en kijk eens verder.