Youfone reviews

1.9
Positief7%
Neutraal2%
Negatief91%
Laatste 12 maanden202220212020
Lid

Recente Youfone ervaringen

Marco
28-09-2023

Scherper qua prijs ga je het niet vinden. En dan ook nog met KPN netwerk en 5g. Echt een verademing t.o.v. andere prijsvechters zoals Simpel.

Marloes
26-09-2023

Instabiele verbinding en slechte klantenservice. Totaal niet bereid om een oplossing te bieden voor het probleem.

We hebben in de loop der jaren meerdere providers gehad en dit is beslist een waardeloze partij.

Tess
26-09-2023

Zojuist overgestapt naar Youfone en echt super tevreden! Top bereik en goede service.

John
18-09-2023

Ik ben net verhuist, sluit internet af met een leuke deal. Alles goed geregeld, wel wat lang wachten op de spullen maar oke. Alles doet het goed.

Ik wil ook TV aan laten sluiten toen ik over was maar dan vervalt de aanbieding prijs van internet en moet ik meer gaan betalen. Dit omdat het contract gewijzigd gaat worden. Dus je neemt er een dienst bij en de prijs van de eerste dienst wordt duurder omdat je een wijziging doorgeeft.

Wie bedenkt dit binnen z'n organisatie, Die verdient vast een bonus haha.

Regels zijn belangrijker dan luisteren naar klanten en ik ben een groot fan van #Jos Burgers en die zou hier een dagje training moeten geven over klantgerichtheid.

Youfone, bedankt

Sjef
12-09-2023

Vast een prima provider wanneer je geen specifieke problemen hebt. Echter, wanneer je met de helpdesk in aanraking komt merk je dat die niet functioneert. Bevragen worden gebrekkig beantwoord en situaties wordt niet volledig op ingelezen, waardoor antwoorden repetitief en niet behulpzaam worden. Betaal iets meer bij een andere provider voor een fatsoenlijke helpdesk. Dit is geen service.

Meine
06-09-2023

2 1/5 maand gebeld over een verkeerd contract eerst een buitenlandse aan de telefoon die er niets van begreep 3 kwartier gewacht voor er op genomen werd .Het contract was aangevraagd door Belsimpel. Het komt hier op neer alles wat fout ging is mijn eigen schuld.

Dus ga nooit met Youfone en Belsimpel in zee wees gewaarschuwd.

Jessy
05-09-2023

Net 20 minuten gebeld met een youfone medewerker omdat mijn internet er uit ligt. Zij heeft mij 10 minuten laten wachten om het uit te zoelen, vervolgens heeft ze een mail getypt om mijn vraag door te zetten naar een afdeling. Dat kan ongeveer 3 werkdagen duren voordat ik antwoord krijg. Ik zit nu dus zonder internet en zonder tv en geen idee voor hoe lang. Maar ik betaal wel!? Naast dat ik hier totaal niet mee geholpen ben, was diegene erg onbeschoft, sprak me aan met 'je' en 'jij', gaf geen duidelijkheid over wat ze nou aan het uitzoeken of doen was. Doorzetten naar "de afdeling" was ook niet mogelijk, sterker nog, ik werd uitgelachen. Heb veel vreemde gesprekken gehad met bedrijven, maar deze sloeg alles.

Henna
05-09-2023

Hele slechte service zit al twee maanden zonder huis telefoon kan noet inloggen met mijn tabllet en niemand kan mij helpen

Carlo
04-09-2023

Wordt niet serieus genomen

Dylan
04-09-2023

Support is niet geweldig

Bereik is niet perfect

Snelheid is goed

5G voor goedkoop is nice (alleen niet volledige snelheid)

Harm
29-08-2023

Overstap service niet gelukt, met de vraag om zelf op te zeggen bij de huidige provider. Doe dit nooit! Youfone komt 5 dagen voor de opzeg datum terug dat het nieuwe contract 5 dagen later pas begint. Of te wel, geen internet of tv voor 5 dagen. Bedankt Youfone! Ze doen er niets aan, nog geen excuses

Tamer
28-08-2023

Glasvezel hel. Ik zit al twee maanden zonder internet en tv. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Enorme slecht van Youfone. Ten alle tijden vermijden. Klantenservice faalt aan alle kanten. Afspraken komen ze niet na. Ondertussen zijn ze wel aan het factureren. Heel erg asociaal

Doeterniettoe
26-08-2023

Wat een amateuristische organisatie is Youfone in zijn klantenservice! Ik ben een week lang aan het bellen geweest met diverse medewerkers die stuk voor stuk wat anders zeiden, de verkeerde informatie doorgaven of helemaal geen informatie doorgaven. Ze moesten alles navragen en kwamen dan nog met een waardeloos antwoord terug. Ik zit nu een week zonder tv en internet door een fout van de klantenservice, maar terugdraaien kunnen ze niet! Gelukkig kon ik bij mijn oude provider waar ik weer naartoe terug ben gegaan, eerder aansluiten maar dit is echt kansloos! Als je overstapt en alles is goed dan is er niks aan de hand, maar zodra je de klantenservice gaat bellen begint de ellende. Ik ben een hoop tijd, energie en ergernis verder. Nooit meer Youfone internet en tv meer voor mij en hopelijk een hoop anderen, als je jezelf een hoop ergernis wilt besparen!

Theo
22-08-2023

Overgang ging zeer slecht. Het zou vandaag overstap naar Youfone, helaas geen internet op de glasvezel lijn. Klantenservice kon niets aan doen, echt waardeloos

Joop
03-08-2023

Ik kan dit bedrijf werkelijk niet aanbevelen. De installatie verliep moeizaam, omdat er nauwelijks instructies bij het pakket zitten, die moet je gaan opzoeken op internet. De apparatuur is gammel en voortdurend gestoord: beeld dat stilvalt of uitvalt, haperend en niet synchroon lopend geluid, zenders die het dagenlang niet doen. De klantenservice was het afgelopen jaar bij herhaling niet bereikbaar of reageerde inadequaat: zo zouden de problemen aan de TV liggen, maar bij een andere aanbieder spelen al deze sores niet. Het is goedkoop als je geen enkele faciliteit wilt die elders standaard is; wil je die, dan moet je bijbetalen en ben je al met al duurder uit dan bij een A-aanbieder. Kortom: binnenkort stappen we over. Had ik de recenties van anderen maar eerder gelezen! En op Trustpilot worden negatieve ervaringen zo snel mogelijk gewist. Zo kan iedereen aan een positief imago komen.

Amina
01-08-2023

Ik heb pas een Youfone thuis abonnement, wat een teleurstelling, ik heb niet overal wifi, contact met klantenservice opgenomen, zij vertelt doodleuk dat ik zelf wifi versterkers moet aanschaffen. Waardeloos, voor mij nooit meer Youfone.

Mensen wees gewaarschuwd, zijn gewoon oplichters.

Annemarie
01-08-2023

Wij zijn nu enkele maanden bij Youfone. Goede aanbieding kunnen afsluiten, en alles nu op 1 e-mailadres zodat we voordelen hebben. In het begin wat problemen kleur tv maar opgelost door kastje opnieuw aan te sluiten. Bij onze gsm altijd goed bereik, alleen een klein stukje in Duitsland niet maar in ander stukje Duitsland wel prima bereik.

Dus gezien het lage bedrag wat wij betalen en de goede ontvangst zijn wij zeer tevreden!

Hans
23-07-2023

Oplichters. Er is teveel mis bij dit bedrijf.Niet fuctionerende sim. Ik begin weer te koken en zeg niks meer. Wie hiermee in zee gaat is na het lezen van vele reviews denk ik wel overtuigd van mijn gelijk. Vergis je niet. Twee jaar betaald en nooit een minuut kunnen bellen met Youfone. Alles waarover anderen klagen gebeurde ons ook. Scheit hebben ze aan de klanten. KPN nu? Dan zal het niet veel beter worden. Criminelen. Stop Youfone!

Ek
22-07-2023

Zelfs die 1 zijn ze niet waard. De meest slechte klantenservice ooit, wijzigingen in abonnementen worden niet doorgevoerd, de app werkt niet naar de behoren en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wil mijn abonnement al maanden afkopen, maar elke keer is er wel weer iets waardoor dat niet kan. De facturen worden zomaar verhoogd en afgeschreven, dan neem je contact op met de klantenservice die zo kortaf is en de helft van wat je zegt niet begrijpt, dan vraag je naar een supervisor maar deze is merkwaardig genoeg nooit aanwezig. Echt man, dit bedrijf frustreert mij zo mateloos. Ik vindt dat deze provider aan oplichting doet en zal er nooit en te nimmer meer een contract afsluiten, en raad anderen dit ook ten zeerste aan.

Hans
19-07-2023

Mijn vader kreeg dementie en is opgenomen in een instelling. Youfone Weigert het 2 jarig abonnement te stoppen terwijl aantoonbaar geen gebruik meer kan worden gemaakt van de telefoon.

Meer Youfone reviews