Youfone reviews

Richard
21-01-2022

Weet begods niet wat slechter is tele 2

Of Youfone

Alle twee als ik er een punt

Voor moet geven is een 1 eigenlijk al te hoog

Zou eigenlijk dik onder de 0 moeten

Zeer slechte verbinding

Van af dag een

Tig klachten

Kan ik een monteur laten komen vragen ze 60 eu omdat ze zelf niet leveren wat ze zeggen

Tele 2

Pff

Als ik dat moet neer zetten ben ik over een maand nog bezig

Alle twee klantenservice

Nog geen 1 waard

Triest is het en maar graaien 😡

John
21-01-2022

Overgang zou soepel gaan, opeens geen wifi/internet meer. Dus meteen aan de slag wanneer het eigenlijk niet uit komt. Mij was beloofd dat ik via de iMac TV kon kijken, via de link naar de app store maar dan krijg je de melding niet beschikbaar. Dan maar een mailtje aan gewaagd, ik vraag me af of ze zelf wel eens een mailtje naar hun zelf gestuurd hebben, na 4 pogingen maar mee opgehouden. Telefonisch contact schijnt dus niet mogelijk te zijn.

Ik had Ziggo met een Coax kabel maar die aansluiting zit er niet op het modem, dat moet via een Ethernet kabel. Is me niet verteld.

Ray
20-01-2022

Ook hier heel snel mijn internet op, veel sneller als bij mijn vorige provider.

Na dat het op was had ik ook geen internet meer.

Toch een rekening van 108 euro.

Oplichters.

Ik betaal dit niet kom maar op met die deurwaarde.

Ahmed
18-01-2022

Slechtste internet van heel nl

Ik zit al ……. 3 maanden zonder internet nu en niemand van de klantenservice heeft mij echt geholpen. Ik bespaar iedereen de moeite doe geen aankoop bij youfone! Ik bel elke minimaal 5x en telkens krijg ik de zelfde reactie stuur een …. monteur of ik maak hier een zaak van!

Margriet
17-01-2022

Denk goed na voordat je met Youfone in zee gaat.

De service van Youfone is uitermate slecht. Het eerste jaar hebben we prima internet gehad. Met de start van het 2e jaar kwamen de problemen. We hebben af en aan een beetje internet dat dan de ene keer na 10 min uitvalt en een andere keer na 3 uur. En geen goede oplossing. Dus we gaan weg. (tenzij Youfone vandaag nog met een goede oplossing komt)

De klantenservice van Youfone is ontzettend onkundig. Ten eerste kunnen ze het probleem niet signaleren en blijkt dat mijn man meer weet dan het personeel zelf. Ten tweede tonen ze geen empathie en hebben ze totaal geen inlevingsvermogen (wij werken volledig thuis en als ik niet kan werken dan word ik niet betaald. We zijn dus afhankelijk van het internet). En ten derde: Als je als klant ontevreden en boos bent, dan wordt er gewoon opgehangen door Louis die al wel 20 jaar voor de klantenservice Youfone werkt.

Sandy
14-01-2022

Voor mn moeder had ik afgelopen sept 2021 een abonn. afgesloten met een aanbieding van de eerste 3 mnden voor €1,00 en daarna €13,00 pm. met dataplafond voor €0,50 pm erbij. In het kort uitgelegd betekent dat wanneer je internetbundel op is, je internet automatisch geblokkeerd wordt zodat je geen onnodige kosten buiten je abonn. hoeft te betalen. Bij de 3e factuur maand werd ik gebeld door mn moeder dat zij een rek. heeft gehad van boven de €90,00. Toen ik verder ging uitzoeken kwam ik erachter dat ook de 2e factuur maand een bedrag van rond de €90,00 was afgeschreven. Gelijk gebeld met youfone, blijkt dat zij dataplafond niet hadden aangezet. Medewerkster had excuses aangeboden en zou dit proberen op te lossen. Uiteindelijk boden ze een terug betaling uit "coulance " voor die ene mnd een bedrag van rond de €43,00 en voor de andere maand

€ 10,00. Terwijl zij onterecht totaal rond de €180,00 hebben afgeschreven. Ook vinden ze dat mn moeder zelf schuldig is wauw!

MA
14-01-2022

Nooit akkoord gegeven op een van de diensten, maar dreigen met een deurwaarde. Laat maar komen, wij zijn van mening in ons recht te staan. Tevens een medewerker telefonisch gesproken en geeft zelf aan ontslag te willen nemen vanwege bepaalde omstandheden. Zegt genoeg over de professionaliteit van Youfone.

Peer
08-01-2022

Zo'n krakkemikkige provider heb ik nog niet eerder gehad.

Ging van Telfort (over genomen door KPN) was matig. toen naar youfone die bleek een dochter te zijn van Kpn wat dus nog slechter bleek te zijn.

Zo snel als het kan weer wat anders☹☹☹

Mike
08-01-2022

Op 17-12-2021 is mijn nieuwe abonnement (sim-only) ingegaan bij Youfone. Na een aantal dagen kwam ik erachter dat ik niet bereikbaar ben voor iedereen (melding: "Dit nummer is niet in gebruik"). Meerdere keren telefonisch/email contact gehad en een aantal oplossingen geprobeerd (instellingen, nieuwe simkaart), maar helaas zonder succes. Omdat Youfone geen oplossing kon vinden, werd mij verteld dat ik dan maar bij de providers moest informeren die mij niet kunnen bereiken - omgekeerde wereld lijkt mij?. Vervolgens netjes een formulier (uitvraagprocedure) ingevuld op 29-12-2021 met een aantal voorbeelden waarbij ik niet bereikbaar ben. Op 04-01-2022 een reminder gestuurd, omdat ik nog niets had gehoord. Op 05-01-2022 (dus een week later) krijg ik een email dat het formulier niet volledig is ingevuld. Voorlopig ben ik al bijna 3 weken niet bereikbaar en ik krijg niet de indruk dat er actief naar een oplossing wordt gezocht, maar dat de bal steeds weer terug wordt gekaatst.

Conny
07-01-2022

Overstapservice voor internet + thuis tv pakket genomen op 31 oktober 2021. Zou vanaf 14 november aangesloten worden. Moest zelf mijn vorige provider (KPN) opzeggen want dat konden ze niet? Dus zo gedaan. Maar zit nu sinds 5 januari 2022 nog steeds zonder tv en internet. Talloze mails geschreven en gebeld wel iedere dag sinds dit nieuwe jaar. De medewerkers werken langs elkaar heen, weten niet wat de ander doet. Kortom, een ieder doet wat hij zegt of belooft maar daar komt dus niets van terecht. En zit ik zonder tv en internet. Ik heb ze vandaag een laatste kans gegeven om het nu snel te regelen en anders zeg ik alles op en ga dan maar naar een andere, desnoods terug naar KPN. Wat een slechte service, nog nooit zo slecht mee gemaakt. Diep triest, dat dit kan anno 2022! Mijn advies. Ga niet met deze provider in zee.

Conny uit Leiden

Jeetj
04-01-2022

Dit bedrijf moet het duidelijk hebben van het zoveel mogelijk onduidelijke informatie verstrekken. En het faciliteren van het overschrijden van data limieten. Dus niet of niet tijdig informeren. Tip: snel ergens anders kijken. Sluit vooral geen 3-in-1 abonnement af. Dan ben je helemaal van ze afhankelijk - Ga Niet Met Ze In Zee!

Mazhar
31-12-2021

Zeer teleurstellend.

Ik heb paar weken terug netjes mijn contract opgezegd die 31 Jan 2022 afloopt. Vervolgens krijg ik een email van youfone dat ze de verbinding per 13 Januari 2022 zullen beëindigen.

Ik heb daarna weer via de email bericht gestuurd met het verzoek dat ze mijn verbinding per 31 januari 2022 mogen beëindigen volgens het contract.

Jaaa hoor. Krijg ik weer een bevestiging via email dat ze mijn verbinding per 31 december 2021 gaan beëindigen 😯. Zo gezegd en zo gedaan, youfone heeft nu mijn verbinding een maandje eerder dan dat mijn contract afloopt beëindigd.

Ik heb 3 kids die met lockdown thuis zitten. Tegenwoordig gaat alle studie digitaal. Binnenkort zijn er ook cito toetsen voor groep 8.

Wat een slechte service van die youfone. Ik ben er helemaal klaar mee en raad de rest ook aan om van youfone af te zien.

Klant nr: 1019233771

Marcel
30-12-2021

Ik snap even al die negatieve reakties niet. Ik heb veel slechter meegemaakt bij UPC en XS4All. En die laatste was ook een aftakking van KPN. Ik ben net helemaal overnieuw begonnen in een oude, kale woning en koos voor Youfone want die kon ik nog niet. Het aansluiten van de modem lukt heel makkelijk zonder handleiding (als je weet wat je doet . maar dat zat bij mij wel goed). Het rode lampje op de modem schakelde niet over op groen dus na wat metingen op afstand heeft de helpdesk medewerker van Youfone voor mij een afspraak gemaakt met een monteur van KPN om de lijn verder te controleren. Dat vond ik geweldig want dat bespaarde me de ellende om het hele probleem uit te leggen. De monteur kwam, vernieuwde de aansluiting en de bedrading, en meer was het niet. Gewoon een hele oude telefoonlijn die het niet deed. De WiFi is sterk, telefoon werkt, tv werkt ook, en dat voor een lage prijs.

Frank
28-12-2021

Ik heb nu alles werkend. Dit zonder hulp van Youfone. Ik geloof er niets van dat dit een zelfstandig bedrijf is. Het is een onderneming die slecht funtioneert direct onder KPN. Iedereen die overstapt jomt tot de ontdekking dat KPN zo slecht nog niet was. De installatiehulp van de EXperiabox V10A, die Youfone online aanbeveelt is puur slecht en heeft niets met de werkelijkheid te maken. Als je de kennis hebt om alles goed in te stellen, werkt het goed. Dat je TV naast een bekabelde aansluiting ook Wifi nodig heeft en daarnaast nog de goede instellingen, Betekend dat de Eperiabox geen intern geheugen heeft en dus een goedkoop alternatief van de KPN Eperiabox is. Het zal in de toekomst blijken of ik bij Youfone blijf.

Rik
25-12-2021

Een 0.

Overstapservice voor mobiel + thuis pakket genomen. 15 dagen zonder tv + internet.

Een medewerker of 20 gesproken, meer dan 30 mails / klachten verstuurd.

“U kunt gewoon de hotspot via de telefoon gebruiken. Geen zorgen over extra data verbruik, dit maken wij in orde”. Na 1 dag datalimiet bereikt. Nu ook 10 dagen zonder mobiele data. Compleet afgesloten van de buitenwereld, en dat met kerst.

Schaamteloze antwoorden die nergens op slaan. “U heeft pech”

Medewerker Ricardo spant de kroon.

Ongekend dit, blijf hier ver van weg!

Paul
24-12-2021

Eindelijk! mijn contact is bijna afgelopen! eindelijk geen youfone meer! eindelijk weer opnemen en doorspoelen! eindelijk geen laad-draaikolkje om de 20 minuten als ik tv zit te kijken! eindelijk voetbal kijken zonder dat de buren, 2 minuten voor dat ik het kan zien, juichen als er gescoord wordt! eindelijk weer een wifi verbinding in mijn eigen huis dat sterker is dan dat van mijn buren! wauw wat een verschrikkelijk tv/internet jaar was 2021!

Max
20-12-2021

Na 8 weken nog steeds geen werkende verbinding in huis. Keer op keer beloftes die vanuit Youfone niet waargemaakt worden. Een schandalig bedrijf doe op een onjuiste manier met klanten om gaat.

Als je onder het abonnement uit wil zul je als klant jezelf wel aan de afspraak dienen te houden, maar Youfone hoeft dit niet door een werkende service te bieden.

Ik heb geen enkel goed woord over voor dit bedrijf.

Dikke Henken
29-11-2021

Uit het niets word je telefoon afgesloten, de klantenservice is onbereikbaar en via Facebook kan een terugbelverzoek niet worden ingewilligd. Adverteren lijkt het enige dat ze wel kunnen met die nerd Lama waar niemand op zit te wachten.

Violeta
29-11-2021

Ga niet met deze provider , internet gaat in paar dagen op . Nog nooit dit mee gemaakt met mijn vorige provider . Dezelfde data gebruikt alleen bij Youfone is het zo op!

Ik raad hem af

Judith
23-11-2021

Sinds juni 2021 bezig geweest met een abonnoment voor internet over glasvezel. Iedere keer ging er iets mis waardoor er geen afspraak gemaakt kon worden met Fiber Operator, dit is het bedrijf dat de aansluiting installeert. Begin november weer opnieuw contact (3e keer) en er maar van afgezien want er was nog steeds geen zicht op aansluiting. Een week daarna een telefoontje van Fiber Operator dat we aangesloten kunnen worden. Ondertussen heeft Youfone de overstapservice gecanceld waardoor we een maand dubbele kosten zouden krijgen. Daar wil Youfone niets aan doen; het abonnement kan geen maand later ingaan en met de kosten willen ze ook niets doen. Youfone maakt op mij een heel slechte indruk: ze nemen geen verantwoordelijkheid. Als er iets misgaat mag je er zelf achteraan, ze zullen geen stap extra doen. Al met al een vervelende ervaring.

Meer Youfone reviews