Youfone reviews

Lid

Recente Youfone ervaringen

Jane
12-10-2021

Echt een vreselijk bedrijf.

Als je problemen hebt met internet/tv en na een maand elke dag bellen een monteur vraagt moet je die zelf betalen.

Internet staat vol met klachten. Ik maak dit jaar bij ze af en kom NOOIT meer terug

Onno
12-10-2021

Prima provider zolang je weet wat je doet. De prijzen zijn prima te noemen en dat voor een prima dekking (kpn netwerk). Alleen is het wel aan te raden om op je telefoon een datalimiet in te stellen (in Android vrij eenvoudig te doen) zodat je niet over je bundel heengaat (want dan gaat de teller flink lopen).

Mevr
30-09-2021

Zeer slechte klantgesprekken gehad na onverwachts overschrijden van beltegoed, vanwege een technisch probleem met de Google Play Store. Meer dan €140 moeten bijbetalen voor 10 dagen en bijna de hele maand juli (slechts 5 dagen en daarvoor al €circa 40 moeten bijbetalen) geen gebruik kunnen maken van internet via abonnement. Ze geven pas op de 15e van de maand erop inzage in het verbruik, rekenen enorme kosten voor elke overschrijding van je abonnement en hebben geen klantvriendelijke oplossing, denken niet met je mee. Wees niet naïef dat het jou niet overkomt, dacht ik ook, gebruik normaal tussen 500 en 1000 MB, maar Google Play store ging zeker 4 GB verbruiken in 10 dagen tijd, terwijl ik niets anders deed, juist minder dan normaal. Wellicht omdat het geheugen vrij vol zit, of de update niet recent was. Geen aanrader dus.

Bert
30-09-2021

Verschrikkelijk bedrijf,

Nu al 3x een "boete" gehad van dik 150 euro omdat ik een paar MB over het bundel heen ben gegaan. Na de 2e boete een belplafond in laten stellen voor extra geld per maand, kreeg ik later weer een boete van 143euro. Weer gebeld "is niet correct doorgevoerd" Ook gebruik ik bij Youfone ineens 2x zoveel MB's als andere providers. Achterlijk, ziekelijk, misselijkmakend kutbedrijf met alleen maar oplichters.

Ike
28-09-2021

Goedkoop is duurkoop .Youfone ls zijn klanten aan het oplichten en niet te weinig. Om te besparen en de service hoef kun je daar niet terecht de eerste maand gelijk € 100,= extra aan data omdat hun wifi thuis regelmatig wegvalt , data plafond ingesteld en verbruik in eens maar de helft van mijn 10 GB Nu heb ik terwijl ik zelden bel (messenger en WA )ineens 13,50 over mijn 200 min. beltegoed heen niet te controleren die goudzoekers. Klantenservice hahaha ze verbreken gewoon de verbinding Nog 22 maanden ergernis en dan snel weg

WS
24-09-2021

Krankzinnige prijzen als je over je internet databundel gaat en er is geen mogelijkheid om extra data bestellen als je niet zo’n dataplafond ingesteld hebt.

Patrick
23-09-2021

Gehaaide voorwaarden.

Je betaald voor een belplafond, maar dat geldt natuurlijk niet buiten nederland. Staat natuurlijk ergens vermeld waar je het niet ziet of het niet opvalt, zodat ze later geld uit je zak kunnen kloppen.

Karlijn
22-09-2021

Vreselijke prijzen als je over je databundel gaat en de app loopt ook altijd achter en geeft niet op tijd aan of je over je bundel bent of niet. Ook hele slechte klantenservice. Je kan ook geen extra data bestellen als je niet zo’n dataplafond ingesteld hebt.

Martin
20-09-2021

400 mb buiten je bundel kost je 43 euro. Lekker makkelijk verdien model van youfone

Eric
17-09-2021

Echt een heel slecht bedrijf. De app werkt niet goed, facturen niet te downloaden. Niet telefonisch bereikbaar, niet antwoorden op mails. Vooral niet melden als je buiten je bundel raakt. Als ik hier de meeste reviews leest ben ik niet de enige maar er wordt dus niets gedaan met klachten. Kortom Youfone deugt van geen kanten. Als je denkt een goedkoop abonnement te hebben is de prioriteit van Youfone om je heel veel geld uit je zak te kloppen.

Eric

Willem
14-09-2021

Je basis abonnement is niet slecht maar vergelijkbaar met andere providers, en voldoende (200 M/SMS + 1GB+1GB). Normaal gebruik ik, goede wifi thuis en ik doe zelden "rare" dingen, een paar honderd MB van de 2GB, maar op vakantie is het soms wat meer. Dus tijdens de race van Max net even te lange gekeken in Venetie en over mijn 2GB heen. Bijna direct de mobiele data uit gedaan en alleen maar aan gezet indien ik iets moest weten. Maar krijg net de rekening voor mijn extra 285 MB's; 28,50 Euro! Per jaar houdt ik zo'n 18GB over, maar als er in een maand wat overheen ga wordt extreem zwaar gecharged en gaat bij 2GB verbruik mijn abonnement niet "automatisch" op slot (moet je extra voor betalen p/m). Dus aan het einde van mijn contract maar even een betere provider zoeken, want dit is een bizar bedrag voor 285 Mb.

Nienke
13-09-2021

Abonnement naar beneden afgesteld, zelfde betalen

Ik heb een abonnement afgesloten voor 1 euro p/m de eerste 6 maanden, daarna 11 euro voor 5 GB.

Bij wijzigen van mijn 2 jarig abonnement, naar 2,5 GB moet ik nog steeds 11 euro betalen EN de 1 euro de eerste 6 maanden vervalt.

Tsja.

Johan
10-09-2021

Youfone TV app erg slecht !

Vaak heb je een vertraging in audio. Later starten dan stopt programma ineens en zie je het einde niet. Je kan tv programma niet stoppen of achtrruit spoelen. Ook niet bij terug kijken . Later een programma terug kijken lukt pas na ekele uren nadat dir programma officieel gestopt is. De mobiek app, de tablet app en het tv kastje werken allemaal anders ((

Maw de tv app van Toufone sucks. Ga niet voor de goedkoopste, ga beter voor kwaliteit!

Harmanus
Deze klacht is opgelost
07-09-2021

Doet niet wat het overeenkomt.

Ik heb gevraagd om nr behoud, dit kon niet werd mij verteld door Youfone en men stuurde mij een nieuwe sim kaart met een nieuw nr, bij navraag bij mij oude leverancier bleek er geen probleem te zijn en deze heeft het oude nr weer opgestart, ik heb Youfone hier over geinformeerd.

Erwin

Goedkoop is duurkoop

Bedrijf licht klanten op doordat ze schijnbaar expres slecht informeren over bereiken van bundel limiet. Op 30-08 kreeg ik sms dat ik 80% gebruikt had. Dan heb ik dus nog 1,2GB over. (Van de 6GB).

Op 01-09 kreeg ik een rekening van meer dan 70 euro wegens overschrijding Vd belbundel.

Oh ja. Je kunt een dataplafond instellen. Maar die gaat de volgende maand pas in….

Hele slechte service.

Carmen
07-09-2021

Direct eerste dagen geen internet en tv.

Sinds kort zijn we overgestapt naar Youfone. We zaten al een paar jaar bij een ander, maar toch een keer overgestapt. Want misschien is dit wel fijner/beter. Vrijdag zou het ingaan, maandag (gisteren) kwam de monteur. Die vertelde gelijk dat we nog geen internet verbinding hadden. 3x naar Youfone heen gebeld en ze beloofden ons alle 3 keren ons terug te bellen. Niks van gehoord. Wij hebben verlichting enz allemaal via WiFi. Dus wij zaten gisteren de hele avond zonder verlichting, internet en tv. Vandaag te horen gekregen dat ze morgen middag pas langs komen. (van de monteur zelf, van Youfone nog steeds niks gehoord). Dit is wel echt een slechte start wat niet veel goeds beloofd. Het liefst zou ik alles annuleren en kijken naar een andere leverancier. Want dit is echt slecht.

Frank
06-09-2021

Contact

Voor het definitief afsluiten contract, geprobeerd klanten service te bellen 0882229222 15min gewacht Niks contact wat een slecht bedrijf. in middels begrepen uit meerdere kanalen dat als je niet scherp je internet of bel minuten in de gaten houd je bedrogen uitkomt .termen als oplichters ,dieven veelvuldig gelezen ! Trap er niet in mits je er scherp bovenop blijft zitten .

03-09-2021

Lijnkaping wordt niet hersteld door Youfone

T-mobile heeft per abuis onze lijn gekaapt en dit teruggedraaid maar youfone wil ons internet niet meer in dienst geven. Wij moeten onze lijn opzeggen en een nieuwe aanvragen. Dit is de omgedraaide wereld! wij hebben niets fout gedaan. Ik ga niets opzeggen of opnieuw aanvragen. Youfone moet dit rechtzetten en niet afschuiven op de klant. Het enige wat youfone moet doen is de wba helpdesk van kpn opdracht geven om een migratie procedure op te starten, zegt kpn. Dezelfde dag is het dan geregeld. Uren en uren aan de telefoon gehangen met youfone maar het enige wat ze kunnen zeggen is dat wij de lijn moeten opzeggen en opnieuw moeten aanvragen. Echt te gek voor woorden dit. Ik heb niets fout gedaan!

Youfone ga mijn lijn herstellen waarvoor ik betaal!

Sabir
02-09-2021

Heel goed

Goede internet en verbinding

Toon
31-08-2021

Youfone waarschuwt niet voor buiten bundel

Af gelopen maand extra betaling van €178,00 voor buiten de bundel zonder ook maar de minste waarschuwing . In 3 jaar nog nooit bundel op gebruikt zou volgens hen komen door gehackte telefoon ( heb iPhone en zou niet kunnen) had ik berichtje van hen gehad ,zoals andere providers ook doen , was er niks aan de hand geweest . Pas dus op ,vrij laag ,vast bedrag maar enorm verdienmodel voor youfone door ongemerkt buiten de bundel!

Meer Youfone reviews