Caiway reviews

Cor
21-04-2024

Ben slecht te spreken op de manier hoe Caiway om gaat met klanten.

Had 30 januari een verhuizing doorgegeven dat ik op 2 maart zou overgaan, dit is toen bevestigd.

Gelijk daarop kreeg ik een melding dat de aansluiting vervangen moest worden. Op 14 februari een monteur geweest bleek de kabel stuk. Zou een week later worden gerepareerd, na heel wat heen en weer bellen kwam op 1 maart een monteur die het kastje heeft geplaatst maar had geen verbinding ben toen 2 weken aan het lijntje gehouden zonder te komen met een fatsoenlijke oplossing, zelfs kosten moeten maken om via een hotspot nog enigszins wat te kunnen doen. Zou allemaal bekeken worden voor evt compensatie ed maar tot op heden hoor ik niets meer. Heb ook na 2 weken besloten om over te stappen op DSL had toen binnen 24 uur internet van concurrent KPN. Wel nog een maand moeten betalen voor geen internet.

Marijke
20-03-2024

Weer een te duur faktuur ik ben na de basis gegaan!dit heeft Gideon bij mij aangesloten 12 januari 2024 zou na 4 uur bellen je.s eindelijk dus het goedkoopste van €45 per maand jullie bezorgen 8 maart hier van Caiway een duur boeket bloemen hier aan de deur met excuses en dan weer het oude factuur heb ook 4 installatie dozen hier aan onze deur gehad en weer retour maak nu het factuur na de basis van €45 ipv €68 ik krijg nog GELD van jullie januari en februari 2x €23 =€46 nu dus nog €1 VAN JULLIE! mijn maand abonnement wordt €45 ipv €68!dat is nogmaals 12 januari door GIDEON hier geïnstalleerd ivb minder inkomen van der MEER Wateringen Albert van Schoonhovenlaan 56 6-5-1955 (e-mailadres verwijderd)

Ab
02-03-2024

Afgelopen weken, ruim 10 x telefonisch contact gehad over nieuwe glasvezelaansluiting. In één gesprek zelfs 5x doorverbonden!

Het einde van het verhaal is uw regio wordt pas tweede kwartaal 2024 opgeleverd, terwijl Selecta, het bedrijf dat de huisaansluitingen doet, anderhalve week mijn woning heeft aangesloten op de wijkcentrale en er signaal op het kastje in de meterkast staat. De monteur van Selecta heeft dit aan Caiway doorgegeven.

Caiway zegt steeds nee, u heeft pas één groen vinkje, terwijl u er drie moet hebben. We kunnen nog geen randapparatuur versturen voor verdere aansluiting! Selecta heeft voor mij naar Caiway gebeld om aansluiting te bevestigen! Ze blijven volhouden u heeft nog geen aansluiting pas 2e kw!

Ga nu mijn aanmelding opzeggen en andere provider zoeken! Zo’n slechte klantenservice heb ik nog nooit meegemaakt!

Mariska
22-01-2024

Normaal ben ik niet zo van het klagen…. Maar we zijn het zo zat! Begin januari hebben wij ons abonnement omgezet. We kregen netjes een router opgestuurd en 8 januari zou ons nieuwe abonnement ingaan. Met de nadruk op zou! Wij zijn nu ontelbare telefoontjes verder, een monteur die pas na twee weken langskomt en nog steeds geen internet en televisie. U kan zich denk wel voorstellen dat we erg gefrustreerd zijn, omdat we nu al heel wat geld in internet bundels voor onze telefoon hebben moeten steken. Dat niet alleen, maar ook hoe je elke keer met een kluitje in het riet wordt gestuurd. En nog geen excuus van jullie kant. En dan bedoel ik niet van jullie klantenservice medewerkers. Die staan ons wel netjes te woord… Helaas nog steeds niet opgelost, kan nog wel even duren!

Niels
15-01-2024

Wat een waardeloze organisatie. Ben nieuwe klant, zou je blij mee moeten zijn. 2 maanden geleden al aangemeld. Nu al 3 weken bezig om internet te krijgen. Er zijn al 5 monteurs langs geweest en op kantoor snappen ze er allemaal niks van en wordt je continu doorverwezen. Echt waardeloos gewoon! Hier kan je niks mee! Niet aan beginnen!

Tja
10-11-2023

Al jaren lang klant, 26 oktober een nieuw abonnement afgesloten voor mijn ouder €57 per maand, terwijl ik €81,80 per maand betaal., de klantenservice er over gebeld. Het verhaal uit gelegd. Ze kwamen er op terug! Dat klopt idd! Mail van het incassobureau, ik had nog 2 facturen open staan, van augustus en oktober (vreemd, maar ja) gisteren een mail, vanmorgen gelijk betaald, 4x gebeld. Het betalingsbewijs geüpload, ze hadden de betaling ontvangen, maandag word de betaling verwerkt! Dussss geen tv dit weekend

Aloys
01-11-2023

Hopeloos slechte service voor eenvoudige klanten.

Aansluitdatum was gepland op 2 november. Monteur zou op die dag langs komen om alles aan te sluiten. Allereerst was er op 1 november nog steeds geen pakket aangekomen met modem etc. Nadat ik gebeld had zou er volgens de telefoniste zo snel mogelijk een pakket gestuurd worden. ipv een pakket kreeg ik een mailtje diezelfde dag dat de aansluiting zonder opgaaf van reden op 8 november zou plaats vinden. Dit betekende dat ik 5 dagen zonder internet zou zitten terwijl ik dit voor het werk nodig heb. 3 Callcentermedewerkers en 1 uur later kreeg ik als antwoord dat men er 4 dagen over zou doen om bepaalde handelingen aan het netwerk uit te voeren. Als ik een groot bedrijf was zou dit binnen een paar uur opgelost zijn, maar omdat ik maar een nietig klantje ben duurt het 4 dagen. De laatste callcentermedewerker bevestigde dit zelfs.

24-10-2023

Verschrikkelijk klantonvriendelijk bedrijf. Al twee weken ben ik bezig met een vraag, namelijk: om mij een juiste factuur te sturen.

Word van het kastje naar de bekende muur gestuurd. Niemand wil dit nu oppakken.

Bottom line: eind sept nieuw contract (internet & tv) afgesloten voor €35 p/mnd vanaf Okt. Nu ontvang ik een factuur voor November met het oude bedrag (Slim abonnement à €90,41).

Ik heb gebeld, gemaild en gechat. Maar tot nu toe is niemand in staat een simpele vraag te beantwoorden.

Ik heb de automatische incasso er maar afgehaald.

Al 25 jaar ben ik een trouw betalende klant, natuurlijk heb ik tv en internet storingen gehad. Maar dat kan gebeuren.

Allen deze klacht moet Caiway echt oplossen!.!

Amanda
11-09-2023

VERSCHIKELIJK

het is dat je niet minder kan geven dan 1 ster maar wat waardeloos

ik heb sinds 25 aug al geen internet en tv en nu is het al weer11 sept en heb nog steeds geen internet en tv.

en ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren.

elke dag moet ik bellen en elke dag word het zelfde gezegd. je word terug gebeld en word zo snel mogelijk regelde. maar helaas is dit niet zo.

als je vraagd naar update word je soms weg gedrukt door een mederwerker zelf.

zou fijn zijn als keer gemaakt werd , zo kan ik niks thuis niet werken niet tv kijken niks.

ze hebben ook geen oplossing.

blij als bijna mijn abonnement afgelopen is.

Luke
26-06-2023

Extra tv zenderpakket bij caiway afgesloten voor mijn kind. Voor maanden is de tv zender Baby TV uit de lucht. Behalve dat dit erg vervelend is, krijg ik ook geen compensatie.

Belachelijk wanneer je product niet werkt, dat je daar toch geld moet betalen.

Judith
23-04-2023

Allereerst heb ik geen problemen met de installatie gehad door middel van glasvezel.

4 dagen geleden moest ik opnieuw inloggen in de tv-app. Dit lukte niet. Wachtwoord veranderd in Mijn Caiway, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Kortom alles eerst zelf geprobeerd om dit te herstellen.

Ik ben nu voor de 4e dag op rij (nu zondag) aan het chatten maar ze kunnen me niet helpen. Ze konden wel zien dat er een brief is verstuurd over de post met ww en ik deze morgen ontvang. Heel bijzonder en wacht af meer kan ik niet doen.

Bedankt Caiway

13-04-2023

Monteur alsnog vandaag gekomen en gaat het probleem direct oplossen ipv alleen komen kijken.

De heer Wessels zou zich omdraaien in zijn graf!

Wat een slechte service!

Geen bereikbaarheid en aan de afspraken hoeven ze zich blijkbaar niet te houden

Kim
03-02-2023

Heel slecht. Ben eind 2021 benaderd voor glasvezel aansluiting. Ze zouden de enige zijn die het aanbood en als ik het bij hun niet accepteerde ging het erg duur worden via andere aanbieders achteraf. Er werd mij ook toegezegd dat in de zomer van 2022 het abonnement aktief zou zijn. Intussen zijn ze nog steeds bezig met plannen en aanleg en wordt mij medegedeeld dat ik buiten de 14 dagen opzegtermijn ben en het contract kan afkopen als ik wil opzeggen (ondanks dat ik nog geen enkele dag van hun product gebruik heb kunnen maken). Verder kan men geen enkele toezegging doen over wanneer ik een terugkoppeling krijg op het door mij ingevulde klachtenformulier. De ene collega vindt dat de andere bepaalde uitspraken niet mag doen. Men houdt vol aan bepaalde uitspraken en heb er nu al spijt van dat ik toen ondertekend heb. Die drie krijgen ze alleen maar omdat ze snel de telefoon opnemen.

Sjakie
10-01-2023

Geluid tv werkte na storing niet,maar werden daarna prima geholpen! En ook snel reactie na telefoontje met klantenservice!

Gerben
09-01-2023

Het liefst had ik een 0 gegeven, maar dat is geen optie helaas. Wat een slechte service! Wij worden al maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Afspraken worden niet na gekomen. Als ik de keuze had waren we direct overgestapt naar een andere leverancier, helaas heeft Caiway monopoly in het Westland.

Carla
26-11-2022

Dit bedrijf is een ware nachtmerrie.

Komen geen enkele afspraak na.

Al ruim 5 maanden bezig om simpel internet te regelen in het centrum van Naaldwijk.

Dat dit soort bedrijven kunnen bestaan is mij een raadsel.

Karel
03-10-2022

Neem geen mobiel abonnement bij Caiway. Als je data bijkoopt word je in de volgende maand daarvan weer bestolen. In de nieuwe maand gaan ze eerst de nieuwe bundel opgebruiken, zodat je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet meer aan je bijgekochte data toekomt. Diefstal heet dat. De klantenservice doet alsof de neus bloedt.

Caiway is ook niet aangesloten bij de geschillencommissie telecom. Je staat bij deze club dus letterlijk en figuurlijk in de kou.

Wouter
23-09-2022

Het beeld staat constant wel 15 keer per uur stil is gewoon klote ik ga nu naar kpn is veel beter dan caiway nooit meer caiway

Wilma
04-06-2022

Ik betaal al jaren voor een tv abonnement terwijl ik niet aangesloten ben. Ik heb een abonnement bij de KPN. Ik heb meerdere malen een klacht ingediend maar er wordt niet op gereageerd. De monteur is aan huis geweest en zei dat ik dit niet moest pikken. Ik heb al meer dan tien verschillende mensen aan de lijn of via de chat gehad maar er gebeurt gewoon niks. Een van de medewerksters vond het ook niet kunnen en heeft mijn "abonnement "per direct opgezegd, nu krijg ik steeds herinneringen dat ik nog moet betalen. Ik heb gevraagd om een bewijs dat ik een contract bij ze heb maar dat kunnen ze niet meer vinden. Dit gaat niet om een paar tientjes maar om bijna 2 duizend euro.

Natascha
02-06-2022

Wat een gigantisch slechte service geeft dit bedrijf. Wij hebben ondertussen al 3 weken en 1 dag geen internet. Mijn partner heeft een tuinbouwbedrijf en de computer (lees:internet) is de belangrijkste tool om alles te regelen. Hij heeft ondertussen al 12 keer aan de lijn gehangen in totaal 9 uur(!) , 3 andere modems en 3 keer een monteur gehad.

Alle 12 de keren dat hij een medewerker aan de lijn krijgt wordt er een ander verhaal opgehangen, alles in onze kast en de buiten kast is al vervangen. Nu geeft de medewerker aan dat het modem geactiveerd moet worden en dat dit 5 werkdagen duurt. Waarom duurt dat 5 werkdagen?! maar we zijn nog steeds niet geholpen. Glasvezel gaan ze niet leggen in deze buurt. Kortom we zijn zwaar de pineut. Als de oogst verpest wordt doordat je anno 2022 geen werkend internet kan krijgen. Kunnen wij dat verlies dan op jullie verhalen? Aangezien jullie zelfs te beroerd zijn goede uitleg of een manager aan de telefoon te geven. Ongelofelijk.

Meer Caiway reviews