Heel slecht. Ben eind 2021 benaderd voor glasvezel aansluiting. Ze zouden de enige zijn die het aanbood en als ik het bij hun niet accepteerde ging het erg duur worden via andere aanbieders achteraf. Er werd mij ook toegezegd dat in de zomer van 2022 het abonnement aktief zou zijn. Intussen zijn ze nog steeds bezig met plannen en aanleg en wordt mij medegedeeld dat ik buiten de 14 dagen opzegtermijn ben en het contract kan afkopen als ik wil opzeggen (ondanks dat ik nog geen enkele dag van hun product gebruik heb kunnen maken). Verder kan men geen enkele toezegging doen over wanneer ik een terugkoppeling krijg op het door mij ingevulde klachtenformulier. De ene collega vindt dat de andere bepaalde uitspraken niet mag doen. Men houdt vol aan bepaalde uitspraken en heb er nu al spijt van dat ik toen ondertekend heb. Die drie krijgen ze alleen maar omdat ze snel de telefoon opnemen.
Geluid tv werkte na storing niet,maar werden daarna prima geholpen! En ook snel reactie na telefoontje met klantenservice!
Het liefst had ik een 0 gegeven, maar dat is geen optie helaas. Wat een slechte service! Wij worden al maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Afspraken worden niet na gekomen. Als ik de keuze had waren we direct overgestapt naar een andere leverancier, helaas heeft Caiway monopoly in het Westland.
Dit bedrijf is een ware nachtmerrie.
Komen geen enkele afspraak na.
Al ruim 5 maanden bezig om simpel internet te regelen in het centrum van Naaldwijk.
Dat dit soort bedrijven kunnen bestaan is mij een raadsel.
Neem geen mobiel abonnement bij Caiway. Als je data bijkoopt word je in de volgende maand daarvan weer bestolen. In de nieuwe maand gaan ze eerst de nieuwe bundel opgebruiken, zodat je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet meer aan je bijgekochte data toekomt. Diefstal heet dat. De klantenservice doet alsof de neus bloedt.
Caiway is ook niet aangesloten bij de geschillencommissie telecom. Je staat bij deze club dus letterlijk en figuurlijk in de kou.
Het beeld staat constant wel 15 keer per uur stil is gewoon klote ik ga nu naar kpn is veel beter dan caiway nooit meer caiway
Ik betaal al jaren voor een tv abonnement terwijl ik niet aangesloten ben. Ik heb een abonnement bij de KPN. Ik heb meerdere malen een klacht ingediend maar er wordt niet op gereageerd. De monteur is aan huis geweest en zei dat ik dit niet moest pikken. Ik heb al meer dan tien verschillende mensen aan de lijn of via de chat gehad maar er gebeurt gewoon niks. Een van de medewerksters vond het ook niet kunnen en heeft mijn "abonnement "per direct opgezegd, nu krijg ik steeds herinneringen dat ik nog moet betalen. Ik heb gevraagd om een bewijs dat ik een contract bij ze heb maar dat kunnen ze niet meer vinden. Dit gaat niet om een paar tientjes maar om bijna 2 duizend euro.
Wat een gigantisch slechte service geeft dit bedrijf. Wij hebben ondertussen al 3 weken en 1 dag geen internet. Mijn partner heeft een tuinbouwbedrijf en de computer (lees:internet) is de belangrijkste tool om alles te regelen. Hij heeft ondertussen al 12 keer aan de lijn gehangen in totaal 9 uur(!) , 3 andere modems en 3 keer een monteur gehad.
Alle 12 de keren dat hij een medewerker aan de lijn krijgt wordt er een ander verhaal opgehangen, alles in onze kast en de buiten kast is al vervangen. Nu geeft de medewerker aan dat het modem geactiveerd moet worden en dat dit 5 werkdagen duurt. Waarom duurt dat 5 werkdagen?! maar we zijn nog steeds niet geholpen. Glasvezel gaan ze niet leggen in deze buurt. Kortom we zijn zwaar de pineut. Als de oogst verpest wordt doordat je anno 2022 geen werkend internet kan krijgen. Kunnen wij dat verlies dan op jullie verhalen? Aangezien jullie zelfs te beroerd zijn goede uitleg of een manager aan de telefoon te geven. Ongelofelijk.
Super waardeloos bedrijf, klantenservice is slecht bereikbaar. In ieder geval niet via mail of de 'mijn caiway' omgeving.
Kwaliteit van de reacties is ver beneden pijl.
Sturen facturen zonder dat de lijn werkt, en weigeren dit te staken!?!?
Weigeren een eigen SFP module die volledig aan de specs voldoet, alleen niet op hun 'lijstje' voorkomt te activeren.
Ondanks dat dit conform de ACM en de daarbij behorende 'vrije modemkeuze' wel zou moeten.
WEES GEWAARSCHUWD
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Waardeloos bedrijf, klantenservice is zeer slecht bereikbaar en ze houden zich niet aan afspraken. Smeren contracten aan die niet aan de afspraken voldoen en weigeren dat aan te passen. Nu betaal ik 2 jaar voor service die ik niet gebruik. Heb andere contracten ook maar stop gezet, ik wil niet zo behandeld worden als klant die al zo lang actief is.
Maandelijks wel een aantal storingen. Soms ligt dat aan de hardware maar meestal aan Caiway. Er is geen of slechte communicatie over storingen. De klantenservice is vrijwel altijd onbereikbaar als je niet minimaal 30 tot 45 minuten in de wacht wilt staan.
Leuk zolang het werkt maar dat duurt bij Caiway nooit lang. Ben je nog op zoek naar een betrouwbare provider dan zou ik niet met Caiway in zee gaan.
Nu de glasvezelverbinding van Caiway een aantal maanden in gebruik en in deze coronatijd een geweldige ervaring t.o.v. de KPN-verbinding. Gezien de vele reacties online nogal huiverig over de kwaliteit, maar de ervaring is positief :).
Televisiekwaliteit:
Voorheen hadden we schoteltelevisie van Canal Digitaal. Het beeld lijkt nu via glasvezel beter dan wat ik eerder had. Het Aminokastje is klein, geluidsloos, energiezuiniger en gemakkelijk te bedienen. Zenderaanbod is vergelijkbaar en prima. Grote plus is de afstandsbediening. Deze kan gesynchroniseerd worden met de televisie, waardoor slechts 1 afstandsbediening in gebruik is.
Internetkwaliteit:
Snelheid van 250 Mbit/s down- en upload wordt bekabeld ruimschoots geleverd. Het wifi-signaal van router kan sterker, maar met de accesspoints van Ubiquiti werkt het prima.
Tevreden over de ervaring van afgelopen maanden!